ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
uuRR90
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2018 15:10
Son Ziyaret:
25 Mart 2019 01:26
Toplam Mesaj:
47 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur SAVAŞ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uğur SAVAŞ
SON 10 MESAJI
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]
Tabana 5cm yeterli olur. Filtre içine filtrenin debisi etkilenmeyecek şekilde koyarsiniz.[/QUOTE]peki ne kadar ph yükseltir?
[QUOTE=İsmail Eratik]
Tabana 5cm yeterli olur. Filtre içine filtrenin debisi etkilenmeyecek şekilde koyarsiniz.[/QUOTE]peki ne kadar ph yükseltir?
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]Zamanında duboisi maswa beslemiş biri olarak zemin ve filtre içinde mercan kırığı kullanımı su değişimlerinden sonra buffer ve kaya tuzu kullanımı aklımda kalanlar. Ayrıca hava taşı kullanımı suyu sertleştirir diye hatırlıyorum.
Belki bu akvaryumu hatırlayan olur. Özledim yavrularımı. [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181320241.jpg[/IMG][/QUOTE]Mercan kırığı be kadar kullanılmalı ornek olarak 200 litreye?
[QUOTE=İsmail Eratik]Zamanında duboisi maswa beslemiş biri olarak zemin ve filtre içinde mercan kırığı kullanımı su değişimlerinden sonra buffer ve kaya tuzu kullanımı aklımda kalanlar. Ayrıca hava taşı kullanımı suyu sertleştirir diye hatırlıyorum.
Belki bu akvaryumu hatırlayan olur. Özledim yavrularımı. [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181320241.jpg[/IMG][/QUOTE]Mercan kırığı be kadar kullanılmalı ornek olarak 200 litreye?
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]
Bende co2 var ve filtrede lav kırığı var. Benim bu yüzden olabilir. Tabi ben daha düşük 6.5 6.6 gibi bir ph değeri isterim akvaryumda ama nasıl olacak bilgim yok.
Şimdi aşağıdaki tabloya göre benim akvaryumumda 10ppm co2 görünüyor. Yani yetersiz. Ama indikatör yeterli diyor. Kafam karıştı.[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181158321.jpg[/IMG][/QUOTE] vallaha hocam ben senin kadar bilgiyede sahip degilim. Malawilerde akvaryumumdaki ph sı yüksek tutmaya çalışıyorum😀
[QUOTE=İsmail Eratik]
Bende co2 var ve filtrede lav kırığı var. Benim bu yüzden olabilir. Tabi ben daha düşük 6.5 6.6 gibi bir ph değeri isterim akvaryumda ama nasıl olacak bilgim yok.
Şimdi aşağıdaki tabloya göre benim akvaryumumda 10ppm co2 görünüyor. Yani yetersiz. Ama indikatör yeterli diyor. Kafam karıştı.[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181158321.jpg[/IMG][/QUOTE] vallaha hocam ben senin kadar bilgiyede sahip degilim. Malawilerde akvaryumumdaki ph sı yüksek tutmaya çalışıyorum😀
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]Merhaba bende bitkili akvaryum var. Suyun değerleri konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Dinlenmiş su: 8.3
Akvaryumdaki su: 7.2
İndikatör: Sarıya yakın açık yeşil
Kh: 5
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181126191.jpg[/IMG]
Bitkili için daha düşük ph isteniyor sanırım. Benim su tam ciklet için. 😂😂[/QUOTE]Hiç bitkili bakmadım ama neden akvaryuma konulan suyun ph si hemen dusuyor anlayamadim😀😀
[QUOTE=İsmail Eratik]Merhaba bende bitkili akvaryum var. Suyun değerleri konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Dinlenmiş su: 8.3
Akvaryumdaki su: 7.2
İndikatör: Sarıya yakın açık yeşil
Kh: 5
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181126191.jpg[/IMG]
Bitkili için daha düşük ph isteniyor sanırım. Benim su tam ciklet için. 😂😂[/QUOTE]Hiç bitkili bakmadım ama neden akvaryuma konulan suyun ph si hemen dusuyor anlayamadim😀😀
Kalsiyum Karbonatlı Kum
Arkadaşlar merhaba akvaryuma konulan bu kalsiyum karbonatli kum ph sı 8 ile 8.4 arasına getirecegi yazıyor sizce bu dogrumudur. Birde eğer işe yarıyorsa ne kadar ph arttırır. Ve kaç litreye kac kg konulmalı. Kullanıp deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar aranıyor. Malawi besliyorum ph sı sabitlemek istiyorum %100 degil tabiki az kararlı😀
Arkadaşlar merhaba akvaryuma konulan bu kalsiyum karbonatli kum ph sı 8 ile 8.4 arasına getirecegi yazıyor sizce bu dogrumudur. Birde eğer işe yarıyorsa ne kadar ph arttırır. Ve kaç litreye kac kg konulmalı. Kullanıp deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar aranıyor. Malawi besliyorum ph sı sabitlemek istiyorum %100 degil tabiki az kararlı😀
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=littlefish]Açıkçası sadece kum da çok yükseltmez, malavi akvaryumumda kalsiyum karbonatlı kum 8,2 den 8,4 e ancak yükseltmişti.
güney amerikanda ise jbl torf, yaprak vs de çok düşürmemişti, burada suyun öz değerleri önemli. yakınlarda ph ı yüksek bir artezyen çeşme vs var ise damacanalara oradan su doldurup getirebilirsiniz.[/QUOTE]Malesef dediginizi aradim 1 hafta once ph si 8 olan bir yer ama yok hep ayni. Yapma isle ph sabit kalmiyor. Yani 7 lere inen bu ph si kalsiyum karbonatli kumla 8 lere getirip sabitleyemem mi sizce?
Hocam birde şöyle bir durun söz konusu. Ph bufferle 7.2 gelen şebeke suyunu 8.5 cıkarıyorum dinlendirme tankımda. Akvaryumdan %30 su çekiyorum dip temizligi ve su degisimi.. ph sını 8.5 yaptığım dinlenmiş suyu ekliyorum akvaryuma. Bu ph si 8.5 olan su nasıl oluyorda akvaryumda ph si düşüyor. Sonucta 7.2 sebeke suyunu 8.5 e cikarmak icin minarel ekledim hatta o ilacin icinde eminim karbonatta var ki yukseltiyor ve karbonat sertliginide yukseltiyor. Anlam veremedigim karbonat sertligi 10 olan bir suyun ph si nasıl düşer.
[QUOTE=littlefish]Açıkçası sadece kum da çok yükseltmez, malavi akvaryumumda kalsiyum karbonatlı kum 8,2 den 8,4 e ancak yükseltmişti.
güney amerikanda ise jbl torf, yaprak vs de çok düşürmemişti, burada suyun öz değerleri önemli. yakınlarda ph ı yüksek bir artezyen çeşme vs var ise damacanalara oradan su doldurup getirebilirsiniz.[/QUOTE]Malesef dediginizi aradim 1 hafta once ph si 8 olan bir yer ama yok hep ayni. Yapma isle ph sabit kalmiyor. Yani 7 lere inen bu ph si kalsiyum karbonatli kumla 8 lere getirip sabitleyemem mi sizce?
Hocam birde şöyle bir durun söz konusu. Ph bufferle 7.2 gelen şebeke suyunu 8.5 cıkarıyorum dinlendirme tankımda. Akvaryumdan %30 su çekiyorum dip temizligi ve su degisimi.. ph sını 8.5 yaptığım dinlenmiş suyu ekliyorum akvaryuma. Bu ph si 8.5 olan su nasıl oluyorda akvaryumda ph si düşüyor. Sonucta 7.2 sebeke suyunu 8.5 e cikarmak icin minarel ekledim hatta o ilacin icinde eminim karbonatta var ki yukseltiyor ve karbonat sertliginide yukseltiyor. Anlam veremedigim karbonat sertligi 10 olan bir suyun ph si nasıl düşer.
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=littlefish]Uğur bey, güney amerikan beslerken, bende reeflowersin ph düşürücüsünü kullanıyordum, bursanın belediye suyu 8,2 ph dır.
ben 7 ye düşürüyordum, sonra günden güne yükseliyordu. [U]bu tarz maddeler sudaki ph ı bir süreliğine düşürse/yükseltse de belli bir süre sonra
su kendi doğasına geri dönüyor[/U], sudaki dalgalanma yüzünden canlılar zarar görmeye başlayınca ben rezerve osmosis almıştım.
yeriniz ve imkanınız var ise size de öneririm. mebrandan sonra mineral ve alkali filtre takarak 9-10 ph ı bile yakalayabilirsiniz. [/QUOTE] Haklısınız bu ph buffer tarzı kimyasallar bir süreliğine iş görüyor sonra su kendi eski kaynak değerine geri dönüyor. Şuan dediğiniz sistemi yapacak yer pek mümkün degil ama amaç tamponlama olacaksa kalsiyum karbonatlı kum kullansam sizce nasıl olur. Silis kumu akvaryumun içinden alıp bu reflower marka beyaz kalsiyum karbonatli kumu eklesem? Merak ettigim ne kadar litreye ne kadar bu kumu koymalıyım yeterli tamponlama için[EDIT]uuRR90,2018-09-15 10:28:06[/EDIT]
[QUOTE=littlefish]Uğur bey, güney amerikan beslerken, bende reeflowersin ph düşürücüsünü kullanıyordum, bursanın belediye suyu 8,2 ph dır.
ben 7 ye düşürüyordum, sonra günden güne yükseliyordu. [U]bu tarz maddeler sudaki ph ı bir süreliğine düşürse/yükseltse de belli bir süre sonra
su kendi doğasına geri dönüyor[/U], sudaki dalgalanma yüzünden canlılar zarar görmeye başlayınca ben rezerve osmosis almıştım.
yeriniz ve imkanınız var ise size de öneririm. mebrandan sonra mineral ve alkali filtre takarak 9-10 ph ı bile yakalayabilirsiniz. [/QUOTE] Haklısınız bu ph buffer tarzı kimyasallar bir süreliğine iş görüyor sonra su kendi eski kaynak değerine geri dönüyor. Şuan dediğiniz sistemi yapacak yer pek mümkün degil ama amaç tamponlama olacaksa kalsiyum karbonatlı kum kullansam sizce nasıl olur. Silis kumu akvaryumun içinden alıp bu reflower marka beyaz kalsiyum karbonatli kumu eklesem? Merak ettigim ne kadar litreye ne kadar bu kumu koymalıyım yeterli tamponlama için[EDIT]uuRR90,2018-09-15 10:28:06[/EDIT]
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=tdenizs]Co2 veriyor musunuz? Düşürür PH’i eğer veriyorsanız.[/QUOTE] Yok vermiyorum normal malawi bakıyorum zaten
[QUOTE=Kınayu]Yani söylediğiniz duruma göre bu seferki su değişimini kesin daha geç bir zamanda ve olası düşük çıkan Ph ınızı yükseltmek için kullandığınız kimyasalı daha az oran da katmış olmanız dışında pekte olası görünmüyor veya gözünüzden kaçan başka bir parametre var [:?][/QUOTE]Hocam aslında su değişimi erken bile yaptım normalde 7 günde bir yapıyordum 5 günde yaptım bu sefer koyacağım dinlenmiş suyunda ph sine bakarım 8 di akvaryuma koymadan önce onada baktım oda 7.8 di az düşmüştü ki zaten hep öyle oluyordu sonra suyu koydum bir süre sonra ölçtüm 8.2 cıktı akvaryum ph si yuzde 30 degisimde. Üzerinden 4 gün geçti şans eseri bir ölçtüm 7 olmuş
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Akvaryumda kök var mı? Filtrede peat, torf v. b. malzemeler var mı, kum nedir? Ph ölçüm kitiniz arızalı olabilir.
Kısacası bir sürü soru[:)][/QUOTE] Akvaryumda kök yok. Filtrede peat vb torf falanda yok. Kumum silis kum. Ph metre,turnusol kağıdı, jbl nin kitini kullandım 3 ayrı test yaptım 7 cıkıyor. Ph metre kalibreli. Herhangi bir faklilikta yapmadim hayvanlara zarar vermekten korkuyorum. Bol oksijende var akvaryumda. Akvaryuma buffer ekledim zar zor 7.5 goruyorum ama 7.9 du ilk ekledigimde simdi aradan biraz zaman gecti 7.5 inmis. Yani ph yi asagiya ceken bir durum var.
[QUOTE=tdenizs]Co2 veriyor musunuz? Düşürür PH’i eğer veriyorsanız.[/QUOTE] Yok vermiyorum normal malawi bakıyorum zaten
[QUOTE=Kınayu]Yani söylediğiniz duruma göre bu seferki su değişimini kesin daha geç bir zamanda ve olası düşük çıkan Ph ınızı yükseltmek için kullandığınız kimyasalı daha az oran da katmış olmanız dışında pekte olası görünmüyor veya gözünüzden kaçan başka bir parametre var [:?][/QUOTE]Hocam aslında su değişimi erken bile yaptım normalde 7 günde bir yapıyordum 5 günde yaptım bu sefer koyacağım dinlenmiş suyunda ph sine bakarım 8 di akvaryuma koymadan önce onada baktım oda 7.8 di az düşmüştü ki zaten hep öyle oluyordu sonra suyu koydum bir süre sonra ölçtüm 8.2 cıktı akvaryum ph si yuzde 30 degisimde. Üzerinden 4 gün geçti şans eseri bir ölçtüm 7 olmuş
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Akvaryumda kök var mı? Filtrede peat, torf v. b. malzemeler var mı, kum nedir? Ph ölçüm kitiniz arızalı olabilir.
Kısacası bir sürü soru[:)][/QUOTE] Akvaryumda kök yok. Filtrede peat vb torf falanda yok. Kumum silis kum. Ph metre,turnusol kağıdı, jbl nin kitini kullandım 3 ayrı test yaptım 7 cıkıyor. Ph metre kalibreli. Herhangi bir faklilikta yapmadim hayvanlara zarar vermekten korkuyorum. Bol oksijende var akvaryumda. Akvaryuma buffer ekledim zar zor 7.5 goruyorum ama 7.9 du ilk ekledigimde simdi aradan biraz zaman gecti 7.5 inmis. Yani ph yi asagiya ceken bir durum var.
Ph Neden Aniden Düşer
Arkadaşlar merhaba anlam veremediğim şekilde akvaryumumdaki ph 8 8.2 falan iken 3
4 gün önce şuan 7 ye düşmüş. Daha önce hiç böyle bir durum olmadı. Hafta 1 %30 su degisimi yapıyorun koyduğum yeni suyun ph şını ölçüyorum hep 8 8 degilse ph reflowers ph bufferle yükseltiyordum sizce bu durum neden olmuştur şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar merhaba anlam veremediğim şekilde akvaryumumdaki ph 8 8.2 falan iken 3
4 gün önce şuan 7 ye düşmüş. Daha önce hiç böyle bir durum olmadı. Hafta 1 %30 su degisimi yapıyorun koyduğum yeni suyun ph şını ölçüyorum hep 8 8 degilse ph reflowers ph bufferle yükseltiyordum sizce bu durum neden olmuştur şimdiden teşekkürler.
Astnorotlarıma Ne Olmuş Olabilir Çaresi Nedir
Astronota birşey olmaz.. Onlar sat komandosu sertliğindedir:D
Astronota birşey olmaz.. Onlar sat komandosu sertliğindedir:D
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
