ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2016 10:25
Son Ziyaret:
25 Eylül 2021 12:00
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hep
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hep
SON 10 MESAJI
Calico Kuyruğunun Dik Durmaması
[QUOTE=ShowaSanshoku]Merhabalar,
Fotodan anlayabildiğim kadarıyla eheim dış filtreniz var. Eğer doğru medya kullanıyorsanız fotodan anlaşıldığı kadarıyla bu akvaryum için yeterli filtrasynu sağlama kapasitesi olabilir gibi görünüyor.
Ancak çürüyen bitkiler var. Yan camdan yansıyan daha küçük sarı japon balığının durumu nasıl?
Bu boya gelen orandalarda günün belli saatlerinde yere yatma, dorsal fin ve kuyruk laçkalalaştırma görülebilir.
Ele alınan balıklarda yüzgeç ve kuyruk deformasyonu görülebilir.
Orandalar aşırı çok üretildiğinden ve çok yapay ırk olduğundan kalıtsal sorunlar veya belli zamandan sonra bağışıklık zaafiyetinden hastalıklara kolay düçar olabilir.
Ama su da sarı görünüyor.
Suyu yeterli miktarda ve sıklıkta dinlenmiş suyla değiştirebiliyor musunuz?
Yem kalitesi ve yemleme rejimi ne durumda?
Tankın canlı yükü ve çeşitliliği nasıl?
Bunlar balığın kondüsyonunu ve sağlığını etkileyen temel faktörler.
Sağlıklı hobiler...[/QUOTE]
Akvaryum 200 litre. 8 balık var...oranda ve ranchu.. Suyun sarılığı mangrove kökü var 2 tane ondan dolayı. dış filtretinin temizliği 1 ay önce yapıldı. diğer orandalarda bu sorun yok sadece calicoda var. anlamış değilim. kuyruğunu rahat kullanamıyor aşağı sarkmıs durumda. ilginiz için teşekkürler.
[QUOTE=ShowaSanshoku]Merhabalar,
Fotodan anlayabildiğim kadarıyla eheim dış filtreniz var. Eğer doğru medya kullanıyorsanız fotodan anlaşıldığı kadarıyla bu akvaryum için yeterli filtrasynu sağlama kapasitesi olabilir gibi görünüyor.
Ancak çürüyen bitkiler var. Yan camdan yansıyan daha küçük sarı japon balığının durumu nasıl?
Bu boya gelen orandalarda günün belli saatlerinde yere yatma, dorsal fin ve kuyruk laçkalalaştırma görülebilir.
Ele alınan balıklarda yüzgeç ve kuyruk deformasyonu görülebilir.
Orandalar aşırı çok üretildiğinden ve çok yapay ırk olduğundan kalıtsal sorunlar veya belli zamandan sonra bağışıklık zaafiyetinden hastalıklara kolay düçar olabilir.
Ama su da sarı görünüyor.
Suyu yeterli miktarda ve sıklıkta dinlenmiş suyla değiştirebiliyor musunuz?
Yem kalitesi ve yemleme rejimi ne durumda?
Tankın canlı yükü ve çeşitliliği nasıl?
Bunlar balığın kondüsyonunu ve sağlığını etkileyen temel faktörler.
Sağlıklı hobiler...[/QUOTE]
Akvaryum 200 litre. 8 balık var...oranda ve ranchu.. Suyun sarılığı mangrove kökü var 2 tane ondan dolayı. dış filtretinin temizliği 1 ay önce yapıldı. diğer orandalarda bu sorun yok sadece calicoda var. anlamış değilim. kuyruğunu rahat kullanamıyor aşağı sarkmıs durumda. ilginiz için teşekkürler.
Calico Kuyruğunun Dik Durmaması
Kolay gelsin. Calico orandam 1 aydır rahatsız. Yem yemesinde sorun yok ama eskisi gibi hareketli değil. Kuyruğunda sorun olduğunu düşünüyorum. Yolladığım fotoğrafa bakınca sizde anlayacaksınız.Daha evvel bu sorunla karşılaşan arkadaşlar varsa cevap verirse sevinirim. İç parazit olabileceğini düşünerekten 3 hafta bactotabS verdim ,değişen birşey olmadı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/130920212135581.jpg[/IMG]
Kolay gelsin. Calico orandam 1 aydır rahatsız. Yem yemesinde sorun yok ama eskisi gibi hareketli değil. Kuyruğunda sorun olduğunu düşünüyorum. Yolladığım fotoğrafa bakınca sizde anlayacaksınız.Daha evvel bu sorunla karşılaşan arkadaşlar varsa cevap verirse sevinirim. İç parazit olabileceğini düşünerekten 3 hafta bactotabS verdim ,değişen birşey olmadı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/130920212135581.jpg[/IMG]
Japon Balığı Ölümleri
Kolay gelsin.Yaklaşık 1 ay önce 3 tane yavru ranchu almamla ölümler başladı. 3 yavruyu önce ufak bi akvaryuma koydum. 2 tanesi 1 hafta içinde öldü. geriye kalan tek yavruyu1-2 hafta sonra 200 ltlik ana tankıma attım. 2. haftadan sonra ana tankımda ölümler başladı. nefes zor alıyor gibiler. dipte sıksık ağızlarını açıyorlar. suyun yukarısına cıkıp yine aynı hareketi yapıyorlar.1 gün sonrada ölüyorlar. şunu belirtmem lazım bu olaydan önce ana akvaryumumda hiç sorun yaşanmadı senelerdir ölüm yok. yani bakımını filtre temziliğini su değişimin iyi yapıyorum.(nitrat zehirlenmesi olamaz yani,kuyruk erimesi de yok ) akvaryumcudan aldığım balıkla birlikte akvaryuma bulaşan birşey bu. şuan hepsini dışarı aldım 3 tane ayrı kaba metilen mavisi denedim fayda etmedi. dün sera mycopur uyguladım. Hergün birine bulaşıyor gibi, bu sabah 3 tane daha ölmüştü. beyaz benek olabilir mi dedim ama derisinde beyaz nokta göremedim. nefes almasını zorlaştıran birşey solungaçları ile alakalı bi hastalık ama nedir fikri olan yada uygulayabileceğim bir yöntem bilen varsa yazarsa sevinirim.
Kolay gelsin.Yaklaşık 1 ay önce 3 tane yavru ranchu almamla ölümler başladı. 3 yavruyu önce ufak bi akvaryuma koydum. 2 tanesi 1 hafta içinde öldü. geriye kalan tek yavruyu1-2 hafta sonra 200 ltlik ana tankıma attım. 2. haftadan sonra ana tankımda ölümler başladı. nefes zor alıyor gibiler. dipte sıksık ağızlarını açıyorlar. suyun yukarısına cıkıp yine aynı hareketi yapıyorlar.1 gün sonrada ölüyorlar. şunu belirtmem lazım bu olaydan önce ana akvaryumumda hiç sorun yaşanmadı senelerdir ölüm yok. yani bakımını filtre temziliğini su değişimin iyi yapıyorum.(nitrat zehirlenmesi olamaz yani,kuyruk erimesi de yok ) akvaryumcudan aldığım balıkla birlikte akvaryuma bulaşan birşey bu. şuan hepsini dışarı aldım 3 tane ayrı kaba metilen mavisi denedim fayda etmedi. dün sera mycopur uyguladım. Hergün birine bulaşıyor gibi, bu sabah 3 tane daha ölmüştü. beyaz benek olabilir mi dedim ama derisinde beyaz nokta göremedim. nefes almasını zorlaştıran birşey solungaçları ile alakalı bi hastalık ama nedir fikri olan yada uygulayabileceğim bir yöntem bilen varsa yazarsa sevinirim.
Japon Balığı Hastalık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/070420182024251.jpg[/IMG]
Herkese kolay gelsin 2 japon balığımda farklı hastalıklar var bilgi alabilirsem memnun olurum.İlkinde balığın gözüne doğru yavaş yavaş inen kiste benzer büyük bir kitle var...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/070420182025021.jpg[/IMG]
2. balığın ise derisinde 2 tane şişlik oluştu su kabarcığı şeklinde....teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/070420182024251.jpg[/IMG]
Herkese kolay gelsin 2 japon balığımda farklı hastalıklar var bilgi alabilirsem memnun olurum.İlkinde balığın gözüne doğru yavaş yavaş inen kiste benzer büyük bir kitle var...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/070420182025021.jpg[/IMG]
2. balığın ise derisinde 2 tane şişlik oluştu su kabarcığı şeklinde....teşekkürler
Japon Balığım Kendi Etrafında Dönüyor
[QUOTE=mesutok]Yok daha permasol banyosu yapmayın. Balık kuyruğunu yakalamak isteyen köpek gibi kendi etrafındamı yüzüyor. Bazen zor bir ihtimal olsada. beyine yerleşen bir parazitin buna yaptığı söylenir ama bu baya zor bir ihtimal, haricinde bir solungaç paraziti olabilir. Onun için link ekliyorum solungaç paraziti olma ihtimali yüksek sürekli kenti etrafında dönüyor titriyorsa ani zıplamalar yapıyorsa. kabız olan balık ise arkadaşında dediği gibi yalpalayarak yüzer yan yatar düz yüzeyemez gibi şeyler olur. Seranın Mycopur gibi solungaç paraziti ilacı oluyor, JBL oluyor aşağıda link ekliyorum.
Bir parazit linki:
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/jaguar_ciklet_esneme_ge_k786062.asp[/URL]
[/QUOTE]
Mesut Bey 1 ay evvel buraya yazmadan önce kayatuzu sonrasında 3 gün sera mycopur deneyip bir sonuç alamamıştım.....sonra bu foruma yazdım solungaç paraziti büyük ihtimal demiştiniz permasol önermiştiniz onu da denedim yine sonuç alamadım. üzerinden bir ay geçti değişen birşey olmadı. ayrı bir kapta metilen mavisi içinde bekliyor ana akvaryuma koyunca dönmesi daha artıyor sanki.. kabızlık sorunu yada yüzmesinde bir sıkıntı yok. ters dönme yok... iç parazit yok dışkısı beyaz değil.....normal şekilde yüzerken aniden hızlıca kendi etrafında yada baş aşağı hızlıca dönüyor... silkelenme gibi sanki....beyne yerleşen parazit olsa ölmesi gerekmez miydi.. 2 aydır bu şekilde...yahut solungaç paraziti olsa mycopur yada permasolle iyileşmesi gerekmez miydi...burdan video paylaşma sansım yok sanırım size görüntüsünü yollamak isterdim.
[QUOTE=Abdull4h]Tecrübeli ağabeylerimin ablalarımın üstüne söz söylemek haddime değil ama Akvaryumda filitrasyonu nasıl sağlıyorsunuz merak ettim balık dönerken geriye doğru yüzmeye çalışıyormu yoksa belli bir bölgedemi dönüyor
Akvaryumun suyu dalgalanıyormu
kaç adet japon var akvaryumunuzda
Eğer balık yüzerken dengesiz şekilde yüzmeye çalışıyorsa hava kesesi sorunu olabilir özellikle yem yemeye çalışırken mi dengesi bozuluyor yoksa sadece belli aralıklarlamı dönüyor
konu aydınlanır inşallah sorunu çözersiniz
Alakasız olsada Acaba balık oynuyor olabilirmi? Misal olarak benim japonum akvaryumda sağa sola kavis çiziyor beni gördüğünde özellikle belli bir noktada yarım daire çiziyor uzun zamandır)[/QUOTE]h
200 litre akvaryum 4 japon ve yavruları var 6-7 tane...Hava kesesi sorunu yok Abdullah Bey ... Normal şekilde yüzerken aniden silkelenerek kendi etrafında hızlıca dönüyor. sersemliyor dönerken.. tekrar yüzmeye devam ediyor sonrasında...oyun değil büyük ihtimal...
[QUOTE=mesutok]Yok daha permasol banyosu yapmayın. Balık kuyruğunu yakalamak isteyen köpek gibi kendi etrafındamı yüzüyor. Bazen zor bir ihtimal olsada. beyine yerleşen bir parazitin buna yaptığı söylenir ama bu baya zor bir ihtimal, haricinde bir solungaç paraziti olabilir. Onun için link ekliyorum solungaç paraziti olma ihtimali yüksek sürekli kenti etrafında dönüyor titriyorsa ani zıplamalar yapıyorsa. kabız olan balık ise arkadaşında dediği gibi yalpalayarak yüzer yan yatar düz yüzeyemez gibi şeyler olur. Seranın Mycopur gibi solungaç paraziti ilacı oluyor, JBL oluyor aşağıda link ekliyorum.
Bir parazit linki:
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/jaguar_ciklet_esneme_ge_k786062.asp[/URL]
[/QUOTE]
Mesut Bey 1 ay evvel buraya yazmadan önce kayatuzu sonrasında 3 gün sera mycopur deneyip bir sonuç alamamıştım.....sonra bu foruma yazdım solungaç paraziti büyük ihtimal demiştiniz permasol önermiştiniz onu da denedim yine sonuç alamadım. üzerinden bir ay geçti değişen birşey olmadı. ayrı bir kapta metilen mavisi içinde bekliyor ana akvaryuma koyunca dönmesi daha artıyor sanki.. kabızlık sorunu yada yüzmesinde bir sıkıntı yok. ters dönme yok... iç parazit yok dışkısı beyaz değil.....normal şekilde yüzerken aniden hızlıca kendi etrafında yada baş aşağı hızlıca dönüyor... silkelenme gibi sanki....beyne yerleşen parazit olsa ölmesi gerekmez miydi.. 2 aydır bu şekilde...yahut solungaç paraziti olsa mycopur yada permasolle iyileşmesi gerekmez miydi...burdan video paylaşma sansım yok sanırım size görüntüsünü yollamak isterdim.
[QUOTE=Abdull4h]Tecrübeli ağabeylerimin ablalarımın üstüne söz söylemek haddime değil ama Akvaryumda filitrasyonu nasıl sağlıyorsunuz merak ettim balık dönerken geriye doğru yüzmeye çalışıyormu yoksa belli bir bölgedemi dönüyor
Akvaryumun suyu dalgalanıyormu
kaç adet japon var akvaryumunuzda
Eğer balık yüzerken dengesiz şekilde yüzmeye çalışıyorsa hava kesesi sorunu olabilir özellikle yem yemeye çalışırken mi dengesi bozuluyor yoksa sadece belli aralıklarlamı dönüyor
konu aydınlanır inşallah sorunu çözersiniz
Alakasız olsada Acaba balık oynuyor olabilirmi? Misal olarak benim japonum akvaryumda sağa sola kavis çiziyor beni gördüğünde özellikle belli bir noktada yarım daire çiziyor uzun zamandır)[/QUOTE]h
200 litre akvaryum 4 japon ve yavruları var 6-7 tane...Hava kesesi sorunu yok Abdullah Bey ... Normal şekilde yüzerken aniden silkelenerek kendi etrafında hızlıca dönüyor. sersemliyor dönerken.. tekrar yüzmeye devam ediyor sonrasında...oyun değil büyük ihtimal...
Japon Balığım Kendi Etrafında Dönüyor
[QUOTE=mesutok]Solungaç paratizi gibi gözüküyor, kendi etrafında dönme ve solungaçların tahrip olması, izlediğiniz yöntemler uygun mycopur'a devam edin isterseniz, onu ayırın sadece hava taşı kullanın, ve suyu açık sarı yapın mycopurla 3 gün su değişimi yapmadan o suda yüzecek balık, yada eczanede bir permasol tablet vardır tanesini 2-3 TL'den satarlar, bütün sorumluluğu alırsanız, birde permasol banyosu yaptırmayı deneyin permasol zehirli bir haptır. Ama etkili olabiliyor. İnternetten permasol'ü inceleyiblirsiniz, ekleyeceğim linkte permasol banyosunu bulup arkadaşların uygulama tekniklerinizde inceleyebilirsiniz.
Bu linkten permasol banyosu başlığını bulun:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
[/QUOTE]
Kolay gelsin, 1 ay önce japon balığındaki dönme şikayeti ile ilgili foruma yazı yazmıştım. 3 gün permasol banyosu denedim....
750 ml suya bir tane hap attım, permasolun çözünmesini bekledim , daha sonra 400-500 ml'lik kaba dinlendirilmiş su koyup, 750 ml permasol karışımından rengi mor oluncaya kadar ilave ettim... balığı 1 dakika beklettim... bunu 3 gün boyunca uyguladım... balığa herhangi bir zarar vermedi fakat iyileşmede olmadı....kullandığım oranlar az gelmiş olabilir mi düşünceniz nedir onu öğrenmek istiyorum. permasolün rengi ile ilgili bi resim yolluyorum, denemek isteyenler içinde bi bilgi olur belki....
Sitenizdeki ve başka forumlardaki oranların çoğunu okudum. çok tereddüt ederek yaptım...Bu uygulamadan sonra yaklaşık 1 ay geçti balık hala hayatta ama dönmeye devam ediyor. Önereceğiniz başka tedavi var mı, yazarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/151220162200261.jpg[/IMG]
[QUOTE=mesutok]Solungaç paratizi gibi gözüküyor, kendi etrafında dönme ve solungaçların tahrip olması, izlediğiniz yöntemler uygun mycopur'a devam edin isterseniz, onu ayırın sadece hava taşı kullanın, ve suyu açık sarı yapın mycopurla 3 gün su değişimi yapmadan o suda yüzecek balık, yada eczanede bir permasol tablet vardır tanesini 2-3 TL'den satarlar, bütün sorumluluğu alırsanız, birde permasol banyosu yaptırmayı deneyin permasol zehirli bir haptır. Ama etkili olabiliyor. İnternetten permasol'ü inceleyiblirsiniz, ekleyeceğim linkte permasol banyosunu bulup arkadaşların uygulama tekniklerinizde inceleyebilirsiniz.
Bu linkten permasol banyosu başlığını bulun:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
[/QUOTE]
Kolay gelsin, 1 ay önce japon balığındaki dönme şikayeti ile ilgili foruma yazı yazmıştım. 3 gün permasol banyosu denedim....
750 ml suya bir tane hap attım, permasolun çözünmesini bekledim , daha sonra 400-500 ml'lik kaba dinlendirilmiş su koyup, 750 ml permasol karışımından rengi mor oluncaya kadar ilave ettim... balığı 1 dakika beklettim... bunu 3 gün boyunca uyguladım... balığa herhangi bir zarar vermedi fakat iyileşmede olmadı....kullandığım oranlar az gelmiş olabilir mi düşünceniz nedir onu öğrenmek istiyorum. permasolün rengi ile ilgili bi resim yolluyorum, denemek isteyenler içinde bi bilgi olur belki....
Sitenizdeki ve başka forumlardaki oranların çoğunu okudum. çok tereddüt ederek yaptım...Bu uygulamadan sonra yaklaşık 1 ay geçti balık hala hayatta ama dönmeye devam ediyor. Önereceğiniz başka tedavi var mı, yazarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182975/151220162200261.jpg[/IMG]
Japon Balığım Kendi Etrafında Dönüyor
[QUOTE=ENGİN06]Bence biraz bekleyin vitamin takviyeli yem ile balığı dinlenmeye çekin, [/QUOTE]
Tamam Engin Bey ilginiz için teşekkürler. Balığı dinlendirdikten sonra tuzu deneyeceğim rahatsızlığı devam ederse permasole geçerim. Kolay gelsin
[QUOTE=ENGİN06]Bence biraz bekleyin vitamin takviyeli yem ile balığı dinlenmeye çekin, [/QUOTE]
Tamam Engin Bey ilginiz için teşekkürler. Balığı dinlendirdikten sonra tuzu deneyeceğim rahatsızlığı devam ederse permasole geçerim. Kolay gelsin
Japon Balığım Kendi Etrafında Dönüyor
[QUOTE=ENGİN06]
Tuz tedavisi derken akvaryum tuzu değil kaya tuzu yani turşu tuzundan bahsediyoruz, diğer akvaryum tuzu işe yaramaz, yoğun karışım 10 lt suya bi çorba kaşığı kaya tuzu eritlir
bunu yaptınızmı ?[/QUOTE]
Akvaryumumda kaya tuzu kullanıyorum ara ara ama elimde kalmadığı için çok az kaya tuzuve 4 tanede episomla yaptım evet....mycopur tedavisi bittikten sonra denememi önerir misiniz yoksa mesut beyin söylediği şekilde permasolemi geçmeliyim.yada balık biraz hırpanaldı birkaç gün bekliyeyim mi
[QUOTE=ENGİN06]
Tuz tedavisi derken akvaryum tuzu değil kaya tuzu yani turşu tuzundan bahsediyoruz, diğer akvaryum tuzu işe yaramaz, yoğun karışım 10 lt suya bi çorba kaşığı kaya tuzu eritlir
bunu yaptınızmı ?[/QUOTE]
Akvaryumumda kaya tuzu kullanıyorum ara ara ama elimde kalmadığı için çok az kaya tuzuve 4 tanede episomla yaptım evet....mycopur tedavisi bittikten sonra denememi önerir misiniz yoksa mesut beyin söylediği şekilde permasolemi geçmeliyim.yada balık biraz hırpanaldı birkaç gün bekliyeyim mi
Japon Balığım Kendi Etrafında Dönüyor
[QUOTE=ENGİN06]Tuz tedavisi yaptım diye yazmışsınız, tuz tedavisi yoğunmu yoksa seyrek tuzlu su ilemi yaptınız, seyrek su ile yaptı iseniz bir de yoğun tuzlu su ile beş dakika banyo yaptırmayı deneyebilirsiniz,
bahsettiğiniz beyne giden parazitten ithal japon türlerinde daha çok görülür durum böyle olsaydı balık felç olurdu şimdiye kadar ölürdü
dışkıda problem yok diyorsunuz iç parazit olma ihtimalide çok düşük
en son olarak balığı ıslak havluya yatırarak solungaç arasında bakma ihtimaliniz varsa bir bakın kararma ve ya başka bir belirti görürseniz yazarmısınız
[/QUOTE]
Merhaba Engin Bey 11 litreye 3-4 tablet attım. Belki az bir oran olabilir ama bayılacak diye kortuğum için. Evet dışkılamada sorun yok beyaz yada sümüksü bi yapıda değil. Son yazdığınızı da yapabileceğimi sanmıyorum, pek bayan işi değil bu işler [:)] balığa zarar vereceğim diye elime alamıyorum malesef. Bide shubunkin türü olduğu için siyah ağırlıklı pulları, dediğiniz farkı göremeyebilirim.
[QUOTE=ENGİN06]Tuz tedavisi yaptım diye yazmışsınız, tuz tedavisi yoğunmu yoksa seyrek tuzlu su ilemi yaptınız, seyrek su ile yaptı iseniz bir de yoğun tuzlu su ile beş dakika banyo yaptırmayı deneyebilirsiniz,
bahsettiğiniz beyne giden parazitten ithal japon türlerinde daha çok görülür durum böyle olsaydı balık felç olurdu şimdiye kadar ölürdü
dışkıda problem yok diyorsunuz iç parazit olma ihtimalide çok düşük
en son olarak balığı ıslak havluya yatırarak solungaç arasında bakma ihtimaliniz varsa bir bakın kararma ve ya başka bir belirti görürseniz yazarmısınız
[/QUOTE]
Merhaba Engin Bey 11 litreye 3-4 tablet attım. Belki az bir oran olabilir ama bayılacak diye kortuğum için. Evet dışkılamada sorun yok beyaz yada sümüksü bi yapıda değil. Son yazdığınızı da yapabileceğimi sanmıyorum, pek bayan işi değil bu işler [:)] balığa zarar vereceğim diye elime alamıyorum malesef. Bide shubunkin türü olduğu için siyah ağırlıklı pulları, dediğiniz farkı göremeyebilirim.
Japon Balığım Kendi Etrafında Dönüyor
[QUOTE=Kromatit]Hava kesesi sorunu olabilir mi? Yem yerken hava yutuyor olabilir mi? Mantar tedavisi ile beyne ulaşabileceğinize gerçekten inanıyor musunuz? Dış parazitte sürtünme veya beyaz benek olmaz mı? Siz kendi kararınızı verdiyseniz foruma niye soruyorsunuz?[/QUOTE]
Ben mantar tedavisi yaparak beyne ulaştığımı mı belirttim size. uyguladığım tedavileri anlattım sonuç alamadığımı söyledim farklı birşeyde olabilir forumlarda bunlar yazıyor dedim. iyi niyetten uzaksanız bana yazmayın.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Ali kardeşim, konu sahibi ihtimalleri çok güzel araştırmış ve uygun olabilecek tedavileri deneyip sonuç alamadığı için danışıyor ve haklı da. Burada kime neden danıştığını sorgulamak hoş bir yaklaşım değil bana göre. Hele ki her konuda herkese yardımcı olmaya çalışan sizin gibi değerli ve araştırmaya, okumaya açık biri için [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim söylediğiniz şekilde denenmesi gerekenleri denedim farklı bir yaklaşım olabilir mi diye buraya yazmak istedim.
[QUOTE=mesutok]Solungaç paratizi gibi gözüküyor, kendi etrafında dönme ve solungaçların tahrip olması, izlediğiniz yöntemler uygun mycopur'a devam edin isterseniz, onu ayırın sadece hava taşı kullanın, ve suyu açık sarı yapın mycopurla 3 gün su değişimi yapmadan o suda yüzecek balık, yada eczanede bir permasol tablet vardır tanesini 2-3 TL'den satarlar, bütün sorumluluğu alırsanız, birde permasol banyosu yaptırmayı deneyin permasol zehirli bir haptır. Ama etkili olabiliyor. İnternetten permasol'ü inceleyiblirsiniz, ekleyeceğim linkte permasol banyosunu bulup arkadaşların uygulama tekniklerinizde inceleyebilirsiniz.
Bu linkten permasol banyosu başlığını bulun:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
[/QUOTE]
Sizin bir forumda verdiğiniz cevap üzerine başladım zaten mycopura 20 litreye 20 damla diyordu, daha az şekilde damlattım...permasolum var ama dediğiniz riski alamadığım için deneyemedim. sonuç alamazsam son çare onu yapacağım sanırım. saolun
[QUOTE=Kromatit]Hava kesesi sorunu olabilir mi? Yem yerken hava yutuyor olabilir mi? Mantar tedavisi ile beyne ulaşabileceğinize gerçekten inanıyor musunuz? Dış parazitte sürtünme veya beyaz benek olmaz mı? Siz kendi kararınızı verdiyseniz foruma niye soruyorsunuz?[/QUOTE]
Ben mantar tedavisi yaparak beyne ulaştığımı mı belirttim size. uyguladığım tedavileri anlattım sonuç alamadığımı söyledim farklı birşeyde olabilir forumlarda bunlar yazıyor dedim. iyi niyetten uzaksanız bana yazmayın.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Ali kardeşim, konu sahibi ihtimalleri çok güzel araştırmış ve uygun olabilecek tedavileri deneyip sonuç alamadığı için danışıyor ve haklı da. Burada kime neden danıştığını sorgulamak hoş bir yaklaşım değil bana göre. Hele ki her konuda herkese yardımcı olmaya çalışan sizin gibi değerli ve araştırmaya, okumaya açık biri için [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim söylediğiniz şekilde denenmesi gerekenleri denedim farklı bir yaklaşım olabilir mi diye buraya yazmak istedim.
[QUOTE=mesutok]Solungaç paratizi gibi gözüküyor, kendi etrafında dönme ve solungaçların tahrip olması, izlediğiniz yöntemler uygun mycopur'a devam edin isterseniz, onu ayırın sadece hava taşı kullanın, ve suyu açık sarı yapın mycopurla 3 gün su değişimi yapmadan o suda yüzecek balık, yada eczanede bir permasol tablet vardır tanesini 2-3 TL'den satarlar, bütün sorumluluğu alırsanız, birde permasol banyosu yaptırmayı deneyin permasol zehirli bir haptır. Ama etkili olabiliyor. İnternetten permasol'ü inceleyiblirsiniz, ekleyeceğim linkte permasol banyosunu bulup arkadaşların uygulama tekniklerinizde inceleyebilirsiniz.
Bu linkten permasol banyosu başlığını bulun:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
[/QUOTE]
Sizin bir forumda verdiğiniz cevap üzerine başladım zaten mycopura 20 litreye 20 damla diyordu, daha az şekilde damlattım...permasolum var ama dediğiniz riski alamadığım için deneyemedim. sonuç alamazsam son çare onu yapacağım sanırım. saolun
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
