ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sarı06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2008 13:36
Son Ziyaret:
26 Ocak 2015 21:52
Toplam Mesaj:
125 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ALİ DUMAN
Doğum Tarihi:
23 Nisan 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Otobüs şoförü....
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
06 vatan 06 mekan varsa üç buçuk atan dar gelir ona bu vatan..JACKAL
SON 10 MESAJI
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Herkese çok teşekkür ederim.Herkes sağolsunlar değişik yorumlarda ve önerilerde bulunmuşlar bunun içinde teşekkür ederim ama dediğim gibi balıkları tekrar eve getirdiğimde sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyolardı çok hareketli ve sağlıklıydılar.Anormal bir durum olsaydı 1-2 saatte belli olurdu tahminimce çünkü bir kaç kez başka balıklarda başıma geldiğinde böyle olmuştu balık hiç hareket etmez sarhoş gibi olurdu ama benim balıkarım yaklaşık 8 saat gözümün önünde sanki hiç akvaryumdan çıkarmamışım gibi davrandılar yem atsam yerlerdi o derece ama ben yem vermedim gece abim saat 4 de kalktığında balıklar çok sağlıklılardı dedi bende 7 de kalktım ve hepsi ölü olarak gördü aradaki 3 saatte ne olursa olsun bir şey olmaz elektrikte gitmemişdi eminim ama vatozlar bir şey yaptı diyecem çok abartmış olacağım arkadaşlar benim başıma gelen bu olay çok ilginç büyük bir ihtimal saat gece 5-6 gibi azrail geldi ruhlarını teslim ettiler ne diyelim çözemedik ama balıklara çok üzülüyorum..
Saygılar,
Herkese çok teşekkür ederim.Herkes sağolsunlar değişik yorumlarda ve önerilerde bulunmuşlar bunun içinde teşekkür ederim ama dediğim gibi balıkları tekrar eve getirdiğimde sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyolardı çok hareketli ve sağlıklıydılar.Anormal bir durum olsaydı 1-2 saatte belli olurdu tahminimce çünkü bir kaç kez başka balıklarda başıma geldiğinde böyle olmuştu balık hiç hareket etmez sarhoş gibi olurdu ama benim balıkarım yaklaşık 8 saat gözümün önünde sanki hiç akvaryumdan çıkarmamışım gibi davrandılar yem atsam yerlerdi o derece ama ben yem vermedim gece abim saat 4 de kalktığında balıklar çok sağlıklılardı dedi bende 7 de kalktım ve hepsi ölü olarak gördü aradaki 3 saatte ne olursa olsun bir şey olmaz elektrikte gitmemişdi eminim ama vatozlar bir şey yaptı diyecem çok abartmış olacağım arkadaşlar benim başıma gelen bu olay çok ilginç büyük bir ihtimal saat gece 5-6 gibi azrail geldi ruhlarını teslim ettiler ne diyelim çözemedik ama balıklara çok üzülüyorum..
Saygılar,
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Erdal bey,teşekkür ederim yazınızı okudum ve dediklerinize birebir katılıyorum sizin dediğiniz gibi olmuş olabilir ama dediğim gibi benim olayım malasef anlatılmaz yaşanması gerekiyor her şey o kadar normaldi ki neden böyle bir şey olduğunu hala çözemedim yani sonuçta birer canlı bunlar ve elbet ölecekler bir gün demek ki o gün gelmiş inşallah bilmiyerek günahlarına girmemişimdir.Balıklarıma çok yazık oldu inanın.
Saygılar,
Erdal bey,teşekkür ederim yazınızı okudum ve dediklerinize birebir katılıyorum sizin dediğiniz gibi olmuş olabilir ama dediğim gibi benim olayım malasef anlatılmaz yaşanması gerekiyor her şey o kadar normaldi ki neden böyle bir şey olduğunu hala çözemedim yani sonuçta birer canlı bunlar ve elbet ölecekler bir gün demek ki o gün gelmiş inşallah bilmiyerek günahlarına girmemişimdir.Balıklarıma çok yazık oldu inanın.
Saygılar,
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Ufuk bey,teşekkür ederim.Yorumunuza saygı duyuyorum.Ama balıklar açlıktan ölmezler daha doğrusu bariz bir şekilde yani 10-15 gün aç kalan balık hastalığa yakalanıp muhakkak bir şekilde ölür.Benim durumum çok farklı ben 10 yıldır balık besliyorum ve defalarca balık götürüp getirdim bu konuda tecrübeliyim.Stresten öldüğüne hem fikirim ama bir tek benim balığım değil binlerce balığı bu şekilde mecbur cinsiyet ayırımı yapılıyor.Çok kez ben yaptım veya yaptırdım ve böyle olay çok az başıma geldi.Balıklartok olsa idi inanın daha çok sorun yaşardım,bunu denedim bir zaman ve gördüm ama benim sorunum nedir çözemedim büyük bir ihtimal stres ama ben biraz duygusal davranıyorum ve balıklarım nazardan öldü diye düşünüyorum.Olan oldu artık yeniden yavru alıp büyüteceğim ve bu balıklardan elbet bir gün yavru alacağım.Bu benim ikinci olayım ilkinde de tam balıkları damızlık boya getirdim ve askere gitmemden dolayı satmıştım ve o zamanda yavru alamamıştım,şimdide yine damızlık boya getirdik bu seferde öldüler.hakkımız demekki üçmüş üçün kez yavrudan alıp büyütecem ve bu sefer her zaman dikkatliyim ama şimdi daha dikkatli olup yapılacak işleri elli kez gözden geçirecem.hayırlısı bakalım.
Ufuk bey,teşekkür ederim.Yorumunuza saygı duyuyorum.Ama balıklar açlıktan ölmezler daha doğrusu bariz bir şekilde yani 10-15 gün aç kalan balık hastalığa yakalanıp muhakkak bir şekilde ölür.Benim durumum çok farklı ben 10 yıldır balık besliyorum ve defalarca balık götürüp getirdim bu konuda tecrübeliyim.Stresten öldüğüne hem fikirim ama bir tek benim balığım değil binlerce balığı bu şekilde mecbur cinsiyet ayırımı yapılıyor.Çok kez ben yaptım veya yaptırdım ve böyle olay çok az başıma geldi.Balıklartok olsa idi inanın daha çok sorun yaşardım,bunu denedim bir zaman ve gördüm ama benim sorunum nedir çözemedim büyük bir ihtimal stres ama ben biraz duygusal davranıyorum ve balıklarım nazardan öldü diye düşünüyorum.Olan oldu artık yeniden yavru alıp büyüteceğim ve bu balıklardan elbet bir gün yavru alacağım.Bu benim ikinci olayım ilkinde de tam balıkları damızlık boya getirdim ve askere gitmemden dolayı satmıştım ve o zamanda yavru alamamıştım,şimdide yine damızlık boya getirdik bu seferde öldüler.hakkımız demekki üçmüş üçün kez yavrudan alıp büyütecem ve bu sefer her zaman dikkatliyim ama şimdi daha dikkatli olup yapılacak işleri elli kez gözden geçirecem.hayırlısı bakalım.
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
İbrahim bey,teşekkür ederim ama gerçekten her şey çok normaldi onun üretimhanesi olduğundan o dışarı çıkamazdı ben gittim ve çok yakın yerde zaten 15-30 dakika arası kovada kalınca ölmez balık sanırsam 4-5 saatlik yola gönderenler oluyor.Bütün gelişmeler herkesin yaptığı ve normal olan şeylerdi bir türlü anlamadım büyük bir ihtimal nazar değdi diye düşünüyorum ama maddi kayıbı geçtim artık o emeklerim heba oldu ve balıklara yazık olduğu için çok üzülüyorum.. :( Saygılar
sarı06 2011-09-13 22:56:05
İbrahim bey,teşekkür ederim ama gerçekten her şey çok normaldi onun üretimhanesi olduğundan o dışarı çıkamazdı ben gittim ve çok yakın yerde zaten 15-30 dakika arası kovada kalınca ölmez balık sanırsam 4-5 saatlik yola gönderenler oluyor.Bütün gelişmeler herkesin yaptığı ve normal olan şeylerdi bir türlü anlamadım büyük bir ihtimal nazar değdi diye düşünüyorum ama maddi kayıbı geçtim artık o emeklerim heba oldu ve balıklara yazık olduğu için çok üzülüyorum.. :( Saygılar
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Umut bey,teşekkür ederim.Normalde günde 6-7 sefer azar azar beslerim ama o gün balıkları götüreceğim için sabah işe giderken her zaman kullandığım karışım yemimle yemledim bir dahada yem verilmedi ve akşam geldiğimde hepsi açtı ben yine yem atmadım ve bir gün önceden hazırlığımı yapmıştım ve hemen kovaya koyup araba ile 15 dakikalık yolculuk sonunda istediğim yere gittim ve orasıda üretimhane zaten ve orda hava motoruda bağladık ve tek tek cinsiyetlerini seçip tekrar kovaya doldurup eve geldik.Olay bu kadar normal ama hiç bir anlam veremedim.
Umut bey,teşekkür ederim.Normalde günde 6-7 sefer azar azar beslerim ama o gün balıkları götüreceğim için sabah işe giderken her zaman kullandığım karışım yemimle yemledim bir dahada yem verilmedi ve akşam geldiğimde hepsi açtı ben yine yem atmadım ve bir gün önceden hazırlığımı yapmıştım ve hemen kovaya koyup araba ile 15 dakikalık yolculuk sonunda istediğim yere gittim ve orasıda üretimhane zaten ve orda hava motoruda bağladık ve tek tek cinsiyetlerini seçip tekrar kovaya doldurup eve geldik.Olay bu kadar normal ama hiç bir anlam veremedim.
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Merhaba arkadaşlar, Başlıktada belirttiğim gibi balıklarım öldü şuanda kafayı yiyecem moralim çok bozuk yaklaşık 10 -11 aydır daha 5-10 günlükken aldım ve büyütüm bu zamana getirdiğim balıklarımı söylediğim gibi artık cinsiyet ayırımı yapmak gerektiğinden hepsini bir kovaya koyup arkadaşıma götürdüm ve o bakıp cinsiyetlerini ayırdı 2 erkek 8 dişi olarak koloniyi kurmayı planladım ama tekrar kovaya koyup eve getirdim su kendi sularıydı ben yinede aşıladım balıkları suya attım çok iyidiler rahat ve yüzüyolardı ama sabah kalktığımda bir tane bile yaşayan balık yoktu troheusların hepsini malasef kaybettim.Diğer balıklar vatoz ve makrakanta çok sağlıklılardı ve ölmemişlerdi arkadaşlar ben hiç bir şey anlamadım çok üzgünüm.11 aydır temizliklerini yemlemelerini ve ilgi alakayı eksik bırakmadan büyüttüm dekora bile ellemedim akvaryumdan hiç çıkarmadım bu çok zoruma gidiyor.Balıklarım neden öldü acaba yavrudan itibaren hiç kova kepçe görmedi bu balıklar acaba ondanmı bilmiyorum yoksa nazarmı değdi her gelen süper balık deyip durdular.Valla moralim sıfır ne yapacam bilmiyom.İlanlarada satmak için koymuştum ama sonra vazgeçmişti keşke hiç koymasaydım.Tekrardan akvaryuma devam edeceğim akvaryuma komple yıkayıp dıfır su ve yeniden dekor yapıp iç ve dış filtreleri,ısıtıcıyı çalıştırdım ve içinde şuanda sadece makrakanta ve vatoz var şu moralim bi düzelsin tekrar yavru duboisi alacam bir türlü şu balıklardan yavru alamdım ona çok üzülüyom.Neyse sizinle paylaşmak istedim.İyi günler
Saygılar, :( :(
Malasef şuanda akvaryum bomboş 3 tane cüce vatoz ve 1 tane makrakanta var.Duboisilerim yok artık allahım sen bana yardım et :(

sarı06 2011-09-13 22:35:27
Merhaba arkadaşlar, Başlıktada belirttiğim gibi balıklarım öldü şuanda kafayı yiyecem moralim çok bozuk yaklaşık 10 -11 aydır daha 5-10 günlükken aldım ve büyütüm bu zamana getirdiğim balıklarımı söylediğim gibi artık cinsiyet ayırımı yapmak gerektiğinden hepsini bir kovaya koyup arkadaşıma götürdüm ve o bakıp cinsiyetlerini ayırdı 2 erkek 8 dişi olarak koloniyi kurmayı planladım ama tekrar kovaya koyup eve getirdim su kendi sularıydı ben yinede aşıladım balıkları suya attım çok iyidiler rahat ve yüzüyolardı ama sabah kalktığımda bir tane bile yaşayan balık yoktu troheusların hepsini malasef kaybettim.Diğer balıklar vatoz ve makrakanta çok sağlıklılardı ve ölmemişlerdi arkadaşlar ben hiç bir şey anlamadım çok üzgünüm.11 aydır temizliklerini yemlemelerini ve ilgi alakayı eksik bırakmadan büyüttüm dekora bile ellemedim akvaryumdan hiç çıkarmadım bu çok zoruma gidiyor.Balıklarım neden öldü acaba yavrudan itibaren hiç kova kepçe görmedi bu balıklar acaba ondanmı bilmiyorum yoksa nazarmı değdi her gelen süper balık deyip durdular.Valla moralim sıfır ne yapacam bilmiyom.İlanlarada satmak için koymuştum ama sonra vazgeçmişti keşke hiç koymasaydım.Tekrardan akvaryuma devam edeceğim akvaryuma komple yıkayıp dıfır su ve yeniden dekor yapıp iç ve dış filtreleri,ısıtıcıyı çalıştırdım ve içinde şuanda sadece makrakanta ve vatoz var şu moralim bi düzelsin tekrar yavru duboisi alacam bir türlü şu balıklardan yavru alamdım ona çok üzülüyom.Neyse sizinle paylaşmak istedim.İyi günler
Saygılar, :( :(
Malasef şuanda akvaryum bomboş 3 tane cüce vatoz ve 1 tane makrakanta var.Duboisilerim yok artık allahım sen bana yardım et :(

Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Arkadaşlar balıkları cinsiyetlerini ayırtırdık çok kalabalık yapmayacağım 8 dişi 2 erkek nasıl sizce?
Saygılar,
Arkadaşlar balıkları cinsiyetlerini ayırtırdık çok kalabalık yapmayacağım 8 dişi 2 erkek nasıl sizce?
Saygılar,
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Konuyu taşıdılar bu foruma sağolsunlar.Balıkları yakın çekim yapınca bulanık çıkıyor fotolar nasıl yapabilirim forumda araştırdım ama çok karışık anlamadım makro çekim filan diyolar ama kısa yolu nedir çözemedim hep fotolar bulanık çıkıyor.başka bir şey çekince iyi çıkıyorda balıklar hareketli olunca iyi çıkmıyor. :D
Konuyu taşıdılar bu foruma sağolsunlar.Balıkları yakın çekim yapınca bulanık çıkıyor fotolar nasıl yapabilirim forumda araştırdım ama çok karışık anlamadım makro çekim filan diyolar ama kısa yolu nedir çözemedim hep fotolar bulanık çıkıyor.başka bir şey çekince iyi çıkıyorda balıklar hareketli olunca iyi çıkmıyor. :D
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Sefer kardeşim,çok teşekkür ederim iyi dileklerin için konuyu senin dediğin yere taşınsa iyi olur benim için sakınca yok.Yakın çekim yapmak istiyorum ama ne kadar denediysem olmadı beceremedim aslında fotoğraf konusunda iyimdir ama yapamadım makinamda güzel 14.2 megapiksel samsung pl 20 modeli ama ne denediysem iyi çekemedim.
Sefer kardeşim,çok teşekkür ederim iyi dileklerin için konuyu senin dediğin yere taşınsa iyi olur benim için sakınca yok.Yakın çekim yapmak istiyorum ama ne kadar denediysem olmadı beceremedim aslında fotoğraf konusunda iyimdir ama yapamadım makinamda güzel 14.2 megapiksel samsung pl 20 modeli ama ne denediysem iyi çekemedim.
Çok canlı tropheus akvaryumum.330 litre Malesef Balıklar Öldü :( 2.sf
Teşekkür ederim, aslında akvaryumdaki balıklar 10 günlükten bu zamana beraber büyüdür tam 8 aydır o yüzden hiç kavga olmuyor sadece yem zamanı baskın olan ortaya çıkıyor.Akvaryum büyük ve kayalarda gerçekten çok büyük bu şekilde kayanın bir ucu mağara gibi olan yeri bir erkek diğer uçtaki mağara gibi olan yeride bir erkek sahiplendi bunu fark edebiliyorum.Yavrudan beridir hatta direk bu akvaryuma kusturduk balıkları bende olduklarından biraz ayırt edebiliyorum benim tahminimce 5-6 erkek 9-10 dişi var gibi duruyor ama tam bilmiyorum hiç kavga yok balıklar maşaallah diyelim çok ama çok sağlıklı ve gençler piyasadakiler 50 liraysa bunlar çok rahat 80 lira eder bu yaşta tanesine 75 veren oldu etine dolgun balıklar yemi elimde yedikleri için onlara elliye biliyorum hissediyorum bakalım bu kayalardan elimde biraz daha var.başka bir dizayne yapabilirim yada akvaryumu komple satar daha büyüğünü yaparım zaten elimde bu işler fazlası ile geliyor :D
Saygılar,
Teşekkür ederim, aslında akvaryumdaki balıklar 10 günlükten bu zamana beraber büyüdür tam 8 aydır o yüzden hiç kavga olmuyor sadece yem zamanı baskın olan ortaya çıkıyor.Akvaryum büyük ve kayalarda gerçekten çok büyük bu şekilde kayanın bir ucu mağara gibi olan yeri bir erkek diğer uçtaki mağara gibi olan yeride bir erkek sahiplendi bunu fark edebiliyorum.Yavrudan beridir hatta direk bu akvaryuma kusturduk balıkları bende olduklarından biraz ayırt edebiliyorum benim tahminimce 5-6 erkek 9-10 dişi var gibi duruyor ama tam bilmiyorum hiç kavga yok balıklar maşaallah diyelim çok ama çok sağlıklı ve gençler piyasadakiler 50 liraysa bunlar çok rahat 80 lira eder bu yaşta tanesine 75 veren oldu etine dolgun balıklar yemi elimde yedikleri için onlara elliye biliyorum hissediyorum bakalım bu kayalardan elimde biraz daha var.başka bir dizayne yapabilirim yada akvaryumu komple satar daha büyüğünü yaparım zaten elimde bu işler fazlası ile geliyor :D
Saygılar,
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
