ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
red thunder
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2010 20:55
Son Ziyaret:
04 Ocak 2016 06:39
Toplam Mesaj:
53 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuğhan Baykut
Doğum Tarihi:
08 Eylül 1978
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Turizm Organizasyon
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuğhan Baykut
SON 10 MESAJI
Bitkili Ultra Karma Canlıdoğuran Tankı [ SON : 23]
[QUOTE=Umut Başar] Filtreyi değiştirdim Tetranın Türkiye dispritörü olan Anadolu pet bayii olan Maptepe pet'ten kaşeli maşeli Tetra Ex 1200 Aldım cumartesi günü. Suyum zaten berraktı daha bir içilesi oldu. Şimdilik yolunda girmeye başladı sanırım... Birkaç gündür ceset yok ve umarım böyle devam eder... Saol abi.. Seviliyorsun.. [/QUOTE]
Yeni donanımın hayırlı olsun, ölümlerin durmasına çok sevindim
Sevgi karşılıklı 
[QUOTE=Umut Başar] Filtreyi değiştirdim Tetranın Türkiye dispritörü olan Anadolu pet bayii olan Maptepe pet'ten kaşeli maşeli Tetra Ex 1200 Aldım cumartesi günü. Suyum zaten berraktı daha bir içilesi oldu. Şimdilik yolunda girmeye başladı sanırım... Birkaç gündür ceset yok ve umarım böyle devam eder... Saol abi.. Seviliyorsun.. [/QUOTE]
Yeni donanımın hayırlı olsun, ölümlerin durmasına çok sevindim
Sevgi karşılıklı 
Bitkili Ultra Karma Canlıdoğuran Tankı [ SON : 23]
[QUOTE=Umut Başar] Son 2 hafta içerisinde 10 kadar balığım öldü.. Yolunda değil herşey... Havalar ısındı malum.. Ama ben bu duruma çok fazladan da fazla üzülüyorum anlatamam... İş dönüşü akvaryuma bakmaya korkar oldum son günlerde... [/QUOTE]
Umut inan çok üzüldüm okuduğumda, büyük geçmiş olsun kardeşim, umarım en kısa sürede toparlanır ve herşey yoluna girer...
[QUOTE=Umut Başar] Son 2 hafta içerisinde 10 kadar balığım öldü.. Yolunda değil herşey... Havalar ısındı malum.. Ama ben bu duruma çok fazladan da fazla üzülüyorum anlatamam... İş dönüşü akvaryuma bakmaya korkar oldum son günlerde... [/QUOTE]
Umut inan çok üzüldüm okuduğumda, büyük geçmiş olsun kardeşim, umarım en kısa sürede toparlanır ve herşey yoluna girer...
Bitkili Ultra Karma Canlıdoğuran Tankı [ SON : 23]
Teşekkür ederimmmm :) Umut sorma valla, bir yoğunluk başladı, daha yeni yeni kendime geliyorum, bu gün şu gün derken 1 ay olmuş neredeyse :) Senin elinden gelir bir sürü şey, örnekler ortada kardeşim, Allah emeklerini zayi etmesin :)
Teşekkür ederimmmm :) Umut sorma valla, bir yoğunluk başladı, daha yeni yeni kendime geliyorum, bu gün şu gün derken 1 ay olmuş neredeyse :) Senin elinden gelir bir sürü şey, örnekler ortada kardeşim, Allah emeklerini zayi etmesin :)
Bitkili Ultra Karma Canlıdoğuran Tankı [ SON : 23]
Umut tebrik ederim son halini, yakında kendi odanı tamamen akvaryum haline getirip pencerelerden izleyeceksin
Umut tebrik ederim son halini, yakında kendi odanı tamamen akvaryum haline getirip pencerelerden izleyeceksin
Bitkili Ultra Karma Canlıdoğuran Tankı [ SON : 23]
[QUOTE=Umut Başar]Tuğhan abi çok teşekkür ederim özellikle senin de beğenmen beni gerçekten sevindirdi :) Senin akvaryum kadar olmasa da oluyor işte kısmen birşeyler :)
Aslında akvaryumun içini komple böyle taşlarla döşeyip aralarına da çeşitli bitkiler ekilebilir ve muazzam bir görsel oluşturulabilir hayal ediyorumda maliyetin dışında çokta güzel olur :)) İnşallah taşlar balıklarım ve bitkilerim için sorun çıkartmaz da sağ salim devam ederim, bayağı hoşuma gitti çünkü.. Vatozlarım ve karideslerim de taşları çok sevdiler..
Dip çekmek biraz problem olabilir sanırım... Issız kuytu köşeleri çekemeyeceğim...[/QUOTE]
[QUOTE=Umut Başar]Tuğhan abi çok teşekkür ederim özellikle senin de beğenmen beni gerçekten sevindirdi :) Senin akvaryum kadar olmasa da oluyor işte kısmen birşeyler :)
Aslında akvaryumun içini komple böyle taşlarla döşeyip aralarına da çeşitli bitkiler ekilebilir ve muazzam bir görsel oluşturulabilir hayal ediyorumda maliyetin dışında çokta güzel olur :)) İnşallah taşlar balıklarım ve bitkilerim için sorun çıkartmaz da sağ salim devam ederim, bayağı hoşuma gitti çünkü.. Vatozlarım ve karideslerim de taşları çok sevdiler..
Dip çekmek biraz problem olabilir sanırım... Issız kuytu köşeleri çekemeyeceğim...[/QUOTE]
Umutcum öncelikle kusura bakma biraz geç yazıyorum, işler çok bastırdı, inşallah haftasonundan sonra rahatlayacağım
Taş konusunda içinin rahat olmasını istiyorsan ve vaktin varsa, aldığın yerden aynı taştan küçük bir parça al. Üzerinne tuz ruhu damlat, köpürüyorsa salınım yapıyordur demektir, yoksa hiç korkma
Bir de şöyle bir durum var, araştıramadım ama, eğer fosil kayalar mineral salınması yapıyorsa ve suyu sertleştiriyorsa, canlı doğuranlar ve karidesler için bulunmaz nimet olmaz mı? Kontrol etmekte yarar var bence 
Bir de şöyle bir durum var, araştıramadım ama, eğer fosil kayalar mineral salınması yapıyorsa ve suyu sertleştiriyorsa, canlı doğuranlar ve karidesler için bulunmaz nimet olmaz mı? Kontrol etmekte yarar var bence 
Benim akvaryumda maalesef nitrat fazla geldi ve tüm karideslerimi kaybettim, üzüldüm tabii, şimdi biraz dekorasyonda değişiklikler yapmak istiyorum. Çınarları dalların arasına alıp, pistiları tamamen çıkartıp, sol tarada rotala ilave edeceğim. Biraz rotala var elimde. Böylece sağ ve sol tarafta iki kırmızı tepe, ortada yeşillikler olur diye umuyorum
Detaylarını, yapabilirsem konuma ekleyecceğim.
Detaylarını, yapabilirsem konuma ekleyecceğim.Aynı şekilde bunu düşünürken senin tankın için de naçizane bir önerim olabilir; sol tarafa da aynı taşlardan koyup, iki tarafın asimetrik olması için belki biraz daha fazla olabilir, aralarından mossların sarılmış olduğu dallar çıkar. Yine taş ve köklerin etrafından çıkan bitkilerle çok güzel olabilir... Ben dip çekimini dert etmiyorum açıkçası, benim için önemli olan biyolojik filtrasyon, bu olursa diğer şeyler bakteriler tarafından ayrıştırılıp kullanılabilir hale gelecektir tekrar. Sen de bitki yoğunluğunu arttırmayı planladığın için dip çekimini unutabilirsin bence
Bu arada, akvaryumum için yaptığın iltifatlara teşekkür ederim, ancak seninki de en az benimki kadar güzel
Yaptığın doğru eklemeler ve sağlam adımlarla giderek daha da güzel bir tank haline dönüşüyor. Takibe devam 
Yaptığın doğru eklemeler ve sağlam adımlarla giderek daha da güzel bir tank haline dönüşüyor. Takibe devam 
Bitkili Ultra Karma Canlıdoğuran Tankı [ SON : 23]
Umut ellerine sağlık, ben bayıldım taşlı bölüme :) bitkile uzayıp gürleştiğinde aralardan gözükecekler ve çok doğal, güzel bir görüntü ortaya çıkacak diye düşünüyorum, ellerine sağlık :)
Umut ellerine sağlık, ben bayıldım taşlı bölüme :) bitkile uzayıp gürleştiğinde aralardan gözükecekler ve çok doğal, güzel bir görüntü ortaya çıkacak diye düşünüyorum, ellerine sağlık :)
Bitkili Denemem - Sanırım Bu kez Başardım
Ergün Bey, şu anda tankta sadece kiraz karideslerim var, ama kısmetse yakında balık eklenecek ve o zaman düzenli yemleme yapacağım. Sanırım fosfatı bu şekilde halletmiş olacağız. CO2 şu anda eklemeyi düşünmüyorum açıkçası, belki ileride eklerim, çünkü kafamda olan planlardan biri, muhtemelen denemeden rahatlamayacağım
Ergün Bey, şu anda tankta sadece kiraz karideslerim var, ama kısmetse yakında balık eklenecek ve o zaman düzenli yemleme yapacağım. Sanırım fosfatı bu şekilde halletmiş olacağız. CO2 şu anda eklemeyi düşünmüyorum açıkçası, belki ileride eklerim, çünkü kafamda olan planlardan biri, muhtemelen denemeden rahatlamayacağım

Oranlamalar ve eklemelerle ilgili diğer önerilerinizi de uygulayacağım. Sonuçları buradan paylaşmaya devam edeceğim. Desteğiniz için tekrar teşekkür ederim.
Bitkili Denemem - Sanırım Bu kez Başardım
[QUOTE=Acil Stop]Tuğhan bey eklediğiniz nitrat ve potasyum sizin tankınız için çok yetersiz. Akvaryumunuzda bulunması gereken nitrat miktarı 5-15 ppm arasındadır. Siz ise 1 ppm bile eklemiyorsunuz. Tankınızda olması gereken potasyum miktarı ise 20-30 ppm arasındadır. Potasyumu da 1 ppm bile eklemiyorsunuz.
[QUOTE=Acil Stop]Tuğhan bey eklediğiniz nitrat ve potasyum sizin tankınız için çok yetersiz. Akvaryumunuzda bulunması gereken nitrat miktarı 5-15 ppm arasındadır. Siz ise 1 ppm bile eklemiyorsunuz. Tankınızda olması gereken potasyum miktarı ise 20-30 ppm arasındadır. Potasyumu da 1 ppm bile eklemiyorsunuz.
Aşağıdaki adresten seachem gübreleri ne şekilde dozlamanız gerektiğini hesaplayabilirsiniz. Yalnız ölçü birimi litre değil de galon cinsinden olduğu için tankınızın kaç galon geldiğini hesaplamanız gerekiyor. (1 galon = 3,78541178 litreye eşittir)
Nitrat sıfır olduğu sürece farklı yosun sorunları ile karşılaşmanız çok normaldir. Bu nedenle haftada iki defa nitratı en az 10 ppm seviyesine çıkarmaya çalışın. Eğer yetersiz gelirse gübrelemeyi haftada 3 güne çıkarırsınız.
[/QUOTE]
Ergün Bey merhaba,
Yönlendirmeniz ve link için çok teşekkür ederim. Benim yapmaya çalıştığım uygulama, Timur Bey'in bitkili akvaryumlarda başarı isimli makalesinde önerdiği haftada 3 günlük gübreleme biçimi. Bu usule göre, pazartesi günü tanktaki NPK seviyesini sizin de bahsettiğiniz genel kabul gören değerlere çıkartacak şekilde eklemem gerekiyor. Fosfat konusunda çekincelerim bulunuyor açıkçası, belki ilk etapta pas geçerim. Bu sistemin başarıya ulaşması için, çarşamba ve cuma günleri değerlerin test edilmesi ve sadece aradaki farkın ilave edilerek değerlerin uygun seviyeye getirilmesi gerekiyor, ancak test kitim yok maalesef
Bu sebeple, pazartesi günü gübrelemeyi değerlere uygun şekilde ekledikten sonra, çarşamba ve cuma günü biraz deneme usuülü ekleme yapmam gerekecek sanırım.
Bu sebeple, pazartesi günü gübrelemeyi değerlere uygun şekilde ekledikten sonra, çarşamba ve cuma günü biraz deneme usuülü ekleme yapmam gerekecek sanırım. Linkteki hesaplamaya göre, benim tankımda nitratı 0 olarak kabul edersek, yaklaşık olarak 15 ml ekleme yapmam gerekiyor ki küsüratlı hesaplamayı kabul etmediği için 5,8 galon olması gereken değeri 6 galon olarak girdiğimde elde ettiğim sonuç bu 

Hakikaten ben hiçbirşey eklemiyormuşum.


Hakikaten ben hiçbirşey eklemiyormuşum.
Postasyumu da dıy olarak hazırlamıştım ve 1 ml ekleme yaptığımda, 2 ppm potasyum eklemiş oluyorum. Ancak, bu döneme kadar gözden kaçırdığım ve uyarınızdan sonra tekrar kontrol ettiğimde farkettiğim bir detay var; ben hiçbir zaman tankın değerlerini olması gerekene yükseltmemişim, değeri haftada 3'e bölerek eklemişim 





Şimdi, tavsiyenize göre, yeni bir gübreleme programı deneyeceğim, pazartesi ve perşembe günleri 15'er ml nitrat ve 12'şer ml potasyum eklemesi yapacağım. Cumartesi veya pazar % 25 su değişimi yapılacak. Demir ve diğer mikro elementlerin eklenmesi için Florish'i ne kadar eklememi önerirsiniz? Ürün üzerinde haftada 2 kez, 250 l'lik tanklara 2,5 ml ekleyin yazıyor yanlış hatırlamıyorsam, benim tankıma bu hesaba göre 0,5 ml falan eklemem gerekiyor ki yukarıdaki değerleri de göz önünde bulundurarak yetmeyeceğini düşünüyorum. Tekrar teşekkür ederim.
Bitkili Ultra Karma Canlıdoğuran Tankı [ SON : 23]
[QUOTE=Umut Başar] Bu arada Tuğhan abi sen aldığın kılıçların fotoğrafını paylaştıktan sonra anca vakit bulabildim, bu akşam işten eve dönerken Maltepe pet'e uğradım :))) 5 tane kılıçkuyruk daha aldım :)) birde çöpçü :) Maltepeye gittiğimde her zaman uğradığım Yıldırım abi'nin akvaryum bitkisi dükkanı (pasajın içindeki) Aqua-Botanic'e de girdim.. İçim gitti anlatamam :)
1 Kırmızı Lirkuyruk
1 Fantom Lirkuyruk
1 Tuxedo Lirkuyruk
1 Calico Lirkuyruk
1 saçakkuyruk Bronz çöpçü... [/QUOTE]Umut öncelikle kocaman bir maşallah diyelim yeni yavrulara
Dükkandaki bütün kılıçlardan karışık yapmışsın ortaya, sağlıkla büyüsünler inşallah, bol bol güzel güzel yavrular versinler
[QUOTE=Umut Başar] Bu arada Tuğhan abi sen aldığın kılıçların fotoğrafını paylaştıktan sonra anca vakit bulabildim, bu akşam işten eve dönerken Maltepe pet'e uğradım :))) 5 tane kılıçkuyruk daha aldım :)) birde çöpçü :) Maltepeye gittiğimde her zaman uğradığım Yıldırım abi'nin akvaryum bitkisi dükkanı (pasajın içindeki) Aqua-Botanic'e de girdim.. İçim gitti anlatamam :)
1 Kırmızı Lirkuyruk
1 Fantom Lirkuyruk
1 Tuxedo Lirkuyruk
1 Calico Lirkuyruk
1 saçakkuyruk Bronz çöpçü... [/QUOTE]Umut öncelikle kocaman bir maşallah diyelim yeni yavrulara
Dükkandaki bütün kılıçlardan karışık yapmışsın ortaya, sağlıkla büyüsünler inşallah, bol bol güzel güzel yavrular versinler 
Aqua-Botanic'e ben de birgün gitmek istiyorum, feyz alırız biraz 

Bitkili Denemem - Sanırım Bu kez Başardım
Umut çok teşekkür ederim görüşlerin için, inşallah herşey yolunda gider... Aslında birkaç fikrim daha var kafamda ilerisi için ama acelem yok, iyice otursun tank eğer becerebilirsem, yavaş yavaş değişiklikleri yaparız belki de :) Bu arada fuar nasıl geçti, geçmiş olsun :)
Umut çok teşekkür ederim görüşlerin için, inşallah herşey yolunda gider... Aslında birkaç fikrim daha var kafamda ilerisi için ama acelem yok, iyice otursun tank eğer becerebilirsem, yavaş yavaş değişiklikleri yaparız belki de :) Bu arada fuar nasıl geçti, geçmiş olsun :)
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
