ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
conqueror44
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2013 02:22
Son Ziyaret:
29 Nisan 2026 22:59
Toplam Mesaj:
200 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FATİH ARABACIOĞLU
Doğum Tarihi:
26 Ekim 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Merhaba Samet Bey,
Merhaba Samet Bey,
Öncelikle mesajınızı yeni farketdiğim için kusuruma bakmayın.Başta sıkıntı yaşamışsınız ama sonunun iyi bittiğine sevindim.Bir arkadaş da sizin gibi hortum bağlantı sorunu yaşamıştı.Bu sebeple sizi uyarıda bulunmuştum ama siz akıllıca üstesinden gelmişsiniz.Sisteminiz hayırlı olsun.Mayalı sistemle kullanabilmenize sevindim.Reaktör masrafı çıkardım size ama bundan sonra tüplü sistem için masrafı edersiniz gibime geliyor:)Tüplü sistemin ilk kurulum maliyeti yüksek.Heleki benim gibi iki tane tüplü sistem kurarsanız daha çok oluyor.Ama sonrasında kafanız rahat ediyor.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Volkan bey düzenlemeyi sizin dediğiniz gibi yapmaya çalışacağım.Ve zemin komple cuba olacak.Aydınlatma litreye nerdeyse 2 watt.Ama co2 saniyede en az 2 damla olunca herşey çok hızlı tükeniyor.Mesela canlı yükü fazla diye nitratı pek vermiyorum.Geçen hafta sadece cubalarda biraz sararma olunca verdim.Fosfatı camlarda nokta yosunu oluşmaya başlayınca veriyorum.Fe ise haftada 3*15 ml vermeye başladım.Potasyumdada eksiklik belirtileri görünce 3*10 a çıktım.Mikroelement 3*5ml veriyorum.Net su miktarıda 50 litre kadar.Bu şekilde yosun problemi sıkıntım yok.Ve alabildiğine fotosentez oluyor.
Parvula kurulumunuz bence cok güzel.Insan bozmaya kıyamaz.Ama cubanın görselliği cok daha iyi bana göre.Ya yeni bir kurulum yapacaksınız yada riske girip kurulu dengeyi bozacaksınız.Bendeki parvula sizdekinin üçte biri kadardı.Maket bıçağıyla önce küçük porsiyonlara ayırdım.Kök sistemi gelişmiş olduğundan derine kadar inmelisiniz.Sonra parçaları spatula ile kaldırıp aldım.Su cok bulandı yinede.Hemen %50 su degisimi yapıp nitrivec ekledim.Işığı kapattım.Sonra hergün %20 su değişimi yaptım.Potasyum ve mikro disinda gübre vermedim.Bu şekilde herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Volkan bey düzenlemeyi sizin dediğiniz gibi yapmaya çalışacağım.Ve zemin komple cuba olacak.Aydınlatma litreye nerdeyse 2 watt.Ama co2 saniyede en az 2 damla olunca herşey çok hızlı tükeniyor.Mesela canlı yükü fazla diye nitratı pek vermiyorum.Geçen hafta sadece cubalarda biraz sararma olunca verdim.Fosfatı camlarda nokta yosunu oluşmaya başlayınca veriyorum.Fe ise haftada 3*15 ml vermeye başladım.Potasyumdada eksiklik belirtileri görünce 3*10 a çıktım.Mikroelement 3*5ml veriyorum.Net su miktarıda 50 litre kadar.Bu şekilde yosun problemi sıkıntım yok.Ve alabildiğine fotosentez oluyor.
Parvula kurulumunuz bence cok güzel.Insan bozmaya kıyamaz.Ama cubanın görselliği cok daha iyi bana göre.Ya yeni bir kurulum yapacaksınız yada riske girip kurulu dengeyi bozacaksınız.Bendeki parvula sizdekinin üçte biri kadardı.Maket bıçağıyla önce küçük porsiyonlara ayırdım.Kök sistemi gelişmiş olduğundan derine kadar inmelisiniz.Sonra parçaları spatula ile kaldırıp aldım.Su cok bulandı yinede.Hemen %50 su degisimi yapıp nitrivec ekledim.Işığı kapattım.Sonra hergün %20 su değişimi yaptım.Potasyum ve mikro disinda gübre vermedim.Bu şekilde herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Merhaba Volkan Bey;
Merhaba Volkan Bey;
Teşekkür ederim.Evet cübalar yayılmaya devam ediyor.Birkaç aya tamamen kaplayacak gibi.Dediğiniz gibi utrinin yerine 1 hafta sonra cüba ekleyeceğim.Ortadaki yoğun kısımdan alıp o kısma ekleyeceğim.Sadece cüba olacak.Artık sizde söyleyince kesin kararımı verdim.Kararsız kaldığım nokta ise orta kısım.Cübalar o bölgeye doğru biraz uzandı.Orta arka kısmı boş mu bıraksam bilemedim.Orada şu an rotala sp. green filizleri var.Bıraksam o kısmı 1 aya kaplar.Onları söküp cübayı arka cama kadar devammı ettirsem acaba.Eğer boş bırakırsam Alternanthera roseofilia nın yerine reinckii mini ekleyeceğim.Orda kalan birkaç mayaca fluvitaliside çıkaracağım.
Ludwigia super red mini yi geçen sene Ali beyde tesadüf gördüm.Sizde tanıyorsunuz.Bu bitkiyi dutch style bir akvarumda görüp çok beğenmiştim.Ali beydede tankının arkasında bir dal tesadüfi vardı.Ondan almıştım.Sonra alg problemi yaşadığım dönemde yaşatamadım.Baktığım en zor ludwigia türü diyebilirim.Yüksek ışık ve demir istiyor.Tankdaki demiri kurutuyor resmen.Neyse tekrar tankı toparlarken ondan yine almak istedim.Sonuncuyu aldığım için kalmamış.Çok peşine düştüm.Sonra karşıda bir arkadaşından bulup getirdi.Şu an tek satış yapan o galiba.Hottania bitkisiyle ise Türkiye'deki sucul bitkiler konulu bir yazıda tanıştım.Türkiyede sadece Sakarya Karasu acarlar longozunda yetişiyor.Ama bizde yetişen hottania palustris türü.Ben bu türü bulamadım ama bunun yerine hottania inflata yı bulabildim.Şu an palustris Yıldırım beyde var.Fırsat bulduğumda bunula değiştireceğim.İleride belki sadece Bizim ülkede yetişen su bitkisi türlerinden oluşan bir Anadolu tankı yapabilirim:)Özelden iletişim bilgilerimi vereyim.Ne zaman tankınıza eklemek isterseniz size budadığımda vereyim.
Alieren Bey sizede ayrıca şevk verici yazınız teşekkür ederim.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Merhaba arkadaşlar tankda yaptığım değişikliler sonrası bügünkü son durumu paylaşmak istedim.Konuda hala acemi olduğumu düşündüğüm için her türlü fikir ve eleştirilerinize açığım.
conqueror44 2015-03-28 00:39:42
Merhaba arkadaşlar tankda yaptığım değişikliler sonrası bügünkü son durumu paylaşmak istedim.Konuda hala acemi olduğumu düşündüğüm için her türlü fikir ve eleştirilerinize açığım.
Öncelikle tabanda parvula mini den sonra glossolarıda tankdan çıkardım.Sebebine gelince cübalar artık yayılmaya başladı ve görsel olarak daha çok beğeniyorum.Tabanda çok tür olması görsel açıdan çok hoş durmadı.Ama glossoyu da tecrübe etmiş oldum.Şu an sadece cuba ve biraz utri bulunmakta.Bu kurulum bitkili akvaryumlar için bende tam deneme tahtası oldu.İleride zaman bulup yeni tanklar kurarsam eski hataları yapmam artık.Ayrıca haddim olmayarak zemin bitkileri konusunda kendi deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.
Parvula:Hiç adaptasyon süreci beklemeden hemen yayılmaya başladı.Kök sistemi çok gelişmiş bir bitki.Öyleki tabandan sökerken kalıp halinde dağılmadan çıktı.Misket gübreye çok güzel tepki veriyor.Sadece potasyum ve kök gübrelemesiyle bakılabilen kolay bir taban bitkisi.
Glosso:Sadece ışık bile bu bitkiye yeter diye düşünüyorum.Benim tankım yaklaşık 50 litre su alıyor ve 96 watt aydınlatma var.Nerdeyse litreye 2 watt düşüyor.Bitki birkaç günlük adaptasyondan sonra deli gibi yayılmaya başladı.Cübaların üstüne çıkmasın diye set yaptım onuda aştı.1 ay olmadan üst üste 3.katı çıkmaya başlayınca vazgeçtim.
Cüba:Bitkili tankımı kurma sebebim.Forumdan tropicadan kaç saksı alıpda çöp ettim hatırlamıyorum.Ama en güzelide forumdan Gökmen Üstüntürk hocamın hediye ettiği 2 koca kalıp cübaydı.Tankla ilgilenmeyi bıraktığım dönemde en son onlar vardı zeminde.Üstleri siyah fırça yosunu olunca 2cm kumla üzerlerini örtmüştüm.Ve yeniden tanka el atınca toprakdan 1-2 cm lik yerden yeniden hayat buldular.Ama çok gelişmiyorlardı.Test kullanmaya başladım.Siyah fırça olmasın diye demiri korka korka veriyordum.Baktım demir 0.Sonra demiri ve diğer gübreleri ayarlayınca gelişmeye başladılar.Tankda kırmızı bitkiler artınca verdiğim 10ml demirde yetmedi.Geçen hafta yaprakları sararmaya erimeye başlayınca baktım demir yine 0.Enson çarşamba 15ml demir verdim.0.5 ppm ölçtüm.Bu akşam baktım yine 0.Yani anladığım taban bitkileri içerisinde sudaki kimyasal dengeye en hassas olan cüba.Ama olsun fotosentezi görünce insanın uğraştığına değiyor.
Utri:Son merakım.Sırf merakdan alıp bir kenara diktim.Bilgim bu bitki için yok gibi.Tropicadn aldım.Diktiğim ancak dörtte biri erimeden kaldı.Kalanlar epeydir hiç gelişmedi.Bu gün yeni filizler gördüm.Bakalım artık deneyip göreceğim
Telefonla çektim görüntü kalitesi iyi değil ama paylaşmak istedim:
FOTOSENTEZ
UTRİCULARİA
ZOR BELA BULDUĞUM LUDWİGİA SUPER RED MİNİ VE HOTTANİA İNFLATA
VE TANKIN SON HALİ
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Samet Bey sizi yanıltmak istememiştim.Mayalı sistemle kullanacağınızı düşünemedim.Mayalı sistemle nasıl olur pek fikrim yok ama tüplü sistem için kesinlikle tavsiye ederim.Hayırlı olsun diyelim.Ama çekvalfsiz kullanmayın.Umarım olumlu olur ve buradan paylaşırsınız.
Samet Bey sizi yanıltmak istememiştim.Mayalı sistemle kullanacağınızı düşünemedim.Mayalı sistemle nasıl olur pek fikrim yok ama tüplü sistem için kesinlikle tavsiye ederim.Hayırlı olsun diyelim.Ama çekvalfsiz kullanmayın.Umarım olumlu olur ve buradan paylaşırsınız.
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Onur bey dediğim gibi 1 senedir kullanıyorum herhangi bir sorun ile karşılaşmadım.Giriş yerinde bir erime durumu söz konusu değil.Saniyede 2 damla veriyorum ve böyle birşey gözlemlemedim.Herhangi bir sıkıntısı yok şimdilik.
Onur bey dediğim gibi 1 senedir kullanıyorum herhangi bir sorun ile karşılaşmadım.Giriş yerinde bir erime durumu söz konusu değil.Saniyede 2 damla veriyorum ve böyle birşey gözlemlemedim.Herhangi bir sıkıntısı yok şimdilik.
Samet Bey dıy sistemde kullanmadım.Ama kullanılabileceğini pek sanmıyorum.Zira co2 hortumunun bağlı olduğu yerden geriye tüpe doğru bir basınç var.Dış filtre su basıncı.Pervaneler hızlı dönsün diye filtreye yakın konumlandırıyorsunuz.Manometre 4-6 bara ulaşınca ancak co2 çıkışı oluyor.Dıy sistemde böyle bir basınç söz konusu değil.Hele ki ilk karışımı hazırlayıp gaz çıkışını beklediğiniz dönemde.Geri tepmeyi çekvalf ile çözersiniz ama basıncın yeterli olmayacağı görüşündeyim.Aksini yapan varsa burdan paylaşabilir.
Bitkili akvaryumunuzda çok hoş görünüyor.Tebrik ederim.Yalnız bitkileriniz yoğun co2 isteyen türler değil.İçlerinden micra co2 i daha fazla tüketiyor ama az seviyelerde de gelişiyor.Mayalı sistemle devam edecekseniz bence seramik yeterli.Onuda mümkün olduğunca zemine yakın yerleştirin.Birde ben bi ara yapmıştım çok faydasını görmüştüm.Co2 diffüzörden çıkıp yüzeye çıktığı bölgeye küçük bir kafa motoru koymuştum.Çözünen Co2 i içine çekip pervanesinde biraz daha parçalayıp yatay doğrultuda dağıtıyordu.Dolayısıyla co2 in suda katettiği mesafe artıp daha fazla çözünüyordu.
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Merhaba Samet Bey.Reaktörü alalı 1 sene olmuş şimdi siz konuyu tekrar açınca farkettim.Üründen gayet memnunum.Max-mix den daha küçük ve sağlam.Bu bir yılda hiç su kaçırma falan olmadı.Bendeki ürün dolap dışına monte olduğu için galiba biraz yosun tutuyor.Ama sadece 2 yada 3 kere açıp temizlemişimdir.Çünkü çalışması yani pervanelerin dönmesi hiç durmadı.Bazen filtrenin su basma pompasına basıncada içindeki kiri atıyor.Aslında tıkansada temizliği kolay ama ben üşenip de yapmıyorum.Bendeki hiç ses yapmadı.Co2 bağlayıp ilk gazı fazla verince içinde gaz biriktiği için biraz ses yapmıştı.O da 5 dakika sonra eriyince kalmadı.Başkada sesini duymadım.Çözme durumu ise bence mükemmel.Verdiğiniz bütün gazı kayıpsız %100 çözüyor.Öyleki bir keresinde dolum sonrası ince ayar vanası arızalanıp 3lt tüp bir gecede boşalmıştı.Tüm gazı çözmüş:)akvaryumda biraz karides dışında birşey kalmamıştı.ph4-5 aralığına kadar inmişti.Bitkilere ise hava motoru bağlamış gibi oksijen veriyordu.Daha önce seramik ve dıy vortex kullanmış biri olarak kesinlikle bu derim.Fiyatıda uygun bulmuşsunuz.Ben tavsiye ederim.Yalnız kablo ölçüsüne dikkat edin.Galiba 12-16mm idi.
Merhaba Samet Bey.Reaktörü alalı 1 sene olmuş şimdi siz konuyu tekrar açınca farkettim.Üründen gayet memnunum.Max-mix den daha küçük ve sağlam.Bu bir yılda hiç su kaçırma falan olmadı.Bendeki ürün dolap dışına monte olduğu için galiba biraz yosun tutuyor.Ama sadece 2 yada 3 kere açıp temizlemişimdir.Çünkü çalışması yani pervanelerin dönmesi hiç durmadı.Bazen filtrenin su basma pompasına basıncada içindeki kiri atıyor.Aslında tıkansada temizliği kolay ama ben üşenip de yapmıyorum.Bendeki hiç ses yapmadı.Co2 bağlayıp ilk gazı fazla verince içinde gaz biriktiği için biraz ses yapmıştı.O da 5 dakika sonra eriyince kalmadı.Başkada sesini duymadım.Çözme durumu ise bence mükemmel.Verdiğiniz bütün gazı kayıpsız %100 çözüyor.Öyleki bir keresinde dolum sonrası ince ayar vanası arızalanıp 3lt tüp bir gecede boşalmıştı.Tüm gazı çözmüş:)akvaryumda biraz karides dışında birşey kalmamıştı.ph4-5 aralığına kadar inmişti.Bitkilere ise hava motoru bağlamış gibi oksijen veriyordu.Daha önce seramik ve dıy vortex kullanmış biri olarak kesinlikle bu derim.Fiyatıda uygun bulmuşsunuz.Ben tavsiye ederim.Yalnız kablo ölçüsüne dikkat edin.Galiba 12-16mm idi.
200 Litrelik Ful Bitkili Doğal Manzaram
Maşallah çok güzel bir bitkili olmuş tebrik ederim.Kayalarıda çok beğendim.Sanırsam dragon stone.Nereden temin ettiniz merak ettim.
Maşallah çok güzel bir bitkili olmuş tebrik ederim.Kayalarıda çok beğendim.Sanırsam dragon stone.Nereden temin ettiniz merak ettim.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Ozan Bey bende ilk aldığımda minyatür küçüçüklerdi.Sonra baktım marul kadar oldu;tankda küçük yolladım.
Ozan Bey bende ilk aldığımda minyatür küçüçüklerdi.Sonra baktım marul kadar oldu;tankda küçük yolladım.
SON MESAJLAR
- 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
Austine,
altanilker,
exCaLiSTa,
07ahmet,
Zaid,
Hsrt,
Tortuga7,
TheDS,
darkaura,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
L3viathan,
EKAR,
berkant68,
ErayDemirel,
Balikcidede,
LEGEND59,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Riblja Corba,
Kınayu,
ahmetpl20,
miracemir,
ozherele_aoPa,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Sufisu,
Fatihsm,
Mustafasesen,
KADİR2024,
Oğul Hüseyin,
BalikAdam3099,
AquaVita,
Legionsgamer,
Meryemmm,
MK_71,
ali özer,
eackgzz,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Kemalk41,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







