ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bionichumann
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Eylül 2014 18:50
Son Ziyaret:
30 Mart 2026 21:36
Toplam Mesaj:
55 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Turgay Turhan
Doğum Tarihi:
03 Şubat 1993
Yaş:
33
İl:
Bilecik
Meslek:
İşletmeci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
80*45*25 Low Tech
Bir ayı geçmiş bi güncelleme paylaşmak istedim tekrar merhaba öncelikle arka planı değiştirdim düz siyaha geçtim ışık süresini 4 saatten 6 saate çıkardım haftalık %20 su değişimleri ile şuanlık gayet iyi gidiyor herşey ekstra olarak subulata ve gül ekledim yaklaşık 2 hafta kadar önce, sıcaklık 23-24 derecede seyrediyor bloodmarryler ve kırmızı gözlerin durumları keyifleri gayet yerinde eledoaların önünü alamıyorum artık bende en iyisi kendi haline bırakayım dedim 2 haftada bir adını tam bilmiyorum ama petshoptan alınma bi sıvı gübre giriyorum 5-6 damla kadar şuanlık süreç ve gelişimler iyi subulatalar yeni sürgün vermeye başladılar ama zemindeki kum yetersiz gibi geliyor artık sanırım kum eklemesi yapacağım biraz fw limpet problemi var zararsız olduklarından şuanlık bir önlem almadım yorumlarınızı bekliyorum.. [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/221120221114001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/221120221114041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/221120221114081.jpg[/IMG]
Bir ayı geçmiş bi güncelleme paylaşmak istedim tekrar merhaba öncelikle arka planı değiştirdim düz siyaha geçtim ışık süresini 4 saatten 6 saate çıkardım haftalık %20 su değişimleri ile şuanlık gayet iyi gidiyor herşey ekstra olarak subulata ve gül ekledim yaklaşık 2 hafta kadar önce, sıcaklık 23-24 derecede seyrediyor bloodmarryler ve kırmızı gözlerin durumları keyifleri gayet yerinde eledoaların önünü alamıyorum artık bende en iyisi kendi haline bırakayım dedim 2 haftada bir adını tam bilmiyorum ama petshoptan alınma bi sıvı gübre giriyorum 5-6 damla kadar şuanlık süreç ve gelişimler iyi subulatalar yeni sürgün vermeye başladılar ama zemindeki kum yetersiz gibi geliyor artık sanırım kum eklemesi yapacağım biraz fw limpet problemi var zararsız olduklarından şuanlık bir önlem almadım yorumlarınızı bekliyorum.. [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/221120221114001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/221120221114041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/221120221114081.jpg[/IMG]
80*45*25 Low Tech
Tekrar bir güncelleme ile geri geldim sayın ghostkoinin tavsiyelerine uyarak tasarımı değiştirdim tanka ismini veren kızılkaya dahil çoğu taşı içeriden çıkartıp rahat bir görüntü verdim uygun bir kök henüz daha bulabilmiş değilim ve mevcut kökler müthiş pahalı olduğundan biraz ağırdan alıyorum o işi akvaryum derecesi 22 şuanlık bitki köklenmesi ve gelişimi gayet iyi elodaları bulayım tekrar dikmem gerekiyor zeytinler uzaması gayet iyi çınarlarda yaprak formunu değiştiriyor sanırım durum güzel ilerliyor yalnız chr. Mossların bölge böle kahverengi kısımları mevzut ve uzama yavaş daha 2 kez dip çekimi ve su değişimi yaptım canlı yüküm az diye ama 1 hafta kadar önce 10 adet kırmızı göz tetra ekledim sanırım doğru seçim yaptım karideslerim ve panda coryler gayet sağlıklılar tetralar henüz adaptasyon sağlayamadı ya da gereksiz korksaklar sadece yemleme zaöanı çıkıyorlar ben ordayken şu anlık gübrelemede yapmıyorum bu şekilde durum stabil gidiyor yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742571.jpg[/IMG]
Tekrar bir güncelleme ile geri geldim sayın ghostkoinin tavsiyelerine uyarak tasarımı değiştirdim tanka ismini veren kızılkaya dahil çoğu taşı içeriden çıkartıp rahat bir görüntü verdim uygun bir kök henüz daha bulabilmiş değilim ve mevcut kökler müthiş pahalı olduğundan biraz ağırdan alıyorum o işi akvaryum derecesi 22 şuanlık bitki köklenmesi ve gelişimi gayet iyi elodaları bulayım tekrar dikmem gerekiyor zeytinler uzaması gayet iyi çınarlarda yaprak formunu değiştiriyor sanırım durum güzel ilerliyor yalnız chr. Mossların bölge böle kahverengi kısımları mevzut ve uzama yavaş daha 2 kez dip çekimi ve su değişimi yaptım canlı yüküm az diye ama 1 hafta kadar önce 10 adet kırmızı göz tetra ekledim sanırım doğru seçim yaptım karideslerim ve panda coryler gayet sağlıklılar tetralar henüz adaptasyon sağlayamadı ya da gereksiz korksaklar sadece yemleme zaöanı çıkıyorlar ben ordayken şu anlık gübrelemede yapmıyorum bu şekilde durum stabil gidiyor yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/161020221742571.jpg[/IMG]
Atakan Petshoptan Ve Ali Beyden Özür Dilerim.
Geçen günlerde hagen kum sipariş ettim bende atakanpetshoptan ürünün içinde az biraz hagen geri kalan kahve krem rengi bir kum iletişime geçtim bana ithalatçı firmanın numarasını attılar benim muhattabım o adam olsa gider oradan alışveriş yaparım her sıkıntıda oraya mı yönledirecekler diğer ürünlerde hiç sorun yaşamadım Allah yukarda bitki formları falan çok iyi ama ben kum hagen değil diyorum bana diyor ki al bu ithalatçı firma ona söyle ne alaka benim muhattabım sensin sonuçta ilginç bir anlayış [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/081020220735261.jpg[/IMG]
Geçen günlerde hagen kum sipariş ettim bende atakanpetshoptan ürünün içinde az biraz hagen geri kalan kahve krem rengi bir kum iletişime geçtim bana ithalatçı firmanın numarasını attılar benim muhattabım o adam olsa gider oradan alışveriş yaparım her sıkıntıda oraya mı yönledirecekler diğer ürünlerde hiç sorun yaşamadım Allah yukarda bitki formları falan çok iyi ama ben kum hagen değil diyorum bana diyor ki al bu ithalatçı firma ona söyle ne alaka benim muhattabım sensin sonuçta ilginç bir anlayış [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/081020220735261.jpg[/IMG]
80*45*25 Low Tech
Ölçüler: 80*45*25
Canlı Türleri: bloodmarry karides-melez karides- panda cory
Bitki Türleri:Christmas moss-eledoa-Çınar-zeytin-moss ball
Tankın Yaşı: 3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: şelale filtre- wolfmar spectra led
Tasarım ve Dekorasyon: öncelikle merhaba iş güç arasında 3-4 aydır kendi sistemini oturtmuş neredeyse atıl denecek sadece su eklemesi yaptığım akvaryumuma tekrar bir kurulum yapıp bitki konusunda kendime yeni şeyler katmayı düşündüm. Bunun içinde birtakım alışverişler yapıp işe giriştim. Zeminde hagen kum kullandım 2-3 cm arası sağ köşeye doğru 5-6 cm kadar yükseliyor kaya olarak önceki kurulumdan kalan kiremit rengindeki fosilimsi kayayı zirve noktası yaptım sonra yanına siyah beyaz granit kayalardan koydum ama akıcılığıda görüntüyüde bozduğunu düşünerek dere taşı toplayıp onlarla yola devam ettim bitkiler konusunda çok bilgim olmadığın daha kolay bakımlı bitkiler seçtim ilk 6 günün sonunda eledoaları ekledim bir hafta kadar sonra zeytin ve çınarlarımı temin ettim ve ekim yerlerinin neresi olacağını tam kestiremediğimden çınarları kızılkayanın ön kısmına zeytinleride orta bölgeye doğru ektim ya şansımdan yada yerlerini ve akvaryumu seveceklerki 2.günden sonra uzamalar filizlenmeler başladı gibi oldu ve şuan da gayet iyi bir ilerleme var günde 5 saat ışık veriyorum daha önce kalitesiz florasan yüzünden diatom alg sorunu çekmiştim o yüzden de olabildiğinde sistematik gitmek istedim henüz bir sıvı gübre girişi yapmadım su değişimide yapmadım. Amacım bloodmarry karidesleri bırakmaktı aldığım yerden beklediğimden çok çok küçük geldiklerinden şu anda döngünün devamlılığı için cory ve melez yetişkin karidesleri tutuyorum sonrasında endler veya sürü balığı koymayı düşünüyorum bu konuda da her türlü fikrinize açığım nacizane elimizden gelen budur eksi artı olarak söyleyecekleriniz çok önemli ve her insanın gerçekten göz zevkimi denir artık yaratıcılık mı denir ben tamamen gelişi güzel ektim tasarıma görüntüye daha mistik hoş bir hava katacak dediğininiz ne varsa dinlemeye ve yapmaya hazırım yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220950511.jpg[/IMG]
22.09.22
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220905591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220906001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220906011.jpg[/IMG]
30.09.22[EDIT]bionichumann,2022-10-16 19:02:05[/EDIT]
Ölçüler: 80*45*25
Canlı Türleri: bloodmarry karides-melez karides- panda cory
Bitki Türleri:Christmas moss-eledoa-Çınar-zeytin-moss ball
Tankın Yaşı: 3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: şelale filtre- wolfmar spectra led
Tasarım ve Dekorasyon: öncelikle merhaba iş güç arasında 3-4 aydır kendi sistemini oturtmuş neredeyse atıl denecek sadece su eklemesi yaptığım akvaryumuma tekrar bir kurulum yapıp bitki konusunda kendime yeni şeyler katmayı düşündüm. Bunun içinde birtakım alışverişler yapıp işe giriştim. Zeminde hagen kum kullandım 2-3 cm arası sağ köşeye doğru 5-6 cm kadar yükseliyor kaya olarak önceki kurulumdan kalan kiremit rengindeki fosilimsi kayayı zirve noktası yaptım sonra yanına siyah beyaz granit kayalardan koydum ama akıcılığıda görüntüyüde bozduğunu düşünerek dere taşı toplayıp onlarla yola devam ettim bitkiler konusunda çok bilgim olmadığın daha kolay bakımlı bitkiler seçtim ilk 6 günün sonunda eledoaları ekledim bir hafta kadar sonra zeytin ve çınarlarımı temin ettim ve ekim yerlerinin neresi olacağını tam kestiremediğimden çınarları kızılkayanın ön kısmına zeytinleride orta bölgeye doğru ektim ya şansımdan yada yerlerini ve akvaryumu seveceklerki 2.günden sonra uzamalar filizlenmeler başladı gibi oldu ve şuan da gayet iyi bir ilerleme var günde 5 saat ışık veriyorum daha önce kalitesiz florasan yüzünden diatom alg sorunu çekmiştim o yüzden de olabildiğinde sistematik gitmek istedim henüz bir sıvı gübre girişi yapmadım su değişimide yapmadım. Amacım bloodmarry karidesleri bırakmaktı aldığım yerden beklediğimden çok çok küçük geldiklerinden şu anda döngünün devamlılığı için cory ve melez yetişkin karidesleri tutuyorum sonrasında endler veya sürü balığı koymayı düşünüyorum bu konuda da her türlü fikrinize açığım nacizane elimizden gelen budur eksi artı olarak söyleyecekleriniz çok önemli ve her insanın gerçekten göz zevkimi denir artık yaratıcılık mı denir ben tamamen gelişi güzel ektim tasarıma görüntüye daha mistik hoş bir hava katacak dediğininiz ne varsa dinlemeye ve yapmaya hazırım yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220950511.jpg[/IMG]
22.09.22
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220905591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220906001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/011020220906011.jpg[/IMG]
30.09.22[EDIT]bionichumann,2022-10-16 19:02:05[/EDIT]
Bu Karidesin Türü Nedir ?
O zaman bu arkadaşları yolcu edeceğiz pandalar karidesleri çok rahatsız ediyormuş mecbur onlarıda çıkarıcam ama üremelerene etki etmeyecek balık türü varmıdır acaba
O zaman bu arkadaşları yolcu edeceğiz pandalar karidesleri çok rahatsız ediyormuş mecbur onlarıda çıkarıcam ama üremelerene etki etmeyecek balık türü varmıdır acaba
Bu Karidesin Türü Nedir ?
Uzun süre önce yaptığım kurulumdan sonra elimde 2 panda cory ve türünü bilmediğim bu arkadaşlar kaldı 3 adet ama ne olduklarından bi haberim ve tekrar kurulup yaptım bloodmarry kolonisi kuracağım süreç oturana kadar da bu arkadaşlar burada birincisi türleri ne ikincisi bloodmarrylerin içinde melezmeye yol açarlarmı [:?] açmazlar ise tankta bırakacağım değerli yorumlarınızı bekliyorum iyi ve sağlıklı hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/250920221102561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/250920221103001.jpg[/IMG]
Uzun süre önce yaptığım kurulumdan sonra elimde 2 panda cory ve türünü bilmediğim bu arkadaşlar kaldı 3 adet ama ne olduklarından bi haberim ve tekrar kurulup yaptım bloodmarry kolonisi kuracağım süreç oturana kadar da bu arkadaşlar burada birincisi türleri ne ikincisi bloodmarrylerin içinde melezmeye yol açarlarmı [:?] açmazlar ise tankta bırakacağım değerli yorumlarınızı bekliyorum iyi ve sağlıklı hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/250920221102561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/250920221103001.jpg[/IMG]
Kurulum Bitti Sayılır..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212209511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212209561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212210001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212211481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212211521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212212001.jpg[/IMG]
Tilki kuyruklarımın hepsinde neredeyse bu var yeni filiz verme gelişmede bir problem yok ama alt ve orta kısımları hep böyle nedeni nedir acaba günde 8-10 saat arası ışık alıyorlar ?[EDIT]bionichumann,2021-05-02 22:13:31[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212209511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212209561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212210001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212211481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212211521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/020520212212001.jpg[/IMG]
Tilki kuyruklarımın hepsinde neredeyse bu var yeni filiz verme gelişmede bir problem yok ama alt ve orta kısımları hep böyle nedeni nedir acaba günde 8-10 saat arası ışık alıyorlar ?[EDIT]bionichumann,2021-05-02 22:13:31[/EDIT]
Doctore'nin Balık Odası!
Muhteşem ! Sanırım bu odayı anlatacak yegane kelime budur severek takip edeceğim bir konu daha herşey olması gerektiği gibi ve çok hoş duruyor abi emeğine sağlık [:iyi:] nazar değmesin inşallah. Gerek bilgi birikimin gerekse mütavaziliğin senin açtığın her konuyu ilgi çekici yapıyor severek takip ediyorum. Umarım ileride bu seviyeleri görebilirim[:D]
Muhteşem ! Sanırım bu odayı anlatacak yegane kelime budur severek takip edeceğim bir konu daha herşey olması gerektiği gibi ve çok hoş duruyor abi emeğine sağlık [:iyi:] nazar değmesin inşallah. Gerek bilgi birikimin gerekse mütavaziliğin senin açtığın her konuyu ilgi çekici yapıyor severek takip ediyorum. Umarım ileride bu seviyeleri görebilirim[:D]
Kurulum Bitti Sayılır..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808491.jpg[/IMG]
Tekrar güncelleme yapma gereksinimi hissettim. Öncelikle tilki kuyruklarının gelişimi beğendim ve uzama var geçen gün ısıtıcıyı biraz açmıştım azıcık yakmamın dışında sorun yok[:D] sanırım adı micraymış birazda bunlardan ekledim bugün bakalım nasıl olacak . Kaplan tetrazonların sayısını 4 e çıkarmama rağmen stresten kurtaramadım bende değiştirmeyi daha uygun buldum yerine trangenetic ekledim 3 adet onların sayısıda 6 ya çıkarılacak tedarik sürecinde ve danio ekledim şuanda keyifler yerinde gibi dekoruda biraz değiştirerek akıntı yönünde bir dere yatağına benzetmeye çalıştım tabi ne kadar başarılı oldum bilmiyorum şuanki görüntüden gayet memnunum ilerleyen günlerde bir kaç çınar yaprağı asma dalı eklemeyi düşünüyorum tabi akıcılığı bozarmı diyede tereddüt etmiyor değilim fikri olan varsa söylemekten çekinmesin lütfen iyi günler herkese [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165826/210420211808491.jpg[/IMG]
Tekrar güncelleme yapma gereksinimi hissettim. Öncelikle tilki kuyruklarının gelişimi beğendim ve uzama var geçen gün ısıtıcıyı biraz açmıştım azıcık yakmamın dışında sorun yok[:D] sanırım adı micraymış birazda bunlardan ekledim bugün bakalım nasıl olacak . Kaplan tetrazonların sayısını 4 e çıkarmama rağmen stresten kurtaramadım bende değiştirmeyi daha uygun buldum yerine trangenetic ekledim 3 adet onların sayısıda 6 ya çıkarılacak tedarik sürecinde ve danio ekledim şuanda keyifler yerinde gibi dekoruda biraz değiştirerek akıntı yönünde bir dere yatağına benzetmeye çalıştım tabi ne kadar başarılı oldum bilmiyorum şuanki görüntüden gayet memnunum ilerleyen günlerde bir kaç çınar yaprağı asma dalı eklemeyi düşünüyorum tabi akıcılığı bozarmı diyede tereddüt etmiyor değilim fikri olan varsa söylemekten çekinmesin lütfen iyi günler herkese [:?]
Kurulum Bitti Sayılır..
Teşekkür ederim bütün bilgileriniz için sağolun ilerleyen günlerde güncellemeler yapacağım :)
Teşekkür ederim bütün bilgileriniz için sağolun ilerleyen günlerde güncellemeler yapacağım :)
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
