ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
halibut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2007 13:30
Son Ziyaret:
27 Ekim 2008 00:16
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihan AKTOLGA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihan...
SON 10 MESAJI
Canlı kaya kurmaca mı ?
Sayın Ümit ve Volkan Beyler,
Sayın Ümit ve Volkan Beyler,
Yorumlarınız için teşekkürler, şu anda pek fazla vaktim olmadığı için yazamıyorum, ancak HOCA'mın bahsettiği şekilde bir eziyet söz konusu olsa bile ICK tedavisi için bu yönteme başvurduğumu söylemek zorundayım süre biraz uzamış olabilri o da vakit sıkıntısından...
Tekrar teşekkürler, iyi niyetle olan yaklaşımlarınızdan dolayı.
Canlı kaya kurmaca mı ?
Onur Bey,
Açtığım başlıkların hiç birinin bu başlığımla çeliştiğini sanmıyorum....
Kaya aldım herşey altüst oldu başlıklı konuda ;
Oturmuş sisteme yeni kaya koyduğumda amonyağın çıktığını yazdım. Bu zaten normal döngüsü bitmiş bir sistemde olabilcek birşey, siz de biliyorsunuz... Sadece bana kürlenmemiş kaya satıldığını söylemiştim o konuda... Ben tamamen yalan olduğunu iddaa etmiyoryum, sadece çoğu yerde litre başına verilen hesapların abartıldığını düşünüyorum. Azot döngüsünü de inkar etmiyorum, ama şu kadar balığın var kayan çok az yetmez gibi bu işi matematiğe vurmak yanlış. Ben 16kg kaya aldım 100l tank için, keşke 3te1'ini alsaydım da az para verseydim...
Benim yosun sorunum 2 ay bakmadığım zaman haricinde hiç olmadı, (yosunları bakımsızlıkla bağdaştırmıyorum yanlış anlaşılmasın)
Tuzlu su bitkileri başlıklı konuda caulerpa ya da mango kökü gibi ilerde, hani benim dış filtreyle olmaz denilen filtremle nitrat patlarsa diye başedebilmek için araştırıyordum. Yoksa camlarımızda da bolca bulunan silikat nedeniyle ya da deniz kumum nedeniyle bir problem yaşamadım. (Akvaryumuma hiç bitki koymadım )
"Bu mahluk hakkında bilgisi olan" başlıklı konuyu hiç okumadığınız belli; o başlıkta, kayalarımla birlikte süngerimsi bir yapı geldiğinden adını merak edip sormuştum. (Süngerler direk havayla temas etmesin ölürler deniyordu, 20 dklık torbadaki yol macerasını sağlam atlattı...) (Nitritimin geç düştüğünden yakınmıştım ama dediğim gibi azot döngüsünü inkar etmiyorum )
Niye ısrarla bana inanmayıp, karşınıza aldığınızı da anlamak güç. Birşeyler söylüyorum, illa ki aksine olması lazımmış gibi ters cevaplar alıyorum. Yahu paylaşalım işte tecrübelerimi yazıyorum . Yalan mı söylüyorum balıklar 1.009 da yaşıyor işte, zaten ick'in tedavisi de bu.. 2 aydırda 1.009 .
Ölçümlerimi refraktometreyle yapıyorum, daha sağlıklı olması için de distile su ile de kalibrasyonu eksik etmiyorum.
pH 'ımda her nasılsa 8.02, pHmetrem dijital milvaukeelere benziyor...
Kimyasal testim Seachem.
Onur Bey,
Açtığım başlıkların hiç birinin bu başlığımla çeliştiğini sanmıyorum....
Kaya aldım herşey altüst oldu başlıklı konuda ;
Oturmuş sisteme yeni kaya koyduğumda amonyağın çıktığını yazdım. Bu zaten normal döngüsü bitmiş bir sistemde olabilcek birşey, siz de biliyorsunuz... Sadece bana kürlenmemiş kaya satıldığını söylemiştim o konuda... Ben tamamen yalan olduğunu iddaa etmiyoryum, sadece çoğu yerde litre başına verilen hesapların abartıldığını düşünüyorum. Azot döngüsünü de inkar etmiyorum, ama şu kadar balığın var kayan çok az yetmez gibi bu işi matematiğe vurmak yanlış. Ben 16kg kaya aldım 100l tank için, keşke 3te1'ini alsaydım da az para verseydim...
Benim yosun sorunum 2 ay bakmadığım zaman haricinde hiç olmadı, (yosunları bakımsızlıkla bağdaştırmıyorum yanlış anlaşılmasın)
Tuzlu su bitkileri başlıklı konuda caulerpa ya da mango kökü gibi ilerde, hani benim dış filtreyle olmaz denilen filtremle nitrat patlarsa diye başedebilmek için araştırıyordum. Yoksa camlarımızda da bolca bulunan silikat nedeniyle ya da deniz kumum nedeniyle bir problem yaşamadım. (Akvaryumuma hiç bitki koymadım )
"Bu mahluk hakkında bilgisi olan" başlıklı konuyu hiç okumadığınız belli; o başlıkta, kayalarımla birlikte süngerimsi bir yapı geldiğinden adını merak edip sormuştum. (Süngerler direk havayla temas etmesin ölürler deniyordu, 20 dklık torbadaki yol macerasını sağlam atlattı...) (Nitritimin geç düştüğünden yakınmıştım ama dediğim gibi azot döngüsünü inkar etmiyorum )
Niye ısrarla bana inanmayıp, karşınıza aldığınızı da anlamak güç. Birşeyler söylüyorum, illa ki aksine olması lazımmış gibi ters cevaplar alıyorum. Yahu paylaşalım işte tecrübelerimi yazıyorum . Yalan mı söylüyorum balıklar 1.009 da yaşıyor işte, zaten ick'in tedavisi de bu.. 2 aydırda 1.009 .
Tankımı da su seviyesini yarıya indirirken tatlı su ile seyrelterek yaptım, yoksa suyu buharlaştırıp yarıya indirmedim (1.003'ten 1.009'a çıkarmak gibi değil)
O balıklar yaşamaz diyorsunuz; hala siz okuduğunuzu duyduğunuzu söylüyorsunuz, benim yanımda tank elimde refraktometre kime inanayım ? 2 aydır yaşıyorlar işte, yaşamıyorlar demek için ölmelerini mi bekleyelim...
Ölçümlerimi refraktometreyle yapıyorum, daha sağlıklı olması için de distile su ile de kalibrasyonu eksik etmiyorum.
pH 'ımda her nasılsa 8.02, pHmetrem dijital milvaukeelere benziyor...
Kimyasal testim Seachem.
Maalesef kH, gH ölçmek için herhangi bir testim yok şimdilik !
Sonuç olarak ben kimseyi etkilemek istemiyorum kaya kullanın ya da kullanmayın, PS şarttır ya da değildir, dış filtre olmaz kesinlikle, deniz kumu sakıncalıdır... umrumda değil, ben tecrübe ettiklerimi yazıyorum. İster inanın ister inanmayın.
HOCA'm gibi konuyu irdeleyecek yaklaşımlarda bulunulsaydı daha memnun olurdum ama şöyle bir psikoloji var " Hobi pahalıdır" ; o yüzden insan verdiği paranın gerekliliğine kendi kendini inandırıyor. Ben PS'nin, canlı kayanın hiç bir işe yaramadığını söylemiyorum ama çoğu şey abartılıyor, 4 balık 40l su PS yok, dış filtre ve plaj kumu yeterli...
Sanki ticari bir amaç güdüyor bu hobi, ben yapınca olmuyor gidip satın alınca oluyor ! Bu işin nasıl doğru hangi yoldan yapılcağını tartışmaksa amaç ben tankımı feda ediyorum, size de "kötü örnek" olayım deneyelim görelim. Ama her yazıma muhaliflik adına yazılcaksa tartışma ortamı olmasın boşu boşuna.
Sayın Murat Gönül Bey,
PS bol bol oksijen tazeler doğrudur, ama amaç oksijen tazelemekse hava motorları daha ucuz : ) Benim PS çalıştırmadığım zamanda dış filtrenin su çıkışı su seviyesinin üstündeydi böylelikle bayağı bir şırıltıyla beraber oksijende vermiş oldum.
Çok güzel izah etmişsiniz teşekkür ederim, kayalar konusunda söylemek istediğim en temel nokta oydu. Bu iş hoş olmasa da bir briketle bile yapılabilir amaç biyolojik , kimyasal filtrasyon yapıcak bakterilerin yaşamasını sağlıyacak ortamı yaratmaksa (dikkat daha denemedim, briketin yapıldığı çimento içeriği ağır metal salınımı açısından önemli)
Doğru olarak doğal ortamı yaratmaya çalışıyorsak, benimkini seçmiyecekleri kesin !
Canlı kaya kurmaca mı ?
Sevgili Arda Bey,
Ben kimsenin, bana birşeyleri yanlış öğrettiğine ya da burda yazılanların yanlış yönlendirdiğini söylediğinden bahsetmedim. Dediğim gibi görüşlerim oldu tartıştık konuştuk, ben kendi sonuçlarıma vardım.
Nitrat tüketimini yapan bitki organizmaların azot gazına çevirdiğini zannediyorum...
Zaten ben balıklarımın orda yaşaması mucize demiyorum ki, değerlerin olmazsa olmaz denilen PS ve canlı kayalar olmadan, ve dış filtreyle olmaz denilen tuzlu su ortamının (ki o filtreyle nitratla başedemioduk )böle değerlere sahip olmasından bahsetmiştim, siz niye konuyu böyle bir ortama çektiniz ?
Sevgili Arda Bey,
Ben kimsenin, bana birşeyleri yanlış öğrettiğine ya da burda yazılanların yanlış yönlendirdiğini söylediğinden bahsetmedim. Dediğim gibi görüşlerim oldu tartıştık konuştuk, ben kendi sonuçlarıma vardım.
Nitrat tüketimini yapan bitki organizmaların azot gazına çevirdiğini zannediyorum...
Zaten ben balıklarımın orda yaşaması mucize demiyorum ki, değerlerin olmazsa olmaz denilen PS ve canlı kayalar olmadan, ve dış filtreyle olmaz denilen tuzlu su ortamının (ki o filtreyle nitratla başedemioduk )böle değerlere sahip olmasından bahsetmiştim, siz niye konuyu böyle bir ortama çektiniz ?
Canlı kaya kurmaca mı ?
Karıştıran şeyler, akvaryumun hiç bir müdahele su değişimi, kaya olmadan ps çalışmadan değerlerinin bu kadar muntazam olması...
Dediğim gibi, yosunlar nitratı tüketiyor ancak, sadece filtrenin çalıştığı bi 40l bi akvarym gayet düzgün değerlere sahip olması kafamı karıştırıyor...
Karıştıran şeyler, akvaryumun hiç bir müdahele su değişimi, kaya olmadan ps çalışmadan değerlerinin bu kadar muntazam olması...
Dediğim gibi, yosunlar nitratı tüketiyor ancak, sadece filtrenin çalıştığı bi 40l bi akvarym gayet düzgün değerlere sahip olması kafamı karıştırıyor...
Canlı kaya kurmaca mı ?
Bu foruma belki 2 aydır girmiyorum,
Daha önceki mesajlarımda da, bazı şeylerin ticari kandırmacalar olduğundan bahsetmiş, şüphelerimi sizlerle paylaşmıştım, değerli yorumlarınızı dinledim ve çeşitli sonuçlara vardım...
Benim kendi sonuçlarıma gelince,
Bazı şeylerin hep abartıldığını düşündüm, 100l akvaryum 2-4 balık 12 kg kaya gerekir, böyle olur şöyle olur... Pek inanmadım ama uyguladım.. Kafama yatmayan şeyleri ise hiç uygulamadım, kendi çözümlerimi denedim...
Şimdi ayrı olduğum bu 2 ay 2haftayı geçen süre içersinde, akvaryumum suyu yarıya inmiş, 40 l su 2 percula, 2 damsel sadece ex700 tetra external filtrenin çalıştığı bi akvaryum, içersinde yoğun kıl yosunnlar red algaelerin oluştuğu bir ortam oluşturdum. Tankın dibinde olmaaazz denilen, diatomlar patlayınca anlarsın denilen plaj kumum var. (canlı kaya yok)
Sonuçlarıma gelince
4 balığımın 4 ü de gayet sağlıklı, yem alıyor yiyor geziyor oynaşıyor...
Amonyak 0
nitrit 0
nitrat 0
eee... ben 15 kg kayaya niye para verdim, biyolojik filtreymiş nitrat düşürcek PS ye niye para verdim, hadi kayayı anlıyorum ambiyans için gerekli görsel süstür (biyolojik filtrasyonu geçiyorum).
Şimdi diğer taraftan kayalarımı boşalttığım plastik tankın nitratı 10 civarında...(kayalar zaten nitrat tüketmez yosunlar tüketir diyeceksiniz biliyorum )
Şimdi, biyolojik filtrasyon 40 l su için plaj kumu ve dış filtreyle olabiliyor demek ki, günde 2 kere pul yemle beslediğim tankta nitrata bile rastlamadığıma göre...
Açıkçası benim kafam karıştı...
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum...
(bu arada tankın tuzluluk oranı 1.009'a ick nedeniyle indirdiğim için akvaryumdan kayaları ve diğer omurgasızları uzaklaştırdım )
Bu foruma belki 2 aydır girmiyorum,
Daha önceki mesajlarımda da, bazı şeylerin ticari kandırmacalar olduğundan bahsetmiş, şüphelerimi sizlerle paylaşmıştım, değerli yorumlarınızı dinledim ve çeşitli sonuçlara vardım...
Benim kendi sonuçlarıma gelince,
Bazı şeylerin hep abartıldığını düşündüm, 100l akvaryum 2-4 balık 12 kg kaya gerekir, böyle olur şöyle olur... Pek inanmadım ama uyguladım.. Kafama yatmayan şeyleri ise hiç uygulamadım, kendi çözümlerimi denedim...
Şimdi ayrı olduğum bu 2 ay 2haftayı geçen süre içersinde, akvaryumum suyu yarıya inmiş, 40 l su 2 percula, 2 damsel sadece ex700 tetra external filtrenin çalıştığı bi akvaryum, içersinde yoğun kıl yosunnlar red algaelerin oluştuğu bir ortam oluşturdum. Tankın dibinde olmaaazz denilen, diatomlar patlayınca anlarsın denilen plaj kumum var. (canlı kaya yok)
Sonuçlarıma gelince
4 balığımın 4 ü de gayet sağlıklı, yem alıyor yiyor geziyor oynaşıyor...
Amonyak 0
nitrit 0
nitrat 0
eee... ben 15 kg kayaya niye para verdim, biyolojik filtreymiş nitrat düşürcek PS ye niye para verdim, hadi kayayı anlıyorum ambiyans için gerekli görsel süstür (biyolojik filtrasyonu geçiyorum).
Şimdi diğer taraftan kayalarımı boşalttığım plastik tankın nitratı 10 civarında...(kayalar zaten nitrat tüketmez yosunlar tüketir diyeceksiniz biliyorum )
Şimdi, biyolojik filtrasyon 40 l su için plaj kumu ve dış filtreyle olabiliyor demek ki, günde 2 kere pul yemle beslediğim tankta nitrata bile rastlamadığıma göre...
Açıkçası benim kafam karıştı...
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum...
(bu arada tankın tuzluluk oranı 1.009'a ick nedeniyle indirdiğim için akvaryumdan kayaları ve diğer omurgasızları uzaklaştırdım )
Deniz akvaryumuna quarts kum
Kuvars kullandığımız camdan daha inert bir malzemedir bu yüzdendir ki pH 'ı düşürmesi söz konusu değil. Ancak şudur ki, aragonit ya da kalsiyum içerikli kumlar zamanla çözündüğü için pH'ı dengeleme konusunda tampon görevi görürler.
Bu da içerik olarak aragoniti daha başarılı kılsa da, kuvars kullanmayı engel bir durum teşkil etmez.
Ayrıca kuvars doğal ortamda resiflerde bulunan bir malzeme değildir o yüzdne kullanımı uygun olmayacaksa doğal olmaması bir nedendir bence...
Deniz akvaryumuna quarts kum
Kumun sadece kuvars taneciklerden oluştuğuna eminseniz kullanabilirsiniz.
Kumun sadece kuvars taneciklerden oluştuğuna eminseniz kullanabilirsiniz.
Ancak saf kuvars kumunu nerden bulacaksınız ki ?
Yeni Kaya Aldım herşey altüst oldu...
Onur Bey, içinde 6 kg olan tanka 4 kg teknikten, 10 kg olan akvaryuma 6 kg APC den aldım, yani miktar olarak yaklaşık kilolar, en azından oranlayınca.. Ama fark çok büyük...
Onur Bey, içinde 6 kg olan tanka 4 kg teknikten, 10 kg olan akvaryuma 6 kg APC den aldım, yani miktar olarak yaklaşık kilolar, en azından oranlayınca.. Ama fark çok büyük...
Kaya kürlenmemiş bence siz ne kadar hatalı olarak beni gösterseniz de, yoksa bu şekilde olmazdı...
Yeni Kaya Aldım herşey altüst oldu...
Aquapetcenter'dan geçen pazar 6 kg kadar kürlenmiş canlı kaya alma gafletinde bulundum.
Şimdi döngüsü tamamlanmış tankımda amonyak ve nitrit patladı. Ondan bir hafta önce de Teknik Akvaryumdan almıştım, değerlerimde hiç bir bozulma olmadı hatta nitritimi sıfırlamıştı.
Ama şimdi

Akvaryuma canlı olarak snail ve 2 tane hermit vardı, hermitlerimden birini bulamıyorum, diğeri ise bayağı stresli bir şekilde bütün gün aynı yerde duruyor... Ama canlı ondan eminim..
Değerlerim dün amonya 1 ppm iken, nitritim 20 civarında
pH ise 8

Aquapetcenter'dan geçen pazar 6 kg kadar kürlenmiş canlı kaya alma gafletinde bulundum.
Şimdi döngüsü tamamlanmış tankımda amonyak ve nitrit patladı. Ondan bir hafta önce de Teknik Akvaryumdan almıştım, değerlerimde hiç bir bozulma olmadı hatta nitritimi sıfırlamıştı.
Ama şimdi
Akvaryuma canlı olarak snail ve 2 tane hermit vardı, hermitlerimden birini bulamıyorum, diğeri ise bayağı stresli bir şekilde bütün gün aynı yerde duruyor... Ama canlı ondan eminim..
Değerlerim dün amonya 1 ppm iken, nitritim 20 civarında
pH ise 8
Tuzluluk 1.022..
Canlılarımdan birisini kaybedersem APCden istemek sizce hakkım değil midir ?
Daha önce de ordan kaya almıştım ancak döngünün başı olduğu için bir problem teşkil etmedi.
Şu an ben ne yapmalıyım, günlük %20 su değişimi düşünüyorum.
bir sürü hava kabarcığı
Benim PS'ten çıkan hava kabarcığı sorunu, Döngünün başlarında idi, Şimdi PS toplamaya başladıkça organik artık, kabarcıklar da yok oldu. Sizin sorununuz da aynı ise biraz sabretmek lazım.
Geri dönüşe koyulan elyafta çıkışı tıkadığı için bir kaç kere PS ten su taşırdım, evde olmadığım için de bayağı su akmıştı. Elyaf baloncuğu kesse de ayarlarda dikkat etmek lazım.
Benim PS'ten çıkan hava kabarcığı sorunu, Döngünün başlarında idi, Şimdi PS toplamaya başladıkça organik artık, kabarcıklar da yok oldu. Sizin sorununuz da aynı ise biraz sabretmek lazım.
Geri dönüşe koyulan elyafta çıkışı tıkadığı için bir kaç kere PS ten su taşırdım, evde olmadığım için de bayağı su akmıştı. Elyaf baloncuğu kesse de ayarlarda dikkat etmek lazım.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
