ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
H.peksü
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2010 21:20
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2023 22:18
Toplam Mesaj:
504 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hüsnü peksü
Doğum Tarihi:
03 Haziran 1959
Yaş:
67
İl:
Antalya
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/87493.jpg[/img]Hüsnü peksü
60x20x30
Karides,Werneri
SON 10 MESAJI
Flval 105-205 Dış Filtre Ye Max Mix Reaktor Baglam
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Mayalı Sistem 1 Aydan Fazla
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
