ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Burhan BEYAZCA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2009 01:41
Son Ziyaret:
04 Ekim 2016 10:56
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burhan
Doğum Tarihi:
04 Nisan 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Muhasebe Finans
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burhan Beyazca
0533 630 06 66
0533 630 06 66
SON 10 MESAJI
FlowerHorn Hakkında Hasta Sanırım
Arkadaşlar balığımda bir sıkıntı var ama çözemedim. Çok durgun normalde elime gelir oynar yeri gelir ısırırdı bugun cok durgun yuzmuyor bıle, orta suda duruyor .İkı gun once su degısımı yapmıstım lakın dun hıc bır sıkıntısı yoktu. Bır de agız kısmında alt dudagında daha yogun beyazlık var, sebebı nedır acaba yardımcı olabılır mısınız? Akvaryum 400 LT tamamı ona ait.Cenk Bildir 2015-04-08 11:04:28
Arkadaşlar balığımda bir sıkıntı var ama çözemedim. Çok durgun normalde elime gelir oynar yeri gelir ısırırdı bugun cok durgun yuzmuyor bıle, orta suda duruyor .İkı gun once su degısımı yapmıstım lakın dun hıc bır sıkıntısı yoktu. Bır de agız kısmında alt dudagında daha yogun beyazlık var, sebebı nedır acaba yardımcı olabılır mısınız? Akvaryum 400 LT tamamı ona ait.
50X30X30 Resimler eklendi
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Burhan BEYAZCA 2015-01-18 17:10:49
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Işık: 1 Adet Grolüx 1 Adet Aquastar
Sıvı Gübreler: JBL Ferropol 24 Reeflowers AquaPlants All Inclusive
Misket Gübre Bitki tercihine göre eklenecek.
CO2 DİY
Filtre: Eheim Pick up 2006
Akvaryum Bakımı: 2 günde bir %20 Su değişimi ve Haftada %40
Akvaryum Bakımı: 2 günde bir %20 Su değişimi ve Haftada %40
Sıvı gübre olarak Reeflowers Aquaplants ALL INCLUSIVE ve JBL Ferropol 24
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
İlk Gün
1 Hafta ve Güncel Hali
Birde böyle bir alet buldum geceleri kapatıyorum diğer vanayı açıyorum CO2 için ve istediğim ayarda verebiliyorum şuan saniyede 2 damla olarak çıkıyor.
Tek sorum Parvulalar ışıklandırma 10 Saat aralıksız olarak ama sanki yavaş gelişiyormuş gibi geliyor yeni sürgünler belirdi lakin tam tatmin olmadım ilerleyişi normalmidir ?
50x30x30 Bitkili Kurulum
Biraz araştırmalarım sonucu Eheim pick up 2006 ya kaear verdim.
[QUOTE=Phrase] Ben filtre konusunda bir şey söylemek istiyorum. Yetersiz kalacak büyük ihtimal. Ve çürüyüp kopan yaprakların tıkayacağı giriş ve yosunlanan emiş borusu debiyi sık sık düşürecek. [/
QUOTE]Burhan BEYAZCA 2014-12-19 09:46:52
Biraz araştırmalarım sonucu Eheim pick up 2006 ya kaear verdim.
[QUOTE=Phrase] Ben filtre konusunda bir şey söylemek istiyorum. Yetersiz kalacak büyük ihtimal. Ve çürüyüp kopan yaprakların tıkayacağı giriş ve yosunlanan emiş borusu debiyi sık sık düşürecek. [/
QUOTE]
50x30x30 Bitkili Kurulum
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelikle Baran bey verdiğiniz link için sağolun daha önceki denemelerimden bu linke benzer bir sistem hazırlamıştım Yangın tüpü içerisinde ince ayar vanası ile istediğim şekilde CO2 vermem mümkün cuba gerçekten takıntılı olduğum bir bitki açıkçası ama zorlamak ta istemem gloss da dikebilirim taban için tedbiri elden bırakmamak diyebilirim yinede ben katmanları koyayım misket gübre ile desteklerim sağolun. Kerem bey teşekkür ederim akvaryumda canlı olucak ama şimdilik istemiyorum çünkü bir hata sonucu diğer bitkili denememde neon tetralarımı kaybettim kayıp vermek istemiyorum açıkçası üzülüyorum. Bunun için akvaryum tam oturduktan sonra Balık eklemesını yapacağım takriben 45 gün sonra.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Öncelikle Baran bey verdiğiniz link için sağolun daha önceki denemelerimden bu linke benzer bir sistem hazırlamıştım Yangın tüpü içerisinde ince ayar vanası ile istediğim şekilde CO2 vermem mümkün cuba gerçekten takıntılı olduğum bir bitki açıkçası ama zorlamak ta istemem gloss da dikebilirim taban için tedbiri elden bırakmamak diyebilirim yinede ben katmanları koyayım misket gübre ile desteklerim sağolun. Kerem bey teşekkür ederim akvaryumda canlı olucak ama şimdilik istemiyorum çünkü bir hata sonucu diğer bitkili denememde neon tetralarımı kaybettim kayıp vermek istemiyorum açıkçası üzülüyorum. Bunun için akvaryum tam oturduktan sonra Balık eklemesını yapacağım takriben 45 gün sonra.
50x30x30 Bitkili Kurulum
Fotoğraf:
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Fotoğraf:
Boyut (cm): 50X30X30
Kapasite (litre): 45 Litre
Canlılar: Şuan için yok
Malzemeler: Taban için sırası ile HUMUPLUS. Fondo Viva. JBL Florapol. Hagen Kum
Işık: 1 Adet Grolüx 1 Adet Aquastar
Sıvı Gübreler: JBL Ferropol 24 Reeflowers AquaPlants All Inclusive
Misket Gübre Bitki tercihine göre eklenecek.
CO2 DİY
Filtre: Şelale Tipi
Akvaryum Bakımı: Kurulum Aşamasında
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Akvaryum Bakımı: Kurulum Aşamasında
Kullanılan Yemler: Henüz yok
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Ekstradan ihtiyaç halinde DİY Sıvı Gübreler
Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar bir çok bitkili denemem hüsranla sonuçlandı ve beceremeyeceğime karar verdim sonra Tropicanın videolarını izlemem yetti. Tekrardan tavan arasında kaldırdığım tankı aşağı indirdim sizlerden ricam yukarıda belirttiklerime nazaran eksik bir şeyim varmı yardımlarınızı Bekliyorum
Bitki olarak gloss veya cuba taban için düşünüyorum hiçbir dekor olmayacak taş veya kütük düşünmüyorum güzel bir taş bulursam belki koyabilirim.
Yeni Astronot Akvaryumum
Kapasite (litre): 266 LT
Canlılar:
Balıklar ve Omurgasızlar;
2 Ad Albino Astronot 1 Ad Sarı Prenses ve 1 Ad ICEMAN
Malzemeler:
Tetra 1200 Dış Filtre 2 Ad Gralux Florasan Eheim 200w ısıtıcı
Akvaryum Bakımı: Haftalık %20-30 Su değişimi (Akvaryum Kurulalı henüz bir hafta oldu.)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Azoo Double Blackwater
Testler : PH 7,5 GH 9 dgh
Öncelikle Herkese Hayırlı Akşamlar dilerim Baya bir badireler atlattım akılsızca büyük akvaryum sevdasına düşüp tecrübe kazanmadan büyük bir akvaryum yapmaya kalkıştım ve sonuç hüsran oldu. Kendime çok kızdığım için balıklarımı ki Astronotlarımı bir arkadaşıma verdim lakin dayanamayıp onları geri aldım resimlerde görüldüğü üzere kendime aslında Amazon biyotop tarzı daha çok dallı budaklı bir görünüm sağlamaya çalışıyorum ve sizlerin tecrübelerine dayanarak sormak istediğim bazı sorular var cevap verirseniz memnun olurum.İlk olarak astronot sayımı yükseltme konusunda ne düşünürsünüz veya akvaryuma en az onların boyutunda melek balıkları eklesem acaba sorun yaşanır mı ? Birde dipte meşe yaprakları istiyorum lakin bulamıyorum bunları satın alabileceğimiz bir yer varmı ? Son olarak resimlerde de görüldüğü üzre akvaryumun sol kenarı boş ve o tarafta sarkan dallar istiyorum bu dalları nasıl temin edebiliriz ince ve gür dal topluluğu şeklinde yardımcı olursanız çok memnun olurum İyi akşamlar.
Nano Bitkili 25 Lt (sf 4 te Video Mevcut)
[QUOTE=RADALI][QUOTE=Burhan BEYAZCA]
Gönderen : Burhan BEYAZCA
Gönderen : 14 Ocak 2014
Belki rahatsız olucaksınız ama nano tankınızı çok beğendim forumda konu açmak istemedim tekrar tekrar ve aydınlatma konusu çok sıkıntı yaşıyorum sizden ricam bana biraz bilgi vermeniz akvaryumum 30X30X30 aydınlatma olarak tasaruflu amp. kullandum osram phılıps hepsıde 6500K ama 865 yazan sadece philipsin gloss diktim lakin bir aydır ne bir büyüme nede çürüme söz konusu acaba aydınlatma olarak en ufağı 60cm olan T5 taksam 2 tane 13 wtlık sizce nasıl olur ? teşekkur ediyorum şimdiden. [/QUOTE]
Burhan bey
Bu tarz konular için illa konu başlığı açmanıza gerek yok sonuçta bir bilgi paylaşım sitesindeyiz benim açtığım konudan da bu soruyu sorabilirsiniz. Akvaryumumu beğendiniz için çok teşekkür ederim.
Tasarruf ampulü kullanacağım için bende aydınlatma konusunda çok tereddüt yaşadım konu başlıklarını gezdim ama florasan takma şansım olmadığı için 3 farklı ampul denedim. Üçünde de aynı sonucu aldım diyebilirim. Fakat ampulün yanı sıra diğer etkenleride atlamamak gerekir.
Ben akvaryumumda saniyede 2 kabarcık olacak şekilde tüp ile Co2 de veriyorum. Aydınlatmayı 3 periyotta toplam 10 saat yapıyorum. Şu detaya da değinmek gerekir diye düşünüyorum her bitki 1 ay sürede çoğalacak büyüyecek gelişecek diye bir kaide yok sonuçta ekim süresinden sonra bitki önce ortama alışacak bu ortama ayak uydurduğu süreçte dış etkenlere göre gelişim gösterebilir ve her bitkinin birbirinden farklı periyorları vardır diye düşünüyorum. Glosso bakmadığım için gelişim süreci ile ilgili yalan yanlış yorum yapmak istemem o yüzden üstadların bu konuda ki görüşleri eminim olacaktır.
[/QUOTE]
[QUOTE=RADALI][QUOTE=Burhan BEYAZCA]
Gönderen : Burhan BEYAZCA
Gönderen : 14 Ocak 2014
Belki rahatsız olucaksınız ama nano tankınızı çok beğendim forumda konu açmak istemedim tekrar tekrar ve aydınlatma konusu çok sıkıntı yaşıyorum sizden ricam bana biraz bilgi vermeniz akvaryumum 30X30X30 aydınlatma olarak tasaruflu amp. kullandum osram phılıps hepsıde 6500K ama 865 yazan sadece philipsin gloss diktim lakin bir aydır ne bir büyüme nede çürüme söz konusu acaba aydınlatma olarak en ufağı 60cm olan T5 taksam 2 tane 13 wtlık sizce nasıl olur ? teşekkur ediyorum şimdiden. [/QUOTE]
Burhan bey
Bu tarz konular için illa konu başlığı açmanıza gerek yok sonuçta bir bilgi paylaşım sitesindeyiz benim açtığım konudan da bu soruyu sorabilirsiniz. Akvaryumumu beğendiniz için çok teşekkür ederim.
Tasarruf ampulü kullanacağım için bende aydınlatma konusunda çok tereddüt yaşadım konu başlıklarını gezdim ama florasan takma şansım olmadığı için 3 farklı ampul denedim. Üçünde de aynı sonucu aldım diyebilirim. Fakat ampulün yanı sıra diğer etkenleride atlamamak gerekir.
Ben akvaryumumda saniyede 2 kabarcık olacak şekilde tüp ile Co2 de veriyorum. Aydınlatmayı 3 periyotta toplam 10 saat yapıyorum. Şu detaya da değinmek gerekir diye düşünüyorum her bitki 1 ay sürede çoğalacak büyüyecek gelişecek diye bir kaide yok sonuçta ekim süresinden sonra bitki önce ortama alışacak bu ortama ayak uydurduğu süreçte dış etkenlere göre gelişim gösterebilir ve her bitkinin birbirinden farklı periyorları vardır diye düşünüyorum. Glosso bakmadığım için gelişim süreci ile ilgili yalan yanlış yorum yapmak istemem o yüzden üstadların bu konuda ki görüşleri eminim olacaktır.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğin bilgi için çok aceleci davranarak büyük bir akvaryum yapma hevesine girmiştim burdan da bir çok üstad dan yardım aldım hatta bu konu hakkında lakin benim harcım değilmiş Yapıcağım akvaryum için önceden Co2 sistemi kurmuştum ve şimdi onu 30X30X30 akvaryumda kullanmaya karar verdim T5 uyduramadığım için çok düşündüm ama ışık konusuna bir çözüm bulamadım herşeyim hazır Kum ısıtıcı co2 sıvı gubre ama ışık konusunda sıkıntı yaşıyorum 27 Litre oluyor bende bir konuda gördüm philips tornado almış bir üstad cuba yetiştiriyormuş bir onu deneyeceğım teşekkur ederım ilgin için
720 Litre Akvaryum Yapımı
Yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim kayıt kuşak olayını hala düşünüyorum bu hafta sonu camların yapıştırma işlemine başlayacağım inşallah. Birde Işıklandırma konusunda http://www.akvaryum.com/forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp burada ki ışıklandırma olarakBurhan BEYAZCA 2013-10-26 12:56:37
Yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim kayıt kuşak olayını hala düşünüyorum bu hafta sonu camların yapıştırma işlemine başlayacağım inşallah. Birde Işıklandırma konusunda http://www.akvaryum.com/forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp burada ki ışıklandırma olarak
bu
a) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
veya
a) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Metal halide 10000k
e) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
b) Metal halide 10000k
c) Metal halide 10000k
d) Metal halide 10000k
e) Philips TLD 950 deluxe pro 5300k veya TLD 965
sistem olarak yukarıda ki gibimi bir ışıklandırma yapmalıyım 200X60X60 olacak tavandan sarkıtma şeklinde indirilecek yoksa T5 floresanlar olarak yüksek adet kullanıp ışıklandırmayı mı yapsam lakin okuduğum kadarı ile 55cm üzerindeki akvaryumların tabana ışık vermek biraz sıkıntılıymış maliyet olarak düşünmüyorum sadece en sağlıklısını istiyorum yorumlarınızı lütfen esirgemeyin.
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Ümit Bey Öncelikle Discus tank yapımım hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim son hali ile akvaryumunuz tam benim istediğim şekilde gerçekten resimlere baktım şaşırdım kafamda hayalini kurduğum akvaryum gerçekten karşımda Discuslardan vazgeçip melek almaya karar vermiştim ama tekrardan discusa karar verdim gerçekten harika bir akvaryuma sahipsiniz maşallah ve gerçekten canlılarınızı canınız kadar düşünmeniz çok güzel bir şey ben de aynı yapıya sahip olduğum için aslında bakmayacağımdan değilde korktum zarar veririm diye ama bir kez daha karar verdim kesinlikle bu şekilde bir akvaryum olacak 200Cm genişlik olduğu için iki köşeye anubias tarzi veya sazlık türü yapıp kökler ve aralarına geniş yapraklı bitkiler koyacağım.
Ümit Bey Öncelikle Discus tank yapımım hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim son hali ile akvaryumunuz tam benim istediğim şekilde gerçekten resimlere baktım şaşırdım kafamda hayalini kurduğum akvaryum gerçekten karşımda Discuslardan vazgeçip melek almaya karar vermiştim ama tekrardan discusa karar verdim gerçekten harika bir akvaryuma sahipsiniz maşallah ve gerçekten canlılarınızı canınız kadar düşünmeniz çok güzel bir şey ben de aynı yapıya sahip olduğum için aslında bakmayacağımdan değilde korktum zarar veririm diye ama bir kez daha karar verdim kesinlikle bu şekilde bir akvaryum olacak 200Cm genişlik olduğu için iki köşeye anubias tarzi veya sazlık türü yapıp kökler ve aralarına geniş yapraklı bitkiler koyacağım.
Discus Tankı ve Sump Ölçüleri
Ümit Bey gerçekten mesajınız için teşekkür ederim ama nedense bir korku sardı discus için okuduklarım korkuttu açıkçası ama su değişimi bilgisi için gerçekten teşekkür ederim akvaryum camlarım geldi her seyı yaptıktan sonra resim paylaşımına geçeceğim hayırlısı ile sağolun.
Ümit Bey gerçekten mesajınız için teşekkür ederim ama nedense bir korku sardı discus için okuduklarım korkuttu açıkçası ama su değişimi bilgisi için gerçekten teşekkür ederim akvaryum camlarım geldi her seyı yaptıktan sonra resim paylaşımına geçeceğim hayırlısı ile sağolun.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







