ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İnsica01
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
73
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2019 13:07
Son Ziyaret:
26 Ağustos 2021 16:33
Toplam Mesaj:
90 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fahri Çınar Gülek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fahri Çınar Gülek
SON 10 MESAJI
Yetişin Dostlar...
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
Yetişin Dostlar...
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
1 Metre Bombeli Akvaryum / Balık Ve Diğer Öneriler
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
Sizin İlginç Bir Hikayeniz Var Mı?
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
Hangi Kumu Almalıyım?
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
Rotala Macrandra Problemim
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Bu Kirler Nedir? :(
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
Ceyhun's
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
