ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ulast
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2019 17:26
Son Ziyaret:
15 Haziran 2026 12:58
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ulaş Tüzel
Doğum Tarihi:
09 Ekim 1987
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ulaş Tüzel
SON 10 MESAJI
Avrupa Yakasında önereceğiniz petshopcu
4.leventte as pet shop var en son full black lepistesler dikkatimi çekmişti başka 1-2 tür daha vardı.
4.leventte as pet shop var en son full black lepistesler dikkatimi çekmişti başka 1-2 tür daha vardı.
Karides Yem Yapımı
[QUOTE=Künefeli baytar]
sonuç nedir hocam beklemedeyiz 😁[/QUOTE]
:) valla videodaki gibi eldeki malzemelerle bi yem yaptım, 3-4 hafta kullandım ama sonra kestim. Yeme karşı pek bir iştahları yoktu ben de markalı yemlere devam edeyim dedim. Sadece arada ısırgan, soya kabuğu, kabak gibi doğal şeyler veriyorum.
[QUOTE=Künefeli baytar]
sonuç nedir hocam beklemedeyiz 😁[/QUOTE]
:) valla videodaki gibi eldeki malzemelerle bi yem yaptım, 3-4 hafta kullandım ama sonra kestim. Yeme karşı pek bir iştahları yoktu ben de markalı yemlere devam edeyim dedim. Sadece arada ısırgan, soya kabuğu, kabak gibi doğal şeyler veriyorum.
Karides Yem Yapımı
[QUOTE=Kamil009] Un ve yumurta malzemeleri birbirine bağlamak için var.
Çürüme yapmaz çünkü kurutulmuş.[:)][/QUOTE]
deniyim o zaman :)
Elimde şu an kurutulmuş moringa, karadut, karahindiba, ısırgan ve biraz boş vakit var.
Bu markalı karides yemlerinde bağlayıcı olarak ne kullanıyolar acaba 🤔
O kad
[QUOTE=Kamil009] Un ve yumurta malzemeleri birbirine bağlamak için var.
Çürüme yapmaz çünkü kurutulmuş.[:)][/QUOTE]
deniyim o zaman :)
Elimde şu an kurutulmuş moringa, karadut, karahindiba, ısırgan ve biraz boş vakit var.
Bu markalı karides yemlerinde bağlayıcı olarak ne kullanıyolar acaba 🤔
O kad
Karides Yem Yapımı
Selam,
Bu videodaki malzemeler ile yem yapmayı deneyeniniz oldu mu?
Un, yumurta biraz garip geldi[:?]
Mesela yumurta uzun vadede çürüme falan yapmaz mı?
https://youtu.be/U3kt_bkFCPY
Selam,
Bu videodaki malzemeler ile yem yapmayı deneyeniniz oldu mu?
Un, yumurta biraz garip geldi[:?]
Mesela yumurta uzun vadede çürüme falan yapmaz mı?
https://youtu.be/U3kt_bkFCPY
Caridina Türleri Bakımı
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Glasgarten, Shirakura, Dennerle, CSF, BorneoWild aklıma bir çırpıda gelenler. Bu markaların hemen hemen tüm ürünlerini kullandım. Bazısından 5er 6şar kutu bitirmişliğim vardır. Şu an ve 1,5 senedir vatoz yemleri kullanıyorum :) fark olsa inanın o markalara devam ederdim, fazladan 10-15 yavru alsam zaten paraları çıkar.
Ne renklerde, ne üremede, ne de yavru veriminde bariz farklar oluşturuyorlar. Belki biraz sizin psikolojinizi iyileştirirler.
Kaldı ki üstte yazdığım gibi, bazılarının kullanımı acemiler için riskli. Örneğin ; Bacter ae ve özellikle kırmızı baby doz aşımında çarçabuk suyu bozar tetrabits verin daha iyi :)
Bu ürünlerin içinde biraz fark oluşturacak ürünler varsa, BorneoWild Bebi ile Shirakura ebidama'dır. Bu ikisinin içeriğini vatoz yemelerinden karşılamanız biraz zor olur ama yine de değmez. Diğer yemlerin ise 40-50 gramına 75-100 lira arası para verecekseniz bir şey diyemem, cebinize yazık ediyorsunuz.
Şöyle örnek vereyim; Dennerle'nin snow pops, BorneoWild'ın beanne diye yemleri var. Biri 65 TL - 40 gr, diğeri 80 TL - 50 gr.
Bunların koca çuvalını (10 kg) 20 liraya alıp dağıta dağıta bitiremiyorum. Bunların içeriği soya kepeği / kabuğudur. Dennerle bunu ürün açıklamasında açık açık utanmadan, çekinmeden yazar.
Birebir aktarıyorum "% 100 organik soya kepeğinden imal edilen stick yemler tamamen su altına batar. - Yapay koruyucu, renklendirici, balık unu yada kimyasal içermez."
İsterseniz resmi sitesinden kontrol edebilirsiniz.
Bu nasıl bir kar marjıdır? Diğer yemlerin de çoğu vatoz yemi içerikleri ile örtüşür, incerseniz görürsünüz. Eskiden moringa, chlorella gibi malzemeleri yurtdışından temin edip kendim yem hazırlıyordum, baktım ki vatoz yemleri zahmetsiz ve etkili onu da bıraktım. Hayvan küçük olup az yiyince fiyatlar fahiş yemler gram gram
Karides hobisine başladığımdan beri bas bas bağırıyorum, ne diyeyim kullanan yine kullanıyor. Ulaşabildiklerimize de şükür.[/QUOTE]
Evet ulvi hocam çok yüksek kar marjıyla satıldığı bir gerçek. Soya kepeği edinmiştim ondan da kullanıyorum, bi poşet soya kepeği eppeyce ucuz :)
Benim caridinada henüz 1,5 yılım bile olmadığından bu cavcavlı paketlerin büyüsündeyim hâla :) çoğu yemin içeriği ucuz; dut, ıspanak, ısırgan vs ilk aşamada bu tarz içerikli yemleri bırakıp sadece mineral içeren yemleri satın alırım diye düşünüyorum. O tarz yemler hakkında ne düşünüyorsunuz? Yani mesela mineral junkie, csf pure mineral tarzı ürünler gerekli mi? Gerekliyse alternatifleri nelerdir ve siz nasıl karşılıyorsunuz bu ihtiyacı?
Yeni kurduğum akvaryumların birinde hiç bacter ae, beta glucan kullanmayıp kendi içimde bi kıyaslama yapayım bari.[:iyi:]
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Glasgarten, Shirakura, Dennerle, CSF, BorneoWild aklıma bir çırpıda gelenler. Bu markaların hemen hemen tüm ürünlerini kullandım. Bazısından 5er 6şar kutu bitirmişliğim vardır. Şu an ve 1,5 senedir vatoz yemleri kullanıyorum :) fark olsa inanın o markalara devam ederdim, fazladan 10-15 yavru alsam zaten paraları çıkar.
Ne renklerde, ne üremede, ne de yavru veriminde bariz farklar oluşturuyorlar. Belki biraz sizin psikolojinizi iyileştirirler.
Kaldı ki üstte yazdığım gibi, bazılarının kullanımı acemiler için riskli. Örneğin ; Bacter ae ve özellikle kırmızı baby doz aşımında çarçabuk suyu bozar tetrabits verin daha iyi :)
Bu ürünlerin içinde biraz fark oluşturacak ürünler varsa, BorneoWild Bebi ile Shirakura ebidama'dır. Bu ikisinin içeriğini vatoz yemelerinden karşılamanız biraz zor olur ama yine de değmez. Diğer yemlerin ise 40-50 gramına 75-100 lira arası para verecekseniz bir şey diyemem, cebinize yazık ediyorsunuz.
Şöyle örnek vereyim; Dennerle'nin snow pops, BorneoWild'ın beanne diye yemleri var. Biri 65 TL - 40 gr, diğeri 80 TL - 50 gr.
Bunların koca çuvalını (10 kg) 20 liraya alıp dağıta dağıta bitiremiyorum. Bunların içeriği soya kepeği / kabuğudur. Dennerle bunu ürün açıklamasında açık açık utanmadan, çekinmeden yazar.
Birebir aktarıyorum "% 100 organik soya kepeğinden imal edilen stick yemler tamamen su altına batar. - Yapay koruyucu, renklendirici, balık unu yada kimyasal içermez."
İsterseniz resmi sitesinden kontrol edebilirsiniz.
Bu nasıl bir kar marjıdır? Diğer yemlerin de çoğu vatoz yemi içerikleri ile örtüşür, incerseniz görürsünüz. Eskiden moringa, chlorella gibi malzemeleri yurtdışından temin edip kendim yem hazırlıyordum, baktım ki vatoz yemleri zahmetsiz ve etkili onu da bıraktım. Hayvan küçük olup az yiyince fiyatlar fahiş yemler gram gram
Karides hobisine başladığımdan beri bas bas bağırıyorum, ne diyeyim kullanan yine kullanıyor. Ulaşabildiklerimize de şükür.[/QUOTE]
Evet ulvi hocam çok yüksek kar marjıyla satıldığı bir gerçek. Soya kepeği edinmiştim ondan da kullanıyorum, bi poşet soya kepeği eppeyce ucuz :)
Benim caridinada henüz 1,5 yılım bile olmadığından bu cavcavlı paketlerin büyüsündeyim hâla :) çoğu yemin içeriği ucuz; dut, ıspanak, ısırgan vs ilk aşamada bu tarz içerikli yemleri bırakıp sadece mineral içeren yemleri satın alırım diye düşünüyorum. O tarz yemler hakkında ne düşünüyorsunuz? Yani mesela mineral junkie, csf pure mineral tarzı ürünler gerekli mi? Gerekliyse alternatifleri nelerdir ve siz nasıl karşılıyorsunuz bu ihtiyacı?
Yeni kurduğum akvaryumların birinde hiç bacter ae, beta glucan kullanmayıp kendi içimde bi kıyaslama yapayım bari.[:iyi:]
Yeni Bitkili Denenem
[QUOTE=ccrawenn]
Zeminde ki yeşil noktalar bitki yani tohumdan çıkan bitkiler.[/QUOTE]
Tohumdan çıkan bitkiler genelde vadedilen bitkiler olmuyor. en kötü ihtimalde hoşunuza gitmediği anda söker çıkartırsınız.
[QUOTE=ccrawenn]
Zeminde ki yeşil noktalar bitki yani tohumdan çıkan bitkiler.[/QUOTE]
Tohumdan çıkan bitkiler genelde vadedilen bitkiler olmuyor. en kötü ihtimalde hoşunuza gitmediği anda söker çıkartırsınız.
İvanacara Adoketa Tank (balıklar Geldi)
Malzemeler, ekipmanlar ve diğer her şey kalite kokuyor [:iyi:][:)] başarılar
Malzemeler, ekipmanlar ve diğer her şey kalite kokuyor [:iyi:][:)] başarılar
Dere Kumu
Hangisinin görünümü daha çok hoşunuza gidiyorsa üstte onu kullanabilirsiniz hiç bir sorun olmacaktır ikisi de nötr kum zaten. Yalnız dere kumu diye bazen petshoplar kabuklu kumlardan verebiliyor onlardan olmadığına emin olun. Bir de akvaryumu ilerde bozar yeni akvaryum kurcağım zaman araya serdiğim tül yardımıyla kumları ayırırım gibi bir kaygınız yoksa tüle de gerek yok.
Hangisinin görünümü daha çok hoşunuza gidiyorsa üstte onu kullanabilirsiniz hiç bir sorun olmacaktır ikisi de nötr kum zaten. Yalnız dere kumu diye bazen petshoplar kabuklu kumlardan verebiliyor onlardan olmadığına emin olun. Bir de akvaryumu ilerde bozar yeni akvaryum kurcağım zaman araya serdiğim tül yardımıyla kumları ayırırım gibi bir kaygınız yoksa tüle de gerek yok.
Evde Böcek İlaçlaması Ve Karides Akvaryumu
[QUOTE=iezgi]Karidesler gunluk su degisimi ile cok fazla kayip vermeden toparlandilar arkadaslar [:iyi:][/QUOTE]
Geçmiş olsun atlattığınıza sevindim. Sokaktan ilaçlama aracı geçtiğini duyunca hemen pencereleri kapıyorum :)
[QUOTE=iezgi]Karidesler gunluk su degisimi ile cok fazla kayip vermeden toparlandilar arkadaslar [:iyi:][/QUOTE]
Geçmiş olsun atlattığınıza sevindim. Sokaktan ilaçlama aracı geçtiğini duyunca hemen pencereleri kapıyorum :)
Caridina Türleri Bakımı
Yavrular için glasgarten bacter ae (aslında bunu her zaman kullanıyorum)ve yine glasgarten baby ürünlerini kullanıyorum. Ama uzun zamandır kullandığım için kullanmadığım dönemle kıyaslama yapamıyorum. Proteinli yem olarakta haftada bir glasgarten artemia pop veriyorum. Epey seviyorlar suda dağılan bi yem olduğundan yavruların da yiyebildiğini düşünüyorum. Genel olarak her şeyi seviyorlar zaten dondurulmuş kan kurdu bile atarım arada ona da saldırıyorlar :)
fosforik asit gibi şeyleri hiç kullanmadım aktif toprak ozmos ve gh+ kullandım hep.
Yavrular için glasgarten bacter ae (aslında bunu her zaman kullanıyorum)ve yine glasgarten baby ürünlerini kullanıyorum. Ama uzun zamandır kullandığım için kullanmadığım dönemle kıyaslama yapamıyorum. Proteinli yem olarakta haftada bir glasgarten artemia pop veriyorum. Epey seviyorlar suda dağılan bi yem olduğundan yavruların da yiyebildiğini düşünüyorum. Genel olarak her şeyi seviyorlar zaten dondurulmuş kan kurdu bile atarım arada ona da saldırıyorlar :)
fosforik asit gibi şeyleri hiç kullanmadım aktif toprak ozmos ve gh+ kullandım hep.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:22
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
