ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
junsan23
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2013 14:04
Son Ziyaret:
10 Aralık 2025 13:46
Toplam Mesaj:
72 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa ünalan
Doğum Tarihi:
28 Ağustos 1997
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mustafa ünalan
SON 10 MESAJI
6 Yıl Sonra Bitkili Akvaryum
6 yıl sonra bitkili akvaryuma dönüş yaptım 3 aylık geçen sürede akvaryumuma düzeni oturttum şimdi siz üstadlara bazı sorularım olacak öncelikle akvaryum bilgilerini vereyim
Akvaryum ölçüleri: 50*25*25
Filtre: Sunsun 10w 650 lt/h iç filtre
Isıtıcı: 100w smart marka
Kum: Tam olarak kilosunu hatırlamıyorum ama bitki dikilecek kalınlıkta özel bitki kumu ve az bir şey beyaz kum karışık
Bitkiler: Tütün, Bacopa türleri adını yazamadığım bazı bitki türleri
Kullandığım ilaçlar: Bacteria Feeder, Reeflowers aquaplant all inclusive, deep fix fishavit, deep fix aqua
Yemler: Artemiali pul yem, ahm spirulina ve garlic sarımsaklı yem, tetra pro clour, dajana basic tropical granules ve vatoz ve çöpçüler için dip yemi(tablet şeklinde ve siyah alabalık yemi diye geçen yemden)
Akvaryum ısısı: 26 °C
Aydınlatma: Günde 8 saat Modül led ile 15w kırmızı mavi beyaz karışık
Canlılar: 2 Plati, 2 Neon tetra,2 Pristella tetra, 4 lepistes , 1 Leopar vatoz, 2 komando çöpçü, 4 moli, 1transgenetik tetra, 2 melek balığı, 20 tane ramshorn salyangoz
Ph: 7.3
Akvaryum yaş: 3-4 ay
Gelelim sorulara
1- Bitkilere o kadar iyi bakmama rağmen bazı yapraklarında sararma ve çürüme meydana geldi ama her bitkide değil belli bitkilerde geliyor co2 desteği yok gübrelemeye de dikkat ettiğim halde böyle olması canımı sıkıyor ama büyümelerinde sıkıntı yok budama ve bakımla orman gibi oldular çoğunu arkadaşlara vermek zorunda kaldım fazla olduğu icin ama bu bazı bitkilerde çürüme ve yaprak delinmelerinin önüne nasıl geçerim
2- Gübrelemeyi haftada 1 yapıyorum fazla mı yapmalıyım az mi?
3- Akvaryumda sirkülasyon güzel üstten şelale filtre suyu dalgalandirarak icte akıntı da yapıyor yeterli midir?
4- 15 tane kiraz karidesim vardı yok oldular ama o zamanlar suyu tam oturtamamıstim ondan mıdır ki öyle olsa bile ölüleri nereye gitti?
Hobide yabancı değilim balık kaybı yaşamıyorum fakat bitkili akvaryumda ilk olduğum için bitkilere çok yoğun bakıyorum bana bitkiler konusunda yardım edin lütfen
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211335131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211335401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211336281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211337031.jpg[/IMG]
6 yıl sonra bitkili akvaryuma dönüş yaptım 3 aylık geçen sürede akvaryumuma düzeni oturttum şimdi siz üstadlara bazı sorularım olacak öncelikle akvaryum bilgilerini vereyim
Akvaryum ölçüleri: 50*25*25
Filtre: Sunsun 10w 650 lt/h iç filtre
Isıtıcı: 100w smart marka
Kum: Tam olarak kilosunu hatırlamıyorum ama bitki dikilecek kalınlıkta özel bitki kumu ve az bir şey beyaz kum karışık
Bitkiler: Tütün, Bacopa türleri adını yazamadığım bazı bitki türleri
Kullandığım ilaçlar: Bacteria Feeder, Reeflowers aquaplant all inclusive, deep fix fishavit, deep fix aqua
Yemler: Artemiali pul yem, ahm spirulina ve garlic sarımsaklı yem, tetra pro clour, dajana basic tropical granules ve vatoz ve çöpçüler için dip yemi(tablet şeklinde ve siyah alabalık yemi diye geçen yemden)
Akvaryum ısısı: 26 °C
Aydınlatma: Günde 8 saat Modül led ile 15w kırmızı mavi beyaz karışık
Canlılar: 2 Plati, 2 Neon tetra,2 Pristella tetra, 4 lepistes , 1 Leopar vatoz, 2 komando çöpçü, 4 moli, 1transgenetik tetra, 2 melek balığı, 20 tane ramshorn salyangoz
Ph: 7.3
Akvaryum yaş: 3-4 ay
Gelelim sorulara
1- Bitkilere o kadar iyi bakmama rağmen bazı yapraklarında sararma ve çürüme meydana geldi ama her bitkide değil belli bitkilerde geliyor co2 desteği yok gübrelemeye de dikkat ettiğim halde böyle olması canımı sıkıyor ama büyümelerinde sıkıntı yok budama ve bakımla orman gibi oldular çoğunu arkadaşlara vermek zorunda kaldım fazla olduğu icin ama bu bazı bitkilerde çürüme ve yaprak delinmelerinin önüne nasıl geçerim
2- Gübrelemeyi haftada 1 yapıyorum fazla mı yapmalıyım az mi?
3- Akvaryumda sirkülasyon güzel üstten şelale filtre suyu dalgalandirarak icte akıntı da yapıyor yeterli midir?
4- 15 tane kiraz karidesim vardı yok oldular ama o zamanlar suyu tam oturtamamıstim ondan mıdır ki öyle olsa bile ölüleri nereye gitti?
Hobide yabancı değilim balık kaybı yaşamıyorum fakat bitkili akvaryumda ilk olduğum için bitkilere çok yoğun bakıyorum bana bitkiler konusunda yardım edin lütfen
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211335131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211335401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211336281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141217/181120211337031.jpg[/IMG]
Mp erkek dişiden küçük olduğu için çiftleşmiyor
Arkadaşlar dişini karnı acayip şişti.Tüpçük çıkarSaklanıyorlar.Yem verince çıkıyor.Gayet sağlıklı fakat erkekte resmen tık yok.Ne bir titreme ne bir kur.Erkek diyecektimsiniz. Evet çok eminim ki erkek.Acaba erkegi değiştirsem mi?
YARDIM EDERSENIZ SEVINIRIM...
Arkadaşlar dişini karnı acayip şişti.Tüpçük çıkarSaklanıyorlar.Yem verince çıkıyor.Gayet sağlıklı fakat erkekte resmen tık yok.Ne bir titreme ne bir kur.Erkek diyecektimsiniz. Evet çok eminim ki erkek.Acaba erkegi değiştirsem mi?
YARDIM EDERSENIZ SEVINIRIM...
yuzgecte parçalanmalar var
Arkadaşlar kisaca söyle diyim Balıklarım heralde kavga etmiş iki baligimin yan yuzgeclerinin uclari parcalanmis ama cok azi.uclarindada beyazlık var o da nokta gibi sadece parcalanan kisimda ne olmuş olabilir baliklarim zarar gorurmu.cevaplarinizi bekliyorum.(mobilden yazdığım icin kusura bakmayın)
Arkadaşlar kisaca söyle diyim Balıklarım heralde kavga etmiş iki baligimin yan yuzgeclerinin uclari parcalanmis ama cok azi.uclarindada beyazlık var o da nokta gibi sadece parcalanan kisimda ne olmuş olabilir baliklarim zarar gorurmu.cevaplarinizi bekliyorum.(mobilden yazdığım icin kusura bakmayın)
Kılıbık mavi prensesim erkekleşti :D
Arkadaşlar öncelikle akvaryumdan bahsediyim
-137lt akvaryum
-Seastar 1000L/h iç filtre
-Bir adet ısıtıcı (markası kutuda yazıyorsun Bilmiyorum ama iyi ısıtıcı)
-ısı 25-26 derece sbt.
-Akvaryumum bol kayalıklı şükür ki hiç ilaç kullanmadım.
-1e2d mp,1e2d yunus,1d bp,1d ahli(boylari 7cm-11 cm arası)
-Kum 1 numara akvaryum kumu.
Arka fonum siyah ve ışıklandırmam led(herzaman açık değil nadir açılıyor)
Evet gelelim konumuza.Gecen gün aldığım erkek mavi prenses adeta kılıbıktı.Ama haklıda.Çünkü bir dişiyle neredeyse aynı boyda.Öteki dişi biraz iri ama bu gidişle onuda dize getirecek :D
Size sorum bugün gördüm kumun üstünde titriyor ve aynı boyda olduğu dişinin etrafında dönüyor.Öteki dişiye de yapıyor ama dişi de kursağını şişirip karşılık veriyor ve sonra erkeği kovalıyor. Sanırım anlaşmaları biraz zaman alacak:D
Gördüğüm bir şeyde erkeğin karnının çok az çökük olması.önce iç parazitten şüphelendim ama yem attığımda iştahlı bir şekilde yedi.Ve elimi akvaryumun önünde tutunca elime geliyor yani maşallah canlı. Ama yorum sizin acaba karın çöküklüğü normal mi?
Yorum yaparsanız sevinirim.Teşekkür ederim.
Arkadaşlar öncelikle akvaryumdan bahsediyim
-137lt akvaryum
-Seastar 1000L/h iç filtre
-Bir adet ısıtıcı (markası kutuda yazıyorsun Bilmiyorum ama iyi ısıtıcı)
-ısı 25-26 derece sbt.
-Akvaryumum bol kayalıklı şükür ki hiç ilaç kullanmadım.
-1e2d mp,1e2d yunus,1d bp,1d ahli(boylari 7cm-11 cm arası)
-Kum 1 numara akvaryum kumu.
Arka fonum siyah ve ışıklandırmam led(herzaman açık değil nadir açılıyor)
Evet gelelim konumuza.Gecen gün aldığım erkek mavi prenses adeta kılıbıktı.Ama haklıda.Çünkü bir dişiyle neredeyse aynı boyda.Öteki dişi biraz iri ama bu gidişle onuda dize getirecek :D
Size sorum bugün gördüm kumun üstünde titriyor ve aynı boyda olduğu dişinin etrafında dönüyor.Öteki dişiye de yapıyor ama dişi de kursağını şişirip karşılık veriyor ve sonra erkeği kovalıyor. Sanırım anlaşmaları biraz zaman alacak:D
Gördüğüm bir şeyde erkeğin karnının çok az çökük olması.önce iç parazitten şüphelendim ama yem attığımda iştahlı bir şekilde yedi.Ve elimi akvaryumun önünde tutunca elime geliyor yani maşallah canlı. Ama yorum sizin acaba karın çöküklüğü normal mi?
Yorum yaparsanız sevinirim.Teşekkür ederim.
Yunusu yüzer diye aldık o da utangaç çıktı
Arkadaşlar balıkların hepsini verdim. Şimdi her nekadar karşı çıkılsada akvaryumda 1 snow prenses , 1 mavi prenses, 2 yunus , 1 ahli bulunmakta. Hiçte birbirlerine karşı hırçın değillerdi bende akvaryumcuyla takas ettim şimdi ki amacım bunları akvaryuma alıştırıp tekrar yanlarına sp eklemek hem alışmış balıklarım onların utangaçlığını kıracak. Hemde(inşallah) cıvıl cıvıl bir akvaryumum olacak. Tek endişem kavga etmeleri fakat inanın aldığım yerde kaç çeşit balıkla yaşıyorlardı. İzleme fırsatım oldu.Gayet kardeşçe geziniyorlardı. Onları resmen gecekondudan villaya getirdim.
Zaten şuan akvaryumum kayalık ve mağaralar var. Ben kayaları biraz daha arttırıp saklanma yerlerini arttıracağım.En yakın zamanda fotoğraf atacağım fakat mobilden nasıl atılır bilmiyorum sizin bu kararım hakkında ki görüşleriniz nedir?
Arkadaşlar balıkların hepsini verdim. Şimdi her nekadar karşı çıkılsada akvaryumda 1 snow prenses , 1 mavi prenses, 2 yunus , 1 ahli bulunmakta. Hiçte birbirlerine karşı hırçın değillerdi bende akvaryumcuyla takas ettim şimdi ki amacım bunları akvaryuma alıştırıp tekrar yanlarına sp eklemek hem alışmış balıklarım onların utangaçlığını kıracak. Hemde(inşallah) cıvıl cıvıl bir akvaryumum olacak. Tek endişem kavga etmeleri fakat inanın aldığım yerde kaç çeşit balıkla yaşıyorlardı. İzleme fırsatım oldu.Gayet kardeşçe geziniyorlardı. Onları resmen gecekondudan villaya getirdim.
Zaten şuan akvaryumum kayalık ve mağaralar var. Ben kayaları biraz daha arttırıp saklanma yerlerini arttıracağım.En yakın zamanda fotoğraf atacağım fakat mobilden nasıl atılır bilmiyorum sizin bu kararım hakkında ki görüşleriniz nedir? Yunusu yüzer diye aldık o da utangaç çıktı
Kaldırdım. Artık birseyler yapacağım. Birde erkek spnin kuyruğunun orada kırmızılık var. Bu normalli balık yem felan yiyor yani onlarda sıkıntı yok da kafama takıldı.
Kaldırdım. Artık birseyler yapacağım. Birde erkek spnin kuyruğunun orada kırmızılık var. Bu normalli balık yem felan yiyor yani onlarda sıkıntı yok da kafama takıldı.
Yunusu yüzer diye aldık o da utangaç çıktı
Evet tek. Iceman eklememi söylediler. 1e 4d eklesem nasıl olur ve şuan akvaryumun üstü örtüyle kapalı. Örtüyü kaldırayım mı yoksa kalsın mı?
Evet tek. Iceman eklememi söylediler. 1e 4d eklesem nasıl olur ve şuan akvaryumun üstü örtüyle kapalı. Örtüyü kaldırayım mı yoksa kalsın mı?
Yunusu yüzer diye aldık o da utangaç çıktı
Akvaryumun üstünü örtüyle kapattim yanlarini felan beni görmüyorlar şimdi. Sadece üsten görüyorlar ve hemen yukarı yüzüyorlar. Ama normal akvaryumun önünde olunca kaçıyorlar. Ve enteresan olan ben uzaktan izliyorum kimildamadan onlar çok durgun anlamadım gitti.alpino24 2015-01-08 20:07:02
Akvaryumun üstünü örtüyle kapattim yanlarini felan beni görmüyorlar şimdi. Sadece üsten görüyorlar ve hemen yukarı yüzüyorlar. Ama normal akvaryumun önünde olunca kaçıyorlar. Ve enteresan olan ben uzaktan izliyorum kimildamadan onlar çok durgun anlamadım gitti.
Yunusu yüzer diye aldık o da utangaç çıktı
Sağol kardeşim. Fakat dediğiniz bütün şeyleri zaten yapıyorum. Kayada az akvaryumda. Ama ürkekler birde şöyle bir şey dikkatimi çekti. Erkek sp'nin kuyruğunun orda kırmızılık var.Ama yem felan yiyor. Normal mi? Çünkü alırkende vardı ama akvaryumcu normal dedi ve orada balık hareketliydi. İnsanları görünce yukarı doğru yüzüyorlardı. Bana ilk geldikleri günde sanki iki senedir bu akvaryumdaymış gibi yüzüyorlardı. Sonra böyle oldu.
Sağol kardeşim. Fakat dediğiniz bütün şeyleri zaten yapıyorum. Kayada az akvaryumda. Ama ürkekler birde şöyle bir şey dikkatimi çekti. Erkek sp'nin kuyruğunun orda kırmızılık var.Ama yem felan yiyor. Normal mi? Çünkü alırkende vardı ama akvaryumcu normal dedi ve orada balık hareketliydi. İnsanları görünce yukarı doğru yüzüyorlardı. Bana ilk geldikleri günde sanki iki senedir bu akvaryumdaymış gibi yüzüyorlardı. Sonra böyle oldu.
Yunusu yüzer diye aldık o da utangaç çıktı
Valla bir haftadır her şeyi yaptım akvaryum odamda olduğu için giren çıkan az. Ama ne çare. Deli olacağım.
Valla bir haftadır her şeyi yaptım akvaryum odamda olduğu için giren çıkan az. Ama ne çare. Deli olacağım.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
