ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ebubekirlsd
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2011 10:49
Son Ziyaret:
14 Haziran 2026 02:55
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ebubekir ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
15 Kasım 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ebubekir ÖZTÜRK
60x35x30 Tetra
150x50x60 Green Terror
30x20x20 Betta
SON 10 MESAJI
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Kaya Cinsi
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Kaya Cinsi
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Green Terror
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
Green Terror
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
