ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Enistorm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Haziran 2019 14:17
Son Ziyaret:
18 Temmuz 2019 22:30
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enis Han
Doğum Tarihi:
20 Mayıs 1991
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enis
SON 10 MESAJI
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=Alper altuğ]
Balıklarınız stres olmuşlar bundan dolayıda büyük ihtimalle mukozadada sıkıntılar başlıyabilir.hava motorunuz varsa iç filtreyi kapatın pipo kullanın yada hava taşıda yeterli olur.bemiks vitamin kullan.lambanı kapat 2 gün eğer 2 gün sonunda hala aynı belirtiler varsa kesinlikle hastalık mevcuttur.çünkü bemiksten sonra normalin üstünde hızlanmış olmaları gerekecektir.adaşımın dediği gibide motorun çok fazla güçlü 300litre üstü akvaryuma ii gelir.ama her 1200litrelik akvaryum debisiyle suyu çevirme özelliği bir değildir.akvaryumda motorunu kapattığında hayat dewam ediyorsa 15dk. Sonra motordur.her deneyi yapabilirsin.[/QUOTE]
Sorunun kaynağı belirttiğim 2 Tetra balığım gibi duruyor. Gözlemleme yaptım, çöpçülere hiç rahat vermiyorlar. Büyük ihtimal diğer balıklara da aynı şekilde davrandıkları için motorun oraya gizlenmeye çalışıyorlar. Albino çöpçüm kaçacak yer arıyor onlar yüzünden. Başka bir akvaryuma alacağım Tetra'ları veya aldığım yere geri vereceğim. Motor konusunu da halledeceğim.
[QUOTE=Alper altuğ]
Balıklarınız stres olmuşlar bundan dolayıda büyük ihtimalle mukozadada sıkıntılar başlıyabilir.hava motorunuz varsa iç filtreyi kapatın pipo kullanın yada hava taşıda yeterli olur.bemiks vitamin kullan.lambanı kapat 2 gün eğer 2 gün sonunda hala aynı belirtiler varsa kesinlikle hastalık mevcuttur.çünkü bemiksten sonra normalin üstünde hızlanmış olmaları gerekecektir.adaşımın dediği gibide motorun çok fazla güçlü 300litre üstü akvaryuma ii gelir.ama her 1200litrelik akvaryum debisiyle suyu çevirme özelliği bir değildir.akvaryumda motorunu kapattığında hayat dewam ediyorsa 15dk. Sonra motordur.her deneyi yapabilirsin.[/QUOTE]
Sorunun kaynağı belirttiğim 2 Tetra balığım gibi duruyor. Gözlemleme yaptım, çöpçülere hiç rahat vermiyorlar. Büyük ihtimal diğer balıklara da aynı şekilde davrandıkları için motorun oraya gizlenmeye çalışıyorlar. Albino çöpçüm kaçacak yer arıyor onlar yüzünden. Başka bir akvaryuma alacağım Tetra'ları veya aldığım yere geri vereceğim. Motor konusunu da halledeceğim.
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=AlperTasci]Dediğim yöntem anlık olarak bir müddet canlıları rahatlatır ama rahatsız etmeye devam eder. En iyi çözüm filtrenizi değişmek.[/QUOTE]
O zaman bir çaresine bakacağım, teşekkür ederim yardım için.
[QUOTE=AlperTasci]Dediğim yöntem anlık olarak bir müddet canlıları rahatlatır ama rahatsız etmeye devam eder. En iyi çözüm filtrenizi değişmek.[/QUOTE]
O zaman bir çaresine bakacağım, teşekkür ederim yardım için.
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=AlperTasci]Filtrenin açıklamasını okursanız saatte 1200 litre su çevirdiğini yazıyor. Hadi buna biraz abartı diyelim ve saatte 1000 litre çeviriyor olsun yani sizin tankınızdaki suyu yaklaşık olarak saatte 13-14 kez çeviriyor olur ki bu da bir hayli fazla akıntı oluşturur tankta. İlk etapta filtrenizi ön cama doğru hava vericek şekilde konumlandırın, sonrasında ise acilen filtrenizi değiştirin.[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkür ederim. Başta hiçbir fikrim olmadığı için almış bulundum. Ön cama doğru çevirip değiştirmeme gerek kalmadan kullansam olur mu peki?
[QUOTE=AlperTasci]Filtrenin açıklamasını okursanız saatte 1200 litre su çevirdiğini yazıyor. Hadi buna biraz abartı diyelim ve saatte 1000 litre çeviriyor olsun yani sizin tankınızdaki suyu yaklaşık olarak saatte 13-14 kez çeviriyor olur ki bu da bir hayli fazla akıntı oluşturur tankta. İlk etapta filtrenizi ön cama doğru hava vericek şekilde konumlandırın, sonrasında ise acilen filtrenizi değiştirin.[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkür ederim. Başta hiçbir fikrim olmadığı için almış bulundum. Ön cama doğru çevirip değiştirmeme gerek kalmadan kullansam olur mu peki?
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
[QUOTE=AlperTasci]Çok yüksek ihtimal ile iç filtreniz akvaryuma fazla geliyor ve balıklarınızı yormaya başlamış, bu yüzdende akıntının en az olacağı bölgeye gidiyorlar. Akvaryum litrenizi ve iç filtre debinizi yazarsanız daha sağlıklı olur.[/QUOTE]
Akvaryumum 80 LT, hava motorum ise linkteki motor. Link paylaşmak yasak mı bilmiyorum. 2 Haftadır hiçbir sorun yokken, akvaryumu temizleyip yerini biraz oynattıktan sonra bu durumla karşı karşıya kaldım.
[URL]https://urun.n11.com/ic-filtre/sobo-wp-3200f-ic-filtre-P362877181?gclid=EAIaIQobChMI-u-ws5ey4wIVg7HtCh29dQhTEAQYCiABEgKqifD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL][EDIT]Enistorm,2019-07-13 18:20:35[/EDIT]
[QUOTE=AlperTasci]Çok yüksek ihtimal ile iç filtreniz akvaryuma fazla geliyor ve balıklarınızı yormaya başlamış, bu yüzdende akıntının en az olacağı bölgeye gidiyorlar. Akvaryum litrenizi ve iç filtre debinizi yazarsanız daha sağlıklı olur.[/QUOTE]
Akvaryumum 80 LT, hava motorum ise linkteki motor. Link paylaşmak yasak mı bilmiyorum. 2 Haftadır hiçbir sorun yokken, akvaryumu temizleyip yerini biraz oynattıktan sonra bu durumla karşı karşıya kaldım.
[URL]https://urun.n11.com/ic-filtre/sobo-wp-3200f-ic-filtre-P362877181?gclid=EAIaIQobChMI-u-ws5ey4wIVg7HtCh29dQhTEAQYCiABEgKqifD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL][EDIT]Enistorm,2019-07-13 18:20:35[/EDIT]
Balıkların İç Filtreye Yapışık Durmaları Sorunu
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim sorunu yaşıyorum. 2 hafta oldu akvaryumu kuralı, hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar. SOBO marka iç motorum ve birleşik filtresi var. Balıklarımın bir kaçı motora ve filtreye yapışık duruyor. Akvaryumu temizledikten sonra bu sorun ortaya çıktı. Motoru sadece yerini değiştirmeden sağa doğru kaydırdım. O zamandan beri 4-5 balığım orada. Cama vurduğum zaman kaçıyorlar, sonra geri oraya gidiyorlar. Motorun yerini değiştirmeden önce yüzeyde duramıyorlardı, değiştirdikten sonra Zebra'larım yüzeyde duruyor. Eski yerine alırsam motoru düzelirler mi? Çöpçülerim çok durgunlaştı, hep saklanma halindeler veya dediğim gibi motor ile cam arasına sıkıştırıyorlar kendilerini. 2 tane Tetra balığım var, birisinin onları rahatsız ettiğine şahit oldum. Korkudan mı oraya gidiyorlar yoksa motor ile alakalı mı anlamadım. Böyle bir problem yaşayananız varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim sorunu yaşıyorum. 2 hafta oldu akvaryumu kuralı, hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar. SOBO marka iç motorum ve birleşik filtresi var. Balıklarımın bir kaçı motora ve filtreye yapışık duruyor. Akvaryumu temizledikten sonra bu sorun ortaya çıktı. Motoru sadece yerini değiştirmeden sağa doğru kaydırdım. O zamandan beri 4-5 balığım orada. Cama vurduğum zaman kaçıyorlar, sonra geri oraya gidiyorlar. Motorun yerini değiştirmeden önce yüzeyde duramıyorlardı, değiştirdikten sonra Zebra'larım yüzeyde duruyor. Eski yerine alırsam motoru düzelirler mi? Çöpçülerim çok durgunlaştı, hep saklanma halindeler veya dediğim gibi motor ile cam arasına sıkıştırıyorlar kendilerini. 2 tane Tetra balığım var, birisinin onları rahatsız ettiğine şahit oldum. Korkudan mı oraya gidiyorlar yoksa motor ile alakalı mı anlamadım. Böyle bir problem yaşayananız varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Metehann]Kiraz barb, kavun barbus ve ya gül barbus işinizi çok iyi görür.[/QUOTE]
Teşekkürler öneri için. Yeteri kadar balık aldığımı düşünüyorum. Daha fazlası onlara zarar verir. Sadece 8 veya 10 adet Neon alacağım. Şu an 10 Zebra, 6 Moli, 2 Tetra ve 3 çöpçüm var. Akvaryum hala boş gibi gözükse de, alacağım Neon'ların bile fazla geleceği düşüncesindeyim.
[QUOTE=Metehann]Kiraz barb, kavun barbus ve ya gül barbus işinizi çok iyi görür.[/QUOTE]
Teşekkürler öneri için. Yeteri kadar balık aldığımı düşünüyorum. Daha fazlası onlara zarar verir. Sadece 8 veya 10 adet Neon alacağım. Şu an 10 Zebra, 6 Moli, 2 Tetra ve 3 çöpçüm var. Akvaryum hala boş gibi gözükse de, alacağım Neon'ların bile fazla geleceği düşüncesindeyim.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Emre ÇANDIR] 2 tetra?? tetralar sürü halinde yaşar
[/QUOTE]
Normal Tetra, Neon olanı değil. Gayet güzel cilveleşiyorlar, mutlular. Aldığım yerde sadece ikisi duruyordu. Kıyamadım bende. Sorun olursa bir çaresine bakarız.[EDIT]Enistorm,2019-07-03 22:33:47[/EDIT]
[QUOTE=Emre ÇANDIR] 2 tetra?? tetralar sürü halinde yaşar
[/QUOTE]
Normal Tetra, Neon olanı değil. Gayet güzel cilveleşiyorlar, mutlular. Aldığım yerde sadece ikisi duruyordu. Kıyamadım bende. Sorun olursa bir çaresine bakarız.[EDIT]Enistorm,2019-07-03 22:33:47[/EDIT]
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Emre ÇANDIR] kılıçkuyruk veya ramirezi güzelolabilir[:)][/QUOTE]
10 tane Zebra, 6 tane Moli ve 2 tane Tetra aldım. Şimdi 10 tane de Neon alıp işi bitiricem :) Aslında daha almayacaktım fakat akvaryum bayağı boş gözüküyor. Herhalde 10 tane daha Neon sıkıntı olmaz.
[QUOTE=Emre ÇANDIR] kılıçkuyruk veya ramirezi güzelolabilir[:)][/QUOTE]
10 tane Zebra, 6 tane Moli ve 2 tane Tetra aldım. Şimdi 10 tane de Neon alıp işi bitiricem :) Aslında daha almayacaktım fakat akvaryum bayağı boş gözüküyor. Herhalde 10 tane daha Neon sıkıntı olmaz.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=emrenouma]Umarım genetiği değiştirilmiş renkli danio zebralardan almazsınız. Bende 4 Renkli bi orjinal var. Renkliler hormonlu gibi :)[/QUOTE]
Yeni başladığım için pek anlamıyorum balıkların hormonlu olanından :) Gittiğim yerde pembe, yeşil, gri ve turuncu gibi Zebralar var. Göbekleri biraz şiş gibi. Normal olarak yapıları mı öyle, yoksa hamileler mi bilemedim. Bayağı akvaryumcu gezdim, hiç çeşit yok ve sağlıklı gözükmüyor balıklar. Akvaryumculuğa ilgi azalıyor sanıyorsam.
[QUOTE=Salihk117]
Eğer albino çöpçüleriniz 1.5-2 cm olduysa çekinmenize gerek yok. Filtrasyonunuz iyiyse 4-5 adet alın ki fazla canlı yükü binmesin, zaten koyacağınız canlı bitkiler de filtrasyona destek sağlayacaktır.[/QUOTE]
1 santim anca varlar. Bayağı küçük olarak aldım. Sadece Panda Çöpçü balığım onlara göre büyük, 2-3 santim vardır. Onu da çok şeker duruyor diye aldım. Panda Çöpçü balığı nadir bulunuyor. Çok istediğim bir türdü, şansa bir tane bulabildim. Sobo marka büyük iç motorum var filtresi ile beraber. Dış filtre almadım diye bayağı pişman oldum. Acemiliğime denk geldi. İleri de belki değiştiririm. Eledoa bitkilerim ve gül bitkisi var şimdilik. Suyunun daha tam doldurmadığım hali buydu akvaryumumum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216178/030720191531161.jpg[/IMG]
[QUOTE=erdalakçay]Düşük hacimde melek yerine düşündüğünüz türlere yoğunlaşın biraz iri balık isterseniz cüce gurami ( colisa ) bir iki adet alabilirsiniz..[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiye için, inceleyeceğim.
[QUOTE=emrenouma]Umarım genetiği değiştirilmiş renkli danio zebralardan almazsınız. Bende 4 Renkli bi orjinal var. Renkliler hormonlu gibi :)[/QUOTE]
Yeni başladığım için pek anlamıyorum balıkların hormonlu olanından :) Gittiğim yerde pembe, yeşil, gri ve turuncu gibi Zebralar var. Göbekleri biraz şiş gibi. Normal olarak yapıları mı öyle, yoksa hamileler mi bilemedim. Bayağı akvaryumcu gezdim, hiç çeşit yok ve sağlıklı gözükmüyor balıklar. Akvaryumculuğa ilgi azalıyor sanıyorsam.
[QUOTE=Salihk117]
Eğer albino çöpçüleriniz 1.5-2 cm olduysa çekinmenize gerek yok. Filtrasyonunuz iyiyse 4-5 adet alın ki fazla canlı yükü binmesin, zaten koyacağınız canlı bitkiler de filtrasyona destek sağlayacaktır.[/QUOTE]
1 santim anca varlar. Bayağı küçük olarak aldım. Sadece Panda Çöpçü balığım onlara göre büyük, 2-3 santim vardır. Onu da çok şeker duruyor diye aldım. Panda Çöpçü balığı nadir bulunuyor. Çok istediğim bir türdü, şansa bir tane bulabildim. Sobo marka büyük iç motorum var filtresi ile beraber. Dış filtre almadım diye bayağı pişman oldum. Acemiliğime denk geldi. İleri de belki değiştiririm. Eledoa bitkilerim ve gül bitkisi var şimdilik. Suyunun daha tam doldurmadığım hali buydu akvaryumumum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216178/030720191531161.jpg[/IMG]
[QUOTE=erdalakçay]Düşük hacimde melek yerine düşündüğünüz türlere yoğunlaşın biraz iri balık isterseniz cüce gurami ( colisa ) bir iki adet alabilirsiniz..[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiye için, inceleyeceğim.
Zebra Danio'lar İle Beslenebilecek Uysal Tür Öneri
[QUOTE=Salihk117]
Meleklerden yana endişe etmenize gerek yok çünkü melekler ciklet olmasına rağmen tropikal ve tetra türleriyle daha iyi anlaşır. Ayrıca melekler sadece akvaryumda yavru balık varsa onlara göz dikecektir [:)] Onun haricinde zaten ben de uzun bir süre Melek, Discus ve Danioları uzun süre aynı akvaryumda besledim ve bir sıkıntı yaşamadım. Yani eğer meleği beğenip düşünüyorsanız çekinmeden alabilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Beni bayağı korkutuyor melekler. Minik albino çöpçüm var 2 tane. Çok şekerler, başlarına birşey gelsin istemiyorum. Ama yine de güzel Melek'lere denk gelirsem değerlendireceyim. 78 LT akvaryumuma kaç tane Melek alabilirim? 3 tane çöpçüm var ve 10 tane Zebra alacağım. Dekor, bitki falan derken 78 LT daha da düşüyor tabii ki. Sıkış tepiş olmalarını pek istemiyorum.
[QUOTE=emrenouma]Siyah Neon Tetra denemek ister misiniz ? :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyeniz için. Zaten Zebra Danio alacak olduğum için minik tür istemiyorum daha fazla. Normal Neon Tetra'lar daha çok hoşuma gidiyor. Bordo ve kırmızı rengi olan. Fakat dediğim gibi birazcık daha büyük bir tür alacağım Zebra'ların yanına.
[QUOTE=Salihk117]
Meleklerden yana endişe etmenize gerek yok çünkü melekler ciklet olmasına rağmen tropikal ve tetra türleriyle daha iyi anlaşır. Ayrıca melekler sadece akvaryumda yavru balık varsa onlara göz dikecektir [:)] Onun haricinde zaten ben de uzun bir süre Melek, Discus ve Danioları uzun süre aynı akvaryumda besledim ve bir sıkıntı yaşamadım. Yani eğer meleği beğenip düşünüyorsanız çekinmeden alabilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Beni bayağı korkutuyor melekler. Minik albino çöpçüm var 2 tane. Çok şekerler, başlarına birşey gelsin istemiyorum. Ama yine de güzel Melek'lere denk gelirsem değerlendireceyim. 78 LT akvaryumuma kaç tane Melek alabilirim? 3 tane çöpçüm var ve 10 tane Zebra alacağım. Dekor, bitki falan derken 78 LT daha da düşüyor tabii ki. Sıkış tepiş olmalarını pek istemiyorum.
[QUOTE=emrenouma]Siyah Neon Tetra denemek ister misiniz ? :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyeniz için. Zaten Zebra Danio alacak olduğum için minik tür istemiyorum daha fazla. Normal Neon Tetra'lar daha çok hoşuma gidiyor. Bordo ve kırmızı rengi olan. Fakat dediğim gibi birazcık daha büyük bir tür alacağım Zebra'ların yanına.
SON MESAJLAR
- Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
