ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mr.türker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Aralık 2012 15:15
Son Ziyaret:
26 Haziran 2015 15:57
Toplam Mesaj:
92 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
türker okcu
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Izmir
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Su Piresi Üretimi Tecrübelerim, Püf Noktaları Vb.
Çok faydalı bir paylaşım Elinize sağlık emeğinize sağlık teşekkürler ,yakın zamanda bi kültür oturtmaya çalışacağım umarı başarılı olurum.
Çok faydalı bir paylaşım Elinize sağlık emeğinize sağlık teşekkürler ,yakın zamanda bi kültür oturtmaya çalışacağım umarı başarılı olurum.
İzmirdeki yeni mekanınız
İyi dilekler temenniler için hepinize çok teşekkürler
https://www.facebook.com/pages/MrBetta/820256778041386?fref=ts
Takip etmek isteyenler olursa facebook sayfamız.
Sayfamıza ve mekanımıza tüm akvaryum sevdalısı arkdaşları çayımızı içmeye sohbete muhabbete bilgi alışverişine herzaman bekleriz buyrun gelin
05305529219 numaram.
mr.türker 2014-11-12 10:57:44
İyi dilekler temenniler için hepinize çok teşekkürler
https://www.facebook.com/pages/MrBetta/820256778041386?fref=ts
Takip etmek isteyenler olursa facebook sayfamız.
Sayfamıza ve mekanımıza tüm akvaryum sevdalısı arkdaşları çayımızı içmeye sohbete muhabbete bilgi alışverişine herzaman bekleriz buyrun gelin
05305529219 numaram.
İzmirdeki yeni mekanınız
[QUOTE=mikolanj24]Ellerinize sağlık.Güzel bir yer olacağa benziyor.Bekliyoruz.[/QUOTE]
Teşekkürler Oğul Allahın izniyle öyle olur inşallah.
mr.türker 2014-05-09 10:37:28
[QUOTE=mikolanj24]Ellerinize sağlık.Güzel bir yer olacağa benziyor.Bekliyoruz.[/QUOTE]
Teşekkürler Oğul Allahın izniyle öyle olur inşallah.
İzmirdeki yeni mekanınız
Artık geri kalan bütün hazırlıklar ithalatını yaptığımız canlılara hazırlık amaçlı.Tankların dezenfekte edilmesi sularının doldurulması keyfe keder işler kaldı. Canlılar geldiğinde fotoğraf larınıda sizlerle paylaşacağım inşallah.









Artık geri kalan bütün hazırlıklar ithalatını yaptığımız canlılara hazırlık amaçlı.Tankların dezenfekte edilmesi sularının doldurulması keyfe keder işler kaldı. Canlılar geldiğinde fotoğraf larınıda sizlerle paylaşacağım inşallah.









İzmirdeki yeni mekanınız
[QUOTE=Comratex]Hayırlı olsun,Allah utandırmasın.[/QUOTE]
[QUOTE=JudOf]Allah bol kazançlar versin türker bey,yeriniz gayet büyük görünüyor,hem balık hem bitki olması gayet güzel allah utandırmasın.[/QUOTE]

mr.türker 2014-05-11 23:29:27
[QUOTE=Comratex]Hayırlı olsun,Allah utandırmasın.[/QUOTE]
Çok teşekkürler.
[QUOTE=JudOf]Allah bol kazançlar versin türker bey,yeriniz gayet büyük görünüyor,hem balık hem bitki olması gayet güzel allah utandırmasın.[/QUOTE]
Çok sağolun mehmet bey daha işimiz çok inşallah yakında yeni fotoları koyacağım.

Profiller; Temizlendi -anti pas atıldı -boyandı
Akvaryumlar ;Temizlendi boyaları söküldü en baştan boyandı
Şu an ki işler Yalıtım boya tamirat,Havalandırma, vs. yakında o fotolarıda koyacağım inşallah
Akvaryumlar ;Temizlendi boyaları söküldü en baştan boyandı
Şu an ki işler Yalıtım boya tamirat,Havalandırma, vs. yakında o fotolarıda koyacağım inşallah
İzmirdeki yeni mekanınız
[QUOTE=cango70] Öncelikle hayırlı olsun.Yeriniz çiğlide nerede acaba tarif edebilirmisiniz?[/QUOTE]
Caner bey çok teşekkürler Yerimiz Çiğli maltepe mahallesi 8105 sok. Mr.Betta dükkanımızın ismi aklınıza gelebilecek her türlü ithal tatlı su canlısı olacak inşallah.
[QUOTE=Bahri Çankaya] Türker Bey yeriniz hayırlı olsun.Şimdiden bol kazançlar.Müsait olduğunuz bir ara tanışmak istiyorum.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bahri bey Allah razı olsun teşekkürler. Çiğli Metro alış veriş merkezinin 2 sokak arkasında yerimiz otobüs-metro-dolmuş hertürlü ulaşımla gelebileceğiniz tarifi çok kolay bir yer herzaman beklerim inşallah.
mr.türker 2014-04-28 16:23:33
[QUOTE=cango70] Öncelikle hayırlı olsun.Yeriniz çiğlide nerede acaba tarif edebilirmisiniz?[/QUOTE]
Caner bey çok teşekkürler Yerimiz Çiğli maltepe mahallesi 8105 sok. Mr.Betta dükkanımızın ismi aklınıza gelebilecek her türlü ithal tatlı su canlısı olacak inşallah.
[QUOTE=Bahri Çankaya] Türker Bey yeriniz hayırlı olsun.Şimdiden bol kazançlar.Müsait olduğunuz bir ara tanışmak istiyorum.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bahri bey Allah razı olsun teşekkürler. Çiğli Metro alış veriş merkezinin 2 sokak arkasında yerimiz otobüs-metro-dolmuş hertürlü ulaşımla gelebileceğiniz tarifi çok kolay bir yer herzaman beklerim inşallah.
İzmirdeki yeni mekanınız
Arkadaşlar uzun zamandır çalışmasını yaptığımız haftalardır işimizden ve ailelerimizden fedakarlık yaparak açılışını düşündüğümüz mekanı sonunda tuttuk.
İzmir'in Çiğli ilçesinde 200 mt2 bir dükkan, yapılması gereken prosedürel işlemlerin tamamı bitmeye yakın Allah'ın izniyle nisan 1 şirket açılışını verdik. Belediye,Tarım il müdürlüğü, vergi dairesi, veterinerlik, odalar..vs Bütün başvurularımız yaptık.Kısa vadede 100 adetlik tatlı su akvaryumu ve 100 adet betta akvaryumu ile yakında İnşallah hizmete girmiş olacağız Tüm gelişmeleri bu konu altında sizlerle gün be gün paylaşmayı düşünüyorum.Amacımız mümkün olan tüm Tropikal tatlı su balık,bitki ve kabuklu canlılarının ithalatını yaparak hobici ruhuyla bu mekanı işletebilmektir.

mr.türker 2014-05-11 23:26:06
Arkadaşlar uzun zamandır çalışmasını yaptığımız haftalardır işimizden ve ailelerimizden fedakarlık yaparak açılışını düşündüğümüz mekanı sonunda tuttuk.
İzmir'in Çiğli ilçesinde 200 mt2 bir dükkan, yapılması gereken prosedürel işlemlerin tamamı bitmeye yakın Allah'ın izniyle nisan 1 şirket açılışını verdik. Belediye,Tarım il müdürlüğü, vergi dairesi, veterinerlik, odalar..vs Bütün başvurularımız yaptık.Kısa vadede 100 adetlik tatlı su akvaryumu ve 100 adet betta akvaryumu ile yakında İnşallah hizmete girmiş olacağız Tüm gelişmeleri bu konu altında sizlerle gün be gün paylaşmayı düşünüyorum.Amacımız mümkün olan tüm Tropikal tatlı su balık,bitki ve kabuklu canlılarının ithalatını yaparak hobici ruhuyla bu mekanı işletebilmektir.

Bitki Seram-ümit Birkol
[QUOTE=Gannicus][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
[QUOTE=Gannicus][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
Kağan bey, öncelikle lafım meclisten dışarı diyerek bildiklerimi ve tecrübelerimi anlatayım.Ülkemize canlı hayvan yada bitki sokmanın özellikle bitki getirtmenin gümrükte tarifi mümkün olmayan ve anlaşılamaz bürokratik zorlukları vardır. İthalatını yapacağınız ürün uzak doğu ise %30 gümrük%35 toplu konut ve %18 Kdv vergisi +Gümrükçüye ödeme yapmanız gerekir .Alış veriş yapacağınız hiç bir uzak doğu firması size 900-1000 dolar dan aşağıya ürün göndermez Size buket-Köklü ve saksı seçeneklerini sunarlar hepsinin fiyatları farklıdır 3 seçenek arasında 3-5 cent oynar paketleme masrafını sizden isterler strafor kutu başına 8 dolar paketleme kutu başınada 25 ila 35 dolar arası kargo parası talep edilir. Şu an bir çok kişi bilmese de Türkiye ye bir çok bitki kaçak sokulmaktadır Örneğin anubias ve echinodorus türlerinin ülkemize girmesi zirai karantina açısından kesinlikle yasaktır. Buna karar veren kişilerinde gümrükte bulunan veterinerler olması da işin komik kısmıdır. Kısacası Şirket olmadan devlete verginizi vermeden kimse size bitki falan göndermez getirenlerin çoğuda bu işi kaçak yapar.Tropica dan alışveriş yapcağım derseniz Tropica ürünlerini yurtdışında oturan bir tanıdığınız aracılığıyla almanız gerekiyor parakende satışları maalesef yok.
[/QUOTE]
Çok teşekkürler verdiğiniz bilgiler için...online satış yapmıyor yanibu şirketler anladığım kadarıyla...???
[/QUOTE]
Bahsettiğiniz Asya ülkeleri ise hayır yapmıyorlar. Tropica dan bahsediyorsanız tropica nın ürünlerini satan avrupadaki bir kaç petshop internet üzerinden satıyor astarı yüzünden pahalıya gelir Direk tropicadan parakende alamazsınız.Tropicanın Türkiyede distirübütörü sanırım uzun zamandır yok.
Bitki Seram-ümit Birkol
[QUOTE=Ümit Birkol][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
[QUOTE=Ümit Birkol][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
Kağan bey, öncelikle lafım meclisten dışarı diyerek bildiklerimi ve tecrübelerimi anlatayım.Ülkemize canlı hayvan yada bitki sokmanın özellikle bitki getirtmenin gümrükte tarifi mümkün olmayan ve anlaşılamaz bürokratik zorlukları vardır. İthalatını yapacağınız ürün uzak doğu ise %30 gümrük%35 toplu konut ve %18 Kdv vergisi +Gümrükçüye ödeme yapmanız gerekir .Alış veriş yapacağınız hiç bir uzak doğu firması size 900-1000 dolar dan aşağıya ürün göndermez Size buket-Köklü ve saksı seçeneklerini sunarlar hepsinin fiyatları farklıdır 3 seçenek arasında 3-5 cent oynar paketleme masrafını sizden isterler strafor kutu başına 8 dolar paketleme kutu başınada 25 ila 35 dolar arası kargo parası talep edilir. Şu an bir çok kişi bilmese de Türkiye ye bir çok bitki kaçak sokulmaktadır Örneğin anubias ve echinodorus türlerinin ülkemize girmesi zirai karantina açısından kesinlikle yasaktır. Buna karar veren kişilerinde gümrükte bulunan veterinerler olması da işin komik kısmıdır. Kısacası Şirket olmadan devlete verginizi vermeden kimse size bitki falan göndermez getirenlerin çoğuda bu işi kaçak yapar.Tropica dan alışveriş yapcağım derseniz Tropica ürünlerini yurtdışında oturan bir tanıdığınız aracılığıyla almanız gerekiyor parakende satışları maalesef yok.
[/QUOTE]
Türker Bey,
Anlattıklarınızın çoğu doğru ama kaçak işi artık eskisi gibi değil. Evet gümrükte bazı bitkilerle alakalı sorunlar var ama dikkat ederseniz özellikle son bir yıldır o bitkileri zaten bulamaz durumdayız. Özel izin alan birkaç firma getirebiliyor o bitkileri. Ayrıca şu an resmi onayları alarak vergisini vererek bitki ithal eden ve mesela benim de çalıştığım 3, toplamda da 4-5 firma var. Ha kaçak gelen hala var mıdır, muhtemelen vardır ama kim hangi bitki veya bitkileri, ne kadar miktarlarda kaçak getiriyordur bilemem.
Tropica bitkisi isterseniz firmanın Türkiye distribütörü Aqua Botanik firmasıdır ancak en son Ekim 2012'de ithalat yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam. Şu an Türkiye'de Tropica markalı bitki satışı olmaması gerekir. Ancak son duyumlarım firmanın yakın zamanda ithalat yapmayı planladığı yönünde. Eğer öyle olursa benim de çok daha önceden kendilerine vermiş olduğum bir siparişim var. O sipariş gelir inşallah. Bitkilerimi kaliteli yetiştirmeye çabalıyorum ama bir de Tropica kalitesi dokunsun seraya 
[/QUOTE]

Ümit bey yakınen içinde olduğumdan söyleyebilirim ki kaçak işi tam hız devam , Ben hiç özel izinle bitki sokulduğuna şahit olmadım, duymadım özel izin eğer Yeşil kağıtlarsa her türlü izin alınır onlarla :) Ancak yapılan şudur ki faturada yada listede yasaklı bitki ismi yazsın anında zira karantinaya götürürler ve bir daha yüzün göremezsiniz bitkilerin, İş tamamen işgüzarlıktır.Gümrükte tanıdıklar varsa işler değişir tabi.
Bitki Seram-ümit Birkol
[QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE] mr.türker 2014-02-09 22:07:01
[QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
Kağan bey, öncelikle lafım meclisten dışarı diyerek bildiklerimi ve tecrübelerimi anlatayım.Ülkemize canlı hayvan yada bitki sokmanın özellikle bitki getirtmenin gümrükte tarifi mümkün olmayan ve anlaşılamaz bürokratik zorlukları vardır. İthalatını yapacağınız ürün uzak doğu ise %30 gümrük%35 toplu konut ve %18 Kdv vergisi +Gümrükçüye ödeme yapmanız gerekir .Alış veriş yapacağınız hiç bir uzak doğu firması size 900-1000 dolar dan aşağıya ürün göndermez Size buket-Köklü ve saksı seçeneklerini sunarlar hepsinin fiyatları farklıdır 3 seçenek arasında 3-5 cent oynar paketleme masrafını sizden isterler strafor kutu başına 8 dolar paketleme kutu başınada 25 ila 35 dolar arası kargo parası talep edilir. Şu an bir çok kişi bilmese de Türkiye ye bir çok bitki kaçak sokulmaktadır Örneğin anubias ve echinodorus türlerinin ülkemize girmesi zirai karantina açısından kesinlikle yasaktır. Buna karar veren kişilerinde gümrükte bulunan veterinerler olması da işin komik kısmıdır. Kısacası Şirket olmadan devlete verginizi vermeden kimse size bitki falan göndermez getirenlerin çoğuda bu işi kaçak yapar.Tropica dan alışveriş yapcağım derseniz Tropica ürünlerini yurtdışında oturan bir tanıdığınız aracılığıyla almanız gerekiyor parakende satışları maalesef yok.
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


