ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
okngrc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ağustos 2012 02:27
Son Ziyaret:
17 Eylül 2012 09:57
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Okan Gürcan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Okan Gürcan
SON 10 MESAJI
Grkn adlı üye
Nick olayı korkunç olmuş :)))
Nick olayı korkunç olmuş :)))
Bitkili...
[QUOTE=kandisky65] Balıklar sağlıklı şu an hiç bir sorun yok gibi görünüyor. Anubiaslarda ufak ufak yaprak açmaya başlamışlar hatta. Katkı kullanmayı pek düşünmüyorum ama yine de bir araştırma yaparım...[/QUOTE] Bahsettiğim ürün tankınızın biraz daha fazla hafta sonra edineceği bakterileri içeriyor. Pek de olumsuz anlamda katkı sayılmaz. Gayet olumlu bir uygulamadır. Hani yeni tanka oturmuş tanktan su koymakla aynıdır diyebilirim. O yüzden katkı bile sayılmaz. Dediğim anlamda şüpheniz varsa içinizi rahat ettirmek adına ekleyebilirsiniz. Tehlike içermiyor.
Naçizane bir tavsiyem. Aynı tarzda bir kökle sağ arka köşeye ufak bir küme daha yapın. Aynı tarzda... Arkadaki kum seviyesini biraz arttırın ama. Sonra da biraz oynamalarla bir yarışmaya yollayın :)okngrc 2012-09-15 02:06:57
[QUOTE=kandisky65] Balıklar sağlıklı şu an hiç bir sorun yok gibi görünüyor. Anubiaslarda ufak ufak yaprak açmaya başlamışlar hatta. Katkı kullanmayı pek düşünmüyorum ama yine de bir araştırma yaparım...[/QUOTE] Bahsettiğim ürün tankınızın biraz daha fazla hafta sonra edineceği bakterileri içeriyor. Pek de olumsuz anlamda katkı sayılmaz. Gayet olumlu bir uygulamadır. Hani yeni tanka oturmuş tanktan su koymakla aynıdır diyebilirim. O yüzden katkı bile sayılmaz. Dediğim anlamda şüpheniz varsa içinizi rahat ettirmek adına ekleyebilirsiniz. Tehlike içermiyor.
Naçizane bir tavsiyem. Aynı tarzda bir kökle sağ arka köşeye ufak bir küme daha yapın. Aynı tarzda... Arkadaki kum seviyesini biraz arttırın ama. Sonra da biraz oynamalarla bir yarışmaya yollayın :)
Bitkili...
Bence su yeni. Nitrivec gibi bir şey kullanmayı düşünün derim.
okngrc 2012-09-15 00:31:37
Bence su yeni. Nitrivec gibi bir şey kullanmayı düşünün derim.
Ama tank oturmaya başladıysa ve balıklar sağlıklı görünüyorsa gerek yok bu dediğime.
3 dakikada nano moss tankı ( Adist 2012 )
Abdurrahman Bey, evet, yeni yeni bakıyorum.
okngrc 2012-09-14 18:09:04
Abdurrahman Bey, evet, yeni yeni bakıyorum.
Benim söylemek istediğim şuydu. Hobiye yeni başlayan birçok insan önce bir şeylere özenir. Önce nasıl yapıldığı hakkında fazla fikri de yoktur. Tankını hazır bitkilerle hızlı şekilde kurduğunda, bunu Oliver Knott'un tanıtımında gördük, tank direkt hazır oluyor ve soğuyabilir belki olaydan dedim AMA tersi de olabilir. Gördüğü manzarayı çok sever ve bir dahakine zor yolu seçer.
Henüz diğer foruma bakamadım. Her başlığı ince ince inceleyip bir şeyler kapmaya çalışıyorum ama bu forumun gidişatı çok bilgilendirici oldu kanısındayım. Henüz bizde olmayan bir şey hakkında Serkan Bey'in hepimizi bilgilendirmesini sağladı ve yapılan tank tanıtımıyla son derece uyumlu oldu. Çoğunlukla yer sorunu nedeniyle fazla bitki bulunduramıyoruz. Bu gibi çözümler inanılmaz faydalı olabilir. Aşağıda şans eseri yaşadığım bir şey var :)
Serkan Bey, arkadaşıma göndermek üzere bir kaba koyduğum ama iş-güç yüzünden 4 gündür yollayamadığım Hydrocotyle leucocephala çıkmış kaptan almış başını gitmiş iyi mi? Öyle dışarıya doğru uzamışlar ve yapraklar son derece sağlıklı :) Şimdi ilk olrak saksılarda torfla ve sıvı gübre ile her tür Hydrocotyle'yi deneyeceğim. Sonra diğer bitkilere gelecek sıra... Sağolunuz, durup dururken eğlence çıktı :)
Ali Kustepesi akvaryum sorunla ilgilenmiyor...
Olay sizin forumda bana direkt saldırmanızdan ve hakaret etmenizden kaynaklandı. Zaten log yönetime ulaştırılmıştır. Forumdaki o hakaret mesajı tüm arkadaşlar tarafından ağır şekilde kınandı ve moderasyon direkt olarak o mesajı kaldırdı. Ben ise hiç hakaret etmeden sizin hakaretinize özel mesajla tepki verdim. Asla ama asla nereden geldin diye birşey söylemedim. Bu kadar berbat bir laf olamaz çünkü... Ayrıca tüm ifadelerim sizli bizlidir. Attığım mesajın başlığı bile "merhaba"dır.
okngrc 2012-09-14 19:34:33
Olay sizin forumda bana direkt saldırmanızdan ve hakaret etmenizden kaynaklandı. Zaten log yönetime ulaştırılmıştır. Forumdaki o hakaret mesajı tüm arkadaşlar tarafından ağır şekilde kınandı ve moderasyon direkt olarak o mesajı kaldırdı. Ben ise hiç hakaret etmeden sizin hakaretinize özel mesajla tepki verdim. Asla ama asla nereden geldin diye birşey söylemedim. Bu kadar berbat bir laf olamaz çünkü... Ayrıca tüm ifadelerim sizli bizlidir. Attığım mesajın başlığı bile "merhaba"dır.
Hiçbir yorum yapmadan sizin söylediğinizi iddia ettiğiniz sözü ve gerçeğini alt alta yazıyorum:
"Kelime harfiyen" (kelimesi kelimesine demek istediniz sanırım) söylediğinizi iddia ettiğiniz şey:
"ya koçum allah aşkına seninle benim işim olmaz allah seni anana babana bağışlasın"
Gerçeği:
"akıllı ol ve bana bidaha yazma sakın yazdığın insanın kim olduğunu bilmeden allah seni anana babana bağışlasın ??? "
Not: Bu olaya bulaştığım için kendime ne kadar kızsam azdır. O kadar midem bulandı ki hukuki girişim falan da düşünmüyorum. Bir tehdit var ama ciddiye alınacak bir tarafı yok çünkü. Moderatör arkadaşlar bu karşılıklı tartışmayı kaldırabilir çünkü olan mağdur olmuş olan arkadaşa oluyor konu dağılınca.
Not 2: Dayanamadım ya.. Salih Bey o "bürgül" değil "virgül".
3 dakikada nano moss tankı ( Adist 2012 )
Serkan Bey,
Serkan Bey,
Benzer olayı ben de glossoyla yaşadım. Resmen lav kayalarına yapışıyorlar. Her türlü malzemeyi kaplama eğilimindeler.
Bu arada şu emers de değil, aynı saksı bitkisi gibi çeşitli bitkilerin yetişmesine olan veren substrat aslında pek de sırrına ulaşılamaz bir şey değilmiş gibi geliyor bana, ne dersiniz? Deneme-yanılma yöntemiyle biz de bunu geliştirebiliriz. Ne kadar fazla arkadaş katkıda ve paylaşımda bulunursa o denli hızlı şekilde güzel bir substrat geliştirebiliriz diye düşünüyorum. Çünkü bitkileri bu şekilde geliştirmek emers gibi zahmetli de değil, çiçek beslemek gibi bir şey :)
3 dakikada nano moss tankı ( Adist 2012 )
Serkan Bey,
okngrc 2012-09-13 20:11:13
Serkan Bey,
Dediğiniz çok doğru. Ama şunu da düşünüyorum: Kimi zaman ulaşılmaz görünenin mümkün olduğunu göstermek ve insanların şevkini arttırmak gerekliyken, çoğu zaman da tankın gelişiminin gün-gün izlemek ayrı bir tat. Acaba hangisi teşvik edilmeli?
Blok halindeki bitkiler olayda yeni olan insanlarda şuna da yol açabilir: "eh işte yaptım oldu, dahası yok, artık başka bir şeyle uğraşayım" :)))
Bilemiyorum etkisini zamanla göreceğiz ancak bu açıdan Adist öncü olabilirse en azından biz de olumlu ve olumsuz yanlarıyla bu durumu görebileceğiz umarım.
Not: Gerçi bütün ısrarlı sorularıma rağmen substrat olarak ne kullandıklarını söylemediler :)) Ancak yapılan tanıtımda hazırlanan nesnenin birçok popüler bitkinin (sp japan gibi) saksıda yetişmesine olanak verdiğini ve örneğin evlerde çiçek besler gibi beslenebileceğinden bahsediyorlar. Oldukça ilgi çekici... Bu konudaki öncülüğünüzü bekliyoruz :) Ne diyebilirim ki ? :)
3 dakikada nano moss tankı ( Adist 2012 )
Cidden tebrik ederim.
okngrc 2012-09-13 06:34:18
Cidden tebrik ederim.
Ama olayın 3 dakika diye lanse edilmesi tuhaf olmuş. Kişi elindeki malzemelerin her zaman farkındadır ve kafasında tasarlar diye düşünüyorum. Tasarladığını hazır malzemelerle yerleştirmesi 3 dakika sürebilir eğer boyut küçükse ki gerçekten de her şey blok halinde (ama kafadaki süreç daha uzundur)... Yine de büyük başarıdır. Burada önemli olan 3 dakika yada 3 saat değil ortaya çıkandır.
Bu bana Oliver Knott'un C. Lukhaup'la yaptığı son fuar tanıtımını anımsattı : 15 dakikada bitkili tank. Bunun çok yakın zamanda gerçekleşmiş ve tanıtılmış olması da ilginç. Orada özel bir substrat kullanılarak bitkiler yetiştirilmişti ve direkt tanka konuyordu. Mosslar da hazırdı.
Burada da bitkiler belirli neselere halihazırda bitiştirilmiş halde ve blok halinde... İlginç. İki durumda da tank hazırlığındaki ve kullanılan bitkilerdeki "hazır uygulanma" durumu ve süre iddiası da ilginç. Bana esinlenme kaynaklı bir yarış gibi geldi :P Oradaki akvaryumculara ticari bir tanıtımdı. Serkan bey de daha büyük akvaryumlarda da aynı yöntemi deneriz deyince bayağı "esinlendiğini" anladım sanırım :P Neyse bu hissimin doğruluğunu zaman gösterir. Olayı aynı şekilde ticarete döküp dökmediklerini görünce anlayabiliriz :))) (İnternet var Allah'a şükür, biz de bakıyoruz :P Ayrıca Lukhaup arkadaşım olur :))
Özetle, öze dönersek, göz ve tecrübe olayı. Konsept orijinal değil, ama keşfetmesi de zor değil. Eldeki malzemeyi iyi bilme ve ne nerde düzgün duracak onu bilme olayı daha önemli. Bu, her durumda son derece takdire şayandır. Önemli olan ne sürede görüldüğü de değil görmektir... ve burada Serkan bey bence bayağı iyi bir iş başarmış.
Tekrar tebrikler.
Ali Kustepesi akvaryum sorunla ilgilenmiyor...
Konuya katkı sağlar mı bilmiyorum ancak biz ilgili kişiden sorunsuz bir tank almak için artık Salih beye mi başvuracağız? Söz konusu kişinin burada cevabı bile yok. Mağdur olan olmuş, bir özür bile dilenmemiş. Anca eğer sorun giderildiyse bayağı tantana ile ve çok geç giderilmiş. bana tüketicihakları açısından hiç tamin edici gelmedi. Üreticinin nedenini nasılını açıklamasını beklerdim.
okngrc 2012-09-13 23:28:22
Konuya katkı sağlar mı bilmiyorum ancak biz ilgili kişiden sorunsuz bir tank almak için artık Salih beye mi başvuracağız? Söz konusu kişinin burada cevabı bile yok. Mağdur olan olmuş, bir özür bile dilenmemiş. Anca eğer sorun giderildiyse bayağı tantana ile ve çok geç giderilmiş. bana tüketicihakları açısından hiç tamin edici gelmedi. Üreticinin nedenini nasılını açıklamasını beklerdim.
"Konuya katkı sağlayıcı " ama bayağı katkı sağlayıcı, arkadaşlara yasal haklarını gösteren bir mesajımın silinmesini de anlayamadım. Kanunları hatırlatmak kötü sanırım.
Yönetici arkadaş şunu demiş: "bölümün amacı diğer alışveriş yapacak şahısları bilgilendirmek, anlaşmazlıkları çözmektir."
Diğer alışveriş yapacak şahıslar bu arkadaşın nasıl mağdur olduğunu öğrenememiş oldu şimdi. O arkadaş kırk defa mesaj yazdı, kendisine duyarsız davranıldığını söyledi. "Bilgilendiren" mesajları silerek mağdur edeni korumuş oldunuz. Bu gibi tavırlar mağdur edene cesaret vermekten başka bir işe yaramaz. Naçizane fikrim budur.
Lütfen bu mesajı silmeden önce "bölümün amacı diğer alışveriş yapacak şahısları bilgilendirmek, anlaşmazlıkları çözmektir." mesajını düşen admin arkadaş açıklasın, cevap versin de ben de herkes de anlasın başka kimse nasıl mağdur olmayacakmış. Çünkü Salih bey müdahale etmezse sorun çözülemiyor; görülen o!
Ek: - Bıkkınlık ve artık içimin bayılması (
) nedeniyle kaldırılmıştır.
) nedeniyle kaldırılmıştır. Toplu Alımda Yine SAHTECİLİK uozgul Nicki Üye
[QUOTE=yemciniz.net]Ben ankarada yaptıklarınızı tek bir kişiden duymadım.Özel mesajda da söyledim bundan 2 3 yıl önce haftada 30 40 kribensis satarak bu işlere girisen şuan küçük bi hobihane adı altında üretim yapan Alper siz misiniz değil misiniz? Eğer bu kişi sizseniz ben size diyorum.
Toplu alımdada bi beyefendi yazmış benim ismimle kargo gittiğini keşke o zaman hem foruma mesaj atıp hem beni arasaydı böyle kimsenin adı lekelenip kimsenin emeğiyle oynanmasaydı. [/QUOTE]
okngrc 2012-09-12 02:24:48
[QUOTE=yemciniz.net]Ben ankarada yaptıklarınızı tek bir kişiden duymadım.Özel mesajda da söyledim bundan 2 3 yıl önce haftada 30 40 kribensis satarak bu işlere girisen şuan küçük bi hobihane adı altında üretim yapan Alper siz misiniz değil misiniz? Eğer bu kişi sizseniz ben size diyorum.
Toplu alımdada bi beyefendi yazmış benim ismimle kargo gittiğini keşke o zaman hem foruma mesaj atıp hem beni arasaydı böyle kimsenin adı lekelenip kimsenin emeğiyle oynanmasaydı. [/QUOTE]
"hobihane adı altında üretim yapan Alper siz misiniz değil misiniz? Eğer bu kişi sizseniz ben size diyorum"
Bunu diyen siz, sonra da adım lekelendi diyorsunuz... Kim olduğunu bilmediğiniz bir kişiyi, çıkarı için kara propaganda yapmakla suçlayıp, şüpheye düşünce de "eğer sizseniz" diyorsunuz ama gönderiler size ait.
Size 1-2 hatırlatma:
-Birinin sizin adınızla kargo göndermesini kabul ettğiniz anda sorumlusunuz. Kanun da böyle der..
-Kimseye emin olmadan "eğer sizseniz, böyle böyle " diyemezsiniz. İnsanları zan altında bırakamazsınız, SUÇTUR.
-Ekmek emektir, emek sahtecilik değildir.
Ayrıca, yemciniz.net internet adresine girdim. Tek iletişim bilgisi e-posta adresi ve telefon ama o da mobil! Adres yok! Şimdi siz firma olduğunuzu mu iddia ediyorsunuz da başkalarını ticaret yapmakla suçluyorsunuz? Basbaya sizinki firma işi değil. Firma adresi yok, normal bir telefon numarası da yok. Siz işinizi kayıtlı mı yapıyorsunuz adressiz telefonsuz ???
Saygılarımla...
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Mithrandirr,
OKIRATLI,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
yeekim,
sina cen,
wtreals,
BASARSURMEGOZ,
yns325,
hasancn,
bysmokin,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
Malawi34,
ErayDemirel,
eackgzz,
ciways,
ugurinann,
SeaWorld,
GLOSTERKANARYA,
K3r3m,
Vess34,
HalilSefaa,
reprise,
zen666,
0rnn,
peace41,
EKAR,
heserx,
nomercy,
kocoglu,
Hidro Dinamik,
metsi,
Oquanus,
sinor,
ncmberk,
Kaangzkr,
Burak PEKDEMİR,
Can78,
fetocan,
onuribrahim,
emreemin,
Sfenks111,
karidesrehberi,
Ehtiyar,
ilterisdoğukan,
Akvarist1923,
syerli,
yedili,
Ancalagon,
Brdk64,
aupqua,
semih058,
Legionsgamer,
ozbekir,
MCY4,
Çağatay Tozak,
Captainceko,
AC-72,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
