ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Burakbey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2011 13:34
Son Ziyaret:
18 Haziran 2023 15:10
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Yavuzer
Doğum Tarihi:
08 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Yavuzer
SON 10 MESAJI
Neon Çenesi Beyaz Benek Mi Oldu ?
Çenesi beyaz oldu bu beyaz benek mi ? beyaz strafor kopugu gibi bisey.
nasil cozerim arkadaslar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/150320210824541.jpg[/IMG]
Çenesi beyaz oldu bu beyaz benek mi ? beyaz strafor kopugu gibi bisey.
nasil cozerim arkadaslar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/150320210824541.jpg[/IMG]
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
1 haftadir 12 saatte 1 1tablet olmak sartiyla sera bakto tabs tablet kullaniyorum. balik ölümlerim durdu. yaptigim arastirmada 1 hafta kullanip sonra yuzde 50 su degisimi önerileri buldum. sizce bugün yuzde 50 su degistirmelimiyim ve tedaviyi bitirmelimiyim ? yoksa nolur nolmaz 1 hafta daha devam edeyim mi tedaviye?
(su degisimi bugun kesin yapicam ama sadece yuzde 50 mi ondan emin degilim?)
1 haftadir 12 saatte 1 1tablet olmak sartiyla sera bakto tabs tablet kullaniyorum. balik ölümlerim durdu. yaptigim arastirmada 1 hafta kullanip sonra yuzde 50 su degisimi önerileri buldum. sizce bugün yuzde 50 su degistirmelimiyim ve tedaviyi bitirmelimiyim ? yoksa nolur nolmaz 1 hafta daha devam edeyim mi tedaviye?
(su degisimi bugun kesin yapicam ama sadece yuzde 50 mi ondan emin degilim?)
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
Baligim.1 gun daha yasayip öldü, sarismak sulu yem ve flagly denedim, olmadi,zaten yem yiycek gucu kalmamisti.
2 gun sonra 1 baligimi daha ölü buldum ve 1 tanesi daha com hasta duruyordu. ikisini de akvaryumdan cikarttim.Bugun sera bakto tabs diye bir tablet aldim. suya da (38 litre) yarim cay kasigi sera mineral tuz ekledim. 7 gunluk sera bakto tabs surecine basladim.
hic bunlari kullananiniz var mi ise yarar mi dersiniz ? [:'(]
Baligim.1 gun daha yasayip öldü, sarismak sulu yem ve flagly denedim, olmadi,zaten yem yiycek gucu kalmamisti.
2 gun sonra 1 baligimi daha ölü buldum ve 1 tanesi daha com hasta duruyordu. ikisini de akvaryumdan cikarttim.Bugun sera bakto tabs diye bir tablet aldim. suya da (38 litre) yarim cay kasigi sera mineral tuz ekledim. 7 gunluk sera bakto tabs surecine basladim.
hic bunlari kullananiniz var mi ise yarar mi dersiniz ? [:'(]
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
[QUOTE=Ofsedef]
Ölen balıklar ile aynı semptomları gösteren balıkları ayrı bir yere alıp yukarda arkadaşın da dediği gibi flagyl tablet tedavisi uygulayabilirsin. Yeme istekli davransa sarımsaklı yem yap derdim ancak ilaç tedavisinden başka yol kalmamış gibiz gözüküyor. flagyl tablet için veterinerden reçete yazdırıp eczaneden alabilirsin. 1 kutu alsan yeter. tahmini fiyatı 20TL-25TL arasında.[/QUOTE]
video : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
videoda da belli sanırım çok ileri... akvaryumu ayırdım ,sarımsaklı yem yemedi, şimdi bi veteriner bulup ilacı almaya çıkıyorum....teşekkür ederim çok umudum yok ama yapcak bişeyde yok....teşekkür ederim
[QUOTE=Ofsedef]
Ölen balıklar ile aynı semptomları gösteren balıkları ayrı bir yere alıp yukarda arkadaşın da dediği gibi flagyl tablet tedavisi uygulayabilirsin. Yeme istekli davransa sarımsaklı yem yap derdim ancak ilaç tedavisinden başka yol kalmamış gibiz gözüküyor. flagyl tablet için veterinerden reçete yazdırıp eczaneden alabilirsin. 1 kutu alsan yeter. tahmini fiyatı 20TL-25TL arasında.[/QUOTE]
video : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
videoda da belli sanırım çok ileri... akvaryumu ayırdım ,sarımsaklı yem yemedi, şimdi bi veteriner bulup ilacı almaya çıkıyorum....teşekkür ederim çok umudum yok ama yapcak bişeyde yok....teşekkür ederim
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
[QUOTE=Ofsedef]Zayıflığa bakarsak iç parazit gibi geldi. Dışkılaması nasıl?[/QUOTE]
evet abicim biyerdeb daha videosunu yollayıp onay aldım . dediğin gibi ilerlemiş iç parazit dediler... ne yapabilirim ? Bulaşıcı birşey mi ?
[QUOTE=Ofsedef]Zayıflığa bakarsak iç parazit gibi geldi. Dışkılaması nasıl?[/QUOTE]
evet abicim biyerdeb daha videosunu yollayıp onay aldım . dediğin gibi ilerlemiş iç parazit dediler... ne yapabilirim ? Bulaşıcı birşey mi ?
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211355591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211356121.jpg[/IMG]
ViDEO : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
Hastalık Belirtileri: Dipte sürünür şekilde yüzme, genel hareketsizlik iştahsızlık, şuanda vatosların küpüne girdi saklanıyor.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes, cüce vatos ,neon, çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): nitrit testim sorunsuz çıktı, su sıcaklığım 26
Filitrasyon: şelale ehiem filtre , sünger ve elyaf
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: önceki gece yatmadan [K]sera fishtamin vitamin koydum 4-5 damla [/K]ışıkları kapattım.Benim bildiğim vitaminle balık ölmez ?
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): tatile gitmiştim 5 gün besleme yapılmadı. ama tatilden gelince 2 gün durumları iyiydi. Normalde kaç aydır bakıyorum hiç ölüm olmamıştı, hafta da bir dip çekim ve haftada bir 1/3 su değişimi (içme suyu ve sera aquatan) ve bakteri eklemesi (sera) yapıyorum.
Tek balık ölse ecel der anlarım ama 2 farklı türde sorun çıkınca panikledim.Işığı kapatıp bir süre aç bırakma niyetim var yorulmasınlar diye. Ne yapmam lazım ölsün istemiyorum, bu arada diğer çöpçümde de sanki biraz uyku modu bi sarhoşluk var.Tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum. [:((][EDIT]Burakbey,2021-02-19 15:50:06[/EDIT]
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211355591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/190220211356121.jpg[/IMG]
ViDEO : https://www.youtube.com/watch?v=YdR6ll_ZE1o
Hastalık Belirtileri: Dipte sürünür şekilde yüzme, genel hareketsizlik iştahsızlık, şuanda vatosların küpüne girdi saklanıyor.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes, cüce vatos ,neon, çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): nitrit testim sorunsuz çıktı, su sıcaklığım 26
Filitrasyon: şelale ehiem filtre , sünger ve elyaf
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: önceki gece yatmadan [K]sera fishtamin vitamin koydum 4-5 damla [/K]ışıkları kapattım.Benim bildiğim vitaminle balık ölmez ?
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): tatile gitmiştim 5 gün besleme yapılmadı. ama tatilden gelince 2 gün durumları iyiydi. Normalde kaç aydır bakıyorum hiç ölüm olmamıştı, hafta da bir dip çekim ve haftada bir 1/3 su değişimi (içme suyu ve sera aquatan) ve bakteri eklemesi (sera) yapıyorum.
Tek balık ölse ecel der anlarım ama 2 farklı türde sorun çıkınca panikledim.Işığı kapatıp bir süre aç bırakma niyetim var yorulmasınlar diye. Ne yapmam lazım ölsün istemiyorum, bu arada diğer çöpçümde de sanki biraz uyku modu bi sarhoşluk var.Tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum. [:((][EDIT]Burakbey,2021-02-19 15:50:06[/EDIT]
Lepisteslerimin Türleri Doğru Mu ?
Fotoları balıkları daha yeni yerlerine alıştırma sırasında çektim oyüzden sera poşetleri falan var, 40 litre akvaryumda toplam 8 erkek lepistes var, yavru almak istemiyorum.
Fotoları balıkları daha yeni yerlerine alıştırma sırasında çektim oyüzden sera poşetleri falan var, 40 litre akvaryumda toplam 8 erkek lepistes var, yavru almak istemiyorum.
Lepisteslerimin Türleri Doğru Mu ?
Akvaryumumda bunlar var arkadaşlar türleri doğru isimlendirebilmiş miyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212210381.jpg[/IMG] Moscow Blue Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211071.jpg[/IMG] Mozaic Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211291.jpg[/IMG] Leopard Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211491.jpg[/IMG] Cobra Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212161.jpg[/IMG] Snake skin Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212401.jpg[/IMG] Koi Orange Guppy
Akvaryumumda bunlar var arkadaşlar türleri doğru isimlendirebilmiş miyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212210381.jpg[/IMG] Moscow Blue Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211071.jpg[/IMG] Mozaic Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211291.jpg[/IMG] Leopard Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212211491.jpg[/IMG] Cobra Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212161.jpg[/IMG] Snake skin Guppy
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106331/010220212212401.jpg[/IMG] Koi Orange Guppy
Pilli Akvaryum Dip Temizliği 200tl Altı Tavsiye
[QUOTE=Mussa]Ben en alttaki jeneca markayı kullanıyorum. Benim akvaryumlar 160 ve 200 litre. Bunlarla su boşaltmak çok kolay oluyor.
Jeneca hem pille hem elektrikle çalışıyor, bu açıdan daha mantıklı. Pilli olanların pili ne kadar gidiyor bilmiyorum ama sürekli tak sök yapmaktansa elektrikli olması daha pratik olur. Ben yakında buna uygun 8-10 metre hortum alıp doğrudan lavaboya suyu dökmeyi planlıyorum.
Bu arada jenecanın bir de küçük fileli aparatı var, su değişimi yapmadan dipteki pislikleri toplamak için oldukça yarayışlı.
Ben petihtiyac sitesinden almıştım, şimdi baktım fiyat 124 görünüyor. [/QUOTE]
Tavsiyeniz üzerine aldım.çok memnunum teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=Mussa]Ben en alttaki jeneca markayı kullanıyorum. Benim akvaryumlar 160 ve 200 litre. Bunlarla su boşaltmak çok kolay oluyor.
Jeneca hem pille hem elektrikle çalışıyor, bu açıdan daha mantıklı. Pilli olanların pili ne kadar gidiyor bilmiyorum ama sürekli tak sök yapmaktansa elektrikli olması daha pratik olur. Ben yakında buna uygun 8-10 metre hortum alıp doğrudan lavaboya suyu dökmeyi planlıyorum.
Bu arada jenecanın bir de küçük fileli aparatı var, su değişimi yapmadan dipteki pislikleri toplamak için oldukça yarayışlı.
Ben petihtiyac sitesinden almıştım, şimdi baktım fiyat 124 görünüyor. [/QUOTE]
Tavsiyeniz üzerine aldım.çok memnunum teşekkür ederim[:iyi:]
Pilli Akvaryum Dip Temizliği 200tl Altı Tavsiye
[QUOTE=xSHUSHx]Akvaryumda dip çekimi yapmak zorunlu değildir.Hatta dip çekimi yapmamanın yararı bile vardır.
Tek suyunu değiştirmeniz yeterli oluyor.
Bu dip süpürgeleri tek dipdeki pislikleri çeker diye biliyorum sudaki amonyağı temizlemezler herhalde[/QUOTE]
Haftada 1/3 su değişikliği yapıyorum o konuda bir sıkıntı yok [:iyi:] ama dip temizliği için öneri peşindeyim [:)]
[QUOTE=xSHUSHx]Akvaryumda dip çekimi yapmak zorunlu değildir.Hatta dip çekimi yapmamanın yararı bile vardır.
Tek suyunu değiştirmeniz yeterli oluyor.
Bu dip süpürgeleri tek dipdeki pislikleri çeker diye biliyorum sudaki amonyağı temizlemezler herhalde[/QUOTE]
Haftada 1/3 su değişikliği yapıyorum o konuda bir sıkıntı yok [:iyi:] ama dip temizliği için öneri peşindeyim [:)]
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
