ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Masoialla
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mart 2017 11:01
Son Ziyaret:
11 Haziran 2020 00:15
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ferruh Kayra KONAK
Doğum Tarihi:
07 Mart 1989
Yaş:
37
İl:
Eskisehir
Meslek:
Profesyonel Balıkadam, Dalış Eğitmeni, U
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ferruh Kayra KONAK
100*60*70h 420 LT. Tank
3 Adet Tiger Oscar
DoPhin CF-1400 Dış Filtre,
VenusAqua VS-902-FC İç Filtre
12 Adet 3' lü Samsung Led (Beyaz)
Resun Air-8000 Hava Motoru
Eheim Jager (Thermocontrol) 300W Isıtıcı
SON 9 MESAJI
Dış Filtre Dizilimi Hk.
[QUOTE=serhat480]
Kendim tecrube etmedim ama forumda okuduklarımdan bunun ıkı nedeni oldugunu biliyorum
Birincisi:bakteri kültürünün oturmaması
ıkıncısı:akvaryuma salınım yapan birşeyin olması
Beyaz mobilyalı akvaryumunuz yeni akvaryum ise bakteri kültürü eklemesi yaptınızmı ve sonrasında bakterilerin beslenmesi için bi girdide bulundunuzmu(az mıktarda yem gibi) Beyaz akvaryumda bi canlı gormuyorum canlı yoksa bakterilerin besini yoktur ve bakteri kültürü oturmaz[/QUOTE]
Akvaryumda şuan salınım yapan herhangi birşey olacağını zannetmiyorum Kum ve gnyas kayadan başka hiç bir şey yok. 3 adet oscar var içerisinde. Bakteri kültürünü reeflowers dan kullanmaktayım. Bakalım zamanla belkide oturacaktır. Teşekkür ediyorum ilginize :)
[QUOTE=serhat480]
Kendim tecrube etmedim ama forumda okuduklarımdan bunun ıkı nedeni oldugunu biliyorum
Birincisi:bakteri kültürünün oturmaması
ıkıncısı:akvaryuma salınım yapan birşeyin olması
Beyaz mobilyalı akvaryumunuz yeni akvaryum ise bakteri kültürü eklemesi yaptınızmı ve sonrasında bakterilerin beslenmesi için bi girdide bulundunuzmu(az mıktarda yem gibi) Beyaz akvaryumda bi canlı gormuyorum canlı yoksa bakterilerin besini yoktur ve bakteri kültürü oturmaz[/QUOTE]
Akvaryumda şuan salınım yapan herhangi birşey olacağını zannetmiyorum Kum ve gnyas kayadan başka hiç bir şey yok. 3 adet oscar var içerisinde. Bakteri kültürünü reeflowers dan kullanmaktayım. Bakalım zamanla belkide oturacaktır. Teşekkür ediyorum ilginize :)
Dış Filtre Dizilimi Hk.
[QUOTE=serhat480]İki fotograftada cok bi fark gözukmuyo bi akvaryumda arka fon olmadıgı ve aydınlatma farklılıgından dolayı sıze farklı gelıyo olabilir[/QUOTE]
Fotoğrafı yükledikten sonra fark ettim bende fotoğraf üzerinde pek fark olmadığını :S :) Ya böyle flu bi görüntü hakim şuan öyle diyim.
[QUOTE=serhat480]İki fotograftada cok bi fark gözukmuyo bi akvaryumda arka fon olmadıgı ve aydınlatma farklılıgından dolayı sıze farklı gelıyo olabilir[/QUOTE]
Fotoğrafı yükledikten sonra fark ettim bende fotoğraf üzerinde pek fark olmadığını :S :) Ya böyle flu bi görüntü hakim şuan öyle diyim.
Dış Filtre Dizilimi Hk.
[QUOTE=makyol61]Merhaba
300 litre tank var bende.Filtreleme üstüne çok kafa yordum ve para harcadım.Bende Tetra 1200 Plus var .İlk başta bende istediğim berraklığı yakalayamadım.Ama yaptıklarımdan sonra şuan 4 k netliğinde :D ilk önce filtrenizde kaç tane sepet var bilmiyorum bende 4 adet var. Bu sepetlerden sadece 1 tanesinde mekanik filtrasyon yapıyorum.Gerisi BİYOLOJİK filtrasyon.zaten asıl berraklığı o sağlıyor. İlk giriş sepetinde kalın ve ince sünger birde SERA CRYSTAL CLEAR var. 2.Sepette 1litre Sera Siporax 1litre Seachem Matrix. 3.sepette 2 litre Seachem Matrix. Son sepette ise 1 litre eheim Substrat pro Seachem Purigen ve elyaf var. Ben senin yerinde olsam alabildiğim kadar Sera Siporax ve Seachem MATRİX alırım .Bunlar en iyi biyolojik filtre malzemeleri.O aradığın berrraklığı sağlayacak. Birde SEACHEM PURİGEN ALIRSAN su içme kalitesine gelir.Unutmadan Eheim tortu filtresi alır filtrenin çekiş hortuma bağlarsan filtren kolay kolay tıkanmaz debisi düşmez.Sadece her hafta su değişimi yaparken tortu filtresini de temizlersin.
İyi hobiler[/QUOTE]
Enfes açıklayıcı olmuş çok çok teşekkür ederim. Belirtmiş olduğum filtremde maalesef sepet sayısı düşük. 3 sepetli lakin en alt kattaki sepetin alt kısmı birkaç malzemelik boşluk :) Orayıda kullanabileceğimi düşünüyorum. Sormak istediğim bir soru var. Filtrenize giren suyun, filtre malzemelerine ilk temas ettiği nokta üst kısım mı yoksa alt kısım mı?
[QUOTE=makyol61]Merhaba
300 litre tank var bende.Filtreleme üstüne çok kafa yordum ve para harcadım.Bende Tetra 1200 Plus var .İlk başta bende istediğim berraklığı yakalayamadım.Ama yaptıklarımdan sonra şuan 4 k netliğinde :D ilk önce filtrenizde kaç tane sepet var bilmiyorum bende 4 adet var. Bu sepetlerden sadece 1 tanesinde mekanik filtrasyon yapıyorum.Gerisi BİYOLOJİK filtrasyon.zaten asıl berraklığı o sağlıyor. İlk giriş sepetinde kalın ve ince sünger birde SERA CRYSTAL CLEAR var. 2.Sepette 1litre Sera Siporax 1litre Seachem Matrix. 3.sepette 2 litre Seachem Matrix. Son sepette ise 1 litre eheim Substrat pro Seachem Purigen ve elyaf var. Ben senin yerinde olsam alabildiğim kadar Sera Siporax ve Seachem MATRİX alırım .Bunlar en iyi biyolojik filtre malzemeleri.O aradığın berrraklığı sağlayacak. Birde SEACHEM PURİGEN ALIRSAN su içme kalitesine gelir.Unutmadan Eheim tortu filtresi alır filtrenin çekiş hortuma bağlarsan filtren kolay kolay tıkanmaz debisi düşmez.Sadece her hafta su değişimi yaparken tortu filtresini de temizlersin.
İyi hobiler[/QUOTE]
Enfes açıklayıcı olmuş çok çok teşekkür ederim. Belirtmiş olduğum filtremde maalesef sepet sayısı düşük. 3 sepetli lakin en alt kattaki sepetin alt kısmı birkaç malzemelik boşluk :) Orayıda kullanabileceğimi düşünüyorum. Sormak istediğim bir soru var. Filtrenize giren suyun, filtre malzemelerine ilk temas ettiği nokta üst kısım mı yoksa alt kısım mı?
Dış Filtre Dizilimi Hk.
[QUOTE=darkfreez]Sera crystal clear gibi ürünleri deneyebilirsiniz. Birde akvaryumda zemin kalınlığı az ise onu arttırmak da pozitif yönde etki sağlayacaktır.[/QUOTE]
İyi akşamlar, verdiğiniz cevap için teşekkür ediyorum. Valla sera siporax aldım yarında bulabilirsem bulunduğum yerde, crystal clearda alacağım filtreye ekleyeceğim bakalım birde onu deneyeyim. Eski akvaryumun resimlerine baktığımda su kalitesi arasında dağlar kadar fark var. O zamandan bu zamana akvaryum dahil bütün ekipmanlar daha üstün olmasına rağmen eski akvaryumun su kalitesi yok şuan :S Düşününce oldukça garip geliyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195158/060620202200581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195158/060620202201511.jpg[/IMG]
2 resim arasındaki fark.
[QUOTE=darkfreez]Sera crystal clear gibi ürünleri deneyebilirsiniz. Birde akvaryumda zemin kalınlığı az ise onu arttırmak da pozitif yönde etki sağlayacaktır.[/QUOTE]
İyi akşamlar, verdiğiniz cevap için teşekkür ediyorum. Valla sera siporax aldım yarında bulabilirsem bulunduğum yerde, crystal clearda alacağım filtreye ekleyeceğim bakalım birde onu deneyeyim. Eski akvaryumun resimlerine baktığımda su kalitesi arasında dağlar kadar fark var. O zamandan bu zamana akvaryum dahil bütün ekipmanlar daha üstün olmasına rağmen eski akvaryumun su kalitesi yok şuan :S Düşününce oldukça garip geliyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195158/060620202200581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195158/060620202201511.jpg[/IMG]
2 resim arasındaki fark.
Dış Filtre Dizilimi Hk.
Arkadaşlar herkese iyi geceleri diliyorum. 100*60*70h (420 LT) ölçülerinde tiger oscar akvaryumum mevcut. Yaklaşık 3 aydır aktif bir şekilde çalışmakta lakin suda hepimizin istediği muhteşem berraklığı bir türlü yakalayamadım. Bakteri kültürü olsun, kalsiyum karbonatlı kum olsun, dış filtreye ek iç filtre olsun her türlü işlemi gerçekleştirdim lakin maalesef olmuyor. Acaba diyorum dış filtre içerisindeki malzemelerin dizilişinde mi bir hata yaptım? Dış filtrem DoPhin CF-1400 modeli. İçerisinde ise zeolit, seramik, biyolojik sünger, aktif karbon ve elyaf bulunmakta. İç filtre ise Venusaqua VS-920FC modeli. Onda da biyolojik top, biyolojik sünger, siyah sünger ve seramik mevcut. Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar var ise yardımcı olmalarını rica edeceğim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.[EDIT]Masoialla,2020-06-06 00:18:37[/EDIT]
Arkadaşlar herkese iyi geceleri diliyorum. 100*60*70h (420 LT) ölçülerinde tiger oscar akvaryumum mevcut. Yaklaşık 3 aydır aktif bir şekilde çalışmakta lakin suda hepimizin istediği muhteşem berraklığı bir türlü yakalayamadım. Bakteri kültürü olsun, kalsiyum karbonatlı kum olsun, dış filtreye ek iç filtre olsun her türlü işlemi gerçekleştirdim lakin maalesef olmuyor. Acaba diyorum dış filtre içerisindeki malzemelerin dizilişinde mi bir hata yaptım? Dış filtrem DoPhin CF-1400 modeli. İçerisinde ise zeolit, seramik, biyolojik sünger, aktif karbon ve elyaf bulunmakta. İç filtre ise Venusaqua VS-920FC modeli. Onda da biyolojik top, biyolojik sünger, siyah sünger ve seramik mevcut. Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar var ise yardımcı olmalarını rica edeceğim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.[EDIT]Masoialla,2020-06-06 00:18:37[/EDIT]
Japon Balığı Akvaryumu Nasıl Olmalı ?
Japon tankı için peki aydınlatma ne şekilde olmalı? Tavsiye var mıdır?
Japon tankı için peki aydınlatma ne şekilde olmalı? Tavsiye var mıdır?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar foruma yeni geldiğimden dolayı konuları geriden takip etmekteyim. Anladığım kadarı ile burada bahsi geçen aydınlatma ve led muhabbeti biraz daha hatta baya baya fazla bitkili akvaryumlar için. Tankım ve canlılarım aşağıda yazdığı gibi. Ben şuan 1 adet 40watt'lık t5 glorux florasan kullanmaktayım lakin bana sanki aydınlatması az kalıyor gibi geliyor. Malum tankım japon tankı olduğundan dolayı bitki olarak sadece anubias mevcut ve bu bitki de fazla ışık ihtiyacı olmayan bir bitki diye biliyorum.
Görüntü olarak az daha net bir görüntü almak için nasıl bir olay yapmam lazım? Japonlarımı rahatsız etmeyecek lakin aynı anda şimdikinden az daha netlik kazandıracak. 39 watt'lık sylvania t5 85 cm aquastar floresan, grolux olandan daha mı net aydınlatır?
Arkadaşlar foruma yeni geldiğimden dolayı konuları geriden takip etmekteyim. Anladığım kadarı ile burada bahsi geçen aydınlatma ve led muhabbeti biraz daha hatta baya baya fazla bitkili akvaryumlar için. Tankım ve canlılarım aşağıda yazdığı gibi. Ben şuan 1 adet 40watt'lık t5 glorux florasan kullanmaktayım lakin bana sanki aydınlatması az kalıyor gibi geliyor. Malum tankım japon tankı olduğundan dolayı bitki olarak sadece anubias mevcut ve bu bitki de fazla ışık ihtiyacı olmayan bir bitki diye biliyorum.
Görüntü olarak az daha net bir görüntü almak için nasıl bir olay yapmam lazım? Japonlarımı rahatsız etmeyecek lakin aynı anda şimdikinden az daha netlik kazandıracak. 39 watt'lık sylvania t5 85 cm aquastar floresan, grolux olandan daha mı net aydınlatır?
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba Arkadaşlar,
Hayalini kurmuş olduğum Japon tankına bir nebze daha yaklaşmış bulunmaktayım. Bu forumu baya bir süredir takip ediyorum lakin tabi ki üye olmadan ve bende artık üye olmanın zamanı geldi de çattı bile dedim ve bugün itibari ile üyeliğimi yaptım. Birçok bilgiyi buradan edindim ve daha da bilgiler kazanacağımı umuyorum.
Şimdiden herkese keyifli hobiler, forumda hoş vakitler diliyorum.
Saygılar.
Merhaba Arkadaşlar,
Hayalini kurmuş olduğum Japon tankına bir nebze daha yaklaşmış bulunmaktayım. Bu forumu baya bir süredir takip ediyorum lakin tabi ki üye olmadan ve bende artık üye olmanın zamanı geldi de çattı bile dedim ve bugün itibari ile üyeliğimi yaptım. Birçok bilgiyi buradan edindim ve daha da bilgiler kazanacağımı umuyorum.
Şimdiden herkese keyifli hobiler, forumda hoş vakitler diliyorum.
Saygılar.
Tür Tavsiyesi
Hocam senin bahsetmiş olduğun litreye en uygunu betta alıp beslemen olur. Sade bir dekor ile 1 ad. betta güzel ve hoş olur. Lakin Japon olayı sakın hocam. :)
Hocam senin bahsetmiş olduğun litreye en uygunu betta alıp beslemen olur. Sade bir dekor ile 1 ad. betta güzel ve hoş olur. Lakin Japon olayı sakın hocam. :)
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
