ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ozgur_ozdemir1
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Kasım 2018 18:39
Son Ziyaret:
28 Ocak 2019 00:49
Toplam Mesaj:
71 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özdemir Terzi
SON 10 MESAJI
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=Arifhb]Merak ettim, son durum nedir hocam?[/QUOTE]
Son durum aynı değişen bise yok sadece kayaları bitkileri çıkardım sadece kum var çünkü pirana alışmıyordu bende çıkartım şimdi hepsi sürü halinde gidip geliyorlar dün de somon verdim korkarak da olsa yediler. 1 ay falan dekor koymicam alışsınlar sonra kaya koyucam bitki suyu çok kirletiyor o yüzden onları koymicam sadece kum kaya ve piranalar. Bu arada sp için yer bulamadm dün atigim balığa önce sp saldırdı baya yedi sonra piranalar ona bakarak saldırdılar ete
[QUOTE=Arifhb]Merak ettim, son durum nedir hocam?[/QUOTE]
Son durum aynı değişen bise yok sadece kayaları bitkileri çıkardım sadece kum var çünkü pirana alışmıyordu bende çıkartım şimdi hepsi sürü halinde gidip geliyorlar dün de somon verdim korkarak da olsa yediler. 1 ay falan dekor koymicam alışsınlar sonra kaya koyucam bitki suyu çok kirletiyor o yüzden onları koymicam sadece kum kaya ve piranalar. Bu arada sp için yer bulamadm dün atigim balığa önce sp saldırdı baya yedi sonra piranalar ona bakarak saldırdılar ete
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=Ches]Son durum nedir acaba? [/QUOTE]
Son durum akvaryum iyi biraz milimlik esneme var. Oda normaldir galiba. Piranalar çok sıkıntı çıkarıyor bana sürekli kaya arkasindalar ve saklanıyorlar görüntü olarak sadece kum taş ve hava motoru baloncuklarini izliyoruz. Piranalari araştırdım normalmis saklanmaları alışmaları gerekiyormus bende ışığı sürekli açık tutuyorum alışsınlar ışığa diye az çok geceleri çıkıyorlar ama 2 3 tanesi cikiyo hepsi ckmyor yem de 3 gündür almışım bisey yememisler.
[QUOTE=Kınayu]Yanlız şöylede bir durum var güzel güzel konuyu açtı Özdemir kardeşim yumuşak yumuşak sordu bunu nasıl yapayım şunu nasıl yapayım diye [:)] Ama tek kişinin dediği fikir düşünceye hayırda demedi ama bildiğindende bir parmak geri kalmadı [:(]
Buna rağmen konusuna bu kadar formumuz üyesini çekti bir şekilde buda şaşılacak ayrı bir olay tabikide [:lol:]
Tam inatta bir Murattır taktiği güttü uyguladı. O zaman konuyu neden açtı bu kadar tepki aldı onu anlamadım [:((] [/QUOTE]
Ben bu forma 2014 den beri katılmışım bu hesabi yeni açtım tabi önceden lepistes bakıyordum baya da bilgi sahibi oldum onlar hakında ıyide bakmıştım 60 lt tankımda ama 2 yıl arayla yeniden kurdum bu pirana akvaryumunu burda zamanında çok bilgi almıştım. Bu başlık altında sordklarım ve cevaplar çok işime yaradı mesela 6mm cam yeterli sanıyordum ama değilmiş aldım kestim getirdm yaptım sürekli yorumlar geldi olmaz diye ama 1 kişide demedi kardeşim yap olursa olur olmazsa olmaz dene gör diye ve tavsiye vermedi herkes inşallah patlar, cahil bilmem ne gibi cevaplar verdi bende hiçbirini umursamadm haksız da sayılmam. Şuan 6 mm camda 120×45×60 ölçülerde akvaryum var bu 324 lt aliyor ben 280 lt koymusum hatta daha azdır. Bu forumun bana katkısı oldu tabi mesela siz kayıt kuşak yapın dediniz işime yaradı bir başkası başka birşey dedi o işime yaradı öyle öyle geçti 2 hafta. Sevgiler...[QUOTE=mehmetsahin12]Hocam silikonu kutusuyla koysaydın keşke az olmuş [/QUOTE]
Hocam katılyorum size çok abartmışım ilk denemem olduğu için böyle acemilik oldu inkar edemicem bunu ama o kötü görüntüyü mavi aliminyum gibi bir L sekli gibi birşey aldım silikonu görünmesin diye üste de kapak yaptım suanlik iyi görünüyor ileriki zamanlarda bunu satabilsem satar bu sefer daha deneyimli biri olarak 180×60×60 ölçülerde 10m cam ve kayıt kuşaklı olarak güzel bir sey yaparim. Suanlik böyle böyle deneyim kazanıyorum zaten hobi bu yani ticaret degilki gidip 4 4 luk bise yapayım hatalarım olacak elbet ki olduda ama çok keyif aldım sadece şuan tek skntm bu piranalar hep saklanıyor [:D]
[QUOTE=Ches]Son durum nedir acaba? [/QUOTE]
Son durum akvaryum iyi biraz milimlik esneme var. Oda normaldir galiba. Piranalar çok sıkıntı çıkarıyor bana sürekli kaya arkasindalar ve saklanıyorlar görüntü olarak sadece kum taş ve hava motoru baloncuklarini izliyoruz. Piranalari araştırdım normalmis saklanmaları alışmaları gerekiyormus bende ışığı sürekli açık tutuyorum alışsınlar ışığa diye az çok geceleri çıkıyorlar ama 2 3 tanesi cikiyo hepsi ckmyor yem de 3 gündür almışım bisey yememisler.
[QUOTE=Kınayu]Yanlız şöylede bir durum var güzel güzel konuyu açtı Özdemir kardeşim yumuşak yumuşak sordu bunu nasıl yapayım şunu nasıl yapayım diye [:)] Ama tek kişinin dediği fikir düşünceye hayırda demedi ama bildiğindende bir parmak geri kalmadı [:(]
Buna rağmen konusuna bu kadar formumuz üyesini çekti bir şekilde buda şaşılacak ayrı bir olay tabikide [:lol:]
Tam inatta bir Murattır taktiği güttü uyguladı. O zaman konuyu neden açtı bu kadar tepki aldı onu anlamadım [:((] [/QUOTE]
Ben bu forma 2014 den beri katılmışım bu hesabi yeni açtım tabi önceden lepistes bakıyordum baya da bilgi sahibi oldum onlar hakında ıyide bakmıştım 60 lt tankımda ama 2 yıl arayla yeniden kurdum bu pirana akvaryumunu burda zamanında çok bilgi almıştım. Bu başlık altında sordklarım ve cevaplar çok işime yaradı mesela 6mm cam yeterli sanıyordum ama değilmiş aldım kestim getirdm yaptım sürekli yorumlar geldi olmaz diye ama 1 kişide demedi kardeşim yap olursa olur olmazsa olmaz dene gör diye ve tavsiye vermedi herkes inşallah patlar, cahil bilmem ne gibi cevaplar verdi bende hiçbirini umursamadm haksız da sayılmam. Şuan 6 mm camda 120×45×60 ölçülerde akvaryum var bu 324 lt aliyor ben 280 lt koymusum hatta daha azdır. Bu forumun bana katkısı oldu tabi mesela siz kayıt kuşak yapın dediniz işime yaradı bir başkası başka birşey dedi o işime yaradı öyle öyle geçti 2 hafta. Sevgiler...[QUOTE=mehmetsahin12]Hocam silikonu kutusuyla koysaydın keşke az olmuş [/QUOTE]
Hocam katılyorum size çok abartmışım ilk denemem olduğu için böyle acemilik oldu inkar edemicem bunu ama o kötü görüntüyü mavi aliminyum gibi bir L sekli gibi birşey aldım silikonu görünmesin diye üste de kapak yaptım suanlik iyi görünüyor ileriki zamanlarda bunu satabilsem satar bu sefer daha deneyimli biri olarak 180×60×60 ölçülerde 10m cam ve kayıt kuşaklı olarak güzel bir sey yaparim. Suanlik böyle böyle deneyim kazanıyorum zaten hobi bu yani ticaret degilki gidip 4 4 luk bise yapayım hatalarım olacak elbet ki olduda ama çok keyif aldım sadece şuan tek skntm bu piranalar hep saklanıyor [:D]
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=otuzkilo]Piranalar biraz büyüyünce o cikleti yiyeceklerdir. Bence onu sarı prenses veya ciklet besleyen birilerine hediye et. Hayvana yazıktır. [/QUOTE]
Aynen öyle yapacağım.
[QUOTE=otuzkilo]Piranalar biraz büyüyünce o cikleti yiyeceklerdir. Bence onu sarı prenses veya ciklet besleyen birilerine hediye et. Hayvana yazıktır. [/QUOTE]
Aynen öyle yapacağım.
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=pengasusboi]Kardeş hayırlı geceler.
Senden ricam natterilerin yanına başka bir tür ekleme.
Akvaryuma alıştıkları zaman, sürü özelliklerini gösterip kendi türleri dışında kalan her canlıya saldıracaklardır.
Yeme amaçlı değil tamamen öldürme amaçlı. Yani açmış değilmiş farketmez bu natteriler için.
Sp ye yazık olmadan lütfen onu tanktan çıkar.
[:)][/QUOTE] şuan tam tankın karşısında onları izliyorum sp sürekli dolaşıyor ve piranalarin bu anal bölgesimi desen neresi desek bilemdm ama kırmızı olan yeri kokluyor ve piranalar rahatsız olup kaçıyor:)) bu durum çok hoşuma gitti yerde hareketsiz duran 9 piranamdan 3 ünü hareketlendirdi şuan akvaryumda dolaşıyorlar. Eğer dediğiniz gibiyse ki öyle görünüyor ben cikartcam sp yi ama tutamıyorum bu süzgeç yok bende yolum merkeze düşerse ki en fazla 1 ay icinde allah izin verirse giderim alırım süzgeci çıkarırım onu ordan. Zaten ben ilk.basta cikaracaktm ama yakalayamadm
[QUOTE=pengasusboi]Kardeş hayırlı geceler.
Senden ricam natterilerin yanına başka bir tür ekleme.
Akvaryuma alıştıkları zaman, sürü özelliklerini gösterip kendi türleri dışında kalan her canlıya saldıracaklardır.
Yeme amaçlı değil tamamen öldürme amaçlı. Yani açmış değilmiş farketmez bu natteriler için.
Sp ye yazık olmadan lütfen onu tanktan çıkar.
[:)][/QUOTE] şuan tam tankın karşısında onları izliyorum sp sürekli dolaşıyor ve piranalarin bu anal bölgesimi desen neresi desek bilemdm ama kırmızı olan yeri kokluyor ve piranalar rahatsız olup kaçıyor:)) bu durum çok hoşuma gitti yerde hareketsiz duran 9 piranamdan 3 ünü hareketlendirdi şuan akvaryumda dolaşıyorlar. Eğer dediğiniz gibiyse ki öyle görünüyor ben cikartcam sp yi ama tutamıyorum bu süzgeç yok bende yolum merkeze düşerse ki en fazla 1 ay icinde allah izin verirse giderim alırım süzgeci çıkarırım onu ordan. Zaten ben ilk.basta cikaracaktm ama yakalayamadm
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=pastaci53]Piranalar büyümeye başlayınca işler degişecektir[/QUOTE]
Valla blmyrm ama ben bir ilki yapicam ve lepistes akvaryuma koyucam. Bu piranalar daha yavru ve şuan sp ye o kadar alışmışlar ki spyle yanyana geziyorlar. Bana kalırsa hicbir hayvan diğerine saldırmaz eğer aç değilse tabi. Mesela piranam 10 cm falan yetişkin olsaydı zaten ne atsam yerdi ama şuan daha yavru ve akvaryuma alışmamış daha, eğer şimdi onun boyutlarda balık atarsam alışır diye düşünüyorum. Ve az önce akvaryumda birkaç değişiklik yaptım kayaları arkaya dizdim ön tarafı rahat yüzebilsinler diye boş bıraktım o bitkileri de hepsini bir yere topladim şuan eğer lepistes veya benzeri bir balık alırsam saklanacak yer çok akvaryumda.
[QUOTE=pastaci53]Piranalar büyümeye başlayınca işler degişecektir[/QUOTE]
Valla blmyrm ama ben bir ilki yapicam ve lepistes akvaryuma koyucam. Bu piranalar daha yavru ve şuan sp ye o kadar alışmışlar ki spyle yanyana geziyorlar. Bana kalırsa hicbir hayvan diğerine saldırmaz eğer aç değilse tabi. Mesela piranam 10 cm falan yetişkin olsaydı zaten ne atsam yerdi ama şuan daha yavru ve akvaryuma alışmamış daha, eğer şimdi onun boyutlarda balık atarsam alışır diye düşünüyorum. Ve az önce akvaryumda birkaç değişiklik yaptım kayaları arkaya dizdim ön tarafı rahat yüzebilsinler diye boş bıraktım o bitkileri de hepsini bir yere topladim şuan eğer lepistes veya benzeri bir balık alırsam saklanacak yer çok akvaryumda.
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=Kınayu]Videonun linkkini eklemen lazım Yutup tarzı bir yere yükleyerek baya çetrefili bir iş [:(][/QUOTE]
Anladm ama piranalara halay çektirince youtubeye atar ordan buraya atarım sizler izlersiniz yorumlariniz değerlidir. Bu arada benim bu piranalari almadan önce 1 tane balık aldım akvaryum düzeni oturmuş mu diye birnevi deney gibi ama ölmedi ondan snra piranalari aldım. Şuan birlikte yüzüyorlar bazı yerlerse okudum nateriyle hiçbirşey yaşamaz diye ama bu sp yavrusuna karışmıyorlar hatta sp onlara karışıyor. Ben sp nin önce geldiği için yer kavgası yaptığını sanıyorum. Şuan fotoğraf atayım spnin kaya altında ev yapmış hep orda arada çıkıyor sadece [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120182103271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120182103331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120182103381.jpg[/IMG]
[QUOTE=Kınayu]Videonun linkkini eklemen lazım Yutup tarzı bir yere yükleyerek baya çetrefili bir iş [:(][/QUOTE]
Anladm ama piranalara halay çektirince youtubeye atar ordan buraya atarım sizler izlersiniz yorumlariniz değerlidir. Bu arada benim bu piranalari almadan önce 1 tane balık aldım akvaryum düzeni oturmuş mu diye birnevi deney gibi ama ölmedi ondan snra piranalari aldım. Şuan birlikte yüzüyorlar bazı yerlerse okudum nateriyle hiçbirşey yaşamaz diye ama bu sp yavrusuna karışmıyorlar hatta sp onlara karışıyor. Ben sp nin önce geldiği için yer kavgası yaptığını sanıyorum. Şuan fotoğraf atayım spnin kaya altında ev yapmış hep orda arada çıkıyor sadece [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120182103271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120182103331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120182103381.jpg[/IMG]
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=Kınayu]
Yok yok bence sahibi gibi oda inata benziyor [:iyi:] İnadı geçince düzelir .[/QUOTE]
[:)))] ahahaha [:)))] abi alemsin ya ama gerçekten serefsizler baya inatcilar ben gidince gösteri yapıyorlar ben gelince pislik yapıyorlar ama görün bakın sahipleri mi daha ınatçı yoksa onlar mi [:D] hepsine halay cektiricem bu konu altında fotoğraf atacağım [:D] video çektim ama atılmıyor yada ben atmayı blmyrm.
[QUOTE=Kınayu]
Yok yok bence sahibi gibi oda inata benziyor [:iyi:] İnadı geçince düzelir .[/QUOTE]
[:)))] ahahaha [:)))] abi alemsin ya ama gerçekten serefsizler baya inatcilar ben gidince gösteri yapıyorlar ben gelince pislik yapıyorlar ama görün bakın sahipleri mi daha ınatçı yoksa onlar mi [:D] hepsine halay cektiricem bu konu altında fotoğraf atacağım [:D] video çektim ama atılmıyor yada ben atmayı blmyrm.
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=sobetta]Stres veya akıntı fazlalığından olabilir.[/QUOTE]
Yok filtreden değil ben 5 de dükanı kapatim gittim eve ışıklar kapalıydı 8 de dedim bir gidiym belki hareketlilerdir çok kafama takıldı köşede olmaları bi geldim hepsi saga sola gidip gelio rahat geziyorlar ama ışığı açıyorum yada beni görüyorlar hemen taş altına filtre altına giriyorlar
[QUOTE=sobetta]Stres veya akıntı fazlalığından olabilir.[/QUOTE]
Yok filtreden değil ben 5 de dükanı kapatim gittim eve ışıklar kapalıydı 8 de dedim bir gidiym belki hareketlilerdir çok kafama takıldı köşede olmaları bi geldim hepsi saga sola gidip gelio rahat geziyorlar ama ışığı açıyorum yada beni görüyorlar hemen taş altına filtre altına giriyorlar
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=Behzad]Suyu daha fazla arttirmayin paludaryumlardaki gibi %60 ina(yakin) kadar su doldurun.
Paludaryum tasarimlarina bakin piranalarla uyumlu olur.
Balik ile ilgilide arastirma yapin sadece piranalar icin ozel bir turk forumu bile
var.[/QUOTE]
Tsk ederim yazdığınız için. Bu dediğiniz özel türk formu linki atarmisiniz piranalar hakında daha sormak istediğim şeyler var mesela fotoğraftaki gibi saklanıyorlar deliklere ama ışığı kapatınca ve uzaklaşınca akvaryumda volta atıyorlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120181946341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120181946391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120181946441.jpg[/IMG]
[QUOTE=Behzad]Suyu daha fazla arttirmayin paludaryumlardaki gibi %60 ina(yakin) kadar su doldurun.
Paludaryum tasarimlarina bakin piranalarla uyumlu olur.
Balik ile ilgilide arastirma yapin sadece piranalar icin ozel bir turk forumu bile
var.[/QUOTE]
Tsk ederim yazdığınız için. Bu dediğiniz özel türk formu linki atarmisiniz piranalar hakında daha sormak istediğim şeyler var mesela fotoğraftaki gibi saklanıyorlar deliklere ama ışığı kapatınca ve uzaklaşınca akvaryumda volta atıyorlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120181946341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120181946391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210504/221120181946441.jpg[/IMG]
Yeni Aldm 120×60×45 Ne Yapmam Lazım
[QUOTE=pastaci53]Konuyu baştan sona okudum ve sonucunda da seni tebrik etmek geldi içimden kardeşim azmin ve hevesin için tebrik ederim seni. Ancak erhan abinin sana ettiği tavsiyelere uymuş olsaydın çok daha sağlıklı ve uzun ömürlü bir akvaryumun olurdu kendisi cok tecrübeli ve saygi duyduğumuz bir hobici abimizdir onun dışında yapılan yorumların çoğu bikaç kişi hariç tecrübe edenler değil internetten okuyan arkadaşların yaptığı yorumlar şahsen ben cesaret edip bu ölçüde bir akvaryumu kendim yapmayı göze alamam bu cesaretin için tebrik ediyorum tekrar. Akvaryumun içi de gayet güzel olmuş bulabilirsen mangrow kökü kullanmanı tavsiye ederim suyu sarartir ve piranhalarin doğal ortamına daha yakın bir görüntü oluşturur [/QUOTE]
Tsk ederim. Bende kınayı beyin tavsiyeleri bana çok destek oldu sagolsun kayıt kuşak yap dedi ben blmyrdm ne olduğunu fotoğraf attı ona bakarak tabi biraz başka bisey yaptım ben yine kendime ama kayıt kuşak gerçekten esnemesine engel oluyor. Ha birde dediğiniz gibi mangow koku bulabilrsm alacağım ama petshoplarda bulamıyorum. Çoğu yerden bilgi aldım kayalar sivri olunca piranalara zarar verebilme ihtimali varmış ve saklanacak yer olunca korkak oluyorlarmış. Ben bu dekoru çok sevdim ve hoşuma gitti gerçekten o yüzden balıklarını olabildiğince sabırlı şekilde cesaretlendiricem bunun hakında hala bilgim yok ama arastrcam nasıl cesaretlendirip alıştırmayı. Teşekürler tekrardan [:3][QUOTE=Kınayu]
Hiç ne derseniz deyin Özdemir kardeşim bildiğini okuyor kendinizi yormayın [:'(] O kafasında bir şeyler kurgulamış veya birilerinden duymuş görmüş onda ısrarcı Sinir olduğunuzla kalırsınız fizik kurallarının tersine tez çıkarmak için uğraşıyor [:kotu:] Su doldurmuyacak heralde o bu yaptığı akvaryumu
Teraryum yapacak bana öyle geliyorki [;)]
[x(] doldurmuş yada bilmem kaç litre su alan akvaryum evde patlarsa ne kadar evde hasara ve tahribata yol açar onu test etmek niyetinde.[/QUOTE]
Abim valla haklısın ama sadece burda degl ben kendi hayatımda da kafamin dikine giderim sadece sorarım öğrenirim bilgi sahibi olurum ama ona gore kendi taktiklerimi uygularım [:)))] Babam dahil dukana gelen herkes olumsuz yorumlar yaptı kimisi balık nedir bilmez gelmiş bu kdr parayı buna vermeye ne gerek vardı diyor. Bu bir hobi yani akvaryum satın almak için param yoktu ama olsaydı da bu kadar zevk almazdm gerçekten kendim yaptığım için çok rahatım. Tek pişman olduğum nokta 6mm yerine 8 mm alsaydım ama yine esneme veya başka bir sızıntı yok şuan akvaryumda 240 lt su var yukardan 10 cm şu doldurmadm. Korktum cnku esner veya sızdırır diye ama 300 lt ye getirip daha da şu eklemicem ins esneme olmaz.
[QUOTE=pastaci53]Konuyu baştan sona okudum ve sonucunda da seni tebrik etmek geldi içimden kardeşim azmin ve hevesin için tebrik ederim seni. Ancak erhan abinin sana ettiği tavsiyelere uymuş olsaydın çok daha sağlıklı ve uzun ömürlü bir akvaryumun olurdu kendisi cok tecrübeli ve saygi duyduğumuz bir hobici abimizdir onun dışında yapılan yorumların çoğu bikaç kişi hariç tecrübe edenler değil internetten okuyan arkadaşların yaptığı yorumlar şahsen ben cesaret edip bu ölçüde bir akvaryumu kendim yapmayı göze alamam bu cesaretin için tebrik ediyorum tekrar. Akvaryumun içi de gayet güzel olmuş bulabilirsen mangrow kökü kullanmanı tavsiye ederim suyu sarartir ve piranhalarin doğal ortamına daha yakın bir görüntü oluşturur [/QUOTE]
Tsk ederim. Bende kınayı beyin tavsiyeleri bana çok destek oldu sagolsun kayıt kuşak yap dedi ben blmyrdm ne olduğunu fotoğraf attı ona bakarak tabi biraz başka bisey yaptım ben yine kendime ama kayıt kuşak gerçekten esnemesine engel oluyor. Ha birde dediğiniz gibi mangow koku bulabilrsm alacağım ama petshoplarda bulamıyorum. Çoğu yerden bilgi aldım kayalar sivri olunca piranalara zarar verebilme ihtimali varmış ve saklanacak yer olunca korkak oluyorlarmış. Ben bu dekoru çok sevdim ve hoşuma gitti gerçekten o yüzden balıklarını olabildiğince sabırlı şekilde cesaretlendiricem bunun hakında hala bilgim yok ama arastrcam nasıl cesaretlendirip alıştırmayı. Teşekürler tekrardan [:3][QUOTE=Kınayu]
Hiç ne derseniz deyin Özdemir kardeşim bildiğini okuyor kendinizi yormayın [:'(] O kafasında bir şeyler kurgulamış veya birilerinden duymuş görmüş onda ısrarcı Sinir olduğunuzla kalırsınız fizik kurallarının tersine tez çıkarmak için uğraşıyor [:kotu:] Su doldurmuyacak heralde o bu yaptığı akvaryumu
Teraryum yapacak bana öyle geliyorki [;)]
[x(] doldurmuş yada bilmem kaç litre su alan akvaryum evde patlarsa ne kadar evde hasara ve tahribata yol açar onu test etmek niyetinde.[/QUOTE]
Abim valla haklısın ama sadece burda degl ben kendi hayatımda da kafamin dikine giderim sadece sorarım öğrenirim bilgi sahibi olurum ama ona gore kendi taktiklerimi uygularım [:)))] Babam dahil dukana gelen herkes olumsuz yorumlar yaptı kimisi balık nedir bilmez gelmiş bu kdr parayı buna vermeye ne gerek vardı diyor. Bu bir hobi yani akvaryum satın almak için param yoktu ama olsaydı da bu kadar zevk almazdm gerçekten kendim yaptığım için çok rahatım. Tek pişman olduğum nokta 6mm yerine 8 mm alsaydım ama yine esneme veya başka bir sızıntı yok şuan akvaryumda 240 lt su var yukardan 10 cm şu doldurmadm. Korktum cnku esner veya sızdırır diye ama 300 lt ye getirip daha da şu eklemicem ins esneme olmaz.
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
