ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SiyahLepistes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Eylül 2012 09:41
Son Ziyaret:
14 Ekim 2013 07:45
Toplam Mesaj:
77 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammed Akdoğan
Doğum Tarihi:
02 Mart 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
moscow blue lepistes
[QUOTE=cerkes266]beyler sizlere bir soru sormak ıstıyorum yenı balık alıcam fakat kırma olmasından korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim.
bu balıklar safkan mı ?[/QUOTE]
safkan diye birşey yok ille bir müddet sonra pislik atıcaktır ! alacağın balıkların kırçılsız yani dikkatlice bak üst yüzgeçlerinde kuyruklarında leke olmayanlarından alki en az oranda sorun olsun ! yavrularında leke verdiğinde üzülme lekelileri ayır ya birine ver yada ufakbir akvaryum yap değişik değişik türlerde orada çıksın. bakarsın daha hoş balıklar çıkar kısmet !
[QUOTE=cerkes266]beyler sizlere bir soru sormak ıstıyorum yenı balık alıcam fakat kırma olmasından korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim.
bu balıklar safkan mı ?[/QUOTE]safkan diye birşey yok ille bir müddet sonra pislik atıcaktır ! alacağın balıkların kırçılsız yani dikkatlice bak üst yüzgeçlerinde kuyruklarında leke olmayanlarından alki en az oranda sorun olsun ! yavrularında leke verdiğinde üzülme lekelileri ayır ya birine ver yada ufakbir akvaryum yap değişik değişik türlerde orada çıksın. bakarsın daha hoş balıklar çıkar kısmet !
Hastalık Sonrası Arınmış Akvaryum ve Lepistesler
Aylarca süren Parazitler ile mücadele sonrası 2 cm ve altı 10 dişi 1 erkek tamamen sağlıklı canlılar ve akvaryum.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=phVCLIRw3D0[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=U1xIBQ1iCdE[/VID]
SiyahLepistes 2013-09-28 21:10:25
Aylarca süren Parazitler ile mücadele sonrası 2 cm ve altı 10 dişi 1 erkek tamamen sağlıklı canlılar ve akvaryum.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=phVCLIRw3D0[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=U1xIBQ1iCdE[/VID]
Sp'min karnı içinde doğru
[QUOTE=Vieja][QUOTE=furkanc35]Akvaryumcuya sordum karın çekmesi dedi çözümünü ise yemine sarımsak damlatmamı söyledi, yaptım. Akvaryuma attım ilerideki zamanda bakıcağız.[/QUOTE]
150 üstü lepistes den 14 tane anatank da kaldı eğer aynı tankda duruyorsa balığınız onu iyileştirene kadar hepsine az biraz takviye yapar o illet !
140 üstü kayıpdan alınan ders: yemmi yemiyor ? karnı içemi çöktü ? yüzgeci veya kuyruğumu eriyor ? acımayın ayırın akvaryumdan !
[QUOTE=Vieja][QUOTE=furkanc35]Akvaryumcuya sordum karın çekmesi dedi çözümünü ise yemine sarımsak damlatmamı söyledi, yaptım. Akvaryuma attım ilerideki zamanda bakıcağız.[/QUOTE]
Bu yöntem yem yiyorsa çözüm olur.
[/QUOTE]150 üstü lepistes den 14 tane anatank da kaldı eğer aynı tankda duruyorsa balığınız onu iyileştirene kadar hepsine az biraz takviye yapar o illet !
140 üstü kayıpdan alınan ders: yemmi yemiyor ? karnı içemi çöktü ? yüzgeci veya kuyruğumu eriyor ? acımayın ayırın akvaryumdan !
Balıklarım Yüzeyde Yüzüyor
[QUOTE=Emmanuel_Emenike] Vallahi akvaryum 60 lt. İçindekilerle birlikte 75 kg falan o akvaryum taşıması çok zor olur. Bir de kaza bela düşerse haydi felaket bu sefer olmaz o iş. Birkaç yerde buzla soğutulabileceğini okumuştum eğer öyle bir seçeneğim varsa nasıl yapmalıyım aydınlatır mısınız?[/QUOTE]
sürekli buz taşıman lazım 1 pet şişeyi dondurursun onu akvaryum zeminine bırakırsın bir diğerini donmaya bırakırsın buz çözülünce diğeriyle değiştirirsin tabi bunun için diğerinin donması gerekiyor.
ben bunu hiç denemedim fanda kullanmadım ama şunu söliyeyim mikrodalga fırın fanı ile iyi sonuçlar edinenler olmuş bu seçenek daha mantıklı gibi birde akvaryumunda bitki yoksa ışığını yemden yeme açar yemlerini yedikten sonra kaparsın buda ısıyı etkiler diğerlim bitkilerin var al bir pet şişeye 1 hafta pet şişede ışık görebilecekleri bir yer bul daha sonra ışığını ve bitkilerini tekrar aynı şekle çevirirsin. 28-29 c lepistes için fazla bir sıcaklık değil mesela ben bol yavru olunca yavru tankıyla uğraşamadım geçen kış tankın derecesini 27.5-28 civarına getirdim hem yaz sıcağı çarpmaz dedim hemde bol bol ürediler.
başka bir forumdan bir arkadaşın deneyimi :
Selamlar.
Bende de yaklaşık 400 lt lik bir resif akvaryumu var. Akvaryum iş yerim de en çok zaman geçirdiğim alt katta. Yani Çok fazla sıcak olmayan bir yer. Ancak Antalya da normal mevsim sıcaklıklarını düşünürsek buradaki suda 32-33 belkide daha fazla olabiliyor. O yüzden soğutucu kullanıyorum. Ancak 2 gündür test için soğutucuyu kapattım ve bildiğimiz mikrodalga fırın fanların dan aldım armatürle akvaryum arasına monte ettim. Fan dan çıkan soğuk hava akımı suyu yalayarak direk karşıya geçip ve t5 lerin yaydığı ısıyı da alıp götürüyor. Gayet başarılı oldu. Aynı zamanda bir üst katta yine bir akvaryumum var ancak tatlı su orası daha sıcak oluyor 38-39 dereceye kadar çıkıyor. Ona da aynı fan dan koydum ve şu anda su 27-28 de sabit ama hiç kapatmıyorum gece gündüz açık. Fanla soğutma deneyimiz başarılı olmuştur bilginize.
Resif akvaryumundaki soğutucuyu hiç açmasam mı acaba
SiyahLepistes 2013-09-13 00:45:27
[QUOTE=Emmanuel_Emenike] Vallahi akvaryum 60 lt. İçindekilerle birlikte 75 kg falan o akvaryum taşıması çok zor olur. Bir de kaza bela düşerse haydi felaket bu sefer olmaz o iş. Birkaç yerde buzla soğutulabileceğini okumuştum eğer öyle bir seçeneğim varsa nasıl yapmalıyım aydınlatır mısınız?[/QUOTE]
sürekli buz taşıman lazım 1 pet şişeyi dondurursun onu akvaryum zeminine bırakırsın bir diğerini donmaya bırakırsın buz çözülünce diğeriyle değiştirirsin tabi bunun için diğerinin donması gerekiyor.
ben bunu hiç denemedim fanda kullanmadım ama şunu söliyeyim mikrodalga fırın fanı ile iyi sonuçlar edinenler olmuş bu seçenek daha mantıklı gibi birde akvaryumunda bitki yoksa ışığını yemden yeme açar yemlerini yedikten sonra kaparsın buda ısıyı etkiler diğerlim bitkilerin var al bir pet şişeye 1 hafta pet şişede ışık görebilecekleri bir yer bul daha sonra ışığını ve bitkilerini tekrar aynı şekle çevirirsin. 28-29 c lepistes için fazla bir sıcaklık değil mesela ben bol yavru olunca yavru tankıyla uğraşamadım geçen kış tankın derecesini 27.5-28 civarına getirdim hem yaz sıcağı çarpmaz dedim hemde bol bol ürediler.
başka bir forumdan bir arkadaşın deneyimi :
Selamlar.
Bende de yaklaşık 400 lt lik bir resif akvaryumu var. Akvaryum iş yerim de en çok zaman geçirdiğim alt katta. Yani Çok fazla sıcak olmayan bir yer. Ancak Antalya da normal mevsim sıcaklıklarını düşünürsek buradaki suda 32-33 belkide daha fazla olabiliyor. O yüzden soğutucu kullanıyorum. Ancak 2 gündür test için soğutucuyu kapattım ve bildiğimiz mikrodalga fırın fanların dan aldım armatürle akvaryum arasına monte ettim. Fan dan çıkan soğuk hava akımı suyu yalayarak direk karşıya geçip ve t5 lerin yaydığı ısıyı da alıp götürüyor. Gayet başarılı oldu. Aynı zamanda bir üst katta yine bir akvaryumum var ancak tatlı su orası daha sıcak oluyor 38-39 dereceye kadar çıkıyor. Ona da aynı fan dan koydum ve şu anda su 27-28 de sabit ama hiç kapatmıyorum gece gündüz açık. Fanla soğutma deneyimiz başarılı olmuştur bilginize.
Balıklarım Yüzeyde Yüzüyor
[QUOTE=Emmanuel_Emenike] Nasıl soğutabilirim ?[/QUOTE]
soğutucu almak istersen kalbin sağlamsa araştırmanı tavsiye ederim
akvaryum üst kapağı veya cam a fan monte edenlerde var. Araştırırsan net de bulursun.
akvaryumun hafif birşey ise havalar oda sıcaklığı 27-28 dereceyi gösterene kadar mekan değişikiği yapabilirsin mesela evin en serin yerine bırak tekrar alırsın yerine.
lepisteslein çoğu yüzeyde gezmeyi sever sağlıklı lepistes yüzeyde takılır zemine yüzer arar tarar oyalanır yüzeğe çıkar. önemli olan balığın hareketleri.
SiyahLepistes 2013-09-13 00:45:11
[QUOTE=Emmanuel_Emenike] Nasıl soğutabilirim ?[/QUOTE]
soğutucu almak istersen kalbin sağlamsa araştırmanı tavsiye ederim

akvaryum üst kapağı veya cam a fan monte edenlerde var. Araştırırsan net de bulursun.
akvaryumun hafif birşey ise havalar oda sıcaklığı 27-28 dereceyi gösterene kadar mekan değişikiği yapabilirsin mesela evin en serin yerine bırak tekrar alırsın yerine.
lepisteslein çoğu yüzeyde gezmeyi sever sağlıklı lepistes yüzeyde takılır zemine yüzer arar tarar oyalanır yüzeğe çıkar. önemli olan balığın hareketleri.
Su Sürekli Bulanık
[QUOTE=zhaiyuki]Arkadaşlar elimde ana tankımdan ayrı ufak bir akvaryumum var 35x20x30 boyutlarında iç filitre kullanıyorum sadece sabah tertemiz olan su akşam birden bire bulanıklaştı kirlendi filitre temizlemiyor diye içindeki süngerini temizledim akvaryumdaki suyun yarısını değiştirdim dip çekimi yaptım fakat hala su bulanık suyun kirlenmesine neden olan şeyi bulamadım sizce neden olabilir ?[/QUOTE]
sabah temiz olan su akşam bulanıksa akvaryum içerisindeki bir kütük veya taş,kaya veya platik malzeme salınım yapmıştır. etken bunlardan biri değilse evdeki diğer insanlara bir sorun belki misafirlerinizin çocukları kumu karıştırmıştır belkide akvaryuma birşey dökülmüştür.su düzeni saatler içerisinde kendi kendine bu şekilde bozulmaz.
SiyahLepistes 2013-09-12 23:57:24
[QUOTE=zhaiyuki]Arkadaşlar elimde ana tankımdan ayrı ufak bir akvaryumum var 35x20x30 boyutlarında iç filitre kullanıyorum sadece sabah tertemiz olan su akşam birden bire bulanıklaştı kirlendi filitre temizlemiyor diye içindeki süngerini temizledim akvaryumdaki suyun yarısını değiştirdim dip çekimi yaptım fakat hala su bulanık suyun kirlenmesine neden olan şeyi bulamadım sizce neden olabilir ?[/QUOTE]
sabah temiz olan su akşam bulanıksa akvaryum içerisindeki bir kütük veya taş,kaya veya platik malzeme salınım yapmıştır. etken bunlardan biri değilse evdeki diğer insanlara bir sorun belki misafirlerinizin çocukları kumu karıştırmıştır belkide akvaryuma birşey dökülmüştür.su düzeni saatler içerisinde kendi kendine bu şekilde bozulmaz.
Erkek ve Dişi ilişkisi
[QUOTE=theory]merhaba arkadaşlar benim erkek balığım dişilerle ilgilenmiyor bunun sebebi ne olabilir acaba? ayrıca 3 dişim var ve 3 tanesi de hamile sebep bu olabilirmi??[/QUOTE]
1 lepistesin yemi tükürmesinden dolayı balıklardaki iştahsızlığı gidermek için neler yapılması gerektiğini araştırdım karşıma meyan kökü çıktı. aldım ufak su petine 1 tutam attım su sararınca süzüp akvaryuma yarısını kullandım balıklarda (karantinadakiler dahil) canlanma var.tüm balıklara yeni yem verdiğimden yem atıp iştah konusunu denemedim. ph olayında bir yerde iniyor diğeri ise yükselttiğini söylemiş fakat balıkların dahada canlandığını kendim gördüm.
[QUOTE=theory]merhaba arkadaşlar benim erkek balığım dişilerle ilgilenmiyor bunun sebebi ne olabilir acaba? ayrıca 3 dişim var ve 3 tanesi de hamile sebep bu olabilirmi??[/QUOTE]
1 lepistesin yemi tükürmesinden dolayı balıklardaki iştahsızlığı gidermek için neler yapılması gerektiğini araştırdım karşıma meyan kökü çıktı. aldım ufak su petine 1 tutam attım su sararınca süzüp akvaryuma yarısını kullandım balıklarda (karantinadakiler dahil) canlanma var.tüm balıklara yeni yem verdiğimden yem atıp iştah konusunu denemedim. ph olayında bir yerde iniyor diğeri ise yükselttiğini söylemiş fakat balıkların dahada canlandığını kendim gördüm.
dayanıklı balık üretimi deneyim.
[QUOTE=armağan ilgar]Hayır başka balık yaşaqmıyor bakteri döngüsü mevcut düzenli su değişimi yapılıyor dinlendirilmiş ve ısıtılmöış su ile ayrıca bu uygun ortamda ölen lepistes sorununu bir çok kişi yaşıyor..
Dereceyi yazmayı unutmuşum 26 derece sabit.
[/QUOTE]
1-fanus ta rahat ediyorlar attığın yemleri düzenli olarak yiyorlar
2-filtreninde etkisi olabilir. benim ayrı beslediğim yavrular 40 günde 1cm üstüne çıkıyor anatankda ise saklandıkları için bu süre 3 katına çıkıyor.
[QUOTE=armağan ilgar]Hayır başka balık yaşaqmıyor bakteri döngüsü mevcut düzenli su değişimi yapılıyor dinlendirilmiş ve ısıtılmöış su ile ayrıca bu uygun ortamda ölen lepistes sorununu bir çok kişi yaşıyor..
Dereceyi yazmayı unutmuşum 26 derece sabit.
[/QUOTE]
1-fanus ta rahat ediyorlar attığın yemleri düzenli olarak yiyorlar
2-filtreninde etkisi olabilir. benim ayrı beslediğim yavrular 40 günde 1cm üstüne çıkıyor anatankda ise saklandıkları için bu süre 3 katına çıkıyor.
Kurtçuk
[QUOTE=Fearless38]Arkadaşlar geçenlerde akvaryum kapağını açtığımda 1cm büyüklüğünde kelebeğe benzeyen bir böceğin uçarak kaçtığını gördüm. Bugün kapağın altına baktığımda ıslak olan yerlerde siyah renk küçük kurtçuklar gördüm. Bu kurtçukların bu böcekle bir alakası varmıdır? Akvaryumda balık sayısı arttığı için yemlemeyide artırmıştım. Bu kurtçuklar kendiliğinden ürediyse gerçekten sorun. Böcek larvası ise sorun olmaz. İşin kötü tarafı su dışında yaşayabiliyor sanırım. Kendiliğinden üredilerse daha çoğalma ihtimali var elimden geldiğince temizledim. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı hiç. Daha önce akvaryum kapağının ıslak kalan yerlerinde böle kurtçuklar gören oldu mu?[/QUOTE]
Merhaba bahsettiğniz kelebeğe benzyen hayvanı yüzey bitkilerimin bol olduğu zamanlar canlı ve cansız olarak 3-4 kez akvaryum yüzeyinde bulmuştum sanırım onların oluşup üremesi için iyibir ortam oluşmuştu tank da sizinkide aynısıdır bakın isterseniz zararlı olacağını sanmam.
https://www.google.com.tr/search?q=helikopter+b%C3%B6ce%C4%9Fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:tr:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xbspUsfxJYnUswbm7YCQAQ&ved=0CC4QsAQ&biw=1440&bih=828
[QUOTE=Fearless38]Arkadaşlar geçenlerde akvaryum kapağını açtığımda 1cm büyüklüğünde kelebeğe benzeyen bir böceğin uçarak kaçtığını gördüm. Bugün kapağın altına baktığımda ıslak olan yerlerde siyah renk küçük kurtçuklar gördüm. Bu kurtçukların bu böcekle bir alakası varmıdır? Akvaryumda balık sayısı arttığı için yemlemeyide artırmıştım. Bu kurtçuklar kendiliğinden ürediyse gerçekten sorun. Böcek larvası ise sorun olmaz. İşin kötü tarafı su dışında yaşayabiliyor sanırım. Kendiliğinden üredilerse daha çoğalma ihtimali var elimden geldiğince temizledim. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı hiç. Daha önce akvaryum kapağının ıslak kalan yerlerinde böle kurtçuklar gören oldu mu?[/QUOTE]
Merhaba bahsettiğniz kelebeğe benzyen hayvanı yüzey bitkilerimin bol olduğu zamanlar canlı ve cansız olarak 3-4 kez akvaryum yüzeyinde bulmuştum sanırım onların oluşup üremesi için iyibir ortam oluşmuştu tank da sizinkide aynısıdır bakın isterseniz zararlı olacağını sanmam.
https://www.google.com.tr/search?q=helikopter+b%C3%B6ce%C4%9Fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:tr:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xbspUsfxJYnUswbm7YCQAQ&ved=0CC4QsAQ&biw=1440&bih=828
Arkadaşlar İlk Defa !
[QUOTE=lepisteshayranı]Sağol Kardeşim bende 50 lt almak istiyodum bide sorayım dedim aydınlattığın için teşekkür ederim birde Benim bir arkadaşda hava motoru yok yavru felanda aldı 3 aydır besliyor hava motoru şartmı ?[/QUOTE]
şelale aparatlı iç filtre alırsın hafif suyun üstüne cıkarırsın aparatı düşen su ile hava sorunuda ortadan kalkar baktın gece su sesi rahatsız etti ozaman hava motoru alırsın.
SiyahLepistes 2013-09-06 00:56:19
[QUOTE=lepisteshayranı]Sağol Kardeşim bende 50 lt almak istiyodum bide sorayım dedim aydınlattığın için teşekkür ederim birde Benim bir arkadaşda hava motoru yok yavru felanda aldı 3 aydır besliyor hava motoru şartmı ?[/QUOTE]
şelale aparatlı iç filtre alırsın hafif suyun üstüne cıkarırsın aparatı düşen su ile hava sorunuda ortadan kalkar baktın gece su sesi rahatsız etti ozaman hava motoru alırsın.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
