ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
caqal1903
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Temmuz 2014 21:48
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2020 04:40
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Metin Tatarlı
SON 10 MESAJI
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
Selamlar @Kınayu, newajet sanıyorum İtalyan malı. yeni motorun debisi dediğiniz gibi 3000l/h yada 3500l/h olması gerekir diye düşünüyorum ben de.
Çünkü Atman markasının 4000l/h si gerçek anlamda 4000l/h değildir sanıyorum, performans düşüklüğü gösteriyordur muhakkak.
Belirttiğiniz 11w lık fark faturada aylık 1,83 TL'ye denk geliyor, güncel elektrik brim fiyatını dikkate aldığımda.
Aslında özetle aşağıdaki gibi bir fatura maliyeti var mevcut cihazımla karşılaştırma yaptığımız cihazlar arasında:
85w 1 aylık fatura karşılığı = 14,13 TL
66w 1 aylık fatura karşılığı = 10,97 TL
55w 1 aylık fatura karşılığı = 9,14 TL
Selamlar @Kınayu, newajet sanıyorum İtalyan malı. yeni motorun debisi dediğiniz gibi 3000l/h yada 3500l/h olması gerekir diye düşünüyorum ben de.
Çünkü Atman markasının 4000l/h si gerçek anlamda 4000l/h değildir sanıyorum, performans düşüklüğü gösteriyordur muhakkak.
Belirttiğiniz 11w lık fark faturada aylık 1,83 TL'ye denk geliyor, güncel elektrik brim fiyatını dikkate aldığımda.
Aslında özetle aşağıdaki gibi bir fatura maliyeti var mevcut cihazımla karşılaştırma yaptığımız cihazlar arasında:
85w 1 aylık fatura karşılığı = 14,13 TL
66w 1 aylık fatura karşılığı = 10,97 TL
55w 1 aylık fatura karşılığı = 9,14 TL
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
Uyarılarınız için teşekkürler. bu durumda NEWAJET'in 2300'lük motoru bu durumda alınabilir.
Biraz da debi olayını düşünüyorum. yaklaşık sump ile birlikte 550-600 lt ye varan bir tankta 2300l/h debi iş görür mü?
Bu arada akvaryuma ait görüntü ileteyim. Tasarım Uğur(@BiotopeDogan) kardeşime aittir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/310320181319411.jpg[/IMG]
Uyarılarınız için teşekkürler. bu durumda NEWAJET'in 2300'lük motoru bu durumda alınabilir.
Biraz da debi olayını düşünüyorum. yaklaşık sump ile birlikte 550-600 lt ye varan bir tankta 2300l/h debi iş görür mü?
Bu arada akvaryuma ait görüntü ileteyim. Tasarım Uğur(@BiotopeDogan) kardeşime aittir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/310320181319411.jpg[/IMG]
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
@bayraktar34 yorumunuz için teşekkürler. bu cihaz daha çok deniz akvaryumlarında kullanılıyor anladığım. ürünü ilk defa duydum ancak biraz araştırdığımda kaliteli olduğunu anladım. tabi bu durum fiyatı da doğrudan etkiliyor malumunuz. belirttiğiniz ürünün 3 serisi var, debisi 3000 litre, acaba bu cihaz yeterli olacak mıdır emin olamadım. Eğer yeterli olacaksa almayı düşünürüm.
@bayraktar34 yorumunuz için teşekkürler. bu cihaz daha çok deniz akvaryumlarında kullanılıyor anladığım. ürünü ilk defa duydum ancak biraz araştırdığımda kaliteli olduğunu anladım. tabi bu durum fiyatı da doğrudan etkiliyor malumunuz. belirttiğiniz ürünün 3 serisi var, debisi 3000 litre, acaba bu cihaz yeterli olacak mıdır emin olamadım. Eğer yeterli olacaksa almayı düşünürüm.
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
Merhaba arkadaşlar,
140*60*60 sumplı akvaryumum için şuan Atman 106 kafa motoru kullanıyorum. Yüksek watt sebebiyle motoru değiştirmek istiyorum ancak nasıl bir motor almam gerektiği konusunda net bir fikrim yok.
Sump ile akvaryumun arası yaklaşık 1.5 metre.
Akvaryumun bu bilgileri kapsamında motorun debisine nasıl karar vermeliyim bilemedim.
Ekli ekran görüntüsündeki 2 markanın farklı seçeneklerini yazdım. bunlardan hangisi benim işimi görür?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/270320180140451.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
140*60*60 sumplı akvaryumum için şuan Atman 106 kafa motoru kullanıyorum. Yüksek watt sebebiyle motoru değiştirmek istiyorum ancak nasıl bir motor almam gerektiği konusunda net bir fikrim yok.
Sump ile akvaryumun arası yaklaşık 1.5 metre.
Akvaryumun bu bilgileri kapsamında motorun debisine nasıl karar vermeliyim bilemedim.
Ekli ekran görüntüsündeki 2 markanın farklı seçeneklerini yazdım. bunlardan hangisi benim işimi görür?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/270320180140451.jpg[/IMG]
Yeni Tank İçin Önerilerinizi Rica Ediyorum
Merhaba herkese,
Güney Amerika serüvenine ilk defa başlayacağım için siz tecrübeli arkadaşların görüş ve yönlendirmelerini rica edeceğim.
140*60*60 ebatlarında akvaryumum var. Mevcutta duboisi besliyorum ancak belirttiğim gibi Amerika Cichlidlerine geçiş yapacağım.
İrili ufaklı max. 3 çeşit balık beslemek istiyorum ancak hangi türleri seçeceğim konusunda hiç bir fikrim yok. Yavru da almak istiyorum. Sizin önerebileceğiniz karma canlılar nelerdir? Biraz araştırdığım kadarıyla bu 3 çeşitten 1 tanesi sanırım Severum olacak. Balığın gerek güzelliği gerekse istediğim büyüklüğe ulaşması seçim sebebim. Sizler neler önerirsiniz? Nasıl bir karma tank oluşturabilirim?
Bitki konusunda kararsızım ancak eğer bitki koyacaksam da kalın yapraklı bitki koymayı tercih ediyorum. Bu doğrultuda bitkili önerilerinizi de iletebilirsiniz.
Şimdiden çok teşekkürler.
Merhaba herkese,
Güney Amerika serüvenine ilk defa başlayacağım için siz tecrübeli arkadaşların görüş ve yönlendirmelerini rica edeceğim.
140*60*60 ebatlarında akvaryumum var. Mevcutta duboisi besliyorum ancak belirttiğim gibi Amerika Cichlidlerine geçiş yapacağım.
İrili ufaklı max. 3 çeşit balık beslemek istiyorum ancak hangi türleri seçeceğim konusunda hiç bir fikrim yok. Yavru da almak istiyorum. Sizin önerebileceğiniz karma canlılar nelerdir? Biraz araştırdığım kadarıyla bu 3 çeşitten 1 tanesi sanırım Severum olacak. Balığın gerek güzelliği gerekse istediğim büyüklüğe ulaşması seçim sebebim. Sizler neler önerirsiniz? Nasıl bir karma tank oluşturabilirim?
Bitki konusunda kararsızım ancak eğer bitki koyacaksam da kalın yapraklı bitki koymayı tercih ediyorum. Bu doğrultuda bitkili önerilerinizi de iletebilirsiniz.
Şimdiden çok teşekkürler.
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
@furrion; önerini dikkate alacağım, doğacak yavruları olumlu yönde etkileyecek güzel bir değişiklik olabilir.
@invariant; her ay olmasa da 2 ayda 1 bemiks kullanıyorum. Bemiksten midir bilmiyorum ama renklerde gözle görülür bir değişim oldu kullanmaya başladığımdan beri. Ayrıca mukozanın güçlü durmasına da yararı olduğu söylendiği için hastalıklara karşı da dirençli oluyorlar.
@invariant & @hawk255; kesinlikle 2E den fazlası sorun çıkaracaktır. Balıkların tamamının cinsiyetleri belli olduktan sonra dişi/erkek ayrımını yapacağım.
Bununla birlikte 1-2 haftadır acaba bitkili akvaryuma mı dönsem diye düşünüyorum :) trop.un ayrı bir güzelliği var bitkili akvaryum da nedense bu aralar çok ciddi kafamı kurcalamıyor değil [:)] tabii bu değişimin maddi etkisini de hesap etmek gerekir.
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
@furrion; önerini dikkate alacağım, doğacak yavruları olumlu yönde etkileyecek güzel bir değişiklik olabilir.
@invariant; her ay olmasa da 2 ayda 1 bemiks kullanıyorum. Bemiksten midir bilmiyorum ama renklerde gözle görülür bir değişim oldu kullanmaya başladığımdan beri. Ayrıca mukozanın güçlü durmasına da yararı olduğu söylendiği için hastalıklara karşı da dirençli oluyorlar.
@invariant & @hawk255; kesinlikle 2E den fazlası sorun çıkaracaktır. Balıkların tamamının cinsiyetleri belli olduktan sonra dişi/erkek ayrımını yapacağım.
Bununla birlikte 1-2 haftadır acaba bitkili akvaryuma mı dönsem diye düşünüyorum :) trop.un ayrı bir güzelliği var bitkili akvaryum da nedense bu aralar çok ciddi kafamı kurcalamıyor değil [:)] tabii bu değişimin maddi etkisini de hesap etmek gerekir.
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Yorumlariniz icin teşekkürler arkadaslar. Tahminimce erkek sayisi birhayli var. Dusumcem 2 erkek 14 disi seklinde 2 koloni olarak oturrmak tanki. Umarim disi sayisinda sikinti yasamam.
Yorumlariniz icin teşekkürler arkadaslar. Tahminimce erkek sayisi birhayli var. Dusumcem 2 erkek 14 disi seklinde 2 koloni olarak oturrmak tanki. Umarim disi sayisinda sikinti yasamam.
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Teşekkürler @betaerkek. Bir de mürüvvetlerini görürsem daha bi heyecanlanıcam :) .2 aylıktı ben aldığımda, yemedim yedirdim, içmedim içirdim :) .[EDIT]Cagdas OZDOGAN,2015-12-11 10:50:22[/EDIT]
Teşekkürler @betaerkek. Bir de mürüvvetlerini görürsem daha bi heyecanlanıcam :) .2 aylıktı ben aldığımda, yemedim yedirdim, içmedim içirdim :) .[EDIT]Cagdas OZDOGAN,2015-12-11 10:50:22[/EDIT]
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Arkadaşlar Merhaba,
23 adet duboisi besliyorum. Balıkların bir kısmı 1 yaşına girdiler bir kısmı ise 10. ayındalar. Henüz cinsiyet ayrımı yapmadım. Bazen kurlaşmalarına denk geliyorum ancak henüz ağız doldurmalarına şahit olamadım :) Bugün çektiğim birkaç fotoyu iletiyorum. Acaba yaşlarına göre ebatları normal midir? Dişilerin ağız doldurmalarını daha ne kadar daha beklemem gerekir? İlk olumlu sonuçları görsem bile yeter, doğurmalarına daha çok olduğunun farkındayım :) Görüşlerinizi iletirseniz memnun olurum. Teşekkürler
Bu arada temizliği henüz yapmadığımdan camlar kirli gözüküyor :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2383.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2372.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2371.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2367.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2381.JPG[/IMG]
Arkadaşlar Merhaba,
23 adet duboisi besliyorum. Balıkların bir kısmı 1 yaşına girdiler bir kısmı ise 10. ayındalar. Henüz cinsiyet ayrımı yapmadım. Bazen kurlaşmalarına denk geliyorum ancak henüz ağız doldurmalarına şahit olamadım :) Bugün çektiğim birkaç fotoyu iletiyorum. Acaba yaşlarına göre ebatları normal midir? Dişilerin ağız doldurmalarını daha ne kadar daha beklemem gerekir? İlk olumlu sonuçları görsem bile yeter, doğurmalarına daha çok olduğunun farkındayım :) Görüşlerinizi iletirseniz memnun olurum. Teşekkürler
Bu arada temizliği henüz yapmadığımdan camlar kirli gözüküyor :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2383.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2372.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2371.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2367.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2381.JPG[/IMG]
Balıklarım hamile mi?
balıklar o kadar hareketliler ki bu 2 resmi bile 30 dk da ancak çekebildim :) ben yine moli için tetikte olayım eğer karın bölgesini daha yakından cekebilirsem bu konu altına ekleyebilirim @Akvarist3455
caqal1903 2014-07-12 15:00:58
Teşkler @i.b.o.2.6
o boncuklar camdan yapılmış ama farklı renkteler, eğer dediğin gibi su dengesini bozacak ise hemen çıkartayım,
Diğer yandan sormak istediğim birkaç konu daha var;
1- Yavruluğun önerilmediğini biliyorum bu nedenle hamilelerimi yavruluğa almak istemiyorum, yavruların saklanması için hangi bitkileri önerirsiniz? akvaryumun boyutu 100x50x40
2- erkek molim ekli resimdeki gibi parlaklaştı, acaba bir hastalık mıdır yoksa farklı birşey mi
3- 1d 3e neonum var, daha önce yoktu ama neonlarımın karın altı iğne ucu büyüklüğü kadar sırayla nokta nokta beyazlaştı, ekli resim, bunun nedeni ne olabilir?
4 - malum sıcaklardan dolayı suyun sıcaklığı 30-31 dereceleri buldu. su sıcaklığını düşürmek için su değiştirme yoluna mı gitsem? 3-4 günlük damacanada dinlenmiş suyum var
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
