ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Cexuf
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ağustos 2023 16:11
Son Ziyaret:
16 Nisan 2024 04:18
Toplam Mesaj:
34 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
SEMİH HANEDANOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Software
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
• 240 Litre Bitkili Akvaryum;
• Lepistes
• Molly
• Neon Tetra
• Plati
SON 10 MESAJI
Bitki Akvaryumu Kurmak İstiyorum Hobide Yeniyim
@Avoure Hocam uygun fiyata bulmanız çok nadiren oluyor, mesela ben de 1 metre akvaryumu dış filtre, hava motorları, kayalar ve birçok malzeme ile 500 TL'ye almıştım. Ama şu an maalesef satmak durumundayım işim nedeniyle artık ilgili bakamıyorum.
@Avoure Hocam uygun fiyata bulmanız çok nadiren oluyor, mesela ben de 1 metre akvaryumu dış filtre, hava motorları, kayalar ve birçok malzeme ile 500 TL'ye almıştım. Ama şu an maalesef satmak durumundayım işim nedeniyle artık ilgili bakamıyorum.
Çözemediğim Balık Ölümleri..
[QUOTE=MasterChiefHakan]Ani ısı değişimi balıkları hasta eder ve öldürür. Çeşmeden su eklemeyin, birkaç gün beklettikten sonra (ısı farkı çoksa ılıştırıp) ekleyin.
Isıtıcıyı kapatmayın, termostatlı olduğundan otomatik kapanır. Sürekli fişe takılı olması elektrik sarfiyatını yükseltmez. Ayarlandığı ısıya gelince kapalı durur.
Ayrıca, canlı doğuranlar 1 yıl içinde akvaryumu doldurur, 2 yıla kalmaz akvaryum balıklara dar gelecektir.[/QUOTE]
Anladım hocam sizlere de çok teşekkür ederim. Evet otomatik olarak kapanıyor ancak bilemedim ay sonunda pederle şey yapmayayım 😅 şaka bir yana ekstradan 50 cmlik akvaryumda var yavrular ve karidesler onlarda bakıyorum.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Ani ısı değişimi balıkları hasta eder ve öldürür. Çeşmeden su eklemeyin, birkaç gün beklettikten sonra (ısı farkı çoksa ılıştırıp) ekleyin.
Isıtıcıyı kapatmayın, termostatlı olduğundan otomatik kapanır. Sürekli fişe takılı olması elektrik sarfiyatını yükseltmez. Ayarlandığı ısıya gelince kapalı durur.
Ayrıca, canlı doğuranlar 1 yıl içinde akvaryumu doldurur, 2 yıla kalmaz akvaryum balıklara dar gelecektir.[/QUOTE]
Anladım hocam sizlere de çok teşekkür ederim. Evet otomatik olarak kapanıyor ancak bilemedim ay sonunda pederle şey yapmayayım 😅 şaka bir yana ekstradan 50 cmlik akvaryumda var yavrular ve karidesler onlarda bakıyorum.
Çözemediğim Balık Ölümleri..
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Isıtıcı konusuna gelince, sürekli çalışınca faturaya güvenemiyorum hocam kabarık gelir diye ve ayriyeten armatür de günde 4-5 saat çalışıyor. Bundan sonra 2 adet 18 litrelik damacana içerisinde bekleteceğim suyu sağ olun [:)] birde akvaryumda balıkların böyle kıpır kıpır gezmelerini seviyorum ekstradan balık almak istiyorum da kaç adete kadar alabilirim? Full canlı doğuran mevcut. Son olarak bir sorum daha olacak, bitki yeterli mi ve suyun berraklığı ideal mi? Camlarda bazen toz gibi şeyler oluyor onları süngerle temizliyorum.[EDIT]Cexuf,2023-11-01 15:54:03[/EDIT]
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Isıtıcı konusuna gelince, sürekli çalışınca faturaya güvenemiyorum hocam kabarık gelir diye ve ayriyeten armatür de günde 4-5 saat çalışıyor. Bundan sonra 2 adet 18 litrelik damacana içerisinde bekleteceğim suyu sağ olun [:)] birde akvaryumda balıkların böyle kıpır kıpır gezmelerini seviyorum ekstradan balık almak istiyorum da kaç adete kadar alabilirim? Full canlı doğuran mevcut. Son olarak bir sorum daha olacak, bitki yeterli mi ve suyun berraklığı ideal mi? Camlarda bazen toz gibi şeyler oluyor onları süngerle temizliyorum.[EDIT]Cexuf,2023-11-01 15:54:03[/EDIT]
Çözemediğim Balık Ölümleri..
Merhaba değerli forum üyeleri, son 2-3 gündür her kalktığımda 1 veya 2 balığın öldüğünü fark ediyorum, şu an toplam 6 balığım maalesef ki öldü. Akvaryumum 240 litre, dış filtre mevcut, 2 farklı Ahm marka spirulina yem mevcut birisi sarımsaklı diğeri normal vitaminli olandan ve birde kurutulmuş artemia veriyorum 3-4 günde bir suda 5 dk bekleterek. Akvaryum içerisinde orta derecede bitkiler mevcut çok fazla yok. "Dip not; Dip çekimi yaptıktan sonra çeşmeden hortumla su ekliyorum ve bu haliyle normal olarak soğuk oluyor sonrasında hemen ısıtıcısı açıyorum, acaba bu yüzden mi? Isıtıcım sanırım 200w bunu sürekli açmıyorum nadiren açıyorum odam hep sıcak olduğu için, 1-2 saat sonra kapatıyorum 27 dereceye ayarlı. Akvaryumu 2 ay önce kurdum." Başka gerekli bilgiler var ise söylerseniz sevinirim şu anlık aklıma gelen bilgiler bunlardır. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231410591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411081.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri, son 2-3 gündür her kalktığımda 1 veya 2 balığın öldüğünü fark ediyorum, şu an toplam 6 balığım maalesef ki öldü. Akvaryumum 240 litre, dış filtre mevcut, 2 farklı Ahm marka spirulina yem mevcut birisi sarımsaklı diğeri normal vitaminli olandan ve birde kurutulmuş artemia veriyorum 3-4 günde bir suda 5 dk bekleterek. Akvaryum içerisinde orta derecede bitkiler mevcut çok fazla yok. "Dip not; Dip çekimi yaptıktan sonra çeşmeden hortumla su ekliyorum ve bu haliyle normal olarak soğuk oluyor sonrasında hemen ısıtıcısı açıyorum, acaba bu yüzden mi? Isıtıcım sanırım 200w bunu sürekli açmıyorum nadiren açıyorum odam hep sıcak olduğu için, 1-2 saat sonra kapatıyorum 27 dereceye ayarlı. Akvaryumu 2 ay önce kurdum." Başka gerekli bilgiler var ise söylerseniz sevinirim şu anlık aklıma gelen bilgiler bunlardır. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231410591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411081.jpg[/IMG]
Bu Balığı Nasıl Temin Edebilirim?
[QUOTE=aupqua]Merhaba balık balon moli gibi durmuyor genç bir dişi moli gibi duruyor. Benzer renkli balıkları bulabileceğiniz birkaç petshop ismi bırakacağım. Alsancak Petshop - NK AquaStudio - Sinem Petshop. Yanlış hatırlamıyorsam NKaquastudio veya sinem petshopta yakın zamanda görmüştüm bu tarz balıklar. Sinem petshopa sarı siteden bakabilirsiniz diğerlerine ise instagramdan kolaylıkla ulaşıp güncel ilanlara göz gezdirebilirsiniz.[/QUOTE]
Valla hocam ilk aldığımızda 2-2.5 ay karnı böyle top şeklindeydi, bu zamanların sonuna doğru yavruladı mı ne oldu bilmiyorum karnı dümdüz olmuştu. Kardeşim biraz mızmız bu yüzden tutturdu tıpatıp aynısını istiyorum diye. Tamam demesem ağlayacak o derece, Alsancak petshoptan sürekli alıyorum zaten ama uzun zamandır gelmiyor, diğer petshoplara bakacağım verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️
[QUOTE=aupqua]Merhaba balık balon moli gibi durmuyor genç bir dişi moli gibi duruyor. Benzer renkli balıkları bulabileceğiniz birkaç petshop ismi bırakacağım. Alsancak Petshop - NK AquaStudio - Sinem Petshop. Yanlış hatırlamıyorsam NKaquastudio veya sinem petshopta yakın zamanda görmüştüm bu tarz balıklar. Sinem petshopa sarı siteden bakabilirsiniz diğerlerine ise instagramdan kolaylıkla ulaşıp güncel ilanlara göz gezdirebilirsiniz.[/QUOTE]
Valla hocam ilk aldığımızda 2-2.5 ay karnı böyle top şeklindeydi, bu zamanların sonuna doğru yavruladı mı ne oldu bilmiyorum karnı dümdüz olmuştu. Kardeşim biraz mızmız bu yüzden tutturdu tıpatıp aynısını istiyorum diye. Tamam demesem ağlayacak o derece, Alsancak petshoptan sürekli alıyorum zaten ama uzun zamandır gelmiyor, diğer petshoplara bakacağım verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️
Bu Balığı Nasıl Temin Edebilirim?
Merhaba değerli forum üyeleri, küçük kız kardeşimin balon moli balığı vardı ve maalesef ki dış filtre çektiği için ölmüş diğer balıkları filtreden kurtardık. Sorun şu ki ağlaya ağlaya başımın etini yedi çok üzülüyor ve balığın "[B]aynısını[/B]" hiçbir yerde bulamıyorum Ankara'da, sizlerden ricam elinizde varsa veya bulabileceğim kesin yer varsa yardımcı olmanız. Şimdiden teşekkürler ☺️ [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/120820232358591.jpg[/IMG][EDIT]Cexuf,2023-10-23 15:46:50[/EDIT]
Merhaba değerli forum üyeleri, küçük kız kardeşimin balon moli balığı vardı ve maalesef ki dış filtre çektiği için ölmüş diğer balıkları filtreden kurtardık. Sorun şu ki ağlaya ağlaya başımın etini yedi çok üzülüyor ve balığın "[B]aynısını[/B]" hiçbir yerde bulamıyorum Ankara'da, sizlerden ricam elinizde varsa veya bulabileceğim kesin yer varsa yardımcı olmanız. Şimdiden teşekkürler ☺️ [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/120820232358591.jpg[/IMG][EDIT]Cexuf,2023-10-23 15:46:50[/EDIT]
Beklenen Yardımı Alamadığım İçin Sildim
Forumda yardım konusunda bundan sonra bende elimi çekmiş bulunmaktayım. Herkese kolay gelsin..[EDIT]Cexuf,2023-09-29 23:06:10[/EDIT]
Forumda yardım konusunda bundan sonra bende elimi çekmiş bulunmaktayım. Herkese kolay gelsin..[EDIT]Cexuf,2023-09-29 23:06:10[/EDIT]
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
[QUOTE=HOPPALA]
Boyu 22 cm ise 100 ya da 50 watt olabilir. İkisininde boyu 22 cm diye belirtilmiş. Görseldekinin soyulan kısımları siyah sanırım. Doğrusu soyulma olayınıda pek çözemedim, sanırım dediğiniz gibi eski ürün olabilir.
Güncel satışta olanları firma değiştirmiş, görünümleri farklı. Siyah olan ısıtıcıyı misal dijital yapmışlar. En mantıklısı firma ile iletişime geçin;
[K]*[/K] https://www.atlantikpet.com/index.php?route=information/contact[/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. Ürünleri toplu olarak aldım ve aldığımda böyleydi siyah yerler soyulmuş gibi ama sorunsuz çalışıyor. Firma yardımcı olur umarım, bugün gün içinde iletişime geçeceğim.
[QUOTE=HOPPALA]
Boyu 22 cm ise 100 ya da 50 watt olabilir. İkisininde boyu 22 cm diye belirtilmiş. Görseldekinin soyulan kısımları siyah sanırım. Doğrusu soyulma olayınıda pek çözemedim, sanırım dediğiniz gibi eski ürün olabilir.
Güncel satışta olanları firma değiştirmiş, görünümleri farklı. Siyah olan ısıtıcıyı misal dijital yapmışlar. En mantıklısı firma ile iletişime geçin;
[K]*[/K] https://www.atlantikpet.com/index.php?route=information/contact[/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. Ürünleri toplu olarak aldım ve aldığımda böyleydi siyah yerler soyulmuş gibi ama sorunsuz çalışıyor. Firma yardımcı olur umarım, bugün gün içinde iletişime geçeceğim.
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
[QUOTE=HOPPALA]Muhtemelen [B]Atlantik Majestik[/B] olabilir.[/QUOTE]
Peki hocam kaç watt olduğunu nereden anlarım? Bu arada dediğiniz marka doğru.[EDIT]Cexuf,2023-09-24 23:34:12[/EDIT]
[QUOTE=HOPPALA]Muhtemelen [B]Atlantik Majestik[/B] olabilir.[/QUOTE]
Peki hocam kaç watt olduğunu nereden anlarım? Bu arada dediğiniz marka doğru.[EDIT]Cexuf,2023-09-24 23:34:12[/EDIT]
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
Merhaba değerli forum üyeleri, akvaryumu alırken ısıtıcı da dahildi ancak baya eski sanırım ve bu yüzden hangi marka ve kaç watt olduğunu bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ bu arada akvaryumu ger şey dahil toplam 500 TL'ye aldım (dış filtre, ısıtıcı vb. bilmediğim birçok malzeme ile) fiyatı iyi mi sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106121.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri, akvaryumu alırken ısıtıcı da dahildi ancak baya eski sanırım ve bu yüzden hangi marka ve kaç watt olduğunu bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ bu arada akvaryumu ger şey dahil toplam 500 TL'ye aldım (dış filtre, ısıtıcı vb. bilmediğim birçok malzeme ile) fiyatı iyi mi sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106121.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
