ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
syerli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
63
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2015 00:57
Son Ziyaret:
1 saat 43 dakika önce
Toplam Mesaj:
53 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
49 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Süleyman YERLİ
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Süleyman YERLİ
SON 10 MESAJI
Dünden Bugüne..
Bana göre[:)] gayet güzel görünüyor. Tabi bu zevk meselesi. Ben olsam sadece ön tarafı biraz seyrek, arka tarafı (özellikle köşeleri) daha sık yapmaya çalışırdım ama gerek var mı? Bence çok da gerek yok çünkü eski fotoğraflarınıza da baktım, sanki böyle olması sizin de hoşunuza gidiyor. [:)]
Bana göre[:)] gayet güzel görünüyor. Tabi bu zevk meselesi. Ben olsam sadece ön tarafı biraz seyrek, arka tarafı (özellikle köşeleri) daha sık yapmaya çalışırdım ama gerek var mı? Bence çok da gerek yok çünkü eski fotoğraflarınıza da baktım, sanki böyle olması sizin de hoşunuza gidiyor. [:)]
Parkede Eğim
[QUOTE=Can78]
Öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim. Benim korkum tamamen alt camın bir şekilde kasılıp çatlamasıydı. 1-2 cm su farkı olacak kadar eğim yok ona kesin eminim maksimum yarım santim. Akvaryum ve mobilya arasına uygun strafor mat vs de bulamadım nalbur nalbur gezdim yok diyorlar olanlar da çıkıntılı vs mantolama için fln olanlar. İnşallah başıma bir facia gelmez[/QUOTE]
Eğer yakınınızda dechatlon mağazası varsa görerek rahatlıkla alabilirsiniz. Yoksa internet sayfasından da temin edebilirsiniz. Ben mağazadan iade edilmiş bir ürünü 50tl gibi bir fiyata almıştım. Fitness matı veya yoga matı olarak geçiyor
[QUOTE=Can78]
Öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim. Benim korkum tamamen alt camın bir şekilde kasılıp çatlamasıydı. 1-2 cm su farkı olacak kadar eğim yok ona kesin eminim maksimum yarım santim. Akvaryum ve mobilya arasına uygun strafor mat vs de bulamadım nalbur nalbur gezdim yok diyorlar olanlar da çıkıntılı vs mantolama için fln olanlar. İnşallah başıma bir facia gelmez[/QUOTE]
Eğer yakınınızda dechatlon mağazası varsa görerek rahatlıkla alabilirsiniz. Yoksa internet sayfasından da temin edebilirsiniz. Ben mağazadan iade edilmiş bir ürünü 50tl gibi bir fiyata almıştım. Fitness matı veya yoga matı olarak geçiyor
Parkede Eğim
[QUOTE=Can78]
Çok teşekkür ederim öncelikle yanıtınız için. Benim kafamdaki sor işareti parkenin zarar görmesinden ziyade parkede o eğimin mobilyaya ve dolayısıyla akvaryuma zarar vermesi / çatlatmasıydı.[/QUOTE]
Benzer bir durum bende de mevcut. Parke döşeyen vatandaş işini düzgün yapmamış, duvarlardan odanın ortasına doğru hafif bir eğim var.
Mobilyanın yere temas eden kısmına ufak müdahaleler ile düzeltebilirsiniz veya benim yaptığım gibi akvaryumun altına nispeten kalım bir yoga matı koyarak gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
[QUOTE=Can78]
Çok teşekkür ederim öncelikle yanıtınız için. Benim kafamdaki sor işareti parkenin zarar görmesinden ziyade parkede o eğimin mobilyaya ve dolayısıyla akvaryuma zarar vermesi / çatlatmasıydı.[/QUOTE]
Benzer bir durum bende de mevcut. Parke döşeyen vatandaş işini düzgün yapmamış, duvarlardan odanın ortasına doğru hafif bir eğim var.
Mobilyanın yere temas eden kısmına ufak müdahaleler ile düzeltebilirsiniz veya benim yaptığım gibi akvaryumun altına nispeten kalım bir yoga matı koyarak gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
Dizayn Önerisi
Kişiden kişiye değişen bir durum. Bence tank gayet güzel görünüyor. Bana sorarsanız arka taraftaki saz türlerini söküp yerine limnophila ve çınar türlerini dikin derim ama bu sefer daha karmaşık bir görünüm olur.
Kişiden kişiye değişen bir durum. Bence tank gayet güzel görünüyor. Bana sorarsanız arka taraftaki saz türlerini söküp yerine limnophila ve çınar türlerini dikin derim ama bu sefer daha karmaşık bir görünüm olur.
60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci
16. Hafta güncellemesi
Karidesler, Narrow Fern, Pelia Moss
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136331.jpg[/IMG]
Nihayet tanka, belki de tankı kurma amacım olan, karidesleri ekledim. Bu güzel canlılar ile beraberinde gönderdiği Narrow Fern ve Pelia Moss için @Oquanus Okan beye teşekkür ederim.
Kargonun dağıtıma çıkmasını beklemeyip, fırlatılan kargo paketlerini gördükçe içim sızlarken, yüzlerce kutunun arasında benimkini görüp aldım. Önce bir saat kadar karanlıkta bekletip sonra birkaç saniyede bir damla akacak şekilde akvaryumdan aktardığım su ile yaklaşık 8 saatlik bir alıştırma süreci sonucu karidesleri tanka ekledim. Neredeyse yarısı, yoğun bitki örtüsü arasında hemen kayboldu. Meraklı ve cesur olup tankın daha gözönünde bulunan yerlerinde gezenleri, pek de kaliteli olmayan telefon kamerası ile görüntülemeye çalıştım.
Sanırım bundan sonra akvaryumun başında daha fazla vakit geçireceğim [:)))]
16. Hafta güncellemesi
Karidesler, Narrow Fern, Pelia Moss
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174365/070620262136331.jpg[/IMG]
Nihayet tanka, belki de tankı kurma amacım olan, karidesleri ekledim. Bu güzel canlılar ile beraberinde gönderdiği Narrow Fern ve Pelia Moss için @Oquanus Okan beye teşekkür ederim.
Kargonun dağıtıma çıkmasını beklemeyip, fırlatılan kargo paketlerini gördükçe içim sızlarken, yüzlerce kutunun arasında benimkini görüp aldım. Önce bir saat kadar karanlıkta bekletip sonra birkaç saniyede bir damla akacak şekilde akvaryumdan aktardığım su ile yaklaşık 8 saatlik bir alıştırma süreci sonucu karidesleri tanka ekledim. Neredeyse yarısı, yoğun bitki örtüsü arasında hemen kayboldu. Meraklı ve cesur olup tankın daha gözönünde bulunan yerlerinde gezenleri, pek de kaliteli olmayan telefon kamerası ile görüntülemeye çalıştım.
Sanırım bundan sonra akvaryumun başında daha fazla vakit geçireceğim [:)))]
Akvaryumum Patladı 😟😥
Geçmiş olsun. Sizin adınıza üzüldüm. Lisedeyken yaklaşık 200 litrelik bir akvaryumu kendi hatam sonucu çarparak kırmıştım.
Bu hobi bırakılmaz, sadece ara verilir diye biliyorum. İnşallah gönlünüze uygun şekilde dönersiniz.
Geçmiş olsun. Sizin adınıza üzüldüm. Lisedeyken yaklaşık 200 litrelik bir akvaryumu kendi hatam sonucu çarparak kırmıştım.
Bu hobi bırakılmaz, sadece ara verilir diye biliyorum. İnşallah gönlünüze uygun şekilde dönersiniz.
Kopepod Bulabileceğim Bir Yer Var Mı?
Benim tankta o küçük canlılardan bol miktarda var aslında ama yakın zamanda Ankara'ya gitme durumum yok.
Bakımsız, fazla yemleme yapılan bir akvaryumda bulabilirsiniz aslında ama ne kadar güvenilir olur
Benim tankta o küçük canlılardan bol miktarda var aslında ama yakın zamanda Ankara'ya gitme durumum yok.
Bakımsız, fazla yemleme yapılan bir akvaryumda bulabilirsiniz aslında ama ne kadar güvenilir olur
Balık Önerisi Ve Bitki Sorunu
[QUOTE=Muhammeddmr]Merhaba arkadaşlar öncelikle bayramınız mübarek olsun size birkaç soru sormak istiyorum yaklaşık 3 ay önce bitkili bir akvaryum kurdum içinde pek çok bitki var ve türlerini bilmiyorum ama bazı bitkilerim dibinden beyazlayıp çürüme bazıları yaprak karartıp dökülme yapıyor crystalpro’nun nitrat ,potasyum ve fosfat gübresinden de kullanıyorum ama halen devam ediyor tüm bitkilerde değil bazılarında ne yapmam lazım ayrıca lepistes besliyorum ve uzun zamandır aynı balığı beslediğim için pek hoş gelmiyorlar hangi tür balık ekleyebilirim başka ?[/QUOTE]
Tankın fotoğrafları, ölçüleri, ekipmanları (filtre, ısıtıcı, aydınlatma vs.), bulunduğu ortam, hikayesi gibi bilgileri paylaşırsanız daha doğru yardım alabilirsiniz.
[QUOTE=Muhammeddmr]Merhaba arkadaşlar öncelikle bayramınız mübarek olsun size birkaç soru sormak istiyorum yaklaşık 3 ay önce bitkili bir akvaryum kurdum içinde pek çok bitki var ve türlerini bilmiyorum ama bazı bitkilerim dibinden beyazlayıp çürüme bazıları yaprak karartıp dökülme yapıyor crystalpro’nun nitrat ,potasyum ve fosfat gübresinden de kullanıyorum ama halen devam ediyor tüm bitkilerde değil bazılarında ne yapmam lazım ayrıca lepistes besliyorum ve uzun zamandır aynı balığı beslediğim için pek hoş gelmiyorlar hangi tür balık ekleyebilirim başka ?[/QUOTE]
Tankın fotoğrafları, ölçüleri, ekipmanları (filtre, ısıtıcı, aydınlatma vs.), bulunduğu ortam, hikayesi gibi bilgileri paylaşırsanız daha doğru yardım alabilirsiniz.
Bu Bir Myriophyllum Mu
[QUOTE=BerkBey]
Sebebi, adaptasyon süreci. Alt yapraklardaki kararma aydınlatma yetersizliğinden değil ancak adaptasyon sürecinden kaynaklı. Bu süreçte zaten sararma ve kahverengilikler olacaktı. O çizgi bitkilerin ilk ekildiğindeki boylarına denk geliyor. Ekim sonrası büyüyen kısım ve gövdeden yeni çıkan ve çıkmış olan kısımlar yeşil. Budama sonrası ekilern bitkilerde bu kısımların yine kahverengi olacağını ancak daha aşağıda biteceğini düşünüyorum.
Teyit için teşekkürler.[/QUOTE]
Alt taraf tamamen gölge gibi gördüm. Işık alamadığı için bu duruma gelmiş olabilir mi?
Ben olsam yukarıda söylendiği gibi, yapraklarla gövdenin yeşil ve sağlıklı olduğu yerden kesip, kuma gömülü olacak yerdeki yaprakları koparıp tekrar dikerdim
[QUOTE=BerkBey]
Sebebi, adaptasyon süreci. Alt yapraklardaki kararma aydınlatma yetersizliğinden değil ancak adaptasyon sürecinden kaynaklı. Bu süreçte zaten sararma ve kahverengilikler olacaktı. O çizgi bitkilerin ilk ekildiğindeki boylarına denk geliyor. Ekim sonrası büyüyen kısım ve gövdeden yeni çıkan ve çıkmış olan kısımlar yeşil. Budama sonrası ekilern bitkilerde bu kısımların yine kahverengi olacağını ancak daha aşağıda biteceğini düşünüyorum.
Teyit için teşekkürler.[/QUOTE]
Alt taraf tamamen gölge gibi gördüm. Işık alamadığı için bu duruma gelmiş olabilir mi?
Ben olsam yukarıda söylendiği gibi, yapraklarla gövdenin yeşil ve sağlıklı olduğu yerden kesip, kuma gömülü olacak yerdeki yaprakları koparıp tekrar dikerdim
60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci
[QUOTE=yyiImaz]Merhabalar. Kurulumunuz hayırlı olsun. Süreç, okuduğum kadarıyla sizin için zorlu geçse de iyi yönettiğinizi görüyorum. Olumsuzluklara rağmen gelişmeler gayet güzel.
Walstad kurulumunuzda elenip fırınlanmış doğal bahçe toprağı kullanmanız çok iyi bir başlangıç olmuş. Fakat üst katman kumunu biraz daha kalın tutmanız daha iyi sonuç verebilirdi. Bununla birlikte şunu da söylemek isterim, bu tarz doğal, takviyesiz kurulumlarda biyolojik döngüyü başlatmak uzun sürüyor. Bu da nitrifikasyon dediğimiz olayın geç başlamasını sağlıyor. Sizin aslında kurulumun başında yaptığınız hata, tabanı kurup ardından hemen bitkileri eklemek olmuş. Tabanı kurduktan sonra 10 gün bekleyip bitkileri girmeniz bitkilerin adaptasyonu için daha hızlı sonuç verebilirdi. Bu süreçte bitki seçimi de önemli bir husus aslında. Böyle kurulumlarda tek tip bitkiler ile başlamakta iyi sonuç verirdi. Yani ışık ihtiyacı, su ısısı ve co2 ihtiyacı aynı olan türler daha istikrarlı görüntü sağlayabilirdi size. Adaptasyon sürecinde bitkilerinin bir kısmı olumlu tepki verirken bazıları erime, yaprak dökülmesi ya da cılız bir form sağlıyor.
3 sene önce kurduğum ufak bir walstad tankında bahsettiğim süreci yürütmüştüm ve gidişat gayet güzel olmuştu. 1.5 sene kendi halinde götürmüştü kendini. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Üst katmanı ben de daha kalın tutmayı düşünmedim değil ancak walstad uyumlu kurulum yapmak istediğim için yaklaşık 3+3cm olarak kurdum.
Aslında bitki adaptasyonu konusunda çok sıkıntı yaşanmadığını düşünüyorum. Sadece sebebini anlamadığım şekilde bir türlü limnophila türlerini yaşatamadım. Diğer bitkiler ise türlerine göre, bazen yavaş bazen hızlı, gelişimlerine devam ediyorlar. Uyguladığım yöntem aynı tür değil de, farklı şekilde besin toplayan bitkilerin bir arada olması gerektiğini söylüyor, bu da bana oldukça mantıklı geldi. Belki biraz kalabalık bir kurulum yaptım ama walstadda bunun avantaj olduğunu düşünüyorum[EDIT]syerli,2026-05-25 10:03:13[/EDIT]
[QUOTE=yyiImaz]Merhabalar. Kurulumunuz hayırlı olsun. Süreç, okuduğum kadarıyla sizin için zorlu geçse de iyi yönettiğinizi görüyorum. Olumsuzluklara rağmen gelişmeler gayet güzel.
Walstad kurulumunuzda elenip fırınlanmış doğal bahçe toprağı kullanmanız çok iyi bir başlangıç olmuş. Fakat üst katman kumunu biraz daha kalın tutmanız daha iyi sonuç verebilirdi. Bununla birlikte şunu da söylemek isterim, bu tarz doğal, takviyesiz kurulumlarda biyolojik döngüyü başlatmak uzun sürüyor. Bu da nitrifikasyon dediğimiz olayın geç başlamasını sağlıyor. Sizin aslında kurulumun başında yaptığınız hata, tabanı kurup ardından hemen bitkileri eklemek olmuş. Tabanı kurduktan sonra 10 gün bekleyip bitkileri girmeniz bitkilerin adaptasyonu için daha hızlı sonuç verebilirdi. Bu süreçte bitki seçimi de önemli bir husus aslında. Böyle kurulumlarda tek tip bitkiler ile başlamakta iyi sonuç verirdi. Yani ışık ihtiyacı, su ısısı ve co2 ihtiyacı aynı olan türler daha istikrarlı görüntü sağlayabilirdi size. Adaptasyon sürecinde bitkilerinin bir kısmı olumlu tepki verirken bazıları erime, yaprak dökülmesi ya da cılız bir form sağlıyor.
3 sene önce kurduğum ufak bir walstad tankında bahsettiğim süreci yürütmüştüm ve gidişat gayet güzel olmuştu. 1.5 sene kendi halinde götürmüştü kendini. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Üst katmanı ben de daha kalın tutmayı düşünmedim değil ancak walstad uyumlu kurulum yapmak istediğim için yaklaşık 3+3cm olarak kurdum.
Aslında bitki adaptasyonu konusunda çok sıkıntı yaşanmadığını düşünüyorum. Sadece sebebini anlamadığım şekilde bir türlü limnophila türlerini yaşatamadım. Diğer bitkiler ise türlerine göre, bazen yavaş bazen hızlı, gelişimlerine devam ediyorlar. Uyguladığım yöntem aynı tür değil de, farklı şekilde besin toplayan bitkilerin bir arada olması gerektiğini söylüyor, bu da bana oldukça mantıklı geldi. Belki biraz kalabalık bir kurulum yaptım ama walstadda bunun avantaj olduğunu düşünüyorum[EDIT]syerli,2026-05-25 10:03:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Urar,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
Oozer3466,
Austine,
Omer901,
Killicory,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
Semih Varol,
Sütçü,
Lofta,
EKAR,
ArGeX,
bilginstein,
Balikcidede,
tarikyksl,
forester64,
enginm2000,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Öğretmen Ali,
-RBG-,
HaydarGul,
Betul_,
tunahannn28,
oguzhanns,
osmandbnl,
DigitalPen,
Sufisu,
riderfish,
Mrfalroc,
Sungurr,
BatuhanTufan,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
Huzeyfe.ylc,
Tata,
AquaVita,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
eackgzz,
oguzozt,
Kfat,
ThanatoZek,
Selçuks,
Fatihkaya55,
oguzsel,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
