ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
H.peksü
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2010 21:20
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2023 22:18
Toplam Mesaj:
504 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hüsnü peksü
Doğum Tarihi:
03 Haziran 1959
Yaş:
67
İl:
Antalya
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/87493.jpg[/img]Hüsnü peksü
60x20x30
Karides,Werneri
SON 10 MESAJI
Flval 105-205 Dış Filtre Ye Max Mix Reaktor Baglam
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Mayalı Sistem 1 Aydan Fazla
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
