ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DeathAnqeLs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2015 09:51
Son Ziyaret:
27 Haziran 2016 20:40
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
doğanay öcal
Doğum Tarihi:
20 Ağustos 1990
Yaş:
35
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Doğanay Öcal
SON 10 MESAJI
Lepistes Yavruları İçin Akvaryum Önerisi ?
Öncelikle yeni yavrularınız hayırlı olsun. Sorunuza cevap vermek gerekirse, bizim iş yerinde kullandığımız akvaryumda yavrular sürekli kaçıp bitkilerin içerisine saklanmak suretiyle kendilerini koruyabiliyorlar. Zaten erişkinlere göre daha hızlı hareket edebildiklerinden genelde sorun teşkil etmiyor fakat ne kadar korunsa da zayiatlar kaçınılmaz. size tavsiyem yavrularınız 1.5-2 cm geçene kadar yavrulukta bakmanız.
Not; Resimleriniz gözükmüyor.
Öncelikle yeni yavrularınız hayırlı olsun. Sorunuza cevap vermek gerekirse, bizim iş yerinde kullandığımız akvaryumda yavrular sürekli kaçıp bitkilerin içerisine saklanmak suretiyle kendilerini koruyabiliyorlar. Zaten erişkinlere göre daha hızlı hareket edebildiklerinden genelde sorun teşkil etmiyor fakat ne kadar korunsa da zayiatlar kaçınılmaz. size tavsiyem yavrularınız 1.5-2 cm geçene kadar yavrulukta bakmanız.
Not; Resimleriniz gözükmüyor.
Ps Bu Şekilde Çalışmasında Sorun Var Mıdır ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/179351/20151210000854.jpg[/IMG]
Resimde görüldüğü gibi çalışmasında sorun olur mu ?
diğer bölmeye koymama sebeplerim
1: etradfındaki suyu köpürttüğü için kafa motoru yukarıya kabarcık basıyor.
2: Buharlaşmada su seviyesi sağ bölmeden azaldığı için toplama performansında sorun yaşıyor bir süre sonra.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/179351/20151210000854.jpg[/IMG]
Resimde görüldüğü gibi çalışmasında sorun olur mu ?
diğer bölmeye koymama sebeplerim
1: etradfındaki suyu köpürttüğü için kafa motoru yukarıya kabarcık basıyor.
2: Buharlaşmada su seviyesi sağ bölmeden azaldığı için toplama performansında sorun yaşıyor bir süre sonra.
İzmirli Arkadaşlardan Bornova Akvaryum Yorum İstek
Teşekkürler arkadaşlar yarın Birol beyin bir çayını içeceğiz.
Teşekkürler arkadaşlar yarın Birol beyin bir çayını içeceğiz.
İzmirli Arkadaşlardan Bornova Akvaryum Yorum İstek
[QUOTE=burakkasikci]Birol abi çok iyi, çok dürüst biridir. İzmir'de Bornova akvaryumdan daha iyisini bulamazsınız. [/QUOTE]
Fiyatları ne seviyede ?
[QUOTE=burakkasikci]Birol abi çok iyi, çok dürüst biridir. İzmir'de Bornova akvaryumdan daha iyisini bulamazsınız. [/QUOTE]
Fiyatları ne seviyede ?
İzmirli Arkadaşlardan Bornova Akvaryum Yorum İstek
Arkadaşlar yarın işim gereği İzmir'e gideceğim. 1-2 saat vakit ayırabilirsem, bölgesel bir akvaryumcuda bir çay içip akvaryum almak istiyorum. Bornova akvaryum diye bir firma olduğunu gördüm araştırmalarım sonucu. Sizden ricam Birol bey ve bornova akvaryum hakkında görüşleriniz nelerdir. Deniz akvaryumu kurmayı planlıyorum yapabilir mi ? Şu an faal çalıştığı adresi neresidir. Yorumlarınızı rica ediyorum.
Arkadaşlar yarın işim gereği İzmir'e gideceğim. 1-2 saat vakit ayırabilirsem, bölgesel bir akvaryumcuda bir çay içip akvaryum almak istiyorum. Bornova akvaryum diye bir firma olduğunu gördüm araştırmalarım sonucu. Sizden ricam Birol bey ve bornova akvaryum hakkında görüşleriniz nelerdir. Deniz akvaryumu kurmayı planlıyorum yapabilir mi ? Şu an faal çalıştığı adresi neresidir. Yorumlarınızı rica ediyorum.
Deniz Akvaryumu 50lt
Hayirli olsun Mert. Canli kaya denizden almak istersen kürlemelisin, forumda bununla ilgili konular mevcut. Kolay gelsin. Ama benim fikrimi sorarsan, sen 50 litreyi sumpa cevir, 100 litrelik bir akvaryum al, şelale filtre ile hiç uğraşma. Youtube üzerinden "The king of diy" kanalini takip ederek, nasil akvaryumu delmeden taşırma yapabileceğini öğrenebilirsin. Son olarak heyecanlı bir arkadaşımsın, biliyorum, baliklarini akvaryuma koymadan önce lütfen sistemin oturmasini bekle.[:iyi:]
Hayirli olsun Mert. Canli kaya denizden almak istersen kürlemelisin, forumda bununla ilgili konular mevcut. Kolay gelsin. Ama benim fikrimi sorarsan, sen 50 litreyi sumpa cevir, 100 litrelik bir akvaryum al, şelale filtre ile hiç uğraşma. Youtube üzerinden "The king of diy" kanalini takip ederek, nasil akvaryumu delmeden taşırma yapabileceğini öğrenebilirsin. Son olarak heyecanlı bir arkadaşımsın, biliyorum, baliklarini akvaryuma koymadan önce lütfen sistemin oturmasini bekle.[:iyi:]
Profesyonel Japon Denemesi Tablet Yem
Çok iştahlılar ama sanki yiyemiyorlar gibi.
Çok iştahlılar ama sanki yiyemiyorlar gibi.
Bitkili Japon Akvaryumu
Eline sağlık, güzel bir akvaryum olmuş.
Eline sağlık, güzel bir akvaryum olmuş.
Yeni Akvaryum Kuruyorum Tavsiye Alabılırım
[QUOTE=Slmylcn][QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)][/QUOTE]
[QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)]
[/QUOTE]
öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Çok sevdiğim bir hobi aslında, şuan kitaplık yaptırıyorum onun içine koyucam akvaryumu ona göre yer yaptırıyorum. Aslında 30 litre ile başladım git gide büyüdü. Akvaryum için kitaplıkta ayrılacak bölgenin ölçüleri 75*35*60 cm bu ölculere göre akvaryumu yaptırıcam. üst bölgelere destek derken detaylı anlatırmısın? Camcıya yaptırdım dıyelım kapak nasıl olmalı ve kapagı nereye nasıl yaptırabılırım? acele etmıyorum gercekten göze hoş gelecek, estetik bi akvaryum tasarlamayı dusunuyorum. Şuan araştırma aşamasındayım. Muhtemelen canlı doguran bıtkılı bı akvaryum görunuyor. Ciklet türüne hacim yetmeyecek. Yarın bi akvaryumcuları gezıp ınceleme yapıcam:)
[QUOTE=DeathAnqeLs]Birde ithal akvaryumlar yerine cama-cam veya plastik alt,üst kapaklı akvaryumlar daha ucuza gelecektir. Tercih ederseniz bu akvaryumlarında ön camları bombeli olanlar mevcut. Onlar da gayet güzel bir gürüntü oluşturuyor. Birde nacizhane tavsiyem, birden çok fazla balık almayın amonyak patlaması yaşayıp, bütün balıklarınızı kaybedebilirsiniz. Tankınızın yavaş yavaş oturmasını bekleyin, 2-5 balık ile başlayın ve beslemeyi düşündüğünüz balık türlerini iyice araştırın. Birbirleri ile geçimleri nasıldır, ne yerler, ihtiyaçları nelerdir.[/QUOTE]
ithal akvaryumlardan tamamen dedıgınız akvaryumları dusunuyorum. Plastık alt, üst kapaklı olabılır.
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_63_159&products_id=1894 bu lınkteki hosuma gıttı aslında ama kargo ile gelmesi nekadar saglıklı olur[/QUOTE]
Bence önce firmayı bir araştırın ;)
[QUOTE=Slmylcn][QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)][/QUOTE]
[QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)]
[/QUOTE]
öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Çok sevdiğim bir hobi aslında, şuan kitaplık yaptırıyorum onun içine koyucam akvaryumu ona göre yer yaptırıyorum. Aslında 30 litre ile başladım git gide büyüdü. Akvaryum için kitaplıkta ayrılacak bölgenin ölçüleri 75*35*60 cm bu ölculere göre akvaryumu yaptırıcam. üst bölgelere destek derken detaylı anlatırmısın? Camcıya yaptırdım dıyelım kapak nasıl olmalı ve kapagı nereye nasıl yaptırabılırım? acele etmıyorum gercekten göze hoş gelecek, estetik bi akvaryum tasarlamayı dusunuyorum. Şuan araştırma aşamasındayım. Muhtemelen canlı doguran bıtkılı bı akvaryum görunuyor. Ciklet türüne hacim yetmeyecek. Yarın bi akvaryumcuları gezıp ınceleme yapıcam:)
[QUOTE=DeathAnqeLs]Birde ithal akvaryumlar yerine cama-cam veya plastik alt,üst kapaklı akvaryumlar daha ucuza gelecektir. Tercih ederseniz bu akvaryumlarında ön camları bombeli olanlar mevcut. Onlar da gayet güzel bir gürüntü oluşturuyor. Birde nacizhane tavsiyem, birden çok fazla balık almayın amonyak patlaması yaşayıp, bütün balıklarınızı kaybedebilirsiniz. Tankınızın yavaş yavaş oturmasını bekleyin, 2-5 balık ile başlayın ve beslemeyi düşündüğünüz balık türlerini iyice araştırın. Birbirleri ile geçimleri nasıldır, ne yerler, ihtiyaçları nelerdir.[/QUOTE]
ithal akvaryumlardan tamamen dedıgınız akvaryumları dusunuyorum. Plastık alt, üst kapaklı olabılır.
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_63_159&products_id=1894 bu lınkteki hosuma gıttı aslında ama kargo ile gelmesi nekadar saglıklı olur[/QUOTE]
Bence önce firmayı bir araştırın ;)
100*30*45 Akvaryum Tavsiyesi
Öncelikle hayırlı olsun. Bakmak istediğiniz balık cinsine kendiniz karar vermelisiniz tabikide fakat lepistes besleyebilirsiniz, sabah kalktığınızda yüzlerce oluyorlar,beslemek japon kadar kolay değil ama yine de bir araştırın derim.
Öncelikle hayırlı olsun. Bakmak istediğiniz balık cinsine kendiniz karar vermelisiniz tabikide fakat lepistes besleyebilirsiniz, sabah kalktığınızda yüzlerce oluyorlar,beslemek japon kadar kolay değil ama yine de bir araştırın derim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
