ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
duraykut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Nisan 2012 21:33
Son Ziyaret:
07 Haziran 2020 10:30
Toplam Mesaj:
82 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aykut DURA
Doğum Tarihi:
17 Mayıs 1982
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Satınalma Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aykut DURA
160x60x60 altan sumplı
SON 10 MESAJI
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
[QUOTE=Altispinoza]Aykut bey merhaba. Öncelikle hayırlı olsun ancak büyük high tech sahibi birisi olarak öncelikle o boyutta bir tankın sizi maddi manevi yoracagini belirtmek isterim. Işık konusunda ben 270 litre tankımda 4x30watt 6500K cob led Arti 36 watt kırmızı mavi FS karışık kullanıyorum. Toplamda 156 watt oluyor. 6500k beyazlar kırmızı bitkilerde tek başına yetersiz duruyor o sebeple yine 220 volt driversiz çalışan full spectrum cob led sipariş ettim ancak elime henüz ulaşmadi. Ama kullanan kişiler memnun. Maliyet ve işçilik açısından cob LED tavsiye edebilirim. Bunun dışında belirtmem gereken bu LED ler full spectrum da deseler uv de salınım yapmıyor. UV ledi ayrica eklemekte fayda var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196907/020520201657201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196907/020520201658461.jpg[/IMG]
Bu dikdörtgen olanlar cob led. 30 wattliklar 10 lira civarı tutuyor AliExpress üzerinde. [/QUOTE]
İlgi alakanıza teşekkür ederim. Tankınız çok iyi görünüyor tebrik ederim. Cob kedi duymadım yurtiçi ve yurtdışı araştırmalarım sonucunda full specturum ledlerin mavi ve kırmızının katışımın olduğudur. Bu nedenle beyaz ve full specturum led her türlü bitkiyi ışık olarak doyuracaktır. Ben 3 beyaz 1 fıll specturum veya 3 beyaz 1 specturum 2 beyaz 1 specturum olarak dizim yapmayı düşünüyorum. Toplamda 190w olacak ve ledlerin hepsi 1w olacak. Zeminde manado kum var bu kumla 4 florasan eşliğinde 70cm yukseklik ile cuba yetiştirdim kırmızı olarak en canlı renkleri aldım diyebilirim. Önerilerinize her zaman açığım tekrar teşekkür ederim
[QUOTE=Haniball]6500 K olması ve bence 50-75 watt gerekli sana ama kumu unutma ilerde çok daha fazla harcamanı engeller gübre vs benim önerim ada amozonia [/QUOTE]
Merhaba teşekkür ederim ilgilendiğiniz için
Kum olarak manado var hazırda altında aquabasis ve lav kırığı var akvaryum sump hariç 570lt toplamda 190w lık ışık gerekli olacak benim için
[QUOTE=Altispinoza]Aykut bey merhaba. Öncelikle hayırlı olsun ancak büyük high tech sahibi birisi olarak öncelikle o boyutta bir tankın sizi maddi manevi yoracagini belirtmek isterim. Işık konusunda ben 270 litre tankımda 4x30watt 6500K cob led Arti 36 watt kırmızı mavi FS karışık kullanıyorum. Toplamda 156 watt oluyor. 6500k beyazlar kırmızı bitkilerde tek başına yetersiz duruyor o sebeple yine 220 volt driversiz çalışan full spectrum cob led sipariş ettim ancak elime henüz ulaşmadi. Ama kullanan kişiler memnun. Maliyet ve işçilik açısından cob LED tavsiye edebilirim. Bunun dışında belirtmem gereken bu LED ler full spectrum da deseler uv de salınım yapmıyor. UV ledi ayrica eklemekte fayda var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196907/020520201657201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196907/020520201658461.jpg[/IMG]
Bu dikdörtgen olanlar cob led. 30 wattliklar 10 lira civarı tutuyor AliExpress üzerinde. [/QUOTE]
İlgi alakanıza teşekkür ederim. Tankınız çok iyi görünüyor tebrik ederim. Cob kedi duymadım yurtiçi ve yurtdışı araştırmalarım sonucunda full specturum ledlerin mavi ve kırmızının katışımın olduğudur. Bu nedenle beyaz ve full specturum led her türlü bitkiyi ışık olarak doyuracaktır. Ben 3 beyaz 1 fıll specturum veya 3 beyaz 1 specturum 2 beyaz 1 specturum olarak dizim yapmayı düşünüyorum. Toplamda 190w olacak ve ledlerin hepsi 1w olacak. Zeminde manado kum var bu kumla 4 florasan eşliğinde 70cm yukseklik ile cuba yetiştirdim kırmızı olarak en canlı renkleri aldım diyebilirim. Önerilerinize her zaman açığım tekrar teşekkür ederim
[QUOTE=Haniball]6500 K olması ve bence 50-75 watt gerekli sana ama kumu unutma ilerde çok daha fazla harcamanı engeller gübre vs benim önerim ada amozonia [/QUOTE]
Merhaba teşekkür ederim ilgilendiğiniz için
Kum olarak manado var hazırda altında aquabasis ve lav kırığı var akvaryum sump hariç 570lt toplamda 190w lık ışık gerekli olacak benim için
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
Çok teşekkür ederim ilgin alakan için. önerdiğin makaleyi okuyorum. Full spectrurum mavi ve kırmızının bileşeninden oluşan bir renk kırmızı ayrı mavi ayrı yapmaya gerek olmadığını öğrendim. toplamda 1w dan, 190w veya 200w lık olacak 6500k ve full specturum led kullanmayı düşünüyorum.
Çok teşekkür ederim ilgin alakan için. önerdiğin makaleyi okuyorum. Full spectrurum mavi ve kırmızının bileşeninden oluşan bir renk kırmızı ayrı mavi ayrı yapmaya gerek olmadığını öğrendim. toplamda 1w dan, 190w veya 200w lık olacak 6500k ve full specturum led kullanmayı düşünüyorum.
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
[QUOTE=AkvarizmO]4e1 oranda gün ışığı/kırmızı full spectrumlu en az 3 sıradan 130 cm olması lazım ki biraz maliyetli olacaktır.
Eğer ben yapıcam diyorsanız bence başlangıç/önfikir açısından bu video işinize yarayacaktır.https://www.youtube.com/watch?v=-aJM1qr4D9U[/QUOTE]
teşekkür ederim faydalı paylaşım oldu.
[QUOTE=AkvarizmO]4e1 oranda gün ışığı/kırmızı full spectrumlu en az 3 sıradan 130 cm olması lazım ki biraz maliyetli olacaktır.
Eğer ben yapıcam diyorsanız bence başlangıç/önfikir açısından bu video işinize yarayacaktır.https://www.youtube.com/watch?v=-aJM1qr4D9U[/QUOTE]
teşekkür ederim faydalı paylaşım oldu.
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
Merhaba öncelikle ilgin için teşekkür ederim. Önereceğin bir marka var mı?
[QUOTE=yenerkolemre]Hocam doğru bir sistem fakat gereksiz bir sistem 200 watt enerji çok ciddi bir miktar bana kalırsa aydınlatma için yani kullandığı ledler 3 watt olması daha mantıklı olurdu 1 ve 3 watt arasında gerçekten fark var akvaryumunuz küçükse 1 watt öneririm fakat 120 cm üstüyse 3 watt daha mantıklı olacaktır bilginize ve 3 wattlık bir lede 45 derece lens taktığınızda ki performansı görseniz zaten hayran kalırsınız [/QUOTE]7
Power led konusunda tecrübem yok araştırıyorum. Bu konuda gerçekten uzman biri var mı? şüpheliyim. Çünkü hem bitkiden anlayacak hemde power ledden anlayacak çok nadir ve doğru kişilerin olduğunu düşünüyorum.
Merhaba öncelikle ilgin için teşekkür ederim. Önereceğin bir marka var mı?
[QUOTE=yenerkolemre]Hocam doğru bir sistem fakat gereksiz bir sistem 200 watt enerji çok ciddi bir miktar bana kalırsa aydınlatma için yani kullandığı ledler 3 watt olması daha mantıklı olurdu 1 ve 3 watt arasında gerçekten fark var akvaryumunuz küçükse 1 watt öneririm fakat 120 cm üstüyse 3 watt daha mantıklı olacaktır bilginize ve 3 wattlık bir lede 45 derece lens taktığınızda ki performansı görseniz zaten hayran kalırsınız [/QUOTE]7
Power led konusunda tecrübem yok araştırıyorum. Bu konuda gerçekten uzman biri var mı? şüpheliyim. Çünkü hem bitkiden anlayacak hemde power ledden anlayacak çok nadir ve doğru kişilerin olduğunu düşünüyorum.
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
Akvaryum hazır zaten bitkiliydi tankım, taşındığım için bitkileri bozdum tekrar bitki kuracağım. T5 florasan var ama power led yapmak istiyorum
Akvaryum hazır zaten bitkiliydi tankım, taşındığım için bitkileri bozdum tekrar bitki kuracağım. T5 florasan var ama power led yapmak istiyorum
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
[QUOTE=yenerkolemre]Merhaba power ledler çok çeşitli olabiliyor ama 160 cm bir armatür yapacaksanız eğer 1 watt tercih etmeyin en az 3 watt yapabilirsiniz fakat size en az 40 adet civarında yetecektir renk ayarlamalarını siz yapacaksınız tabi ki ( Full spektrum-kırmızı-mavi-beyaz) bu şekilde
En önemlisi led driver yüksek wattlı bir driver almanız gerekecek yada 2 adet driver kullanacaksınız soğutucu şart olacak size her power led için gerekli tabi ki alüminyum levha satın alıp onun üzerine de yapabilirsiniz daha sonra lens konusunda 45 derece önerebilirim 5 dereceden başlar lensler 90 dereceye kadar en genişi 90 derece fakat 45 de dipteki bitkileri güzel aydınlatır. [/QUOTE]
Aşağıdaki sistem 120clik powerled aydınlatma için yapılmış 1w ile sizce doğru bir sistem mi?
- Düzenleme şemasıhttp: //bit.ly/2k8m3sn
- Led çubuk ışık ve Mika 120cm için alüminyum profil
- 12 * Led Alüminyum Levha PCB kartı
- Güç Adaptörü Led Sürücü 220v-48v-200w
- 36 * Led Luxeon 1w Kırmızı
- 36 Led Luxeon 1w Yeşil
- 36 Led Luxeon 1w Mavi
- 36 Led Luxeon 1w Beyaz 8500k
- 24 Led Luxeon 1w Beyaz 6500k
- 12 Led Luxeon 1w Sarı
- Led soğutucu tutkalı
- Silikon led soğutucu tutkalı
- 4 * 12v Fan, Adaptör 12v 2A
[QUOTE=yenerkolemre]Merhaba power ledler çok çeşitli olabiliyor ama 160 cm bir armatür yapacaksanız eğer 1 watt tercih etmeyin en az 3 watt yapabilirsiniz fakat size en az 40 adet civarında yetecektir renk ayarlamalarını siz yapacaksınız tabi ki ( Full spektrum-kırmızı-mavi-beyaz) bu şekilde
En önemlisi led driver yüksek wattlı bir driver almanız gerekecek yada 2 adet driver kullanacaksınız soğutucu şart olacak size her power led için gerekli tabi ki alüminyum levha satın alıp onun üzerine de yapabilirsiniz daha sonra lens konusunda 45 derece önerebilirim 5 dereceden başlar lensler 90 dereceye kadar en genişi 90 derece fakat 45 de dipteki bitkileri güzel aydınlatır. [/QUOTE]
Aşağıdaki sistem 120clik powerled aydınlatma için yapılmış 1w ile sizce doğru bir sistem mi?
- Düzenleme şemasıhttp: //bit.ly/2k8m3sn
- Led çubuk ışık ve Mika 120cm için alüminyum profil
- 12 * Led Alüminyum Levha PCB kartı
- Güç Adaptörü Led Sürücü 220v-48v-200w
- 36 * Led Luxeon 1w Kırmızı
- 36 Led Luxeon 1w Yeşil
- 36 Led Luxeon 1w Mavi
- 36 Led Luxeon 1w Beyaz 8500k
- 24 Led Luxeon 1w Beyaz 6500k
- 12 Led Luxeon 1w Sarı
- Led soğutucu tutkalı
- Silikon led soğutucu tutkalı
- 4 * 12v Fan, Adaptör 12v 2A
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
Merhaba, tankım daha önce bitkili tandı, bozdum bitkiye ara verdim şimdi tekrar bitkili yapmak istiyorum. Tabanda cuba vardı ve çeşitli kırmızı bitkiler mevcuttu. Bitkiye tekrar geçmeden önce powerled yapmak istiyorum fakat tam olarak bilgi sahibi değilim.
Bitkili için 1w mı? 3w mı? olması gerekiyor bu tarz teknik bilgilere ihtiyacım var.
Merhaba, tankım daha önce bitkili tandı, bozdum bitkiye ara verdim şimdi tekrar bitkili yapmak istiyorum. Tabanda cuba vardı ve çeşitli kırmızı bitkiler mevcuttu. Bitkiye tekrar geçmeden önce powerled yapmak istiyorum fakat tam olarak bilgi sahibi değilim.
Bitkili için 1w mı? 3w mı? olması gerekiyor bu tarz teknik bilgilere ihtiyacım var.
160x60x60 Akvaryum İçin Power Led Tavsiyesi
Merhaba 160x60x60 bitkili akvaryum için power led yapmak istiyorum. renk, mercek, kalvin vs nelere dikkat etmeliyim. soğutucu vs. malzemeleri nereden temin edebilirim.
Merhaba 160x60x60 bitkili akvaryum için power led yapmak istiyorum. renk, mercek, kalvin vs nelere dikkat etmeliyim. soğutucu vs. malzemeleri nereden temin edebilirim.
Tropheus Bloat mı ?(resimli)
Merhaba arkadaşlar, bende kısa zaman önce bu hatalıktan 2 adet ilangımı kaybettım. Flagyl adındaki tablet ilacın birde şurubu var .Balıklara daha kolay yedırme adına ıyı olacagını dusunuyorum fakat ölçek olarak ne kadar verilir bilmiyorum .Bu şurubu kullanan varsa bilgi verirse iyi olur. Teşekkürler.Çağdaş ÖZDOĞAN 2014-04-28 11:56:29
Merhaba arkadaşlar, bende kısa zaman önce bu hatalıktan 2 adet ilangımı kaybettım. Flagyl adındaki tablet ilacın birde şurubu var .Balıklara daha kolay yedırme adına ıyı olacagını dusunuyorum fakat ölçek olarak ne kadar verilir bilmiyorum .Bu şurubu kullanan varsa bilgi verirse iyi olur. Teşekkürler.
Tropheuslarımdaki problem.
Nls yem den oldugunu düşünüyorum. Bu yem balıkları kabız yapıyorKuzgun_0134 2014-04-27 19:14:38
Peki bu hastalıgın bi çözümü yokmudur ?
Nls yem den oldugunu düşünüyorum. Bu yem balıkları kabız yapıyor
Peki bu hastalıgın bi çözümü yokmudur ?
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
AreS,
Jeveux,
DigitalPen,
nniiaa,
emirkagan,
osmandbnl,
Mfk22,
Ancalagon,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
bysmokin,
eflatunaxoy,
darkaura,
Betul_,
EKAR,
SedatC,
sina cen,
Ers1905,
OKIRATLI,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Ahmetsefa05,
layper,
DARK ONE,
yeekim,
0rnn,
Sungurr,
aupqua,
odiox,
fikret43,
oguzozt,
lojistisyen,
Ömer yılmaz,
Oğul Hüseyin,
metsi,
Meryemmm,
Kemalk41,
heserx,
Fatihsm,
m170,
mcakir17,
MertSoyumert,
Makkaya,
enginhayta,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
