ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2014 01:35
Son Ziyaret:
17 Ocak 2015 23:18
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Beraat Özcan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Beraat Özcan
SON 10 MESAJI
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
Üzerini örtmeye gerek var mı. Oda da öyle toz falan olmaz zannımca.
Odadan bişey kapmaz da geldiği ortamdan falan parazitli geldiyse diye ilaç düşündüm ?
Üzerini örtmeye gerek var mı. Oda da öyle toz falan olmaz zannımca.
Odadan bişey kapmaz da geldiği ortamdan falan parazitli geldiyse diye ilaç düşündüm ?
Tatlı su ıstakozumuz
[QUOTE=AliEmre]Biraz beni yanlış anlayacağınızı düşünerek cevap vermek istiyorum. Şimdi elimizde olan tropheus,canlı doğuranlar,vahşi çeşitle direk olarak akvaryumda bulunmadı. Bunlarda büyük yerlerde yaşarken akvaryuma alınarak yaşatılması sağlandı. Örneğin şu anda bile f0 balıklar akvaryuma alıştırılabilirken neden böyle canlılar akvaryumda denenmesi yanlış görülüyor anlayamadım. Kısa bir süre denenebilir yanlış bir durum sezerseniz geriye bırakırsınız.[/QUOTE]
denenir tabi çok da güzel yaşar.
Ama ne olursa olsun etçil canlılar etcildir. Bir şekilde bitkiye alıştırırsak vücutları dayanıklı olmaz doğası bozulur.
Bu kerevit de etcil bir hayvan ve avcı.
Ha diyelim ki balıksız sadece bunlara bakcagız. Görsel zevki de yok ki. Çok tırsak bir mahluk hep bi yerlere saklanıyor. Zaten saklanamazsa psikolojisi bozuluyor.
tek izleyecegimiz zaman gece sessizce loş ışıkta yanına yaklaştığımız zaman.
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bence yemeyin deyip bu linki göndermişsiniz. Linke baktıysa tavaya atmıştır arkadaş :)[/QUOTE]
Ben sordu diye yolladım ama karar kendisinin tabi ben olsam beslemeyi tercih ederdim.Saygılar.İyi hobiler.
[/QUOTE]
Daha bir ayar düşünmedik bakalım. :)
[QUOTE=AliEmre]Biraz beni yanlış anlayacağınızı düşünerek cevap vermek istiyorum. Şimdi elimizde olan tropheus,canlı doğuranlar,vahşi çeşitle direk olarak akvaryumda bulunmadı. Bunlarda büyük yerlerde yaşarken akvaryuma alınarak yaşatılması sağlandı. Örneğin şu anda bile f0 balıklar akvaryuma alıştırılabilirken neden böyle canlılar akvaryumda denenmesi yanlış görülüyor anlayamadım. Kısa bir süre denenebilir yanlış bir durum sezerseniz geriye bırakırsınız.[/QUOTE]
denenir tabi çok da güzel yaşar.
Ama ne olursa olsun etçil canlılar etcildir. Bir şekilde bitkiye alıştırırsak vücutları dayanıklı olmaz doğası bozulur.
Bu kerevit de etcil bir hayvan ve avcı.
Ha diyelim ki balıksız sadece bunlara bakcagız. Görsel zevki de yok ki. Çok tırsak bir mahluk hep bi yerlere saklanıyor. Zaten saklanamazsa psikolojisi bozuluyor.
tek izleyecegimiz zaman gece sessizce loş ışıkta yanına yaklaştığımız zaman.
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bence yemeyin deyip bu linki göndermişsiniz. Linke baktıysa tavaya atmıştır arkadaş :)[/QUOTE]
Ben sordu diye yolladım ama karar kendisinin tabi ben olsam beslemeyi tercih ederdim.Saygılar.İyi hobiler.Daha bir ayar düşünmedik bakalım. :)
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
[QUOTE=AliEmre]Isı konusunu nasıl halledeceksiniz acaba? Dışarıya güvenmenizi önermem. Isıtıcı sadece ısıyı yükseltmek için değil ani değişim olmasın diye de kullanılır. Bence toptan bitki alabilirsiniz. İnternette 100 kök eledoa 50 tl den satışı bile var.
İlaç olarak sıkıntı büyük. Bitkilere zarar vermesi muhtemel hele de suyu emdikleri için. Bence ilaç yerine doğal yöntemlere başvurmalısınız mesela suyun üzerini kapatabilirsiniz. Camdan ya da saydam plastikten sürgülü bir şey olabilir.[/QUOTE]
Havuz 750 değil 950 litreymiş. Boş bir oda var oraya koyacağım. 1 ton su sıcaklık farklarını çok rahat tolare eder.
Ben ilacı balıklar sudayken istemiyorum ustam. Aldığım bitkileri ilk defa havuza koyacağım da şimdi ilk bir parazitlerinden arındırayım diye düşünüyorum.
Bitkileri de sırf bitki olsun diye değil havuz görsel zevk versin diye. Geçen bir konuda açmıştım elimdeki bitkileri. Arkadaşlar parazit olur falan deyince ondan tedirgin oldum.
Sırf bitki olsun desek su mercimeğini döşer geçeriz.
Berkant 2014-12-29 11:06:30
[QUOTE=AliEmre]Isı konusunu nasıl halledeceksiniz acaba? Dışarıya güvenmenizi önermem. Isıtıcı sadece ısıyı yükseltmek için değil ani değişim olmasın diye de kullanılır. Bence toptan bitki alabilirsiniz. İnternette 100 kök eledoa 50 tl den satışı bile var.
İlaç olarak sıkıntı büyük. Bitkilere zarar vermesi muhtemel hele de suyu emdikleri için. Bence ilaç yerine doğal yöntemlere başvurmalısınız mesela suyun üzerini kapatabilirsiniz. Camdan ya da saydam plastikten sürgülü bir şey olabilir.[/QUOTE]
Havuz 750 değil 950 litreymiş. Boş bir oda var oraya koyacağım. 1 ton su sıcaklık farklarını çok rahat tolare eder.
Ben ilacı balıklar sudayken istemiyorum ustam. Aldığım bitkileri ilk defa havuza koyacağım da şimdi ilk bir parazitlerinden arındırayım diye düşünüyorum.
Bitkileri de sırf bitki olsun diye değil havuz görsel zevk versin diye. Geçen bir konuda açmıştım elimdeki bitkileri. Arkadaşlar parazit olur falan deyince ondan tedirgin oldum.
Sırf bitki olsun desek su mercimeğini döşer geçeriz.
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
Çok teşekkür ederim.
http://www.akvaryum.com/forum/golden_taze_bitkilerim_moss_zibil_k815425.asp
Bitkiler bunlar. Havuz 750 litre olacağı için en ufak bir bozulmada hemen müdahale edip tehlikeyi önleyeceğim. Bir de şuan hiç balık yok zaten. Bir hafta böyle bir deneyeceğim durum nedir bakacağım sonra balık salacağım.
Berkant 2014-12-29 11:04:52
Çok teşekkür ederim.
http://www.akvaryum.com/forum/golden_taze_bitkilerim_moss_zibil_k815425.asp
Bitkiler bunlar. Havuz 750 litre olacağı için en ufak bir bozulmada hemen müdahale edip tehlikeyi önleyeceğim. Bir de şuan hiç balık yok zaten. Bir hafta böyle bir deneyeceğim durum nedir bakacağım sonra balık salacağım.
Tatlı su ıstakozumuz
[QUOTE=ethem67]Gazel bey bir canlıyı doğal ortamından ayırmayın demek istemiş.Bunun için büyük bir akvaryum lazımn ve balık olursa artık olmaz
Saygılar.İyi hobiler.[/QUOTE]
akvaryum yeni yapıyoruz 750 litre. Zaten bitki sökmek için gitmiştik. Ama işte bu fırlamalar geldi karşımıza. Bizde bataklıkta bata cıka yakaladık 2 tane. Bir degerlendirelim dedim forumda. Öğrendim ki balıklı akvaryumda olurmuş. Hem de çok güzel olurmuş. :D
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bildiğimiz türler alınabilir ama bunu şimdilik tanıyan çıkmadı. Nesli tükenebilecek bir türse bu da yumurtlama boyundaysa geri bırakmak doğru olur. Ayrıca böyleyse doğal ortamından alınması da yasaktır. Ne tür olduğunu bilen çıkmazsa bence de her ihtimale karşı geri bırakın.
yav akvaryuma salamıyorum. Ticari değeri yok ki satayım. Aldığım yere geri koyuncaya kadar bir sürü zaman gecer. Bir bilen varsa deyin hele de şunu bir kızartalım. Zaten hobi canlısı değilmiş. Anam babam kerevit dedikleri avlanan ve üretimini yapılan kültür bir canlıymış. :)
[QUOTE=ethem67]Gazel bey bir canlıyı doğal ortamından ayırmayın demek istemiş.Bunun için büyük bir akvaryum lazımn ve balık olursa artık olmaz
Saygılar.İyi hobiler.[/QUOTE]
akvaryum yeni yapıyoruz 750 litre. Zaten bitki sökmek için gitmiştik. Ama işte bu fırlamalar geldi karşımıza. Bizde bataklıkta bata cıka yakaladık 2 tane. Bir degerlendirelim dedim forumda. Öğrendim ki balıklı akvaryumda olurmuş. Hem de çok güzel olurmuş. :D
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bildiğimiz türler alınabilir ama bunu şimdilik tanıyan çıkmadı. Nesli tükenebilecek bir türse bu da yumurtlama boyundaysa geri bırakmak doğru olur. Ayrıca böyleyse doğal ortamından alınması da yasaktır. Ne tür olduğunu bilen çıkmazsa bence de her ihtimale karşı geri bırakın.
İstilacı bir hayvan da olabilir. O zaman yakaladıklarınızdan bir kaçını akvaryuma, kalanları da ızgaraya atarsınız :)
[/QUOTE]
Nesli tükenmekte olan bir tür değil bizim buradaki nehirlerdede çok fazla var ama balıkları yer.Saygılar.iyi hobiler.
[/QUOTE]yav akvaryuma salamıyorum. Ticari değeri yok ki satayım. Aldığım yere geri koyuncaya kadar bir sürü zaman gecer. Bir bilen varsa deyin hele de şunu bir kızartalım. Zaten hobi canlısı değilmiş. Anam babam kerevit dedikleri avlanan ve üretimini yapılan kültür bir canlıymış. :)
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
Hayırlı günler.
Canlı doğuran için 750 litrelik bir mini havuz yapıyoruz. Bitki olarak doğadan topladıgımız bitkiler var. Balıkları suya salmadan önce bitkileri hazırlanmış havuzu hangi ilaç ile temzileyebilirim. Parazit olabileceğini söyldikleri için dezenfekte ihtiyacı duydum.
Hayırlı günler.
Canlı doğuran için 750 litrelik bir mini havuz yapıyoruz. Bitki olarak doğadan topladıgımız bitkiler var. Balıkları suya salmadan önce bitkileri hazırlanmış havuzu hangi ilaç ile temzileyebilirim. Parazit olabileceğini söyldikleri için dezenfekte ihtiyacı duydum.
Tatlı su ıstakozumuz
[QUOTE=çelebi]Boy ölçüsü nedir? Büyük duruyor.[/QUOTE]
büyük bir de küçüğü var. 15 cm civarında tam acılınca. büyük olan yani bu rengi koyu. küçük olan daha yeşil
[QUOTE=Gazel]Aldığınız yere geri bıraksanız çok iyi olur aslında.[/QUOTE]
ne acıdan ustam.
sente 2014-12-26 19:15:58
[QUOTE=çelebi]Boy ölçüsü nedir? Büyük duruyor.[/QUOTE]
büyük bir de küçüğü var. 15 cm civarında tam acılınca. büyük olan yani bu rengi koyu. küçük olan daha yeşil
[QUOTE=Gazel]Aldığınız yere geri bıraksanız çok iyi olur aslında.[/QUOTE]
ne acıdan ustam.
Tatlı su ıstakozumuz
Bu gün yine bir göl macerası yaptık. Biraz bitki topladık. Sonra şu sevimli mahluku bulduk. Akaryumda nasıl duru diye sorayım dedim.

Bu gün yine bir göl macerası yaptık. Biraz bitki topladık. Sonra şu sevimli mahluku bulduk. Akaryumda nasıl duru diye sorayım dedim.

Gölden taze bitkilerim. Moss zibil
Bakalım nolacak. Şuan bos tanklarda bekliyorlar. Aldıgım yer oldukca soguktu. Ve yosunlar akıntılı değil tamamen 1 karıs derinliği olmayan cukurlarda bulunuyorlardı. Akvaryum ortamında bu yosunu yaşattığını söyleyen cok insan var ama ne olur bilemiyorum.
Aslında ben resmini koymadıgım bir diğer agac var. ağaç çam ağacına çok benziyor. ama boyu sadece 30 santim. genelde baraj göllerinde kalıyorlar ve suya adapte oluyorlar.
şu bonsai dedikleri
http://www.forumgercek.com/bag-bahce-cicek-agac/64653-bonsai-bonzai-nedir.html
tabi bu ağaç demiyorum ama bu agacın zevkini verecek kadar benziyor. ve suya adapte oluyorlar barajları su basınca
Bakalım nolacak. Şuan bos tanklarda bekliyorlar. Aldıgım yer oldukca soguktu. Ve yosunlar akıntılı değil tamamen 1 karıs derinliği olmayan cukurlarda bulunuyorlardı. Akvaryum ortamında bu yosunu yaşattığını söyleyen cok insan var ama ne olur bilemiyorum.
Aslında ben resmini koymadıgım bir diğer agac var. ağaç çam ağacına çok benziyor. ama boyu sadece 30 santim. genelde baraj göllerinde kalıyorlar ve suya adapte oluyorlar.
şu bonsai dedikleri
http://www.forumgercek.com/bag-bahce-cicek-agac/64653-bonsai-bonzai-nedir.html
tabi bu ağaç demiyorum ama bu agacın zevkini verecek kadar benziyor. ve suya adapte oluyorlar barajları su basınca
Gölden taze bitkilerim. Moss zibil
[QUOTE=Sarslanpay]Türkiye deki tatlı sularda moos türü mü varmış
ilk kez sizden duydum berat bey
[/QUOTE]
biraz araştırsaydınız benden başkasından da duyardınız galiba
[QUOTE=gamera02] Arkadaşlar resimdeki mossu akvaryuma koydum sabah kalktıgımda akvaryumun ici ufak parca parca yapraklar ucuşuyodu ve su bariz derecede yeşil olmustu.Bende cıkardım fakat geri koydum az önce
Malum karides akvaryumda bitki lazım.Zamanla gecer diye umut ediyorum.Bu moss un türü nedir arkadaşlar.
Ayrıca bitki baya büyük boyu yaklaşık 15cm civarı.[/QUOTE]
[QUOTE=Cüneyt GÜL]Merhaba;
http://www.okanoksak.com/icerik/index.php/akvaryum/i-inci-11lt-nano/7-11lt-kurulum
http://www.akvaryum.com/vesicularia_dubyana_%27christmas%27_bitkir_29_4151.asp#b
http://www.akvaryum.com/fontinalis_antipyretica_%28willow_moss%29_bitkir_29_5697.asp
tatlı sularımızda yetişen moss da varmış demek.








sente 2014-12-23 07:07:40
[QUOTE=Sarslanpay]Türkiye deki tatlı sularda moos türü mü varmış
ilk kez sizden duydum berat bey
[/QUOTE]biraz araştırsaydınız benden başkasından da duyardınız galiba

[QUOTE=gamera02] Arkadaşlar resimdeki mossu akvaryuma koydum sabah kalktıgımda akvaryumun ici ufak parca parca yapraklar ucuşuyodu ve su bariz derecede yeşil olmustu.Bende cıkardım fakat geri koydum az önce
Malum karides akvaryumda bitki lazım.Zamanla gecer diye umut ediyorum.Bu moss un türü nedir arkadaşlar.
Ayrıca bitki baya büyük boyu yaklaşık 15cm civarı.[/QUOTE]
[QUOTE=Cüneyt GÜL]Merhaba;
Bitki Fontinalis
antipyretica(willow moss) tur. Söğüt yosunu ya da macar yasunu da
deniyor.Soğuk ve akıntılı sularda iyi gelişir. Zamanında ben de merak
edip almıştım. Ancak genel problem bitkinin bir yandan bozulup
dağılırken bir yandan filiz vermesi idi. Sürekli yeşil bir form
tutturmam mümkün olmadı. Yanlış hatırlamıyorsam aslen karasal bir yosun.
Ayrıca bir yerde de sadece karanlığa yakın bir ışık ve soğuk suda yeşil
formunu devam ettirdiğini okumuştum.
Selamlar.
[/QUOTE]
http://www.okanoksak.com/icerik/index.php/akvaryum/i-inci-11lt-nano/7-11lt-kurulum
http://www.akvaryum.com/vesicularia_dubyana_%27christmas%27_bitkir_29_4151.asp#b
http://www.akvaryum.com/fontinalis_antipyretica_%28willow_moss%29_bitkir_29_5697.asp
tatlı sularımızda yetişen moss da varmış demek.








SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
