ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
celikbey63
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ağustos 2015 14:54
Son Ziyaret:
26 Mart 2017 09:52
Toplam Mesaj:
85 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bilal ÇELİK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sanliurfa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bilal ÇELİK
50*20*30 Tül zebra, lepistes
90*45*45 High tech, bitkili. Çok yakında ;)
SON 10 MESAJI
Buhar camı
Merhaba. Ben bitkili akvaryum kurulum aşamasındayım. Buhar camı için genelde ışığı kırar, kirlenir, kolay temizlenmez gibi deneyimler okudum. Aklıma şu geldi: buhar camını mutfaklarda kullandığımız stretch film ile kaplayacağım. Haftada bir defa değişilse bile göze gelmez. Yalnızca suya bakan yüzünü kaplayacağım. Işık tarafına gerek yok. Dikkatlice çekildiğinde ışığı ne kadar kırabilir? Önemli derecede ışık kaybına uğrar mıyım? Ne dersiniz?
Merhaba. Ben bitkili akvaryum kurulum aşamasındayım. Buhar camı için genelde ışığı kırar, kirlenir, kolay temizlenmez gibi deneyimler okudum. Aklıma şu geldi: buhar camını mutfaklarda kullandığımız stretch film ile kaplayacağım. Haftada bir defa değişilse bile göze gelmez. Yalnızca suya bakan yüzünü kaplayacağım. Işık tarafına gerek yok. Dikkatlice çekildiğinde ışığı ne kadar kırabilir? Önemli derecede ışık kaybına uğrar mıyım? Ne dersiniz?
Winra Bitki Gübresi Nasıldır?
[QUOTE=aliküçük07]Winra makro+ mikro sıvı gübre var almayı düşündüm. Kullanalar varsa yorumları benim için değerli?
http://www.hepsiburada.com/makro-mikro-element-akvaryum-bitki-gubresi-150-ml-p-PTFATWIN001[/QUOTE]
Aynı ürün için ben de dün buraya konu açmıştım ama henüz kimse yorum yapmadı... Ben de almayı düşündüm. Makro gübre yazınca bir tek bu çıkıyor.
[QUOTE=aliküçük07]Winra makro+ mikro sıvı gübre var almayı düşündüm. Kullanalar varsa yorumları benim için değerli?
http://www.hepsiburada.com/makro-mikro-element-akvaryum-bitki-gubresi-150-ml-p-PTFATWIN001[/QUOTE]
Aynı ürün için ben de dün buraya konu açmıştım ama henüz kimse yorum yapmadı... Ben de almayı düşündüm. Makro gübre yazınca bir tek bu çıkıyor.
Sera Florena Kullanan Var Mı?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar tabikide yararı olacaktır bunun için tasarlanmış bir katkı maddesidir. Ama her şey gibi tadında kararında kullanmak lazım. Akvaryum litresi ve bitki yoğunluğuna göre diyede düşünüyorum. [/QUOTE]
Bitkilerin besin anlamında tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir katkı mıdır?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar tabikide yararı olacaktır bunun için tasarlanmış bir katkı maddesidir. Ama her şey gibi tadında kararında kullanmak lazım. Akvaryum litresi ve bitki yoğunluğuna göre diyede düşünüyorum. [/QUOTE]
Bitkilerin besin anlamında tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir katkı mıdır?
Mikro+makro Element Gübresi Faydalı Olur Mu?
Merhaba forum sakinleri. Şöyle bir ürün çıkmış: http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/makro-mikro-element-akvaryum-bitki-gubresi-150-ml-233565788
Sizce faydası olur mu? Önerileriniz nelerdir?
Bitkili akvaryum kuracağım.
Zeminde lav kırığı+aquabasis plus+siyah kum olacak. (Hatta fondovivo da almıştım, kimi arkadaş çok yosun yaptığını söyledi yoksa aquabasis ile karıştıracaktım, vazgeçtim)
Tabanını yonca gibi bir bitki ile kaplayacağım (adını bilmiyorum), parvula olacak 400 kök civarı, pellia moss var bir miktar ve belki birkaç adet elodea. Sonradan bitki de ekleyebilirim. Mayalı CO2 olacak. Akvaryum neti tahminen 160 lt civarı. 45 watt power led var her biri 1 watt'lık.
Bu ürün ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler.
Merhaba forum sakinleri. Şöyle bir ürün çıkmış: http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/makro-mikro-element-akvaryum-bitki-gubresi-150-ml-233565788
Sizce faydası olur mu? Önerileriniz nelerdir?
Bitkili akvaryum kuracağım.
Zeminde lav kırığı+aquabasis plus+siyah kum olacak. (Hatta fondovivo da almıştım, kimi arkadaş çok yosun yaptığını söyledi yoksa aquabasis ile karıştıracaktım, vazgeçtim)
Tabanını yonca gibi bir bitki ile kaplayacağım (adını bilmiyorum), parvula olacak 400 kök civarı, pellia moss var bir miktar ve belki birkaç adet elodea. Sonradan bitki de ekleyebilirim. Mayalı CO2 olacak. Akvaryum neti tahminen 160 lt civarı. 45 watt power led var her biri 1 watt'lık.
Bu ürün ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler.
Sonunda Tasarımım Bitti, Sizce Nasıl Olmuş ?
Elinize sağlık. Gerçekten çok hoş duruyor. Sağdaki ağaç için moss az olmuş sanki. biraz daha moss eklenebilirse daha şık durur. Zaman geçtikçe kendisi de artacaktır elbette ama bu güzelliğin içinde onu da hemen görmek istiyor insan.
İyi akvaryumlar...
Elinize sağlık. Gerçekten çok hoş duruyor. Sağdaki ağaç için moss az olmuş sanki. biraz daha moss eklenebilirse daha şık durur. Zaman geçtikçe kendisi de artacaktır elbette ama bu güzelliğin içinde onu da hemen görmek istiyor insan.
İyi akvaryumlar...
105x47x60 Bitkili Akvaryuma Başlıyorum.
Öncelikle tekrar tebrik ederim... şahane bir akvaryum olmuş... Hatırlarsanız sizden kullandığınız ledlerin şerit pcb lerini sormuş, bilgi almıştım. 1 yıl geçti neredeyse :) akvaryumu kurmadım hatta bir dönem vazgeçtim. Şu aralar yine şevklendim ve artık işi bitirecek nokta vuruşları yaptım. Ağaç figürleri için dal, kök topladım, kayaları topladım, şelale aparatlarım hazır sayılır, dün de sanayiye gittim, aydınlatma kapağımı yaptım, gece de ledlerimin lehim işleri bitti ve bugün pcbleri sabitleyeceğim kapağa. Pazartesi de kumum gelecek inşAllah ve bu hafta kurmaya başlıyorum.
Ledler ile ilgili bir husus kafama takıldı. Soğutma. İnternette yaptığım araştırmalarda herkes bir şekilde soğutmadan bahsetmiş. Kimi arkadaş çok kanallı alüminyum soğutuculara direk monte etmiş ledleri ve fan takmış. Ben de sizin gibi direk alüminyum levhaya monte ettim ve dün gece de ateş ölçer cihazıyla ölçüm yaptığımda 43-45 derece arası bir sıcaklık ölçtüm. İdeal sıcaklığın 25 derece olması gerektiği ve aksi durumda ledlerin ömrünün kısa olacağı ve bozulacakları yazıyor.
Soğutucu kullanıyor musunuz? Sizde durum nasıl? Isınma nasıl? Sıkıntı yaşadınız mı hiç?
Öncelikle tekrar tebrik ederim... şahane bir akvaryum olmuş... Hatırlarsanız sizden kullandığınız ledlerin şerit pcb lerini sormuş, bilgi almıştım. 1 yıl geçti neredeyse :) akvaryumu kurmadım hatta bir dönem vazgeçtim. Şu aralar yine şevklendim ve artık işi bitirecek nokta vuruşları yaptım. Ağaç figürleri için dal, kök topladım, kayaları topladım, şelale aparatlarım hazır sayılır, dün de sanayiye gittim, aydınlatma kapağımı yaptım, gece de ledlerimin lehim işleri bitti ve bugün pcbleri sabitleyeceğim kapağa. Pazartesi de kumum gelecek inşAllah ve bu hafta kurmaya başlıyorum.
Ledler ile ilgili bir husus kafama takıldı. Soğutma. İnternette yaptığım araştırmalarda herkes bir şekilde soğutmadan bahsetmiş. Kimi arkadaş çok kanallı alüminyum soğutuculara direk monte etmiş ledleri ve fan takmış. Ben de sizin gibi direk alüminyum levhaya monte ettim ve dün gece de ateş ölçer cihazıyla ölçüm yaptığımda 43-45 derece arası bir sıcaklık ölçtüm. İdeal sıcaklığın 25 derece olması gerektiği ve aksi durumda ledlerin ömrünün kısa olacağı ve bozulacakları yazıyor.
Soğutucu kullanıyor musunuz? Sizde durum nasıl? Isınma nasıl? Sıkıntı yaşadınız mı hiç?
Baştan Sona Kurulum
Uzunca bir aradan sonra merhaba.
MaşaAllah akvaryumunuz güzel olmuş. Fotosentez izlemek çok zevkli oluyor değil mi. Geliştiklerini görmek...
Daha başka eklemeler yapacak mısınız yoksa kafanızdaki tasarıma ulaşabildiniz mi?
Parvulalar zemine yayıldıkça daha güzel olacaktır eminim. Bol balıklı ve bol bitkili bir akvaryum olmuş. Göz dolduruyor. Elinize sağlık.
Yalnız şahsi zevkime göre naçizane bir tavsiyem var: Ön tarafta gövdesi uzamış bitkiler var ya (ismini bilmiyorum) onlarla da uyum sağlaması ve zemini kaplaması düşüncesiyle sağ ön tarafta CUBA ekimi yapsaydınız nasıl olur acaba? Zemin kaplanınca güzel duracağı kanaatindeyim.
Benim de bütün malzemelerim 2-3 haftadır gelmişti, geçen hafta da yaptırdığım dolap geldi fakat işten güçten bir türlü çalışmalara başlayamamıştım. Dün akşam ledlerin PCB'lerini montaja başladım. Bakalım...
İyi akvaryumlar ;)
Uzunca bir aradan sonra merhaba.
MaşaAllah akvaryumunuz güzel olmuş. Fotosentez izlemek çok zevkli oluyor değil mi. Geliştiklerini görmek...
Daha başka eklemeler yapacak mısınız yoksa kafanızdaki tasarıma ulaşabildiniz mi?
Parvulalar zemine yayıldıkça daha güzel olacaktır eminim. Bol balıklı ve bol bitkili bir akvaryum olmuş. Göz dolduruyor. Elinize sağlık.
Yalnız şahsi zevkime göre naçizane bir tavsiyem var: Ön tarafta gövdesi uzamış bitkiler var ya (ismini bilmiyorum) onlarla da uyum sağlaması ve zemini kaplaması düşüncesiyle sağ ön tarafta CUBA ekimi yapsaydınız nasıl olur acaba? Zemin kaplanınca güzel duracağı kanaatindeyim.
Benim de bütün malzemelerim 2-3 haftadır gelmişti, geçen hafta da yaptırdığım dolap geldi fakat işten güçten bir türlü çalışmalara başlayamamıştım. Dün akşam ledlerin PCB'lerini montaja başladım. Bakalım...
İyi akvaryumlar ;)
105x47x60 Bitkili Akvaryuma Başlıyorum.
[QUOTE=Sinan87]Mango köklerim banyoda batmasını bekliyorum :) Şu an parvulalar hariç tüm bitkiler normal hatta co2 vermeye başladıktan yarım saat sonra başlıyorlar fotosenteze
Ben hindistan cevizi torfuna karıştırdım. Yarısınıda aquaclayle karıştırdım. Aslında yapım aşaması prof makinamda var hafta sonu ayarlayıp paylaşırım.
Işıklandırmamda aşırı bir ısınma yok o yüzden fan bile kullanmıyorum. Armatürümün üstündeki 3 -4 mm kalınlıktaki kapak olarak kullandığım levha yeterince iş görüyor. Zaten 3 saat on 3 saat off 4 saat on şeklinde yandığından arada mola veriyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178696/DSC_0339.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178696/DSC_0314.JPG[/IMG]
Uykum geldi fotolar çok uzun sürüyor hafta sonu hepsini güzelce derleyip ilk gün ve 1 hafta diye paylaşacağım.
Bugün mango kökümün ikinci parçasınıda batırabildim ve üzerine Jawa mossu misina ile tutturmaya çalıştım. Ama halen yatı köküm batmamakta direniyor. Yarına kadar batmazsa matkapla altta görünmeyen kısmından delik delip su emmesini kolaylaştırmayı düşünüyorum.
Acaba Jawa moss 4 gün pet bardakda kalmasında sakınca olurmu 4 gün petbardakda suyun üstünde durdu kök batmadığından dolayı. Bugün akvaryumun içine yerleştirebildim.
Bilgi paylaşırsanız çok sevinirim.
Bu arada neden kimse fikirlerini paylaşmıyor. Tanıdıkmı olmak gerek dikkat ettimde kimse hayırlı olsun bile demedi.
Sözüm meclisten dışarı[/QUOTE]
Merhaba. Zaten java moss ve diğer moss yani yosun türleri köksüz yaşar, yapraklarından beslenir ve bütün akvaryumlarda, özellikle ağaç efekti vermek istediklerinde dala bağlanmış vaziyette dururlar ve öyle büyürler. Benimkiler aldığım günden beri kavanozdalar. Arada bir çalkalanmış soda döküyorum ve geçenlerde de haşlanmış yumurtanın kaynadığı suyu döktüm soğutup. Büyüyorlar gibi. Daha akavryumu kurmadım ama parvula ve (star dı galiba ismi) bir bitki daha yetiştiriyorum cam bir fanus içinde. Dibinde de bazalt çakılları var 2-5 mm tane çaplı ve 2-3 cm kalınlığında. Hem tecrübe oluyor, hem de belki bitkileri büyütüp tasarruf edeceğim.
Herşey bir yana, zevkli ya hu :) Forumdaki arkadaşlar da herhalde müsait değiller ya da görmüyorlar. Yoksa eminim yardım ederlerdi.
[QUOTE=Sinan87]Mango köklerim banyoda batmasını bekliyorum :) Şu an parvulalar hariç tüm bitkiler normal hatta co2 vermeye başladıktan yarım saat sonra başlıyorlar fotosenteze
Ben hindistan cevizi torfuna karıştırdım. Yarısınıda aquaclayle karıştırdım. Aslında yapım aşaması prof makinamda var hafta sonu ayarlayıp paylaşırım.
Işıklandırmamda aşırı bir ısınma yok o yüzden fan bile kullanmıyorum. Armatürümün üstündeki 3 -4 mm kalınlıktaki kapak olarak kullandığım levha yeterince iş görüyor. Zaten 3 saat on 3 saat off 4 saat on şeklinde yandığından arada mola veriyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178696/DSC_0339.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178696/DSC_0314.JPG[/IMG]
Uykum geldi fotolar çok uzun sürüyor hafta sonu hepsini güzelce derleyip ilk gün ve 1 hafta diye paylaşacağım.
Bugün mango kökümün ikinci parçasınıda batırabildim ve üzerine Jawa mossu misina ile tutturmaya çalıştım. Ama halen yatı köküm batmamakta direniyor. Yarına kadar batmazsa matkapla altta görünmeyen kısmından delik delip su emmesini kolaylaştırmayı düşünüyorum.
Acaba Jawa moss 4 gün pet bardakda kalmasında sakınca olurmu 4 gün petbardakda suyun üstünde durdu kök batmadığından dolayı. Bugün akvaryumun içine yerleştirebildim.
Bilgi paylaşırsanız çok sevinirim.
Bu arada neden kimse fikirlerini paylaşmıyor. Tanıdıkmı olmak gerek dikkat ettimde kimse hayırlı olsun bile demedi.
Sözüm meclisten dışarı[/QUOTE]
Merhaba. Zaten java moss ve diğer moss yani yosun türleri köksüz yaşar, yapraklarından beslenir ve bütün akvaryumlarda, özellikle ağaç efekti vermek istediklerinde dala bağlanmış vaziyette dururlar ve öyle büyürler. Benimkiler aldığım günden beri kavanozdalar. Arada bir çalkalanmış soda döküyorum ve geçenlerde de haşlanmış yumurtanın kaynadığı suyu döktüm soğutup. Büyüyorlar gibi. Daha akavryumu kurmadım ama parvula ve (star dı galiba ismi) bir bitki daha yetiştiriyorum cam bir fanus içinde. Dibinde de bazalt çakılları var 2-5 mm tane çaplı ve 2-3 cm kalınlığında. Hem tecrübe oluyor, hem de belki bitkileri büyütüp tasarruf edeceğim.
Herşey bir yana, zevkli ya hu :) Forumdaki arkadaşlar da herhalde müsait değiller ya da görmüyorlar. Yoksa eminim yardım ederlerdi.
Yeni Akvaryumuma Tavsiyeleriniz
Merhaba. Hayırlı olsun akvaryumunuz. Arkadaşın dediği gibi suyunuz gerçekten berrak. Herşey net gözüküyor.
Sormak istediğim şu, çok çeşitli balıklar mı seviyorsunuz? Zevk meselesi tabi ama sanki çok fazla çeşit var gibi. Kavga etmiyorlar mı bunlar? :)
Bir de taşlar gerçekten şahane! Çok şık duruyorlar. Gerçek kaya gibi.
Tabanda desteğiniz var mı? Ağaçlardaki java moss galiba. Nasıl tutturdunuz ağaca onları? Güzel duruyor.
Merhaba. Hayırlı olsun akvaryumunuz. Arkadaşın dediği gibi suyunuz gerçekten berrak. Herşey net gözüküyor.
Sormak istediğim şu, çok çeşitli balıklar mı seviyorsunuz? Zevk meselesi tabi ama sanki çok fazla çeşit var gibi. Kavga etmiyorlar mı bunlar? :)
Bir de taşlar gerçekten şahane! Çok şık duruyorlar. Gerçek kaya gibi.
Tabanda desteğiniz var mı? Ağaçlardaki java moss galiba. Nasıl tutturdunuz ağaca onları? Güzel duruyor.
105x47x60 Bitkili Akvaryuma Başlıyorum.
Aksilikler insanın canını çok sıkıyor. Ben de ilk defa bitkili akvaryum deneyeceğim ve galiba high tech olacak. CO2 destekli, lav taşı+aqubasis+fondo vivo+bazalt kum şeklinde olacak inşAllah. Bakalım...
Bugün elektrik ürünlerim geldi beyaz led hariç. 6000 K bulamayınca marketdijital'de gitti gidiyorda buldum Edison marka. Ordan siparişi az evvel verdim. 12'li PCBlerim de geldi. Sağolun. Sizden çaldık fikri.
Ben lav kırıklarını 3-5 mm sipariş ettim ama 5-10'da yapabilirim. Bitki kökleri biraz tutunsun istedim, su içinde değil de taşlara değsin istedim. Umarım doğrusunu yapmışımdır.
Allah emeklerimizi boşa çıkarmasın...
Bu arada foto varsa görmek isterim son halini...
Son bir soru: alüminyum tabakada ısınma nasıl? Yüksek oluyor mu? Ekstra soğutucuya gerek duyuyor musunuz?[EDIT]celikbey63,2015-11-04 22:30:09[/EDIT]
Aksilikler insanın canını çok sıkıyor. Ben de ilk defa bitkili akvaryum deneyeceğim ve galiba high tech olacak. CO2 destekli, lav taşı+aqubasis+fondo vivo+bazalt kum şeklinde olacak inşAllah. Bakalım...
Bugün elektrik ürünlerim geldi beyaz led hariç. 6000 K bulamayınca marketdijital'de gitti gidiyorda buldum Edison marka. Ordan siparişi az evvel verdim. 12'li PCBlerim de geldi. Sağolun. Sizden çaldık fikri.
Ben lav kırıklarını 3-5 mm sipariş ettim ama 5-10'da yapabilirim. Bitki kökleri biraz tutunsun istedim, su içinde değil de taşlara değsin istedim. Umarım doğrusunu yapmışımdır.
Allah emeklerimizi boşa çıkarmasın...
Bu arada foto varsa görmek isterim son halini...
Son bir soru: alüminyum tabakada ısınma nasıl? Yüksek oluyor mu? Ekstra soğutucuya gerek duyuyor musunuz?[EDIT]celikbey63,2015-11-04 22:30:09[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
