ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mmuratfatih
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2016 15:07
Son Ziyaret:
11 Mart 2017 16:07
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Videoda Kullanılanları Bilen Var Mı?
Çok teşekkürler ilginiz için.
Çok teşekkürler ilginiz için.
Videoda Kullanılanları Bilen Var Mı?
Merhaba, Youtube'da akvaryum dizaynı yapan James Findley adlı bitkili akvaryum kurulumu yapan tasarımcı videolarına rastladım. Belki bir çoğunuz izlemişsinizdir fakat forumda aradım, bulamadım. Aşağıda yer alan videoda ve bir çok videoda gördüğüm kadarıyla tabanı kurarken baharat tarzında toz birşeyler döküyor. Bunların tam olarak ne olduğunu bileniniz var mı?
Bu videoda 2:03'te başlayarak 3 adet farklı mataryerl kullanılmış. Bilenler yardım ederse sevinirim. [VID]https://www.youtube.com/watch?v=4Xs4jW1xtV0[/VID]
Merhaba, Youtube'da akvaryum dizaynı yapan James Findley adlı bitkili akvaryum kurulumu yapan tasarımcı videolarına rastladım. Belki bir çoğunuz izlemişsinizdir fakat forumda aradım, bulamadım. Aşağıda yer alan videoda ve bir çok videoda gördüğüm kadarıyla tabanı kurarken baharat tarzında toz birşeyler döküyor. Bunların tam olarak ne olduğunu bileniniz var mı?
Bu videoda 2:03'te başlayarak 3 adet farklı mataryerl kullanılmış. Bilenler yardım ederse sevinirim. [VID]https://www.youtube.com/watch?v=4Xs4jW1xtV0[/VID]
Kuartz Mı Hagen (siyah Kuartz) Mi Kullanmalıyım?
[QUOTE=ismailakay]Adı geçen marka hagen mi yoksa aqua deco mu? Artık her siyah kuma hagen demeye başlandı asıl marka aqua deco[/QUOTE]
Aslında hagen olmadığını biliyorum ama herkes hagen dediği için hagen yazdım. Parantez içinde siyah quartz yazma nedenim de buydu aslında :) Benim merak ettiğim siyah quartz kum içerisinde demir olduğu söyleniyor ve bunun bitkilere iyi geleceği yönünde bir görüş hakim. Başka quartz kumlar da aynı işi görür mü yoksa illa siyah mı olmalı onu merak etmiştim ben.
[QUOTE=ismailakay]Adı geçen marka hagen mi yoksa aqua deco mu? Artık her siyah kuma hagen demeye başlandı asıl marka aqua deco[/QUOTE]
Aslında hagen olmadığını biliyorum ama herkes hagen dediği için hagen yazdım. Parantez içinde siyah quartz yazma nedenim de buydu aslında :) Benim merak ettiğim siyah quartz kum içerisinde demir olduğu söyleniyor ve bunun bitkilere iyi geleceği yönünde bir görüş hakim. Başka quartz kumlar da aynı işi görür mü yoksa illa siyah mı olmalı onu merak etmiştim ben.
Kuartz Mı Hagen (siyah Kuartz) Mi Kullanmalıyım?
Çok teşekkür ederim. O halde alta lav kırığı, üstüne Quartz kum kullanmam yeterli olacaktır. Çok teşekkürler ilginiz için.
Çok teşekkür ederim. O halde alta lav kırığı, üstüne Quartz kum kullanmam yeterli olacaktır. Çok teşekkürler ilginiz için.
Kuartz Mı Hagen (siyah Kuartz) Mi Kullanmalıyım?
Merhabalar,
90 litrelik Bitkili akvaryum kuracağım fakat akvaryum kumu konusunda kararsız kaldım. Tabana en alta Lav kırığı, üzerine aquaclay kullanmayı düşünüyorum. En üste ise genelde siyah kuartz kum önerilmiş forumda ama merak ettiğim konu şu, kuartz kumda siyah ile diğer renkler arasında fark var mıdır?
Siyah kum akvaryumculardan alacağım için biraz daha maliyetli oluyor, Eğer renk fark etmiyor herhangi bir kuartz kum oluyor ise su arıtmacılardan temin edip tasarruf etmeyi planlıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca bir sorum daha var, bahsettiğim taban dizaynı ile Kuartz kum üzerinde tabanı komple kaplayacak bitki yetiştirmek mümkün mü? AKvaryum tabanında yeşil bir bitki örtüsü görmek istiyorum. Bu konuda fikirlerinizi öğrenmek isterim.
Merhabalar,
90 litrelik Bitkili akvaryum kuracağım fakat akvaryum kumu konusunda kararsız kaldım. Tabana en alta Lav kırığı, üzerine aquaclay kullanmayı düşünüyorum. En üste ise genelde siyah kuartz kum önerilmiş forumda ama merak ettiğim konu şu, kuartz kumda siyah ile diğer renkler arasında fark var mıdır?
Siyah kum akvaryumculardan alacağım için biraz daha maliyetli oluyor, Eğer renk fark etmiyor herhangi bir kuartz kum oluyor ise su arıtmacılardan temin edip tasarruf etmeyi planlıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca bir sorum daha var, bahsettiğim taban dizaynı ile Kuartz kum üzerinde tabanı komple kaplayacak bitki yetiştirmek mümkün mü? AKvaryum tabanında yeşil bir bitki örtüsü görmek istiyorum. Bu konuda fikirlerinizi öğrenmek isterim.
Yeni Akvaryum Kurulumu, Tavsiye.
Merhaba değerli üyeler,
Yaklaşık 1 ay önce 30 lt ile başlamış olduğum hobiyi biraz daha geliştirmeye karar verdim. Bir akvaryumcuda 80cmlik bombeli bir akvaryumun uygun fiyata 2. el satışına denk geldim ve dibinde eski sahibinin birlikte verdiği midye kırığı kum ile birlikte 65 tl gibi bir rakama aldım. Akvaryum durumu gayet iyi, biraz kireç lekesi vardı araştırmalarım sonucunda kimyasal kullanmadan limon ve jilet yardımı ile temizledim, pırıl pırıl oldu.
Şu an aktif kullandığım ve 30 lt olan akvaryumumda 2 albino vatoz, 4 çöpçü, 20den fazla lepistes ve bir o kadar da yavrusu bulunuyor. İç filtre olarak 670lt/saat yazan bir adet iç filtre, 200w smart ısıtıcı ve siyah quartz kum , yapay bitki var, aydınlatıcı olarak da pembe led ışığım var. Yem olarak tetra chickled ve ahm granül yem kullanıyorum.
Şu anki akvaryumumda yosun problemi yaşıyprum ve konu ile ilgili olarak karartma yapmama ve ilaç kullanmama rağmen yosun azaldı berrak bir hal aldı ama yeşil renk devam ediyor.
İlk akvaryumumda sizlere danışmadan kurulum yapmış ve pişman olmuştum, bu yüzden ikinci akvaryumumda sizlere danışmadan ve araştırmadan kuruluma geçmek istemedim.
İlk olarak dış filtre kullanmaya karar verdim, lifetech şu an hepsiburada'da indirimde ve 838 modeli ile 835 modeli arasında 6 lira fark olduğu için ilerde daha büyük bir akvaryuma geçme ihtimali yüzünden 838 modelini sipariş verdim.
Isıtıcı olarak 200w smart ısıtıcı düşünüyorum.
Kum konusu en çok ikilemde kaldığım konu, midye kırığı konusunda genel olarak ph değeri açısından şikayet ediliyor, canlı bitki beslemek istiyorum ve o yüzden bu kumu kullanıp kullanmama konusunda çok kararsız kaldım. Sizden gelecek tavsiyeye göre ya kullanacağım ya da yeni bir kum alacağım. İşi şansa bırakmak istemiyorum :)
Aydınlatıcı olarak yine led ışık kullanmayı düşünüyorum, 50 cmlik bir led yeterli olur sanırım.
Elodea ve tilki kuyruğu yetiştirmek istiyorum, daha kolay ve az uğraştırıcı olacaktır diye tahmin ediyorum.
Sizden özellikle kum konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum, ayrıca yanlış yaptığım ve gözünüze çarpan bir nokta varsa lütfen belirtmekten çekinmeyin. Zamanım ve sabrım var, acele etmek ve hata yapmak istemiyorum :)
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler..
Merhaba değerli üyeler,
Yaklaşık 1 ay önce 30 lt ile başlamış olduğum hobiyi biraz daha geliştirmeye karar verdim. Bir akvaryumcuda 80cmlik bombeli bir akvaryumun uygun fiyata 2. el satışına denk geldim ve dibinde eski sahibinin birlikte verdiği midye kırığı kum ile birlikte 65 tl gibi bir rakama aldım. Akvaryum durumu gayet iyi, biraz kireç lekesi vardı araştırmalarım sonucunda kimyasal kullanmadan limon ve jilet yardımı ile temizledim, pırıl pırıl oldu.
Şu an aktif kullandığım ve 30 lt olan akvaryumumda 2 albino vatoz, 4 çöpçü, 20den fazla lepistes ve bir o kadar da yavrusu bulunuyor. İç filtre olarak 670lt/saat yazan bir adet iç filtre, 200w smart ısıtıcı ve siyah quartz kum , yapay bitki var, aydınlatıcı olarak da pembe led ışığım var. Yem olarak tetra chickled ve ahm granül yem kullanıyorum.
Şu anki akvaryumumda yosun problemi yaşıyprum ve konu ile ilgili olarak karartma yapmama ve ilaç kullanmama rağmen yosun azaldı berrak bir hal aldı ama yeşil renk devam ediyor.
İlk akvaryumumda sizlere danışmadan kurulum yapmış ve pişman olmuştum, bu yüzden ikinci akvaryumumda sizlere danışmadan ve araştırmadan kuruluma geçmek istemedim.
İlk olarak dış filtre kullanmaya karar verdim, lifetech şu an hepsiburada'da indirimde ve 838 modeli ile 835 modeli arasında 6 lira fark olduğu için ilerde daha büyük bir akvaryuma geçme ihtimali yüzünden 838 modelini sipariş verdim.
Isıtıcı olarak 200w smart ısıtıcı düşünüyorum.
Kum konusu en çok ikilemde kaldığım konu, midye kırığı konusunda genel olarak ph değeri açısından şikayet ediliyor, canlı bitki beslemek istiyorum ve o yüzden bu kumu kullanıp kullanmama konusunda çok kararsız kaldım. Sizden gelecek tavsiyeye göre ya kullanacağım ya da yeni bir kum alacağım. İşi şansa bırakmak istemiyorum :)
Aydınlatıcı olarak yine led ışık kullanmayı düşünüyorum, 50 cmlik bir led yeterli olur sanırım.
Elodea ve tilki kuyruğu yetiştirmek istiyorum, daha kolay ve az uğraştırıcı olacaktır diye tahmin ediyorum.
Sizden özellikle kum konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum, ayrıca yanlış yaptığım ve gözünüze çarpan bir nokta varsa lütfen belirtmekten çekinmeyin. Zamanım ve sabrım var, acele etmek ve hata yapmak istemiyorum :)
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler..
Lepistesin Hasta Olup Olmadığımı Tespit Edemiyorum
Herkese Merhaba,
Geçen hafta almış olduğum ve ilk deneyimim olan lepisteslerimden biri dün gece öldü. Bir kaç gündür dipte tek başına hareketsiz duruyordu, kuyruğunda canlılık kalmamıştı ve birkaç beyaz nokta olduğunu sandığım benek gördüm. ne olur ne olmaz diyerek ayrı bir bölmeye koymak amacıyla yavruluk içerisine yerleştirdim ve akabinde birkaç saat içinde öldü. Resimleri aşağıda yer alıyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161539321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161540001.jpg[/IMG]
Bir başka balığımda ise resimde görüldüğü gibi gövde kısmındaki parlaklık kayboldu, sanki balık üzerinde bir katman oluşmuş gibi ama emin olamıyorum. Ne olur ne olmaz diye onu da diğer balıklardan ayırdım. Resimlerini ekledim, bu iki balığın arasında bir hastalık vb bağlantısı olabilir mi? Varsa nasıl bir yol izlemem gerekir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543091.jpg[/IMG]
Kullandığım yem ahm spiraluna,
akvaryum sıcaklığı 28 derecede sabit,
Akvaryumu kurarken mavi damladan ekledim, her su eklediğimde eklediğim suya bağlı olarak damla sayısını ayarlayarak ilave ediyorum.
Cevaplarınız için teşekkürler şimdiden.
Herkese Merhaba,
Geçen hafta almış olduğum ve ilk deneyimim olan lepisteslerimden biri dün gece öldü. Bir kaç gündür dipte tek başına hareketsiz duruyordu, kuyruğunda canlılık kalmamıştı ve birkaç beyaz nokta olduğunu sandığım benek gördüm. ne olur ne olmaz diyerek ayrı bir bölmeye koymak amacıyla yavruluk içerisine yerleştirdim ve akabinde birkaç saat içinde öldü. Resimleri aşağıda yer alıyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161539321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161540001.jpg[/IMG]
Bir başka balığımda ise resimde görüldüğü gibi gövde kısmındaki parlaklık kayboldu, sanki balık üzerinde bir katman oluşmuş gibi ama emin olamıyorum. Ne olur ne olmaz diye onu da diğer balıklardan ayırdım. Resimlerini ekledim, bu iki balığın arasında bir hastalık vb bağlantısı olabilir mi? Varsa nasıl bir yol izlemem gerekir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543091.jpg[/IMG]
Kullandığım yem ahm spiraluna,
akvaryum sıcaklığı 28 derecede sabit,
Akvaryumu kurarken mavi damladan ekledim, her su eklediğimde eklediğim suya bağlı olarak damla sayısını ayarlayarak ilave ediyorum.
Cevaplarınız için teşekkürler şimdiden.
Lepistes - Canlı Bitki Tavsiye Ve Önerisi
Çok teşekkür ederim,
Eve gider gitmez motorun yerini değiştireceğim. Ve tabi en kısa zamanda canlı bitki temin ediyorum.
Çok teşekkür ederim,
Eve gider gitmez motorun yerini değiştireceğim. Ve tabi en kısa zamanda canlı bitki temin ediyorum.
Lepistes - Canlı Bitki Tavsiye Ve Önerisi
Cevaplar için teşekkür ederim,
Akvaryumcunun söylediği cümle aynen şu oldu: " nasılsa bu balıkların bir kısmı telef olacak, fazla alman daha iyi olur". Güvenmekle hata ettim sanırım kendisine.
Bir süre balık sayı dengesini yavruluk ve yavrular için ayrı akvaryum kullanmadan sağlayacağım muhtemelen. Dediğim gibi yavruları gördüm fakat dün akşamdan beri bulamıyorum.
Motor konusundaki önerinize katılıyorum hocam, bu resmi ilk gün çekmiştim ve balıkların tamamı motorun arka kısmına geçip hareketsiz bir şekilde beklemeye başladılar. Akvaryumcuya ":)" gidip sorduğumda ise bana bir vana verdi ve filtrenin ucuna takmamı ve havayı biraz kısmamı söyledi. Bir nebze olsun balıkların hareketliliğinin arttığını söyleyebilirim.
Akvaryum dibindeki kumu değiştirmeli miyim sizce? Yoksa yeni akvaryuma geçene kadar beni idare etmeli mi sizce? Şu anki kumun türünün ne olduğu hakkında hiç bir bilgim yok.
Cevaplar için teşekkür ederim,
Akvaryumcunun söylediği cümle aynen şu oldu: " nasılsa bu balıkların bir kısmı telef olacak, fazla alman daha iyi olur". Güvenmekle hata ettim sanırım kendisine.
Bir süre balık sayı dengesini yavruluk ve yavrular için ayrı akvaryum kullanmadan sağlayacağım muhtemelen. Dediğim gibi yavruları gördüm fakat dün akşamdan beri bulamıyorum.
Motor konusundaki önerinize katılıyorum hocam, bu resmi ilk gün çekmiştim ve balıkların tamamı motorun arka kısmına geçip hareketsiz bir şekilde beklemeye başladılar. Akvaryumcuya ":)" gidip sorduğumda ise bana bir vana verdi ve filtrenin ucuna takmamı ve havayı biraz kısmamı söyledi. Bir nebze olsun balıkların hareketliliğinin arttığını söyleyebilirim.
Akvaryum dibindeki kumu değiştirmeli miyim sizce? Yoksa yeni akvaryuma geçene kadar beni idare etmeli mi sizce? Şu anki kumun türünün ne olduğu hakkında hiç bir bilgim yok.
Lepistes - Canlı Bitki Tavsiye Ve Önerisi
Öncelikle herkese merhaba,
Yaklaşık bir hafta önce biraz araştırma biraz da yönlendirme ile 50cmlik bir akvaryum edindim. Başta japon balığı beslemek için almış olsam da lepistes beslemeye karar vererek gerekli hazırlıkları yaptım ve ankarada bir kaç farklı akvaryumcuyu gezerek onların da yönlendirmeleri ile akvaryumumu hazırladım.
Bir adet iç filtre, bir ısıtıcı, bir termostat ve pembe - led ışık ile akvaryumu kurduk. Alta da siyah renkte ince bir kum döşedik. Akvaryumum içinde iki adet süs bitkisi, iki dekor yer alıyor.
Akvaryumum japon balığına göre alındığı için şu andaki lepistes sayısına çok çok küçük geliyor, akvaryumcuya tereddütlerimi bildirmiş olmama rağmen 17d 7e lepistes verdi. 2 adet de albino vatoz balığım var. muhtemelen çok kısa süre sonra daha büyük bir akvaryuma geçmem gerekecek bunun da farkındayım. Daha ikinci günden lepistesin bir tanesi yavruladı. (Gerçi şu an neredeler hiç bir fikrim yok, ya çok iyi saklanıyorlar ya da yem oldular)
Lepistes canlı doğuran bir balık olduğunu bildiğimden, yavruların içinde saklanabileceği bitkilere benzer süsler koymayı tercih ettim fakat canlı bitki daha çok hoşuma gidiyor ve doğal ortama en yatkın olacağı için canlı bitki yetiştirmeyi de düşünüyorum akvaryumumda. Bakımı kolay ve başlangıç seviyesi için bir bitki önerebilirseniz çok sevinirim,
Herkese şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/181020161518311.jpg[/IMG][EDIT]mmuratfatih,2016-10-18 15:19:18[/EDIT]
Öncelikle herkese merhaba,
Yaklaşık bir hafta önce biraz araştırma biraz da yönlendirme ile 50cmlik bir akvaryum edindim. Başta japon balığı beslemek için almış olsam da lepistes beslemeye karar vererek gerekli hazırlıkları yaptım ve ankarada bir kaç farklı akvaryumcuyu gezerek onların da yönlendirmeleri ile akvaryumumu hazırladım.
Bir adet iç filtre, bir ısıtıcı, bir termostat ve pembe - led ışık ile akvaryumu kurduk. Alta da siyah renkte ince bir kum döşedik. Akvaryumum içinde iki adet süs bitkisi, iki dekor yer alıyor.
Akvaryumum japon balığına göre alındığı için şu andaki lepistes sayısına çok çok küçük geliyor, akvaryumcuya tereddütlerimi bildirmiş olmama rağmen 17d 7e lepistes verdi. 2 adet de albino vatoz balığım var. muhtemelen çok kısa süre sonra daha büyük bir akvaryuma geçmem gerekecek bunun da farkındayım. Daha ikinci günden lepistesin bir tanesi yavruladı. (Gerçi şu an neredeler hiç bir fikrim yok, ya çok iyi saklanıyorlar ya da yem oldular)
Lepistes canlı doğuran bir balık olduğunu bildiğimden, yavruların içinde saklanabileceği bitkilere benzer süsler koymayı tercih ettim fakat canlı bitki daha çok hoşuma gidiyor ve doğal ortama en yatkın olacağı için canlı bitki yetiştirmeyi de düşünüyorum akvaryumumda. Bakımı kolay ve başlangıç seviyesi için bir bitki önerebilirseniz çok sevinirim,
Herkese şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/181020161518311.jpg[/IMG][EDIT]mmuratfatih,2016-10-18 15:19:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
