ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mart 2014 03:11
Son Ziyaret:
10 Mart 2015 18:01
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orhan Demirci
Doğum Tarihi:
29 Mart 1971
Yaş:
55
İl:
Istanbul
Meslek:
Mali Müşavir
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Orhan Demirci
100*47*50(h) Bitki
80*38*55 (h) Hazırlanıyor
38*25*40 (h) Cichlid
30*15*25 (h) Yavru Pipo
Bilgi Sahibi Olmadan Fikir Sahibi Olunmamalı...!
100*47*50(h) Bitki
80*38*55 (h) Hazırlanıyor
38*25*40 (h) Cichlid
30*15*25 (h) Yavru Pipo
Bilgi Sahibi Olmadan Fikir Sahibi Olunmamalı...!
SON 10 MESAJI
Astronot Yumurtladı.
Bekleyin hiç ama hiç rahatsız etmeyin erkek dölleyecektir. Çatlayana kadar bekleyin.Cenk Bildir 2014-05-31 21:10:21
Bekleyin hiç ama hiç rahatsız etmeyin erkek dölleyecektir. Çatlayana kadar bekleyin.
batrachus ve bıcak balığı
Bende Besledim Oğlum Çok Sevdi Ben Hobiciliği Bırakacak Konuma Geldim Nihayet Verdim
Bende Besledim Oğlum Çok Sevdi Ben Hobiciliği Bırakacak Konuma Geldim Nihayet Verdim
Akvaryumda Tek Başına Bile Bela :D
Akvaryum Camının Köşesi Pul Gibi Kalktı
Silikon dışında L alüminyum Köşebentle dönerseniz çok daha iyi sağlam olur
Silikon dışında L alüminyum Köşebentle dönerseniz çok daha iyi sağlam olur
Bence Köşebent Yaptırın aklınız kalmasın
150*75*50 akvaryum yapımı nasıl olur tavsiye
Cam Cama Maliyeti Rodajli Yerinden Alınırsa 10 mm cam buhar camı dahil 250-300 TL civarı olur
Cam Cama Maliyeti Rodajli Yerinden Alınırsa 10 mm cam buhar camı dahil 250-300 TL civarı olur
Trakya Cam Fabrikadan Satış Mağazasından Alabilirsin.
Işıklandırma ve Yükseklik Orantısı
Bende 60 cm Uzunluğunda İthal Akvaryumu Bitkili Yaptım
Ebatlar 70*38*60 (H) Olmaz Üzere
Öncelikle Filtre Olayını Çözdüm Dış Filitre Tetra Ex700 Taktım Kendi Filtresini Çıkardım
Floresanla Verim Alamadım Kapağın Alt Kısmını Yeniden Dizayn Ettim ve Led Döşedim
Ledler Yüksek Lümenli Olduğundan Alt Kısma Denemek İçin Cuba Koydum 1-2 gün olmasına rağmen Şu An Cubalarda çanlanma var.
LED Günışı 5630 mavi ve kırmızı olarak 5050 kullandım
5*38cm gün ışığı
2*38 cm Mavi
1*38 Kırmızı Şeklinde
Akvaryum

Led

Bende 60 cm Uzunluğunda İthal Akvaryumu Bitkili Yaptım
Ebatlar 70*38*60 (H) Olmaz Üzere
Öncelikle Filtre Olayını Çözdüm Dış Filitre Tetra Ex700 Taktım Kendi Filtresini Çıkardım
Floresanla Verim Alamadım Kapağın Alt Kısmını Yeniden Dizayn Ettim ve Led Döşedim
Ledler Yüksek Lümenli Olduğundan Alt Kısma Denemek İçin Cuba Koydum 1-2 gün olmasına rağmen Şu An Cubalarda çanlanma var.
LED Günışı 5630 mavi ve kırmızı olarak 5050 kullandım
5*38cm gün ışığı
2*38 cm Mavi
1*38 Kırmızı Şeklinde
Akvaryum

Led

Kafam Karma Karışık
Yorumlar İçin Teşekkür Ederim
Yorumlar İçin Teşekkür Ederim
Kafam Karma Karışık
[QUOTE=sorceres]Selamlar. Öncelikle ledden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Bitkili tank olacaksa t5 florasan iyidir. Yükseklik 50cm olduğu için aydınlatma kuvvetli olmalı. 4x24watt t5 diyeceğim ama balastı ile birlikte 120-150 tl arası bir şey tutar. Bakacağınız bitkileri kolay bitki seçersiniz örn: Gül, limon, micra, eledao, tilki kuyruğu, kütüğe tutturmak için moss vs. gibi bitkiler için 2x39watt t5 yapabilirsiniz. Florasanları grolüx ve aquastar seçmeli ve pembe yoğunluğu olan grolüx ü arka tarafa koymalısınız. Başka tavsiyelerde gelecektir.[/QUOTE]
[QUOTE=harunutku]-Başlangıç için bana göre çok gübre koymuşsunuz. Aydınlatmanız litre baş yarım watt'dan fazla olacak olursa yosun patlaması yaşamanız muhtemel. (Bizzat defalarca kez tecrübe ettiğim için söylüyorum. Esasen ilk 1 ay minimum veya hiç gübre olmadan akvaryum döndürülmesinden yanayım ben.)
-Mayalı CO2 yoğun bitkili akvaryumda işe yarayacaktır kanımca. Gerçi sizin akvaryumunuzda şu an canlı yok ve CO2 uygulaması, sınırlı olması koşuluyla yarar sağlayabilir ama yoğun kullanımı sorun yaratanilir. pH 5 seviyelerine inecek kadar yoğun kullanacak olursanız mesela kesinlikle bitkilerinizi yakar. Bu aşırı kullanımda mümkün ancak yine de ilk kurulumda dikkatli olmakta fayda var. Su henüz yeni ve tampon kapasitesi düşük olduğundan ani pH düşüşlerine neden olabilir yoğun CO2 kullanımı. Mayalı sostemde bir diğer dikkat edilmesi gereken husus da akvaryum suyuna, sistemden mayalı karışımın geçmemesidir. Geçtiği takdirde suyu fena bozuyor. Bizzat tecrübeyle sabittir. Son olarak da bende CO2 tüpü olmasına karşın aman aman bir artısını göremedim ekstra CO2 kullanmanın. Eğer akvaryumun canlı yükü iyiysr kendini dengeleyebiliyor.
-İddia ediyorum, ısı 18-32 derece arası olabilir. Akvaryum koşullarına gore 32 derecede bile fokur fokur fotosentez yaptırabilirsiniz bitkilere çürüme erime olmaksızın. Yeter ki suda yeterli besin olsun ihtiyaçlarını karşılayan. Bu sebeple derece takmasanız bile, tank oturmuşsa sıcaklık pek farketmez. Ama yine de 25 ideal.
-UV filtre elzem değil. Ben kullanıyorum. Bariz bir etki gözlemleyemedim zun süredir.
-Aydınlatma için ise metal halide fazla olur kanısındayım. Yoğun ışık verdiğinden yosun sorun olabilir. Ben henüz halide tecrübe etmedim ama kullanılacaksa 2kere düşünmek gerektiğini biliyorum.
Parası az olanın işini tasarruflu T5 ampüller rahat görecektir.
Para sorun değil dersen T5 aquastar vs mükemmel sonuç
T8 çok cılız, fazla florasan kullanmak gerekiyor T5 performansı yakalayabilmek için, ama yone de olabilir.
Ben de LED e geçmek düşüncesindeyim ama o biraz dayanıksız, maliyeti nispeten yüksek ve karmaşık sistem gerekebiliyor. Benim görüşüm T5 mükemmelken macera aramanın çok gerekli olmadığı yönünde ama LED de tecrübeli hobicilerin tavsiyesi doğrultusunda LED de denenebilir. K değeri için ise 10000K optimum düşüncesindeyim. Yoksa adet ve güç değerleri toplamda fark etmiyor. ( 4x18 watt T5 =~ 3x23 watt T5 vs)
Selamlar[/QUOTE]
FOBO 2014-03-30 14:29:24
[QUOTE=sorceres]Selamlar. Öncelikle ledden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Bitkili tank olacaksa t5 florasan iyidir. Yükseklik 50cm olduğu için aydınlatma kuvvetli olmalı. 4x24watt t5 diyeceğim ama balastı ile birlikte 120-150 tl arası bir şey tutar. Bakacağınız bitkileri kolay bitki seçersiniz örn: Gül, limon, micra, eledao, tilki kuyruğu, kütüğe tutturmak için moss vs. gibi bitkiler için 2x39watt t5 yapabilirsiniz. Florasanları grolüx ve aquastar seçmeli ve pembe yoğunluğu olan grolüx ü arka tarafa koymalısınız. Başka tavsiyelerde gelecektir.[/QUOTE]
Sayın sorceres;
Teşekkür Ederim
4 Floresan Yanı T5 4 Tane Koyabilirim Bunlar Grolüx + Aguastar 39 w vede Beyaz Normal Satılan+Gün Işığı Olarak Kombinasyon Yapabilirmiyim ? Marka Öneriniz Varmı
[QUOTE=harunutku]-Başlangıç için bana göre çok gübre koymuşsunuz. Aydınlatmanız litre baş yarım watt'dan fazla olacak olursa yosun patlaması yaşamanız muhtemel. (Bizzat defalarca kez tecrübe ettiğim için söylüyorum. Esasen ilk 1 ay minimum veya hiç gübre olmadan akvaryum döndürülmesinden yanayım ben.)
-Mayalı CO2 yoğun bitkili akvaryumda işe yarayacaktır kanımca. Gerçi sizin akvaryumunuzda şu an canlı yok ve CO2 uygulaması, sınırlı olması koşuluyla yarar sağlayabilir ama yoğun kullanımı sorun yaratanilir. pH 5 seviyelerine inecek kadar yoğun kullanacak olursanız mesela kesinlikle bitkilerinizi yakar. Bu aşırı kullanımda mümkün ancak yine de ilk kurulumda dikkatli olmakta fayda var. Su henüz yeni ve tampon kapasitesi düşük olduğundan ani pH düşüşlerine neden olabilir yoğun CO2 kullanımı. Mayalı sostemde bir diğer dikkat edilmesi gereken husus da akvaryum suyuna, sistemden mayalı karışımın geçmemesidir. Geçtiği takdirde suyu fena bozuyor. Bizzat tecrübeyle sabittir. Son olarak da bende CO2 tüpü olmasına karşın aman aman bir artısını göremedim ekstra CO2 kullanmanın. Eğer akvaryumun canlı yükü iyiysr kendini dengeleyebiliyor.
-İddia ediyorum, ısı 18-32 derece arası olabilir. Akvaryum koşullarına gore 32 derecede bile fokur fokur fotosentez yaptırabilirsiniz bitkilere çürüme erime olmaksızın. Yeter ki suda yeterli besin olsun ihtiyaçlarını karşılayan. Bu sebeple derece takmasanız bile, tank oturmuşsa sıcaklık pek farketmez. Ama yine de 25 ideal.
-UV filtre elzem değil. Ben kullanıyorum. Bariz bir etki gözlemleyemedim zun süredir.
-Aydınlatma için ise metal halide fazla olur kanısındayım. Yoğun ışık verdiğinden yosun sorun olabilir. Ben henüz halide tecrübe etmedim ama kullanılacaksa 2kere düşünmek gerektiğini biliyorum.
Parası az olanın işini tasarruflu T5 ampüller rahat görecektir.
Para sorun değil dersen T5 aquastar vs mükemmel sonuç
T8 çok cılız, fazla florasan kullanmak gerekiyor T5 performansı yakalayabilmek için, ama yone de olabilir.
Ben de LED e geçmek düşüncesindeyim ama o biraz dayanıksız, maliyeti nispeten yüksek ve karmaşık sistem gerekebiliyor. Benim görüşüm T5 mükemmelken macera aramanın çok gerekli olmadığı yönünde ama LED de tecrübeli hobicilerin tavsiyesi doğrultusunda LED de denenebilir. K değeri için ise 10000K optimum düşüncesindeyim. Yoksa adet ve güç değerleri toplamda fark etmiyor. ( 4x18 watt T5 =~ 3x23 watt T5 vs)
Selamlar[/QUOTE]
Sayın harunutku;
Öncelikle Teşekkür Ederim.
Gecelere CO2 Devre Dışına Alayımmı?
İsta 3 in 1 de damla sayacı yokmu Yinede Yoğun Olumu
3*23 W T5 Yeterli Olur Sizce
Led olması Daha Çok İstiyorum Başarma Sansım Olabilirmi
Kafam Karma Karışık
Öncelikle İyi Sabahlar
FOBO 2014-03-30 06:08:30
Öncelikle İyi Sabahlar
Artık Yatmak İstiyorum :)
Görselliği Uğraşma Zorluğu Başarabilme ve Emek Karşılığında Haz Alabilmek İçin Bitki Akvaryumuna Geçmiş Bulunmaktayım..
Forumda Katkıda Bulunan Konuları Yazan Takip Eden Deneyim Bilgi ve Tecrübelerini Paylaşan Herkese Teşekkür Ederim.
Şimdi Karışıklığa Gelelim.
Benim Gibi Zor Anlayabilen Çoğu Teknik Terimleri Çözemeyen Bitkilerin İsmini Dahi Bilmeyen Biri Olarak Kafamın Karışması Normal Diye Düşünüyorum.
Şimdi 1. Adım Tankımı Kurdum (2. Tanka Niyetliyim :)) Ebatları :100 Boy 47 En 50 Yükseklik Dış Filtre 1500lt/h Mayalı Sistem CO2 Resimler Mevcut.
Kurulumdan Hemen Sonra 2 Paket JBL Kugeln Gömdüm, JBL Ferrofol Sıvı Gübre 50 CC İlave Ettim 20 CC Kadar Nitrivec İlavesi 2 Gün Oldu Taban Alt Katman Fondo Vivo 6 lt Yeteri Kadar Hagen Kum Önler 5 cm Arkalar 15 Cm Kadar Ulaşıyor.
Mayalı Sistem CO2 Bana Göre Sorunsuz Çalışıyor Resimde Görülecek İsta 1 İn 3 Difüzör
Balık Olunca Geceleri Kapanacakmı? Henüz Balık Koymadım Kapanma Süresi Ne Kadar Olacak?
Isı 25 Derece ye Sabitledim Hem Elektronik Hemde Cıvalı Derece Mevcut Bu Derece Yeterli Olacakmı?
Bitkiler Resimde Mevcut
Balık Ne Kadar Zaman Sonra Koymalıyım ?
UV Filtre Gereklimi?
Gereken Başka Birşey Varmı?
Şimdi Herkes Aydınlatma Diyecek :) Geçici Olarak 4 Renk 4*18 t5 Mevcut Emaneten :) Asıl Konu Bu Diğer Konularda Az Çok Bilgi Sahibiyim vede Çözebilirim Ama Fikir Fikirden Üstündür. Yine Lütfen Bilgi ve Fikrinizi Alıyım.
Ben Adminlere Önerim Anket Açabiliyor Olmamız Yada Çok Tartışılan Konularda Yönetim Olarak Anket Açılması Böylelikle Çoğunluk Ne Diyor Bilinir Diye Düşünüyorum.
Sıra Aydınlatmada
Aydınlatma 3 Grup Olarak Düşünüyorum. Fazlası da Olabilir Ben Duymamış Olabilirim
1- Floresan
2- Led
3- Metal Helin
Floresan Olursa Kesinlikle T5 Ama Kombinasyon Konusunda Bilgi Edinemedim Önerilerinizi Bekliyorum Bu Arada Öneri Yapılırsa Nerde Kaç Paraya Bulabileceğimi de Yazarsanız Sevinirim. Ben Bir Kombinasyon Yapamadım Çok Karıştım Günlerdir Okuyorum vede İşin İçinden Çıkamadım Yardım Lütfen.
2- Led Dipsiz Kuyu Bence Delinin Biri Kuyuya Taş Atmış 40 Akıllı Çıkaramıyor :)
Yanı 1-2 veya 2-1 Gidip Geliyorum, Metal Helin Konusunda Çok Durmuyorum Onu Sildim Şimdilik :)
Led SMD Led Fiyatlar Araştıracağım Şerit Halinde Varmı Yoksa Mantar Olarakmı Satılıyor Henüz Bakmadım.
Teknik Konulardan Pek Anlamam Lümen Kelvin Puk Dalga Boyu Vs.vs. Anlamıyorum Sonuçta Benim İşim Değil Hobim:) Şimdi Sizden Ricam Led Olursa Kaç Adet veya Kaç Metre Hangi Renkten Döşemeliyim Ön Sıraya Hangi Renk Gelmeli Hangi Renkler Birbirini Takip Etmeli Hangi Marka Led Admalıyım, Aldığın Ledim Model Ne Olmalı O Markayı Satan Elektrikçiye Gittiğimde Verebilmeli vede Rahat Bulabilmeliyim.
Yanı Distribütör Aradığımda Floresanda Olduğu Gibi LuxlinePlus Getirmiyoruz Demesin :)
Floresan Alayım Diyorum Karaköyde Bile Yok İnternetten Alayım Diyorum Hepsi Bir Yerde Yok Şaştım Kaldım.
Yanı Şuan Ledten Yanayım 1 Tasarruf 2 Görsel 3 Yapabilir Olabilmem.
Kafam Karışık Eksik Bir Şey Yazmış Olabilirim Kusura Bakmayın
Şimdiden Herkese Teşekkürler
Artık Yatmak İstiyorum Ne Zor Şeymiş Bitkili Akvaryum :)
Herkese İyi Sabahlar.
İyi Seçimler.
Umarım Ülke Kazanır.
Saygı ve Sevgiler
OD.
Resimler
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba Tüm Forum Ahalisi
Merhaba Tüm Forum Ahalisi
Sanırım 1 Hafta Önce Üye Oldum Daha Önce Cichlid Besliyordum, Çok Emek Harcamıyordum Sonuç Olarak Bitkili Akvaryuma Geçmeye Çalışıyorum.
Çok Yararlı Bilgilerle Karşılaştım Ama Henüz Işıklandırmayı Çözemedim Bu Hafta Çözeceğimi Umuyorum
T5 Karar Kılmıştım Lakın Piyasada Çok Fazla Ürün Yok Ordan Burdan Toplamak Lazım Sonuç Olarakta Led Yapmaya Karar Verdim (Şimdilik 18 w* 4 Renk Kombinasyonu T5 Var Ama Çok Yetersiz) Bu Hafta Çözülecek Yada 4 Renk 39w T5 le Aydınlatma Yapacağım. Okuya Okuya Kafam Karıştı.
Herkese İyi Forumlar
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



