ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emre Hoca
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Haziran 2017 01:07
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2022 00:47
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Hoca
Doğum Tarihi:
01 Temmuz 1982
Yaş:
43
İl:
Nigde
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
180x50x60h 1e3d frontosa moba
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz Yavrularını Nasıl Beslemeliyim
Tetra pro algea olabilir. Ben tetra pro Energy (tetra pro algea ve tetra pro colour un karışımı oluyor) kullanıyorum. Bu yem hem bitkisel hem hayvansal protein içeriyor. Yavrular iştahla tüketiyorlar. Haftada bir gün salatalık veriyorum ortasındaki yumuşak çekirdekli kısmını 1 gecede tüketiyorlar. Sert kısmını pek yiyemiyorlar. Fazla bekletmeden alıyorum kalanları. Yemi az az ama sık verirseniz daha hızlı büyürler. Bende 300 civarı yavru var evde olduğum zamanlarda 5 6 kez yemlemeye çalışıyorum. Ama sabah akşam beslesenizde sıkıntı olmaz.
Tetra pro algea olabilir. Ben tetra pro Energy (tetra pro algea ve tetra pro colour un karışımı oluyor) kullanıyorum. Bu yem hem bitkisel hem hayvansal protein içeriyor. Yavrular iştahla tüketiyorlar. Haftada bir gün salatalık veriyorum ortasındaki yumuşak çekirdekli kısmını 1 gecede tüketiyorlar. Sert kısmını pek yiyemiyorlar. Fazla bekletmeden alıyorum kalanları. Yemi az az ama sık verirseniz daha hızlı büyürler. Bende 300 civarı yavru var evde olduğum zamanlarda 5 6 kez yemlemeye çalışıyorum. Ama sabah akşam beslesenizde sıkıntı olmaz.
Yan Sump İçin Kafa Motoru Seçimi? (jbl/eheim)
[QUOTE=likeable25]
Çok teşekkür ederim. Karma ciklet besleyeceğim ama niyeyse unistar yetersiz kalacak gibi geliyor:(
ehiem 2000 yeter mi sizce?
Birde yan sumpda taşma vs gibi skntilariniz oldu mu?[/QUOTE]
Eheim 2000 fazlasıyla yeterli olur. Yan sumpın taşma ihtimali yok. İyi geceler
[QUOTE=likeable25]
Çok teşekkür ederim. Karma ciklet besleyeceğim ama niyeyse unistar yetersiz kalacak gibi geliyor:(
ehiem 2000 yeter mi sizce?
Birde yan sumpda taşma vs gibi skntilariniz oldu mu?[/QUOTE]
Eheim 2000 fazlasıyla yeterli olur. Yan sumpın taşma ihtimali yok. İyi geceler
Yan Sump İçin Kafa Motoru Seçimi? (jbl/eheim)
[QUOTE=likeable25]
Sa. Bende 170.60.60+ sump
yandan sumplı bir akvaryum siparişi vereceğim ama motor noktasında çok kararsizim. Güçlü bir motorun şu taşımasından korkuyorum. unistar 4l yeterli oluyor mu? Motor sessiz mi?
Birde yandan sumpda taşırma vs çok oluyor diyorlar.. bir kullanıcı olarak sizin görüşleriniz ne dir acaba?
[/QUOTE]
Merhaba
Ben 180x50x60h tankımda yan sumpta unistar 4l kullanıyorum. İlk başta ses fazlaydı üzerindeki hortumu kalınlaştırdım ses yok denecek kadar azaldı. Eheim da kullandım ses olarak aynı. Ama 4l alacaksanız mutlaka 3/4 inç kalın hortum kullanın yoksa zorlanıp uğultu yapıyor. Suyu girdap yapmıyor durgun su seven balıklar için yeterli. Dibindeki dışkıların kaybolması 1 gece sürüyor ama.
[QUOTE=likeable25]
Sa. Bende 170.60.60+ sump
yandan sumplı bir akvaryum siparişi vereceğim ama motor noktasında çok kararsizim. Güçlü bir motorun şu taşımasından korkuyorum. unistar 4l yeterli oluyor mu? Motor sessiz mi?
Birde yandan sumpda taşırma vs çok oluyor diyorlar.. bir kullanıcı olarak sizin görüşleriniz ne dir acaba?
[/QUOTE]
Merhaba
Ben 180x50x60h tankımda yan sumpta unistar 4l kullanıyorum. İlk başta ses fazlaydı üzerindeki hortumu kalınlaştırdım ses yok denecek kadar azaldı. Eheim da kullandım ses olarak aynı. Ama 4l alacaksanız mutlaka 3/4 inç kalın hortum kullanın yoksa zorlanıp uğultu yapıyor. Suyu girdap yapmıyor durgun su seven balıklar için yeterli. Dibindeki dışkıların kaybolması 1 gece sürüyor ama.
Dış Filtrede Hangi Malzemeleri Kullanmalıyım
[QUOTE=ematarac]Merhaba,
Haftaya 5 sepetli dış filtremi temizleyeceğim. Bu sırada malzemelerde de değişiklik yapmak istiyorum. Fakat elimdeki malzemelerin hepsini birden kullanacak kadar sepetim yok. Mecburen bazı malzemeri sistemden çıkaracağım. Bir biriyle uyumsuz olabilecek malzemeler konusunda bilgim yok maalesef. Bu sebeple sizden yardım rica ediyorum.
Elimdeki malzemeler.
-bolca seramik halka
-az miktarda bioball
-zeolit ( yeni değil)
-aktif karbon (yeni değil)
-purigen 250ml (sıfır)
-8 adet sera crystal clear (sıfır)
- beyaz elyaf
-iri gözenekli siyah sünger (yeni değil)
- ince gözenekli mavi sünger ( yeni değil)
Bu malzemelerden aynı sepette kullanabileceğim mazemeler olabilir mi? Mesela mavi ve siyah sünger filtre ile birlikte aynı sepette gelmişti.
Siz olsanız bu malzemerden hangilerini hangi sıralamayla sepetlere koyardınız? Şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Suyun ilk girdiği yerden başlayarak 1.sepete bioball ve kalın gözenekli sünger 2.sepete seramik halka, 3.sepete zeolit ve sera crystal clear. 4.sepete ince sünger ve purigen 5.sepete elyaf koyabilirsin. Bende sumpta hemen hemen aynı malzemeleri kullanıyorum ve sıralama buna benzer. Kullanılmış carbon u tekrar kullanmanı tavsiye etmem. Zaten carbon sürekli kullanılması gereken bir malzeme değil. Ayrıca 250 ml purigen çok fazla ben 500 litre akvaryuma 125 ml purigen kullanıyorum. Sizde bu orana göre 2 ye yada 3 e bölüp kullanabilirsiniz.
[QUOTE=ematarac]Merhaba,
Haftaya 5 sepetli dış filtremi temizleyeceğim. Bu sırada malzemelerde de değişiklik yapmak istiyorum. Fakat elimdeki malzemelerin hepsini birden kullanacak kadar sepetim yok. Mecburen bazı malzemeri sistemden çıkaracağım. Bir biriyle uyumsuz olabilecek malzemeler konusunda bilgim yok maalesef. Bu sebeple sizden yardım rica ediyorum.
Elimdeki malzemeler.
-bolca seramik halka
-az miktarda bioball
-zeolit ( yeni değil)
-aktif karbon (yeni değil)
-purigen 250ml (sıfır)
-8 adet sera crystal clear (sıfır)
- beyaz elyaf
-iri gözenekli siyah sünger (yeni değil)
- ince gözenekli mavi sünger ( yeni değil)
Bu malzemelerden aynı sepette kullanabileceğim mazemeler olabilir mi? Mesela mavi ve siyah sünger filtre ile birlikte aynı sepette gelmişti.
Siz olsanız bu malzemerden hangilerini hangi sıralamayla sepetlere koyardınız? Şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Suyun ilk girdiği yerden başlayarak 1.sepete bioball ve kalın gözenekli sünger 2.sepete seramik halka, 3.sepete zeolit ve sera crystal clear. 4.sepete ince sünger ve purigen 5.sepete elyaf koyabilirsin. Bende sumpta hemen hemen aynı malzemeleri kullanıyorum ve sıralama buna benzer. Kullanılmış carbon u tekrar kullanmanı tavsiye etmem. Zaten carbon sürekli kullanılması gereken bir malzeme değil. Ayrıca 250 ml purigen çok fazla ben 500 litre akvaryuma 125 ml purigen kullanıyorum. Sizde bu orana göre 2 ye yada 3 e bölüp kullanabilirsiniz.
Su Berraklığım Neden Düzelmiyor
[QUOTE=Serkan190735]
Merhabalar, iç dış filtreleri sadece yemleme yaparken kapatıyorum yaklaşık 10 15 dk kapalı tutuyorum rahatça yesinler ve dinlensinler diye[/QUOTE]
10 15 dakika kapanmada bakteriler suyu bulandıracak kadar ölmez. O zaman sorun dipte kalan yem artıkları olabilir...
[QUOTE=Serkan190735]
Merhabalar, iç dış filtreleri sadece yemleme yaparken kapatıyorum yaklaşık 10 15 dk kapalı tutuyorum rahatça yesinler ve dinlensinler diye[/QUOTE]
10 15 dakika kapanmada bakteriler suyu bulandıracak kadar ölmez. O zaman sorun dipte kalan yem artıkları olabilir...
Su Berraklığım Neden Düzelmiyor
Merhaba
Benim şahsi fikrim problem yem. Dip yemi dediğiniz alabalık yemi, biraz fazla atıldığında suyu kirletiyor. Zemindeki malzemeyi silis kumla değiştirirseniz artan yemi görüp dip çekimi yapabilirsiniz. Eğer dış ve iç filtreyi bazen kapatıyorsanız içindeki bakteriler ölüp suyu bulandırıyor olabilir...
Merhaba
Benim şahsi fikrim problem yem. Dip yemi dediğiniz alabalık yemi, biraz fazla atıldığında suyu kirletiyor. Zemindeki malzemeyi silis kumla değiştirirseniz artan yemi görüp dip çekimi yapabilirsiniz. Eğer dış ve iç filtreyi bazen kapatıyorsanız içindeki bakteriler ölüp suyu bulandırıyor olabilir...
100x40x50h Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=Kerimgenc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214101/010420192127441.jpg[/IMG] akvaryumuda hallettik sonunda [/QUOTE]
Akvaryumunuz hayırlı olsun. Cam kalınlığı ne kadar bilmiyorum ama nacizane tavsiyem akvaryum tabanına kayıt yapmanızı öneririm. Silikonlara binen basıncı azaltacaktır.
[QUOTE=Kerimgenc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214101/010420192127441.jpg[/IMG] akvaryumuda hallettik sonunda [/QUOTE]
Akvaryumunuz hayırlı olsun. Cam kalınlığı ne kadar bilmiyorum ama nacizane tavsiyem akvaryum tabanına kayıt yapmanızı öneririm. Silikonlara binen basıncı azaltacaktır.
Akvaryumlu Tv Ünitesi Önerileri
Ali bey alt yükseklik 15 cm üst kapak 10 cm görüntü olarak güzel durmayabilir. 12 ye 12 ya da 10 a 10 alt üst yaparsanız görüntü olarak daha güzel olur. Ben olsam alt 10 üst 10 akvaryum yüksekliğini 55 cm yapardım. Eni 45 cm yapmanız mantıklı olmuş...
Ali bey alt yükseklik 15 cm üst kapak 10 cm görüntü olarak güzel durmayabilir. 12 ye 12 ya da 10 a 10 alt üst yaparsanız görüntü olarak daha güzel olur. Ben olsam alt 10 üst 10 akvaryum yüksekliğini 55 cm yapardım. Eni 45 cm yapmanız mantıklı olmuş...
Akvaryumlu Tv Ünitesi Önerileri
Merhaba Ali Bey
Benimde sizin projenize benzer tv ünitesi şeklinde akvaryum planım var. Ben 180x50x60 yan samplı düşünüyorum. Sizin projenizdeki dolap olan yerlerden birine yan samp düşünebilirsiniz dış filtre yerine. Yerden 10 cm yükseltmek dip çekim ve seyir açısından daha kullanışlı olur kanaatindeyim. Şuan kullandığım akvaryum da 2 yıldır tv altında duruyor. Buhar tv ye zarar vermedi. Ama buhar camı yapmanız mantıklı olacaktır. Bazı arkadaşların dediği gibi 35 cm genişlik bencede az olur. 40 veya 45 yapmanız daha kullanışlı olabilir. Umarım gönlünüzce olur.
Merhaba Ali Bey
Benimde sizin projenize benzer tv ünitesi şeklinde akvaryum planım var. Ben 180x50x60 yan samplı düşünüyorum. Sizin projenizdeki dolap olan yerlerden birine yan samp düşünebilirsiniz dış filtre yerine. Yerden 10 cm yükseltmek dip çekim ve seyir açısından daha kullanışlı olur kanaatindeyim. Şuan kullandığım akvaryum da 2 yıldır tv altında duruyor. Buhar tv ye zarar vermedi. Ama buhar camı yapmanız mantıklı olacaktır. Bazı arkadaşların dediği gibi 35 cm genişlik bencede az olur. 40 veya 45 yapmanız daha kullanışlı olabilir. Umarım gönlünüzce olur.
Bulanık Sarı Hafif Köpüklü Su Balık Ölümleri
[QUOTE=Tutuncu11]
ic filteyi eklemeniz yararli bakterilrin hizlica olusmasini saglamis. asil sorun basta akvaryumunuza 500 yavru balik eklediginiz icin zaten olusmamis azot dongusu ile fazla sayida canli yuku suyunuzda amonyak patlamasinin tavan yapmasini saglamis. su an bu bakteriler amonyagi nitrite ve daha sonra nitrata donusturucekler. sonra top sizde dip cekimleriyle nitrati akvaryumdan siz uzaklasticaksiniz. az balik olumuyle kurtarmissiniz. gecmis olsun.[/QUOTE]
Sait bey mecbur kaldığım için balıkları eklemek zorunda kaldım. Aslında planım yavaş yavaş eklemekti. Şimdi hergün %10 dip çekimi yapıp dinlenmiş su ilave ediyorum. 2-3 ay böyle devam etmeyi düşünüyorum. Umarım kazasız belasız biyolojik döngü oturur.
[QUOTE=Tutuncu11]
ic filteyi eklemeniz yararli bakterilrin hizlica olusmasini saglamis. asil sorun basta akvaryumunuza 500 yavru balik eklediginiz icin zaten olusmamis azot dongusu ile fazla sayida canli yuku suyunuzda amonyak patlamasinin tavan yapmasini saglamis. su an bu bakteriler amonyagi nitrite ve daha sonra nitrata donusturucekler. sonra top sizde dip cekimleriyle nitrati akvaryumdan siz uzaklasticaksiniz. az balik olumuyle kurtarmissiniz. gecmis olsun.[/QUOTE]
Sait bey mecbur kaldığım için balıkları eklemek zorunda kaldım. Aslında planım yavaş yavaş eklemekti. Şimdi hergün %10 dip çekimi yapıp dinlenmiş su ilave ediyorum. 2-3 ay böyle devam etmeyi düşünüyorum. Umarım kazasız belasız biyolojik döngü oturur.
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
nazemert,
darkaura,
Ancalagon,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
forthehordex,
berkayakkann,
knnynr,
Hoppala,
0rnn,
rdm23,
TheDS,
Kuduoglu,
oguzozt,
Urar,
florasan,
DigitalPen,
JujuSeri,
osmandbnl,
Ahmet Said,
yeekim,
osmangunay,
Manguday,
odiox,
şansal,
nniiaa,
erdo_bg,
ThanatoZek,
TOLGA1453,
zafer3885,
ternapi,
harun reşit,
HarunYILDIRIM,
CevdetSERBEST,
Rafayel,
Standart Moss,
EKAR,
Ehtiyar,
Tortuga7,
Malawi34,
Cyber_Scout,
murat efe,
denizim20,
İnci Kefali,
LeafyAqua,
EmiirKaan,
IgorVladimir,
Gökdeniz Kale,
altuntasseref,
Hidro Dinamik,
Kaya Özyurt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
