ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Qtahya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2009 01:19
Son Ziyaret:
12 Şubat 2026 02:49
Toplam Mesaj:
101 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ibrahim KARABAY
Doğum Tarihi:
17 Temmuz 1983
Yaş:
42
İl:
Meslek:
cini porselen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Dainichi Yem Konusunda..
Birde bu yemlerin her gün birisini mi kullanayım. Yoksa ana yem olarak dainichi yi verip diğerlerini haftada arada bir mi kullanayım.. ?
[QUOTE=MertSoyumert]Dainichi yem gerçekten kalitelidir ve Jotunheim nickli üyenin dediği gibi balıkta olan rengi iyileştirir.
Yapılış şekli itibariyle dışında kaplama olduğu için yem besin değerini daha iyi korur.
İçindeki bir çeşit kil sayesinde de sindirim kolaylığı olur.
Bence şu an piyasaki en iyi akvaryum balığı yemi markasıdır. Eğer çeşit ararsanız Omega One, New Life Spectrum gibi markalar da premium ürünlerdir ama bence Dainichi bir tık üsttedir, fiyatı da ona göredir. [/QUOTE]
Elimde vatozlarim için aldigim yemlerim var birisi OMEGA tablet formunda cama yapışmıyor dibe düşüyor.. bunlardan da kullanılabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/271120251733471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/271120251733481.jpg[/IMG]
Birde bu yemlerin her gün birisini mi kullanayım. Yoksa ana yem olarak dainichi yi verip diğerlerini haftada arada bir mi kullanayım.. ?
[QUOTE=MertSoyumert]Dainichi yem gerçekten kalitelidir ve Jotunheim nickli üyenin dediği gibi balıkta olan rengi iyileştirir.
Yapılış şekli itibariyle dışında kaplama olduğu için yem besin değerini daha iyi korur.
İçindeki bir çeşit kil sayesinde de sindirim kolaylığı olur.
Bence şu an piyasaki en iyi akvaryum balığı yemi markasıdır. Eğer çeşit ararsanız Omega One, New Life Spectrum gibi markalar da premium ürünlerdir ama bence Dainichi bir tık üsttedir, fiyatı da ona göredir. [/QUOTE]
Elimde vatozlarim için aldigim yemlerim var birisi OMEGA tablet formunda cama yapışmıyor dibe düşüyor.. bunlardan da kullanılabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/271120251733471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/271120251733481.jpg[/IMG]
Dainichi Yem Konusunda..
Çok teşekkür ederim.. gerçekten çok kafam karıştı.. inanın onu al bunu al her yerim yem oldu .. Dainichi hariç hepsi var..
Çok teşekkür ederim.. gerçekten çok kafam karıştı.. inanın onu al bunu al her yerim yem oldu .. Dainichi hariç hepsi var..
Dainichi Yem Konusunda..
Selamün aleyküm. Tropheus kriza Gold var.. dainichi yem alacağım.. kime sorsam farklı bir şey söylüyor kimi onu alma turuncu olurlar diyor.. kimi farklı bir şey söylüyor.. yanına başka ne yem almalıyım nasıl vermek lazım.. yardımcı olabilecek var mı.. dainichi ye yakın ana yem olarak ne alabilirim.. .. cidden yardım lazım kafam çok karıştı..
Selamün aleyküm. Tropheus kriza Gold var.. dainichi yem alacağım.. kime sorsam farklı bir şey söylüyor kimi onu alma turuncu olurlar diyor.. kimi farklı bir şey söylüyor.. yanına başka ne yem almalıyım nasıl vermek lazım.. yardımcı olabilecek var mı.. dainichi ye yakın ana yem olarak ne alabilirim.. .. cidden yardım lazım kafam çok karıştı..
Sıkıntı Varmı Sizce ?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Balıklar 10 gündür bende önceden yer kavgaları vardı.. Şimdi çok sakinler dişilerden ikisi Kaya arasına girmeye başladı.. sanki daha hızlı ağız açıp kapatıyorlar..
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.)
Selamün aleyküm.. başlıkta belirttiğim gibi balıklarda bir sıkıntı var gibi geldi.. sizce sıkıntı varmı? Son iki videodaki balık Kaya arasına girmeye başladı.. Bloat olabilir mi.. yardımcı olursanız sevinirim..
[URL]https://streamable.com/05gk5y[/URL]
[URL]https://streamable.com/8f481j[/URL]
[URL]https://streamable.com/3ehy4y[/URL]
[EDIT]Qtahya,2025-11-25 23:44:51[/EDIT]
Güncel..
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Balıklar 10 gündür bende önceden yer kavgaları vardı.. Şimdi çok sakinler dişilerden ikisi Kaya arasına girmeye başladı.. sanki daha hızlı ağız açıp kapatıyorlar..
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.)
Selamün aleyküm.. başlıkta belirttiğim gibi balıklarda bir sıkıntı var gibi geldi.. sizce sıkıntı varmı? Son iki videodaki balık Kaya arasına girmeye başladı.. Bloat olabilir mi.. yardımcı olursanız sevinirim..
[URL]https://streamable.com/05gk5y[/URL]
[URL]https://streamable.com/8f481j[/URL]
[URL]https://streamable.com/3ehy4y[/URL]
[EDIT]Qtahya,2025-11-25 23:44:51[/EDIT]
Güncel..
Tropheus İçin Bu Yemler Uygun Mu
[QUOTE=dimbeleth]İçerik aynı zaten, balıklar küçükse 1-2 mm, yiyebilecekse 3 mm. Ben bulamadığım için 3 mm aldım mecburen kırarak veriyorum.[/QUOTE]
Tamam. İlginiz için çok teşekkür ederim
[QUOTE=dimbeleth]İçerik aynı zaten, balıklar küçükse 1-2 mm, yiyebilecekse 3 mm. Ben bulamadığım için 3 mm aldım mecburen kırarak veriyorum.[/QUOTE]
Tamam. İlginiz için çok teşekkür ederim
Tropheus İçin Bu Yemler Uygun Mu
[QUOTE=dimbeleth]Ben şu an dainichi veggie fx, nls algae max kullanıyorum, arada bir tropical 3 algae pul yem ve spirulina forte tablet yem veriyorum. Ana yemlerden özellikle memnunum. Ama veggie fx sanırım şu an stokta yok, onun yerine dainichi'nin diğer tropheus yemlerine de bakabilirsiniz, gerçekten üst kalite yemler.[/QUOTE]
Dainichi kaç mm almalıyım?
[QUOTE=dimbeleth]Ben şu an dainichi veggie fx, nls algae max kullanıyorum, arada bir tropical 3 algae pul yem ve spirulina forte tablet yem veriyorum. Ana yemlerden özellikle memnunum. Ama veggie fx sanırım şu an stokta yok, onun yerine dainichi'nin diğer tropheus yemlerine de bakabilirsiniz, gerçekten üst kalite yemler.[/QUOTE]
Dainichi kaç mm almalıyım?
Tropheus İçin Bu Yemler Uygun Mu
[QUOTE=dimbeleth]Bu markaları hiç kullanmadım ama iki yem de bitkisel beslenen balıklar için. Kalitesi hakkında yorum yapamam, kullananlar varsa yazar belki.
Bir de OSI içeriğinde artemia olduğu yazıyor, belki çok az miktardadır bilemiyorum yazmamışlar oranını. Tropheuslarda artemia kullananlar da var kullanmayanlar da. Eğer kullanmak istemezseniz içeriklerine dikkat ederek yem alışverişi yapın.
Bunun dışında çeşitlilik için tavsiye isterseniz yemlerin bitkisel olmasına ek olarak protein ve lif oranlarını, spirulina dışında ana yem kaynağı var mı (başka yosun türleri gibi) vs gibi şeylere dikkat edebilirsiniz. Kolay gelsin.[/QUOTE]
İnanın uzun oldu tropheus beslemeyeli ana yem diğer yemler için tavsiyeler verirseniz çok memnun olurum..
[QUOTE=İnci Kefali]OSI'yı bilmiyorum ama Omega one iyi bir markadır. Firma ülkemizden çekildi sanıyordum ben Bayadır piyasada görmedim. Kovayı ne zaman açtınız? Eskidiyse kullanmayın. Bir de bunlar büyük parçalı yemler. Suda yumuşuyor mu? Yumuşuyorsa ıslatıp verebilirsiniz.[/QUOTE]
Kova yeni birazını arkadaşlara dağıttım.. ve yem suda kabarıyor yumşuyor..
[QUOTE=dimbeleth]Bu markaları hiç kullanmadım ama iki yem de bitkisel beslenen balıklar için. Kalitesi hakkında yorum yapamam, kullananlar varsa yazar belki.
Bir de OSI içeriğinde artemia olduğu yazıyor, belki çok az miktardadır bilemiyorum yazmamışlar oranını. Tropheuslarda artemia kullananlar da var kullanmayanlar da. Eğer kullanmak istemezseniz içeriklerine dikkat ederek yem alışverişi yapın.
Bunun dışında çeşitlilik için tavsiye isterseniz yemlerin bitkisel olmasına ek olarak protein ve lif oranlarını, spirulina dışında ana yem kaynağı var mı (başka yosun türleri gibi) vs gibi şeylere dikkat edebilirsiniz. Kolay gelsin.[/QUOTE]
İnanın uzun oldu tropheus beslemeyeli ana yem diğer yemler için tavsiyeler verirseniz çok memnun olurum..
[QUOTE=İnci Kefali]OSI'yı bilmiyorum ama Omega one iyi bir markadır. Firma ülkemizden çekildi sanıyordum ben Bayadır piyasada görmedim. Kovayı ne zaman açtınız? Eskidiyse kullanmayın. Bir de bunlar büyük parçalı yemler. Suda yumuşuyor mu? Yumuşuyorsa ıslatıp verebilirsiniz.[/QUOTE]
Kova yeni birazını arkadaşlara dağıttım.. ve yem suda kabarıyor yumşuyor..
Tropheus İçin Bu Yemler Uygun Mu
Selamün aleyküm.. Konu başlığında bahsettiğim gibi elimde vatozlarim için aldigim yemlerim var şuan vatozlari verdim.. tropheus bakıyorum çeşitli yem kullanmamı önerdiler pul ve granül aldım..Tablet yem olarak bu yemleri tropheuslara kullansam olurmu.. Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim ..
Tropheuslarim.. Kriza Gold [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/211120251541091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/211120251541111.jpg[/IMG]
Selamün aleyküm.. Konu başlığında bahsettiğim gibi elimde vatozlarim için aldigim yemlerim var şuan vatozlari verdim.. tropheus bakıyorum çeşitli yem kullanmamı önerdiler pul ve granül aldım..Tablet yem olarak bu yemleri tropheuslara kullansam olurmu.. Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim ..
Tropheuslarim.. Kriza Gold [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/211120251541091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/84756/211120251541111.jpg[/IMG]
Balık Türü Seçimi Hakkında ...
[QUOTE=İnci Kefali]
Full black lepistes nerede 750 TL?
Lepistes, chichlid gibi önerilen tüm balıkları sağlıklı satış boyuna getirmek için anaçlardan ayrımak lazım. Arada 2-3 haftadan fazla yaş farkı olan diğer yavruları da büyüklerden ayırmak lazım. Lepisteslerde küçük kalmamaları için ergenlikte dişi-erkek de ayırmak lazım. Var mı bunları yapacak kadar akvaryumunuz?[/QUOTE]
Akvaryum ve yerden yana sıkıntı yok.. siz ne tavsiye edersiniz ? Yardımcı olursanız sevinirim..
[QUOTE=İnci Kefali]
Full black lepistes nerede 750 TL?
Lepistes, chichlid gibi önerilen tüm balıkları sağlıklı satış boyuna getirmek için anaçlardan ayrımak lazım. Arada 2-3 haftadan fazla yaş farkı olan diğer yavruları da büyüklerden ayırmak lazım. Lepisteslerde küçük kalmamaları için ergenlikte dişi-erkek de ayırmak lazım. Var mı bunları yapacak kadar akvaryumunuz?[/QUOTE]
Akvaryum ve yerden yana sıkıntı yok.. siz ne tavsiye edersiniz ? Yardımcı olursanız sevinirim..
Balık Türü Seçimi Hakkında ...
[QUOTE=İsmail_96965]Hocam burda konuşmak kolay lepistes ürüyo ama yavrularını yaşatmak dert bide özel tür aldınmı uğraşıp durursun eğer para kazanayım diyosanız bence tangayika cikleti üretin oda zor ama yavruları daha dayanıklı hemde daha pahalıya gidiyo lepistesinde çöpçüden farkı yok max 20 oluyor [/QUOTE]
Önereceğiniz bir tür varmı?
[QUOTE=İsmail_96965]Hocam burda konuşmak kolay lepistes ürüyo ama yavrularını yaşatmak dert bide özel tür aldınmı uğraşıp durursun eğer para kazanayım diyosanız bence tangayika cikleti üretin oda zor ama yavruları daha dayanıklı hemde daha pahalıya gidiyo lepistesinde çöpçüden farkı yok max 20 oluyor [/QUOTE]
Önereceğiniz bir tür varmı?
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ootkn,
sorbiek,
altanilker,
07ahmet,
xfuriousx,
TheDS,
darkaura,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
vedat79,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
berkant68,
Birtek,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
Mustafasesen,
AquaVita,
Meryemmm,
Beşirsamur,
oguzozt,
Alpbaba,
oguzsel,
MehmetEgemen,
√olkaπ,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

