ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Burhan BEYAZCA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2009 01:41
Son Ziyaret:
04 Ekim 2016 10:56
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burhan
Doğum Tarihi:
04 Nisan 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Muhasebe Finans
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burhan Beyazca
0533 630 06 66
0533 630 06 66
SON 10 MESAJI
FlowerHorn Hakkında Hasta Sanırım
Arkadaşlar balığımda bir sıkıntı var ama çözemedim. Çok durgun normalde elime gelir oynar yeri gelir ısırırdı bugun cok durgun yuzmuyor bıle, orta suda duruyor .İkı gun once su degısımı yapmıstım lakın dun hıc bır sıkıntısı yoktu. Bır de agız kısmında alt dudagında daha yogun beyazlık var, sebebı nedır acaba yardımcı olabılır mısınız? Akvaryum 400 LT tamamı ona ait.Cenk Bildir 2015-04-08 11:04:28
Arkadaşlar balığımda bir sıkıntı var ama çözemedim. Çok durgun normalde elime gelir oynar yeri gelir ısırırdı bugun cok durgun yuzmuyor bıle, orta suda duruyor .İkı gun once su degısımı yapmıstım lakın dun hıc bır sıkıntısı yoktu. Bır de agız kısmında alt dudagında daha yogun beyazlık var, sebebı nedır acaba yardımcı olabılır mısınız? Akvaryum 400 LT tamamı ona ait.
50X30X30 Resimler eklendi
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Burhan BEYAZCA 2015-01-18 17:10:49
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Işık: 1 Adet Grolüx 1 Adet Aquastar
Sıvı Gübreler: JBL Ferropol 24 Reeflowers AquaPlants All Inclusive
Misket Gübre Bitki tercihine göre eklenecek.
CO2 DİY
Filtre: Eheim Pick up 2006
Akvaryum Bakımı: 2 günde bir %20 Su değişimi ve Haftada %40
Akvaryum Bakımı: 2 günde bir %20 Su değişimi ve Haftada %40
Sıvı gübre olarak Reeflowers Aquaplants ALL INCLUSIVE ve JBL Ferropol 24
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
İlk Gün
1 Hafta ve Güncel Hali
Birde böyle bir alet buldum geceleri kapatıyorum diğer vanayı açıyorum CO2 için ve istediğim ayarda verebiliyorum şuan saniyede 2 damla olarak çıkıyor.
Tek sorum Parvulalar ışıklandırma 10 Saat aralıksız olarak ama sanki yavaş gelişiyormuş gibi geliyor yeni sürgünler belirdi lakin tam tatmin olmadım ilerleyişi normalmidir ?
50x30x30 Bitkili Kurulum
Biraz araştırmalarım sonucu Eheim pick up 2006 ya kaear verdim.
[QUOTE=Phrase] Ben filtre konusunda bir şey söylemek istiyorum. Yetersiz kalacak büyük ihtimal. Ve çürüyüp kopan yaprakların tıkayacağı giriş ve yosunlanan emiş borusu debiyi sık sık düşürecek. [/
QUOTE]Burhan BEYAZCA 2014-12-19 09:46:52
Biraz araştırmalarım sonucu Eheim pick up 2006 ya kaear verdim.
[QUOTE=Phrase] Ben filtre konusunda bir şey söylemek istiyorum. Yetersiz kalacak büyük ihtimal. Ve çürüyüp kopan yaprakların tıkayacağı giriş ve yosunlanan emiş borusu debiyi sık sık düşürecek. [/
QUOTE]
50x30x30 Bitkili Kurulum
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelikle Baran bey verdiğiniz link için sağolun daha önceki denemelerimden bu linke benzer bir sistem hazırlamıştım Yangın tüpü içerisinde ince ayar vanası ile istediğim şekilde CO2 vermem mümkün cuba gerçekten takıntılı olduğum bir bitki açıkçası ama zorlamak ta istemem gloss da dikebilirim taban için tedbiri elden bırakmamak diyebilirim yinede ben katmanları koyayım misket gübre ile desteklerim sağolun. Kerem bey teşekkür ederim akvaryumda canlı olucak ama şimdilik istemiyorum çünkü bir hata sonucu diğer bitkili denememde neon tetralarımı kaybettim kayıp vermek istemiyorum açıkçası üzülüyorum. Bunun için akvaryum tam oturduktan sonra Balık eklemesını yapacağım takriben 45 gün sonra.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelikle Baran bey verdiğiniz link için sağolun daha önceki denemelerimden bu linke benzer bir sistem hazırlamıştım Yangın tüpü içerisinde ince ayar vanası ile istediğim şekilde CO2 vermem mümkün cuba gerçekten takıntılı olduğum bir bitki açıkçası ama zorlamak ta istemem gloss da dikebilirim taban için tedbiri elden bırakmamak diyebilirim yinede ben katmanları koyayım misket gübre ile desteklerim sağolun. Kerem bey teşekkür ederim akvaryumda canlı olucak ama şimdilik istemiyorum çünkü bir hata sonucu diğer bitkili denememde neon tetralarımı kaybettim kayıp vermek istemiyorum açıkçası üzülüyorum. Bunun için akvaryum tam oturduktan sonra Balık eklemesını yapacağım takriben 45 gün sonra.
50x30x30 Bitkili Kurulum
Fotoğraf:
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Fotoğraf:
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Işık: 1 Adet Grolüx 1 Adet Aquastar
Sıvı Gübreler: JBL Ferropol 24 Reeflowers AquaPlants All Inclusive
Misket Gübre Bitki tercihine göre eklenecek.
CO2 DİY
Filtre: Şelale Tipi
Akvaryum Bakımı: Kurulum Aşamasında
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Akvaryum Bakımı: Kurulum Aşamasında
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar bir çok bitkili denemem hüsranla sonuçlandı ve beceremeyeceğime karar verdim sonra Tropicanın videolarını izlemem yetti. Tekrardan tavan arasında kaldırdığım tankı aşağı indirdim sizlerden ricam yukarıda belirttiklerime nazaran eksik bir şeyim varmı yardımlarınızı Bekliyorum
Bitki olarak gloss veya cuba taban için düşünüyorum hiçbir dekor olmayacak taş veya kütük düşünmüyorum güzel bir taş bulursam belki koyabilirim.
Yeni Astronot Akvaryumum
Kapasite (litre): 266 LT
Canlılar:
Balıklar ve Omurgasızlar;
2 Ad Albino Astronot 1 Ad Sarı Prenses ve 1 Ad ICEMAN
Malzemeler:
Tetra 1200 Dış Filtre 2 Ad Gralux Florasan Eheim 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı: Haftalık %20-30 Su değişimi (Akvaryum Kurulalı henüz bir hafta oldu.)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Azoo Double Blackwater
Testler : PH 7,5 GH 9 dgh
Öncelikle Herkese Hayırlı Akşamlar dilerim Baya bir badireler atlattım akılsızca büyük akvaryum sevdasına düşüp tecrübe kazanmadan büyük bir akvaryum yapmaya kalkıştım ve sonuç hüsran oldu. Kendime çok kızdığım için balıklarımı ki Astronotlarımı bir arkadaşıma verdim lakin dayanamayıp onları geri aldım resimlerde görüldüğü üzere kendime aslında Amazon biyotop tarzı daha çok dallı budaklı bir görünüm sağlamaya çalışıyorum ve sizlerin tecrübelerine dayanarak sormak istediğim bazı sorular var cevap verirseniz memnun olurum.İlk olarak astronot sayımı yükseltme konusunda ne düşünürsünüz veya akvaryuma en az onların boyutunda melek balıkları eklesem acaba sorun yaşanır mı ? Birde dipte meşe yaprakları istiyorum lakin bulamıyorum bunları satın alabileceğimiz bir yer varmı ? Son olarak resimlerde de görüldüğü üzre akvaryumun sol kenarı boş ve o tarafta sarkan dallar istiyorum bu dalları nasıl temin edebiliriz ince ve gür dal topluluğu şeklinde yardımcı olursanız çok memnun olurum İyi akşamlar.
Nano Bitkili 25 Lt (sf 4 te Video Mevcut)
[QUOTE=RADALI][QUOTE=Burhan BEYAZCA]
Gönderen : Burhan BEYAZCA
Gönderen : 14 Ocak 2014
Belki rahatsız olucaksınız ama nano tankınızı çok beğendim forumda konu açmak istemedim tekrar tekrar ve aydınlatma konusu çok sıkıntı yaşıyorum sizden ricam bana biraz bilgi vermeniz akvaryumum 30X30X30 aydınlatma olarak tasaruflu amp. kullandum osram phılıps hepsıde 6500K ama 865 yazan sadece philipsin gloss diktim lakin bir aydır ne bir büyüme nede çürüme söz konusu acaba aydınlatma olarak en ufağı 60cm olan T5 taksam 2 tane 13 wtlık sizce nasıl olur ? teşekkur ediyorum şimdiden. [/QUOTE]
Burhan bey
Bu tarz konular için illa konu başlığı açmanıza gerek yok sonuçta bir bilgi paylaşım sitesindeyiz benim açtığım konudan da bu soruyu sorabilirsiniz. Akvaryumumu beğendiniz için çok teşekkür ederim.
Tasarruf ampulü kullanacağım için bende aydınlatma konusunda çok tereddüt yaşadım konu başlıklarını gezdim ama florasan takma şansım olmadığı için 3 farklı ampul denedim. Üçünde de aynı sonucu aldım diyebilirim. Fakat ampulün yanı sıra diğer etkenleride atlamamak gerekir.
Ben akvaryumumda saniyede 2 kabarcık olacak şekilde tüp ile Co2 de veriyorum. Aydınlatmayı 3 periyotta toplam 10 saat yapıyorum. Şu detaya da değinmek gerekir diye düşünüyorum her bitki 1 ay sürede çoğalacak büyüyecek gelişecek diye bir kaide yok sonuçta ekim süresinden sonra bitki önce ortama alışacak bu ortama ayak uydurduğu süreçte dış etkenlere göre gelişim gösterebilir ve her bitkinin birbirinden farklı periyorları vardır diye düşünüyorum. Glosso bakmadığım için gelişim süreci ile ilgili yalan yanlış yorum yapmak istemem o yüzden üstadların bu konuda ki görüşleri eminim olacaktır.
[/QUOTE]
[QUOTE=RADALI][QUOTE=Burhan BEYAZCA]
Gönderen : Burhan BEYAZCA
Gönderen : 14 Ocak 2014
Belki rahatsız olucaksınız ama nano tankınızı çok beğendim forumda konu açmak istemedim tekrar tekrar ve aydınlatma konusu çok sıkıntı yaşıyorum sizden ricam bana biraz bilgi vermeniz akvaryumum 30X30X30 aydınlatma olarak tasaruflu amp. kullandum osram phılıps hepsıde 6500K ama 865 yazan sadece philipsin gloss diktim lakin bir aydır ne bir büyüme nede çürüme söz konusu acaba aydınlatma olarak en ufağı 60cm olan T5 taksam 2 tane 13 wtlık sizce nasıl olur ? teşekkur ediyorum şimdiden. [/QUOTE]
Burhan bey
Bu tarz konular için illa konu başlığı açmanıza gerek yok sonuçta bir bilgi paylaşım sitesindeyiz benim açtığım konudan da bu soruyu sorabilirsiniz. Akvaryumumu beğendiniz için çok teşekkür ederim.
Tasarruf ampulü kullanacağım için bende aydınlatma konusunda çok tereddüt yaşadım konu başlıklarını gezdim ama florasan takma şansım olmadığı için 3 farklı ampul denedim. Üçünde de aynı sonucu aldım diyebilirim. Fakat ampulün yanı sıra diğer etkenleride atlamamak gerekir.
Ben akvaryumumda saniyede 2 kabarcık olacak şekilde tüp ile Co2 de veriyorum. Aydınlatmayı 3 periyotta toplam 10 saat yapıyorum. Şu detaya da değinmek gerekir diye düşünüyorum her bitki 1 ay sürede çoğalacak büyüyecek gelişecek diye bir kaide yok sonuçta ekim süresinden sonra bitki önce ortama alışacak bu ortama ayak uydurduğu süreçte dış etkenlere göre gelişim gösterebilir ve her bitkinin birbirinden farklı periyorları vardır diye düşünüyorum. Glosso bakmadığım için gelişim süreci ile ilgili yalan yanlış yorum yapmak istemem o yüzden üstadların bu konuda ki görüşleri eminim olacaktır.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğin bilgi için çok aceleci davranarak büyük bir akvaryum yapma hevesine girmiştim burdan da bir çok üstad dan yardım aldım hatta bu konu hakkında lakin benim harcım değilmiş Yapıcağım akvaryum için önceden Co2 sistemi kurmuştum ve şimdi onu 30X30X30 akvaryumda kullanmaya karar verdim T5 uyduramadığım için çok düşündüm ama ışık konusuna bir çözüm bulamadım herşeyim hazır Kum ısıtıcı co2 sıvı gubre ama ışık konusunda sıkıntı yaşıyorum 27 Litre oluyor bende bir konuda gördüm philips tornado almış bir üstad cuba yetiştiriyormuş bir onu deneyeceğım teşekkur ederım ilgin için
720 Litre Akvaryum Yapımı
Yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim kayıt kuşak olayını hala düşünüyorum bu hafta sonu camların yapıştırma işlemine başlayacağım inşallah. Birde Işıklandırma konusunda http://www.akvaryum.com/forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp burada ki ışıklandırma olarakBurhan BEYAZCA 2013-10-26 12:56:37
Yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim kayıt kuşak olayını hala düşünüyorum bu hafta sonu camların yapıştırma işlemine başlayacağım inşallah. Birde Işıklandırma konusunda http://www.akvaryum.com/forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp burada ki ışıklandırma olarak
bu
a) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
veya
a) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Metal halide 10000k
e) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Metal halide 10000k
e) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
sistem olarak yukarıda ki gibimi bir ışıklandırma yapmalıyım 200X60X60 olacak tavandan sarkıtma şeklinde indirilecek yoksa T5 floresanlar olarak yüksek adet kullanıp ışıklandırmayı mı yapsam lakin okuduğum kadarı ile 55cm üzerindeki akvaryumların tabana ışık vermek biraz sıkıntılıymış maliyet olarak düşünmüyorum sadece en sağlıklısını istiyorum yorumlarınızı lütfen esirgemeyin.
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Ümit Bey Öncelikle Discus tank yapımım hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim son hali ile akvaryumunuz tam benim istediğim şekilde gerçekten resimlere baktım şaşırdım kafamda hayalini kurduğum akvaryum gerçekten karşımda Discuslardan vazgeçip melek almaya karar vermiştim ama tekrardan discusa karar verdim gerçekten harika bir akvaryuma sahipsiniz maşallah ve gerçekten canlılarınızı canınız kadar düşünmeniz çok güzel bir şey ben de aynı yapıya sahip olduğum için aslında bakmayacağımdan değilde korktum zarar veririm diye ama bir kez daha karar verdim kesinlikle bu şekilde bir akvaryum olacak 200Cm genişlik olduğu için iki köşeye anubias tarzi veya sazlık türü yapıp kökler ve aralarına geniş yapraklı bitkiler koyacağım.
Ümit Bey Öncelikle Discus tank yapımım hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim son hali ile akvaryumunuz tam benim istediğim şekilde gerçekten resimlere baktım şaşırdım kafamda hayalini kurduğum akvaryum gerçekten karşımda Discuslardan vazgeçip melek almaya karar vermiştim ama tekrardan discusa karar verdim gerçekten harika bir akvaryuma sahipsiniz maşallah ve gerçekten canlılarınızı canınız kadar düşünmeniz çok güzel bir şey ben de aynı yapıya sahip olduğum için aslında bakmayacağımdan değilde korktum zarar veririm diye ama bir kez daha karar verdim kesinlikle bu şekilde bir akvaryum olacak 200Cm genişlik olduğu için iki köşeye anubias tarzi veya sazlık türü yapıp kökler ve aralarına geniş yapraklı bitkiler koyacağım.
Discus Tankı ve Sump Ölçüleri
Ümit Bey gerçekten mesajınız için teşekkür ederim ama nedense bir korku sardı discus için okuduklarım korkuttu açıkçası ama su değişimi bilgisi için gerçekten teşekkür ederim akvaryum camlarım geldi her seyı yaptıktan sonra resim paylaşımına geçeceğim hayırlısı ile sağolun.
Ümit Bey gerçekten mesajınız için teşekkür ederim ama nedense bir korku sardı discus için okuduklarım korkuttu açıkçası ama su değişimi bilgisi için gerçekten teşekkür ederim akvaryum camlarım geldi her seyı yaptıktan sonra resim paylaşımına geçeceğim hayırlısı ile sağolun.
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 10:49
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







