ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akvarist Taha
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
78
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2023 19:07
Son Ziyaret:
23 Ocak 2025 21:55
Toplam Mesaj:
91 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
27 Eylül 1978
Yaş:
47
İl:
Yalova
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Japonların Ağzını Sık Sık Yüzeye Çıkarması
[QUOTE=xhan]
Canlı kalabilmek demek yaşamak değildir! Seni hücreye kapatalım o zaman, sonucta canlısın!
Japon balıkları iyi şartlarda 20cm gibi boylara bile çıkan balıklar. Tabii dediğim her tür için gecerli değil.
Common gibi daha fazla buyuyebilen türler için alt limit 70lt iken Fancy (ryukin etc.) gibi özürlü, oynanmış (yanlış anlaşılma olmasın. Bu türler direkt özürlü, mesela Ranchular. Tepe yüzgeçleri yok ve bu özürlü olduğuna çıkar. Mesrla Ryukinler kamburlar.) türler daha az buyuyebildikleri için alt limit 45ltdir. Alt limitlere balık başına commonlar için 30-35, fsncy türler için 20-30lt eklenir.
[/QUOTE]
Gerekli açıklamayı az önce yaptim tekrar tekrar yapmak istemiyorum bunun bilincinde oldugumu dile getirdim tesekkur ederim
[QUOTE=xhan]
Canlı kalabilmek demek yaşamak değildir! Seni hücreye kapatalım o zaman, sonucta canlısın!
Japon balıkları iyi şartlarda 20cm gibi boylara bile çıkan balıklar. Tabii dediğim her tür için gecerli değil.
Common gibi daha fazla buyuyebilen türler için alt limit 70lt iken Fancy (ryukin etc.) gibi özürlü, oynanmış (yanlış anlaşılma olmasın. Bu türler direkt özürlü, mesela Ranchular. Tepe yüzgeçleri yok ve bu özürlü olduğuna çıkar. Mesrla Ryukinler kamburlar.) türler daha az buyuyebildikleri için alt limit 45ltdir. Alt limitlere balık başına commonlar için 30-35, fsncy türler için 20-30lt eklenir. Daha faxlasını yazmayacagım, bunların devamını forumun kütüphanesinden veya rahmetli Mesutok'un rehberlerinden okuyabilirsiniz.
[/QUOTE]
Gerekli düzeltmeyi yaptım tesekkurler[EDIT]Akvarist Taha,2025-01-23 21:50:40[/EDIT]
[QUOTE=xhan]
Canlı kalabilmek demek yaşamak değildir! Seni hücreye kapatalım o zaman, sonucta canlısın!
Japon balıkları iyi şartlarda 20cm gibi boylara bile çıkan balıklar. Tabii dediğim her tür için gecerli değil.
Common gibi daha fazla buyuyebilen türler için alt limit 70lt iken Fancy (ryukin etc.) gibi özürlü, oynanmış (yanlış anlaşılma olmasın. Bu türler direkt özürlü, mesela Ranchular. Tepe yüzgeçleri yok ve bu özürlü olduğuna çıkar. Mesrla Ryukinler kamburlar.) türler daha az buyuyebildikleri için alt limit 45ltdir. Alt limitlere balık başına commonlar için 30-35, fsncy türler için 20-30lt eklenir.
[/QUOTE]
Gerekli açıklamayı az önce yaptim tekrar tekrar yapmak istemiyorum bunun bilincinde oldugumu dile getirdim tesekkur ederim
[QUOTE=xhan]
Canlı kalabilmek demek yaşamak değildir! Seni hücreye kapatalım o zaman, sonucta canlısın!
Japon balıkları iyi şartlarda 20cm gibi boylara bile çıkan balıklar. Tabii dediğim her tür için gecerli değil.
Common gibi daha fazla buyuyebilen türler için alt limit 70lt iken Fancy (ryukin etc.) gibi özürlü, oynanmış (yanlış anlaşılma olmasın. Bu türler direkt özürlü, mesela Ranchular. Tepe yüzgeçleri yok ve bu özürlü olduğuna çıkar. Mesrla Ryukinler kamburlar.) türler daha az buyuyebildikleri için alt limit 45ltdir. Alt limitlere balık başına commonlar için 30-35, fsncy türler için 20-30lt eklenir. Daha faxlasını yazmayacagım, bunların devamını forumun kütüphanesinden veya rahmetli Mesutok'un rehberlerinden okuyabilirsiniz.
[/QUOTE]
Gerekli düzeltmeyi yaptım tesekkurler[EDIT]Akvarist Taha,2025-01-23 21:50:40[/EDIT]
Lepisteslerim Ne Zaman Doğuracak
Geldi hocam ancak lepisteslerle ilgili pek bilgim yok arkadaslar yardimci olacaktir
Geldi hocam ancak lepisteslerle ilgili pek bilgim yok arkadaslar yardimci olacaktir
Japonların Ağzını Sık Sık Yüzeye Çıkarması
[QUOTE=İlksen Şahin]
Dostum büyük harflerle yazmana gerek yok. Yanlış örnek olduysam özür dilerim demen yeterli. Bak 2 yıl boyunca balıklara işkence yaptığını söylemişsin. Ben şahsen bu cümleye yorum yaptım. Evet akvaryumun patlar, suyun bozulur 3-5 gün 30 litreye koyarsın ama 2 yıl bakmazsın.
Bazı hastalar yoğun bakımda yıllar geçiriyor. Bu da onlar için yaşıyorlar işte dememiz için yeterli değil. Diğer sağlıklı insanların özgürlük çabasına da abartılan talep dememeliyiz. "mesela"[/QUOTE]
Haklisiniz hocam bunun bilincinde bir akvaristim akvaryum seruvenine basladigimiz zamanlarda yaptik boyle birsey ancak bilincinde oldugum halde boyle yazmaniz beni biraz yükseltti kusura bakmayin hata bende bunun kotu birsey oldugunu yapilmamasi gerektigini ve ne kadar karsi olsamda buyuk hacimlerde yasatilmasi gerektigini bunun bilincinde oldugumu yazip belirtmem gerekirdi.Kusura kalmayın
[QUOTE=İlksen Şahin]
Dostum büyük harflerle yazmana gerek yok. Yanlış örnek olduysam özür dilerim demen yeterli. Bak 2 yıl boyunca balıklara işkence yaptığını söylemişsin. Ben şahsen bu cümleye yorum yaptım. Evet akvaryumun patlar, suyun bozulur 3-5 gün 30 litreye koyarsın ama 2 yıl bakmazsın.
Bazı hastalar yoğun bakımda yıllar geçiriyor. Bu da onlar için yaşıyorlar işte dememiz için yeterli değil. Diğer sağlıklı insanların özgürlük çabasına da abartılan talep dememeliyiz. "mesela"[/QUOTE]
Haklisiniz hocam bunun bilincinde bir akvaristim akvaryum seruvenine basladigimiz zamanlarda yaptik boyle birsey ancak bilincinde oldugum halde boyle yazmaniz beni biraz yükseltti kusura bakmayin hata bende bunun kotu birsey oldugunu yapilmamasi gerektigini ve ne kadar karsi olsamda buyuk hacimlerde yasatilmasi gerektigini bunun bilincinde oldugumu yazip belirtmem gerekirdi.Kusura kalmayın
Japonların Ağzını Sık Sık Yüzeye Çıkarması
[QUOTE=SİGMA BALIK😎]
Sakın ol şampiyon anladım niyetini [:)))][/QUOTE]
Ya sorun değil hocam ama yani bunun bilincinde olduğumu anlatamadigim için boyle yazma niyetinde bulundum.Kusura bakmayin bir hatamiz olduysa
[QUOTE=SİGMA BALIK😎]
Sakın ol şampiyon anladım niyetini [:)))][/QUOTE]
Ya sorun değil hocam ama yani bunun bilincinde olduğumu anlatamadigim için boyle yazma niyetinde bulundum.Kusura bakmayin bir hatamiz olduysa
Japonların Ağzını Sık Sık Yüzeye Çıkarması
[QUOTE=SİGMA BALIK😎]
Siz yaşatabilirsiniz fakat balıklar sadece yaşayabilecekleri koşullarda bakılmamalı. Japon dediğimiz balıklar 20-30 cm'i bulabilmekte.ama bu boyut için tonluk akvaryum gerekebilir. Hadi diyelim en fazla 15cm büyüyor Japonlar (akvaryum ortamında) her cm için 2 litre düşünürsek bir Japon için gereken hacim "30 litre" 6 Japon balığına ben 140-150 litre önerdim ki bu hacim bile yetmeyebilir. Gereken hacmi heaapladığım formül uydurma değil, onlarca akvaristin kullandığı ve akvaryum da kaç balık bakılabileceğini önerirken tavsiye ettiği , bence çok doğru bir formül.
Siz yanlış yapmaya devam edin, insanları yanlış yönlendirin "ben şöyle yaptım böyle yaptım" Diyerek insanların kafasını karıştırın ben doğruları söyleyip tavsiye etmeye devam edeceğim. Japonlar oksijen eksikliği nedeniyle böyle yaparlar, bir çok kez tecrübe ettim filtre çalışmayınca böyle yüzeye çıkıyorlar filtreyi açınca daha sakın sakin akvaryum da dolaşmaya başlıyorlar. [/QUOTE]
Kaç kez daha yazmam gerekiyo arkadaşlar YAŞATILMAMASI GEREKTİĞİNİ BİLİYORUM SADECE DENEDİM VE YAŞAYABİLECEKLERİNİ ÖĞRENDİM VE BUNU PAYLAŞMAK İSTEDİM BEN DEMİYORUMKİ 30 LİTREDE YAŞATİN EVET HESAPLAMALARINIZ DOĞRU HAKLISINIZ İNSANLARİ YANLİŞ YÖNLENDIRMEK GIBI BIR ISTEĞIM YOK OLMAYACAKTA YAZDIKLARIMI DIKKATLE OKURSANIZ FARKEDECEKSINIZ JAPONLAR BU HAREKETI YEM ARARKENDE YAPAR BENDE TECRUBE ETTIM AMA SUREKLI DEGIL COK KISA EGER SUREKLI YAPIYORSA OKSIJEN EKSIKLIGINDEN (YADA BAZI FARKLI SU SIKINTILARINDAN) SUYU DALGALANDIRIN FILTRE EKLENTILERIYLE YADA HAVA TASI BAGLAYIN YAZDIM BUNUN NERESI YANLIS YONLENDIRME HAYIR ZATEN ŞÖYLE BIRŞEYDE VAR BENIM YAPTIGIM ŞEYI SADECE BENDE GORMUYO BU AKVARYUMLA UGRASAN INSANLAR PETSHOPLARA GITTIGINIZDE YUZLERCE JAPONUN KUCUCUK AKVARYUMLARDA SATILDIGINI GOREBILIRSINIZ BURADAKI BALIKLARIN HEPSI 1 HAFTADA BITMEDIGINE GORE JAPON YASIYO DEMEKTIR ISTER SAGLIKLI ISTER SAGLIKSIZ KENDI KURDUGUNUZ AKVARYUMDA SAGLIKSIZ YASATMANIZ BIRAZ ZOR HERSEY SIZIN KONTROLUNUZDE BUNA BAGLI OLARAKTA JAPON YAŞAR AMA BUYUMEZ BIRGUN BUYUK AKVARYUMUNUZDA YASADIGINIZ BIR SIKINTI OLURSA 30 LITREDE 7 JAPONUN YASAYABILECEGINI """"BELLI ZAMAN ARALIKLARINDA BOL IKSIJENLI SUDA SABIT ISIDA BAKTERI DONGUSUNUN GUCLU OLDUGU BIR AKVARYUMUDA"""" BILINKI BALIKLARINIZI KURTARABILIN
[QUOTE=SİGMA BALIK😎]
Siz yaşatabilirsiniz fakat balıklar sadece yaşayabilecekleri koşullarda bakılmamalı. Japon dediğimiz balıklar 20-30 cm'i bulabilmekte.ama bu boyut için tonluk akvaryum gerekebilir. Hadi diyelim en fazla 15cm büyüyor Japonlar (akvaryum ortamında) her cm için 2 litre düşünürsek bir Japon için gereken hacim "30 litre" 6 Japon balığına ben 140-150 litre önerdim ki bu hacim bile yetmeyebilir. Gereken hacmi heaapladığım formül uydurma değil, onlarca akvaristin kullandığı ve akvaryum da kaç balık bakılabileceğini önerirken tavsiye ettiği , bence çok doğru bir formül.
Siz yanlış yapmaya devam edin, insanları yanlış yönlendirin "ben şöyle yaptım böyle yaptım" Diyerek insanların kafasını karıştırın ben doğruları söyleyip tavsiye etmeye devam edeceğim. Japonlar oksijen eksikliği nedeniyle böyle yaparlar, bir çok kez tecrübe ettim filtre çalışmayınca böyle yüzeye çıkıyorlar filtreyi açınca daha sakın sakin akvaryum da dolaşmaya başlıyorlar. [/QUOTE]
Kaç kez daha yazmam gerekiyo arkadaşlar YAŞATILMAMASI GEREKTİĞİNİ BİLİYORUM SADECE DENEDİM VE YAŞAYABİLECEKLERİNİ ÖĞRENDİM VE BUNU PAYLAŞMAK İSTEDİM BEN DEMİYORUMKİ 30 LİTREDE YAŞATİN EVET HESAPLAMALARINIZ DOĞRU HAKLISINIZ İNSANLARİ YANLİŞ YÖNLENDIRMEK GIBI BIR ISTEĞIM YOK OLMAYACAKTA YAZDIKLARIMI DIKKATLE OKURSANIZ FARKEDECEKSINIZ JAPONLAR BU HAREKETI YEM ARARKENDE YAPAR BENDE TECRUBE ETTIM AMA SUREKLI DEGIL COK KISA EGER SUREKLI YAPIYORSA OKSIJEN EKSIKLIGINDEN (YADA BAZI FARKLI SU SIKINTILARINDAN) SUYU DALGALANDIRIN FILTRE EKLENTILERIYLE YADA HAVA TASI BAGLAYIN YAZDIM BUNUN NERESI YANLIS YONLENDIRME HAYIR ZATEN ŞÖYLE BIRŞEYDE VAR BENIM YAPTIGIM ŞEYI SADECE BENDE GORMUYO BU AKVARYUMLA UGRASAN INSANLAR PETSHOPLARA GITTIGINIZDE YUZLERCE JAPONUN KUCUCUK AKVARYUMLARDA SATILDIGINI GOREBILIRSINIZ BURADAKI BALIKLARIN HEPSI 1 HAFTADA BITMEDIGINE GORE JAPON YASIYO DEMEKTIR ISTER SAGLIKLI ISTER SAGLIKSIZ KENDI KURDUGUNUZ AKVARYUMDA SAGLIKSIZ YASATMANIZ BIRAZ ZOR HERSEY SIZIN KONTROLUNUZDE BUNA BAGLI OLARAKTA JAPON YAŞAR AMA BUYUMEZ BIRGUN BUYUK AKVARYUMUNUZDA YASADIGINIZ BIR SIKINTI OLURSA 30 LITREDE 7 JAPONUN YASAYABILECEGINI """"BELLI ZAMAN ARALIKLARINDA BOL IKSIJENLI SUDA SABIT ISIDA BAKTERI DONGUSUNUN GUCLU OLDUGU BIR AKVARYUMUDA"""" BILINKI BALIKLARINIZI KURTARABILIN
Japonların Ağzını Sık Sık Yüzeye Çıkarması
[QUOTE=İlksen Şahin]
Bi bitmediniz.[/QUOTE]
Bir sorununuz var ise açıkça dile getiriniz 30 litrede 7 japonun yaşatılması iyi değil ama yaşayabildiklerinin kanıtı.Bizde biliyoruz yaşatılmaması gerektiğini lütfen daha mantıklı yorumlar yapın[EDIT]Akvarist Taha,2025-01-23 21:11:36[/EDIT]
[QUOTE=İlksen Şahin]
Bi bitmediniz.[/QUOTE]
Bir sorununuz var ise açıkça dile getiriniz 30 litrede 7 japonun yaşatılması iyi değil ama yaşayabildiklerinin kanıtı.Bizde biliyoruz yaşatılmaması gerektiğini lütfen daha mantıklı yorumlar yapın[EDIT]Akvarist Taha,2025-01-23 21:11:36[/EDIT]
Tetra Balığım Ters Yatıyor
Fotoğraflarınız gözükmüyor hocam
Fotoğraflarınız gözükmüyor hocam
Lepisteslerim Ne Zaman Doğuracak
Fotoğraflariniz gözükmüyor hocam
Fotoğraflariniz gözükmüyor hocam
Japonların Ağzını Sık Sık Yüzeye Çıkarması
[QUOTE=miraccakir]6 japonum var, uzun zamandır bu hareketi sık yapıyorlar, sanki daralmış da nefes almaya çalışır gibi... sebebi nedir, anormal bir şey midir? Akvaryumu temiz tutuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229342/230120251819571.jpg[/IMG][/QUOTE]
140-150 litre önerilen ancak bu öneriler hem biraz abartılmış hemde en mukemmel kosullar için belirtilmiştir yaklaşık 2 yıl boyunca 30 litrede basit bir iç filtre ve bir hava motoru ile 7 adet japon yaşattım sonra farklı projeler için japonlarimi farkli birine verdim ve hala yaşıyorlar """ANCAK SİZ YAPMAYİN"""".Akvaryumun üstünde su hareketlenmesi oluşturun yada birazda görsel olmasını istiyorsanız hava motoru ile hava taşı ekleyin.Benim japonlarımda böyle yapiyordu özellikle yemleme saatleri gecikince yada yemleme saatlerinden biraz sonra ama sürekli değil
Bu durumun oksijen eksikliğiyle bir alakasıda olmayabilir bazen bol oksijenli bir akvaryumda bile japonlar bu hareketi yüzeyde yem aramak için yapar ancak sürekli bu haraketi yapiyor ise oksijen yetersiz akvaryum yüzeyini dalgalandırın.[EDIT]Akvarist Taha,2025-01-23 21:49:17[/EDIT]
[QUOTE=miraccakir]6 japonum var, uzun zamandır bu hareketi sık yapıyorlar, sanki daralmış da nefes almaya çalışır gibi... sebebi nedir, anormal bir şey midir? Akvaryumu temiz tutuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229342/230120251819571.jpg[/IMG][/QUOTE]
140-150 litre önerilen ancak bu öneriler hem biraz abartılmış hemde en mukemmel kosullar için belirtilmiştir yaklaşık 2 yıl boyunca 30 litrede basit bir iç filtre ve bir hava motoru ile 7 adet japon yaşattım sonra farklı projeler için japonlarimi farkli birine verdim ve hala yaşıyorlar """ANCAK SİZ YAPMAYİN"""".Akvaryumun üstünde su hareketlenmesi oluşturun yada birazda görsel olmasını istiyorsanız hava motoru ile hava taşı ekleyin.Benim japonlarımda böyle yapiyordu özellikle yemleme saatleri gecikince yada yemleme saatlerinden biraz sonra ama sürekli değil
Bu durumun oksijen eksikliğiyle bir alakasıda olmayabilir bazen bol oksijenli bir akvaryumda bile japonlar bu hareketi yüzeyde yem aramak için yapar ancak sürekli bu haraketi yapiyor ise oksijen yetersiz akvaryum yüzeyini dalgalandırın.[EDIT]Akvarist Taha,2025-01-23 21:49:17[/EDIT]
Zebra Daniolar Karidesleri Yemiş Olabilir Mi
Bence ya karides besleyin yada danio.Daniolar yavrulari afiyetle yediklerini dusunuyorum kacabilen kacmistir
Bence ya karides besleyin yada danio.Daniolar yavrulari afiyetle yediklerini dusunuyorum kacabilen kacmistir
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
KULLANICILAR
- 45 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
