ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
acemihobici45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2025 09:16
Son Ziyaret:
17 Temmuz 2025 16:20
Toplam Mesaj:
29 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre
SON 10 MESAJI
Kimse Sump Yapmıyor
Uygun ölçülerde cam kestir, kendin slikonla yapıştır. Akvaryum hazırsa yapması zor değil.
Uygun ölçülerde cam kestir, kendin slikonla yapıştır. Akvaryum hazırsa yapması zor değil.
Balıklara Ne Oldu
[QUOTE=Ehtiyar]Geçmiş olsun, demek işe giderken bir şeyleri yoktu, çabuk başlamış [:(].[/QUOTE]
Ahmet bey,
Teşekkür ederim, Buhar camlarının ikisini de tam olarak kapatmışım farketmeden, oksijensiz kaldıklarını düşünüyorum. Yüzde 20-25 civarı su değişimi yaptım şuan biraz daha iyiler. Umarım kayıp yaşamam :([EDIT]acemihobici45,2025-02-11 01:13:07[/EDIT]
[QUOTE=Ehtiyar]Geçmiş olsun, demek işe giderken bir şeyleri yoktu, çabuk başlamış [:(].[/QUOTE]
Ahmet bey,
Teşekkür ederim, Buhar camlarının ikisini de tam olarak kapatmışım farketmeden, oksijensiz kaldıklarını düşünüyorum. Yüzde 20-25 civarı su değişimi yaptım şuan biraz daha iyiler. Umarım kayıp yaşamam :([EDIT]acemihobici45,2025-02-11 01:13:07[/EDIT]
Balıklara Ne Oldu
Arkadaşlar işe giderken hepsi keyifliydi hicbir sorun yoktu işe gidip geldim bu şekilde duruyorlar sebebi ne olabilir ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255133/110220250039381.jpg[/IMG]
Arkadaşlar işe giderken hepsi keyifliydi hicbir sorun yoktu işe gidip geldim bu şekilde duruyorlar sebebi ne olabilir ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255133/110220250039381.jpg[/IMG]
Beta Balığımı Yemiş Olabilir Mi?
[QUOTE=Ayberk1634]Olası senaryo
-balık atlar
-balık dışarı atladığı için çırpınır bir şeyin altına kaçar
Ve perde
Olası senaryo 2
-balık atlar
-balık dışarda can verir
-evde ki temizlik halinde süpürge çeker
Ve perde
Olası senaryo 3
-balığı kedi yer
Ve perde
Gibi gibi bir sürü şey olabilir ama salyangoz yemiş olamaz. Salyangoz beraat bence[/QUOTE]
Salyangoz besleyip bu tarz bir şey başına gelmiş arkadaşlar, yada salyangoz konusunda iyi deneyimli arkadaşlar yorum yapmadan direkt beraat ağır bir karar olur. Salyangoz şartlı ve akvaryum dışına çıkış yasağı ile tahliye edilmeli.
[QUOTE=Ayberk1634]Olası senaryo
-balık atlar
-balık dışarı atladığı için çırpınır bir şeyin altına kaçar
Ve perde
Olası senaryo 2
-balık atlar
-balık dışarda can verir
-evde ki temizlik halinde süpürge çeker
Ve perde
Olası senaryo 3
-balığı kedi yer
Ve perde
Gibi gibi bir sürü şey olabilir ama salyangoz yemiş olamaz. Salyangoz beraat bence[/QUOTE]
Salyangoz besleyip bu tarz bir şey başına gelmiş arkadaşlar, yada salyangoz konusunda iyi deneyimli arkadaşlar yorum yapmadan direkt beraat ağır bir karar olur. Salyangoz şartlı ve akvaryum dışına çıkış yasağı ile tahliye edilmeli.
Yeni Bitkili Akvaryum Acemi Hobici
[QUOTE=Ehtiyar]Estağfurullah, düne kadar bir şeyleri yoktu birden ölmeye başladılar aşamasına gelmeden önlem almak lazım diye düşünüyorum. Özellikle lepistesler çok çabuk hastalanıp diğerlerine bulaştırabiliyorlar, neyin ne olduğunu anlayıp müdahele edene kadar iş işten geçebiliyor uyarmak istedim. Artemia, evet ben de çıkarttım eh başarıyla diyeyim, bir daha dener miyim, herhalde denemem. Her türlü severim uğraşmayı ama bu bana zor geldi. Elimde var epeyce dekapsule yumurta onlarla devam ederim.
Eğer tek tür bitki eklenecekse sessiliflora benim düşüncem, diğerlerine nazaran daha dolgun duruyor vede onlar gibi bütün nitratı emmiyor. Ekerken böyle asker gibi tek sıra değil de buket gibi ekerseniz daha hoş duracaklardır.
Iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Eğer ölme boyutunda bir sorun yaratacak ise kalabalık olmaları, dediğiniz gibi sayıyı azaltmak mantıklı olacaktır. Artemia konusunda başarılı olursam devamını getiririm diye düşünüyorum. Açıkcası sessiflora da benim niyetlenmiş olduğum bitkiydi, sizinde aynı fikirde olmanız hoş oldu. En kısa sürede temin edip eklemekte fayda var. Aslında buket olarak ekmeye çalıştım ama zemin sadece hagen kum olunca buket halinde tutturmak oldukça zor oluyor, iki kere buket olarak ekmemin ardından kısa bir süre sona yerlerinden çıktıkları için tek tek ektim.
Sessifloraları sump önüne buket halinde ekebilirsem görüntü ve her açıdan oldukça güzel olacaktır.
Teşekkür ederim fikirleriniz için, iyi geceler :)
.
[QUOTE=Ehtiyar]Estağfurullah, düne kadar bir şeyleri yoktu birden ölmeye başladılar aşamasına gelmeden önlem almak lazım diye düşünüyorum. Özellikle lepistesler çok çabuk hastalanıp diğerlerine bulaştırabiliyorlar, neyin ne olduğunu anlayıp müdahele edene kadar iş işten geçebiliyor uyarmak istedim. Artemia, evet ben de çıkarttım eh başarıyla diyeyim, bir daha dener miyim, herhalde denemem. Her türlü severim uğraşmayı ama bu bana zor geldi. Elimde var epeyce dekapsule yumurta onlarla devam ederim.
Eğer tek tür bitki eklenecekse sessiliflora benim düşüncem, diğerlerine nazaran daha dolgun duruyor vede onlar gibi bütün nitratı emmiyor. Ekerken böyle asker gibi tek sıra değil de buket gibi ekerseniz daha hoş duracaklardır.
Iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Eğer ölme boyutunda bir sorun yaratacak ise kalabalık olmaları, dediğiniz gibi sayıyı azaltmak mantıklı olacaktır. Artemia konusunda başarılı olursam devamını getiririm diye düşünüyorum. Açıkcası sessiflora da benim niyetlenmiş olduğum bitkiydi, sizinde aynı fikirde olmanız hoş oldu. En kısa sürede temin edip eklemekte fayda var. Aslında buket olarak ekmeye çalıştım ama zemin sadece hagen kum olunca buket halinde tutturmak oldukça zor oluyor, iki kere buket olarak ekmemin ardından kısa bir süre sona yerlerinden çıktıkları için tek tek ektim.
Sessifloraları sump önüne buket halinde ekebilirsem görüntü ve her açıdan oldukça güzel olacaktır.
Teşekkür ederim fikirleriniz için, iyi geceler :)
.
Hava Kesesi Sorunu Varmı ?
[QUOTE=Monarch07]Maalesef bir süre daha dayandı fakat öldü nerde hata yapıyorum anlayamadım her şeyi düzgün yaptım buna rağmen bu tarz bir sorunla karşılaştım.[:((][/QUOTE]
Başınız sağolsun, yukarıda arkadaşların da söylediği gibi biraz sıkıntılı bir balık. Kendim hiç beslemedim ama besleyen arkadaşlarıdan bildiğim kadarıyla aylarca sorunsuz yaşayıp, hiçbir şey yokken 1 günde ölebiliyorlar. Farklı ve daha basit türleri deneyimleyebilirsiniz.
[QUOTE=Monarch07]Maalesef bir süre daha dayandı fakat öldü nerde hata yapıyorum anlayamadım her şeyi düzgün yaptım buna rağmen bu tarz bir sorunla karşılaştım.[:((][/QUOTE]
Başınız sağolsun, yukarıda arkadaşların da söylediği gibi biraz sıkıntılı bir balık. Kendim hiç beslemedim ama besleyen arkadaşlarıdan bildiğim kadarıyla aylarca sorunsuz yaşayıp, hiçbir şey yokken 1 günde ölebiliyorlar. Farklı ve daha basit türleri deneyimleyebilirsiniz.
Yeni Bitkili Akvaryum Acemi Hobici
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, kolaylıklar dilerim. Keşke yeni balıklar almasaydınız. Canlı yükünüz epey fazla olmuş. Bir de çoğalacaklar, kalabalık tanklarda yavrular yeterince büyüyemiyor maalesef, yanık kalıyor elden çıkarmak zorlaşıyor, kalabalık nüfus yetersiz hacmin getireceği sorunlar cabası. Mümkünse 2 erkek 5 dişi kalsın elinizde diğerlerini geri verin, rahat edersiniz.
Bitkilendirme için sessiliflora, tilki kuyruğu, lepistes otu gibi bitkilerden istediğinizi veya hepsinden alıp dikin bir an önce. Böylelikle o yavruluk denen anne işkencesini kaldırabilirsiniz. Parvulalarınız inşaallah büyür, ben beceremedim umarım siz başarılı olursunuz, olmazsa moraliniz bozulmasın hep başımızdan geçen olay. Ama montecarlo başarılı olur bakın onlar arttıkça budayıp yayılmasını sağlarsınız. Dört saat ışıklandırma gayet uygun, birinci aydan sonra haftalık arttırırsınız kademeli olarak. Sıvı gübre şimdilik hiç gündeme almayın zaten zemini gübrelemişsiniz yeterli olur. Bitkili akvaryum biraz zaman ve sabır gerektirir çok müdahele etmeden bekleyeceksiniz tank yavaş yavaş kendini bulur.
Yem konusuna girmedim, ahm veya petshopların poşet yemleri haricinde birkaç çeşit yem aldığınızda yeterli olur. Elbette canlı yem veya kurutulmuş olanlarda diyetlerine eklenirse boylarına, renklerine, canlılıklarına kadar etkisi olur. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Güzel yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederim, tavsiye üzerine bu kadar çok ekleme yaptım tabii görüntü olması açısından da hoş oldu. Daha önce söylediğim gibi yavrular için gerekli olduğunda onlara yetecek boyutta bir akvaryumum daha mevcut, olmazsa yavruları oraya alabilirim. Yine de canlı yükü akvaryuma ağır gelecek olursa, hediye edebileceğim arkadaşlarım var nüfusu biraz daha azaltabiliriz.
Bitkiler konusunda da, lepistes otu yada sessiflora benimde aklımda var, özellikle arkadaki sump görüntüsünü kapatabilmek adına onlardan da kısa sürede takviye yapacağım.
Parvula konusunda ise co2 ihtiyacı monte carloya göre daha az olduğu için, bu bitkiye yöneldim.Aslında monte carlonun görüntüsü zemin kaplamada daha çok hoşuma gidiyor. Daha önce co2 desteği olmadan monte carlo yetiştirmiş arkadaşlar var ise onların yorumları ile parvulalar yeterli gelişimi sağlamadıği takdirde, monte carloyu da deneyebilirim.
Yem olarak şuan kullanmış olduğum tetra pul yem ile devam edeyim o zaman. Sizin farklı bir konuda vermiş olduğunuz sünger ile artemia çıkarma fikrini araştırdım hatta uyguladım bile. Umarım başarılı olur ve balıklara rahatlıkla canlı yem takviyesi de yapabilmiş olurum. Yarın akşam artemialar eğer başarılı olursa çıkmaya başlar diye düşünüyorum.
Gelişmeleri sizlere aktarmaya devam etmeye çalışacağım, lütfen değerli yorumlarınızı esirgemeyin.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, kolaylıklar dilerim. Keşke yeni balıklar almasaydınız. Canlı yükünüz epey fazla olmuş. Bir de çoğalacaklar, kalabalık tanklarda yavrular yeterince büyüyemiyor maalesef, yanık kalıyor elden çıkarmak zorlaşıyor, kalabalık nüfus yetersiz hacmin getireceği sorunlar cabası. Mümkünse 2 erkek 5 dişi kalsın elinizde diğerlerini geri verin, rahat edersiniz.
Bitkilendirme için sessiliflora, tilki kuyruğu, lepistes otu gibi bitkilerden istediğinizi veya hepsinden alıp dikin bir an önce. Böylelikle o yavruluk denen anne işkencesini kaldırabilirsiniz. Parvulalarınız inşaallah büyür, ben beceremedim umarım siz başarılı olursunuz, olmazsa moraliniz bozulmasın hep başımızdan geçen olay. Ama montecarlo başarılı olur bakın onlar arttıkça budayıp yayılmasını sağlarsınız. Dört saat ışıklandırma gayet uygun, birinci aydan sonra haftalık arttırırsınız kademeli olarak. Sıvı gübre şimdilik hiç gündeme almayın zaten zemini gübrelemişsiniz yeterli olur. Bitkili akvaryum biraz zaman ve sabır gerektirir çok müdahele etmeden bekleyeceksiniz tank yavaş yavaş kendini bulur.
Yem konusuna girmedim, ahm veya petshopların poşet yemleri haricinde birkaç çeşit yem aldığınızda yeterli olur. Elbette canlı yem veya kurutulmuş olanlarda diyetlerine eklenirse boylarına, renklerine, canlılıklarına kadar etkisi olur. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Güzel yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederim, tavsiye üzerine bu kadar çok ekleme yaptım tabii görüntü olması açısından da hoş oldu. Daha önce söylediğim gibi yavrular için gerekli olduğunda onlara yetecek boyutta bir akvaryumum daha mevcut, olmazsa yavruları oraya alabilirim. Yine de canlı yükü akvaryuma ağır gelecek olursa, hediye edebileceğim arkadaşlarım var nüfusu biraz daha azaltabiliriz.
Bitkiler konusunda da, lepistes otu yada sessiflora benimde aklımda var, özellikle arkadaki sump görüntüsünü kapatabilmek adına onlardan da kısa sürede takviye yapacağım.
Parvula konusunda ise co2 ihtiyacı monte carloya göre daha az olduğu için, bu bitkiye yöneldim.Aslında monte carlonun görüntüsü zemin kaplamada daha çok hoşuma gidiyor. Daha önce co2 desteği olmadan monte carlo yetiştirmiş arkadaşlar var ise onların yorumları ile parvulalar yeterli gelişimi sağlamadıği takdirde, monte carloyu da deneyebilirim.
Yem olarak şuan kullanmış olduğum tetra pul yem ile devam edeyim o zaman. Sizin farklı bir konuda vermiş olduğunuz sünger ile artemia çıkarma fikrini araştırdım hatta uyguladım bile. Umarım başarılı olur ve balıklara rahatlıkla canlı yem takviyesi de yapabilmiş olurum. Yarın akşam artemialar eğer başarılı olursa çıkmaya başlar diye düşünüyorum.
Gelişmeleri sizlere aktarmaya devam etmeye çalışacağım, lütfen değerli yorumlarınızı esirgemeyin.
Artemia Yumurtası Yem Olur Mu
[QUOTE=ali]Artemia yumurtasından kastınız ne? Canlı artemia üretmek için paketlenmiş artemia yumurtaları mı, yumurtadan çıktıktan sonra kurutulmuş artemialar mı? İkincisi ise verebilirsiniz balıklara. Birincisi ise önce uygun koşulları hazırlayıp artemiaları yumurtadan çıkarıp kabuklarından arındırdıktan sonra canlı yem olarak verebilirsiniz.
Markalı, paketli ürün almışsınız, kutu üzerindeki açıklamaları okumadınız mı?[/QUOTE]
Ali bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim, kutu üzerinde Artemia egg yazıyor, türkçe bir açıklama mevcut değil. Kutu içeriğinde tuz ve artemia yumurtası karışık olarak bulunduğu için konu açarak sormak istedim, internette sadece üretimine dair bilgiler mevcut. Bu şekilde kullanımı hakkında bilgi bulamadım.
Ki bunların tam tersi olsa dahi konu açarak buradaki tecrübeli arkadaşlara sorarak emin olmak istemiş olabilirim, gördüğünüz, okuduğunuz her forum konusuna yanıt vermek zorunda değilsiniz. Markalı, paketli ürün almışsınız üzerini okumadınız mı şeklindeki azarlar yaklaşımınız hoş olmamış. İyi forumlar.
[QUOTE=ali]Artemia yumurtasından kastınız ne? Canlı artemia üretmek için paketlenmiş artemia yumurtaları mı, yumurtadan çıktıktan sonra kurutulmuş artemialar mı? İkincisi ise verebilirsiniz balıklara. Birincisi ise önce uygun koşulları hazırlayıp artemiaları yumurtadan çıkarıp kabuklarından arındırdıktan sonra canlı yem olarak verebilirsiniz.
Markalı, paketli ürün almışsınız, kutu üzerindeki açıklamaları okumadınız mı?[/QUOTE]
Ali bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim, kutu üzerinde Artemia egg yazıyor, türkçe bir açıklama mevcut değil. Kutu içeriğinde tuz ve artemia yumurtası karışık olarak bulunduğu için konu açarak sormak istedim, internette sadece üretimine dair bilgiler mevcut. Bu şekilde kullanımı hakkında bilgi bulamadım.
Ki bunların tam tersi olsa dahi konu açarak buradaki tecrübeli arkadaşlara sorarak emin olmak istemiş olabilirim, gördüğünüz, okuduğunuz her forum konusuna yanıt vermek zorunda değilsiniz. Markalı, paketli ürün almışsınız üzerini okumadınız mı şeklindeki azarlar yaklaşımınız hoş olmamış. İyi forumlar.
Mayali Co2 Tarifi Verebilecek Olan Var Mi ?
[QUOTE=giyotyn]
Görselde yazan şekilde aratırsanız Amazonda bulabilirsiniz.
Yerli firmalarda satan yoktu ben aldığımda beş sene önce.
Çok farklı fiyatlar var o yüzden link verip yanıltmak istemem.
Bir de sadece resmini falan gönderirler Allah muhafaza ben sebep olmayayım.
Ayrıca alırsanız da kullanmadan önce bu kit ile ilgili videolar mutlaka izleyin çünkü kullandığınız malzeme miktarina göre 20-30 bar gibi çok yüksek basınçlara çıkabiliyor tüp içindeki gaz. Tehlikeli yani.
Mayalı sistemde en fazla 3-4 bar görürsünüz.[/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz ve yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim. Resimdeki isimle aratarak biraz araştırma yaptım ama metal şişeli olan sete rastlayamadım, genelde sadece kapak, regulatör vb. çıkıyor. Eğer direkt set halindeki linki paylaşabilirseniz sevinirim, fiyat farklılıklarını, ürün içeriğini iyice araştırarak satın alım yaparım. Sizin sorumlu olacağınız bir durum yok :)
[QUOTE=giyotyn]
Görselde yazan şekilde aratırsanız Amazonda bulabilirsiniz.
Yerli firmalarda satan yoktu ben aldığımda beş sene önce.
Çok farklı fiyatlar var o yüzden link verip yanıltmak istemem.
Bir de sadece resmini falan gönderirler Allah muhafaza ben sebep olmayayım.
Ayrıca alırsanız da kullanmadan önce bu kit ile ilgili videolar mutlaka izleyin çünkü kullandığınız malzeme miktarina göre 20-30 bar gibi çok yüksek basınçlara çıkabiliyor tüp içindeki gaz. Tehlikeli yani.
Mayalı sistemde en fazla 3-4 bar görürsünüz.[/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz ve yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim. Resimdeki isimle aratarak biraz araştırma yaptım ama metal şişeli olan sete rastlayamadım, genelde sadece kapak, regulatör vb. çıkıyor. Eğer direkt set halindeki linki paylaşabilirseniz sevinirim, fiyat farklılıklarını, ürün içeriğini iyice araştırarak satın alım yaparım. Sizin sorumlu olacağınız bir durum yok :)
30cm 10lt Akvaryuma Beta Balığım İçin Pipo Filtre
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Akvaryumunuzu biliyorsunuz boyutu ortada petshopa gidip akvaryumunuzun ölçüsüne yakışan boyutta filitre alacaksınız o kadar. [/QUOTE]
Ahmet bey, çok haklısınız evet ama şöyle bir durum söz konusu. Bir çok satıcı size uygun olan ürünü vermek yerine kendisine en kazançlı ürünü size satmanın derdinde, hele ki acemi ve peşine düşmeyeceğiniz, sürekli alışveriş yapmayacağınız kanısına vardıysa vay halinize. O yüzden bende bir çok şeyi burada tecrübeli arkadaşlara danışarak almak istiyorum. Amacım kimseyi karalamak değil ama ne yazık ki durum böyle.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Akvaryumunuzu biliyorsunuz boyutu ortada petshopa gidip akvaryumunuzun ölçüsüne yakışan boyutta filitre alacaksınız o kadar. [/QUOTE]
Ahmet bey, çok haklısınız evet ama şöyle bir durum söz konusu. Bir çok satıcı size uygun olan ürünü vermek yerine kendisine en kazançlı ürünü size satmanın derdinde, hele ki acemi ve peşine düşmeyeceğiniz, sürekli alışveriş yapmayacağınız kanısına vardıysa vay halinize. O yüzden bende bir çok şeyi burada tecrübeli arkadaşlara danışarak almak istiyorum. Amacım kimseyi karalamak değil ama ne yazık ki durum böyle.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
