ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CeriLevis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mayıs 2015 20:01
Son Ziyaret:
28 Aralık 2025 15:39
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Koray DEMİRKOL
Doğum Tarihi:
06 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Kamu
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryumun ev içerisindeki konumuna dikkat etmek gerek.. sorun yaşamamak için rehberler internette mevcut.. [/QUOTE]
Haklısınız hocam evde küçük çocuk olunca inanın akvaryum konumunun pek de önemi kalmıyor :)
[QUOTE=Cyber_Scout]Elinize sağlık çok iyi görünüyor..
Tamamlandığında daha da güzel görüneceği şüphesiz..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Biraz forumdan, biraz yabancı akvaristlerden gördüklerimiz ile birşeyler yaptık işte. Umarım bitkilendirme işini de doğru dürüst yapabilirim [:)]
[EDIT]CeriLevis,2025-12-10 15:27:50[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryumun ev içerisindeki konumuna dikkat etmek gerek.. sorun yaşamamak için rehberler internette mevcut.. [/QUOTE]
Haklısınız hocam evde küçük çocuk olunca inanın akvaryum konumunun pek de önemi kalmıyor :)
[QUOTE=Cyber_Scout]Elinize sağlık çok iyi görünüyor..
Tamamlandığında daha da güzel görüneceği şüphesiz..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Biraz forumdan, biraz yabancı akvaristlerden gördüklerimiz ile birşeyler yaptık işte. Umarım bitkilendirme işini de doğru dürüst yapabilirim [:)]
[EDIT]CeriLevis,2025-12-10 15:27:50[/EDIT]
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Dekorasyonu siz mi yaptınız ?[/QUOTE]
Evet hocam elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım. Eksik gördüğünüz yerler var ise bilmek, tecrübelerinizden yararlanmak isterim
[QUOTE=Cyber_Scout]
Dekorasyonu siz mi yaptınız ?[/QUOTE]
Evet hocam elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım. Eksik gördüğünüz yerler var ise bilmek, tecrübelerinizden yararlanmak isterim
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
İlk mesajımda benzer akvaryumumun kurulum konusunu fikir için paylaşmıştım..
Yıllardır balık bakıyorum..
3 tane atlamış balığım oldu..
Ani ışık açıp kapatma
Darbe (cama yada mobilyaya)
Deprem
Bazı balıkların doğası zıplama meğillidir..
Nadir olaylardır. [/QUOTE]
Hocam evde küçük 2 çocuk var antreye kurdum sırf koltukların üzerine çıkıp ellerini sokup oynamasınlar, içerisine birşeyler atmasınlar diye [:)] Antre de bile gelip izlemek istediklerin de belki ben görmeden korkutmak amacı ile vurabilirler bile tam kestiremiyorum. En son akvaryumum varken onlar yoktu [:D] Hayırlısı bakalım bir çaresini düşüneceğiz belki de gözlemlerim çok da rahatsız etmezlerse üzerini kapatmam bile.. Lakin aldığım armatür de gün doğumu yok, sizinde kullanmış olduğunuz armatürk'ün 2080h modeli var. Zamanlayıcı ile kullanacağım ve ani ışık açılması olduğunda sanırım bir panik oluşacaktır içerisinde.
[QUOTE=Cyber_Scout]
İlk mesajımda benzer akvaryumumun kurulum konusunu fikir için paylaşmıştım..
Yıllardır balık bakıyorum..
3 tane atlamış balığım oldu..
Ani ışık açıp kapatma
Darbe (cama yada mobilyaya)
Deprem
Bazı balıkların doğası zıplama meğillidir..
Nadir olaylardır. [/QUOTE]
Hocam evde küçük 2 çocuk var antreye kurdum sırf koltukların üzerine çıkıp ellerini sokup oynamasınlar, içerisine birşeyler atmasınlar diye [:)] Antre de bile gelip izlemek istediklerin de belki ben görmeden korkutmak amacı ile vurabilirler bile tam kestiremiyorum. En son akvaryumum varken onlar yoktu [:D] Hayırlısı bakalım bir çaresini düşüneceğiz belki de gözlemlerim çok da rahatsız etmezlerse üzerini kapatmam bile.. Lakin aldığım armatür de gün doğumu yok, sizinde kullanmış olduğunuz armatürk'ün 2080h modeli var. Zamanlayıcı ile kullanacağım ve ani ışık açılması olduğunda sanırım bir panik oluşacaktır içerisinde.
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://ak1.ostkcdn.com/images/products/is/images/direct/ae68898b35d4d989ed0edd02f53c3d0aef32c890/Moasis-40-50-Gallon-Aquarium-Stand-Cabinet-Fish-Tank-Stand-with-Power-Outlets.jpg?imwidth=714&impolicy=medium&carousel=true[/IMG]
Pleksiden yapılmışını düşünün...[/QUOTE]
Anladım şimdi hocam peki o yükseklikten balıklar atlayamaz mı? Balıkların daha önce nasıl atladğını veya sıçradığını hiç görmedim canlı şahit olmadım kaç cm yeterli olacaktır acaba. Ya da diyorum tam üzerine oturacak şekilde kenarları 10cm genişliğinde bir bir pleksi mi kestirsem bilemedim
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://ak1.ostkcdn.com/images/products/is/images/direct/ae68898b35d4d989ed0edd02f53c3d0aef32c890/Moasis-40-50-Gallon-Aquarium-Stand-Cabinet-Fish-Tank-Stand-with-Power-Outlets.jpg?imwidth=714&impolicy=medium&carousel=true[/IMG]
Pleksiden yapılmışını düşünün...[/QUOTE]
Anladım şimdi hocam peki o yükseklikten balıklar atlayamaz mı? Balıkların daha önce nasıl atladğını veya sıçradığını hiç görmedim canlı şahit olmadım kaç cm yeterli olacaktır acaba. Ya da diyorum tam üzerine oturacak şekilde kenarları 10cm genişliğinde bir bir pleksi mi kestirsem bilemedim
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Aslında ek yükseltme (pleksi) çok iyi olurdu.
Dekoru bozmaz.
4 yanı dönen, üstü açık kalmaya devam eden..[/QUOTE]
Tam olarak hayal edemedim hocam nasıl bir şey kastettiğinizi [:)]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Aslında ek yükseltme (pleksi) çok iyi olurdu.
Dekoru bozmaz.
4 yanı dönen, üstü açık kalmaya devam eden..[/QUOTE]
Tam olarak hayal edemedim hocam nasıl bir şey kastettiğinizi [:)]
Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=Burakaydn]SANIRIM AQUAEL ULTRAMAX 1500 ALACAĞIM 😬[/QUOTE]
Kesinlikle öneririm hocam 120 litre tankımda 1000 modelini kullanıyorum harika ve çok sessiz bir filtre. Ön filtre özelliği zaten başlı başına çok iyi bir özellik.
İsabetli bir tercih olur sizin için [:iyi:]
[QUOTE=Burakaydn]SANIRIM AQUAEL ULTRAMAX 1500 ALACAĞIM 😬[/QUOTE]
Kesinlikle öneririm hocam 120 litre tankımda 1000 modelini kullanıyorum harika ve çok sessiz bir filtre. Ön filtre özelliği zaten başlı başına çok iyi bir özellik.
İsabetli bir tercih olur sizin için [:iyi:]
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Orhan76]
Hocam öncelikle hayırlısı olsun, akvaryumunuz ekipmanları ve tasarımıyla birlikte çok şık duruyor sağlıkla besleyin canlılarınızı. Sorularınıza gelecek olursak,
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
Low tech akvaryumlarda oldukça popüler olan bitkiler Anubias varyeteleri (barteri, nana petite vs.) , Java fern, bir çok moss türü (christmas moss, pelia moss vs.) , Cryptocoryne türler (wendtii, lutea vs.), Amazon hançeri, Tilki kuyruğu (hem kökle dikilebilir hem de dikilmeden serbestçe suda salınabilir), su üstü bitkileri (amazon frogbit vb. gibi) .Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus var ki bu bitkilerin çoğu (mesela anubias varyeteleri) az bir kısmı ise az-orta seviye ışık ister. Kullandığınız Armatürk modeli düşük destekli bitkilere çok kuvvetli gelebilir, bu nedenle ışık parlaklık ayarı varsa bir miktar şiddetini azaltmanız (belki %40-%50 ya da biraz daha fazla) ve/veya aydınlatma sürelerini düşük tutmanız (çoğu zaman maksimum 4 saat olacak şekilde) bitkilerin ilk adaptasyon süreci ve bitki gelişimi için faydalı olacaktır.
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
Bahsettiğiniz tetra ve rasbora türleri gerçekten bitkili böyle bir tanka çok yakışır. Sürü halinde hareket eden renkli tropik balıklar seviyorsanız küçük ve orta boy olarak Rainbow (gökkuşağı) balıkları (özellikle Boesemani gibi Melanotaenia varyeteleri) ya da plati, moli, kılıç kuyruk, lepistes gibi canlı doğuran balıklar oldukça güzel birer alternatif olabilir.
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
Atlamayan balık diye bir şey yoktur. Korkan, ürken, strese giren her balık atlama potansiyeli barındırır (buna pleco-corydoras gibi çeşitli sebeplerle (yüzeyden hava ve yem almak için) su yüzeyine fırlayabilen dip balıkları da dahildir). Bunu engellemek için buhar camı, pleksi veya sineklik tarzı bir malzeme kullanılabilir. [/QUOTE]
Üstadım değerli vaktinizi ve kıymetli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Armatür de ışık ayarı 2 kademe zaten tek kademe olarak %50 kullanmayı düşünüyorum. Bahsettiğinz balıklar gerçekten çok hoş balıklar düşünebilirim güzel örneklerini denk getirebilirsem ama daha önce hiç tecrübe etmediğim sürü balıklarına da bakmak istiyorum (kırmızı burun) gibi. Buhar sürgü camı tutucusu ile üzerine bir cam kestirebilirim ama o zaman da dışarı taşan kökleri traşlamam gerekecek :) Bir pimapenci ile konuşup acaba üzerine sineklik yaptırabilir miyim bilmiyorum.
Çok teşekkür ederim tekrar [:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Hocam öncelikle hayırlısı olsun, akvaryumunuz ekipmanları ve tasarımıyla birlikte çok şık duruyor sağlıkla besleyin canlılarınızı. Sorularınıza gelecek olursak,
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
Low tech akvaryumlarda oldukça popüler olan bitkiler Anubias varyeteleri (barteri, nana petite vs.) , Java fern, bir çok moss türü (christmas moss, pelia moss vs.) , Cryptocoryne türler (wendtii, lutea vs.), Amazon hançeri, Tilki kuyruğu (hem kökle dikilebilir hem de dikilmeden serbestçe suda salınabilir), su üstü bitkileri (amazon frogbit vb. gibi) .Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus var ki bu bitkilerin çoğu (mesela anubias varyeteleri) az bir kısmı ise az-orta seviye ışık ister. Kullandığınız Armatürk modeli düşük destekli bitkilere çok kuvvetli gelebilir, bu nedenle ışık parlaklık ayarı varsa bir miktar şiddetini azaltmanız (belki %40-%50 ya da biraz daha fazla) ve/veya aydınlatma sürelerini düşük tutmanız (çoğu zaman maksimum 4 saat olacak şekilde) bitkilerin ilk adaptasyon süreci ve bitki gelişimi için faydalı olacaktır.
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
Bahsettiğiniz tetra ve rasbora türleri gerçekten bitkili böyle bir tanka çok yakışır. Sürü halinde hareket eden renkli tropik balıklar seviyorsanız küçük ve orta boy olarak Rainbow (gökkuşağı) balıkları (özellikle Boesemani gibi Melanotaenia varyeteleri) ya da plati, moli, kılıç kuyruk, lepistes gibi canlı doğuran balıklar oldukça güzel birer alternatif olabilir.
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
Atlamayan balık diye bir şey yoktur. Korkan, ürken, strese giren her balık atlama potansiyeli barındırır (buna pleco-corydoras gibi çeşitli sebeplerle (yüzeyden hava ve yem almak için) su yüzeyine fırlayabilen dip balıkları da dahildir). Bunu engellemek için buhar camı, pleksi veya sineklik tarzı bir malzeme kullanılabilir. [/QUOTE]
Üstadım değerli vaktinizi ve kıymetli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Armatür de ışık ayarı 2 kademe zaten tek kademe olarak %50 kullanmayı düşünüyorum. Bahsettiğinz balıklar gerçekten çok hoş balıklar düşünebilirim güzel örneklerini denk getirebilirsem ama daha önce hiç tecrübe etmediğim sürü balıklarına da bakmak istiyorum (kırmızı burun) gibi. Buhar sürgü camı tutucusu ile üzerine bir cam kestirebilirim ama o zaman da dışarı taşan kökleri traşlamam gerekecek :) Bir pimapenci ile konuşup acaba üzerine sineklik yaptırabilir miyim bilmiyorum.
Çok teşekkür ederim tekrar [:iyi:]
Hangi Tür Beslemeliyim?
Ölçüler: 80x40x40 10mm Ultra clear
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael ultramax 1000 ve Armatürk 2080h Led armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Flame wood - Crystal pro dere çakılı ve beige tasarım silis kum.
Merhabalar, bir müddet aradab sonra tekrar akvaryum kurma isteği oluştu bende :) dayanamadım ve daha önce hiç denemediğim bitkili bir akvaryum kurma düşüncesi içerisine girdim. Low tech bir akvaryum olacak ve sadece dere çakılı kullandığım bölgeler de köklü bitkiler kullanmak istiyorum. Kayalar ve Köklere de java fern ve anubias nana gibi türlerden koyma arefesindeyim. Bitki konusunda sıfır tecrübem var o yüzden yardımlarınızı isterim. Şuan kökler salınım yapıyor bir kaç gün sonra su değişimleri ile startı vereceğim.
Benim aklımda ki türler aslında Tetra türleri.. Galaxy rasbora, ember tetra, cardinal tetra gibi belki bir çift de güney amerika cüce cikletlerinden ramirezi olabilir..
Şimdi sormak istediklerim
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125121.jpg[/IMG][EDIT]CeriLevis,2025-12-10 11:30:17[/EDIT]
Ölçüler: 80x40x40 10mm Ultra clear
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael ultramax 1000 ve Armatürk 2080h Led armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Flame wood - Crystal pro dere çakılı ve beige tasarım silis kum.
Merhabalar, bir müddet aradab sonra tekrar akvaryum kurma isteği oluştu bende :) dayanamadım ve daha önce hiç denemediğim bitkili bir akvaryum kurma düşüncesi içerisine girdim. Low tech bir akvaryum olacak ve sadece dere çakılı kullandığım bölgeler de köklü bitkiler kullanmak istiyorum. Kayalar ve Köklere de java fern ve anubias nana gibi türlerden koyma arefesindeyim. Bitki konusunda sıfır tecrübem var o yüzden yardımlarınızı isterim. Şuan kökler salınım yapıyor bir kaç gün sonra su değişimleri ile startı vereceğim.
Benim aklımda ki türler aslında Tetra türleri.. Galaxy rasbora, ember tetra, cardinal tetra gibi belki bir çift de güney amerika cüce cikletlerinden ramirezi olabilir..
Şimdi sormak istediklerim
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125121.jpg[/IMG][EDIT]CeriLevis,2025-12-10 11:30:17[/EDIT]
Fikirlerinizi İstiyorum
[QUOTE=fishhyy]
Ben streçle kapatıyorum bir türlü buhar camı yaptıramadım. Açık olunca eksilen suyu tamamlamak benim gibi üşengeçler için bir noktadan sonra estetikten ödün vermeye dönüşüyor. Su seviyesi sınırda olması güzel ve korunulası bir görüntü sonuçta.[/QUOTE]
O halde en iyisi ben buhar sürgü camı yaptırayım biraz görselden ödün verelim napalım.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Depremlerde elde vileda...[/QUOTE]
[:D][EDIT]CeriLevis,2025-11-25 21:43:15[/EDIT]
[QUOTE=fishhyy]
Ben streçle kapatıyorum bir türlü buhar camı yaptıramadım. Açık olunca eksilen suyu tamamlamak benim gibi üşengeçler için bir noktadan sonra estetikten ödün vermeye dönüşüyor. Su seviyesi sınırda olması güzel ve korunulası bir görüntü sonuçta.[/QUOTE]
O halde en iyisi ben buhar sürgü camı yaptırayım biraz görselden ödün verelim napalım.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Depremlerde elde vileda...[/QUOTE]
[:D][EDIT]CeriLevis,2025-11-25 21:43:15[/EDIT]
Fikirlerinizi İstiyorum
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yosun tek başına ışık yüzünden oluşmaz..
Tankımda yosunlaşma yok.. güneşte alıyor. 6 saat ışık yanıyor..
Gübrede co²de var..
Armatürü 1 kez alacaksınız.. yüksek ışık bitki ekmek istediğinizde armatür değişmeyecek yada armatür low tech diye sadece düşük gereksinimli bitki bakma kısır döngüsüne girmeyeceksiniz..[/QUOTE]
Söylediklerinize harfi harfine katılıyorum hocam. Piyasa da o kadar çok aydınlatma var ki Chihiros, Orion, Creaqua vs vs Armatürk benim de dikkatimi çekmişti incelemelerim de. Lowtech yapacağım için 1080h olanına bakıyordum ama ışık tek başına yosun oluşumu yapmaz diyorsanız bundan sonra 2080h olanına bakarım. Ben co2 kullanmayacağım belki zamanla kullanabilirim hiç bilmediğim bir mevzu o yüzden biraz çekincelerim var. İlk etapda co2’siz basit bitkiler ile başlamak istiyorum.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yosun tek başına ışık yüzünden oluşmaz..
Tankımda yosunlaşma yok.. güneşte alıyor. 6 saat ışık yanıyor..
Gübrede co²de var..
Armatürü 1 kez alacaksınız.. yüksek ışık bitki ekmek istediğinizde armatür değişmeyecek yada armatür low tech diye sadece düşük gereksinimli bitki bakma kısır döngüsüne girmeyeceksiniz..[/QUOTE]
Söylediklerinize harfi harfine katılıyorum hocam. Piyasa da o kadar çok aydınlatma var ki Chihiros, Orion, Creaqua vs vs Armatürk benim de dikkatimi çekmişti incelemelerim de. Lowtech yapacağım için 1080h olanına bakıyordum ama ışık tek başına yosun oluşumu yapmaz diyorsanız bundan sonra 2080h olanına bakarım. Ben co2 kullanmayacağım belki zamanla kullanabilirim hiç bilmediğim bir mevzu o yüzden biraz çekincelerim var. İlk etapda co2’siz basit bitkiler ile başlamak istiyorum.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
