ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LazySama
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Temmuz 2018 19:58
Son Ziyaret:
22 Haziran 2020 02:28
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet
SON 7 MESAJI
35* 35* 35* Betta Akvaryumu
Selamlar hobici arkadaşlar,
yakın zamanda kendim bir akvaryum yapmayı planlıyorum, 35* 35* 35* şeklinde küp olarak düşünüyorum. Hem piyasadaki hazır akvaryumlar istediğim tarzda olmadığı için hem de çok saçma fiyatlar verildiği için. kaç mm cam kullanmalıyım, şeffaf mı yoksa siyah mı silikon tavsiye edersiniz, az çok cam piyasa fiyatları hakkında bilginiz var mı ve dikkat etmem gerekenler nelerdir? Öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.[EDIT]LazySama,2020-02-29 20:30:58[/EDIT]
Selamlar hobici arkadaşlar,
yakın zamanda kendim bir akvaryum yapmayı planlıyorum, 35* 35* 35* şeklinde küp olarak düşünüyorum. Hem piyasadaki hazır akvaryumlar istediğim tarzda olmadığı için hem de çok saçma fiyatlar verildiği için. kaç mm cam kullanmalıyım, şeffaf mı yoksa siyah mı silikon tavsiye edersiniz, az çok cam piyasa fiyatları hakkında bilginiz var mı ve dikkat etmem gerekenler nelerdir? Öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.[EDIT]LazySama,2020-02-29 20:30:58[/EDIT]
Betta'ma Yem Beğendiremiyorum.
[QUOTE=japon22]Betalar büyük yemleri yiyemiyor kardesim. Ben aldim internetten hic yemedi duruyor. Hem de beta yemi olmasina ragmen. Granül gibi top yemleri agzina alir çıkarır. Seranin toz yemi var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215740/250620192209321.jpg[/IMG] mesela şu. Ben bundan aldim cok sevdi. Keyfi yerinde büyüdü, renkleri canlandi. Iyi bi yem olmasa yuzgecleri uzamaz herhalde. Hem ucuz hem az bence sera bettegran [:iyi:]
Ayrica betalar cok yem ayırıyor. Japonlarin yemlerinden veriyorum. Ufaladigim halde aliyor agzina çıkarıyor. Ama sera bettegranda oyle bi sorun yok. Arada küçük sinek veriyorum hemen kapıyor. [:3][/QUOTE]
Evin yakınlarında bir petshopta sera bettagran'ı buldum önerdiğiniz, bunu da yemiyor heh şaka gibi =) sanırım o kadar betta içinde gidip en gıcığını seçtim [:lol:]
[QUOTE=ternapi]Hikari betta gold, atison's betta pro öneririm, bir betta bunlara hayır diyemez :)[/QUOTE]
Atison'u bilmiyorum ama Hikari betta gold'u tükürdü yemiyor. Kendisinin betta olduğunu unutmuş heralde balık =)
Ama artemia çıkardım verdim yiyor... [:x]
[QUOTE=Sheyda27]Benim bettam da granül yem sevmiyor bu sebeple pul yem kullanıyorum.siz de protein kaynaklı pul yemlerden deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Artık onu deneyeceğim gibi görünüyor. Canlı yem dışında hiçbir şeye ağzını sürmedi çünkü =)
[QUOTE=japon22]Betalar büyük yemleri yiyemiyor kardesim. Ben aldim internetten hic yemedi duruyor. Hem de beta yemi olmasina ragmen. Granül gibi top yemleri agzina alir çıkarır. Seranin toz yemi var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215740/250620192209321.jpg[/IMG] mesela şu. Ben bundan aldim cok sevdi. Keyfi yerinde büyüdü, renkleri canlandi. Iyi bi yem olmasa yuzgecleri uzamaz herhalde. Hem ucuz hem az bence sera bettegran [:iyi:]
Ayrica betalar cok yem ayırıyor. Japonlarin yemlerinden veriyorum. Ufaladigim halde aliyor agzina çıkarıyor. Ama sera bettegranda oyle bi sorun yok. Arada küçük sinek veriyorum hemen kapıyor. [:3][/QUOTE]
Evin yakınlarında bir petshopta sera bettagran'ı buldum önerdiğiniz, bunu da yemiyor heh şaka gibi =) sanırım o kadar betta içinde gidip en gıcığını seçtim [:lol:]
[QUOTE=ternapi]Hikari betta gold, atison's betta pro öneririm, bir betta bunlara hayır diyemez :)[/QUOTE]
Atison'u bilmiyorum ama Hikari betta gold'u tükürdü yemiyor. Kendisinin betta olduğunu unutmuş heralde balık =)
Ama artemia çıkardım verdim yiyor... [:x]
[QUOTE=Sheyda27]Benim bettam da granül yem sevmiyor bu sebeple pul yem kullanıyorum.siz de protein kaynaklı pul yemlerden deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Artık onu deneyeceğim gibi görünüyor. Canlı yem dışında hiçbir şeye ağzını sürmedi çünkü =)
Beklemeden Akvaryuma Karides Atsam Yaşarmı?
[QUOTE=EFEvcfx]
30lt lik bir balık tankım var 10 lt civarında yapacağım karides akvaryumu doplin kf150 filitre koyucam lav kırığı 3 tene 5x5 lik moss koyucam birazda dekor kaya led ışık çekicem 5 tane kadarda i olan bunlarn hepsi toplu sipariş kardesleri ayrı alsam kargo falan çok tutuyor hepsi geliceği için direk koymak zorunda kalıcam artıcı suyu kullanıyorum diyorumki karidesleri direk koyucam ya 30lt likten 2 lt kadar su alsam karidese koysam bakteri aşılamış olurum karidesler ölürmü bu durumda bile. saygılar eğer karides yetiştiriyorsanız ki evet siz danışa cam artık.[/QUOTE]
Arıtıcınız osmos sistemse sudan zararlı elementler ile birlikte mineralleride ayrıştırıyor, bu demek oluyorki, siz karideslerinize hiç bir mineral eklememiş oluyorsunuz, birde mebrandan geçen suyun Kh ve Gh değerleride sıfır oluyor, yani su çok yumuşak çıkıyor. Benim tavsiyem siparişiniz gelmeden siz yine de normal çeşmeden biraz su alın ve dinlendirin, daha sonra kurulumu onunla yapın, ya da %50 dinlenmiş %50 arıtmadan kullanın ve dediğiniz gibi aşılamayı kesinlikle yapın, bakteri kültürünün oluşmasında büyük fayda sağlayacaktır. Karideslerinizde gelince bir kaba alın kendi sularıyla sonra yavaş yavaş akvaryumdaki sudan ekleyin alışmalarını sağlayın daha sonra ekleyin akvaryuma. Bu durumda bir problem çıkmaması gerek. Akvaryum hobisinde hatalar illaki oluyor ve hatalarla öğreniliyor ama ne kadar az kayı veya mümkünse hiç kayıp vermezseniz daha mutlu olursunuz tabi. Akvaryuma java moss da koyacakmışsınız, bir sıkıntı çıkmazsa kısa süre sonra camlarda gezinen ufaklıkları bile saymaya başlarsınız [:)]
[QUOTE=EFEvcfx]
30lt lik bir balık tankım var 10 lt civarında yapacağım karides akvaryumu doplin kf150 filitre koyucam lav kırığı 3 tene 5x5 lik moss koyucam birazda dekor kaya led ışık çekicem 5 tane kadarda i olan bunlarn hepsi toplu sipariş kardesleri ayrı alsam kargo falan çok tutuyor hepsi geliceği için direk koymak zorunda kalıcam artıcı suyu kullanıyorum diyorumki karidesleri direk koyucam ya 30lt likten 2 lt kadar su alsam karidese koysam bakteri aşılamış olurum karidesler ölürmü bu durumda bile. saygılar eğer karides yetiştiriyorsanız ki evet siz danışa cam artık.[/QUOTE]
Arıtıcınız osmos sistemse sudan zararlı elementler ile birlikte mineralleride ayrıştırıyor, bu demek oluyorki, siz karideslerinize hiç bir mineral eklememiş oluyorsunuz, birde mebrandan geçen suyun Kh ve Gh değerleride sıfır oluyor, yani su çok yumuşak çıkıyor. Benim tavsiyem siparişiniz gelmeden siz yine de normal çeşmeden biraz su alın ve dinlendirin, daha sonra kurulumu onunla yapın, ya da %50 dinlenmiş %50 arıtmadan kullanın ve dediğiniz gibi aşılamayı kesinlikle yapın, bakteri kültürünün oluşmasında büyük fayda sağlayacaktır. Karideslerinizde gelince bir kaba alın kendi sularıyla sonra yavaş yavaş akvaryumdaki sudan ekleyin alışmalarını sağlayın daha sonra ekleyin akvaryuma. Bu durumda bir problem çıkmaması gerek. Akvaryum hobisinde hatalar illaki oluyor ve hatalarla öğreniliyor ama ne kadar az kayı veya mümkünse hiç kayıp vermezseniz daha mutlu olursunuz tabi. Akvaryuma java moss da koyacakmışsınız, bir sıkıntı çıkmazsa kısa süre sonra camlarda gezinen ufaklıkları bile saymaya başlarsınız [:)]
Beklemeden Akvaryuma Karides Atsam Yaşarmı?
Karidesler oldukça hassas canlılar özellikle durum suyla ilgiliyse. Ben evim 5 farklı akvaryumda karides bakıyorum ama hiçbir zaman bir akvaryumu kurup içine direk eklemedim (şahsen herhangi bir canlı için yapmadım ve önermem). İllaki beklemek istemiyorsanız hiç olmazsa bir damacanada falan çeşme suyunu 24 saat kadar bekletin ki kireci gitsin, o şekilde kurulum yapın ve varsa hazırda kurulu bir akvaryumunuz ondaki pipo veya iç filtre ne kullanıyorsanız onu biraz yeni akvaryuma sıkın ki bakteri kültürünü biraz aşılamış olursunuz. Karidesler direk su ekleyip koyunca yaşaya dabilir öle debilir bunu kesin olarak söylemek mümkün değil. Ama hiç sağlıklı bir işlem olmayacağı kesin. Ben her akvaryumumu en az 2 hafta boşta çalıştırırım bakteri kültürü oluşumunu biraz hızlandırması açısından da varsa elimde en azından 1 elma salyangozu eklerim. Kendi kendine bakteri kültürünün oturması aylar süren bir süreç normalde. Bunu hızlandırmak için hazır Sera Bio Nitrivec gibi hazır bakteri kültürleri satılıyor böyle bir yönteme de başvurabilirsiniz. Ama direk eklemenizi tavsiye etmem.
Karidesler oldukça hassas canlılar özellikle durum suyla ilgiliyse. Ben evim 5 farklı akvaryumda karides bakıyorum ama hiçbir zaman bir akvaryumu kurup içine direk eklemedim (şahsen herhangi bir canlı için yapmadım ve önermem). İllaki beklemek istemiyorsanız hiç olmazsa bir damacanada falan çeşme suyunu 24 saat kadar bekletin ki kireci gitsin, o şekilde kurulum yapın ve varsa hazırda kurulu bir akvaryumunuz ondaki pipo veya iç filtre ne kullanıyorsanız onu biraz yeni akvaryuma sıkın ki bakteri kültürünü biraz aşılamış olursunuz. Karidesler direk su ekleyip koyunca yaşaya dabilir öle debilir bunu kesin olarak söylemek mümkün değil. Ama hiç sağlıklı bir işlem olmayacağı kesin. Ben her akvaryumumu en az 2 hafta boşta çalıştırırım bakteri kültürü oluşumunu biraz hızlandırması açısından da varsa elimde en azından 1 elma salyangozu eklerim. Kendi kendine bakteri kültürünün oturması aylar süren bir süreç normalde. Bunu hızlandırmak için hazır Sera Bio Nitrivec gibi hazır bakteri kültürleri satılıyor böyle bir yönteme de başvurabilirsiniz. Ama direk eklemenizi tavsiye etmem.
Betta'ma Yem Beğendiremiyorum.
Merhaba arkadaşlar, 18lt'lik ufak bir akvaryumum var canlı bitkili ve içinde sadece 1 tane bettam ve 1 tane elma salyangozum var. Akvaryumumu yaklaşık 1 aydır boş çalıştırıyorumdum sadece elma salyangozuyla beraber. İlk kez betta besliyorum ve yem tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım yerde bana açık discus granul yem verdiler, yer mi dediğim de onlar da onunla beslediğini ve yediğini söylediler. Onlar besleyince yiyorduysa şimdi neden yemiyor anlamadım. Streste gibi de durmuyor hiç, oldukça canlı ve akvaryum yüzüne yaklaşınca hemen gelip bakıyor ilgileniyor. Ancak dokunmuyor bile yeme. Betta'yı ilk eklediğimde akvaryum canımda minik canlılar vardı minik tüğ gibi veya nokta gibi gezinen, Betta onları silip süpürdü. Acaba onları yedi de mi yemiyor diyeceğim ama denemek için 2 gün kadar bekledim sonra yem verdim yine yüzüne bakmadı yemin. Nasıl bir granul yem kullanmalıyım, ayrıca haftada 1 artemia, su piresi ya da kan kurdu gibi canlı yem takviyesi de düşünüyorum ama granul yem de beğendirmem lazım. Yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]http://i63.tinypic.com/29w4mxk.jpg[/IMG]
[IMG]http://i63.tinypic.com/i569e0.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, 18lt'lik ufak bir akvaryumum var canlı bitkili ve içinde sadece 1 tane bettam ve 1 tane elma salyangozum var. Akvaryumumu yaklaşık 1 aydır boş çalıştırıyorumdum sadece elma salyangozuyla beraber. İlk kez betta besliyorum ve yem tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım yerde bana açık discus granul yem verdiler, yer mi dediğim de onlar da onunla beslediğini ve yediğini söylediler. Onlar besleyince yiyorduysa şimdi neden yemiyor anlamadım. Streste gibi de durmuyor hiç, oldukça canlı ve akvaryum yüzüne yaklaşınca hemen gelip bakıyor ilgileniyor. Ancak dokunmuyor bile yeme. Betta'yı ilk eklediğimde akvaryum canımda minik canlılar vardı minik tüğ gibi veya nokta gibi gezinen, Betta onları silip süpürdü. Acaba onları yedi de mi yemiyor diyeceğim ama denemek için 2 gün kadar bekledim sonra yem verdim yine yüzüne bakmadı yemin. Nasıl bir granul yem kullanmalıyım, ayrıca haftada 1 artemia, su piresi ya da kan kurdu gibi canlı yem takviyesi de düşünüyorum ama granul yem de beğendirmem lazım. Yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]http://i63.tinypic.com/29w4mxk.jpg[/IMG]
[IMG]http://i63.tinypic.com/i569e0.jpg[/IMG]
Karideslerim Garip Davranıyor
[QUOTE=Splendor]Genelde balıklar böyle yüzeye çıkarlar, nitrat artışı ya da oksijensizlikten dolayı. Düzenli su değişimi yapıyor musunuz? Evet ise yüzde kaç?[/QUOTE]
Haftada %10 ile 20 arası yapıyorum, iç filtre var, hava motoru var, ama dediğim gibi bitkiler zamanla yok olmustu bitki eklediydim. ayrıca az önce 2 yetişkin 3 - 4'te yavrum ölünce apar topar büyük bir kaba su koydum karidesleri ve elmayı oraya aktardım ordakiler normal görünüyor şimdi ama biranda bitki ekleyince suyun dengesini falan bozdum galiba ilk defa da böyle bir şey başıma gelince panik oldum özellikle ölmeye başlayanları görünce. öncesinde dediğim gibi 6 aydır hiç sıkıntısız'dı daa yeni yavruladılar hatta 1 - 2 hafta önce küçücük yavruları yakalayıp kaba aktarcam diye elim ayağım birbirine girdi, bir kaç saat öncesine kadar hiçbirşey yoktu ben bitkileri ekleyince biranda olan bir şey [:((][EDIT]LazySama,2018-07-06 21:21:41[/EDIT]
[QUOTE=Splendor]Genelde balıklar böyle yüzeye çıkarlar, nitrat artışı ya da oksijensizlikten dolayı. Düzenli su değişimi yapıyor musunuz? Evet ise yüzde kaç?[/QUOTE]
Haftada %10 ile 20 arası yapıyorum, iç filtre var, hava motoru var, ama dediğim gibi bitkiler zamanla yok olmustu bitki eklediydim. ayrıca az önce 2 yetişkin 3 - 4'te yavrum ölünce apar topar büyük bir kaba su koydum karidesleri ve elmayı oraya aktardım ordakiler normal görünüyor şimdi ama biranda bitki ekleyince suyun dengesini falan bozdum galiba ilk defa da böyle bir şey başıma gelince panik oldum özellikle ölmeye başlayanları görünce. öncesinde dediğim gibi 6 aydır hiç sıkıntısız'dı daa yeni yavruladılar hatta 1 - 2 hafta önce küçücük yavruları yakalayıp kaba aktarcam diye elim ayağım birbirine girdi, bir kaç saat öncesine kadar hiçbirşey yoktu ben bitkileri ekleyince biranda olan bir şey [:((][EDIT]LazySama,2018-07-06 21:21:41[/EDIT]
Karideslerim Garip Davranıyor
Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim ve bikaç maruzatım vardı onları sormak istiyorum. 30 Litrelik küçük bir akvaryumum var, bunda 1 tane Elma Salyangozu ve 5 tane Bloody Mary karides besliyordum, bol bitkili bir akvaryumdu, 3 hafta kadar akvaryumu dinlendirip öyle eklemiştim karidesleri yaklaşıkta 6 aydır bakıyorum, karideslerim yavruladı ama akvaryumda bir sorun patlak vermişti, ramshorn istilası, muhtemelen bitkilerden geldiler ama inanılmaz sayılarda çoğaldılar 100'lerce oldular bitkileri talan ettiler, tek tek toplaya toplaya ramshornlardan kurtuldum zamanla ama bunu yapana kadar bitki diye bir şey bırakmadılar akvaryumda. Akvaryumu ramshornlardan tamamen temizledikten sonra bugün bolca bitki ekledim tekrardan akvaryuma (uzun süredir bitkisiz duruyordu sadece 1 tane yaklaşık 7 santimlik moss ball vardı içinde), ancak tüm karidesler yavrular da dahil bitkileri koydugumdan beri suyun yüzeyinde cam kenarları veya pipo filtrenin botusunda suyun en üst kısmından ayrılmıyorlar. sizce bu neden olabilir bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim ve bikaç maruzatım vardı onları sormak istiyorum. 30 Litrelik küçük bir akvaryumum var, bunda 1 tane Elma Salyangozu ve 5 tane Bloody Mary karides besliyordum, bol bitkili bir akvaryumdu, 3 hafta kadar akvaryumu dinlendirip öyle eklemiştim karidesleri yaklaşıkta 6 aydır bakıyorum, karideslerim yavruladı ama akvaryumda bir sorun patlak vermişti, ramshorn istilası, muhtemelen bitkilerden geldiler ama inanılmaz sayılarda çoğaldılar 100'lerce oldular bitkileri talan ettiler, tek tek toplaya toplaya ramshornlardan kurtuldum zamanla ama bunu yapana kadar bitki diye bir şey bırakmadılar akvaryumda. Akvaryumu ramshornlardan tamamen temizledikten sonra bugün bolca bitki ekledim tekrardan akvaryuma (uzun süredir bitkisiz duruyordu sadece 1 tane yaklaşık 7 santimlik moss ball vardı içinde), ancak tüm karidesler yavrular da dahil bitkileri koydugumdan beri suyun yüzeyinde cam kenarları veya pipo filtrenin botusunda suyun en üst kısmından ayrılmıyorlar. sizce bu neden olabilir bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
