ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ucankaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]6111,2[/B] [B]5707,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ocak 2010 14:49
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2025 22:24
Toplam Mesaj:
67 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Utku Karaca
Doğum Tarihi:
16 Ekim 1974
Yaş:
51
İl:
Ankara
Meslek:
Sanat Galerisi Yöneticisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
900 lt Hamburg Filtreli High Tech
[QUOTE=dogangunesk] [QUOTE=ucankaz] [QUOTE=dogangunesk]Nuphar Japonica nerden bulabilirim? güncel hali nasıl acaba akvaryumunuzun?[/QUOTE]
Ben bitkikolik'ten temin etmiştim, hala var mıdır bilemiyorum. Eğer bulamazsanız benimle irtibata geçebilirsiniz, düzenleme yapacağım zaman sizin için çıkarırım 1 kök...
[/QUOTE]
Sorun yok o halde, ancak ileride de ihtiyacınız olan bitkiler olursa yardımcı olabilirim...
[QUOTE=dogangunesk] [QUOTE=ucankaz] [QUOTE=dogangunesk]Nuphar Japonica nerden bulabilirim? güncel hali nasıl acaba akvaryumunuzun?[/QUOTE]
Ben bitkikolik'ten temin etmiştim, hala var mıdır bilemiyorum. Eğer bulamazsanız benimle irtibata geçebilirsiniz, düzenleme yapacağım zaman sizin için çıkarırım 1 kök...
[/QUOTE]
Ben pistia larla karıştırdım sizdekiler birde çok güzel görünüyorlar, bir arkadaştan temin ettim onlarıda.
[/QUOTE]Sorun yok o halde, ancak ileride de ihtiyacınız olan bitkiler olursa yardımcı olabilirim...
900 lt Hamburg Filtreli High Tech
[QUOTE=dogangunesk]Nuphar Japonica nerden bulabilirim? güncel hali nasıl acaba akvaryumunuzun?[/QUOTE]
Ben bitkikolik'ten temin etmiştim, hala var mıdır bilemiyorum. Eğer bulamazsanız benimle irtibata geçebilirsiniz, düzenleme yapacağım zaman sizin için çıkarırım 1 kök...
Bunlar da bugün çektiğim fotoğraflar...


[QUOTE=dogangunesk]Nuphar Japonica nerden bulabilirim? güncel hali nasıl acaba akvaryumunuzun?[/QUOTE]
Ben bitkikolik'ten temin etmiştim, hala var mıdır bilemiyorum. Eğer bulamazsanız benimle irtibata geçebilirsiniz, düzenleme yapacağım zaman sizin için çıkarırım 1 kök...
Bunlar da bugün çektiğim fotoğraflar...


900 lt Hamburg Filtreli High Tech
[QUOTE=xclusive] Merhbalar Utku bey
Çağatay Bey işlerin yoğunluğundan zaman bulamadım malesef.Akvaryum yine makas diye yalvarır oldu :) Bu aralar sağlam bir budama yapacağım inşallah. Şu an akvaryumla ilgili tek sıkıntım bazı türlerin eriyip yok olması, su değerlerinden mi yoksa besin mücadelesinden mi kaynaklanıyor anlayamadım. Ancak peysaj düzenini tamamen etkiledi bu sorun. Umarım sebebini bulabilirim. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim...
[QUOTE=xclusive] Merhbalar Utku bey
Okadar uzun zamandır güncelleme yapmadınızki bir sorun olduğunu zannedip sizden umudu kesmiştik. Genel görünüme dair dikkatimi çeken şey kullandığınız kayaların bir kısmı bitkilerin arasında kaybolmuş ,bitkilerin sarı renkte olması sanırım fotoğraf makinasının beyaz ayarından kaynaklı bir durum . Bitki çeşitliliği sayesinde gökkuşağı gibi akvaryum olmuş. Sanırım Türkiyedeki en şanslı balık populasyonu sizin evinizde 4+1 bahçe katında yaşıyorlar ferah ferah. Forumda herkezin tanlarını bozup kurak bir döneme girdiğimiz böyle bir dönemde sizden daha çok fotoğraflar bekliyoruz. Böyle bir akvaryumda nupharınız meyve bile verebilir
Tebrikler.
[/QUOTE]
Tebrikler.Çağatay Bey işlerin yoğunluğundan zaman bulamadım malesef.Akvaryum yine makas diye yalvarır oldu :) Bu aralar sağlam bir budama yapacağım inşallah. Şu an akvaryumla ilgili tek sıkıntım bazı türlerin eriyip yok olması, su değerlerinden mi yoksa besin mücadelesinden mi kaynaklanıyor anlayamadım. Ancak peysaj düzenini tamamen etkiledi bu sorun. Umarım sebebini bulabilirim. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim...
900 lt Hamburg Filtreli High Tech
Merhabalar, Nisan ayından beri güncelleme yapmadığımı fark ettim. Geçen bir kaç ayda olanları özetlemek gerekirse;Elmas tetralarım, kribensislerim ve cüce vatozlarım yavru verdiler. Elmas tetra yavrularından bir tane, kribensislerden 3 tanesi büyüdü ancak cüce vatozların hepsi yok oldu :( Bazı bitki türleri nedenini anlamadığım bir şekilde eriyip yok oldular (pogestomon erectus ve pogestemon helferi ile blyxa aubertii) Zemini bir türlü kaplamayı başaramadım, cubalar olmadı,Utricularia graminifoliadenedim ama zar zor tutundular, ben de şimdilik parvula diktim ancak bu sırada cubalar kendine gelmeye başladığı için yeniden gündemime aldım. Nuphar japonica çok güzel serpildi yüzey yaprakları çıkmaya başladı ve çiçek açtı. Şimdilik durumlar böyle,bir kaç kare fotoğraf da paylaşıyorum. Herkese sağlıklı akvaryumlar...
Genel Görünüm

Nuphar Japonica Çiçek Açıyor

Nuphar Japonica Çiçek Açıyor

Nuphar Japonica Çiçek Açıyor

Akvaryum Sakini "Albino" the frog :)

Akvaryum Sakini "Albino" the frog :)

Büyütebildiğim üç kribensis yavrusundan biri...

Merhabalar, Nisan ayından beri güncelleme yapmadığımı fark ettim. Geçen bir kaç ayda olanları özetlemek gerekirse;Elmas tetralarım, kribensislerim ve cüce vatozlarım yavru verdiler. Elmas tetra yavrularından bir tane, kribensislerden 3 tanesi büyüdü ancak cüce vatozların hepsi yok oldu :( Bazı bitki türleri nedenini anlamadığım bir şekilde eriyip yok oldular (pogestomon erectus ve pogestemon helferi ile blyxa aubertii) Zemini bir türlü kaplamayı başaramadım, cubalar olmadı,Utricularia graminifoliadenedim ama zar zor tutundular, ben de şimdilik parvula diktim ancak bu sırada cubalar kendine gelmeye başladığı için yeniden gündemime aldım. Nuphar japonica çok güzel serpildi yüzey yaprakları çıkmaya başladı ve çiçek açtı. Şimdilik durumlar böyle,bir kaç kare fotoğraf da paylaşıyorum. Herkese sağlıklı akvaryumlar...
Genel Görünüm

Nuphar Japonica Çiçek Açıyor

Nuphar Japonica Çiçek Açıyor

Nuphar Japonica Çiçek Açıyor

Akvaryum Sakini "Albino" the frog :)

Akvaryum Sakini "Albino" the frog :)

Büyütebildiğim üç kribensis yavrusundan biri...

900 lt Hamburg Filtreli High Tech
[QUOTE=eagertr]Cubaları kurtaramadınız herhalde. Allahtan Bülent'in (Bitkikolik) elinde biraz var herhalde....[/QUOTE]
Malesef kurtaramadım ancak hala yaşamak için direnen bir miktar var, umudu kesmiş değilim :) Olmazsa yeniden temin edeceğim...
[QUOTE=rizikos]İçindeki balıkların isimlerinide yazarsanız seviniriz.[/QUOTE]
Akvaryumun tanıtım mesajında hepsi yazıyor ama gözden kaçırdınız sanırım
Ramirezi (6)
Kribensis (2)
Kırmızı Burunlu Tetra (25)
Cochu Mavi Tetra (10)
Kardinal Neon (25)
Rasbora (25)
Cüce Vatoz (4)
Sae (10)
Türünü bilemediğim bir tetra sürüsü (10)
Türünü bilmediğim bir kurbağa :)
[QUOTE=eagertr]Cubaları kurtaramadınız herhalde. Allahtan Bülent'in (Bitkikolik) elinde biraz var herhalde....[/QUOTE]
Malesef kurtaramadım ancak hala yaşamak için direnen bir miktar var, umudu kesmiş değilim :) Olmazsa yeniden temin edeceğim...
[QUOTE=rizikos]İçindeki balıkların isimlerinide yazarsanız seviniriz.[/QUOTE]
Akvaryumun tanıtım mesajında hepsi yazıyor ama gözden kaçırdınız sanırım
Ramirezi (6)
Kribensis (2)
Kırmızı Burunlu Tetra (25)
Cochu Mavi Tetra (10)
Kardinal Neon (25)
Rasbora (25)
Cüce Vatoz (4)
Sae (10)
Türünü bilemediğim bir tetra sürüsü (10)
Türünü bilmediğim bir kurbağa :)
900 lt Hamburg Filtreli High Tech
Son durum hakkında güncel iki fotoğraf ekliyorum, herkese sağlıklı akvaryumlar...


Son durum hakkında güncel iki fotoğraf ekliyorum, herkese sağlıklı akvaryumlar...


900 lt Hamburg Filtreli High Tech
Merhabalar, sorunlara ve çözümlere kaldığımız yerden devam :) Mavi yeşil alg patlamasının hemen ardından yeşil su problemi başladı. Yaklaşık 1 hafta karartma, antibiyotik ve su değişimleri uyguladıktan sonra bu sorundan da kurtuldum. Bu tankı kurana kadar hiç bir tankımda yaşamadığım problemleri 1 ay gibi kısa bir süre içinde yaşadıktan sonra ciddi bir deneyim de edinmiş oldum sanırım. Bir sonraki sorun ne olacak merak ediyorum açıkçası :) Yeşil sudan kurtulmak için yaptığım karartma bitkileri baya hırpaladı, özellikle cubalar oldukça kötü etkilendiler. Cuba dışındaki tüm bitkiler toparlanma sürecinde ama onlarda henüz tık yok. Umarım yeni sürgünler vererek yayılmaya başlarlar bir an önce. Son durumu gösteren fotoğrafları yüklüyorum, ilk fırsatta bir de video upload edeceğim. Görüşmek üzere....







Merhabalar, sorunlara ve çözümlere kaldığımız yerden devam :) Mavi yeşil alg patlamasının hemen ardından yeşil su problemi başladı. Yaklaşık 1 hafta karartma, antibiyotik ve su değişimleri uyguladıktan sonra bu sorundan da kurtuldum. Bu tankı kurana kadar hiç bir tankımda yaşamadığım problemleri 1 ay gibi kısa bir süre içinde yaşadıktan sonra ciddi bir deneyim de edinmiş oldum sanırım. Bir sonraki sorun ne olacak merak ediyorum açıkçası :) Yeşil sudan kurtulmak için yaptığım karartma bitkileri baya hırpaladı, özellikle cubalar oldukça kötü etkilendiler. Cuba dışındaki tüm bitkiler toparlanma sürecinde ama onlarda henüz tık yok. Umarım yeni sürgünler vererek yayılmaya başlarlar bir an önce. Son durumu gösteren fotoğrafları yüklüyorum, ilk fırsatta bir de video upload edeceğim. Görüşmek üzere....







900 lt Hamburg Filtreli High Tech
Merhabalar sevgili dostlar, aksilikler arka arkaya gelmeye devam ediyor. Mavi yeşil alg oluştu ve her yeri sardı, sadece 2 günde üzerini kaplamadıkları bir yer kalmadı akvaryumda. Temizlemeye çalışmam, daha da yayılmalarına sebep oldu. Forumda yaptığım araştırmalardan sonra,bunun bir alg türü değil bakteri olduğunu öğrendim ve antibiyotik kullanımına başladım.Tedavinin 4. gününde neredeyse tamamen kurtuldum. Büyük ihtimalle yararlı bakterilerin çoğu da öldüğü için, suyun berraklığı kayboldu. Şimdi %50 su değişimi ve bakteri kültürü eklemesi yaparak durumu toparlamaya çalışacağım.
Tankta genel olarak bitki gelişimleri iyi ancak cubalar henüz beklediğim büyüme ivmesini yakalayamadı malesef.Tabi arka arkaya gelen talihsizlikler de biyolojik dengenin tamamen oturmasına engel oluyor. Sorunları atlatabilirsem, güzel bir süreç başlayacak umarım.
Mavi yeşil alg zemini kaplamışken

Aynı bölgenin tedavi sonrası durumu

Genel görünüm (ön)

Genel görünüm (yan)

Şimdilik haberler bu kadar, gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim.
Merhabalar sevgili dostlar, aksilikler arka arkaya gelmeye devam ediyor. Mavi yeşil alg oluştu ve her yeri sardı, sadece 2 günde üzerini kaplamadıkları bir yer kalmadı akvaryumda. Temizlemeye çalışmam, daha da yayılmalarına sebep oldu. Forumda yaptığım araştırmalardan sonra,bunun bir alg türü değil bakteri olduğunu öğrendim ve antibiyotik kullanımına başladım.Tedavinin 4. gününde neredeyse tamamen kurtuldum. Büyük ihtimalle yararlı bakterilerin çoğu da öldüğü için, suyun berraklığı kayboldu. Şimdi %50 su değişimi ve bakteri kültürü eklemesi yaparak durumu toparlamaya çalışacağım.
Tankta genel olarak bitki gelişimleri iyi ancak cubalar henüz beklediğim büyüme ivmesini yakalayamadı malesef.Tabi arka arkaya gelen talihsizlikler de biyolojik dengenin tamamen oturmasına engel oluyor. Sorunları atlatabilirsem, güzel bir süreç başlayacak umarım.
Mavi yeşil alg zemini kaplamışken

Aynı bölgenin tedavi sonrası durumu

Genel görünüm (ön)

Genel görünüm (yan)

Şimdilik haberler bu kadar, gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim.
900 lt Hamburg Filtreli High Tech
Merhabalar, en son yaptığım tasarımda karar kılıp su koyduktan sonra, tam bitkileri dikerken bir takım çatırtı seslerinin peşinden zemin komple havalandı ve su üstüne çıktı :( Zeminin altında yükselti olarak kullandığım straforların silikonlardan kurtulup su üstüne çıkmasıyla her şey alt üst oldu malesef... Mecburen straforların bir kısmını çıkartıp yeniden düzenleme yaptım. Tankı tekrar boşaltmak ve yeniden kurulum yapmak çok acı verici oldu. Bu boyutlarda en ufak bir hata bile yıkıcı sonuçlara neden oluyor malesef. Burdan çıkardığımız ders ne oldu ? Bu kadar fazla miktarda strafor kullanacaksak eğer, bir kaç tüp silikon kullanıp, silikonu sadece belli noktalara değil, straforun tamamına sürmek gerekiyormuş. Ayrıca büyük kayaları da önde değil, ağırlık yapması için straforların üstüne koymalıymışım. Yani ilk tasarım daha sağlıklı imiş onu öğrendik :) Su koyalı aşağı yukarı 10 gün oldu, biraz lepistes ve 10 adet de rasbora ekledim döngünün gerçekleşmesi için. Bitkilerin çoğunu diktim. Çok yakında resimleri de yüklerim. Şimdilik durumlar böyle görüşmek üzere, herkese sağlıklı akvaryumlar...
[QUOTE=orktas] Extra clear camın avantajı nedir ?[/QUOTE]
Cam daha berrak oluyor.
ucankaz 2012-02-09 14:06:19
[QUOTE=goktugpinar]Üstadım bende birkaç aydır bu hobiyle uğraşıyorum 350 lt bitkli tankta bende var. Ankaradaysanız tanışmak bilgi paylaşmak isterim.[/QUOTE]
Elbette Göktuğ Bey, bir ara görüşürüz. Hatta bu yakınlarda bitkikolik yeni ithalat yapacaktı, yeni gelecek bitkileri görmek için orada da buluşabiliriz...
Merhabalar, en son yaptığım tasarımda karar kılıp su koyduktan sonra, tam bitkileri dikerken bir takım çatırtı seslerinin peşinden zemin komple havalandı ve su üstüne çıktı :( Zeminin altında yükselti olarak kullandığım straforların silikonlardan kurtulup su üstüne çıkmasıyla her şey alt üst oldu malesef... Mecburen straforların bir kısmını çıkartıp yeniden düzenleme yaptım. Tankı tekrar boşaltmak ve yeniden kurulum yapmak çok acı verici oldu. Bu boyutlarda en ufak bir hata bile yıkıcı sonuçlara neden oluyor malesef. Burdan çıkardığımız ders ne oldu ? Bu kadar fazla miktarda strafor kullanacaksak eğer, bir kaç tüp silikon kullanıp, silikonu sadece belli noktalara değil, straforun tamamına sürmek gerekiyormuş. Ayrıca büyük kayaları da önde değil, ağırlık yapması için straforların üstüne koymalıymışım. Yani ilk tasarım daha sağlıklı imiş onu öğrendik :) Su koyalı aşağı yukarı 10 gün oldu, biraz lepistes ve 10 adet de rasbora ekledim döngünün gerçekleşmesi için. Bitkilerin çoğunu diktim. Çok yakında resimleri de yüklerim. Şimdilik durumlar böyle görüşmek üzere, herkese sağlıklı akvaryumlar...
[QUOTE=orktas] Extra clear camın avantajı nedir ?[/QUOTE]
Cam daha berrak oluyor.
[QUOTE=goktugpinar]Üstadım bende birkaç aydır bu hobiyle uğraşıyorum 350 lt bitkli tankta bende var. Ankaradaysanız tanışmak bilgi paylaşmak isterim.[/QUOTE]
Elbette Göktuğ Bey, bir ara görüşürüz. Hatta bu yakınlarda bitkikolik yeni ithalat yapacaktı, yeni gelecek bitkileri görmek için orada da buluşabiliriz...
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



