ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Uzman Biyolog
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Nisan 2015 00:45
Son Ziyaret:
31 Ocak 2016 01:03
Toplam Mesaj:
89 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
En Sessiz Dış Filtre Hangisi?
Şu an kullandigim filtrelerden Tetratek ex 700 , dophin c 1000, Astro 2212, teratek ex 1200 plus, jbl e1501 in çalistigini anlamak gece yarisi sessizliginde bile çok çok zor, yanina eğilince anliyorum dolap dışı durumda. Resun ef1600uv ve E jet 3388 bunlar kadar degil ama yine yanina 1,5 metre mesafede ancak calistigini anliyorum guruktu degil oda bir fiss gibi dolap dışı, icerde altina bir kalorifer akrasi pedi koydum ve hortumlarin dolaba temasını kestim abartisiz dolaba bir karis mesafeden ancak bir ses oda belli belirsiz duyuluyor. En ennn sessiz derseniz ex700.
Simdi sesli filtrelerim olan jebo 839, sunsun 303b ve bunlar kadar olmasada yinede bir sesi olan fluval406 nin ses seviyesinide bunlara denk sessizlige getirmek icin kendi uyguladigim bir yöntemi nacizane paylasayim çok olmasa da biraz meşakkatli ve 10 12 tl gibi bir maliyeti var.
Oncelikle 1 tüp en ucuzundan silikon aliyoruz acrilic bazli olmamali yalnız. Sonra evde eski paspas birdaha giymeyeceginiz kase kaban gibi keçe tabiatli bir mteryak aliyoruz. Filtremizin üst koruma kapağını açıyoruz her modelin farkli acilisi var. Ben en cok fluval de zorlandim. Sonra marka ne olursa olsun karsimiza iyice izole edilmis bir motor kismi cikiyor. Onu gornce kece paspas vs den modelin o motor bolumune gore motoru saracak ve bir parmak kadar etek olacak bir parca kesiyor ve uygun sekilde kes bic ayarliyoruz. Sonra satin aldigimiz slikondan kalinca bir katman olacak sekilde yaklaşık yarim santim civari sikip sürüp her tarafini slikonla kapliyoruz. Spatula gibi birşeyle, ben boş yoğurt kkvasjndan kestigim parçayla sürdüm. Sonra kesip boyutlandirdigimiz ve girintisi çıkıntısı plastik aksama göre yar del yaptigimiz keçeyi bu slikona iyice bastirmadan ama yapismasini sagliyacak sekilde sariyoruz. Kurumasi en az 3,4 saat aliyor sonra eger isterseniz ki daha iyi oluyor tavsiye ederim tekrar bu kez kece uzerine ama iyice yedirip emdirmeden 1_2 milim kalinliginda slikon sürüp bir kat daha kece sariyoruz yine 3 saatte kuruyor filtremizin kapagini kapatiyoruz. Ben kovayada bir kat ince yaptim once 1 milim slikon sonra kece yerine laminant parke siltesi sardim kova etraf ve altina cunku keçe temizlerken su tuttugu icin sikinti ve küflenme yapacaktir sakin kovada keçe kullanmayin yaparsaniz. Ses seviyesi jebo nun ex 700 den asagi oldu desem yalan olmaz. Ayrica isi tasarrufuda sagliyor.Yapmak anlatmaktan inanin daha kolay oldu. Tornavida ve makas kullanabilen herkes yapabilir. Slikonu bir spatulyla sürünüz. Tabi ugrasmak isterseniz. Bu bir hobi oldugu için ben keyifle yaptim, stres atmak kafam biraz dagilsin diyenlere tavsiye ederim.
Dip not: filtre dis korumasının icerdeki elektrik motoruna mesafesine dikkat edin yukardan basip kapagin kapanmasdina engel olmasin. Skikon kalinligini ona gore ayarlayin[EDIT]Uzman Biyolog,2016-01-30 03:46:02[/EDIT]
Şu an kullandigim filtrelerden Tetratek ex 700 , dophin c 1000, Astro 2212, teratek ex 1200 plus, jbl e1501 in çalistigini anlamak gece yarisi sessizliginde bile çok çok zor, yanina eğilince anliyorum dolap dışı durumda. Resun ef1600uv ve E jet 3388 bunlar kadar degil ama yine yanina 1,5 metre mesafede ancak calistigini anliyorum guruktu degil oda bir fiss gibi dolap dışı, icerde altina bir kalorifer akrasi pedi koydum ve hortumlarin dolaba temasını kestim abartisiz dolaba bir karis mesafeden ancak bir ses oda belli belirsiz duyuluyor. En ennn sessiz derseniz ex700.
Simdi sesli filtrelerim olan jebo 839, sunsun 303b ve bunlar kadar olmasada yinede bir sesi olan fluval406 nin ses seviyesinide bunlara denk sessizlige getirmek icin kendi uyguladigim bir yöntemi nacizane paylasayim çok olmasa da biraz meşakkatli ve 10 12 tl gibi bir maliyeti var.
Oncelikle 1 tüp en ucuzundan silikon aliyoruz acrilic bazli olmamali yalnız. Sonra evde eski paspas birdaha giymeyeceginiz kase kaban gibi keçe tabiatli bir mteryak aliyoruz. Filtremizin üst koruma kapağını açıyoruz her modelin farkli acilisi var. Ben en cok fluval de zorlandim. Sonra marka ne olursa olsun karsimiza iyice izole edilmis bir motor kismi cikiyor. Onu gornce kece paspas vs den modelin o motor bolumune gore motoru saracak ve bir parmak kadar etek olacak bir parca kesiyor ve uygun sekilde kes bic ayarliyoruz. Sonra satin aldigimiz slikondan kalinca bir katman olacak sekilde yaklaşık yarim santim civari sikip sürüp her tarafini slikonla kapliyoruz. Spatula gibi birşeyle, ben boş yoğurt kkvasjndan kestigim parçayla sürdüm. Sonra kesip boyutlandirdigimiz ve girintisi çıkıntısı plastik aksama göre yar del yaptigimiz keçeyi bu slikona iyice bastirmadan ama yapismasini sagliyacak sekilde sariyoruz. Kurumasi en az 3,4 saat aliyor sonra eger isterseniz ki daha iyi oluyor tavsiye ederim tekrar bu kez kece uzerine ama iyice yedirip emdirmeden 1_2 milim kalinliginda slikon sürüp bir kat daha kece sariyoruz yine 3 saatte kuruyor filtremizin kapagini kapatiyoruz. Ben kovayada bir kat ince yaptim once 1 milim slikon sonra kece yerine laminant parke siltesi sardim kova etraf ve altina cunku keçe temizlerken su tuttugu icin sikinti ve küflenme yapacaktir sakin kovada keçe kullanmayin yaparsaniz. Ses seviyesi jebo nun ex 700 den asagi oldu desem yalan olmaz. Ayrica isi tasarrufuda sagliyor.Yapmak anlatmaktan inanin daha kolay oldu. Tornavida ve makas kullanabilen herkes yapabilir. Slikonu bir spatulyla sürünüz. Tabi ugrasmak isterseniz. Bu bir hobi oldugu için ben keyifle yaptim, stres atmak kafam biraz dagilsin diyenlere tavsiye ederim.
Dip not: filtre dis korumasının icerdeki elektrik motoruna mesafesine dikkat edin yukardan basip kapagin kapanmasdina engel olmasin. Skikon kalinligini ona gore ayarlayin[EDIT]Uzman Biyolog,2016-01-30 03:46:02[/EDIT]
E-jet 3388 2000lt görüşleriniz .
Sevgili akvaryum severler e jet filtre ile gecen zamanda memnuniyetimin arttigini belirtmek istedim, filtre dophin c 1600 ile aynı alet bu arada, yaptigim küçük bir değişiklikle debide 100 litre/saat in az altinda bir debi artışı yakaladim ayrica sesi zaten az iken daha da azaldı. İcerigine elyaf benzeri rs marka eheim inkilere benzer 2 adet mavi sünger sepetlere uygun kesip ekledim bu arada. Bu hali ile debi temizken 850 kirli en düşük 700 litre oluyor( 3 aylik kullanim sonrasi) filtremin 2 . temizliğini az once bitirdim ve debi tekrar 840 litre saatte seviyesine cikti. Memnuniyetle tavsiye ederim.. Yaptigim küçük degisikligin linkini ekliyorum youtube a video olarak ekledim. 3 aylik ortalama (en yuksek+en dusuk)/2 hesabiyla debi 770 litre saat diyebiliriz. Sağlıklı keyifli hobiler.
https://youtu.be/o0TgcSUQXLk[EDIT]Uzman Biyolog,2016-01-27 03:46:12[/EDIT]
Sevgili akvaryum severler e jet filtre ile gecen zamanda memnuniyetimin arttigini belirtmek istedim, filtre dophin c 1600 ile aynı alet bu arada, yaptigim küçük bir değişiklikle debide 100 litre/saat in az altinda bir debi artışı yakaladim ayrica sesi zaten az iken daha da azaldı. İcerigine elyaf benzeri rs marka eheim inkilere benzer 2 adet mavi sünger sepetlere uygun kesip ekledim bu arada. Bu hali ile debi temizken 850 kirli en düşük 700 litre oluyor( 3 aylik kullanim sonrasi) filtremin 2 . temizliğini az once bitirdim ve debi tekrar 840 litre saatte seviyesine cikti. Memnuniyetle tavsiye ederim.. Yaptigim küçük degisikligin linkini ekliyorum youtube a video olarak ekledim. 3 aylik ortalama (en yuksek+en dusuk)/2 hesabiyla debi 770 litre saat diyebiliriz. Sağlıklı keyifli hobiler.
https://youtu.be/o0TgcSUQXLk[EDIT]Uzman Biyolog,2016-01-27 03:46:12[/EDIT]
Bu Dış Filtrelerden Hangisini Almalıyım ? 140 Lt
206 yetersiz onu çıkarın bir kere. Tetra 1200 içlerinde en makulu ancak dophin c 1600 veya e jet 3388 veya astro 2212 düşünün bence hem sessiz hem sağlam ürünler hem de fiyatları makul. Yazdıklarınızin hiç birine kefil olmam amma dophin ejet veya astro ya olurum tercihan astro 2212 daha iyi olur fiyat bakimindan. Tetradan daha sessiz ve 650 litrenin az üzeri bir gerçek full dolu iken debisi var ve işini çok iyi yapıyor. Eheim 250 de yetersiz. 350 düşünün.[EDIT]Uzman Biyolog,2015-12-24 21:12:50[/EDIT]
206 yetersiz onu çıkarın bir kere. Tetra 1200 içlerinde en makulu ancak dophin c 1600 veya e jet 3388 veya astro 2212 düşünün bence hem sessiz hem sağlam ürünler hem de fiyatları makul. Yazdıklarınızin hiç birine kefil olmam amma dophin ejet veya astro ya olurum tercihan astro 2212 daha iyi olur fiyat bakimindan. Tetradan daha sessiz ve 650 litrenin az üzeri bir gerçek full dolu iken debisi var ve işini çok iyi yapıyor. Eheim 250 de yetersiz. 350 düşünün.[EDIT]Uzman Biyolog,2015-12-24 21:12:50[/EDIT]
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
Arkadaşı telefondan arayıp ne oldu kardeşim diyen yok, soru sordum ki size değil! Lakin ne alamet siz bi acaip hesap sorma havasında hangi konuya ne yazacağımızı sorgular gibi bir edalandınız. Ne hikmet kimse forumda kime ne sorup kimden ne hakkında yardım isteyeceğimizi veya kimin sorusuna cevap verip kime vermeyeceğimizi sizin onayınız ve izninize sunup onay ve teveccühünüz üzerine yazabiliceğimizi söylemedi; demek ki bu üzerinize vazife değil. Ha kötü bir gün geçirdiyseniz de insanlara hesap sorup problem oluşturup stres atmak istiyorsanız o başka ama onun yeride forum ortamı değil. Ayrıca bilgilendirme amaçlı olarak selonoid bozukluğu hortum tıkanma veya kirliliği, motorun bağlandığı elektirik hattında sinüs dalgasını bozabilecek bir başka akım düzensizliğine sebep olabilecek elektirik bileşeni kullanımı gibi nedenlerdebuna sebep olabilir. Veya akvaryumcu veya ürün veya bayi veya ithalatçı karalamakta debi düşmesine sebep olabilir. Ha Allah hakkı için ne bayi ne akvaryumcuyu şahsen vs tanımam ha arkadaş bu amaçla yaptıda demiyorum ve yine o düşünce ile de sormadım. gerçekten merak edip sordum. Ha ister meselesi sorasım geldi sordum. Forumda miad kısıtlaması varda haberim yoksa ne ala
[QUOTE=MSA]Üyeyi mesaj yaz diye zorlamak mı gerekiyor yada bu üye temmuz ayından beri niye foruma girmiyor diye karalar mı baglamak gerekiyor. Çözüm arayışına gelince ardı ardına konu açıyoruz çözümü de bulunca nasıl çözümlendiğini keşke yazabilsek.
Buradan bilgilendirme amaçlı paylaşalım şimdi. Dış filtrede debi düşmesi 3 sebepten dolayıdır. Motor veya pervane, full dolu sepetler.[/QUOTE][EDIT]Uzman Biyolog,2015-11-15 00:46:49[/EDIT]
Arkadaşı telefondan arayıp ne oldu kardeşim diyen yok, soru sordum ki size değil! Lakin ne alamet siz bi acaip hesap sorma havasında hangi konuya ne yazacağımızı sorgular gibi bir edalandınız. Ne hikmet kimse forumda kime ne sorup kimden ne hakkında yardım isteyeceğimizi veya kimin sorusuna cevap verip kime vermeyeceğimizi sizin onayınız ve izninize sunup onay ve teveccühünüz üzerine yazabiliceğimizi söylemedi; demek ki bu üzerinize vazife değil. Ha kötü bir gün geçirdiyseniz de insanlara hesap sorup problem oluşturup stres atmak istiyorsanız o başka ama onun yeride forum ortamı değil. Ayrıca bilgilendirme amaçlı olarak selonoid bozukluğu hortum tıkanma veya kirliliği, motorun bağlandığı elektirik hattında sinüs dalgasını bozabilecek bir başka akım düzensizliğine sebep olabilecek elektirik bileşeni kullanımı gibi nedenlerdebuna sebep olabilir. Veya akvaryumcu veya ürün veya bayi veya ithalatçı karalamakta debi düşmesine sebep olabilir. Ha Allah hakkı için ne bayi ne akvaryumcuyu şahsen vs tanımam ha arkadaş bu amaçla yaptıda demiyorum ve yine o düşünce ile de sormadım. gerçekten merak edip sordum. Ha ister meselesi sorasım geldi sordum. Forumda miad kısıtlaması varda haberim yoksa ne ala
[QUOTE=MSA]Üyeyi mesaj yaz diye zorlamak mı gerekiyor yada bu üye temmuz ayından beri niye foruma girmiyor diye karalar mı baglamak gerekiyor. Çözüm arayışına gelince ardı ardına konu açıyoruz çözümü de bulunca nasıl çözümlendiğini keşke yazabilsek.
Buradan bilgilendirme amaçlı paylaşalım şimdi. Dış filtrede debi düşmesi 3 sebepten dolayıdır. Motor veya pervane, full dolu sepetler.[/QUOTE][EDIT]Uzman Biyolog,2015-11-15 00:46:49[/EDIT]
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
Evet tarihi gördüm ancak sorun var denmiş çözüm önerileri olmuş, başkasıda bu sayfayı benzer sorunla veya başka sebep ile görebilir. Fikir çözüm yargı ve en önemlisi bilgi için sordum. Sonuç ne oldu? yoğun bir şikayet evresi sonra bıçak gibi kesilmiş bir konu. Şu oldu bu oldu bilinirse daha iyi olur kanaatindeyim, çatlak varmış motor arızalanmış pervane kırılmış veya kullanım sonucu kirlilik vs bilinsin. Neticede ben bu tarihte ulaşırsam bu konuya 6 ay sonra başkası açıp aaaa ne kötü filtre veya ilgisiz bayi, satıcı vs diyebilir. Kaldı ki gerek pet garden ilgili gerek filtre on numara gerekse satıcı gayet iyi en azından ne yazıyorsa onu o fiyata hızlı ve düzgün gönderiyor. Şimdi benim bu tarihte yazmam sorun olacağına sizin için neden o tarihten beri sonuç şu veya bu yazılmadı bu sorun olsa daha makul olur.
[QUOTE=MSA][QUOTE=Uzman Biyolog]Çok memnun olduğum bir filtredir. Sorununuz muhtemelen fazla sık gözenekli sünger özellikle bol elyaf kullanımı , hortumun zamanla suyun ağrlığı vs sebebi ile biryerlerden katlanma yapması vs gibi görünüyor. Sorunun son durumu nedir? [/QUOTE]
22 mayıs 2015 tarihli konu ?[/QUOTE]
Evet tarihi gördüm ancak sorun var denmiş çözüm önerileri olmuş, başkasıda bu sayfayı benzer sorunla veya başka sebep ile görebilir. Fikir çözüm yargı ve en önemlisi bilgi için sordum. Sonuç ne oldu? yoğun bir şikayet evresi sonra bıçak gibi kesilmiş bir konu. Şu oldu bu oldu bilinirse daha iyi olur kanaatindeyim, çatlak varmış motor arızalanmış pervane kırılmış veya kullanım sonucu kirlilik vs bilinsin. Neticede ben bu tarihte ulaşırsam bu konuya 6 ay sonra başkası açıp aaaa ne kötü filtre veya ilgisiz bayi, satıcı vs diyebilir. Kaldı ki gerek pet garden ilgili gerek filtre on numara gerekse satıcı gayet iyi en azından ne yazıyorsa onu o fiyata hızlı ve düzgün gönderiyor. Şimdi benim bu tarihte yazmam sorun olacağına sizin için neden o tarihten beri sonuç şu veya bu yazılmadı bu sorun olsa daha makul olur.
Evet tarihi gördüm ancak sorun var denmiş çözüm önerileri olmuş, başkasıda bu sayfayı benzer sorunla veya başka sebep ile görebilir. Fikir çözüm yargı ve en önemlisi bilgi için sordum. Sonuç ne oldu? yoğun bir şikayet evresi sonra bıçak gibi kesilmiş bir konu. Şu oldu bu oldu bilinirse daha iyi olur kanaatindeyim, çatlak varmış motor arızalanmış pervane kırılmış veya kullanım sonucu kirlilik vs bilinsin. Neticede ben bu tarihte ulaşırsam bu konuya 6 ay sonra başkası açıp aaaa ne kötü filtre veya ilgisiz bayi, satıcı vs diyebilir. Kaldı ki gerek pet garden ilgili gerek filtre on numara gerekse satıcı gayet iyi en azından ne yazıyorsa onu o fiyata hızlı ve düzgün gönderiyor. Şimdi benim bu tarihte yazmam sorun olacağına sizin için neden o tarihten beri sonuç şu veya bu yazılmadı bu sorun olsa daha makul olur.
[QUOTE=MSA][QUOTE=Uzman Biyolog]Çok memnun olduğum bir filtredir. Sorununuz muhtemelen fazla sık gözenekli sünger özellikle bol elyaf kullanımı , hortumun zamanla suyun ağrlığı vs sebebi ile biryerlerden katlanma yapması vs gibi görünüyor. Sorunun son durumu nedir? [/QUOTE]
22 mayıs 2015 tarihli konu ?[/QUOTE]
Evet tarihi gördüm ancak sorun var denmiş çözüm önerileri olmuş, başkasıda bu sayfayı benzer sorunla veya başka sebep ile görebilir. Fikir çözüm yargı ve en önemlisi bilgi için sordum. Sonuç ne oldu? yoğun bir şikayet evresi sonra bıçak gibi kesilmiş bir konu. Şu oldu bu oldu bilinirse daha iyi olur kanaatindeyim, çatlak varmış motor arızalanmış pervane kırılmış veya kullanım sonucu kirlilik vs bilinsin. Neticede ben bu tarihte ulaşırsam bu konuya 6 ay sonra başkası açıp aaaa ne kötü filtre veya ilgisiz bayi, satıcı vs diyebilir. Kaldı ki gerek pet garden ilgili gerek filtre on numara gerekse satıcı gayet iyi en azından ne yazıyorsa onu o fiyata hızlı ve düzgün gönderiyor. Şimdi benim bu tarihte yazmam sorun olacağına sizin için neden o tarihten beri sonuç şu veya bu yazılmadı bu sorun olsa daha makul olur.
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
Çok memnun olduğum bir filtredir. Sorununuz muhtemelen fazla sık gözenekli sünger özellikle bol elyaf kullanımı , hortumun zamanla suyun ağrlığı vs sebebi ile biryerlerden katlanma yapması vs gibi görünüyor. Sorunun son durumu nedir?
Çok memnun olduğum bir filtredir. Sorununuz muhtemelen fazla sık gözenekli sünger özellikle bol elyaf kullanımı , hortumun zamanla suyun ağrlığı vs sebebi ile biryerlerden katlanma yapması vs gibi görünüyor. Sorunun son durumu nedir?
Dış filtre debi testi
Fluvallerin sistemi motor altındaki yapı ile temiz kirli su karışmasını önler ayrıca pre sponge tan süzülen su sepet altı dışında bir bölüme yine yönelemez ve filtre medyalarından geçmeden filtreyi terk edemez. Yalnız 2 mesele önemli. 1. si sepetleri aşırı doldurup birbirine tam oturmasını engellememek. 2. sepet yanlarından cüzzide olsa su kaçmasını engellemek adına en azından en alttaki sepetin etrafını elektrik bandı teflon vs ile iyice bi contalamakta fayda var. Bununla bereber sepet hacimleri ve medya kapasitesi fiyatdaşlarına oranla baya düşük kalıyor. Ben Resun EF 1600 marka ve model filtrelerim ile en az 1100-1200 litre debi alıyorum üstelik net 9 litre medya ve sünger alıyor sepet daraları alt ve üst boşluk düşünce, yani darası alınmış gibi[EDIT]Uzman Biyolog,2015-11-02 22:54:57[/EDIT]
Fluvallerin sistemi motor altındaki yapı ile temiz kirli su karışmasını önler ayrıca pre sponge tan süzülen su sepet altı dışında bir bölüme yine yönelemez ve filtre medyalarından geçmeden filtreyi terk edemez. Yalnız 2 mesele önemli. 1. si sepetleri aşırı doldurup birbirine tam oturmasını engellememek. 2. sepet yanlarından cüzzide olsa su kaçmasını engellemek adına en azından en alttaki sepetin etrafını elektrik bandı teflon vs ile iyice bi contalamakta fayda var. Bununla bereber sepet hacimleri ve medya kapasitesi fiyatdaşlarına oranla baya düşük kalıyor. Ben Resun EF 1600 marka ve model filtrelerim ile en az 1100-1200 litre debi alıyorum üstelik net 9 litre medya ve sünger alıyor sepet daraları alt ve üst boşluk düşünce, yani darası alınmış gibi[EDIT]Uzman Biyolog,2015-11-02 22:54:57[/EDIT]
E-jet 3388 2000lt görüşleriniz .
E jet 3388 kullaniyorum. Ses normal, sifir ses değil ama dolap içinde gece sessizliğinde özellikle dinlemezsen çalıştığı anlasilmiyor kulak kabartinca çalıştığı anlasilir ama gurultu şeklinde degil. Toplam herbiri 3 cm lik 2 bio+2 ince gözenekli sünger+ 2 elyaf ve 5 litre substrat ile tika basa dolu 720 litre/saat debisi var temizlemesi makul. Debi düşmesi yaşamıyorum. Yada cok cüzzi fark edilmiyor. Sepetlerin etrafina ince conta elektirik banti sardim sepetlerden ve aradan kaçak sıfır. Güvenilir sızdirma olacağını uzun yillar sanmam. Sepetler biraz zayif. Özenli kullanimda sorun olmuyor. Filtreleme gercekten harika. Tavsiye kesinlikle bu butce icin ederim. Eheim 2217 den daha başarılı, debi yaklasik 80 90 litre düşük ama içine yüzde 50 fazla materyal konuluyor.
Filtre 15w tuketime sahip. Gercek olcum degeri 13,4w ortalama.[EDIT]Uzman Biyolog,2015-09-01 20:44:35[/EDIT]
E jet 3388 kullaniyorum. Ses normal, sifir ses değil ama dolap içinde gece sessizliğinde özellikle dinlemezsen çalıştığı anlasilmiyor kulak kabartinca çalıştığı anlasilir ama gurultu şeklinde degil. Toplam herbiri 3 cm lik 2 bio+2 ince gözenekli sünger+ 2 elyaf ve 5 litre substrat ile tika basa dolu 720 litre/saat debisi var temizlemesi makul. Debi düşmesi yaşamıyorum. Yada cok cüzzi fark edilmiyor. Sepetlerin etrafina ince conta elektirik banti sardim sepetlerden ve aradan kaçak sıfır. Güvenilir sızdirma olacağını uzun yillar sanmam. Sepetler biraz zayif. Özenli kullanimda sorun olmuyor. Filtreleme gercekten harika. Tavsiye kesinlikle bu butce icin ederim. Eheim 2217 den daha başarılı, debi yaklasik 80 90 litre düşük ama içine yüzde 50 fazla materyal konuluyor.
Filtre 15w tuketime sahip. Gercek olcum degeri 13,4w ortalama.[EDIT]Uzman Biyolog,2015-09-01 20:44:35[/EDIT]
Boyu Dgn 520 Dış Filtre Kullanan Varmi
Boyu dgn 520 dış filtre kullanan gören bilen varsa ses debi ve iç hacim sepet ebatları vs bilgi verebilir sevinirim. JBL,eheim, resun, fluval, sunsun, dophin, ejet,astro, tetra, jebo modelleri kullandım merak ediyorum alınır birşeyse bir tane alacagim[EDIT]Uzman Biyolog,2015-08-01 16:59:33[/EDIT]
Boyu dgn 520 dış filtre kullanan gören bilen varsa ses debi ve iç hacim sepet ebatları vs bilgi verebilir sevinirim. JBL,eheim, resun, fluval, sunsun, dophin, ejet,astro, tetra, jebo modelleri kullandım merak ediyorum alınır birşeyse bir tane alacagim[EDIT]Uzman Biyolog,2015-08-01 16:59:33[/EDIT]
140 litre malawi akvaryumuna dış filtre önerisi
Astro 2212 onerecegim filtredir , butce 250 lira değerinde bu öneride bulunurdum 300 lirada. Sessiz sağlam ve çok başarılı bir aletUzman Biyolog 2015-06-14 01:37:03
Astro 2212 onerecegim filtredir , butce 250 lira değerinde bu öneride bulunurdum 300 lirada. Sessiz sağlam ve çok başarılı bir alet
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 108 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
zekigonlum,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
aredhelrim,
waterproof,
huseyin280,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
baykanmustafa4,
kasim12,
yeekim,
portre,
Berkant,
ahmetfiratozkaya,
yusufelik,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ciways,
syerli,
bysmokin,
umutak,
emregungor,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
hounddog,
Goldfish2000,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
VaranusSalvator,
riderfish,
fatihgurhan,
Can78,
Standart Moss,
Legionsgamer,
dimbeleth,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
sakal34,
levent07,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
