ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bursa98
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2014 12:19
Son Ziyaret:
03 Mayıs 2026 22:26
Toplam Mesaj:
218 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
33 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hakan gider
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Gider
SON 10 MESAJI
Aydınlatma Soluklaştı
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çekilen gücün (Amper ) yeni adaptöre uygun olup olmadığını hesaplattırın.[/QUOTE]
Eski adaptör ve yeni adaptörün üstünde yazan değerler aynı ama bakalım,bakıcak usta yine
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çekilen gücün (Amper ) yeni adaptöre uygun olup olmadığını hesaplattırın.[/QUOTE]
Eski adaptör ve yeni adaptörün üstünde yazan değerler aynı ama bakalım,bakıcak usta yine
Aydınlatma Soluklaştı
[QUOTE=Orhan76]
Ben yaklaşık 1,5 yıldır Aqualed 3 sıralı full spectrum kullanıyorum. Günde 4 saat otomatik ayarlı prizle kullanmaktayım. Ledlerimin durumu hala iyi, sadece 15 gün önce basit bir adaptör arızası yaşadım kondansatörden kaynaklı, onu da bir elektrikçi arkadaşım yeni kondansatör lehimleyerek 5 dakikada halletti. Tanklarım küçük nano tanklar 30x30x30, derinlik çok az, bitkilerim de çok basit low-tech bitkiler (tilki kuyruğu, marsilea hirsuta, anubias nana petite, amazon frogbit gibi) bu nedenle bana aydınlatma şiddeti yeterli geliyor. Genel metal aksamından da (gövde-ayaklar vs.) memnunum diyebilirim. Aşağıda kullandığım armatür ve diğer arkadaşların kendi cihazları hakkındaki yorumlarını bulabilirsiniz,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/aqua_led_mi_orion_led_mi_k1001318.asp[/URL][/QUOTE]
Problem adaptör değişimi sonra düzeldi,ama bu seferde,bağlantı yerinden çok fazla el değmiyecek kadar ısınma yapıp,ışıkta göz kırpma şeklinde ışık sönüp yanıyor,gösterdiğim eletrikçi tekrar geri getir bakalım dedi,tekrar götürücez bakalım,yorumunuz için teşekkürler..
[QUOTE=Orhan76]
Ben yaklaşık 1,5 yıldır Aqualed 3 sıralı full spectrum kullanıyorum. Günde 4 saat otomatik ayarlı prizle kullanmaktayım. Ledlerimin durumu hala iyi, sadece 15 gün önce basit bir adaptör arızası yaşadım kondansatörden kaynaklı, onu da bir elektrikçi arkadaşım yeni kondansatör lehimleyerek 5 dakikada halletti. Tanklarım küçük nano tanklar 30x30x30, derinlik çok az, bitkilerim de çok basit low-tech bitkiler (tilki kuyruğu, marsilea hirsuta, anubias nana petite, amazon frogbit gibi) bu nedenle bana aydınlatma şiddeti yeterli geliyor. Genel metal aksamından da (gövde-ayaklar vs.) memnunum diyebilirim. Aşağıda kullandığım armatür ve diğer arkadaşların kendi cihazları hakkındaki yorumlarını bulabilirsiniz,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/aqua_led_mi_orion_led_mi_k1001318.asp[/URL][/QUOTE]
Problem adaptör değişimi sonra düzeldi,ama bu seferde,bağlantı yerinden çok fazla el değmiyecek kadar ısınma yapıp,ışıkta göz kırpma şeklinde ışık sönüp yanıyor,gösterdiğim eletrikçi tekrar geri getir bakalım dedi,tekrar götürücez bakalım,yorumunuz için teşekkürler..
Aydınlatma Soluklaştı
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Sharkled yerli, piyasanın en uygun armatürünü yapan bir firma. Osram led kullanıyor. Full spectrum mevcut. 5 sırası makbul. İletişimleri çok iyi ve telefon ile ulaşabiliyorsunuz. Ben 5 sıra yaptırmıştım hemde bedavadan biraz pahalı. Basit bitkiler, low tech için kullanılabilir, high tech için olmaz. Ben bir tankımda kullanıyorum. Burada sizin armatürün trafo sorunu var gibi. Yeni bir trafo ile deneyebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Sharkled yerli, piyasanın en uygun armatürünü yapan bir firma. Osram led kullanıyor. Full spectrum mevcut. 5 sırası makbul. İletişimleri çok iyi ve telefon ile ulaşabiliyorsunuz. Ben 5 sıra yaptırmıştım hemde bedavadan biraz pahalı. Basit bitkiler, low tech için kullanılabilir, high tech için olmaz. Ben bir tankımda kullanıyorum. Burada sizin armatürün trafo sorunu var gibi. Yeni bir trafo ile deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler,tankım bitkili değil öncelikle onu söylemek isterim,amacım net bir ışık sağlamak,internette 4 sırasını buldum,fiyat olarakta uygun,almadan önce şuanki aydınlatmamı,yakın tanıdığım bir elektrikçiye gösterimcem,olursa devam,olmazsa shark marka alıcaz bir tane..
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Sharkled yerli, piyasanın en uygun armatürünü yapan bir firma. Osram led kullanıyor. Full spectrum mevcut. 5 sırası makbul. İletişimleri çok iyi ve telefon ile ulaşabiliyorsunuz. Ben 5 sıra yaptırmıştım hemde bedavadan biraz pahalı. Basit bitkiler, low tech için kullanılabilir, high tech için olmaz. Ben bir tankımda kullanıyorum. Burada sizin armatürün trafo sorunu var gibi. Yeni bir trafo ile deneyebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Sharkled yerli, piyasanın en uygun armatürünü yapan bir firma. Osram led kullanıyor. Full spectrum mevcut. 5 sırası makbul. İletişimleri çok iyi ve telefon ile ulaşabiliyorsunuz. Ben 5 sıra yaptırmıştım hemde bedavadan biraz pahalı. Basit bitkiler, low tech için kullanılabilir, high tech için olmaz. Ben bir tankımda kullanıyorum. Burada sizin armatürün trafo sorunu var gibi. Yeni bir trafo ile deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler,tankım bitkili değil öncelikle onu söylemek isterim,amacım net bir ışık sağlamak,internette 4 sırasını buldum,fiyat olarakta uygun,almadan önce şuanki aydınlatmamı,yakın tanıdığım bir elektrikçiye gösterimcem,olursa devam,olmazsa shark marka alıcaz bir tane..
Aydınlatma Soluklaştı
[QUOTE=Çağatay Tozak]SHARK marka aydınlatma kullanıyorum 1 yıldır bir sıkıntı yaşamadım , gayette memnunum [/QUOTE]
Evet bu markanın fiyatları uygun,teşekkürler
Peki aqualed kullanan var mı acaba,yorum yapabilecek..
[QUOTE=Çağatay Tozak]SHARK marka aydınlatma kullanıyorum 1 yıldır bir sıkıntı yaşamadım , gayette memnunum [/QUOTE]
Bide akvaryum ölçüleriniz nedir ? 2 sıra led li mi 4 sıra led li mi kullanıyorsunuz ? Yeterli ışık sağlıyor mu ? Benim akvaryumum, 80/40/40 yeterli olur mu sizce ?
[QUOTE=Çağatay Tozak]SHARK marka aydınlatma kullanıyorum 1 yıldır bir sıkıntı yaşamadım , gayette memnunum [/QUOTE]
Evet bu markanın fiyatları uygun,teşekkürler
Peki aqualed kullanan var mı acaba,yorum yapabilecek..
[QUOTE=Çağatay Tozak]SHARK marka aydınlatma kullanıyorum 1 yıldır bir sıkıntı yaşamadım , gayette memnunum [/QUOTE]
Bide akvaryum ölçüleriniz nedir ? 2 sıra led li mi 4 sıra led li mi kullanıyorsunuz ? Yeterli ışık sağlıyor mu ? Benim akvaryumum, 80/40/40 yeterli olur mu sizce ?
Aydınlatma Soluklaştı
[QUOTE=yemrekozenn]
Merhabalar wolfmar orıonledın eski adı dıye duymustum. yanılıyor olabılırım. Sadece ışık olarak kullanacaksanız el yapımı olanlar daha uyguna geliyor. uğraşmak istemezseniz orinled b ve c serisi yeterli gelecektir
[/QUOTE]
Böyle bir yazınıza istinaden,Az önce araştırma yaptım,auqaled ile ortaklarmış,daha sonra ayrılmışlar,orionledler biraz bütçeyi aşar,başka daha uygun fiyatlı ledler varsa,tavsiye edebilir misiniz ?
[QUOTE=yemrekozenn]
Merhabalar wolfmar orıonledın eski adı dıye duymustum. yanılıyor olabılırım. Sadece ışık olarak kullanacaksanız el yapımı olanlar daha uyguna geliyor. uğraşmak istemezseniz orinled b ve c serisi yeterli gelecektir
[/QUOTE]
Böyle bir yazınıza istinaden,Az önce araştırma yaptım,auqaled ile ortaklarmış,daha sonra ayrılmışlar,orionledler biraz bütçeyi aşar,başka daha uygun fiyatlı ledler varsa,tavsiye edebilir misiniz ?
Aydınlatma Soluklaştı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158563/280420260936591.jpg[/IMG]
Aydınlatmam,fotoğrafta gözüktüğü marka,dün ciddi derecede bir soluklaşma meydana geldi,ara ara kendi geliyor,canlanıyor,acaba sorun nedir ? Ömrümü bitiyor artık.
Eğer ömrü bitiyorsa,bu performansı alabileceğim,uygun bütçeli aydınlatma tavsiyeleriniz var mıdır ? (Akvaryum bitkisiz)
Şimdiden teşekkürler..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158563/280420260936591.jpg[/IMG]
Aydınlatmam,fotoğrafta gözüktüğü marka,dün ciddi derecede bir soluklaşma meydana geldi,ara ara kendi geliyor,canlanıyor,acaba sorun nedir ? Ömrümü bitiyor artık.
Eğer ömrü bitiyorsa,bu performansı alabileceğim,uygun bütçeli aydınlatma tavsiyeleriniz var mıdır ? (Akvaryum bitkisiz)
Şimdiden teşekkürler..
Bulanıklık Sorunu
[QUOTE=koraykbl]
Transgenetik ile meleğin bıraktığı organik atık miltarı bir değildir ve melekler daha büyüktür. Litreye görede balık yükü fazla ve litreniz bu yükü döndüremiyor. Biyolojik süngeriniz az ise o süngerleri daha kalın ve dar gözenekli Biyolojik sünger ile değiştirin. Balık yükünüzü azaltın ki bu ileride kavgalarıda tetikler. Yardımcı olarak çift pipo filitre koyup Biyolojik arıtmayı iki katına çıkartmak büyük oranda soruna yardımcı olur. Dilerseniz 160lt gibi hacime dış filtrede alınabilirdi.[/QUOTE]
Evet bende balık yükünden şüphe ettim,zaten balıkları değiştirme fikrim var,tekrar transgenetik tetra bakıcam heralde,yorumlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=Aquaboy]Merhaba naçizane fikrim balık yükünüzü biraz azaltın. Dış filtre her zaman ki alman öneririm filtre çok büyük bir etken bu durum. Dış filtre olarak 2215 önerebilirim, veya 2217 biraz büyük gelebilir aöa muazzam debisi sayesinde güzel bir iş çıkartıyor. Bulanık sorununa gelirsek eğer her su değişimin de Sera Nitrivec ve Aquatan kullanabilirsiniz. Ben devamlı kullanıyorum herhangi bir bulunaklık olmuyor. Su değişimini haftalık %30 yaparsanız ve dediğim katkıları da eklerseniz cam gibi gözükür akvaryumunuz... Sağlıklı balıklar, keyifli hobiler.[/QUOTE]
5-6 aylık zaman dilimi içerinde biolife iç filitreden hep çok memnun kaldım,hep suyum cam gibiydi,demek ki balık yükü,balık değişimi yapıcaz zaten,bakalım hayırlısı,tavsiyeniz için teşekkürler
[QUOTE=koraykbl]
Transgenetik ile meleğin bıraktığı organik atık miltarı bir değildir ve melekler daha büyüktür. Litreye görede balık yükü fazla ve litreniz bu yükü döndüremiyor. Biyolojik süngeriniz az ise o süngerleri daha kalın ve dar gözenekli Biyolojik sünger ile değiştirin. Balık yükünüzü azaltın ki bu ileride kavgalarıda tetikler. Yardımcı olarak çift pipo filitre koyup Biyolojik arıtmayı iki katına çıkartmak büyük oranda soruna yardımcı olur. Dilerseniz 160lt gibi hacime dış filtrede alınabilirdi.[/QUOTE]
Evet bende balık yükünden şüphe ettim,zaten balıkları değiştirme fikrim var,tekrar transgenetik tetra bakıcam heralde,yorumlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=Aquaboy]Merhaba naçizane fikrim balık yükünüzü biraz azaltın. Dış filtre her zaman ki alman öneririm filtre çok büyük bir etken bu durum. Dış filtre olarak 2215 önerebilirim, veya 2217 biraz büyük gelebilir aöa muazzam debisi sayesinde güzel bir iş çıkartıyor. Bulanık sorununa gelirsek eğer her su değişimin de Sera Nitrivec ve Aquatan kullanabilirsiniz. Ben devamlı kullanıyorum herhangi bir bulunaklık olmuyor. Su değişimini haftalık %30 yaparsanız ve dediğim katkıları da eklerseniz cam gibi gözükür akvaryumunuz... Sağlıklı balıklar, keyifli hobiler.[/QUOTE]
5-6 aylık zaman dilimi içerinde biolife iç filitreden hep çok memnun kaldım,hep suyum cam gibiydi,demek ki balık yükü,balık değişimi yapıcaz zaten,bakalım hayırlısı,tavsiyeniz için teşekkürler
Bulanıklık Sorunu
[QUOTE=mitii]Hocam balık yükünüz aşırı aşırı fazla [/QUOTE]
Dediğim gibi daha önce 100 transgenetik tetra bakmıştım,sanki yine fazlaydı ama böyle bir problem yoktu
[QUOTE=mitii]Hocam balık yükünüz aşırı aşırı fazla [/QUOTE]
Dediğim gibi daha önce 100 transgenetik tetra bakmıştım,sanki yine fazlaydı ama böyle bir problem yoktu
Bulanıklık Sorunu
[QUOTE=koraykbl]
Filtreniz nedir, balık yükünüz nasıl, akvaryum kaö günlük bunlar önemli. Yüzde 90 ihtimalle sorunuz filtre kaynaklı bakteri kütlürünüzün oturmaması ve bundan dolayı bulanıklık olması. Fotoğraf ekleyebilir ve akvaryum hakkında detaylı bilgi verirsenşz netleştirebilirz. Ayeıca berraklaştırıcıyı sürekli akvaryuma eklemeyin.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158563/180320260153221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158563/180320260153251.jpg[/IMG]
Filitrem biolife bora v15(her zaman kullandığım filitre)
Balık yükü biraz fazla olabilir 50 melek(4-5cm)7 panda çöpcü,2 vantuzlu çöpçü,1 cüce vatoz..(daha önce 100 adet transgenetik tetra baktım böyle bir problem yaşamamıştım bunu bildireyim)
Akvaryum kurulum yaklaşık,5-6 ay(1 ay önce komple su değişimi yaptım balık yoktu,su değişiminden bir süre sonra bakteri kültürü ekleyip,oturmasından sonra balık eklendi)
Berraklaştırıcı normalde hiç kullanmıyorum
[QUOTE=koraykbl]
Filtreniz nedir, balık yükünüz nasıl, akvaryum kaö günlük bunlar önemli. Yüzde 90 ihtimalle sorunuz filtre kaynaklı bakteri kütlürünüzün oturmaması ve bundan dolayı bulanıklık olması. Fotoğraf ekleyebilir ve akvaryum hakkında detaylı bilgi verirsenşz netleştirebilirz. Ayeıca berraklaştırıcıyı sürekli akvaryuma eklemeyin.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158563/180320260153221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158563/180320260153251.jpg[/IMG]
Filitrem biolife bora v15(her zaman kullandığım filitre)
Balık yükü biraz fazla olabilir 50 melek(4-5cm)7 panda çöpcü,2 vantuzlu çöpçü,1 cüce vatoz..(daha önce 100 adet transgenetik tetra baktım böyle bir problem yaşamamıştım bunu bildireyim)
Akvaryum kurulum yaklaşık,5-6 ay(1 ay önce komple su değişimi yaptım balık yoktu,su değişiminden bir süre sonra bakteri kültürü ekleyip,oturmasından sonra balık eklendi)
Berraklaştırıcı normalde hiç kullanmıyorum
Bulanıklık Sorunu
160 litre akvaryumum var,bazen çok netleşip,bazen bulanıklık yapıyor,bir kaç gündürde bulanıklık var,3 saat önce civarı berraklaştırıcı attım,daha önce 15 dakikada cam gibi yapıyordu,lakin bu sefer,3 saat oldu netleşmiyor nedeni ne olabilir ?
160 litre akvaryumum var,bazen çok netleşip,bazen bulanıklık yapıyor,bir kaç gündürde bulanıklık var,3 saat önce civarı berraklaştırıcı attım,daha önce 15 dakikada cam gibi yapıyordu,lakin bu sefer,3 saat oldu netleşmiyor nedeni ne olabilir ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
