ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
godsword
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2008 16:10
Son Ziyaret:
22 Nisan 2026 08:57
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mücahit Mutlu
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Kocaeli
Meslek:
emekçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ben MEVLANA değilim adam ol öyle gel
MÜCAHİT MUTLU
MÜCAHİT MUTLU
SON 10 MESAJI
Akvaryum hangi odada olmalı.
Mutfakta yunuslarım antrede mabunalar (sp,mp,paslılar)salonda hafif bitkilim küçük odada da yavru tankım bulunmakta
Mutfakta yunuslarım antrede mabunalar (sp,mp,paslılar)salonda hafif bitkilim küçük odada da yavru tankım bulunmakta
Şişme Havuzda Balık
Gayet mantıklı amaç zaten yavru büyütmek görsellik değil o hacimde de yavrular hızla gelişir ancak kışın ısıtma sıkıntı hatta imkansız gibi birşey astarı yüzünü geçer
godsword 2009-06-20 20:03:17
Gayet mantıklı amaç zaten yavru büyütmek görsellik değil o hacimde de yavrular hızla gelişir ancak kışın ısıtma sıkıntı hatta imkansız gibi birşey astarı yüzünü geçer
şelaleli malawi tankım
Fotoğraf:
Boyut (cm):100*50*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:şu an 1 sp var denemek için suda sorun olup olmadığını kontrol amacı ile yarın 1e4dişi yunus ve 4 dişi sp eklenecek kısmetse
Malzemeler:1 ad 800l/h kafa motoru 1 ad 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:dıy sistemim işe yararsa sadece eksilen su tamamlanacak 15 günde 1 de %15 su değişimi dip çekmeme gerek kalmayacak
Kullanılan Yemler:hazır yem akvaryumcu nun tavsiye ettiklerinden haftada 2 kez tubifex worms
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
yaklaşık 2 aydır uğraşıp yaptığım dıy sistemi ,arka ve üst fonu ile malawi tankım bu kadar uzun sürmesi yedek tankımın olması benim kararsız olup 1 kaç kez yaptığım fonu kırıp atmam malum kış mevsimi derzin kuruması uzun sürüyor
Umarım beğenirsiniz resimler kalitesiz pek beceremiyorum resim çekmeyi
eğer beğenilirse ayrıntılı olarak yapılış aşamalarını onlarca resim arasından düzenleyip ekleyecem beğenmez isenizde canınız sağolsun yılmak yok yola devam 
tankımın kapağı yoktu kapak yaptıracaktım vaz geçtim böyle bir üst fon yapayım diye düşündüm
üst fondan bir görüntü

üst şelaleden başka bir görüntü



tankın içinden görüntüler




Malawiler fazla ışıktan hoşlanmadıkları için loş bir aydınlatma tercih ettim aydınlatma 15 20 tane led ampul ile gerçekleşiyor hem tasarruflu hemde göze hitap ediyor taşlar dere taşıdır ellerimle topladım arka fon içinde mağaralar var taşların dizilimi de mağaraları kapatmayacak şekilde olmuştur yani balık sol baştan kayaların arasına girip sağ baştan yada ortadan canı nerden isterse görünmeden çıkabilmekte sıkışma şansı yok yeterince geniştir aralıklar dışardan bakınca fazla belli olmuyor Kafa motoru kayaların arkasında ve arka fonunda altındadır taşlar olmasa bile fazla görünmüyor zeminden çektiği suyu şelalenin üstünden boşaltmakta.Şelalenin iki tarafında bulunan havuzcukların içi dere kumu ile doludur ayrıca en üstte duran saksı şeklindeki kutuda aynı kumla doludur bu saksı ve havuzcukların içineNasturtium officinale (Suteresi) ekeceğim daha evvel denemesini yaptım akvaryum ortamında yaşıyor kökleri karada olup derinlere doğru gelişen sarmaşığa benzeyen bir bitki çıplak kalan alanları kaplamasını ümit ediyorum.Kayaların üzeri yosunla kaplı onların gelişip gelişmeyeceklerini bilmiyorum umarım tutar ve gelişirler denitrifikasyon amacı ile kullanacağım bu bitkileri .Kum dere kumu , akvaryumcudan aldığım ince kum ve yaklaşık 40 kilo kadar midye kırığı kumdan eleklediğim az bir miktar 3 5 kilo kadar ince midye kırığı kum karışımıdır dere kumunu kendim dereden elekledim bayağı meşakatli bir iş ama yıkama sorunu yok akıntı kendi alıp götürüyor çamuru sudan tasarruf 
Zeminde yaklaşık 2cm kadar kum var öyle kalın göründüğüne bakmayın altta dıy sistem in üzerinde durduğu için kum kalın görünüyor (ön ve yanlardan yaklaşık 5cm kadar kum göründüğü kalınlıktadır ortada kalan kısım 2cm kumdur)
Diğer balıkları ekledikten ve makina ile aramı düzeltir düzeltmez daha iyi resimleri de ekleyeceğim
godsword 2009-03-03 17:59:39
Fotoğraf:
Boyut (cm):100*50*40
Kapasite (litre):200
Canlılar:şu an 1 sp var denemek için suda sorun olup olmadığını kontrol amacı ile yarın 1e4dişi yunus ve 4 dişi sp eklenecek kısmetse
Malzemeler:1 ad 800l/h kafa motoru 1 ad 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:dıy sistemim işe yararsa sadece eksilen su tamamlanacak 15 günde 1 de %15 su değişimi dip çekmeme gerek kalmayacak
Kullanılan Yemler:hazır yem akvaryumcu nun tavsiye ettiklerinden haftada 2 kez tubifex worms
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
yaklaşık 2 aydır uğraşıp yaptığım dıy sistemi ,arka ve üst fonu ile malawi tankım bu kadar uzun sürmesi yedek tankımın olması benim kararsız olup 1 kaç kez yaptığım fonu kırıp atmam malum kış mevsimi derzin kuruması uzun sürüyor
Umarım beğenirsiniz resimler kalitesiz pek beceremiyorum resim çekmeyi
eğer beğenilirse ayrıntılı olarak yapılış aşamalarını onlarca resim arasından düzenleyip ekleyecem beğenmez isenizde canınız sağolsun yılmak yok yola devam 
tankımın kapağı yoktu kapak yaptıracaktım vaz geçtim böyle bir üst fon yapayım diye düşündüm
üst fondan bir görüntü

üst şelaleden başka bir görüntü



tankın içinden görüntüler




Malawiler fazla ışıktan hoşlanmadıkları için loş bir aydınlatma tercih ettim aydınlatma 15 20 tane led ampul ile gerçekleşiyor hem tasarruflu hemde göze hitap ediyor taşlar dere taşıdır ellerimle topladım arka fon içinde mağaralar var taşların dizilimi de mağaraları kapatmayacak şekilde olmuştur yani balık sol baştan kayaların arasına girip sağ baştan yada ortadan canı nerden isterse görünmeden çıkabilmekte sıkışma şansı yok yeterince geniştir aralıklar dışardan bakınca fazla belli olmuyor Kafa motoru kayaların arkasında ve arka fonunda altındadır taşlar olmasa bile fazla görünmüyor zeminden çektiği suyu şelalenin üstünden boşaltmakta.Şelalenin iki tarafında bulunan havuzcukların içi dere kumu ile doludur ayrıca en üstte duran saksı şeklindeki kutuda aynı kumla doludur bu saksı ve havuzcukların içineNasturtium officinale

Zeminde yaklaşık 2cm kadar kum var öyle kalın göründüğüne bakmayın altta dıy sistem in üzerinde durduğu için kum kalın görünüyor (ön ve yanlardan yaklaşık 5cm kadar kum göründüğü kalınlıktadır ortada kalan kısım 2cm kumdur)
Diğer balıkları ekledikten ve makina ile aramı düzeltir düzeltmez daha iyi resimleri de ekleyeceğim
Bitkili betta akvaryumum.(ilk ve son hali
Yılmaz bey uyarınız için teşekkürler forumda bayağı bir araştırma yaptım erkek bettalar dişilerle bakılıyor dediğiniz gibi sorun olabiliyor fakat bol bitkili ve saklanma yerleri olan ayrıca 1 erkeğe 3 yada 4 dişi olan bir tankta sorun teşkil etmeyecekleri yazıyordu pek çok yerde şu anki akvaryuma dişi koymayacağım zaten 50 lt lik tanka kapak yaptırıp bitki ve saklanma yerlerini ayarladıktan sonra dişilerle erkeği aynı tanka koyacağım
Yılmaz bey uyarınız için teşekkürler forumda bayağı bir araştırma yaptım erkek bettalar dişilerle bakılıyor dediğiniz gibi sorun olabiliyor fakat bol bitkili ve saklanma yerleri olan ayrıca 1 erkeğe 3 yada 4 dişi olan bir tankta sorun teşkil etmeyecekleri yazıyordu pek çok yerde şu anki akvaryuma dişi koymayacağım zaten 50 lt lik tanka kapak yaptırıp bitki ve saklanma yerlerini ayarladıktan sonra dişilerle erkeği aynı tanka koyacağım
Bitkili betta akvaryumum.(ilk ve son hali
Balığınız muhteşem görünüyor tankınızda çok hoş elinize sağlık. 32*16*25 küçük bir tankım vardı boş boş duruyordu bende bir tane Betta splendens aldım evde ayrıca 3 tane daha 250 150 100 lt tanklarda var onlarda malavi türleri var ama beta çok harika duruyor eşimin isteği ile almıştım ancak tüm ilgiyi betta görüyor 50 lt başka bir tankım daha var içi boş kapaksız ona kapak yaptırıp kumunu ve bitkileri dikip hazır olduğunda erkek betta yı ve yanına 3 yada 4 dişi daha alıp koyacağım çok hoş görünecek sanırım
Balığınız muhteşem görünüyor tankınızda çok hoş elinize sağlık. 32*16*25 küçük bir tankım vardı boş boş duruyordu bende bir tane Betta splendens aldım evde ayrıca 3 tane daha 250 150 100 lt tanklarda var onlarda malavi türleri var ama beta çok harika duruyor eşimin isteği ile almıştım ancak tüm ilgiyi betta görüyor 50 lt başka bir tankım daha var içi boş kapaksız ona kapak yaptırıp kumunu ve bitkileri dikip hazır olduğunda erkek betta yı ve yanına 3 yada 4 dişi daha alıp koyacağım çok hoş görünecek sanırım
cam akvaryumdan vazgectim sac dan düsünüyorum
En iyisi ahşap akvaryum böylesine büyük bir hacimde hem ucuza malolur hemde sağlıklıdır
http://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asphttp://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asp
En iyisi ahşap akvaryum böylesine büyük bir hacimde hem ucuza malolur hemde sağlıklıdır
http://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asphttp://www.akvaryum.com/forum/ahsaptan_akvaryum_yapimi_(tercume)_k239164.asp
1 tonluk, metal gövdeli, ahşap kaplama akvaryum...
Serkan bey resimler güzel en azından uykusuz bi şekilde incelenmediğinde daha rahat anlaşılabiliyor
Avaryumun içini 20mm mermer le yapacaksınız ki bu gereksiz bir maliyet artışına sebep olacaktır ayrıca aşırı bir yük de iskelete binecektir.Mermer yerine 19mm camı her yerde kullanmanız ve sağlam bir kayıt kuşak la desteklemeniz daha yerinde olacaktır şahsi kanaatim maliyeti ve işçiliği de düşürecektir.İzolasyon olayınıda standart strafor yada cam yünü ile yapabilirsiniz )
Eğer kasayı siz yapmayacaksanız en iyisi sanayide bir ustaya gidip ustam bana 2 raflı içten içe ölçüleri üst rafın 115 boy 76 genişlik 64 yükseklik alt rafında yüksekliği 50 olacak üst rafın önü açık olacak şekilde bir dolap yap demeniz (net kullanım alanı bu ve resimden çıkardığım net ölçüler)bu size hem zaman hemde maddi olarak daha az külfet getirecektir.Projesini onlar kendi tecrübeleri ile daha sağlıklı bir şekilde çizerler.Yapılan dolabın içinede cama cam olan tankınızı yerleştirmeniz izolasyon malzemenizi döşeyip ahşap giydirmeyi yapmanız daha sağlıklı bir sonuç verecektir.Dolabı ne amaçla kullanacağınızı da ayrıntılı bir şekilde anlatmanız kullanacağı malzemenin seçiminde ustaya yardımcı olacaktır.Bir fabrikanın teknik servis personeli olmam sebebi ile bu işler ile iç içeyim de diyebilirsiniz daha ziyade mekanik bakımcıyım ama iddalı olmasamda çelik konstrüksiyon dan da anlarım.Tankınız bittiğinde mükemmel olacağına eminim o hacimdeki bir tankta neler olmaz ki her hobicinin hayalidir böyle bir tank umarım başarılı olursunuz
Serkan bey resimler güzel en azından uykusuz bi şekilde incelenmediğinde daha rahat anlaşılabiliyor
Avaryumun içini 20mm mermer le yapacaksınız ki bu gereksiz bir maliyet artışına sebep olacaktır ayrıca aşırı bir yük de iskelete binecektir.Mermer yerine 19mm camı her yerde kullanmanız ve sağlam bir kayıt kuşak la desteklemeniz daha yerinde olacaktır şahsi kanaatim maliyeti ve işçiliği de düşürecektir.İzolasyon olayınıda standart strafor yada cam yünü ile yapabilirsiniz )
Eğer kasayı siz yapmayacaksanız en iyisi sanayide bir ustaya gidip ustam bana 2 raflı içten içe ölçüleri üst rafın 115 boy 76 genişlik 64 yükseklik alt rafında yüksekliği 50 olacak üst rafın önü açık olacak şekilde bir dolap yap demeniz (net kullanım alanı bu ve resimden çıkardığım net ölçüler)bu size hem zaman hemde maddi olarak daha az külfet getirecektir.Projesini onlar kendi tecrübeleri ile daha sağlıklı bir şekilde çizerler.Yapılan dolabın içinede cama cam olan tankınızı yerleştirmeniz izolasyon malzemenizi döşeyip ahşap giydirmeyi yapmanız daha sağlıklı bir sonuç verecektir.Dolabı ne amaçla kullanacağınızı da ayrıntılı bir şekilde anlatmanız kullanacağı malzemenin seçiminde ustaya yardımcı olacaktır.Bir fabrikanın teknik servis personeli olmam sebebi ile bu işler ile iç içeyim de diyebilirsiniz daha ziyade mekanik bakımcıyım ama iddalı olmasamda çelik konstrüksiyon dan da anlarım.Tankınız bittiğinde mükemmel olacağına eminim o hacimdeki bir tankta neler olmaz ki her hobicinin hayalidir böyle bir tank umarım başarılı olursunuz
Yeni akvaryumum
M.Akif Bey eskisine göre çok çok iyi bir hal almış durumda tankınız.Ufak bir tavsiye peyzajcılardan dekoratif taşlar almanız.Nen 2 gün evvel aldım ve 12 kg taşa 7 lira verdim petshoplarla kıyaslanamayacak bir rakam.Sizin de yakınlarınızda varsa onlardan taş almanız en fazla 15 liraya mükemmel bir dekor yapacak taşa sahip olursunuz.Bu taşlar saysesinde daha doğal bir görünüm elde edersiniz.Balıklarınız hala stresli gibi ama zamanla onuda aşacaklardır yeterki siz sabırlı olun.Radinant 2009-02-02 16:48:56
M.Akif Bey eskisine göre çok çok iyi bir hal almış durumda tankınız.Ufak bir tavsiye peyzajcılardan dekoratif taşlar almanız.Nen 2 gün evvel aldım ve 12 kg taşa 7 lira verdim petshoplarla kıyaslanamayacak bir rakam.Sizin de yakınlarınızda varsa onlardan taş almanız en fazla 15 liraya mükemmel bir dekor yapacak taşa sahip olursunuz.Bu taşlar saysesinde daha doğal bir görünüm elde edersiniz.Balıklarınız hala stresli gibi ama zamanla onuda aşacaklardır yeterki siz sabırlı olun.
1 tonluk, metal gövdeli, ahşap kaplama akvaryum...
Resimler çok büyük küçülttüğünde de görünmüyor ekranın sağına soluna gezinmekten başım döndü tam bişi anlamadım.Küçük bir ayrıntı ölçüler cm cinsinden yazılmış mm olması gerekli 10 puan kırdım
Maliyeti 1000 lirayı aşacaktır görebildiğim 12m civarı 80*80 kutu profil kullanacaksınız kullancağınız profiller 40*40 80*80 ve 80*40 resimden çıkarabildiğim bunlar montajıda hatalı gibi geldi taşıyıcı kayıtları dikmelere oturtmanız gerekmektedir sağlamlık bakımından.8 adet tekerlek kullanacaksınız ki gereksiz ve de kullanımda kolaylıktan ziyade zorluk çıkaracaktır hareket ettirirken bunun yerine 4 teker ve köşelerden çapraz atarak yükü dengeli şekilde tekerlere verebilirsiniz.daha basit okunaklı bir çizim yaparsanız size maliyetini çıkarabilirim resim okumayalı çok uzun zaman oldu belki hatalı okuma yapmış olabilirim
ama kesin bildiğim birşey varsa o da çok ağır olacağıdır
Resimler çok büyük küçülttüğünde de görünmüyor ekranın sağına soluna gezinmekten başım döndü tam bişi anlamadım.Küçük bir ayrıntı ölçüler cm cinsinden yazılmış mm olması gerekli 10 puan kırdım

Maliyeti 1000 lirayı aşacaktır görebildiğim 12m civarı 80*80 kutu profil kullanacaksınız kullancağınız profiller 40*40 80*80 ve 80*40 resimden çıkarabildiğim bunlar montajıda hatalı gibi geldi taşıyıcı kayıtları dikmelere oturtmanız gerekmektedir sağlamlık bakımından.8 adet tekerlek kullanacaksınız ki gereksiz ve de kullanımda kolaylıktan ziyade zorluk çıkaracaktır hareket ettirirken bunun yerine 4 teker ve köşelerden çapraz atarak yükü dengeli şekilde tekerlere verebilirsiniz.daha basit okunaklı bir çizim yaparsanız size maliyetini çıkarabilirim resim okumayalı çok uzun zaman oldu belki hatalı okuma yapmış olabilirim
ama kesin bildiğim birşey varsa o da çok ağır olacağıdır
Yeni akvaryumum
Sarı prensesler dip ve orta seviye balıklarıdır eğer suyun üzerinde fazla dolaşıyorşarsa korkmanız gerekir su şartlarında normal olmayan bir durum var demektir (nitran ın fazla olması,oksijen in az olması gibi).Sabırlı olmanızı tavsiye ederim zamanla balıklarınız ortama ve size alıştıklarında güzelliklerini sergilemekte bonkör olacaklarını düşünüyorum.Herşeyden önce tanklarımızı canlılarımızın isteklerine göre düzenlemeliyiz bizim görsel isteklerimiz 2. planda kalmalıdır.Şartlar tam olarak yerine getirildiği taktirde canlılar güzelliklerini sergileyebilmekte
saygılarımla
Sarı prensesler dip ve orta seviye balıklarıdır eğer suyun üzerinde fazla dolaşıyorşarsa korkmanız gerekir su şartlarında normal olmayan bir durum var demektir (nitran ın fazla olması,oksijen in az olması gibi).Sabırlı olmanızı tavsiye ederim zamanla balıklarınız ortama ve size alıştıklarında güzelliklerini sergilemekte bonkör olacaklarını düşünüyorum.Herşeyden önce tanklarımızı canlılarımızın isteklerine göre düzenlemeliyiz bizim görsel isteklerimiz 2. planda kalmalıdır.Şartlar tam olarak yerine getirildiği taktirde canlılar güzelliklerini sergileyebilmekte
saygılarımla
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
