ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lieutenant
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ekim 2013 16:01
Son Ziyaret:
17 Şubat 2014 22:31
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Salih Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Salih
SON 10 MESAJI
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] <span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">Tetratec IN 400 Plus idealdir fiyatı biraz pahalı olsada sorunsuz bir şekilde yıllar boyu kullanabilirsiniz. Bir diğer çeşit ise pipo filtredir bunuda bir hava motoru ve pipo filtre yardımıyla halledebilirsiniz. Onun dışında ısıtıcı alırken, atman, jbl,tetra gibi markaları seçin. Fon kendi zevkinize kalmış, muhakkak ilk önce akvaryumu kurun,biyolojik denge oturduktan sonra balıkları alın. Bakteri kültürü olarak ben her zaman Seachem kullanırım ve tek geçerim</span>
Tesekkurler hocam hepsini listeye yazdım seachem stabilityden bahsediyorsunuz sanırım ?
Istanbulda aradığım akvaryumu bulabilecegim bir yer hakkında bilgisi olan var mı acaba baktığım pet shoplarda nano akvaryumdan başka goremedim de
[QUOTE=UtkuAltay] <span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">Tetratec IN 400 Plus idealdir fiyatı biraz pahalı olsada sorunsuz bir şekilde yıllar boyu kullanabilirsiniz. Bir diğer çeşit ise pipo filtredir bunuda bir hava motoru ve pipo filtre yardımıyla halledebilirsiniz. Onun dışında ısıtıcı alırken, atman, jbl,tetra gibi markaları seçin. Fon kendi zevkinize kalmış, muhakkak ilk önce akvaryumu kurun,biyolojik denge oturduktan sonra balıkları alın. Bakteri kültürü olarak ben her zaman Seachem kullanırım ve tek geçerim</span>
<span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">
</span>
</span>
<span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">bknz; http://www.akvaryum.com/forum/lepistes_akvaryum_kurulumu_k550399.asp
</span>
[/QUOTE] </span>
Tesekkurler hocam hepsini listeye yazdım seachem stabilityden bahsediyorsunuz sanırım ?
Istanbulda aradığım akvaryumu bulabilecegim bir yer hakkında bilgisi olan var mı acaba baktığım pet shoplarda nano akvaryumdan başka goremedim de
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum[/QUOTE]
Ben de öyle düşünüyorum bakınca şöyle bir huzur dolsun
tesekkur ederim bu sene sıkıyoruz kendimizi hedef icin 
Bu arada 50 lt icin gerekli malzemeler ve önerilerde bulunabilir misiniz hangi marka filtre hangi bitki,kum ve diger gerekli malzemeler hakkında söylediğim gibi pek bir bilgim yokta
[QUOTE=becocum] İlerde daha büyük bir akvaryum istediğinizi düşünürsek dış filtreyi büyük akvaryum alınca o akvaryumun hacmine göre seçersiniz. 50 litre için küçük bir iç filtre yeterli olur. Hacim az debisi de çok fazla olmasın akıntı gereğinden fazla olabilir. İstediğiniz kumu alabilirsiniz hangisi gözünüze hoş gelirse onu alın. Tabi bir de ısıtıcı gerekiyor. 100 wattlık ısıtıcı fazlasıyla yeterli olur.
[/QUOTE]
Teşekkürler degerli tavsiyeleriniz icin aydınlatma icin bir öneriniz var mı
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
30 litrelik bir akvaryumda güzel bir beta size daha çok zevk verecektir.
[/QUOTE] Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Her ne kadar forumumuzda en az hacim 40lt olarak belirtilsede ben 100 lt civarı öneririm. Yeni başladığınızı düşünerek 100lt civarı bir size yeterli olacaktır. Biraz daha tecrübe kazandıkça, cins lepisteslere yönelirsiniz adeti artırırsınız buda bir daha akvaryum almanızı gerektirir. Büyük hacimde balık beslemek çok daha kolaydır çünkü yapacağınız müdahale veya hataların az hacme göre tolere edilme şansı daha fazladır
[/QUOTE] Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum[/QUOTE]
En azından 50 lt, 2e2d veya 3d3e şeklinde hobiye güzel bir başlangıç olabilir, hem biraz streste alır. Sınav çalışmalarında kolay gelsin :) 
[/QUOTE] 
Ben de öyle düşünüyorum bakınca şöyle bir huzur dolsun
tesekkur ederim bu sene sıkıyoruz kendimizi hedef icin 
Bu arada 50 lt icin gerekli malzemeler ve önerilerde bulunabilir misiniz hangi marka filtre hangi bitki,kum ve diger gerekli malzemeler hakkında söylediğim gibi pek bir bilgim yokta
[QUOTE=becocum] İlerde daha büyük bir akvaryum istediğinizi düşünürsek dış filtreyi büyük akvaryum alınca o akvaryumun hacmine göre seçersiniz. 50 litre için küçük bir iç filtre yeterli olur. Hacim az debisi de çok fazla olmasın akıntı gereğinden fazla olabilir. İstediğiniz kumu alabilirsiniz hangisi gözünüze hoş gelirse onu alın. Tabi bir de ısıtıcı gerekiyor. 100 wattlık ısıtıcı fazlasıyla yeterli olur.
[/QUOTE]
Teşekkürler degerli tavsiyeleriniz icin aydınlatma icin bir öneriniz var mı
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
30 litrelik bir akvaryumda güzel bir beta size daha çok zevk verecektir.
[/QUOTE] Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Her ne kadar forumumuzda en az hacim 40lt olarak belirtilsede ben 100 lt civarı öneririm. Yeni başladığınızı düşünerek 100lt civarı bir size yeterli olacaktır. Biraz daha tecrübe kazandıkça, cins lepisteslere yönelirsiniz adeti artırırsınız buda bir daha akvaryum almanızı gerektirir. Büyük hacimde balık beslemek çok daha kolaydır çünkü yapacağınız müdahale veya hataların az hacme göre tolere edilme şansı daha fazladır
[/QUOTE] Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=Duman Han] Net 50 litre bir akvaryum 1e3d lepistes için ziyadesiyle yeterli olur kanaatindeyim.30 litrede de beslenebilir nitekim canlılara biraz daha güzel ortamlar sağlama amacında olmalıyız.30 litreye dekor ekipman vs girince litremizin düşeceğini unutmamalıyız ayrıca 50x30x20=30 litre bir akvaryum yalnızca ağzına kadar başka hiç birşey olmadan 30 litre alır boşluklarımızı vs iyi değerlendirmeliyiz bu ölçülerde bir akvaryum maksimum 25 litre alır ne yazık ki..Esenlikle...[/QUOTE]
Tesekkur ederim degerli yorumunuz icin peki 50 lt bir akvaryum nereden bulabilirim genelde gördüğüm pet shoplarda yabancı firmaların nano akvaryumlari oluyor bu arada istanbulda yaşıyorum
[QUOTE=3nokta] Lepistesler için 45-50 litre yeterli. 1 erkek 3 dişi alırsanız rahatça bakabilirsiniz bence. Bende 45 litre ile başlamıştım sonra gözüme küçük geldi şu an 150 litrelik bir akvaryumum var. Bence seninde yapacağın şey o :)[/QUOTE]
Hele su sınavlar gecsin ilginç planlarım var benimde :)
[QUOTE=Duman Han] Net 50 litre bir akvaryum 1e3d lepistes için ziyadesiyle yeterli olur kanaatindeyim.30 litrede de beslenebilir nitekim canlılara biraz daha güzel ortamlar sağlama amacında olmalıyız.30 litreye dekor ekipman vs girince litremizin düşeceğini unutmamalıyız ayrıca 50x30x20=30 litre bir akvaryum yalnızca ağzına kadar başka hiç birşey olmadan 30 litre alır boşluklarımızı vs iyi değerlendirmeliyiz bu ölçülerde bir akvaryum maksimum 25 litre alır ne yazık ki..Esenlikle...[/QUOTE]
Tesekkur ederim degerli yorumunuz icin peki 50 lt bir akvaryum nereden bulabilirim genelde gördüğüm pet shoplarda yabancı firmaların nano akvaryumlari oluyor bu arada istanbulda yaşıyorum
[QUOTE=3nokta] Lepistesler için 45-50 litre yeterli. 1 erkek 3 dişi alırsanız rahatça bakabilirsiniz bence. Bende 45 litre ile başlamıştım sonra gözüme küçük geldi şu an 150 litrelik bir akvaryumum var. Bence seninde yapacağın şey o :)[/QUOTE]
Hele su sınavlar gecsin ilginç planlarım var benimde :)
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?
[QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
30 litrelik bir akvaryumda güzel bir beta size daha çok zevk verecektir.
[/QUOTE] Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
Herkese iyi günler
Hobiye yeni başlayanlardanım ve ygs lys sınavları gecene kadar ufak bitkili bir lepistes akvaryumu kurmak istiyorum sınavdan sonra insallah daha rahat büyük bir akvaryuma gececegim bu gecici akvaryum 20 30 lt olabilir su an icin icinde 4 5 lepistes bakmayı düşünüyorum bana yardim eder misiniz hangi malzemeyi almaliyim ( kum,filtre vs. bu malzemeler hakkında pek bilgim yok cunku ) ve kurulum hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim en kısa zamanda kurmak istiyorum simdiden teşekkürler sağlıklı hobiler
Edit:Konuyu bilerek bu bölüme açtım akvaryum kurulduğunda resimlerle vs. tanıtımını yapmayı düşünüyorumLieutenant 2013-11-28 23:33:42
Herkese iyi günler
Hobiye yeni başlayanlardanım ve ygs lys sınavları gecene kadar ufak bitkili bir lepistes akvaryumu kurmak istiyorum sınavdan sonra insallah daha rahat büyük bir akvaryuma gececegim bu gecici akvaryum 20 30 lt olabilir su an icin icinde 4 5 lepistes bakmayı düşünüyorum bana yardim eder misiniz hangi malzemeyi almaliyim ( kum,filtre vs. bu malzemeler hakkında pek bilgim yok cunku ) ve kurulum hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim en kısa zamanda kurmak istiyorum simdiden teşekkürler sağlıklı hobiler
Edit:Konuyu bilerek bu bölüme açtım akvaryum kurulduğunda resimlerle vs. tanıtımını yapmayı düşünüyorum
Wolf fish balığı
Agresif oldugu söylenen amerikada 1 dalgıçın ölümüne sebep olan bir balık türüdür ve cok tehlikeli olabilir
Edit : wolf fishLieutenant 2013-11-07 17:05:51
Agresif oldugu söylenen amerikada 1 dalgıçın ölümüne sebep olan bir balık türüdür ve cok tehlikeli olabilir
Edit : wolf fish
Baslangıc lepistes akvaryumu
Sınav senem olduğu için büyük bir tank kurmayı su an icin düşünmüyorum inşallah ilerde kurarım şimdi lepisteslerim icin ufaktan başlangıç yapacağım önerilerinizi gelecek adına dikkate aldım teşekkür ederim
Sınav senem olduğu için büyük bir tank kurmayı su an icin düşünmüyorum inşallah ilerde kurarım şimdi lepisteslerim icin ufaktan başlangıç yapacağım önerilerinizi gelecek adına dikkate aldım teşekkür ederim
Baslangıc lepistes akvaryumu
Teşekkürler cevaplarınız için en kısa zamanda kuracağım akavaryumu araştırmaya devam ediyorum
Teşekkürler cevaplarınız için en kısa zamanda kuracağım akavaryumu araştırmaya devam ediyorum
Baslangıc lepistes akvaryumu
Iyi gunler arkadaslar hediye gelen 3 lepistesimden 1 i erkek 2 sinin disi oldugunu öğrendim ve kavanozda sıkılacaklarını düşünüyorum başlangıç için fazla büyük olmayan bir akvaryum önerebilir misiniz ? Bu alanda yeniyim de..simdiden teşekkürler
Iyi gunler arkadaslar hediye gelen 3 lepistesimden 1 i erkek 2 sinin disi oldugunu öğrendim ve kavanozda sıkılacaklarını düşünüyorum başlangıç için fazla büyük olmayan bir akvaryum önerebilir misiniz ? Bu alanda yeniyim de..simdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
