ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emiraker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2016 21:27
Son Ziyaret:
13 Ocak 2017 23:42
Toplam Mesaj:
63 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Can
SON 10 MESAJI
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim:)Dediklerinize katılıyorum.Benim kendi düşüncem küçük bir akvaryum olduğu için ve dolayısıyla canlı yükü az olduğu için yeterli besin 2 anubias için oluşmuyor.Bunun içinde dediğiniz gibi besin takviyesine ihtiyaç var :)
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim:)Dediklerinize katılıyorum.Benim kendi düşüncem küçük bir akvaryum olduğu için ve dolayısıyla canlı yükü az olduğu için yeterli besin 2 anubias için oluşmuyor.Bunun içinde dediğiniz gibi besin takviyesine ihtiyaç var :)
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
[QUOTE=mrtmct58]Besin eksikliği sıvı gübre kullanmanızı tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim :) Önerdiğiniz bir marka var mı acaba ? Birde kullandığımda yapraklarda iyileşme olur mu ?
[QUOTE=mrtmct58]Besin eksikliği sıvı gübre kullanmanızı tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim :) Önerdiğiniz bir marka var mı acaba ? Birde kullandığımda yapraklarda iyileşme olur mu ?
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
Arkadaşlar merhaba 60 litre akvaryumda 3 japon balığı beslemekteyim.2 adet anubias bitkim var .Anubiaslarım gelişiyor fakat çıkan yapraklar bir türlü gelişmedi. Bir ara çok hızlı gelişirken bir anda durdu yaprağın yarısı koyu yeşil diğer kısmı saydam yeşil ve bir gelişme olmuyor.(1 aydır böyle)Daha önceki yapraklarda böyle bir problem olmadı(Bitkiler başka bir akvaryumdaydı ordayken problem olmuyordu.Şimdiki akvaryumum 2.5 aylık)Bunun sebebi ne olabilir?Acaba yeterli besin almıyorlar mı?
Sıvı gübre kullanmalı mıyım ? Düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim :)
Saygılarımla
Akvaryum özellikleri
60 lt
3 adet japon balığı
Sunsun 603-b dış filtre (zeolit ve seramik destekli)
Hava taşı
Isıtıcı (22 derece)
Pazardan pazara su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/231220161405381.jpg[/IMG] Yaprağın resmi bu arkadaşlar.
Arkadaşlar merhaba 60 litre akvaryumda 3 japon balığı beslemekteyim.2 adet anubias bitkim var .Anubiaslarım gelişiyor fakat çıkan yapraklar bir türlü gelişmedi. Bir ara çok hızlı gelişirken bir anda durdu yaprağın yarısı koyu yeşil diğer kısmı saydam yeşil ve bir gelişme olmuyor.(1 aydır böyle)Daha önceki yapraklarda böyle bir problem olmadı(Bitkiler başka bir akvaryumdaydı ordayken problem olmuyordu.Şimdiki akvaryumum 2.5 aylık)Bunun sebebi ne olabilir?Acaba yeterli besin almıyorlar mı?
Sıvı gübre kullanmalı mıyım ? Düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim :)
Saygılarımla
Akvaryum özellikleri
60 lt
3 adet japon balığı
Sunsun 603-b dış filtre (zeolit ve seramik destekli)
Hava taşı
Isıtıcı (22 derece)
Pazardan pazara su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/231220161405381.jpg[/IMG] Yaprağın resmi bu arkadaşlar.
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
[QUOTE=Emyy]Kepçeyle ayırdığınız balığınız strese girip daha çok savunma gösterisi sergileyebilir. Bazen kurlaşma, bazen de üstünlük gösterisi olabilir bu kovalamacalar. Benimkilerde de var. Birbirlerini zedelemiyorlarsa müdahale etmemenizi öneririm..[/QUOTE]
Son 4 saattir bir problem olmadı belkide geçici bir durumdu kepçeyle ayırdığım balığım şuanda serbest bir ara gerçekten zarar vereceğini düşündüm çünkü küçük olanı köşeye sıkıştırıp bastırmıştı.Cama vurmamla kurtuldu hayvan epey de bir yorulmuş görünüyordu ama bir yarası yok.Yorumunuz için teşekkür ederim :)
[QUOTE=Emyy]Kepçeyle ayırdığınız balığınız strese girip daha çok savunma gösterisi sergileyebilir. Bazen kurlaşma, bazen de üstünlük gösterisi olabilir bu kovalamacalar. Benimkilerde de var. Birbirlerini zedelemiyorlarsa müdahale etmemenizi öneririm..[/QUOTE]
Son 4 saattir bir problem olmadı belkide geçici bir durumdu kepçeyle ayırdığım balığım şuanda serbest bir ara gerçekten zarar vereceğini düşündüm çünkü küçük olanı köşeye sıkıştırıp bastırmıştı.Cama vurmamla kurtuldu hayvan epey de bir yorulmuş görünüyordu ama bir yarası yok.Yorumunuz için teşekkür ederim :)
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
[QUOTE=ENGİN06]Japon balıkları birbirini çok çok ender kovalar ama çiftleşme var ise ortalık şenlik halinde olur, tüm erkek japonlar dişinin yumurta dökmesi için karnına kafa darbesi atar.[/QUOTE]
Kovalanan balıkların boyutu çiftleşme için uygun mu peki ?
[QUOTE=ENGİN06]Japon balıkları birbirini çok çok ender kovalar ama çiftleşme var ise ortalık şenlik halinde olur, tüm erkek japonlar dişinin yumurta dökmesi için karnına kafa darbesi atar.[/QUOTE]
Kovalanan balıkların boyutu çiftleşme için uygun mu peki ?
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
Merhaba arkadaşlar bu sabah kalktığımda akvaryumumun içi oyun parkı gibi sürekli bir kovalama hali vardı.Akvaryumum da 3 adet japon balığım var.Boyut olarak tahminim tül kuruk 4-5 cm common 5-6 cm teleskop 10 cm olabilir diğerlerinden baya büyük.Teleskop balığım 16 gündür bende ve ilk 14 gün kepçeyle ayırarak beslerken(diğerleri yem bırakmıyor) şimdi olay tersine döndü teleskop artık izin vermiyor ve 2 balığımıda sürekli kovalıyor.Önceden zararsızdı şimdi köpek balığı gibi oldu.Boyutları ile alakalı bir durum mu? Ortanca olanda ara sıra küçük tül kuruğu kovalıyor ama teleskop kadar değil.Google da aradığımda sürekli çiftleşme durumları gibi yazılar çıktı karşıma ama diğer balıklarım ufaklar çiftleşmeye hazırlar mı bilmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum şuan teleskopu kepçeyle ayırdım.Akvaryum hacmi 65 litre.Görsel olarak sizi göstereyim..
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160918581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919341.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bu sabah kalktığımda akvaryumumun içi oyun parkı gibi sürekli bir kovalama hali vardı.Akvaryumum da 3 adet japon balığım var.Boyut olarak tahminim tül kuruk 4-5 cm common 5-6 cm teleskop 10 cm olabilir diğerlerinden baya büyük.Teleskop balığım 16 gündür bende ve ilk 14 gün kepçeyle ayırarak beslerken(diğerleri yem bırakmıyor) şimdi olay tersine döndü teleskop artık izin vermiyor ve 2 balığımıda sürekli kovalıyor.Önceden zararsızdı şimdi köpek balığı gibi oldu.Boyutları ile alakalı bir durum mu? Ortanca olanda ara sıra küçük tül kuruğu kovalıyor ama teleskop kadar değil.Google da aradığımda sürekli çiftleşme durumları gibi yazılar çıktı karşıma ama diğer balıklarım ufaklar çiftleşmeye hazırlar mı bilmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum şuan teleskopu kepçeyle ayırdım.Akvaryum hacmi 65 litre.Görsel olarak sizi göstereyim..
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160918581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919341.jpg[/IMG]
Oksijen Problemi
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim.Yöntem olarak pipo filtreyi aşağı aldım problem çözüldü gibi:)Ama görüntü olarak pek hoş görünmüyor gerçekten.O yüzden hava taşı bağlayacağım.Japonların böyle bir karakteristik özelliği olduğunu bilmiyordum öğrenmem iyi oldu.Tekrardan herkese teşekkür ederim iyi hobiler :)
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim.Yöntem olarak pipo filtreyi aşağı aldım problem çözüldü gibi:)Ama görüntü olarak pek hoş görünmüyor gerçekten.O yüzden hava taşı bağlayacağım.Japonların böyle bir karakteristik özelliği olduğunu bilmiyordum öğrenmem iyi oldu.Tekrardan herkese teşekkür ederim iyi hobiler :)
Oksijen Problemi
[QUOTE=gkhnyds]Su değişim aralığı ve oranı nedir ?[/QUOTE]
4 günde 1 su değişimi yapıyorum %30 civarı
[QUOTE=KubilayK]Ben hava taşı olmadan pipo filtreyi çok kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım kesinlikle öneririm. [/QUOTE]
Pipoyu dediğiniz gibi kullanıcam teşekkür ederim :)
[QUOTE=gkhnyds]Su değişim aralığı ve oranı nedir ?[/QUOTE]
4 günde 1 su değişimi yapıyorum %30 civarı
[QUOTE=KubilayK]Ben hava taşı olmadan pipo filtreyi çok kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım kesinlikle öneririm. [/QUOTE]
Pipoyu dediğiniz gibi kullanıcam teşekkür ederim :)
Oksijen Problemi
[QUOTE=erkamgok]Oksijen sorunu olduğunu sanmıyorum.Sizi gördükleri zaman su yüzüne çıkıyorlarsa yem vereğinizi sandıklarından dolayıdır.[/QUOTE]
Beni gördükleri zaman daha çok ön cama gelip beni izliyorlar ama uzaktan baktığımda genelde su yüzeyindeler
[QUOTE=KubilayK]Merhaba, pipo filtreyi suya iyice daldırıp kullanırsanız daha iyi oksijen verecektir.[/QUOTE]
Bunu bende düşündüm çünkü ne kadar yakın tutsam o kadar az etkili oluyor.Peki hava taşı daha çok hava verir mi ?
[QUOTE=erkamgok]Oksijen sorunu olduğunu sanmıyorum.Sizi gördükleri zaman su yüzüne çıkıyorlarsa yem vereğinizi sandıklarından dolayıdır.[/QUOTE]
Beni gördükleri zaman daha çok ön cama gelip beni izliyorlar ama uzaktan baktığımda genelde su yüzeyindeler
[QUOTE=KubilayK]Merhaba, pipo filtreyi suya iyice daldırıp kullanırsanız daha iyi oksijen verecektir.[/QUOTE]
Bunu bende düşündüm çünkü ne kadar yakın tutsam o kadar az etkili oluyor.Peki hava taşı daha çok hava verir mi ?
Oksijen Problemi
Arkadaşlar merhaba size bir problemimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim.
Akvaryumum 60 litre
3 adet japon balığım var bunlar tül kuyruk, standart tek kuruk ve teleskop(teleskop melez gibi tek kuyruklu daha önce rastlamadım)
Filtrasyon olarak sunsun 603 b dış filtre (ek malzeme zeolit kullanıyorum) küçük pipo filtre(aynı zamanda hava vermesi için.
2 adet anubias bitkisi
Ekstra kullandığım ürünler Reeflower bacteria feeder(nadir kullanıyorum haftada 1 bazen 4 veya 5 günde 1 )
Dış filtrem 1 haftalık daha yeni aldım.pipo filtrem 5 haftadır çalışıyor.Daha önce 4 hafta boyunca çalışan iç filtrem vardı onu çıkarıp dış filtreyi takmıştım.
Sorum şu balıklarım günün çoğunu yüzeyde nefes almaya çalışırken görüyorum.Oksijenin az olduğunu düşünüyorum.Sizce filtrasyonum yetersiz mi?Pipo filtreyi çıkartıp suyunu dış filtreye aktarıp çalıştırsam ve hava taşı nı devreye soksam daha çok oksijen üretebilirmiyim ?Nerde hata yapıyorum?Sistemler yeni olduğu için mi böyle yoksa canlı yüküm fazla mı ?Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Saygılarımla
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/151120161350301.jpg[/IMG] akvaryumumun resmi budur.
Arkadaşlar merhaba size bir problemimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim.
Akvaryumum 60 litre
3 adet japon balığım var bunlar tül kuyruk, standart tek kuruk ve teleskop(teleskop melez gibi tek kuyruklu daha önce rastlamadım)
Filtrasyon olarak sunsun 603 b dış filtre (ek malzeme zeolit kullanıyorum) küçük pipo filtre(aynı zamanda hava vermesi için.
2 adet anubias bitkisi
Ekstra kullandığım ürünler Reeflower bacteria feeder(nadir kullanıyorum haftada 1 bazen 4 veya 5 günde 1 )
Dış filtrem 1 haftalık daha yeni aldım.pipo filtrem 5 haftadır çalışıyor.Daha önce 4 hafta boyunca çalışan iç filtrem vardı onu çıkarıp dış filtreyi takmıştım.
Sorum şu balıklarım günün çoğunu yüzeyde nefes almaya çalışırken görüyorum.Oksijenin az olduğunu düşünüyorum.Sizce filtrasyonum yetersiz mi?Pipo filtreyi çıkartıp suyunu dış filtreye aktarıp çalıştırsam ve hava taşı nı devreye soksam daha çok oksijen üretebilirmiyim ?Nerde hata yapıyorum?Sistemler yeni olduğu için mi böyle yoksa canlı yüküm fazla mı ?Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Saygılarımla
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/151120161350301.jpg[/IMG] akvaryumumun resmi budur.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
