ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TANER YILMAZ
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ocak 2013 01:41
Son Ziyaret:
20 Mart 2025 20:13
Toplam Mesaj:
103 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
TANER YILMAZ
Doğum Tarihi:
01 Mayıs 1978
Yaş:
48
İl:
Istanbul
Meslek:
MÜHENDİS
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
TANER YILMAZ
SON 10 MESAJI
Electric Blue Balloon Ramirezi Cinsiyet Yem Bakim
[QUOTE=sirholy]Dost acı söyler ama bir süre sonra ramirezi ölecektir. Maalesef kovalamadan kaynaklanan stres durumlarına çok fazla dayanamıyorlar.[/QUOTE]
Size katılıyorum. Maalesef bu durumu defalarca yaşadım. Bence İthalçılara dişi ramirezi gelmiyor. Ben 10 dan fazla ramirezi aldım. Daha dişi ramirezim olmadı. Sevdiğim bir tür olmasına rağmen ramirezi beslemekten vazgeçtim.
[QUOTE=sirholy]Dost acı söyler ama bir süre sonra ramirezi ölecektir. Maalesef kovalamadan kaynaklanan stres durumlarına çok fazla dayanamıyorlar.[/QUOTE]
Size katılıyorum. Maalesef bu durumu defalarca yaşadım. Bence İthalçılara dişi ramirezi gelmiyor. Ben 10 dan fazla ramirezi aldım. Daha dişi ramirezim olmadı. Sevdiğim bir tür olmasına rağmen ramirezi beslemekten vazgeçtim.
Silindi
Cevaplar
1) Evet doğru driverı doğru LED’lere bağlayın çalışsın.
2)Kullandığız bağlantı tipine göre değişir. Sistemizde akım sabit voltaj mı değişken yada voltaj sabit akım mı değişken. Genelde sabit akımlı driverlar ile seri bağlı led sistem kullanılır. Bu şekilde LED’ler tolerans dışı ise zorlanabilir. Parlaklık artabilir ama ömrü kısa olacaktır.
3) 1w led için kanallı alüminyum yeterlidir. 3w ve üstü için fan gerekli olur.
4) Evet
Cevaplar
1) Evet doğru driverı doğru LED’lere bağlayın çalışsın.
2)Kullandığız bağlantı tipine göre değişir. Sistemizde akım sabit voltaj mı değişken yada voltaj sabit akım mı değişken. Genelde sabit akımlı driverlar ile seri bağlı led sistem kullanılır. Bu şekilde LED’ler tolerans dışı ise zorlanabilir. Parlaklık artabilir ama ömrü kısa olacaktır.
3) 1w led için kanallı alüminyum yeterlidir. 3w ve üstü için fan gerekli olur.
4) Evet
Balıklarım Ölüyor?
Ben şimdiye kadar ehiemden başka dış filtre kullanmadım. Sizin filtrenizde su akışı ilk hangi kattan başlıyor bimiyorum. Dediğiniz gibi ilk 1 sepetten başlıyorsa elinizdeki malzeme orda durabilir. 2. Katta süngerler 3 . Kata da siporax veya substrat pro koyabilirsiniz. Suyun çıkış noktasından önce elyaf kullanın ve sık aralıklarla değiştirin.
Tabi bu siporax veya substrat pro pahalı malzemeler bunların yerine bakteri tutacak geniş yüzeyli malzemelerde olabilir. Lav kırığı kullanan bile var. Kendini kanıtlamış ürünler olduğu için Eheim ve sera en çok kullanılanlar.
Umarım kafanızı karıştırmamışımdır. Dış filtrenizi en verimli şekilde kullanmanıza yardımcı olmaya çalıştım.
Ben şimdiye kadar ehiemden başka dış filtre kullanmadım. Sizin filtrenizde su akışı ilk hangi kattan başlıyor bimiyorum. Dediğiniz gibi ilk 1 sepetten başlıyorsa elinizdeki malzeme orda durabilir. 2. Katta süngerler 3 . Kata da siporax veya substrat pro koyabilirsiniz. Suyun çıkış noktasından önce elyaf kullanın ve sık aralıklarla değiştirin.
Tabi bu siporax veya substrat pro pahalı malzemeler bunların yerine bakteri tutacak geniş yüzeyli malzemelerde olabilir. Lav kırığı kullanan bile var. Kendini kanıtlamış ürünler olduğu için Eheim ve sera en çok kullanılanlar.
Umarım kafanızı karıştırmamışımdır. Dış filtrenizi en verimli şekilde kullanmanıza yardımcı olmaya çalıştım.
Balıklarım Ölüyor?
Su giriş kısmında seramik türü malzemelerin kullanılma amacı büyük pisliklerin tutulmasıdır.
Bu seramikler üzerine nitrifikaskon bakterilerinin tutunması pek mümkün değildir. Çünkü bu
kısımda çok güçlü akıntı vardır. Bu seramiklerin amacı kaba pislikleri tutmak yani mekanik filtrasyondur. Örneğin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141462/160520181129541.jpg[/IMG] gibi bir ürün.
Benim filtemde bu malzemeyi su girişinde kullanıyorum. Üstünde elyaf var. İkinci katta ehiem substart pro (biyolojik filtrayon için ) ve elyaf.
Ehiem substrat pro nun kullanım ömrü daha uzun olduğu için sera siporaxa tercih ediyorum. İki katlı için bu şekildedir.
Sizin kullandığınız Eurastar seramik halka sera siporax benzeri bir üründür.
Verdiğiniz tabloda bu malzemeyi su girişine koymuşsunuz. Anlattığım gibi nitrat bakteri tutan malzemeler son katlarda kullanılmalıdır.
Kullandığınız amonyak tutucular , karbon malzemeler geçici ürünlerdir. Bunlar ile işiniz bittiğinde beslediğiniz balık ve bitkilere göre filtrenizi
zenginleştirebilirsiniz. Zeoleti enson katta elyaf altına filtre torbası ile kullanıyorlar galiba ben kullanmadığım için siz yinede araştırın.
Su giriş kısmında seramik türü malzemelerin kullanılma amacı büyük pisliklerin tutulmasıdır.
Bu seramikler üzerine nitrifikaskon bakterilerinin tutunması pek mümkün değildir. Çünkü bu
kısımda çok güçlü akıntı vardır. Bu seramiklerin amacı kaba pislikleri tutmak yani mekanik filtrasyondur. Örneğin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141462/160520181129541.jpg[/IMG] gibi bir ürün.
Benim filtemde bu malzemeyi su girişinde kullanıyorum. Üstünde elyaf var. İkinci katta ehiem substart pro (biyolojik filtrayon için ) ve elyaf.
Ehiem substrat pro nun kullanım ömrü daha uzun olduğu için sera siporaxa tercih ediyorum. İki katlı için bu şekildedir.
Sizin kullandığınız Eurastar seramik halka sera siporax benzeri bir üründür.
Verdiğiniz tabloda bu malzemeyi su girişine koymuşsunuz. Anlattığım gibi nitrat bakteri tutan malzemeler son katlarda kullanılmalıdır.
Kullandığınız amonyak tutucular , karbon malzemeler geçici ürünlerdir. Bunlar ile işiniz bittiğinde beslediğiniz balık ve bitkilere göre filtrenizi
zenginleştirebilirsiniz. Zeoleti enson katta elyaf altına filtre torbası ile kullanıyorlar galiba ben kullanmadığım için siz yinede araştırın.
Balıklarım Ölüyor?
Öncelikle geçmiş olsun. Görünen o ki tankınıza sisteminiz oturmadan balıklarınızı eklemişsiniz. Biyolojik döngü daha oluşmadığı görülüyor.
Dış filtrenizde kullandığınız malzelerde biyolojik temizliği yapacak , nitrikasyon bakterilerinin yaşayacağı malzeme yok nitrivic gibi malzelerden önce bu bakterilerin yaşayacağı evi satın alın. Örneğin ehiem substrat pro veya sera siporax gibi. Yoksa bu bakteri kültürünü atsanızda nerede barınacaklar.
Yazdığınız malzemeler
Seramik - Mekanik filtrasyon
Zeolit ve karbon- kimyasal filtrasyon
Filtrede dizilim
Su giriş noktasından itibaren
1. Mekanik filtrasyon (seramik + sünger)
2 . Biyolojik filtrasyon (substatlar)
3. Elyaf mutlaka olmalı ve sık sık ayda veya 2 ayda bir değiştirin
Hiçbir akvaryumumda karbon kullanmadım. O yüzden onun sırası hakkında bir şey söylemiyorum.
Ayrıca sakın dış filtrenizi kapatmayın.
Öncelikle geçmiş olsun. Görünen o ki tankınıza sisteminiz oturmadan balıklarınızı eklemişsiniz. Biyolojik döngü daha oluşmadığı görülüyor.
Dış filtrenizde kullandığınız malzelerde biyolojik temizliği yapacak , nitrikasyon bakterilerinin yaşayacağı malzeme yok nitrivic gibi malzelerden önce bu bakterilerin yaşayacağı evi satın alın. Örneğin ehiem substrat pro veya sera siporax gibi. Yoksa bu bakteri kültürünü atsanızda nerede barınacaklar.
Yazdığınız malzemeler
Seramik - Mekanik filtrasyon
Zeolit ve karbon- kimyasal filtrasyon
Filtrede dizilim
Su giriş noktasından itibaren
1. Mekanik filtrasyon (seramik + sünger)
2 . Biyolojik filtrasyon (substatlar)
3. Elyaf mutlaka olmalı ve sık sık ayda veya 2 ayda bir değiştirin
Hiçbir akvaryumumda karbon kullanmadım. O yüzden onun sırası hakkında bir şey söylemiyorum.
Ayrıca sakın dış filtrenizi kapatmayın.
Anubias/ Java Fern Kralligi
Tebrik ederim. Çok başarılı bir ortam oluşturmuşsunuz. Sağlıkla uzun süre devam ettirirsiniz inşallah.
Hangi yemleri kullanıyorsunuz?
Haftalık Beslenme tablonuz nasıl acaba?
Tebrik ederim. Çok başarılı bir ortam oluşturmuşsunuz. Sağlıkla uzun süre devam ettirirsiniz inşallah.
Hangi yemleri kullanıyorsunuz?
Haftalık Beslenme tablonuz nasıl acaba?
270 Litre Cüce Güney Amerikan Kurulumu
Cankut Bey tebrik ederim.
Şu an yazıcaklarım tamamen sizden bağımsızdır.
Forumu ziyaretlerim sırasında belirli aralıklarda gelen yarışma bildirimlerini bazen merak edip göz atarım. Yarışmaya katılmayı düşünmediğimden kurallara hiç göz atmadım.Doğayı sonuna kadar taklit edip,en doğala ulaşmaya çalıştığımız bu hobinin yarışmasında fotoğraf üstünde oynama izni olması çok garip geldi bana. Tekrar edeyim siz sadece kurallar içinde rakiplerinizle rekabet edip haklı bir galibiyet almışsınız. Burda esas problem kural koyucularda bence bu kural revize edilip doğallık ön planda olmalı. Tabii bu bir canlı yarışması değilde fotoğraf yarışması ise buna diyecek bir şey yok.
Ayrıca sizce problemli olan diğer kural içinde bütün herkes yerine sadece bağımsız olabilecek bir jüri karar verirse daha mantıklı olur herhalde.
Tekrar tebrik ederim.
Aşağıdaki fotoğrafı şu an sponten olarak çektim. Doğallık daha güzel değil mi arkadaşlar?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141462/010520181645131.jpg[/IMG][EDIT]TANER YILMAZ,2018-05-01 16:49:54[/EDIT]
Cankut Bey tebrik ederim.
Şu an yazıcaklarım tamamen sizden bağımsızdır.
Forumu ziyaretlerim sırasında belirli aralıklarda gelen yarışma bildirimlerini bazen merak edip göz atarım. Yarışmaya katılmayı düşünmediğimden kurallara hiç göz atmadım.Doğayı sonuna kadar taklit edip,en doğala ulaşmaya çalıştığımız bu hobinin yarışmasında fotoğraf üstünde oynama izni olması çok garip geldi bana. Tekrar edeyim siz sadece kurallar içinde rakiplerinizle rekabet edip haklı bir galibiyet almışsınız. Burda esas problem kural koyucularda bence bu kural revize edilip doğallık ön planda olmalı. Tabii bu bir canlı yarışması değilde fotoğraf yarışması ise buna diyecek bir şey yok.
Ayrıca sizce problemli olan diğer kural içinde bütün herkes yerine sadece bağımsız olabilecek bir jüri karar verirse daha mantıklı olur herhalde.
Tekrar tebrik ederim.
Aşağıdaki fotoğrafı şu an sponten olarak çektim. Doğallık daha güzel değil mi arkadaşlar?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141462/010520181645131.jpg[/IMG][EDIT]TANER YILMAZ,2018-05-01 16:49:54[/EDIT]
Neden su değişimi yapılır, doğru zaman ve miktar ne olmalı ?
Kullanacağınız alet reverse osmos ise kullanabilirsiniz. Ben %50 ro %50 dinlenmiş Çeşme suyu kullanıyorum. Tabii beslediğiniz balıklara uygunluğunu takip ediniz. Benim takım şu an 6.4 civarı ph değerine sahip. Ro su mineral içermediği için tek başına kullanılması doğru olmaz. Tamamen ro su kullanmak için gerekli mineralleri dışarıdan eklemek gerekir.
Kullanacağınız alet reverse osmos ise kullanabilirsiniz. Ben %50 ro %50 dinlenmiş Çeşme suyu kullanıyorum. Tabii beslediğiniz balıklara uygunluğunu takip ediniz. Benim takım şu an 6.4 civarı ph değerine sahip. Ro su mineral içermediği için tek başına kullanılması doğru olmaz. Tamamen ro su kullanmak için gerekli mineralleri dışarıdan eklemek gerekir.
Durgun Japon Balığı
Yukarıda arkadaşım size madde madde tavsiyelerini yazmış. Maddelerden birinde suyunuzun nasıl eksilmesinin önlenmesi de var.
Bunları uygulayabilirseniz muhtemelen daha mutlu balıklarınız olucaktır.
Yukarıda arkadaşım size madde madde tavsiyelerini yazmış. Maddelerden birinde suyunuzun nasıl eksilmesinin önlenmesi de var.
Bunları uygulayabilirseniz muhtemelen daha mutlu balıklarınız olucaktır.
Durgun Japon Balığı
İlk çektiğiniz fotoğraf çok daha farklı görünüyor. Ama bildiğim kadarıyla tek kuyruklar oldukça büyüyebilirler. Ben ce o akvaryum bu tür için yetersiz. Ben Japon balığı hakkında çok deneyimli olmadığım için size ayrıntı veremem. Ama 40 lt düşük bir kapasite olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca o akvaryumun yarısını neden boş bıraktınız anlamadım.
İlk çektiğiniz fotoğraf çok daha farklı görünüyor. Ama bildiğim kadarıyla tek kuyruklar oldukça büyüyebilirler. Ben ce o akvaryum bu tür için yetersiz. Ben Japon balığı hakkında çok deneyimli olmadığım için size ayrıntı veremem. Ama 40 lt düşük bir kapasite olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca o akvaryumun yarısını neden boş bıraktınız anlamadım.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
