ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ilkayyuce
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2021 20:08
Son Ziyaret:
20 Ekim 2021 03:28
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İlkay Yüce
Doğum Tarihi:
29 Ekim 1998
Yaş:
27
İl:
Diyarbakir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İlkay Yüce
SON 6 MESAJI
Balıklarda İç Parazit Ve Flagly
[QUOTE=H.e.k]
Hasta olduklarından emin değilseniz ilaç kullanmamanız daha iyi olur. Gereksiz yere ilaç kullanmak daha sıkıntılı olur. Sarımsaklı yeme devam edin en az haftada 1-2 defa verirseniz balıklarınızın bir daha iç parazit yaşamasını önleyebilirsiniz. Flagly adlı ilacı hiç kullanmadım bu sorunuzu bilen birisi cevaplarsa daha iyi olur.[/QUOTE]
Gözlemlemeye devam ediyorum yem yemelerinde sıkıntı yok hasta gibi de durmuyorlar ama nadiren beyaz dışkı gördüm sarımsaklı yem ve sebze vermeye devam ediyorum zaten sürekli normal yem sarımsaklı yem ve sebze olarak farklı şekillerde besliyorum onları bemiks verebilirim bu aralar yine teşekkür ederim flagly serum da hap da var elimde devam ederse yemlerine az flagly karıştırmayı düşünüyorum
[QUOTE=kdrackgz]İlaç da önemli olan etken maddesidir. Bu yüzden hap yada çözelti fark etmez. Ancak çözelti kullanmak daha avantajlıdır. Dozaj daha iyi ayarlanır ve daha homojen bir şekilde ilaçlama yapabilirsiniz. Ancak iç parazitse bile farklı etken maddeler farklı parazitleri hedef alır. Bu yüzden markaların yurt dışında sattıkları ilaçlarda, hem metronidazol hemde praziquantel bulunur. Praziquantel içinde veterinerlerden tenidur edinebilirsiniz.
[/QUOTE]
Mesajınızı şu anda gördüm flagly hap da almıştım ne olur ne olmaz diye balıkları gözlemlemeye devam ediyorum hapı sulandırıp yemlerine damlatıp vermem mi daha mantıklı olur yoksa serumu kullanmak bilemiyorum serum miktarını da nasıl ayarlayacagimi ya da kullanacağımi da bilmiyorum araştırma yaptım hap ya da şurup kullananlar var ama serum ile ilgili bulamadım bir şey
[QUOTE=H.e.k]
Hasta olduklarından emin değilseniz ilaç kullanmamanız daha iyi olur. Gereksiz yere ilaç kullanmak daha sıkıntılı olur. Sarımsaklı yeme devam edin en az haftada 1-2 defa verirseniz balıklarınızın bir daha iç parazit yaşamasını önleyebilirsiniz. Flagly adlı ilacı hiç kullanmadım bu sorunuzu bilen birisi cevaplarsa daha iyi olur.[/QUOTE]
Gözlemlemeye devam ediyorum yem yemelerinde sıkıntı yok hasta gibi de durmuyorlar ama nadiren beyaz dışkı gördüm sarımsaklı yem ve sebze vermeye devam ediyorum zaten sürekli normal yem sarımsaklı yem ve sebze olarak farklı şekillerde besliyorum onları bemiks verebilirim bu aralar yine teşekkür ederim flagly serum da hap da var elimde devam ederse yemlerine az flagly karıştırmayı düşünüyorum
[QUOTE=kdrackgz]İlaç da önemli olan etken maddesidir. Bu yüzden hap yada çözelti fark etmez. Ancak çözelti kullanmak daha avantajlıdır. Dozaj daha iyi ayarlanır ve daha homojen bir şekilde ilaçlama yapabilirsiniz. Ancak iç parazitse bile farklı etken maddeler farklı parazitleri hedef alır. Bu yüzden markaların yurt dışında sattıkları ilaçlarda, hem metronidazol hemde praziquantel bulunur. Praziquantel içinde veterinerlerden tenidur edinebilirsiniz.
[/QUOTE]
Mesajınızı şu anda gördüm flagly hap da almıştım ne olur ne olmaz diye balıkları gözlemlemeye devam ediyorum hapı sulandırıp yemlerine damlatıp vermem mi daha mantıklı olur yoksa serumu kullanmak bilemiyorum serum miktarını da nasıl ayarlayacagimi ya da kullanacağımi da bilmiyorum araştırma yaptım hap ya da şurup kullananlar var ama serum ile ilgili bulamadım bir şey
Balıklarda İç Parazit Ve Flagly
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/010220211453441.jpg[/IMG]
Balıklarımdan birini dün iç parazit veya mantardan kaybettim onu sonradan birkaç gündür ayırmıştım diğerlerinden ama yine de akvaryuma iç parazit bulaştı mi emin değilim baliklarima sarımsaklı yem ve sebze verip gözlemliyorum yine de flagly kullanmam gerekli midir? Bir de flagly serum hastaneden buldum bunu kullanmam doğru olur mu yoksa hap kullanmam mi doğru olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/010220211453441.jpg[/IMG]
Balıklarımdan birini dün iç parazit veya mantardan kaybettim onu sonradan birkaç gündür ayırmıştım diğerlerinden ama yine de akvaryuma iç parazit bulaştı mi emin değilim baliklarima sarımsaklı yem ve sebze verip gözlemliyorum yine de flagly kullanmam gerekli midir? Bir de flagly serum hastaneden buldum bunu kullanmam doğru olur mu yoksa hap kullanmam mi doğru olur?
Japon Balıklarım Hasta
[QUOTE=Deadstrike]Dekoratif ürünler zararlıdır demek yanlış olur.Kalitesiz rekli taşlar plastik malzemeler suya salınım yaparlar. Kaliteli olsalar dahi zamanla azda olsa salınım yaparlar ve suyu bozarlar.Seramik taş gibi dekorların zararı olmaz.Üründen ürüne değişiyor yani alacağımız ürünü iyi araştırmak lazım.Ben eskiden plastik ot kullanıyordum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225753/030120212336341.jpg[/IMG] Balıklar için sorun olmadı (su değiştirmelerimi aksatsaydım muhtemelen balıklarımı kaybedicektim) fakat akvaryumu değiştirirken otları çıkardığımda plastik otların eridiğini dayanıksızlaştığını ve kopmaya başladığını farkettim(1.5 yıl filan suda kaldı). Akvaryumunuzun tabanına güzel gözüken bir malzeme kullanıp üstüne dekorunuzu koyarsanız güzel durur bence.Hastalıkla alakalı tavsiyem su sıcaklığının sabit olduğundan ve su şartlarının iyi olduğundan emin olun ve birkaç gün takip edin balıkları zaten hastalıklarının ne olduğunu tam olarak belli ederler.Gerekli tedaviye başlarsınız.Yada düzeli verirler:D[/QUOTE]
Evet haklısınız o konuda ben hoşlarına gider diye almıştım gemi ve deniz yıldızını etrafında da oynuyorlar bazen ama çıkarmak en doğrusu olacak risk almamak lazım taşları da çıkarıp kum ekleyeceğim dediğim gibi canlı bitki almayı da düşünüyorum iyice araştırıp ona uygun alırım onlara şu an elimden geldiğince temiz su ve akvaryum sağlamaya çalışacağım sarımsaklı yem bile baya iyi geldi mesela yemleme olayını dikkatli yapacağım bir de bemiks ampül öneriyorlar onu denemeyi düşünüyorum balığımda kuyruk erimesi veya mantar olabilir bilmiyorum henüz bunları sağladıktan sonra stres faktörleri kalkarsa ve düzenli besleme temiz su sağlamak iyi gelir diye düşünür gözlem yapıp iyileşme durumuna bakacağım en son olarak ilaç tedavisi uygularım zorda kalinmadikca ilaç iyi olmaz diye düşünüyorum zaten çok hassas hayvanlar bakalım umarım kendiliğinden iyileşir
[QUOTE=Deadstrike]Dekoratif ürünler zararlıdır demek yanlış olur.Kalitesiz rekli taşlar plastik malzemeler suya salınım yaparlar. Kaliteli olsalar dahi zamanla azda olsa salınım yaparlar ve suyu bozarlar.Seramik taş gibi dekorların zararı olmaz.Üründen ürüne değişiyor yani alacağımız ürünü iyi araştırmak lazım.Ben eskiden plastik ot kullanıyordum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225753/030120212336341.jpg[/IMG] Balıklar için sorun olmadı (su değiştirmelerimi aksatsaydım muhtemelen balıklarımı kaybedicektim) fakat akvaryumu değiştirirken otları çıkardığımda plastik otların eridiğini dayanıksızlaştığını ve kopmaya başladığını farkettim(1.5 yıl filan suda kaldı). Akvaryumunuzun tabanına güzel gözüken bir malzeme kullanıp üstüne dekorunuzu koyarsanız güzel durur bence.Hastalıkla alakalı tavsiyem su sıcaklığının sabit olduğundan ve su şartlarının iyi olduğundan emin olun ve birkaç gün takip edin balıkları zaten hastalıklarının ne olduğunu tam olarak belli ederler.Gerekli tedaviye başlarsınız.Yada düzeli verirler:D[/QUOTE]
Evet haklısınız o konuda ben hoşlarına gider diye almıştım gemi ve deniz yıldızını etrafında da oynuyorlar bazen ama çıkarmak en doğrusu olacak risk almamak lazım taşları da çıkarıp kum ekleyeceğim dediğim gibi canlı bitki almayı da düşünüyorum iyice araştırıp ona uygun alırım onlara şu an elimden geldiğince temiz su ve akvaryum sağlamaya çalışacağım sarımsaklı yem bile baya iyi geldi mesela yemleme olayını dikkatli yapacağım bir de bemiks ampül öneriyorlar onu denemeyi düşünüyorum balığımda kuyruk erimesi veya mantar olabilir bilmiyorum henüz bunları sağladıktan sonra stres faktörleri kalkarsa ve düzenli besleme temiz su sağlamak iyi gelir diye düşünür gözlem yapıp iyileşme durumuna bakacağım en son olarak ilaç tedavisi uygularım zorda kalinmadikca ilaç iyi olmaz diye düşünüyorum zaten çok hassas hayvanlar bakalım umarım kendiliğinden iyileşir
Japon Balıklarım Hasta
[QUOTE=Deadstrike]Akvaryumunuzla alaklı bilgi verseniz daha iyi yardımcı olabilirdik.Balıkların hastalanmasının sebebi genelde kötü su koşulları oluyor.Akvaryumunuzun hacmine göre balık almanızı tavsiye ederim.İç filtre ve ısıtıcı temin eder, düzenli su değişimi ve iç filtre temizliği yaparsanız fazla sorun yaşamazsınız.Balıkları alırkende birbirleriyle anlaşıp anlaşamadıklarına bakın(meleklerle japon balıkları bir arada bakılmaları pek uygun değildir birbirlerine zarar verebiliyorlar)(bu linkten faydalanabilrisiniz https://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp).Akvaryuma sürekli balık almak risklidir çünkü tankınıza hastalık taşıyabilirler mümkünse tek seferde almalısınız ve bir anda salmayın alıştıra alıştıra salın balıkları.[/QUOTE]
Evet haklısınız melek balığı almak hata oldu şu anda sadece 4 tane japon balığım ve 1 adet çöpçü balığım var daha fazla balık almayı düşünmüyorum zaten sadece amacım su an onlara elimden geldiğince en iyi imkanı vermeye çalışmak ve hasta olan balığımı iyileştirmek.Su değişimi yaparken dinlenmiş su ile kısmı değişim yapıyorum akvaryumda iç filtrem ve kumum eksik alacağım ve dekoratif ürünler zararlıymış galiba onları çıkarmayı düşünüyorum
[QUOTE=Ibrahim90]Konu ; hastaliklar bolumune tasinabilir.
Butun hastaliklarda , olumsuz sartlarin duzenlenmesi ortadan kaldirilmasi tedaviye baslamak icin onemlidir.
Akvaryumda eksiklikler var evet, her baslayanda oldugu kadar. Duzeltilir haberdar edilir konunun o kismi kapanir 😊bunu aksi , kendi eksikligimizi ego tatminimizi baska konularda tatmim etmekte oteye gitmez ve konuya faydasi yoktur.
Konuya faydasiz mesajlarin forumda hangi isleme tabi tutulduguda zaten asikardir[:)]
Tas degistirme filtre vesaire bunlar hallolur ilk basta daha once de dedigim gibi olumsuz sartlari anlik olarak ortadan kaldirmak icin basit bir arka fon. [B]Isiklandirma[/B] fazla ise kapatilmasi, isiklandirmanin acik kalma suresinin kisaltilmasi , su kalitesinin gozden gecirilmesini ve orantisiz sekilde olumsuz yorum yapilmis mesajlarin ciddiye alinmamasini ...[:)]oneririm.
Son olarak Hakan abinin konusunda forumda tedavi edilebilmis butun hastaliklar.ininile alakali bilgi ve ornek konu iceren bir konu var eklips://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
[/QUOTE]
Akvaryum için gerekli düzenlemeleri yapacağım dediğiniz gibi ve tedavi yöntemlerine uygun ortam yaratacağım umarım balıklarımın sorunlarını bulabiliriz attığınız linke de göz atacağım
[QUOTE=Deadstrike]Akvaryumunuzla alaklı bilgi verseniz daha iyi yardımcı olabilirdik.Balıkların hastalanmasının sebebi genelde kötü su koşulları oluyor.Akvaryumunuzun hacmine göre balık almanızı tavsiye ederim.İç filtre ve ısıtıcı temin eder, düzenli su değişimi ve iç filtre temizliği yaparsanız fazla sorun yaşamazsınız.Balıkları alırkende birbirleriyle anlaşıp anlaşamadıklarına bakın(meleklerle japon balıkları bir arada bakılmaları pek uygun değildir birbirlerine zarar verebiliyorlar)(bu linkten faydalanabilrisiniz https://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp).Akvaryuma sürekli balık almak risklidir çünkü tankınıza hastalık taşıyabilirler mümkünse tek seferde almalısınız ve bir anda salmayın alıştıra alıştıra salın balıkları.[/QUOTE]
Evet haklısınız melek balığı almak hata oldu şu anda sadece 4 tane japon balığım ve 1 adet çöpçü balığım var daha fazla balık almayı düşünmüyorum zaten sadece amacım su an onlara elimden geldiğince en iyi imkanı vermeye çalışmak ve hasta olan balığımı iyileştirmek.Su değişimi yaparken dinlenmiş su ile kısmı değişim yapıyorum akvaryumda iç filtrem ve kumum eksik alacağım ve dekoratif ürünler zararlıymış galiba onları çıkarmayı düşünüyorum
[QUOTE=Ibrahim90]Konu ; hastaliklar bolumune tasinabilir.
Butun hastaliklarda , olumsuz sartlarin duzenlenmesi ortadan kaldirilmasi tedaviye baslamak icin onemlidir.
Akvaryumda eksiklikler var evet, her baslayanda oldugu kadar. Duzeltilir haberdar edilir konunun o kismi kapanir 😊bunu aksi , kendi eksikligimizi ego tatminimizi baska konularda tatmim etmekte oteye gitmez ve konuya faydasi yoktur.
Konuya faydasiz mesajlarin forumda hangi isleme tabi tutulduguda zaten asikardir[:)]
Tas degistirme filtre vesaire bunlar hallolur ilk basta daha once de dedigim gibi olumsuz sartlari anlik olarak ortadan kaldirmak icin basit bir arka fon. [B]Isiklandirma[/B] fazla ise kapatilmasi, isiklandirmanin acik kalma suresinin kisaltilmasi , su kalitesinin gozden gecirilmesini ve orantisiz sekilde olumsuz yorum yapilmis mesajlarin ciddiye alinmamasini ...[:)]oneririm.
Son olarak Hakan abinin konusunda forumda tedavi edilebilmis butun hastaliklar.ininile alakali bilgi ve ornek konu iceren bir konu var eklips://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
[/QUOTE]
Akvaryum için gerekli düzenlemeleri yapacağım dediğiniz gibi ve tedavi yöntemlerine uygun ortam yaratacağım umarım balıklarımın sorunlarını bulabiliriz attığınız linke de göz atacağım
Japon Balıklarım Hasta
Fotoğraftaki renkli taş akvaryum tabanında bulunan taşlar peki onu kumla değiştiririm filtre de alırım ama hasta olan balık için tedavi yöntemini nereden bulacağım bunlar yeterli mi hastalığının ne olduğunu bile bilmiyorum
Fotoğraftaki renkli taş akvaryum tabanında bulunan taşlar peki onu kumla değiştiririm filtre de alırım ama hasta olan balık için tedavi yöntemini nereden bulacağım bunlar yeterli mi hastalığının ne olduğunu bile bilmiyorum
Japon Balıklarım Hasta
Açık renkli turuncu balığın yüzmesinde sorun var kuyruğu aşağıya doğru duruyor bazen.Kuyruk ucunda hafif şeffaflık ve beyazlık var ama pamuksu yapıda değil balığın yan taraflarında ve yüzgecinde kararmalar var ince şeffaf dışkı bırakıyor yem yemesinde sıkıntı yok yeme geliyor.
Diğer koyu turuncu balıkta bir sorun yok ama ağız ve yüz çevresinde kararma olmaya başladı birkaç gündür.
Akvaryum enine 50 boyuna 30 cm civarında
Akvaryumda filtre yok(en yakın zamanda alacağım)
Oksijen motoru var[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212158571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159221.jpg[/IMG][EDIT]ilkayyuce,2021-01-03 21:59:37[/EDIT]
Açık renkli turuncu balığın yüzmesinde sorun var kuyruğu aşağıya doğru duruyor bazen.Kuyruk ucunda hafif şeffaflık ve beyazlık var ama pamuksu yapıda değil balığın yan taraflarında ve yüzgecinde kararmalar var ince şeffaf dışkı bırakıyor yem yemesinde sıkıntı yok yeme geliyor.
Diğer koyu turuncu balıkta bir sorun yok ama ağız ve yüz çevresinde kararma olmaya başladı birkaç gündür.
Akvaryum enine 50 boyuna 30 cm civarında
Akvaryumda filtre yok(en yakın zamanda alacağım)
Oksijen motoru var[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212158571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228858/030120212159221.jpg[/IMG][EDIT]ilkayyuce,2021-01-03 21:59:37[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
