ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sony_pease
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Nisan 2014 00:31
Son Ziyaret:
24 Eylül 2014 02:17
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Göktürk Can Ertan
Doğum Tarihi:
21 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Ankara
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Göktürk Can Ertan
SON 10 MESAJI
Konu İçinde Açıklama Mevcuttur
İyi akşamlar Mert Bey.Görüş ve düşüncelerinizi paylaştığınız için kendi adıma teşekkür ederim.Tabi ki haklısınız uzadı biraz.Ancak engellenmemiş olması da uzamasına sebep olan bir etken.Umarım anlatabilmişimdir.Tekrar iyi akşamlar.
-yönetici mesajını görmeden paylaşım yaptım.Kusura bakmayın.-sony_pease 2014-07-30 00:12:33
İyi akşamlar Mert Bey.Görüş ve düşüncelerinizi paylaştığınız için kendi adıma teşekkür ederim.Tabi ki haklısınız uzadı biraz.Ancak engellenmemiş olması da uzamasına sebep olan bir etken.Umarım anlatabilmişimdir.Tekrar iyi akşamlar.
-yönetici mesajını görmeden paylaşım yaptım.Kusura bakmayın.-
Konu İçinde Açıklama Mevcuttur
Merhabalar.Forumda açılmış hiç bir konum yok.Ancak sürekli olarak azar azar takipteyim.İşim dolayısıyla müsait olamıyorum olduğum vakitlerde de yorum yazıyorum.Bu işi ticaret olarak görmüyorum.Aldığım yavruları bile biraz büyüyünce öyle dağıtıyorum.Hobiden 5 kuruş gelirim yok üstüne birde para harcıyorum.Konu bu değil.Bende imla kurallarından uyarı aldım mesajı duruyor.İnanmayan arkadaşlar için onunda resmini atabilirim.İmla gibi kuralları "basit hatalar" olarak görmüyoruz diyerek uyarı veren yönetimin arkadaşın hesabını ulaşılmayacak şekilde silmemesi gerçekten şaşırtıcı.Tıkladığınız zaman hesaba erişiliyor ve "ÖM" yazabiliyorsunuz.İlla resmi başvuru mu yapmam gerek?(Hakaret bizzat şahsıma edildiği için böyle yazdım)Forumda nice ateşli tartışmalar nice anlaşmazlıklar çıkıyor.Ancak daha önce ana-bacı küfre denk gelmedim.Forum o andan itibaren benim için zaten bitmiş durumda.Arkadaşın küfretme sebebi üstüme geldi tutamadım kendimi.Böyle bir bahane yok.Üstüne geldiysem bahanenle beraber şikayet et beni.Ana bacı küfrü savunur nitelikte de bir mesaj gördüm "HASSAS" olunabiliniyor dikkat etmeliyiz falan gibi.Her an ana bacı küfür yiyebiliriz korkusuyla yazacaksam hiç yazmayalım zaten.
32 Yaşındayım.Küfre maruz kaldığım kızım 4 yaşında.Tebrik ediyorum bu zihniyeti.Ben bu kardeşime kızmıyorum bunu meşru gören zihniyete kızıyorum.Hatta dönsün bana mesaj olarak teklif yaptım ciddiyim yaptırırım tankını alırım balıgını."KÜÇÜMSEMEK" için değil.Para bende diye ezmek için değil.Küfrettiği bir adamdan böyle bir iyilik görürse utanır belki ve bir başkasına yazarken ya da sosyal bir olayında bu durumu hatırlayıp hakaret etmez diyerek düşündüğümdendir.Foruma son girişimdir.Benim hesabımı erişilmez bir şekilde siliniz gerekirse.
İyi geceler.
Merhabalar.Forumda açılmış hiç bir konum yok.Ancak sürekli olarak azar azar takipteyim.İşim dolayısıyla müsait olamıyorum olduğum vakitlerde de yorum yazıyorum.Bu işi ticaret olarak görmüyorum.Aldığım yavruları bile biraz büyüyünce öyle dağıtıyorum.Hobiden 5 kuruş gelirim yok üstüne birde para harcıyorum.Konu bu değil.Bende imla kurallarından uyarı aldım mesajı duruyor.İnanmayan arkadaşlar için onunda resmini atabilirim.İmla gibi kuralları "basit hatalar" olarak görmüyoruz diyerek uyarı veren yönetimin arkadaşın hesabını ulaşılmayacak şekilde silmemesi gerçekten şaşırtıcı.Tıkladığınız zaman hesaba erişiliyor ve "ÖM" yazabiliyorsunuz.İlla resmi başvuru mu yapmam gerek?(Hakaret bizzat şahsıma edildiği için böyle yazdım)Forumda nice ateşli tartışmalar nice anlaşmazlıklar çıkıyor.Ancak daha önce ana-bacı küfre denk gelmedim.Forum o andan itibaren benim için zaten bitmiş durumda.Arkadaşın küfretme sebebi üstüme geldi tutamadım kendimi.Böyle bir bahane yok.Üstüne geldiysem bahanenle beraber şikayet et beni.Ana bacı küfrü savunur nitelikte de bir mesaj gördüm "HASSAS" olunabiliniyor dikkat etmeliyiz falan gibi.Her an ana bacı küfür yiyebiliriz korkusuyla yazacaksam hiç yazmayalım zaten.
32 Yaşındayım.Küfre maruz kaldığım kızım 4 yaşında.Tebrik ediyorum bu zihniyeti.Ben bu kardeşime kızmıyorum bunu meşru gören zihniyete kızıyorum.Hatta dönsün bana mesaj olarak teklif yaptım ciddiyim yaptırırım tankını alırım balıgını."KÜÇÜMSEMEK" için değil.Para bende diye ezmek için değil.Küfrettiği bir adamdan böyle bir iyilik görürse utanır belki ve bir başkasına yazarken ya da sosyal bir olayında bu durumu hatırlayıp hakaret etmez diyerek düşündüğümdendir.Foruma son girişimdir.Benim hesabımı erişilmez bir şekilde siliniz gerekirse.
İyi geceler.
Yeni akvaryuma bakteri kültürü
Oğuzhan kardeşim gerçekten keşke yazmasaydın.Dediğin gibi sessizlikte gayet güzel bir cevap olurdu.Cevap vermeyeceğini belirtmişsin ama ben sana cevaben yazıyorum.Tamamiyle sana katılıyorum.Piyasada öyle çok ürün var ki.Üstelik ölümlerin tamamını suyu doldurup içine bakteri kültürünü döktüm diyerek balık atanlardan olduğunu görmek forumda haftada 30 dk geçirebilen benim bile gördüğüm bir olay.20 senedir piyasanın içerisindeyim.10 senedir kendi mesleğim elimde olarak severek yaptığım bir hobidir.Ancak param var alıyım mantığı tabiki doğru değil.Armatürler alanda var bizim gibi balastlarla ampullerle kıvrananda var.Şimdi anlamadığım armatür profesyonel çözüm bizim ışık sistemlerimiz amele işi mi?Bakteri kültürü diye birşeyin varlığını 25 yaşımda keşfettim o zamana kadar kurulumlarımda sorunlar yaşamdım.Ondan sonra da profesyonel kurulumlar yaptım ve bakteri kültürü denilen şeyden hiç dökmedim.Bu nokta da Oğuz kardeşime katılmamak elimde değil.Ancak önyargılı değilim.böyle bir kurulumda deneyeceğim bunu da bilin yani.
Oğuzhan kardeşim gerçekten keşke yazmasaydın.Dediğin gibi sessizlikte gayet güzel bir cevap olurdu.Cevap vermeyeceğini belirtmişsin ama ben sana cevaben yazıyorum.Tamamiyle sana katılıyorum.Piyasada öyle çok ürün var ki.Üstelik ölümlerin tamamını suyu doldurup içine bakteri kültürünü döktüm diyerek balık atanlardan olduğunu görmek forumda haftada 30 dk geçirebilen benim bile gördüğüm bir olay.20 senedir piyasanın içerisindeyim.10 senedir kendi mesleğim elimde olarak severek yaptığım bir hobidir.Ancak param var alıyım mantığı tabiki doğru değil.Armatürler alanda var bizim gibi balastlarla ampullerle kıvrananda var.Şimdi anlamadığım armatür profesyonel çözüm bizim ışık sistemlerimiz amele işi mi?Bakteri kültürü diye birşeyin varlığını 25 yaşımda keşfettim o zamana kadar kurulumlarımda sorunlar yaşamdım.Ondan sonra da profesyonel kurulumlar yaptım ve bakteri kültürü denilen şeyden hiç dökmedim.Bu nokta da Oğuz kardeşime katılmamak elimde değil.Ancak önyargılı değilim.böyle bir kurulumda deneyeceğim bunu da bilin yani.
Türünü bulamadığım bitki akvaryumcu yalanı çıktı
Bildiğin evimin balkonunu demirlerin arasından geçirerek kapladığım bir sarmaşığa benziyor.Kara bitkileri arasında en arsızıdır diyebilirim.Dalın bir kısmını koparıp toprağa dikmeniz ve yalnızca su vermeniz yeterlidir.Ben biraz hızlı sarsınlar diye balkonu 5 yerden iple çektim.Ancak abartmışım 2 katlı evimi komple duvarı kapladırlar.Balkondakilier buduyorum ancak diğerlerinden kurtulamıyorum.Ve uzun lafın kısası bu bitki çok benziyor.Daha öncede böyle bir su bitkisi görmedim.Arsızlığı bana acaba su altına adaptasyonu sağlanabilir mi sorusunu getirmedi değil :):):)Olmaz ancak konuyu takipteyim valla deneyeceğim de :)
Bildiğin evimin balkonunu demirlerin arasından geçirerek kapladığım bir sarmaşığa benziyor.Kara bitkileri arasında en arsızıdır diyebilirim.Dalın bir kısmını koparıp toprağa dikmeniz ve yalnızca su vermeniz yeterlidir.Ben biraz hızlı sarsınlar diye balkonu 5 yerden iple çektim.Ancak abartmışım 2 katlı evimi komple duvarı kapladırlar.Balkondakilier buduyorum ancak diğerlerinden kurtulamıyorum.Ve uzun lafın kısası bu bitki çok benziyor.Daha öncede böyle bir su bitkisi görmedim.Arsızlığı bana acaba su altına adaptasyonu sağlanabilir mi sorusunu getirmedi değil :):):)Olmaz ancak konuyu takipteyim valla deneyeceğim de :)
300 lt fikir verin
Bu işin imalatı ile dogrudan ilgilenen kimseler var.Eğer onlarla irtibata geçip bu fikri hayata geçirirseniz elbetteki petshoplardan ucuz olacaktır.Ayrıca cam kesip ele bu işe yatkın camcılar varsa mobilyasını nasıl hallederler bilmem ama yaptırtmak mümkün cama cam tank yapacaklardır kapak ve mobilyasını tam manasıyla nasıl hallettiklerini açıkcası bende tam bilmyorum.300 litre bir tank bir çok tür için son derece uygun.Baskaları kendi zevklerine göre 300 litreye öneride bulunacaklardır.Örnegin malawi sevenler bu türleri tanganyika sevenler bu türleri amazoncular başka türleri canlıdogurancılar bitkili canlı doguran tanklarını önereceklerdir.Seçeceğiniz türün sizin sevdiğiniz bir tür olması daha mantıklı.Yoksa sonradan tür değişimine sürükleniyor ve hobi adına bi orda bi burda savrulup duruyorsunuz.Araştırın ve "sizin" hosunuza gideni koyun baskasının önerisini degil bu daha güzel olacaktır.Ayrıca koyacagınız türün yavrulama durumuna göre ekstra tanklar ekstra malzemeler isteme durumlarını göz önünde bulundurunuz aksi halde yok yavruluklar yok kuluçka makineleri yok akvaryum bölmeleri gibi bir çok durumla karsı karsıya gelir acemiliğinize degil önceden plansız hareket etmenize yenilmiş olursunuz.Sonra konular görüyorum ilk yavrularımı acemilikten kaybettim.Bu acemilik degil plansız programsız hareket etmekten olur.
Bu işin imalatı ile dogrudan ilgilenen kimseler var.Eğer onlarla irtibata geçip bu fikri hayata geçirirseniz elbetteki petshoplardan ucuz olacaktır.Ayrıca cam kesip ele bu işe yatkın camcılar varsa mobilyasını nasıl hallederler bilmem ama yaptırtmak mümkün cama cam tank yapacaklardır kapak ve mobilyasını tam manasıyla nasıl hallettiklerini açıkcası bende tam bilmyorum.300 litre bir tank bir çok tür için son derece uygun.Baskaları kendi zevklerine göre 300 litreye öneride bulunacaklardır.Örnegin malawi sevenler bu türleri tanganyika sevenler bu türleri amazoncular başka türleri canlıdogurancılar bitkili canlı doguran tanklarını önereceklerdir.Seçeceğiniz türün sizin sevdiğiniz bir tür olması daha mantıklı.Yoksa sonradan tür değişimine sürükleniyor ve hobi adına bi orda bi burda savrulup duruyorsunuz.Araştırın ve "sizin" hosunuza gideni koyun baskasının önerisini degil bu daha güzel olacaktır.Ayrıca koyacagınız türün yavrulama durumuna göre ekstra tanklar ekstra malzemeler isteme durumlarını göz önünde bulundurunuz aksi halde yok yavruluklar yok kuluçka makineleri yok akvaryum bölmeleri gibi bir çok durumla karsı karsıya gelir acemiliğinize degil önceden plansız hareket etmenize yenilmiş olursunuz.Sonra konular görüyorum ilk yavrularımı acemilikten kaybettim.Bu acemilik degil plansız programsız hareket etmekten olur.
Moscow Blue Lepistes
Çok güzel bir hacimde çok güzel bir oranda çok güzel canlılar besliyorsunuz.Bu hacimde bu balıklara sürekli müdehale etmiyor düzenlerine karışmıyor taze sularını aksatmıyorsanız yavru vermemeleri ki 3 ay gibi bir sürede yavru vermemeleri oldukça ilginç.Evvela ilk olarak damızlık durumda olduklarından eminsek diğer bir sorun olarakta aklıma bu canlıların yanında başka türler oldugu ve hatta bunların çok kalabalık oldugu geliyor.Eğer böyle de bir durum yoksa 3 dişinin birden sorunlu olabilme ihtimalinin zayıf oldugundan erkekte problem aranması daha doğru olacaktır.Tubifex kurdu ve özellikle kan kurdu çiftleşme sıkıntısı ve yavru sayısındaki etkisiyle gerçekten ön plana çıkardığım yemler.Yine canlı yemlerin her türü olabilir gerçekten.Tek düzelikten kurtarın ve diyetlerini araştırmalarnız neticesinde çoğaltmaya çalışın.Daha evvel denemedim gerek duymadım gerçekten biraz hassas bir uygulama lepistes ve diğer canlı doğuranlarda da etkili olduğunu söyleyenleri duydum onların yalancısıyım ancak tarçın uygulamasının etkilerini araştırmanızı tavsiye ederim.Bir diğer çözüm önerim ise koloniye bir trio eklemeniz.trio 1e2d seklinde olur ve beslediğiniz türün triosu 20 tl civarında diye biliyorum bir takım gözlemlerim sonucunda.Durumunuz müsaitse sağlıklı bir erkeğe sahip olduğuna inandığız bir trioyu ekleyip 1 ay sonrasındaki hamile ya da doguran dişilerinizin durumuna gözlemleyiniz.Sıkıntı yok ise olaya bir erkegin daha dahil olması "ilk" erkeginizi de tetikleyip çiftleşme yarısına sokabilir.Belkide beyefendi tek basına oldukca rahat yediği önünde yemediği arkasında 3 tanede avrat keyfini bekliyoruzdur :D :D Velev ki yeni gelen trionun erkegi ile verimi sagladınız yalnızca kendi erkeginizi ve 1 dişiyi çıkarmanız 1e4d ye düşeceksinizdir.Yada dişiyi de çıkarmazsınız 1e5d olur yavruya doyarsınız.Yada her ikisinide çıkarmazsınız 2e5d sıkıntılı bir koloni olmayacaktır 70 litrede tabi baska tür ve koloniler yoksa.
Çok güzel bir hacimde çok güzel bir oranda çok güzel canlılar besliyorsunuz.Bu hacimde bu balıklara sürekli müdehale etmiyor düzenlerine karışmıyor taze sularını aksatmıyorsanız yavru vermemeleri ki 3 ay gibi bir sürede yavru vermemeleri oldukça ilginç.Evvela ilk olarak damızlık durumda olduklarından eminsek diğer bir sorun olarakta aklıma bu canlıların yanında başka türler oldugu ve hatta bunların çok kalabalık oldugu geliyor.Eğer böyle de bir durum yoksa 3 dişinin birden sorunlu olabilme ihtimalinin zayıf oldugundan erkekte problem aranması daha doğru olacaktır.Tubifex kurdu ve özellikle kan kurdu çiftleşme sıkıntısı ve yavru sayısındaki etkisiyle gerçekten ön plana çıkardığım yemler.Yine canlı yemlerin her türü olabilir gerçekten.Tek düzelikten kurtarın ve diyetlerini araştırmalarnız neticesinde çoğaltmaya çalışın.Daha evvel denemedim gerek duymadım gerçekten biraz hassas bir uygulama lepistes ve diğer canlı doğuranlarda da etkili olduğunu söyleyenleri duydum onların yalancısıyım ancak tarçın uygulamasının etkilerini araştırmanızı tavsiye ederim.Bir diğer çözüm önerim ise koloniye bir trio eklemeniz.trio 1e2d seklinde olur ve beslediğiniz türün triosu 20 tl civarında diye biliyorum bir takım gözlemlerim sonucunda.Durumunuz müsaitse sağlıklı bir erkeğe sahip olduğuna inandığız bir trioyu ekleyip 1 ay sonrasındaki hamile ya da doguran dişilerinizin durumuna gözlemleyiniz.Sıkıntı yok ise olaya bir erkegin daha dahil olması "ilk" erkeginizi de tetikleyip çiftleşme yarısına sokabilir.Belkide beyefendi tek basına oldukca rahat yediği önünde yemediği arkasında 3 tanede avrat keyfini bekliyoruzdur :D :D Velev ki yeni gelen trionun erkegi ile verimi sagladınız yalnızca kendi erkeginizi ve 1 dişiyi çıkarmanız 1e4d ye düşeceksinizdir.Yada dişiyi de çıkarmazsınız 1e5d olur yavruya doyarsınız.Yada her ikisinide çıkarmazsınız 2e5d sıkıntılı bir koloni olmayacaktır 70 litrede tabi baska tür ve koloniler yoksa.
yapiskan derece
Merhaba, iyi akşamlar.Bu tür derecelere asla güven olmayacağı ve yanıltıcı sonuçlar verdiğini benden de deneyimli birçok arkadaşımız vs. yazmış ve kanıtlamış durumda zaten.Görsel olarak ve çalışma prensibi gibi açılardan ilgi çekici olsa da 2.5 liralık civarı ve içten vantuzla tutturulan bir derecenin yerini tutmaya yaklaşamaz bile.
Merhaba, iyi akşamlar.Bu tür derecelere asla güven olmayacağı ve yanıltıcı sonuçlar verdiğini benden de deneyimli birçok arkadaşımız vs. yazmış ve kanıtlamış durumda zaten.Görsel olarak ve çalışma prensibi gibi açılardan ilgi çekici olsa da 2.5 liralık civarı ve içten vantuzla tutturulan bir derecenin yerini tutmaya yaklaşamaz bile.
Sarı Prenses (Mpanga Doğum sf-2)
İlk anneliği olduğunu belirtip gerçekten bir canlıya canlı olduğunu ona bu değeri vererek doğum yapmasını sağlamışsınız.Ufak bir kaç detay var aklıma takılan acaba kaç yavru verdi?
İlk anneliği olduğunu belirtip gerçekten bir canlıya canlı olduğunu ona bu değeri vererek doğum yapmasını sağlamışsınız.Ufak bir kaç detay var aklıma takılan acaba kaç yavru verdi?
Malawi tankı
2 Tür (1e3d) beslemenizde sakınca görmüyorum ancak sarı-mavi prenses beslemenizde sakınca görüyorum.Sebebi ise besin ihtiyaçları olarak farklı kaynaklara gereksinim duymaları.Mavi prensesler otçul beslenen bir türdür.Dolayısıyla sindirim sistem yapıları etçil beslenebilen canlılara oranla daha uzundur.Velev ki proteinsel gıdalar tüketirlerse "ölürler" demiyorum ancak rahatsızlanırlar, ömürleri kısalır, hastalıklara dirençleri azalır, "hiç bir şey yoktu ya bu neden öldü ki?"Sorusunun cevabına örnek teşkil ederler.Nitekim otçul ürünler tüketmesi öngörülen bir türdür.Yavrularına gelişimlerini desteklemek amacıyla proteinsel gıdalar yedirilebilir.Ancak belli bir aşamadan sonra diyetlerini uygun beslenmeleri icap eden bir türdür.Sarı prensesler ise hem etçil hem otçul olarak beslenebilen bir türdür.Sadece etçil ya da sadece otçul beslenme diyetlerini destekleyici olmaz.Her 2 besin türüne de ihtiyaç duyarlar.Sarılara protein agırlıklı yem attığınız da mavilere durun siz yemeyin deme imkanınız olmaz.Ayrıca bu söylenmiş ancak tekrar etmekte yarar var agresiflikleriyle ün yapmış olan bir türdür.Yavru almış sarı prenesleri bile rahat bırakmayacak mavi erkeğiniz olabilir.Kendi aralarında bile geçinemeyen türlerdir.Oldukça yer tutma hevesinde olan bir türdür.Akvaryumda huzura pek elverişli olmaz bu sebepten sarı-mavi prenses karmasına karşıyım.Ancak uygun şartları seven beslenmek özellikleri benzer canlılar bulabilirsiniz.Sarı prenseslere benzer canlılar bularak yanına 1e3d şeklinde koyarsanız gayet düzenli yavru vermeye de uygun olacaktır düşüncesindeyim.Siz bu kriterlere uygun benzer canlıları bulup 2 tür yapabilirsiniz.
2 Tür (1e3d) beslemenizde sakınca görmüyorum ancak sarı-mavi prenses beslemenizde sakınca görüyorum.Sebebi ise besin ihtiyaçları olarak farklı kaynaklara gereksinim duymaları.Mavi prensesler otçul beslenen bir türdür.Dolayısıyla sindirim sistem yapıları etçil beslenebilen canlılara oranla daha uzundur.Velev ki proteinsel gıdalar tüketirlerse "ölürler" demiyorum ancak rahatsızlanırlar, ömürleri kısalır, hastalıklara dirençleri azalır, "hiç bir şey yoktu ya bu neden öldü ki?"Sorusunun cevabına örnek teşkil ederler.Nitekim otçul ürünler tüketmesi öngörülen bir türdür.Yavrularına gelişimlerini desteklemek amacıyla proteinsel gıdalar yedirilebilir.Ancak belli bir aşamadan sonra diyetlerini uygun beslenmeleri icap eden bir türdür.Sarı prensesler ise hem etçil hem otçul olarak beslenebilen bir türdür.Sadece etçil ya da sadece otçul beslenme diyetlerini destekleyici olmaz.Her 2 besin türüne de ihtiyaç duyarlar.Sarılara protein agırlıklı yem attığınız da mavilere durun siz yemeyin deme imkanınız olmaz.Ayrıca bu söylenmiş ancak tekrar etmekte yarar var agresiflikleriyle ün yapmış olan bir türdür.Yavru almış sarı prenesleri bile rahat bırakmayacak mavi erkeğiniz olabilir.Kendi aralarında bile geçinemeyen türlerdir.Oldukça yer tutma hevesinde olan bir türdür.Akvaryumda huzura pek elverişli olmaz bu sebepten sarı-mavi prenses karmasına karşıyım.Ancak uygun şartları seven beslenmek özellikleri benzer canlılar bulabilirsiniz.Sarı prenseslere benzer canlılar bularak yanına 1e3d şeklinde koyarsanız gayet düzenli yavru vermeye de uygun olacaktır düşüncesindeyim.Siz bu kriterlere uygun benzer canlıları bulup 2 tür yapabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
