ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
easter bunny
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ocak 2012 21:26
Son Ziyaret:
31 Temmuz 2012 17:15
Toplam Mesaj:
120 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ulaş Güngör
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
dr
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ulaş Güngör
"On a second thought.. well hell nooo!!" Well at least one decent person right? Take care...
"On a second thought.. well hell nooo!!" Well at least one decent person right? Take care...
SON 10 MESAJI
Sweet Autumn. final foto eklendi
[QUOTE=pörtlekgöz]Öncelikle tebrikler...
easter bunny 2012-06-22 23:10:11
[QUOTE=pörtlekgöz]Öncelikle tebrikler...
Bence de ağaçsız daha iyi durur gibi... Bir de kayalar biraz büyük değil mi?
Saygılarımla.
[/QUOTE]
Evet şu halde bile bir odak noktası yok. Ağaç giderse çok çıplak kalır ama. Daha kaya falan lazım.. valla beni bile yordu... Ağacın gitmesi şart...Sweet Autumn. final foto eklendi
Bir fikir vermesi açısından, aslında sonbaharda yoğun yapraklı ağaçların bulunduğu ortamlarda kırmızı, yeşil ve sarı neredeyse aynı oranda bulunur. Yukarıdan aşağıya kırmızı-sarı-yeşil şeklinde.. Bimiyorum farklı renkli stemli bitkilerle bu hava yaratılabilir mi ama siz bayağı tecrübelisiniz, bence olabilir, yolunu düşünebilirsiniz.
easter bunny 2012-06-22 20:43:05
Bir fikir vermesi açısından, aslında sonbaharda yoğun yapraklı ağaçların bulunduğu ortamlarda kırmızı, yeşil ve sarı neredeyse aynı oranda bulunur. Yukarıdan aşağıya kırmızı-sarı-yeşil şeklinde.. Bimiyorum farklı renkli stemli bitkilerle bu hava yaratılabilir mi ama siz bayağı tecrübelisiniz, bence olabilir, yolunu düşünebilirsiniz.
Yeni tankınızda başarılar. Bence çok güzel.
E. sp. red geldiğinde haber vereceğim (ki geliyor), hala tasarımda ihtiyaç duyarsanız sizle ve zaten herkesle zevkle paylaşırım.
Sweet Autumn. final foto eklendi
Bir arkadaştan Eleocharis sp. red buldum arkadaşlar. Sanırım 1-1,5 aya paylaşabilirim.
Bir arkadaştan Eleocharis sp. red buldum arkadaşlar. Sanırım 1-1,5 aya paylaşabilirim.
Nikon L 120
[QUOTE=moonstar45] [QUOTE=easter bunny][QUOTE=moonstar45]Bana fotograf işini öğretmeyin isterseniz facebooktan ekleyip ne fotograflar cektigimi görebilirsiniz.fiyat kısmına gelince dogru soyluyorsunuz ama alcakken en iyisi olmalı.en azından 550d baslangıc serisinin en iyi makinesidir.bunu unutmayın.[/QUOTE]
550 d iso kalitesinde h değerine cıkabilen bir makine 5100 le sakın karşılaştırmayın 550d yi eğer karşılaştırıyorsanız sizi bu işi anlıyorlar arasına koymam kusura bakmayın ::)[/QUOTE]
[QUOTE=moonstar45] [QUOTE=easter bunny][QUOTE=moonstar45]Bana fotograf işini öğretmeyin isterseniz facebooktan ekleyip ne fotograflar cektigimi görebilirsiniz.fiyat kısmına gelince dogru soyluyorsunuz ama alcakken en iyisi olmalı.en azından 550d baslangıc serisinin en iyi makinesidir.bunu unutmayın.[/QUOTE]
Bu tamemen insanın alım gücüne bağlıdır.
İnsanları SLR kullanımına özendirmenin doğru olduğunu düşünüyorum. 350d ile de çekilen çok güzel fotoğraflar var ve bunlar otomatik makinelerle elde edilemiyor doğal olarak.
Başlangıç serisinin en iyi makinesinin 550d olduğu görüşüne katılmıyorum. 550d iso performansı ve fotoğraf kalitesi olarak d5100'ün az da olsa aşağısında kalıyor ancak video modunda bariz üstünlükleri var. Dolayısıyla bu tamamen kişisel tercih meselesi.
[/QUOTE] 550 d iso kalitesinde h değerine cıkabilen bir makine 5100 le sakın karşılaştırmayın 550d yi eğer karşılaştırıyorsanız sizi bu işi anlıyorlar arasına koymam kusura bakmayın ::)[/QUOTE]
İnternette çekilmiş karşılaştırma fotolarna bakabilirsiniz. H diye ayar koymaları hiçbir şeyi değiştirmiyor.
http://b1206.hizliresim.com/y/d/7uhds.jpg
Solda bırakın 550d'yi 7d var. Sağdaki ise d5100. 6400 iso.
NikonD90 ,5100 ve Canon 550d Karar aşaması
[QUOTE=sphagetthi]Ve dediğim gibi oldu. Bugün gidip 550D aldım 18-55 kiti ile birlikte. Bakalım kurcalaya kurcalaya öğrenecez artık. Herkesin hayalindeki makineyi alabilmesi dileğiyle. Saygılar.[/QUOTE] Tebrikler Adem bey :) Geri bildirimlerinizi bekleriz :)
[QUOTE=sphagetthi]Ve dediğim gibi oldu. Bugün gidip 550D aldım 18-55 kiti ile birlikte. Bakalım kurcalaya kurcalaya öğrenecez artık. Herkesin hayalindeki makineyi alabilmesi dileğiyle. Saygılar.[/QUOTE] Tebrikler Adem bey :) Geri bildirimlerinizi bekleriz :)
NikonD90 ,5100 ve Canon 550d Karar aşaması
Kafa karışıklığında sizle yarışabilirim Adem bey. D7000'in sorunlarını öğrendikten sonra doğal olarak Canon 7D'ye yönelmişken (ki 550d ile aynı sensöre yani çok yakın iso performansına sahipmiş) buyrun manzara bu:
easter bunny 2012-06-12 22:02:44
Kafa karışıklığında sizle yarışabilirim Adem bey. D7000'in sorunlarını öğrendikten sonra doğal olarak Canon 7D'ye yönelmişken (ki 550d ile aynı sensöre yani çok yakın iso performansına sahipmiş) buyrun manzara bu:
Fotoğraflar 6400 ISO ile çekilmiş; Solda 7D, sağda d5100 ile çekilmiş foto bulunmakta... Tekrar belirtmekte fayda var, 7D'nin bu açıdan performansı 550d ile aynıymış...
Bize bu işkenceyi neden yaparlar bilmiyorum. Acaba bu kriterleri fazla mı büyütüyorum? Ama açıkçası insan 5 bin küsür lira verince d5100'den bu açıdan daha iyi olmasını bekliyor aldığı şeyin...
Bu taş nedir?
[QUOTE=murat1592]
[QUOTE=murat1592]
Bir minerali tanımak için yapılan ufak testler yapıldı buna camı cizme deneyide dahil ama camı çizmedi ben ve gösterdiğim bir kaç hoca kuvars degil diyoruz . zaten akvaryumdanda çıkarttım görüntü olarak iyi ama bütün le kaynaşmadığı için görüntüyü bozuyor
[/QUOTE]Hoca dedikleriniz üniversite hocası mıdır? Eğer öyleyse tamam kuvars kristali değil diyeceğim ama değilse fikrimde ısrar edeceğim :)
Nikon L 120
[QUOTE=moonstar45]Bana fotograf işini öğretmeyin isterseniz facebooktan ekleyip ne fotograflar cektigimi görebilirsiniz.fiyat kısmına gelince dogru soyluyorsunuz ama alcakken en iyisi olmalı.en azından 550d baslangıc serisinin en iyi makinesidir.bunu unutmayın.[/QUOTE]
easter bunny 2012-06-11 13:14:33
[QUOTE=moonstar45]Bana fotograf işini öğretmeyin isterseniz facebooktan ekleyip ne fotograflar cektigimi görebilirsiniz.fiyat kısmına gelince dogru soyluyorsunuz ama alcakken en iyisi olmalı.en azından 550d baslangıc serisinin en iyi makinesidir.bunu unutmayın.[/QUOTE]
Bu tamemen insanın alım gücüne bağlıdır.
İnsanları SLR kullanımına özendirmenin doğru olduğunu düşünüyorum. 350d ile de çekilen çok güzel fotoğraflar var ve bunlar otomatik makinelerle elde edilemiyor doğal olarak.
Başlangıç serisinin en iyi makinesinin 550d olduğu görüşüne katılmıyorum. 550d iso performansı ve fotoğraf kalitesi olarak d5100'ün az da olsa aşağısında kalıyor ancak video modunda bariz üstünlükleri var. Dolayısıyla bu tamamen kişisel tercih meselesi.
Nikon L 120
[QUOTE=moonstar45] [QUOTE=cücevatozz]Bence almayın ben aldım o kadar da kaliteli bir makine değil sadece hazır modlar var, L120 den bahsettiğinize göre ikinci el 400 450D gibi yada D40 D80 D70s gibi giriş seviyesi bir DSLR alın[/QUOTE]
sizin dediğiniz tüm bu makinelerin sualtı özelliği yok bunlara özel sualtı kiti alıcaksınız birde ayrı masraf bu :) 400 liradan ucuz su altı kiti yok bu 1 2.side söylediğiniz makinelerin 2.elleri 1.000 dan ucuza bulunmaz.oda cok dandik olur yani[/QUOTE]
easter bunny 2012-06-11 00:23:00
[QUOTE=moonstar45] [QUOTE=cücevatozz]Bence almayın ben aldım o kadar da kaliteli bir makine değil sadece hazır modlar var, L120 den bahsettiğinize göre ikinci el 400 450D gibi yada D40 D80 D70s gibi giriş seviyesi bir DSLR alın[/QUOTE]
sizin dediğiniz tüm bu makinelerin sualtı özelliği yok bunlara özel sualtı kiti alıcaksınız birde ayrı masraf bu :) 400 liradan ucuz su altı kiti yok bu 1 2.side söylediğiniz makinelerin 2.elleri 1.000 dan ucuza bulunmaz.oda cok dandik olur yani[/QUOTE]
Bu biraz tartışmalı... Hiçbir SLR makine otomatik makineler yanında "dandik" değildir. Su altı çekimden kasıtla makineyi akvaryuma daldırmayı düşünmediniz umarım :) (Sonuçlar komik olurdu).
Her neyse.. En güzeli SLR makine kullanmayı öğrenmek ve o açıdan gelişme sağlamaktır. Otomatik makine kullanlara saygı duymakla birlikte "otomatik al slr'den daha iyi" diyenlere dayanamıyorum pek. Son derece yanlış bir yönelendirme. Git SLR öğren, neymiş ne değilmiş gör, ondan sonra fikir belirt diyorum.
Az buz paralar vermiyor millet. İnsanlar 3 tane dokümanı okuyamıyor ya da olayı kıvıramadı diye bu tarz olaylara girmemeli. Beceremediysen başkasını kendi seviyene çekmeyeceksin.
Ha şu uygun bir ifade olurdu: "Arkadaşım otomatik makinede kararlıysan böyle de bir çözüm var." Sor bakalım adam denizin altında mı kullanacakmış hem. Yoksa dediğim gibi tamamen saçma.
Özür dilerim ama kızdım. Kimsenin kimseyi sınırlı bilgilerinden dolayı büyük paraları yanlış şeylere verdirmeye iknaya çalışmaya hakkı yoktur. Asıl bu tarz fikirlere dandik derim ben.
Ek: Daha çok yeni, Canon 350d + 18-55 mm + 50 mm + 100-300 mm'lik paketi bir öğrenci arkadaşa bin liraya verdim. İkinci el 350d ise standart lens kitiyle 600 lira civarıdır ve giriş seviyesi için gayet kalitelidir.
Nikon D7000 inceleme
[QUOTE=evrimdoğanlar] Öncelikle yeni makineniz hayırlı olsun.Nikon d7000 nikonun çıkardığı en sorunlu cihaz,umarım sorunsuz bir cihaza kavuşursunuz.Cihazın backfocus,hotpixel,sensörde yağlanma gibi sorunları vardı .Bunların son seride giderildiği belirtildi fakat yinede sorunlu cihaz çıkabiliyor.Cihazı aldığınızda backfocus testi yapmanızda fayda var. [/QUOTE]
[QUOTE=evrimdoğanlar] Öncelikle yeni makineniz hayırlı olsun.Nikon d7000 nikonun çıkardığı en sorunlu cihaz,umarım sorunsuz bir cihaza kavuşursunuz.Cihazın backfocus,hotpixel,sensörde yağlanma gibi sorunları vardı .Bunların son seride giderildiği belirtildi fakat yinede sorunlu cihaz çıkabiliyor.Cihazı aldığınızda backfocus testi yapmanızda fayda var. [/QUOTE]
Merhaba,
d7000 hakkında ben de benzer sorunlar olduğunu okudum. Son durum nedir bilginiz var mı acaba? Özellikleri açısından çok cazip bir makine ancak bu problemler fazlasıyla tedirgin edici.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
