ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
orcuncetin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2014 18:16
Son Ziyaret:
14 Eylül 2021 03:35
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orçun Çetin
Doğum Tarihi:
30 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=Acz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG]
Bu foto en güzeli. Hem ön aydınlık hemde arkadaki filtre baloncukları çok yapay duruyor diğerlerinde. Bunda gözükmesini için daha doğal. Akvaryumda kendine gelmiş bu arada gayet güzel 🙃[/QUOTE]
Evet ben de bunu tercih ediyorum balıkları da sorguda gibi ışığa maruz bırakmaya gerek yok [:D] bir kaç renk daha canlı koyduk mu bu iş tamamdır ama hala kaya bakınıyorum :)
[QUOTE=Acz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG]
Bu foto en güzeli. Hem ön aydınlık hemde arkadaki filtre baloncukları çok yapay duruyor diğerlerinde. Bunda gözükmesini için daha doğal. Akvaryumda kendine gelmiş bu arada gayet güzel 🙃[/QUOTE]
Evet ben de bunu tercih ediyorum balıkları da sorguda gibi ışığa maruz bırakmaya gerek yok [:D] bir kaç renk daha canlı koyduk mu bu iş tamamdır ama hala kaya bakınıyorum :)
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=FerKan]Orçun Bey emeğinize sağlık, çok güzel ve hoş bir çalışma olmuş. Bendeki 250 litrelik cama cam akvaryumum için ilham kaynağı oldu çerçeve çalışmanız[:)]iyi ki konuyu açmışsınız. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim farklı bir bakış açısı yaratmak istedim.Basit ama etkili sıfır akvaryum almış gibi bir hava oluşuyor :D
[QUOTE=FerKan]Orçun Bey emeğinize sağlık, çok güzel ve hoş bir çalışma olmuş. Bendeki 250 litrelik cama cam akvaryumum için ilham kaynağı oldu çerçeve çalışmanız[:)]iyi ki konuyu açmışsınız. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim farklı bir bakış açısı yaratmak istedim.Basit ama etkili sıfır akvaryum almış gibi bir hava oluşuyor :D
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Birkaç prenses ile beraber :) 3tane led ışık var yanış şekillerine göre bir kaç foto çektim bilgilendirme amaçlı :) Yerleşim olarak da bir sıra led en önde diğerleri en arkada olacak şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042191.jpg[/IMG]
Birkaç prenses ile beraber :) 3tane led ışık var yanış şekillerine göre bir kaç foto çektim bilgilendirme amaçlı :) Yerleşim olarak da bir sıra led en önde diğerleri en arkada olacak şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042191.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=Acz]Hayırlı uğurlu olsun çok güzel işçilik...
2 sorum var: Birincisi, yanları neden kapattınız? Oralardan da güzel açıyla gözükürdü akvaryum.
İkincisi ışık biraz loş mu olmuş sanki deniz akvaryumu havası var. Tatlı suya biraz karanlık kalmış gibi duruyor. Işığa bir el atarsanız daha hoş duracak gibi...[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Sanırım akvaryumun yan camlarından bahsediyorsunuz.Sadece bir yanını ve arkasını boyadım oradan gün boyu güneş ışığı alıyor ve ilk yaptığım tasarımda o tarafı komple kaya ile kapatacaktım filtre arkada kalacaktı o görüntüyü görmek istemedim.Fakat istediğim kayaları bulamadım bulsam da fiyatları uçmuştu sıfır akvaryum fiyatına geliyordu :) ışık için de aslında 3 adet şerit led gün ışığı-mavi ve beyaz var bir kaç balık aldım güncelleme yaparım fotoğraflarla daha açıklayıcı olur
[QUOTE=Acz]Hayırlı uğurlu olsun çok güzel işçilik...
2 sorum var: Birincisi, yanları neden kapattınız? Oralardan da güzel açıyla gözükürdü akvaryum.
İkincisi ışık biraz loş mu olmuş sanki deniz akvaryumu havası var. Tatlı suya biraz karanlık kalmış gibi duruyor. Işığa bir el atarsanız daha hoş duracak gibi...[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Sanırım akvaryumun yan camlarından bahsediyorsunuz.Sadece bir yanını ve arkasını boyadım oradan gün boyu güneş ışığı alıyor ve ilk yaptığım tasarımda o tarafı komple kaya ile kapatacaktım filtre arkada kalacaktı o görüntüyü görmek istemedim.Fakat istediğim kayaları bulamadım bulsam da fiyatları uçmuştu sıfır akvaryum fiyatına geliyordu :) ışık için de aslında 3 adet şerit led gün ışığı-mavi ve beyaz var bir kaç balık aldım güncelleme yaparım fotoğraflarla daha açıklayıcı olur
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Bir de şu balıkları koysak içine [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207271.jpg[/IMG]
Bir de şu balıkları koysak içine [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207271.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=hozsoy]Selam. Böyle restorasyon çalışmalarını çok seviyorum. İyi fikir olmuş. tankın ölçüleri nedir? Ve tahtaları hangi yapı markette kestirdiniz?
Naçizane önerim, tahtaları kesinlikle boyamayın. Yakma işlemi, ardından güzel bir vernik. Mis gibi olur.[/QUOTE]
Merhaba,tankım maalesef küçük 85-40-50 ölçülerinde. Tahtaları bauhaus'tan aldım ölçüleri verince de ücretsiz kesiyorlar.Ben sadece birleştirdim.Yakma işlemi benim de daha çok aklıma yatıyor [:)]
Taç Kapak yapımı da ufak tefek detaylar harici devam ediyor.Bir büyük bir de ufak kapak yaptım açılır arkadan menteşeli.İş yoğunluğundan çok hızlı ilerlemiyorum fakat yapılması gereken arkaya hortum delikleri açılacak ve içine led monte edilecek.Bir de kapağı tutması için ufak bir hidrolik kol bağlayacağım mutfak dolaplarındaki gibi.Şimdilik iyi gibi suyun oturmasını bekliyorum umarım kısa zaman sonra canlıları da tanka alabiliriz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201236011.jpg[/IMG]
[QUOTE=hozsoy]Selam. Böyle restorasyon çalışmalarını çok seviyorum. İyi fikir olmuş. tankın ölçüleri nedir? Ve tahtaları hangi yapı markette kestirdiniz?
Naçizane önerim, tahtaları kesinlikle boyamayın. Yakma işlemi, ardından güzel bir vernik. Mis gibi olur.[/QUOTE]
Merhaba,tankım maalesef küçük 85-40-50 ölçülerinde. Tahtaları bauhaus'tan aldım ölçüleri verince de ücretsiz kesiyorlar.Ben sadece birleştirdim.Yakma işlemi benim de daha çok aklıma yatıyor [:)]
Taç Kapak yapımı da ufak tefek detaylar harici devam ediyor.Bir büyük bir de ufak kapak yaptım açılır arkadan menteşeli.İş yoğunluğundan çok hızlı ilerlemiyorum fakat yapılması gereken arkaya hortum delikleri açılacak ve içine led monte edilecek.Bir de kapağı tutması için ufak bir hidrolik kol bağlayacağım mutfak dolaplarındaki gibi.Şimdilik iyi gibi suyun oturmasını bekliyorum umarım kısa zaman sonra canlıları da tanka alabiliriz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201236011.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Aslında 3 tane led var beyaz-mavi-gün ışığı, o an mavi vardı yakınımda taç kapak yaparken görsel olarak kullandım.Kapak bittikten sonra güncel fotoğraf daha yükleyeceğim.
Aslında 3 tane led var beyaz-mavi-gün ışığı, o an mavi vardı yakınımda taç kapak yaparken görsel olarak kullandım.Kapak bittikten sonra güncel fotoğraf daha yükleyeceğim.
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Evde uzun süredir kullandığım yağmur marka standart bir akvaryumum vardı .Bitkili sistemim bozulmuştu hem de Pandemide neden uğraşmayayım dedim balıkları emanete verdim. Önce çıtaları söktüm ısıtarak,zaten 3 noktadan ufak ufak tutturmuşlardı silikonlarla.Daha sonra silikonları temizledim o iş baya yorucuydu [:D] .Akvaryumun arka tarafını ve iç filtre gelen kısmını dıştan siyaha boyadım.Akrilik boya diye geçiyor.Bir yapı markete gidip tahtaları kestirdim birbiriyle tutturdum ama profile monte etmedim henüz. hazır satılan şerit ledler vardı onlardan sipariş verdim malawi yapacağım için ışık sadece görsel olacak.Şimdi siyahlı grili kaya arıyorum.Kumu da elimde bulunan siyah quartz kullanıcam.Tahtaları siyaha boyama fikri var fakat yakma yöntemini de kullanabilirim.Artık taç kapak yapımı da soraya kaldı 2günde bu kadar [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256241.jpg[/IMG]
Evde uzun süredir kullandığım yağmur marka standart bir akvaryumum vardı .Bitkili sistemim bozulmuştu hem de Pandemide neden uğraşmayayım dedim balıkları emanete verdim. Önce çıtaları söktüm ısıtarak,zaten 3 noktadan ufak ufak tutturmuşlardı silikonlarla.Daha sonra silikonları temizledim o iş baya yorucuydu [:D] .Akvaryumun arka tarafını ve iç filtre gelen kısmını dıştan siyaha boyadım.Akrilik boya diye geçiyor.Bir yapı markete gidip tahtaları kestirdim birbiriyle tutturdum ama profile monte etmedim henüz. hazır satılan şerit ledler vardı onlardan sipariş verdim malawi yapacağım için ışık sadece görsel olacak.Şimdi siyahlı grili kaya arıyorum.Kumu da elimde bulunan siyah quartz kullanıcam.Tahtaları siyaha boyama fikri var fakat yakma yöntemini de kullanabilirim.Artık taç kapak yapımı da soraya kaldı 2günde bu kadar [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256241.jpg[/IMG]
Akvaryum bitkisi tohumu
[QUOTE=anarchic42]Konuyu hortlatmıs olacağım ama su an tohumdan bitki üretip akvaryuma adapteyi uygulayıp sorunsuz şekilde besleyebilen hatta üretebilen arkadaşlar varmı?[/QUOTE]
Ben bu aralar tohum ile zemin bitkisi yetiştirmeye çalışıyorum eğer sorduğuna örnek olarak sayılırsa,şu an sorunsuz ilerlemekteyim.Tohumlar yeşillendi ve hali hazırda akvaryumda yapıyorum bu işlemi.İsterseniz daha fazla bilgi ve fotoğraf paylaşabilirim.
[QUOTE=anarchic42]Konuyu hortlatmıs olacağım ama su an tohumdan bitki üretip akvaryuma adapteyi uygulayıp sorunsuz şekilde besleyebilen hatta üretebilen arkadaşlar varmı?[/QUOTE]
Ben bu aralar tohum ile zemin bitkisi yetiştirmeye çalışıyorum eğer sorduğuna örnek olarak sayılırsa,şu an sorunsuz ilerlemekteyim.Tohumlar yeşillendi ve hali hazırda akvaryumda yapıyorum bu işlemi.İsterseniz daha fazla bilgi ve fotoğraf paylaşabilirim.
Karışık Cichlid Akvaryumu
İyi dilekleriniz ve açıklayıcı yazınız için teşekkür ederim.Söylediklerinize dikkat edeceğime emin olabilirsiniz.
İyi dilekleriniz ve açıklayıcı yazınız için teşekkür ederim.Söylediklerinize dikkat edeceğime emin olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
altanilker,
Jotunheim,
Barrcuda,
mrah,
Manguday,
yeekim,
portre,
fishd,
rseven,
EKAR,
kopruluonur,
KorkuCAN,
Balikcidede,
ssubasi,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
poyraz43,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
capodicapii,
ibas34,
Goldfish2000,
Soner.x,
Ylmzuslu,
zakazat kyhnu_lksa,
osmandbnl,
nniiaa,
riderfish,
DY1903,
akvarist10UR,
Mustafaahira,
şansal,
Flytheshrimp,
sulox,
Oquanus,
√olkaπ,
egedin,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
