ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
parabelyum
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Nisan 2011 21:12
Son Ziyaret:
04 Kasım 2019 22:52
Toplam Mesaj:
172 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ugur tufan
Doğum Tarihi:
03 Şubat 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bu defa olacak
Bu defa Güzel bir akvaryumum olacak
Uğur Tufan
Bu defa Güzel bir akvaryumum olacak
Uğur Tufan
SON 10 MESAJI
Tropheus Akvaryumum
Canlı Türleri: Troheus Duboisi
Bitki Türleri: YOK
Tankın Yaşı: 1
Tasarım ve Dekorasyon: Forumdan bir arkadaş ile birlikte yapıldı.
Muhabbet kuşlarımın yanında bir de akvaryumum olsun istedim yaklaşık 2000 tl'ye bu akvaryumu hazırladım. Tabi yardım aldığım konular ve kişiler oldu böyle bir şey ortaya çıktı. Bir de balıklarım hakkında bilgi vereyim dedim. Böyle bir video hazırladım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=k1JLrHR4BYA[/VID]
Canlı Türleri: Troheus Duboisi
Bitki Türleri: YOK
Tankın Yaşı: 1
Tasarım ve Dekorasyon: Forumdan bir arkadaş ile birlikte yapıldı.
Muhabbet kuşlarımın yanında bir de akvaryumum olsun istedim yaklaşık 2000 tl'ye bu akvaryumu hazırladım. Tabi yardım aldığım konular ve kişiler oldu böyle bir şey ortaya çıktı. Bir de balıklarım hakkında bilgi vereyim dedim. Böyle bir video hazırladım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=k1JLrHR4BYA[/VID]
Sıfırdan Adım Adım Tropheus Akvaryumu Kurulumu
[QUOTE=mehmetaydin]Uğur bey akvaryum ve kurulumunuz hayırlı olsun. Akvaryum, ekipmanlar ve kayalar oldukça güzel. İnşallah herşey yolunda gider. Canlılar geldiğinde güncel fotoğraflar da bekliyoruz.[:)]
Ayrıca sloganınız da çok hoş, hobiye yeni başladığımda daha acemiyken her kurulumdan önce söylediğim sözdü [:D] "Bu defa olacak/Bu defa güzel bir akvaryumum olacak"[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mehmet Bey :) evet foruma üye olduğum ve bu sevdaya ilk gönül verdiğim zamanlardam beri aklımda hep daha güzelini daha büyüğünü kurmak vardı sanırım bu defa slogan amacına ulaşacak inşallah :)
[QUOTE=erdalkap]Uğur bey kurulumunuz hayırlı olsun gönlünüzce olur umarım
Bu tur kayaları doğadan mı topluyorsunuz yoksa taş dükkanların dan mı temin ediyorsunuz[/QUOTE]
Teşekkür ederim Erdal Bey biz taş dükkanından daha doğrusu bir peysaj dükkanından aldık
[QUOTE=aserdar]Hayırlı olsun. Kayaları nereden temin ettiniz, tür olarak nasıl aranabilir?[/QUOTE]
Biz göktürk tarafından bir peysaj firmasından kilosu 80 kuruştan aldık türü konusunda isim gerçekten bilmiyorum zaten o işlerde sağolsun uğur dostum yönlendirdi beni
[QUOTE=kastinbjk]Hayırlı olsun başkan tür olarak ne düşünüyorsun, elimizde yavru beslemek istersen çeşit bol :D[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) maswa düşünüyorum canlılar hazır pazartesi alacağız inşallah bir sonrakine artık :)
Balıklar geldigi zaman yeni fotoğrafları atıcam amacım güzelce yosun tutturarak daha doğal bir ortam yakalamak bu nedenle belli aralıklarla fotoğraf koyucam bu sayede hep birlikte gelişmeyi takip edebiliriz :)
[QUOTE=mehmetaydin]Uğur bey akvaryum ve kurulumunuz hayırlı olsun. Akvaryum, ekipmanlar ve kayalar oldukça güzel. İnşallah herşey yolunda gider. Canlılar geldiğinde güncel fotoğraflar da bekliyoruz.[:)]
Ayrıca sloganınız da çok hoş, hobiye yeni başladığımda daha acemiyken her kurulumdan önce söylediğim sözdü [:D] "Bu defa olacak/Bu defa güzel bir akvaryumum olacak"[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mehmet Bey :) evet foruma üye olduğum ve bu sevdaya ilk gönül verdiğim zamanlardam beri aklımda hep daha güzelini daha büyüğünü kurmak vardı sanırım bu defa slogan amacına ulaşacak inşallah :)
[QUOTE=erdalkap]Uğur bey kurulumunuz hayırlı olsun gönlünüzce olur umarım
Bu tur kayaları doğadan mı topluyorsunuz yoksa taş dükkanların dan mı temin ediyorsunuz[/QUOTE]
Teşekkür ederim Erdal Bey biz taş dükkanından daha doğrusu bir peysaj dükkanından aldık
[QUOTE=aserdar]Hayırlı olsun. Kayaları nereden temin ettiniz, tür olarak nasıl aranabilir?[/QUOTE]
Biz göktürk tarafından bir peysaj firmasından kilosu 80 kuruştan aldık türü konusunda isim gerçekten bilmiyorum zaten o işlerde sağolsun uğur dostum yönlendirdi beni
[QUOTE=kastinbjk]Hayırlı olsun başkan tür olarak ne düşünüyorsun, elimizde yavru beslemek istersen çeşit bol :D[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) maswa düşünüyorum canlılar hazır pazartesi alacağız inşallah bir sonrakine artık :)
Balıklar geldigi zaman yeni fotoğrafları atıcam amacım güzelce yosun tutturarak daha doğal bir ortam yakalamak bu nedenle belli aralıklarla fotoğraf koyucam bu sayede hep birlikte gelişmeyi takip edebiliriz :)
Sıfırdan Adım Adım Tropheus Akvaryumu Kurulumu
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162342231.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344001.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344002.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344003.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344004.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344005.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344006.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344007.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344008.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344009.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440010.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440011.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440012.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440013.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346531.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346532.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346533.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346534.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, oldukça uzun bir zamandır türlü balıklar besledim. Hemen herkes gibi bu sevdaya ilk canlı doğuran ve lepisteslerle başladım ancak hep aklımda büyük bir akvaryum kurma fikri vardı. Evlenip yeni bir ev kurma vakti gelince fırsat bu fırsat deyip büyük bir akvaryum için araştırmalara başladım. İşte o zaman forumdan arkadaşımız değerli kardeşim Uğur Ruşen Doğan'ın Tropheus Akvaryumunu gördüm ve işte istediğim akvaryum bu dedim. Hemen kendisiyle iletişime geçtim ki kendisi tam bir akvaryum sevdalısı olarak bana en baştan son ana kadar hep yardımcı oldu.
İlk olarak kendisiyle Mayıs ayının sonunda iletişime geçtim ve o zamandan bu yana sürekli iletişim halinde olarak çok şükür bugün itibariyle akvaryumumuzu kurup suyunu doldurmuş bulunmaktayız. Sürenin 4 ayı geçen bir sürece yayılmasının sebebi bu dört ayda babamın rahatsızlanması, evlilik, balayı gibi planlı plansız birçok zaman alıcı olayın cereyan etmesi. Henüz canlılarımız gelmedi ama Allah'ın izniyle onları eklediğimizde de yeni fotoğrafları paylaşacağım. Ancak unutmadan buradan Uğur Ruşen Doğan kardeşime bir kez daha teşekkür ediyorum, o yardımcı olmasaydı altından kalkamazdım
Akvaryum Ölçüleri: 125x60x60
Dolap Kayıt Kuşaklı Demir çerçeve üzerine MDF
65 kilo kaya
20 kg kum
Fluval Dış Filtre
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162342231.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344001.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344002.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344003.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344004.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344005.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344006.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344007.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344008.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162344009.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440010.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440011.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440012.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_1210201623440013.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346531.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346532.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346533.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34320_121020162346534.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, oldukça uzun bir zamandır türlü balıklar besledim. Hemen herkes gibi bu sevdaya ilk canlı doğuran ve lepisteslerle başladım ancak hep aklımda büyük bir akvaryum kurma fikri vardı. Evlenip yeni bir ev kurma vakti gelince fırsat bu fırsat deyip büyük bir akvaryum için araştırmalara başladım. İşte o zaman forumdan arkadaşımız değerli kardeşim Uğur Ruşen Doğan'ın Tropheus Akvaryumunu gördüm ve işte istediğim akvaryum bu dedim. Hemen kendisiyle iletişime geçtim ki kendisi tam bir akvaryum sevdalısı olarak bana en baştan son ana kadar hep yardımcı oldu.
İlk olarak kendisiyle Mayıs ayının sonunda iletişime geçtim ve o zamandan bu yana sürekli iletişim halinde olarak çok şükür bugün itibariyle akvaryumumuzu kurup suyunu doldurmuş bulunmaktayız. Sürenin 4 ayı geçen bir sürece yayılmasının sebebi bu dört ayda babamın rahatsızlanması, evlilik, balayı gibi planlı plansız birçok zaman alıcı olayın cereyan etmesi. Henüz canlılarımız gelmedi ama Allah'ın izniyle onları eklediğimizde de yeni fotoğrafları paylaşacağım. Ancak unutmadan buradan Uğur Ruşen Doğan kardeşime bir kez daha teşekkür ediyorum, o yardımcı olmasaydı altından kalkamazdım
Akvaryum Ölçüleri: 125x60x60
Dolap Kayıt Kuşaklı Demir çerçeve üzerine MDF
65 kilo kaya
20 kg kum
Fluval Dış Filtre
Frontoza brundi akvaryumum(115-50-50 ardindan 277-54-80h)
Gürkan Bey akvaryumunuz ebat olarak mükemmel görünüyor. Ancak dışarıdan bakan birisi olarak görselliği olumsuz etkileyen ilk şeyin sanırım iç filtre olan mekanizmanın borusu diyebilirim. Onu arka cama doğru daha nizami bir şekilde sabitleseydiniz daha güzel olmaz mıydı?
Gürkan Bey akvaryumunuz ebat olarak mükemmel görünüyor. Ancak dışarıdan bakan birisi olarak görselliği olumsuz etkileyen ilk şeyin sanırım iç filtre olan mekanizmanın borusu diyebilirim. Onu arka cama doğru daha nizami bir şekilde sabitleseydiniz daha güzel olmaz mıydı?
Dropsy Akvaryumumu Kırdı Geçirdi. Kalanları Kurtarmalıyım.
Fotoğraf: --
Canlıdaki Belirtiler: Şişme, pullarının terse dönmesi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Lepistes,çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28derece
Filitrasyon: Eheim iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Hayır
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Su değişimi haftada bir %30
Fotoğraf: --
Canlıdaki Belirtiler: Şişme, pullarının terse dönmesi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Lepistes,çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28derece
Filitrasyon: Eheim iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Hayır
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Su değişimi haftada bir %30
Arkadaşlar akvaryumumda Full Red dişilerime musallat oldu bu Dropsy hastalığı. Son iki haftada 4 dişim öldü. İşin en ilginç yanı bir tanesi tamamen ölmeden kesinlikle diğerlerine bir şey olmuyor. Biri ölüyor hemen ertesi gün yeni bir tanesi daha hastalanıyor. Hiç bir zaman iki balığım aynı anda hastalanmadı. Aynı akvaryumda moskow blue dişilerim var onlara da bir şey olmuyor. 4 dişiyi kaybettim şimdi bir tanesi daha dropsy belirtilerini göstermeye başladı. Lütfen bundan nasıl kurtulacağım konusunda yardımcı olun.
TÜRKİYE GENELİ TOPLU YEM ALIMI (25 ağustosta bitiyor)
Yemler elime ulaştı. Onay verildi. Bir dahaki alımda görüşmek üzere çok teşekkürler.
Yemler elime ulaştı. Onay verildi. Bir dahaki alımda görüşmek üzere çok teşekkürler.
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Hocam baştan sonra roman okurmuş gibi okudum. Ellerinize emeğinize sağlık gerçekten.
Hocam baştan sonra roman okurmuş gibi okudum. Ellerinize emeğinize sağlık gerçekten.
Lepisteslerimde Engelleyemediğim Hastalık (Video Eklendi)
Bilgilendirme için teşekkürler Deniz bey...
Bilgilendirme için teşekkürler Deniz bey...
Su Pirelerim Neden Yüzeye Çıkmıyor?
Henüz kültürü çalışmalarına başlayalı birkaç gün oldu yani suyu sanırım bu sürede değiştirmem gereksiz olurdu
Henüz kültürü çalışmalarına başlayalı birkaç gün oldu yani suyu sanırım bu sürede değiştirmem gereksiz olurdu
Lepisteslerimde Engelleyemediğim Hastalık (Video Eklendi)
[QUOTE=denizim20]Uğur Bey merhaba.Öncelikle ya unuttunuz ya da yapmadığınız bir eksikliği söylemek gerekirse dip çekimi yaptığınıza dair bir bilgiye rastlamadım yazdıklarınızdan.Ve extra olarak lepisteslerde bence su sıcaklığı 26 derecede olması daha iyi.Aksi halde sıcaklıkta balıklar benim gözlemlerimce daha çabuk hastalığa maruz kalıyorlar.Balıklarınızın resimlerini görmeden kesin bir hastalık ismi vermek olanaksız bence.Su değerleri bozulmuş olabilir ve bu da balıklarda sorun olarak ortaya çıkmıştır.Resim paylaşabilirseniz daha iyi olacaktır.Geçmiş olsun.Selamlar...[/QUOTE]
[QUOTE=denizim20]Uğur Bey merhaba.Öncelikle ya unuttunuz ya da yapmadığınız bir eksikliği söylemek gerekirse dip çekimi yaptığınıza dair bir bilgiye rastlamadım yazdıklarınızdan.Ve extra olarak lepisteslerde bence su sıcaklığı 26 derecede olması daha iyi.Aksi halde sıcaklıkta balıklar benim gözlemlerimce daha çabuk hastalığa maruz kalıyorlar.Balıklarınızın resimlerini görmeden kesin bir hastalık ismi vermek olanaksız bence.Su değerleri bozulmuş olabilir ve bu da balıklarda sorun olarak ortaya çıkmıştır.Resim paylaşabilirseniz daha iyi olacaktır.Geçmiş olsun.Selamlar...[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Evet akvaryumlarımın hiç birisine dip çekimi yapmıyorum. Bu mevcut akvaryumumda da balıklarım 2-3 aydır faaller hiç bir sıkıntı yaşamamıştım. Aynı şekilde diğer akvaryumumda da en az 7-8 aylık balıklarım var fakat onlarda da sıkıntı yaşamadım. Dip çekimi konusunda yanlışım varsa düzeltin ama zaten bol çöpçü ile dipte artık yem kalmasını engellerken, sürekli filtreleme ile de pislikleri temizliyorum. Bu durumda neden dip çekimine ihtiyacım olsun ki?
Foto eklemem mümkün değil maalesef. Çünkü balıklarım bu sabah öldü. Acaba Emre Bey'in söylediği gibi kabızlık olma ihtimali mi vardı? Ispanak ve benzeri yemler hiç uygulamadım.
Son olarak tabii ki telkininizi dikkate alıp su sıcaklığını 26 dereceye indireceğim. Ancak balıklar öldü konu kapandı değil, gerçekten sebebini öğrenebilirsem hem gelecekteki balıklarım için hem de diğer arkadaşlar için bu durumun çok faydalı olacağı kanaatindeyim. Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
