ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
turksails
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Ocak 2019 02:59
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2022 18:38
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bora Berkem
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bora
SON 10 MESAJI
Eheim Uv Filtre Yedek Lamba
Sağolun cevabınız için. Malesef ne aynı lambadan ne de aynı boyutlarda bir muadilini internette bulamadım. Bulabileceğim bir yer tavsiye eden olursa sevinirim.
Sağolun cevabınız için. Malesef ne aynı lambadan ne de aynı boyutlarda bir muadilini internette bulamadım. Bulabileceğim bir yer tavsiye eden olursa sevinirim.
Eheim Uv Filtre Yedek Lamba
Merhaba,
Eheim Reeflex UV-350 7 Watt Uv filtrem var, yaklaşık 14-15 aydır hiç kesintisiz çalıştırıyordum. 1 hafta kadar önce üzerindeki mavi ışık söndü. Sanırım içindeki lambanın ömrü bitti.
İlk sorum ; doğru mu anlamışım, mavi ışığın sönmesi lamba ömrünün bittiğini mi gösterir ?
İkinci sorum ; İnternette bu lambayı çok aradım ama bulamadım malesef, nerede satılır ya da bu boydaki uv filtre ile uyumlu başka bir uv lamba var mıdır ?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba,
Eheim Reeflex UV-350 7 Watt Uv filtrem var, yaklaşık 14-15 aydır hiç kesintisiz çalıştırıyordum. 1 hafta kadar önce üzerindeki mavi ışık söndü. Sanırım içindeki lambanın ömrü bitti.
İlk sorum ; doğru mu anlamışım, mavi ışığın sönmesi lamba ömrünün bittiğini mi gösterir ?
İkinci sorum ; İnternette bu lambayı çok aradım ama bulamadım malesef, nerede satılır ya da bu boydaki uv filtre ile uyumlu başka bir uv lamba var mıdır ?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Yeni Aldığım Moli'ler, Ramirezi'lere Saldırıyor
Son durumu anlatmak için yazıyorum, önceden dediğim gibi Molileri tek tek eklemeye karar vermiştim. 1 dişi moli akvaryumdayken ramirezilere karşı bir agresifliğini görmedim. Hatta aksine, benim dişi ramirezimin ona ufak saldırıları oldu ( intikam alır gibi). Ertesi gün 2. dişi moliyi ekledim, yine bariz bir saldırı olmadı. Sonraki gün erkek moliyi de ekledim, sanırım tek başına ufak kapta kaldığı için biraz fazla ürkekleşmiş, o saldırgan halinden eser kalmamış. Şimdi 3 moli genelde bir arada yüzüyorlar ve ramirezilere saldırmıyorlar. Hatta ramireziler de moliler de birbirinden kaçıyor gibi, sadece yem verirken yem yemeye geldikleri için yan yana geliyorlar. Ufacık balıklar ama onların da değişik bir dünyası var, davranışlarının nedenini anlamak kolay değil : ) neyse şimdilik herşey yolunda gibi. Umarım başkalarının da işine yarar bu yazdıklarım.
Son durumu anlatmak için yazıyorum, önceden dediğim gibi Molileri tek tek eklemeye karar vermiştim. 1 dişi moli akvaryumdayken ramirezilere karşı bir agresifliğini görmedim. Hatta aksine, benim dişi ramirezimin ona ufak saldırıları oldu ( intikam alır gibi). Ertesi gün 2. dişi moliyi ekledim, yine bariz bir saldırı olmadı. Sonraki gün erkek moliyi de ekledim, sanırım tek başına ufak kapta kaldığı için biraz fazla ürkekleşmiş, o saldırgan halinden eser kalmamış. Şimdi 3 moli genelde bir arada yüzüyorlar ve ramirezilere saldırmıyorlar. Hatta ramireziler de moliler de birbirinden kaçıyor gibi, sadece yem verirken yem yemeye geldikleri için yan yana geliyorlar. Ufacık balıklar ama onların da değişik bir dünyası var, davranışlarının nedenini anlamak kolay değil : ) neyse şimdilik herşey yolunda gibi. Umarım başkalarının da işine yarar bu yazdıklarım.
Yeni Aldığım Moli'ler, Ramirezi'lere Saldırıyor
Cevap veren herkese teşekkür ederim. Bugün tekrar molileri akvaryuma koyup gözlemledim, yaklaşık 5 dakikada akvaryuma alıştılar ve tekrar sürü halinde ramirezilere saldırmaya başladılar. Ben de şöyle bir deneme yapmaya karar verdim, molilerden 2 tanesini çıkardım, 1 dişi moli kaldı akvaryumda. Yaklaşık 2 saattir akvaryumda tek başına ve hiç bir saldırma durumu olmadı şimdilik(bunlar sürü halinde olunca saldırmaya cesaret ediyorlar sanırım). Bu şekilde yarına kadar bekleticem, eğer böyle devam ederse bir moli daha ilave edicem. Onlar da saldırmazsa 3. moliyi de sonraki gün eklerim. Bakalım bu şekilde molileri akvaryuma kazandırabilecek miyim, akvaryum hobisi de biraz böyle birşey zaten, deneme yanılma yaparak tecrübe kazanıyoruz : ) İlerleyen günlerde gelişmeleri aktarırım, belki başkalarına da faydası olur hem. Acaba buna benzer yöntemlerle agresif balığı uysallaştırmış olanınız var mı, sizlerin tecrübelerinizi de dinlemek isterim.
Cevap veren herkese teşekkür ederim. Bugün tekrar molileri akvaryuma koyup gözlemledim, yaklaşık 5 dakikada akvaryuma alıştılar ve tekrar sürü halinde ramirezilere saldırmaya başladılar. Ben de şöyle bir deneme yapmaya karar verdim, molilerden 2 tanesini çıkardım, 1 dişi moli kaldı akvaryumda. Yaklaşık 2 saattir akvaryumda tek başına ve hiç bir saldırma durumu olmadı şimdilik(bunlar sürü halinde olunca saldırmaya cesaret ediyorlar sanırım). Bu şekilde yarına kadar bekleticem, eğer böyle devam ederse bir moli daha ilave edicem. Onlar da saldırmazsa 3. moliyi de sonraki gün eklerim. Bakalım bu şekilde molileri akvaryuma kazandırabilecek miyim, akvaryum hobisi de biraz böyle birşey zaten, deneme yanılma yaparak tecrübe kazanıyoruz : ) İlerleyen günlerde gelişmeleri aktarırım, belki başkalarına da faydası olur hem. Acaba buna benzer yöntemlerle agresif balığı uysallaştırmış olanınız var mı, sizlerin tecrübelerinizi de dinlemek isterim.
Yeni Aldığım Moli'ler, Ramirezi'lere Saldırıyor
Merhaba,
bugün 3 adet(1e 2d) beyaz Moli aldım. Akvaryumumda önceden 10 adet neon, 3 kılıçkuyruk, 2 ramirezi(electric blue) ve 3 lepistes(yavruları da var) uyum içinde yaşıyordu. Akvaryumum 100 litre kadar, içinde bitkiler ve kayalar var, yani balıkların saklanabileceği bol bol alan var. Molileri akvaryuma koyar koymaz 3'ü birden sürü halinde, ramirezilerime saldırmaya başladılar. Daha önce böyle bir şey görmedim. İnanın en fazla 5 saniye ara veriyorlar, sonra saldırıya devam ediyorlar, sanırsınız ki ramireziler, molilerin annelerine küfretmiş. Ve tuhaf olanı, diğer balıklara karşı bir saldırganlıkları yok, bütün dertleri ramirezilerle. Yani yüklediğim foto, bir anlık yakaladığım bir durum değil, sürekli aynı pozisyondalar. Yaklaşık yarım saat boyunca gözlemledim ve baktım durum değişmiyor, molileri çıkardım, ufak tanka aldım geçici olarak.
Daha önce hiç aynı tankta Ramirezi ve Moli beslediniz mi ? Bu türler bir arada yaşayamaz mı, yoksa benim aldığım balıklara özel bir uyumsuzluk mu var ? Sizce benim yapabileceğim bir şey var mı, yarın Molileri tekrar akvaryuma koyup gözlemlemeyi düşünüyorum, bir şey değişir mi sizce ? En çok takıldığım konu ise, kuyrukları rengarenk lepistesler hatta onların yavruları dururken niye gittiler benim kendi halindeki ramirezilerime musallat oldular bunlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212275/130220200517361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212275/130220200517551.jpg[/IMG]
Şu fotolara bakın, 3'ü çete olmuş iki ramireziyi de tek yakalayıp saldırıyorlar sürekli.
Merhaba,
bugün 3 adet(1e 2d) beyaz Moli aldım. Akvaryumumda önceden 10 adet neon, 3 kılıçkuyruk, 2 ramirezi(electric blue) ve 3 lepistes(yavruları da var) uyum içinde yaşıyordu. Akvaryumum 100 litre kadar, içinde bitkiler ve kayalar var, yani balıkların saklanabileceği bol bol alan var. Molileri akvaryuma koyar koymaz 3'ü birden sürü halinde, ramirezilerime saldırmaya başladılar. Daha önce böyle bir şey görmedim. İnanın en fazla 5 saniye ara veriyorlar, sonra saldırıya devam ediyorlar, sanırsınız ki ramireziler, molilerin annelerine küfretmiş. Ve tuhaf olanı, diğer balıklara karşı bir saldırganlıkları yok, bütün dertleri ramirezilerle. Yani yüklediğim foto, bir anlık yakaladığım bir durum değil, sürekli aynı pozisyondalar. Yaklaşık yarım saat boyunca gözlemledim ve baktım durum değişmiyor, molileri çıkardım, ufak tanka aldım geçici olarak.
Daha önce hiç aynı tankta Ramirezi ve Moli beslediniz mi ? Bu türler bir arada yaşayamaz mı, yoksa benim aldığım balıklara özel bir uyumsuzluk mu var ? Sizce benim yapabileceğim bir şey var mı, yarın Molileri tekrar akvaryuma koyup gözlemlemeyi düşünüyorum, bir şey değişir mi sizce ? En çok takıldığım konu ise, kuyrukları rengarenk lepistesler hatta onların yavruları dururken niye gittiler benim kendi halindeki ramirezilerime musallat oldular bunlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212275/130220200517361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212275/130220200517551.jpg[/IMG]
Şu fotolara bakın, 3'ü çete olmuş iki ramireziyi de tek yakalayıp saldırıyorlar sürekli.
Electrik Mavisi Ramirezi Yumurta Döktü
Hmm vay adi neonlar, demek ki ışıklar kapanınca saldırıya geçmişler üzüldüm açıkçası. Peki bir daha ki sefere yumurtaları düzgünce toplasam ayrı bir kapta ramirezilerle birlikte tutsam yavru alabilir miyim sizce ? Dişi ramireziden aslında 2 tane alacaktım ama akvaryumcuda son bir tane kalmıştı, dediğiniz gibi az bulunuyor diye heralde.
Hmm vay adi neonlar, demek ki ışıklar kapanınca saldırıya geçmişler üzüldüm açıkçası. Peki bir daha ki sefere yumurtaları düzgünce toplasam ayrı bir kapta ramirezilerle birlikte tutsam yavru alabilir miyim sizce ? Dişi ramireziden aslında 2 tane alacaktım ama akvaryumcuda son bir tane kalmıştı, dediğiniz gibi az bulunuyor diye heralde.
Electrik Mavisi Ramirezi Yumurta Döktü
Akvaryumda güzel bir dış filtrem var, fazla akıntı da yapmıyor buna ek olarak da uv-su sterilizatörü kullanıyorum, haftada bir dip çekimi yapıyorum. Yani su temizliğinden yana bir problemim yok. 2 ramirezim dışında, 10 tane Neon, 3 tane lepistes(1e 2 dişi), 3 kılıçkuyruk(1e 2 dişi),2 tane de plati, bi kaç tane de karidesim var. Bol miktarda bitki ve bi kaç tane de salyangoz var. Hepsi uyumlu görünüyor, şuana kadar balıkların birbirinin kuyruklarını yediklerini falan bile görmedim. Arada karideslere hamle yaptıkları oluyor ama onlardan da bi kayıp olmadı. Bu balıklar yumurtaları ağzında tutuyor olabilirler mi ? Ya da ağzıyla alıp benim görmediğim bir yere taşımış olabilirler mi ?
Akvaryumda güzel bir dış filtrem var, fazla akıntı da yapmıyor buna ek olarak da uv-su sterilizatörü kullanıyorum, haftada bir dip çekimi yapıyorum. Yani su temizliğinden yana bir problemim yok. 2 ramirezim dışında, 10 tane Neon, 3 tane lepistes(1e 2 dişi), 3 kılıçkuyruk(1e 2 dişi),2 tane de plati, bi kaç tane de karidesim var. Bol miktarda bitki ve bi kaç tane de salyangoz var. Hepsi uyumlu görünüyor, şuana kadar balıkların birbirinin kuyruklarını yediklerini falan bile görmedim. Arada karideslere hamle yaptıkları oluyor ama onlardan da bi kayıp olmadı. Bu balıklar yumurtaları ağzında tutuyor olabilirler mi ? Ya da ağzıyla alıp benim görmediğim bir yere taşımış olabilirler mi ?
Electrik Mavisi Ramirezi Yumurta Döktü
Merhaba, fotoğrafını koyduğum ramirezim 1 hafta kadar önce yumurtlamıştı, pek belli olmuyor ama altta yumurtalar dikkatli bakınca görünüyor. Bugüne kadar gayet güzeldi, erkek ve dişi nöbetleşe olarak başında bekliyorlardı yumurtaların. Başka balıkları falan yaklaştırmıyorlardı. Fakat bugün baktığımda yumurtaları göremedim. Yediler mi sizce ? Ne olmuş olabilir? Akvaryumdaki diğer balıklar fazla rahatsız etmiyorlardı, onların bişey yaptıklarını sanmıyorum ama belli de olmaz tabi. Sizce böyle bir durumda benim ne yapmam gerekirdi ? Yumurtaları dikkatlice toplayıp dişiyle beraber farklı bir kaba mı almak gerekirdi ? Ya da yumurtalar yenmemiş olabilir mi, dişi ağzında tutuyor olabilir mi ? Daha önce hep canlı doğuran beslediğim için bu konuda hiç tecrübem yok, balık yumurtlayınca ne yapılması gerekir, olaylar nasıl gelişir, ne kadar sürede balıklar yumurtalardan çıkar? Bu konularda bilgi verirseniz sevinirim, şimdi yavru alamasam da en azından bir dahaki sefere ne yapmam gerektiğini bilmek istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212275/290420191716011.jpg[/IMG]
Merhaba, fotoğrafını koyduğum ramirezim 1 hafta kadar önce yumurtlamıştı, pek belli olmuyor ama altta yumurtalar dikkatli bakınca görünüyor. Bugüne kadar gayet güzeldi, erkek ve dişi nöbetleşe olarak başında bekliyorlardı yumurtaların. Başka balıkları falan yaklaştırmıyorlardı. Fakat bugün baktığımda yumurtaları göremedim. Yediler mi sizce ? Ne olmuş olabilir? Akvaryumdaki diğer balıklar fazla rahatsız etmiyorlardı, onların bişey yaptıklarını sanmıyorum ama belli de olmaz tabi. Sizce böyle bir durumda benim ne yapmam gerekirdi ? Yumurtaları dikkatlice toplayıp dişiyle beraber farklı bir kaba mı almak gerekirdi ? Ya da yumurtalar yenmemiş olabilir mi, dişi ağzında tutuyor olabilir mi ? Daha önce hep canlı doğuran beslediğim için bu konuda hiç tecrübem yok, balık yumurtlayınca ne yapılması gerekir, olaylar nasıl gelişir, ne kadar sürede balıklar yumurtalardan çıkar? Bu konularda bilgi verirseniz sevinirim, şimdi yavru alamasam da en azından bir dahaki sefere ne yapmam gerektiğini bilmek istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212275/290420191716011.jpg[/IMG]
Uv Sterilizatör
Sağolun yeni bişey öğrenmiş oldum, ben balıkların daha rahat ettiğini düşünerek akşamları hep kapatırdım dış filtreyi. Artık ayarını kısarım biraz.
Sağolun yeni bişey öğrenmiş oldum, ben balıkların daha rahat ettiğini düşünerek akşamları hep kapatırdım dış filtreyi. Artık ayarını kısarım biraz.
Uv Sterilizatör
Merhaba, akvaryumuma 3 gün kadar önce Eheim marka Uv-filtre aldım. Çok da memnunum, çalıştırdığımın ertesi günü su cam gibi oldu. Bitkili akvaryum olduğu için yüksek watt'lı ışık kullanıyorum, bu nedenle yosunlaşma çok oluyordu, şuan için hiç bir yosun problemi de yok. Fakat bu filtreyi önceden kullanmış kişilere sorularım olacak.
İnternette okuduğum kadarıyla uv sterilizatörü açıp kapamak ışığın ömrünü azaltıyormuş. Ben normalde akşamları hep dış filitreyi kapatıyorum balıklar rahat etsin diye, sterilizatör de dış filtrenin hortumuna bağlı olduğuna göre onu da kapatmalıyım. Siz nasıl yapıyorsunuz ? Her akşam kapatıp sabah tekrar açmak doğru değil mi ?
Bir diğer sorum da, uv filtrenin bitkiler üzerinde herangi bir zararlı etkisi olabilir mi ? Ayrıca sudaki tüm bakterilerin ölmesi, balıkların hastalıklara karşı direncini düşürür mü ? Bu konuda tecrübeleri olan arkadaşların fikirlerini merak ettim. Benim aklıma gelmeyen başka dezavantajları var mıdır ?
Merhaba, akvaryumuma 3 gün kadar önce Eheim marka Uv-filtre aldım. Çok da memnunum, çalıştırdığımın ertesi günü su cam gibi oldu. Bitkili akvaryum olduğu için yüksek watt'lı ışık kullanıyorum, bu nedenle yosunlaşma çok oluyordu, şuan için hiç bir yosun problemi de yok. Fakat bu filtreyi önceden kullanmış kişilere sorularım olacak.
İnternette okuduğum kadarıyla uv sterilizatörü açıp kapamak ışığın ömrünü azaltıyormuş. Ben normalde akşamları hep dış filitreyi kapatıyorum balıklar rahat etsin diye, sterilizatör de dış filtrenin hortumuna bağlı olduğuna göre onu da kapatmalıyım. Siz nasıl yapıyorsunuz ? Her akşam kapatıp sabah tekrar açmak doğru değil mi ?
Bir diğer sorum da, uv filtrenin bitkiler üzerinde herangi bir zararlı etkisi olabilir mi ? Ayrıca sudaki tüm bakterilerin ölmesi, balıkların hastalıklara karşı direncini düşürür mü ? Bu konuda tecrübeleri olan arkadaşların fikirlerini merak ettim. Benim aklıma gelmeyen başka dezavantajları var mıdır ?
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
