ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bsrycl
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
82
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2015 19:39
Son Ziyaret:
09 Ocak 2026 23:30
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
başar yücel
Doğum Tarihi:
20 Temmuz 1985
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
arkeolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
başar yücel
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum High Tech - Kurulum Ve Süreç
Atakanpetshoptan bir çok kez ürün aldım ve hepsinden çok memnun kaldım. Almış olduğunuz bitki dışında invitro üretim reineckii de satıyorlar. İnvitro üretimlerin formları daha iyi oluyor genelde ve az biraz daha pahalı. Ben o şekilde 8 adet İnvitro kap aldım daha yeni(Karidesevinden).sizdekiler kargo sürecinde kötü olmuş olabilir,iyi bakarsanız toparlar.
Atakanpetshoptan bir çok kez ürün aldım ve hepsinden çok memnun kaldım. Almış olduğunuz bitki dışında invitro üretim reineckii de satıyorlar. İnvitro üretimlerin formları daha iyi oluyor genelde ve az biraz daha pahalı. Ben o şekilde 8 adet İnvitro kap aldım daha yeni(Karidesevinden).sizdekiler kargo sürecinde kötü olmuş olabilir,iyi bakarsanız toparlar.
İngiltereden Mikro Element Siparişim Geldi.
Cafer Bey tekrar merhabalar, benim de vermiş olduğum sipariş bugün elime ulaştı. Aynı ürün olduğu için sizin de fikrinizi almak istedim.Gelen toz, deterjan tozuna benziyor, içinde minik mavi, kahverengi parça ve toz beyaz halde malum diğer karışımlar var. Hafif sallandığında beyaz toz olanlar en altta, mavi olan şeyler bazen görünüyor bazen görünmüyor, kahverengi olan parçalar genelde üst kısımda ayrı duruyor.Açıkçası tam karışmıyor gibi.
1-Siz bu ürünün kullanımını sitesindeki öneri olan, 10gr 250ml saf suya katıp günlük 1ml olarak mı yapıyorsunuz?
2-Memnun kaldınız mı?
3-Saklamasını nasıl yapıyorsunuz?(benim ürün gelirken koli içinde mevcut paketi patladığı için ayrı bir kilitli torbaya koydum.Nasıl saklamamı tavsiye edersiniz?)
Cafer Bey tekrar merhabalar, benim de vermiş olduğum sipariş bugün elime ulaştı. Aynı ürün olduğu için sizin de fikrinizi almak istedim.Gelen toz, deterjan tozuna benziyor, içinde minik mavi, kahverengi parça ve toz beyaz halde malum diğer karışımlar var. Hafif sallandığında beyaz toz olanlar en altta, mavi olan şeyler bazen görünüyor bazen görünmüyor, kahverengi olan parçalar genelde üst kısımda ayrı duruyor.Açıkçası tam karışmıyor gibi.
1-Siz bu ürünün kullanımını sitesindeki öneri olan, 10gr 250ml saf suya katıp günlük 1ml olarak mı yapıyorsunuz?
2-Memnun kaldınız mı?
3-Saklamasını nasıl yapıyorsunuz?(benim ürün gelirken koli içinde mevcut paketi patladığı için ayrı bir kilitli torbaya koydum.Nasıl saklamamı tavsiye edersiniz?)
Beldibi(60x40x40)
[QUOTE=CaptainJava]Yüzey filtresi gerekli birşey mi? Sizinde durmadan balıklarınızı çekip durmuş.?
[/QUOTE] Yüzeyde yağlanma gibi tabaka oluyordu 3-4 gün içinde.Pimpirikliliğimden görüntüsü hoşuma gitmiyordu.Hem de artı bir su sirkülasyonu sağlıyordu.Ondan dolayı kullandım.
[QUOTE=CaptainJava]Yüzey filtresi gerekli birşey mi? Sizinde durmadan balıklarınızı çekip durmuş.?
[/QUOTE] Yüzeyde yağlanma gibi tabaka oluyordu 3-4 gün içinde.Pimpirikliliğimden görüntüsü hoşuma gitmiyordu.Hem de artı bir su sirkülasyonu sağlıyordu.Ondan dolayı kullandım.
İngiltereden Mikro Element Siparişim Geldi.
Cafer bey tekrar merhabalar, nasılsınız, ben de aynı siteden birkaç parça sipariş verdim.Kargo size ptt ile mi yoksa başka kargo ile mi geldi onu öğrenmek istedim.
Cafer bey tekrar merhabalar, nasılsınız, ben de aynı siteden birkaç parça sipariş verdim.Kargo size ptt ile mi yoksa başka kargo ile mi geldi onu öğrenmek istedim.
Beldibi(60x40x40)
[QUOTE=ityo39]Lily pipe ın dış filtre şelale aparatına göre bir artısı var mı yoksa sadece görsel tercih midir?[/QUOTE]
Sadece görsellik için kullandım, kendi şelale aparatını hiç denemediğim için yorum yapmam doğru olmaz. Lilypipe içleri iyi yosunlanıyor bu arada, fırça ile her ay temizlik yapıyorum.aslında temizlik yapmadığım zaman görsellik açısından pek iyi olduğunu da söyleyemem[QUOTE=akvaryumozgur]Merhabalar,
Kurulumunuzu beğenmiştim , erken final olmasına üzüldüm.
Yeni kurulumunuzda tekrar hatalar olmaması için kurulum ve araştırma süresini uzun tutmanızı öneririm.
Hagen, lav kırığı, dere kumu gibi topraklarda da pek tabii ki bitki yetiştirelebilir ancak aktif toprakları da değerlendirmenizi öneririm. Özellikle bilindik kayaları kullanmanızda da fayda var.
[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Kurulum benim de içimi sinmişti(herşey yolunda gitseydi).Ancak denemiş olduğum için tecrübe kazanıyorum.Lav kırığı ile de denemek istiyorum şimdi, oda olmazsa tankı küçültüp aktif toprak ile karides düşünüyorum.
[QUOTE=ityo39]Lily pipe ın dış filtre şelale aparatına göre bir artısı var mı yoksa sadece görsel tercih midir?[/QUOTE]
Sadece görsellik için kullandım, kendi şelale aparatını hiç denemediğim için yorum yapmam doğru olmaz. Lilypipe içleri iyi yosunlanıyor bu arada, fırça ile her ay temizlik yapıyorum.aslında temizlik yapmadığım zaman görsellik açısından pek iyi olduğunu da söyleyemem[QUOTE=akvaryumozgur]Merhabalar,
Kurulumunuzu beğenmiştim , erken final olmasına üzüldüm.
Yeni kurulumunuzda tekrar hatalar olmaması için kurulum ve araştırma süresini uzun tutmanızı öneririm.
Hagen, lav kırığı, dere kumu gibi topraklarda da pek tabii ki bitki yetiştirelebilir ancak aktif toprakları da değerlendirmenizi öneririm. Özellikle bilindik kayaları kullanmanızda da fayda var.
[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Kurulum benim de içimi sinmişti(herşey yolunda gitseydi).Ancak denemiş olduğum için tecrübe kazanıyorum.Lav kırığı ile de denemek istiyorum şimdi, oda olmazsa tankı küçültüp aktif toprak ile karides düşünüyorum.
Beldibi(60x40x40)
Arkadaşlar merhaba, geç oluyor ama bilgi amaçlı kurulumu final yapamadan bitiremediğimi belirteyim dedim. Sebeb olarak şunları diyebilirim.
1-Aşırı derecede adi salyangoz oluşumu başladı.(Bir kaç katil salyangozla çözüm olmayacak kadar çoktular emin olun.Katil salyangozun de üremesini istemediğim için uygulamadım)(bitkileri tek bir yerden almıştım-ankara bitki evi-3,4 hafta sonra ortaya çıktılar. kendisine sorduğumda onların rashorm olduğunu,herkesin onları para ile aldığını söyledi.ben de yaaa:)deyip geçtim uzatmadım.adi salyangozla rashorm arasındaki farkı biliyorum çok şükür)
2-Bitkilerin sağlıklı gelişmemesi.yapraklarda erimeler, sararmalar. gübre uygulamalarına rağmen düzelmemesi.(Bitkileri söktüm,cubalar hariç diğer tüm bitkilerin çok güzel köklendiğini gördüm.özellikle repensler.Lav kırıklarına çok iyi tutunmuşlardı.lav kırığının faydasının bayağı olduğunu söyleyebilirim.
3-Rasboraların sürekli ya filtre içine kaçması kaçamayan 4ününde tanktan atlaması.(Geri kalan 4 rasborayı başka bir arkadaşa verdim.tankının üzeri kaplıydı onun)
4-Kendi hatalarım vs. diyebilirim.(ilk başta yosuna sebebiyet vermem ve bunu bir türlü yok edememem)
Sonuç olarak tank şu an boş duruyor yeni bir kurulum için bekliyorum.Temizliklerini yaptım.Ayrı bir plastik kapta 4 adet otociclus kayıpsız hayatlarına devam ediyor.
Göze hitaplı bir aydınlatma yapmak istedim. Aliexpresten[chanzon adlı satıcı] beyaz ve fulspectum 1er wlık power led siparişi verdim.bakalım güzel ve iyi bir şey çıksın diye uğraşıyorum. Kullanan bir kaç kişi gördüm gayet olumlu izler bıraktı bende.
co2supermarketten de inline difizör, kabarcık sayacı, trace element siparişleri verdim.mevcut difizör ve kabarcık sayaçlarımın hava hortum yerlerini fazla sıkmamdan dolayı çıkarırken kırmıştım(emin olun fazla sıkma dediğim çok aşırı bir güçle değildi ama kırılmış anlamadım, ikisini de hortum çıkınca gördüm).bir şekilde idare ettiriyordum.ama artık ne alacaksan acil olmadığı sürece yurt dışından sipariş ederim sanırım.
Yeni kurulumda aquabasis üzeri 1-3mmlik lav kırığı kullacağım sadece.lav kırığını yıkadım, kurudu bile. Araziden bu sefer gözenekli bazalt kaya (hafiften dragon kayaya benziyor) topladım,yıkadım,kaynattım.zeminde bu sefer cuba değil monte carlo olacak.
Herkese teşekkür ederim,tekrar görüşmek üzere.
Arkadaşlar merhaba, geç oluyor ama bilgi amaçlı kurulumu final yapamadan bitiremediğimi belirteyim dedim. Sebeb olarak şunları diyebilirim.
1-Aşırı derecede adi salyangoz oluşumu başladı.(Bir kaç katil salyangozla çözüm olmayacak kadar çoktular emin olun.Katil salyangozun de üremesini istemediğim için uygulamadım)(bitkileri tek bir yerden almıştım-ankara bitki evi-3,4 hafta sonra ortaya çıktılar. kendisine sorduğumda onların rashorm olduğunu,herkesin onları para ile aldığını söyledi.ben de yaaa:)deyip geçtim uzatmadım.adi salyangozla rashorm arasındaki farkı biliyorum çok şükür)
2-Bitkilerin sağlıklı gelişmemesi.yapraklarda erimeler, sararmalar. gübre uygulamalarına rağmen düzelmemesi.(Bitkileri söktüm,cubalar hariç diğer tüm bitkilerin çok güzel köklendiğini gördüm.özellikle repensler.Lav kırıklarına çok iyi tutunmuşlardı.lav kırığının faydasının bayağı olduğunu söyleyebilirim.
3-Rasboraların sürekli ya filtre içine kaçması kaçamayan 4ününde tanktan atlaması.(Geri kalan 4 rasborayı başka bir arkadaşa verdim.tankının üzeri kaplıydı onun)
4-Kendi hatalarım vs. diyebilirim.(ilk başta yosuna sebebiyet vermem ve bunu bir türlü yok edememem)
Sonuç olarak tank şu an boş duruyor yeni bir kurulum için bekliyorum.Temizliklerini yaptım.Ayrı bir plastik kapta 4 adet otociclus kayıpsız hayatlarına devam ediyor.
Göze hitaplı bir aydınlatma yapmak istedim. Aliexpresten[chanzon adlı satıcı] beyaz ve fulspectum 1er wlık power led siparişi verdim.bakalım güzel ve iyi bir şey çıksın diye uğraşıyorum. Kullanan bir kaç kişi gördüm gayet olumlu izler bıraktı bende.
co2supermarketten de inline difizör, kabarcık sayacı, trace element siparişleri verdim.mevcut difizör ve kabarcık sayaçlarımın hava hortum yerlerini fazla sıkmamdan dolayı çıkarırken kırmıştım(emin olun fazla sıkma dediğim çok aşırı bir güçle değildi ama kırılmış anlamadım, ikisini de hortum çıkınca gördüm).bir şekilde idare ettiriyordum.ama artık ne alacaksan acil olmadığı sürece yurt dışından sipariş ederim sanırım.
Yeni kurulumda aquabasis üzeri 1-3mmlik lav kırığı kullacağım sadece.lav kırığını yıkadım, kurudu bile. Araziden bu sefer gözenekli bazalt kaya (hafiften dragon kayaya benziyor) topladım,yıkadım,kaynattım.zeminde bu sefer cuba değil monte carlo olacak.
Herkese teşekkür ederim,tekrar görüşmek üzere.
Kouzu 60 ( Genel Görünüm Ve Video Eklendi )
Tebrikler, yine çok güzel bir çalışma olmuş.
Kullanmış olduğunuz topraktan dolayı (ilk başlarda ve şu anda)ne sıklık ve oranda bir su değişim programı uyguladınız?
Tebrikler, yine çok güzel bir çalışma olmuş.
Kullanmış olduğunuz topraktan dolayı (ilk başlarda ve şu anda)ne sıklık ve oranda bir su değişim programı uyguladınız?
Beldibi(60x40x40)
Merhabalar,
İnline difizörün kırık hava hortumu yerini yapıştırıp tekrar kullanmaya başladım.
Yüzey filtresinin içine gözümün önünde yine bir rasbora kaçınca araştırma yaptım.ıslanınca ağırlık yapmayacak neyle kapatabilirim diye.bugün çiçekçiye gidip aranjmanlarda kullanılan bir file aldım.evde misina ile bağladım.file çok sağlam durmuyor ama sanırım işimi görür.en azından haftada bir yenilesem bile yeter.debisinde herhangi bir sıkıntı yaşatmadı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850441.jpg[/IMG]
Merhabalar,
İnline difizörün kırık hava hortumu yerini yapıştırıp tekrar kullanmaya başladım.
Yüzey filtresinin içine gözümün önünde yine bir rasbora kaçınca araştırma yaptım.ıslanınca ağırlık yapmayacak neyle kapatabilirim diye.bugün çiçekçiye gidip aranjmanlarda kullanılan bir file aldım.evde misina ile bağladım.file çok sağlam durmuyor ama sanırım işimi görür.en azından haftada bir yenilesem bile yeter.debisinde herhangi bir sıkıntı yaşatmadı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179576/021220171850441.jpg[/IMG]
İngiltereden Mikro Element Siparişim Geldi.
Tekrar merhabalar.
Co2art ve co2supermarket siteleri birbiri ile bağlantılı mı bir bilginiz var mı konuda?
Tekrar merhabalar.
Co2art ve co2supermarket siteleri birbiri ile bağlantılı mı bir bilginiz var mı konuda?
Beldibi(60x40x40)
Osman bey merhaba. tavsiyeleriniz için teşekkürler.şunu düzelteyim öncelikle.fotoğrafta geçici bir durum söz konusu.Su değişimi sonrası fotoğraf çekildiği an fitre çalışmıyordu.ikincisi kullanmış olduğum up aqua d-508 marka atomizerin hava kısmı hortumu çıkarırken kopmuş olduğunu gördüm, geçiçi olarak mevcut bulunan difizörü koydum. bu difizörde belirttiğim sebeplerden dolayı fotoğrafta co2 suda sirkile olmuyor gibi görünüyor, fotoğrafta üzerinde haklısınız. indikatörde renk çok koyu görünüyor. normalde 24 saat co2 verdiğimden indikatörün rengi çok açık yeşil renkte sabit. hafta sonu inline atomizeri 502 ile yapıştırmayı deneyip duruma göre tekrar düşüneceğim. yüzey filtresini de en minimum ayarında 24 saat kullanmayı düşünüyorum. ölen canlı yine bir şekilde ölüyor çünkü.
Osman bey merhaba. tavsiyeleriniz için teşekkürler.şunu düzelteyim öncelikle.fotoğrafta geçici bir durum söz konusu.Su değişimi sonrası fotoğraf çekildiği an fitre çalışmıyordu.ikincisi kullanmış olduğum up aqua d-508 marka atomizerin hava kısmı hortumu çıkarırken kopmuş olduğunu gördüm, geçiçi olarak mevcut bulunan difizörü koydum. bu difizörde belirttiğim sebeplerden dolayı fotoğrafta co2 suda sirkile olmuyor gibi görünüyor, fotoğrafta üzerinde haklısınız. indikatörde renk çok koyu görünüyor. normalde 24 saat co2 verdiğimden indikatörün rengi çok açık yeşil renkte sabit. hafta sonu inline atomizeri 502 ile yapıştırmayı deneyip duruma göre tekrar düşüneceğim. yüzey filtresini de en minimum ayarında 24 saat kullanmayı düşünüyorum. ölen canlı yine bir şekilde ölüyor çünkü.
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
