ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ivanaliev
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Temmuz 2019 22:24
Son Ziyaret:
12 Nisan 2020 15:13
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem değirmenci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem
SON 4 MESAJI
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
Tankın artık oturduğunu düşünüyorum. Kökler de yavaş yavaş suyu çektiler. Ramleri akvaryumda tutsam mı bilemedim. Bir tanesi aşırı bölgeci çok sert. Buna istinaden ikisinin de erkek olduğunu düşünüyorum. Kafamdaki plandan sapmazsam şu şekilde olacak;
10 kadar kırmızı burun, 6 adet cory(türüne karar vermedim henüz tavsiyelere açığım), bir adet ufak vatoz(özel seri düşünüyorum ancak 6-7cm i geçmemek kaydıyla. Bir bilgim yok hangi tür olacağına dair), 3-4 adet otocat ve ramler çıkarsa bir çift iyi huylu apisto. [:D] Balık yükü fazla mı olur acaba? Haftada iki kez %20 veya haftada bir %40 su değişimi düşünüyorum. Şimdiye dek bir kere %40 yaptım. Filtrenin ve su değişiminin bu yükü kaldıracağını düşünüyorum ancak bir sıkışıklık ortamı oluşur mu bilemedim...
Keyifli hobiler.
Tankın artık oturduğunu düşünüyorum. Kökler de yavaş yavaş suyu çektiler. Ramleri akvaryumda tutsam mı bilemedim. Bir tanesi aşırı bölgeci çok sert. Buna istinaden ikisinin de erkek olduğunu düşünüyorum. Kafamdaki plandan sapmazsam şu şekilde olacak;
10 kadar kırmızı burun, 6 adet cory(türüne karar vermedim henüz tavsiyelere açığım), bir adet ufak vatoz(özel seri düşünüyorum ancak 6-7cm i geçmemek kaydıyla. Bir bilgim yok hangi tür olacağına dair), 3-4 adet otocat ve ramler çıkarsa bir çift iyi huylu apisto. [:D] Balık yükü fazla mı olur acaba? Haftada iki kez %20 veya haftada bir %40 su değişimi düşünüyorum. Şimdiye dek bir kere %40 yaptım. Filtrenin ve su değişiminin bu yükü kaldıracağını düşünüyorum ancak bir sıkışıklık ortamı oluşur mu bilemedim...
Keyifli hobiler.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
[QUOTE=Arifhb]Elinize sağlık, hoş olmuş. Köklerin üstünde duran kökün kaba kısmını diğer köklerin içine alıp saçakları üste gelecek şekilde ya da sağ arka tarafa yatık şekilde kullansanız daha hoş duracak sanki. Direkt göze batıyor ilk bakışta.
Zemine kuru yapraklar serpiştirip daha doğal bir görünüme kavuşturabilirsiniz. Biyotop değil de amazon temalı bir görünüme kavuşmuş olur bir kaç zemin, orta plan ve su üstü bitkisiyle.
Cüce bir çift olacaksa kesinlikle sürü balıkları ambiyansı tamamlayacaktır. Cücelerden yavru alma gibi bir gayeniz varsa sürü balığı olarak cüce kalem balıklarını öneririm; tetra ve diğer kalem balıklarına göre yavrular için tehdit oluşturmayacaktır. Kardinaller akvaryumun genel tonuna göre kontrast oluşturacağından nacizane tavsiyemdir. Takipteyim 😊👍🏻[/QUOTE]
Kökün bir saçağı taşın altında kaldığı için kök o şekilde kaldı. Hiç ellemek istemedim diğerlerini de kaldırmamak adına.
Akvaryuma biotop olarak başlamadım ama biotop olarak son bulsun istiyorum.
[QUOTE=Acz]Apisto+ gold ram + kırmızı burun/kardinal
Apisto +kırmızı burun + kardinal
Iki şekilde önerebilirim. 1. Şekilde olursa apisto 1 çift ve mutlaka kakadu olmalı bence [diğer güzel türlerin renkleri her zaman güzel olacağının garantisi yok, ama kakadu renk konusunda asla satmaz :)] gold ramde 1 cift olmali. 1 tetra grubu en fazla altışarli olmali.
2.Şekilde ise istediğiniz apisto olabilir renkleride büyük ihtimalle güzel olacaktır rakip ram vs yok kral olacakları için rahat edip renk göstereceklerdir. Yanina gelecek tetra türlerde rahat rahat 6sarli olabilir diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Aslında biraz daha karma tip bir şeyler düşünüyorum. Kalem balığı, otocat, bir tip cory sürüsü ve bir çift apisto sanki güzel olabilir gibi. Kafam balık konusunda karışık biraz. Kökler tam batana, catappa ve pistialar eklenene kadar apistoları eklemeyi düşünmüyorum. Zaman gösterecek bakalım.
Teşekkürler önerileriniz için.
[QUOTE=Arifhb]Elinize sağlık, hoş olmuş. Köklerin üstünde duran kökün kaba kısmını diğer köklerin içine alıp saçakları üste gelecek şekilde ya da sağ arka tarafa yatık şekilde kullansanız daha hoş duracak sanki. Direkt göze batıyor ilk bakışta.
Zemine kuru yapraklar serpiştirip daha doğal bir görünüme kavuşturabilirsiniz. Biyotop değil de amazon temalı bir görünüme kavuşmuş olur bir kaç zemin, orta plan ve su üstü bitkisiyle.
Cüce bir çift olacaksa kesinlikle sürü balıkları ambiyansı tamamlayacaktır. Cücelerden yavru alma gibi bir gayeniz varsa sürü balığı olarak cüce kalem balıklarını öneririm; tetra ve diğer kalem balıklarına göre yavrular için tehdit oluşturmayacaktır. Kardinaller akvaryumun genel tonuna göre kontrast oluşturacağından nacizane tavsiyemdir. Takipteyim 😊👍🏻[/QUOTE]
Kökün bir saçağı taşın altında kaldığı için kök o şekilde kaldı. Hiç ellemek istemedim diğerlerini de kaldırmamak adına.
Akvaryuma biotop olarak başlamadım ama biotop olarak son bulsun istiyorum.
[QUOTE=Acz]Apisto+ gold ram + kırmızı burun/kardinal
Apisto +kırmızı burun + kardinal
Iki şekilde önerebilirim. 1. Şekilde olursa apisto 1 çift ve mutlaka kakadu olmalı bence [diğer güzel türlerin renkleri her zaman güzel olacağının garantisi yok, ama kakadu renk konusunda asla satmaz :)] gold ramde 1 cift olmali. 1 tetra grubu en fazla altışarli olmali.
2.Şekilde ise istediğiniz apisto olabilir renkleride büyük ihtimalle güzel olacaktır rakip ram vs yok kral olacakları için rahat edip renk göstereceklerdir. Yanina gelecek tetra türlerde rahat rahat 6sarli olabilir diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Aslında biraz daha karma tip bir şeyler düşünüyorum. Kalem balığı, otocat, bir tip cory sürüsü ve bir çift apisto sanki güzel olabilir gibi. Kafam balık konusunda karışık biraz. Kökler tam batana, catappa ve pistialar eklenene kadar apistoları eklemeyi düşünmüyorum. Zaman gösterecek bakalım.
Teşekkürler önerileriniz için.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
[QUOTE=capo di capi]Taktir edersiniz ki her silis kumun üstüne kök yatırmak o akvaryumu güney amerika yapmıyor.
Hacminiz de bir çift ramirezinizin yanına 8-10 lu bi tetra grubu ve 6lı bir corydorasdan fazlasını kaldırmaz. Altum minimum 55-60cm yükseklik ister. Rahat olması içinse gereken 70cm yüksekliktir.
Bitki olarak hydrocotyle leucapala ve köklerin diplerine subulata eklerseniz hoş durur. [/QUOTE]
Katılıyorum. Normalde sadece bir çift altum olacaktı ama vazgeçtim zaten. Ramler akvaryum apistolar için tamamen hazır olana kadar kalacaklar. Çok seversem bir çift macmasteri yapabilirİm. Bu iki çiftin dışında 17-18 den daha fazla balık düşünmüyorum ki eklenecek türler dengeli ve ufak olacak. Zamanla biotop olacak bir akvaryum olsun istedim nacizane görüşünüze saygılar.
[QUOTE=capo di capi]Taktir edersiniz ki her silis kumun üstüne kök yatırmak o akvaryumu güney amerika yapmıyor.
Hacminiz de bir çift ramirezinizin yanına 8-10 lu bi tetra grubu ve 6lı bir corydorasdan fazlasını kaldırmaz. Altum minimum 55-60cm yükseklik ister. Rahat olması içinse gereken 70cm yüksekliktir.
Bitki olarak hydrocotyle leucapala ve köklerin diplerine subulata eklerseniz hoş durur. [/QUOTE]
Katılıyorum. Normalde sadece bir çift altum olacaktı ama vazgeçtim zaten. Ramler akvaryum apistolar için tamamen hazır olana kadar kalacaklar. Çok seversem bir çift macmasteri yapabilirİm. Bu iki çiftin dışında 17-18 den daha fazla balık düşünmüyorum ki eklenecek türler dengeli ve ufak olacak. Zamanla biotop olacak bir akvaryum olsun istedim nacizane görüşünüze saygılar.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
Öncelikle herkese merhabalar. Son heyecanım olan tuzlu sudan sonra uzun zamandır aklımda olan maceraya atılmak istedim. Tuzludan bozma 62x45x45 ölçülerindeki akvaryumu da satmaktan vazgeçip işe koyuldum.
Kafamda çok kurduktan sonra bu kadar planlamaya ne gerek var diyerek kurulma başladım. İşten dolayı anca akşamları vakit bulduğum için çok da aceleye gelmedi kurulum içime sine sine olmasına neden oldu böylece.
24 Haziranda kurulumun ilk adımlarını attım. Elimde bir miktar eski akvaryumlardan kalan kökler vardı. Beğendiklerimi ayırdım, birkaç yeni ekleme yaptım. Üç beş kaya ve silis kumla ortaya şöyle bir görüntü çıktı:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192256291.jpg[/IMG]
Sıra arka fona gelince işler biraz ters gitti. 3-4 adet fonu çöpe attıktan sonra hanımla akrilik boyaya giriştik. Valla ben neredeyse elimi sürmedim. [zzz]
Fon da hallolduktan sonra işin en çok vakit alan kısmına geldi; filtre seçmek... Hayatımda bu kadar kararsız kalmamıştım daha önce. Dophin CF-700, Tetra ex600 plus ve Eheim classic 250 arasında gidip geldim. Sonunda Eheim’da karar kıldık.
Nitekim 15 günün sonunda suyu basabildik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192303391.jpg[/IMG]
Acelemiz olmadığı için köklerin havaya kalkması hiç sorun değil taşla hallettik o olayı da.
Bakterisiydi, temizliğiydi, osuydu busuydu derken bugün bir çift ramirezi ekledim tanka. Geçici bir süre oradalar diye düşünüyorum. Esasen aklımda Altum vardı bu akvaryumu kurarken ama hiç belli olmaz iki çift apisto grubuyla beraber 14-15 adet rummy nose falan da koyabilirim. Bunlar dışında l serisi ve dört kadar da otocat şu an aklımdaki canlılar. Tam ortaya sağa doğru uzanacak bir kök düşünüyorum. Bir iki adet Echinodorus türü eklenebilir emişi kapatmak için.
Hep beraber gelişsin, sürekli güncelleyeceğim bir blog olsun istedim aslında bu macerayı. Ekle çıkart dediğiniz, yapıcı yerici her türlü eleştiriye açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192317381.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhabalar. Son heyecanım olan tuzlu sudan sonra uzun zamandır aklımda olan maceraya atılmak istedim. Tuzludan bozma 62x45x45 ölçülerindeki akvaryumu da satmaktan vazgeçip işe koyuldum.
Kafamda çok kurduktan sonra bu kadar planlamaya ne gerek var diyerek kurulma başladım. İşten dolayı anca akşamları vakit bulduğum için çok da aceleye gelmedi kurulum içime sine sine olmasına neden oldu böylece.
24 Haziranda kurulumun ilk adımlarını attım. Elimde bir miktar eski akvaryumlardan kalan kökler vardı. Beğendiklerimi ayırdım, birkaç yeni ekleme yaptım. Üç beş kaya ve silis kumla ortaya şöyle bir görüntü çıktı:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192256291.jpg[/IMG]
Sıra arka fona gelince işler biraz ters gitti. 3-4 adet fonu çöpe attıktan sonra hanımla akrilik boyaya giriştik. Valla ben neredeyse elimi sürmedim. [zzz]
Fon da hallolduktan sonra işin en çok vakit alan kısmına geldi; filtre seçmek... Hayatımda bu kadar kararsız kalmamıştım daha önce. Dophin CF-700, Tetra ex600 plus ve Eheim classic 250 arasında gidip geldim. Sonunda Eheim’da karar kıldık.
Nitekim 15 günün sonunda suyu basabildik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192303391.jpg[/IMG]
Acelemiz olmadığı için köklerin havaya kalkması hiç sorun değil taşla hallettik o olayı da.
Bakterisiydi, temizliğiydi, osuydu busuydu derken bugün bir çift ramirezi ekledim tanka. Geçici bir süre oradalar diye düşünüyorum. Esasen aklımda Altum vardı bu akvaryumu kurarken ama hiç belli olmaz iki çift apisto grubuyla beraber 14-15 adet rummy nose falan da koyabilirim. Bunlar dışında l serisi ve dört kadar da otocat şu an aklımdaki canlılar. Tam ortaya sağa doğru uzanacak bir kök düşünüyorum. Bir iki adet Echinodorus türü eklenebilir emişi kapatmak için.
Hep beraber gelişsin, sürekli güncelleyeceğim bir blog olsun istedim aslında bu macerayı. Ekle çıkart dediğiniz, yapıcı yerici her türlü eleştiriye açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192317381.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 10:49
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
